Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Acura RL A-SPEC Concept

Stylisté Acury udělali ze sedanu RL (Honda Legend) pořádného dravce.
Zpět na článek
13. 1. 2005 11:46
neregistrovaný "sono"
13. 1. 2005 12:36
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 13:26
neregistrovaný "King"
13. 1. 2005 14:30
neregistrovaný "antZ"
13. 1. 2005 16:37
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 20:33
neregistrovaný "antZ"
14. 1. 2005 15:28
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 20:34
neregistrovaný "antZ"
13. 1. 2005 13:17
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 13:22
neregistrovaný "Qwerty"
13. 1. 2005 14:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 14:40
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:12
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:27
neregistrovaný "yo"
13. 1. 2005 16:02
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:59
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 17:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 17:26
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 17:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 18:27
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 18:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 19:28
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 20:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 20:46
neregistrovaný "Jura z Brna"
14. 1. 2005 08:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 17:05
neregistrovaný "yo"
13. 1. 2005 15:51
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 17:48
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 08:31
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 08:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 10:22
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 11:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 15:19
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 16:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 13:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 14:22
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 14:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 14:45
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:15
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:58
neregistrovaný "Yaroukh"
13. 1. 2005 16:01
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 13:32
neregistrovaný "petr"
13. 1. 2005 18:04
neregistrovaný "King"
13. 1. 2005 14:32
neregistrovaný "derek"
13. 1. 2005 17:22
neregistrovaný "zigulak"
20. 5. 2005 20:52
neregistrovaný "Radek"
neregistrovaný "sono"
13. 1. 2005 11:46
ham ham
Prudko by som mohol ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 12:36
Je to super, ale M1 je M1
Hosi v Honde se snazili a vypada to fakt super, ale na konkurencnich webech jsou i fotky interieru, ktery se mi barevne nelibi a hlavne - tahle uprava do vyroby nepujde. I kdyby ale sla, osobne se mi vic libi existujici uprava od Mugenu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "King"
13. 1. 2005 13:26
Re: Je to super, ale M1 je M1
Mně se teda líbí víc tohle, ale M1 je příjemná realita
neregistrovaný "antZ"
13. 1. 2005 14:30
Re: Je to super, ale M1 je M1
no osobne se mi vice libi tohle, decentni uprava, zalozena hlavne na velkych kolech, vyrazne podtrhuje sportovni vzhled a cisi z ni sila, soucasne vsak zachovava dustojnost limuziny (nejblizsi prirovnani mb modely amg nebo M-kove bavoraky), zatimco mugen je tak trochu vesnice-design - zbytecne plastove lemy blatniku, prilis vyrazne koncovky vyfuku, velky spojler na viku kufru, mala kola
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 16:37
Re: Je to super, ale M1 je M1
Evidentne mas jine predstavy o tuningu nez ja. Ja mam radsi ucelne veci a velka kola k nim patri malokdy. M1 ma mensi kola nejspis proto, ze pro jizdni vlastnosti je to lepsi. Mugen vzdy "tuni" ucelne, malokdy jen na efekt (i kdyz u MPV a podobnych aut je to asi jinak). Kazdopadne M1 je nejagresivnejsi limuzina, jakou muzes (nebo spis nemuzes) na silnici potkat. O designu ale nema smysl diskutovat, to je hodne subjektivni. Nicmene vyraz "velky spojler na viku kufru" me nuti si myslet, ze ses na ten link vubec nepodival...
neregistrovaný "antZ"
13. 1. 2005 20:33
Re: Je to super, ale M1 je M1
...ale podíval (ta decentni odtrhova hrana na a-spec conceptu se mi teda libi mnohem vic), spis se mi zda, ze ty ses dival JENOM na ten link, ktery si zverejnil, protoze kdyby sis projel celou prezentaci, tak bys zjistil, ze ta m1 je jenom show-car, prezentuje vsechny DOPLNKY, ktere si na legend muzes u mugenu koupit a jedine ucelne veci jsou vyfukovy system, kola (diskutabilni) a nejaky olejovy filtr, napriklad vyladeni podvozku (tlumice+pruziny) jsou zatim ve vyvoji - takze tahle diskuze je uplne bezpredmetna, protoze se bavime o stylingovem show-car a conceptu a na designu se neshodnem - vim, ze mugen je dvornim ladicem hondy, ale pro tentokrat (nebo zatim) prezentuje jenom stylingove doplnky
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 15:28
Re: Je to super, ale M1 je M1
Porad se mi nejak nezda, ze by to na zadi byl "velky spojler", ten ma STi, ale to je jedno. Samozrejme stranky Mugenu znam celkem dobre a samozrejme, ze M1 prezentuje vsechny doplnky, kdyz je to "complete package". Vyfukovy system bych za uplne nepodstatny nepovazoval (tim reaguju na tvou posledni vetu). Beru ale zpet, ze ta kola jsou ucelna, protoze (pro me dost nepochopitelne) jsou jen lita. Od Mugenu bych cekal kovana, takhle asi o moc lehci nez serie nebudou. Souhlasim, ze dalsi diskuse nema cenu, protoze hadat se o designu je o nicem. Ale M1 je stejne hezci
neregistrovaný "antZ"
13. 1. 2005 20:34
Re: Je to super, ale M1 je M1
ps. bez tech lemu blatniku to vypada mnohem lip: [odkaz] [odkaz]
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 13:17
Motory
Toto je spis reakce na diskuzi o Corvette z06, kde se probiralo, jestli jsou "lepsi" motory americke, nebo jakekoliv jine.
Takze, tohle je citat z clanku o Dodge Charger:
"Slušný základ tvoří vidlicový šestiválec 3.5 l o výkonu 186 kW při 6400 ot./min"
A tohle o Acure rl a-spec: "Vidlicový šestiválec 3.5 VTEC o výkonu 221 kW při 6200 ot/min a točivém momentu 353 Nm při 5000 otáčkách"
No tak se pojdte hadat, ktere motory jsou lepsi. Ja volim vtec.
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "Qwerty"
13. 1. 2005 13:22
Re: Motory
186 kW nebo 221 kW? To mě přijde jako zcela zbytečná diskuze . Ale vůbec - říkat, že nejlepší motory jsou americké, to je vrchol ignorantství. Ať žije Hi-tech desetiválec OHV
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 14:03
Re: Motory
A co třeba porovnat skutečné konkurenty? Cadillac STS 3,6 VVT: 194kw a 342Nm x Acura RL/Honda Legend(aktuální) 3,5 153kw a 303Nm.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 14:40
Re: Motory
Pro rok 2005 je aktualni neco jineho, viz:[odkaz] a mimochodem Cadillac (asi jste chtel napsat CTS) ma o 0,1 L vic, co je ale zajimavejsi, tak ze na ten vykon (podle me 187,5KW) potrebuje o 1000rpm vic. A zaroven, ma Acura 165 KW.
(snad se bavime o stejnych autech) Bylo by dobre prozradit odkud mate vase udaje, protoze se mi zdaji nepresne. Viz [odkaz]|12666|13964|…
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:02
Re: Motory
Už mi nějak odbíháte od původního důvodu sporu! Vaší pointou bylo, že americké motory mají vždy na daný objem mnohem menší výkon (což v mnoha případech platí, ale zdaleka ne vždy, viz Cadillac, Lincoln atd). Moje údaje jsou přesné a má na ně vliv pouze fakt, že stejný motor dodávají automobilky v různých výkonnových specifikacích a hlavně výkon každoročně mírně navyšují.Cerpam z ruznych zdroju (podle znacky) a nehodlam je tu vsechny vypisovat. Myslel jsem opravdu STS. Motor 3,6 VVT dodává Cadillac i do CTS a SRX. Chtěl jsem ale nabídnout velikostně více podobné sedany. CTS je o dost menší než RL. Váš "compare" z lincolnovských stránek uznávám, nicméně nijak nevyvrací mou tezi: americké motory se v luxusním segmentu svým poměrem obsah/výkon vyrovnají japonským. V segmentu laciných aut, tomu tak většinou není, ale jak jsem uvedl výše, udaje o tomto pomeru stejne nemaji zadny prakticky vyznam.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:12
Re: Motory
Ok, podle vas je Corvette z06 lacine auto, ktere se nevyrovna japonskym? Jestli ne, tak proc je v nem OHV monstrum?(viz Bugatti EB 110)
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:21
Re: Motory
buggati veyron se uz roky snazi, aby se vubec dokazalo udrzet na silnici...volil bych Corvette
neregistrovaný "yo"
13. 1. 2005 15:27
Re: Motory
Samozrejme, ze sa OHV nevirovna litrovym vykonom s DOHC, ale treba brat do uvahy cenu za kW a potom uz tie OHV nevyzeraju tek zle, prepocitaj si kolko ta stoji 1kW v Corvete a 1kW v Porsche.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 16:02
Re: Motory
u porsche platim za znacku a za vyvoj, ktery u Corvette nevidim
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:28
Re: Motory
a aby to nevypadalo, ze neodpovidam na otazky: Corvette je proste muscle car. americká konstrukční škola. je mnoho zákazníků, kteří vyžadují dodržování hesel "objem ničím nenahradíš" apod. každý nechce elektronikou a turbama nahoněný pidi-motor. pro ty je tu Vette.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:59
Re: Motory
Ted jdu s kuzi na trh. Proc Americani neudelaji DOHC motor 7L s mnohem vyzsim vykonem nez ma soucasne OHV? Nevim, treba je to z tech. hlediska blbost, ale proc? Kdyz chteji muscle car se sedmi litrovym motorem, proc to neudelaji poradne? Vedi ze M5 ma 5 litru a 500 koni, proc nejdou podobnou cestou? Nechapu to, nechci se prit o technickych detailech, a treba mi to vysvetlite. Cena motoru si myslim ze neni prilis dulezita, kdydy se takovy motor nebo z neho odvozeny s mensim obsahem a vykonem delal v Mexiku a prodaval ve velkem, jiste by jeho cena nebyla tak strasna jako u M5.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 17:04
Re: Motory
Asi by to pak bylo skutecne o dost drazsi...a tak obrovsky vykon, aby to bylo zaroven sedmilitr a zaroven dohc s kdejakym elektronickym tuningem, by posunul auto do uplne jine tridy - tridy opravdovych unikatu ve vykonu a tech se proda mnohem min nez Corvette. ps:Mexiko by moc neprospelo kvalite. Stejne jako evropským značkám neprospívají továrny v Turecku a pod.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 17:26
Re: Motory
Asi se shodneme i tady, ze to bude v cene a americke naivite (objem nicim nenahradis)
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 17:58
Re: Motory
Naivitou bych to zrovna nenazval....asi jsem taky naivka
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 18:27
Re: Motory
Zajimal by me tvuj nazor na Koenigsegg CCR (auto, ktere si koupim az vydelam 100 milionu ) Nenarazim tim nijak na dosavadni diskuzi, jen me to zajima. Mimochodem jeho motor preplnovany 4.7 DOHC je ve srovnani s V10 M5 taky prehistoricky ale dava neco pres 800 koni a to se pocita a to z nas cini naivky
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 18:51
Re: Motory
Teda ty seš ale neskromnej Mně by bohatě stačil Cadillac XLR za tři a půl milionu (cena u nás). Koenigsegg je určitě superrychlej, ale asi se s ním dá pořádně jezdit jen na okruhu...i když až budeš mít tyhle peníze, určitě nezůstaneš v ČR a rozmlácený dálnice tě trápit nebudou Kdybych ale já musel utratit, takhle ohromný balík, koupím si Spyker (znáš? určitě jo). Ty motivy vrtule na logu, volantu a litejch kolech..prostě nádhera.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 19:28
Re: Motory
Znam ho, vypada fantasticky. Nevim jake ma parametry, ale fotky jsem videl. Za povedene auto povazuju TVR Sagaris (na nekoho je teh vydechu a nadechu moc), nebo Morgan Aero (jina filozofie). Vic me ale zajima technika a proto jsem mozna zahajil nasi diskuzi, protoze jsem zklamany z technicke vyspelosti motoru nastupujicich muscle cars. Uz to neni co to byvalo, v 60-70 letech se delaly pravy muscle cars (mustang boss, camaro...) a to co predvadi Dodge s Chargerem je podle me plivanec do xichtu puvodnimu Chargerovi, stejne tak v podstate shodna motorizace, cekal bych nejaky vyvoj, ale ja ho nevidim, doufal jsem, ze mi to nekdo vyvrati. Skoda. Muscle cars jako Corvette nebo Viper na me pusobi spis jako parodie na puvodni muscle cars ze 70 let. Jeste ze je tady par lidi co dela stavebnice Cobry a podobne.Jinak Koenig neni tak drahy, to ja aby mi neco zbylo
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 20:01
Re: Motory
Sagaris je peknej. Jeste vic se mi libi Tuscan. Morgan Aero moc nemusím. Spyker ma motor 4,2 V8 od Audi(ten mě tam štve ) s výkonem 400-625 koní. Co se týče muscle cars, podle mě by bylo zpronevěření se vzorům spíš cpát do jejich motorů různá udělátka na umělé zvýšení výkonu. K Chrysleru mám ale poslední dobou taky hodně výhrad. Zdá se mi, že všechna důležitá rozhodnutí dělají Němci. Drží Američany moc zkrátka. Naopak mě potěšilo, jak Renault zachází s Nissanem a hlavně Infiniti. I když možná ještě změním názor, až začnou v Evropě prodávat Infiniti s DCI motorem
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 20:46
Re: Motory
Ted jsem teprve pochopil tvuj nazor na motory soucasnych muscle car. Ja bych narozdil od tebe vyzadoval od muscle car retro desing karoserie (neco jako charger by bylo super), ale taky ve vsech smerech moderni motor, nepovazuji totiz elektroniku a treba promenne casovani ventilu za umele zvyseni vykonu, podle me je to pokrok. Jasne cpat tam turba je neco jineho (nezavrhuji vseobecne, ale do muscle caru maximalne kompresor)
Infinity se mi libi taky a libi se mi i pristup Nissanu, ze se Infinity jmenuji Infinity a ne Nissan. Dost by to degradovalo a skodio.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 08:56
Re: Motory
No jo, tak to zakončíme, než jim tady nějak přetížíme diskusi ps: pozor na to Infiniti. Na konci je naschvál měkké I. viz www.infiniti.com
neregistrovaný "yo"
13. 1. 2005 17:05
Re: Motory
Nova Corveta ma 7 litrovy OHV motor, ma 500 koni, ako aj bavorak, ale ma tiez omnoho vyssi krutiaci moment, takze si myslim, ze ten motor povykonovej stranke mozno prekonava BMW pri nizsej cene. Americania boli vzdy zamerany na vysoky krutiaci moment a ten bez vecsieho objemu, alebo preplnovania nedosiahnes. Pre vykon staci ist do vyssich otacok a tam americke auta nikdy velmi nesli.
neregistrovaný "Skyline"
13. 1. 2005 15:51
Re: Motory
Tak tentokrat mas smulu, zde vyobrazena RL i jejich 221 kW jsou ten aktualni model... Ze zrovna ty to takhle zaspis bych necekal
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 17:48
Re: Motory
Mas pravdu. ted jsem koukal na oficialni stranky Acury a vidim, ze jiz obmenili model. Inu, utnul jsem se. ps: myslim, ze tuhle generaci uz v CR neuvidime. Podle me se Honda stahne z tohohle segmentu, stejne jako Scorpio, Camry, Maxima....nase dan za to, ze vsichni kupuji nemecka luxusni auta.
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 08:31
Re: Motory
No je videt, ze se vic zajimas o Americany, tahle Acura uz se prodava od rijna... Na to, co Honda udela, aby byl Legend prodejny i v CR, resp. v EU (nebo jestli ho sem nebude vozit) jsem dost zvedavej. Pro image znacky je ale takovy auto dulezity, uvidime. Camry a Maximy je skoda a myslim, ze to byla dost chyba je vyradit z nabidky - znamy ma ve firme 3 Maximy (2 nove, jeden predchozi model) a je spokojenej. Co si ale koupi dal, to jsem zvedavej, kdyz Japonci uplne vyklidili pole v autech vetsich, nez stredni trida... Lexus neberu, ten je cenove uplne jinde (Maxima V6 v kuzi stala cca 1.2 mega). Aspon maji tvy zaoceansti oblibenci vetsi sanci na prodeje pro ty, kterym soucasna nuda ve vyssich tridach nevyhovuje
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 08:49
Re: Motory
Myslím, že jedinou cestou pro Legend by byla těžká PR masáž, jako to udělala Mazda s novou modelovou řadou. To znamená i podmazat německé časopisy Vzpomínám, jak kdysi v AutoTipu vyhrála Kia Magentis srovnávací test s Mercedesem C a Nissanem Maxima! A to mi nikdo nevymluví, že nešlo o PR jako prase. Tak něco takovýho...otázka je, co to stojí
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 10:22
Re: Motory
Tak to je sila, Magentis se mi sice designove zvenku libi vic (hlavne pred faceliftem byl moc pekny), nez posledni Maxima, kdo je lepsi je ale celkem jasne. Myslim, ze kazdy srovnavaci test by mel mit dva viteze - jednoho, bez ohledu na cenu a druheho jako pomer cena/vykon. V tom druhem Magentis opravdu vyhrat mohl, 2.0 stoji 509k, V6 599k. Cena Maximy i C-klasse je tak na dvojnasobku. Mimochodem uz jen to, ze Maxima jde proti o tridu mensimu "cecku" je jen snahou nemeckeho casopisu zakryt brutalni cenovy rozdil mezi Maximou a "eckem", ktere by bylo velikostne rozhodne rovnocennejsim konkurentem.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 11:09
Re: Motory
Sami myslim v tom testu rikali, ze je to nesouroda trojice, ale nejak duveryhodne se z toho vykecat se jim nepovedlo. Bohuzel nevim, co to bylo za cislo. Neoslovilo me a tak jsem jim ho jen ocetl v obchode Ale uz je to delsi cas. Jinak vubec cely ten clanek byl plny blabolu. U Maximy kritizovali jízdní vlastnosti, přitom Nissany jsou proslulé kvalitou podvozků a naopak chválili kvalitu zpracování. Vzhledem k tomu, že táta Maximu měl, vím, že spáry zrovna tip top nebyly. Ale neměla ani jednu poruchu! A to je myslim mnohem dulezitejsi. U nich ale Maxima skoncila az treti. Pritom podle me nabizi za cenu korejce kvalitu prevysujici M-B.
neregistrovaný "Skyline"
14. 1. 2005 15:19
Re: Motory
Ono se z takove do oci bijici blbosti vykecat ani neda Maxima byla v testu nejspis, proto, ze vyhrat mel Magentis nad C-klasse (coz pomer cena/vykon v pohode umoznil), ale zaroven C-klasse musel nekoho porazit. Tou "cenou Korejce" bych si tak jisty ale nebyl (Magentis V6 600k, Maxima V6 1.1M), nicmene rozdil Maxima V6 a E-klasse V6 by dopadl podobne... Vubec C-klasse vs. Maxima je nesmysl, protoze potencialni kupec Maximy se nebude divat na o tridu mensi "cecko" a potencialni kupec "cecka" se tezko bude rozhodovat nad Maximou. Asi jako srovnavat Fabii a BMW 1 (nepochybuju ovsem, ze zatvrzelych objahcu vyhodnosti FRS vs. 120D by se naslo dost, taky proto, ze "jednicka" neni kombi a tim padem je naho.no ).
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 1. 2005 16:27
Re: Motory
No Magentis je sice levnější než Maxima, ale taky markantně menší. Magentis bych řadil na dolní okraj vyšší střední zatímco poslední evropská Maxima je někde okolo 4,9metru. Každopádně se shodneme, že z těch tří bychom volili Maximu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 13:38
Re: Motory
Tomu říkám vytrvalost. Už mnohokrát jsem poukazoval na naprostou samoúčelnost poměru obsah/výkon. Tento údaj není v praxi k ničemu použitelný. Navíc záměrně porovnáváte jednu z nejlevnějších US značek (Dodge) s japonskou značkou, která má právě ze všech nejvyšší poměr obsah/výkon. Tedy dost tendenční srovnání. Mohu uvést mnohem adekvátnější soupeře Lexus GS 161kw a Lincoln LS 173kw. Obojí třílitr v prestižním sedanu vyšší střední třídy.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 14:22
Re: Motory
pardon, ale nemuzu si pomoct. Lexus i Lincoln maji v podstate totozne motory, a to: 3.0-Liter, V (I) 6, 24-Valve, DOHC, SEFI Engine. Ne nejsem takovy odbornik, musel jsem to chvilku hledat, z hlavy to nevim.
Je veci vyrobce na jaky vykon motor naladi. Je to bezna praxe. Napr. treba u BMW ma rada 1 a 3 stejny motor s ruznym vykonem. Neni vzdy zadane, aby mel co mozna nejvic.
Je pravda, ze Acura a Dodge je jako jabka a hrusky, jenomze v Evrope jezdi s OHV Š1000MB a ne moderni auta, za ktera se Dodge urcite povazuje. Nedelejte ze sebe ignoranta, kdyz pisete, ze ma satelitni radio (stejne je to vyroba v Japonsku, pozdeji v Cine).
Samozrejme muzete argumentovat, ze i v pripade Dodge a Acury je to jen ladeni vyrobcu, jenze rozdil neni 12KW ale 35KW, to uz je dle meho nazoru dano lepsi konstrukci motoru (je to 2.9 x vetsi rozdil).
Zkratka, OHV neni a ani nemuze byt "lepsi" nez V-TEC, je to dano asi jinou mentalitou americanu a jejich jinemu vztahu k autum. Nevidim, ale jediny duvod oslavovat "jejich" motory a pet na nechvalu. Ano americka auta jsou prostornejsi, maji "jiny" desing nez jina auta (300C se me moc libi), ale nemaji lepsi motory. Pomer obsah/vykon neni tak dulezity, jak si zde nekteri mysli. Proto jsem taky porovnaval 3.5L motory, ale neni samoucelny. 7 nebo 8 litrovy motor v americkem "supersportu" vazi MNOHEM vic nez 4krat preplnovany 3.5L motor v Bugatti EB 110 a nebudeme se snad prit o to, jestli je vaha dulezita.
Jeste jedna vec, vybral jsem motor Dodge jako typicky Americky a Acury jako typicky Japonsko-Evropsky.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 14:30
Re: Motory
Samozrejme, ze zmineny Lexus a Lincoln maji prakticky totozne motory. Bylo prave mym cilem ukazat srovnani opravdu porovnatelnych aut a motorizaci. Proste jsem to predlozil jako dukaz, ze americke motory nejsou vsechny "predpotopni". Dodge je v USA bran jako znacka pro nemajetne. Neco jako u nas Skoda Fabia 1,4 MPI, ktera ma OHV tez!!!!! Tedy zdaleka Skoda neskoncila s OHV u modelu 1000MB, jak jste neprimo naznacil. Naopak, vetsina Cechu jezdi s motorem OHV. Vychvalovane DOHC ma jak v CR tak USA mensina motoristu.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 14:45
Re: Motory
Ano OHV BYLO ve Fabi, ale OHV tam bylo jen proto, ze diky komunistum se jine motory nedelaly. Diky VW tam OHV uz NENI. (=>v americe JE)
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:11
Re: Motory
v zasade mate v tomto prispevku ve vsem pravdu, to uznavam. ale chce se mi rict: no a co? za komunisty si muzeme jen a jen my (respektive starsi generace). v USA je mezi nizsi vrstvou zase velka poptavka po levnych motorech s OHV a jezdicich na regular. porad lepsi jak poptavka ceske nizsi vrstvy po stranickych knizkach.
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 15:15
Re: Motory
Me je 20 let a poptavku po stranicke knizce nevykazuji a nikdy jsem nevykazoval. Tohle tema muzeme, myslim, uzavrit s tim ze jsme se dohodli, coz na teto diskuzi neni castym jevem.
neregistrovaný "Lonestarstate"
13. 1. 2005 15:18
Re: Motory
souhlasim. nakonec jsi me prekvapil mnohem rozumnejsim pristupem, nez jsem cekal vzhledem k tvemu prvnimu prispevku.
neregistrovaný "Yaroukh"
13. 1. 2005 15:58
Re: Motory
"Jsem sam, komu se chce brecet?" ;o)) sorry
neregistrovaný "Jura z Brna"
13. 1. 2005 16:01
Re: Motory
v 1.prispevku jsem chtel vyprovokovat diskuzi, tak podle toho vypadal
neregistrovaný "petr"
13. 1. 2005 13:32
co to pripomina ?
nemuzu si pomoct, ale trochu mi to pripomina novej mercedes CLS
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
13. 1. 2005 18:04
Re: co to pripomina ?
No, když pominu fakt, že mi to CLS fakt nepřipomíná, tak by se slušelo napsat, že CLS připomíná Acuru RL, ta je totiž na trhu déle
neregistrovaný "derek"
13. 1. 2005 14:32
naprosto fantasticka zalezitost
a to i bez toho tuningu. Jak to sem dojde, bude to bomba.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zigulak"
13. 1. 2005 17:22
turbo zigula
* gaz je to
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radek"
20. 5. 2005 20:52
bez titulku
Rozbalit vlákno
0