Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: ADAC: Nejdál dojedete s Pandou CNG

Německý autoklub ADAC provedl porovnání automobilů různých kategorií s odlišnými druhy motorů – na benzin, naftu, plyn i elektřinu.
Zpět na článek
9. 6. 2010 10:13
9. 6. 2010 12:12
9. 6. 2010 10:13
panda
PANDA je najvacsi phaaaan >:D
Rozbalit vlákno
0
9. 6. 2010 10:30
OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
Omlouvám se, ovšem nemohu jinak. Osobně se domnívám, že právě došlo k přepsání dějin. Totiž, na skutečnost, že si to Brava rozdávají vítězně s AUDI na šestiválcích, na to jsme si už v podstatě zvykli, dnes však došlo doslova k revolučnímu posunu - F500, ano, Fiat pět set vytrénoval jak AUDI A6 na naftovém třílitru, tak Passata s pohonem 4x4. Jasně, odehrávalo se to někde kolem stosedmdesátky, při spotřebě kolem pěti litrů. Samo, u fiatky, kolik proteklo hrdlem koncernových aut, to nikdo neví. Můžeš hádat, kdo řídil tu pětistovku. Jednou. Musel to bejt doslovnej sebezáchovnej silniční boj.

Čas od času se tu objeví milé sentence končící ve Zlatém ventilku. Za kontextově aktuální snad zmíním jen - "Porsche by se mohlo u Fiatu učit, jak se dělají auta..." Na horní diskuzní revoluci ovšem budu muset nejspíš domluvit spolupráci s organizačním výborem oscarů 2011... Možná ale postačí svěrací kazajka z Bohnic. Na leasing.

P.S. [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
9. 6. 2010 12:37
Re: OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
Koukám, že to na Tvém blogu Vlček zase rozjel. Je až s podivem, jak dokáže být někdo nekritický.
Už jsem si zvykl, že jeho auto jezdí s nejmenší spotřebou a nejrychleji, než to samé sousedovo.

Za mě musím konstatovat, že mne závady pětistovky doslova překvapily. Tragédií je nutná výměna kouslého motoru po 50 tis. Což jestli se to někomu stane (snad ne), tak až po záruce. A kupovat nový půlmotor za nějakých odhadem 70 tis... 8-s
Slabý nájezd brzd a jejich nutná výměna mne u ani ne tunu vážícího auta taky upoutaly, ale není to tak hrozné. Alternátor odešel brzy, to je bez diskuze. Tohle by se mělo týkat až vozů s několikanásobným nájezdem. Že tu a tam občas něco povrzávalo, teklo, nebo někde něco upadlo, to je u italů normální a asi to majitelé nijak tragicky brát nebudou.
Shrnuto podtrženo - žádná sláva. ;-\
9. 6. 2010 12:47
Re: OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
To jo :yes:
9. 6. 2010 13:27
Re: OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
Ještě se zeptám na to, jak tam rozebíráš prodeje pětistovky. To jsou oficiální čísla?
Vzpomínám si totiž velmi živě, jak mne tu Vlček osočil, že jen on má ty správné čísla, které samozřejmě nechtěl ukázat a mlel tu něco o tom, že prakticky každá pětistovka se cenou přibližuje půl milionu. Koukám, že pravda je jinde a devadesát procent pětistovek je za cenu tatk tak přesahující 300 tis. Nevím, proč mne jeho idiocie ještě překvapuje.

Teď se totiž ukazuje, že opět nestoudně lhal, jako už po ... vždycky a reálné čísla dávají zapravdu spíše mi, když jsem tvrdil, že nejvíc pětistovek jezdí v plus/mínus základu.
9. 6. 2010 16:03
Re: OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
Jsou to čísla opsaná z AUTO Tipu, je to za rok 2009. Jistě, je to tam podané do posledního kusu.
Avatar - Ronault.
9. 6. 2010 18:24
Re: OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
Téda, že ten tě ale rozhodil, co? Do kolika diskuzí ještě tuhle dezinterpretaci jeho argumentů hodíš? 8-s
9. 6. 2010 19:41
Re: OT? - FIAT DRTÍ VOLKSWAGEN
Ono by stačilo napsat pouze pravdu a vyšlo by to nastejno. :-!

Pokud člověk tu cestu na Svitavy zná, moc dobře ví, jak se dam dá (nebo spíš nedá) jet. Člověk s tím Pašíkem v TDI tam mohl mít spotřebu klidně pod 4 litry. Ta cesta stejně větší rychlost nedovoluje. Takže rychl. průměr osciluje u tradiční devadesátky při velmi příznivých okolnostech a mimochodem, jedeš "z kopce".
9. 6. 2010 10:55
cely test je kravina
je tam tolko faktorov ktore nezahrnuli do vypoctu az je to smiesne ze nieco take ADAC urobil, len pre srandu mohli zahrnut moje Clio prerobene na rastlinny olej, kedze ho dostavam zdarma tak za 30 eur nakupim nekonecne mnozstvo, limit by bol len kolko ho zmestim v bandaskach do auta a myslim ze by som s prehladom prekonal vsetkych konkurentov.....aspon vidite ake to je cele absurdne....ze to vobec nazvali test...
Rozbalit vlákno
5
9. 6. 2010 11:26
Re: cely test je kravina
Soudruhu, jen malý dotaz, když liješ do clia "olej na smažení", platíš taky daň z phm? Nebo rozjíždíš osobní aférku typu LTO? ;-)
9. 6. 2010 12:20
Re: cely test je kravina
>:D :yes:
Avatar - S8
9. 6. 2010 13:51
Re: cely test je kravina
No, já myslím, že se másí odvádět nejen spotřební daň, ale i DPH >:D
9. 6. 2010 13:57
Re: cely test je kravina
DPH odvede ten, kdo nakoupí ten "rastliný olej" teda aspoň by odvádět měl, pokud to nestáčí před "budíkem" rovnou z tanku v rafinerce. ;-)
Avatar - S8
9. 6. 2010 20:57
Re: cely test je kravina
Dobře, tak rozdíl v DPH - potraviny (rostlinný olej) jsou se sníženou sazbou (10%), pohonné hmoty se základní sazbou (20%).
9. 6. 2010 11:02
Buzzword making the real difference
Vyrobci spolehaji na to, ze jsou nekteri lide uplne blbi, a ze staci ovencit auto spravnym buzzword, treba "hybrid". Pritom nektere automobilky oznacuji slovem hybrid i system, ktery pri brzdeni motorem dobiji bezny oloveny akumulator vetsim proudem, pri akceleraci naopak nedobiji.

BMW X6 Active Hybrid je opravdu pekny nazev. Zprava je jasna: mam sice obri, hnusnou tezkou neekologickou smrdutou bednu a otravuju vas s ni ve meste, ale ...pozor, vsimnete si, ze je to hybrid. Takze ve skutecnosti hodne pomaham zviratkum dychat a kytickam rust.

Prvni hybridni Touareg podle billboardu na Jizni spojce uz taky vyjizdi. Treba si to nekdo pomaleji myslici i koupi. Prejme mu ho :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
9. 6. 2010 12:12
ADAC
Absurdnosť testov ktoré v poslednom čase ADAC robí je fakt na zamyslenie kto to platí a takéto testy vôbec potrebuje. Úplne sa stratila nejaká serióznosť a u mňa rozhodne aj dôveryhodnosť ich stupidných testov. Porovnávajú neporovnateľné, nezohľadňujú rozdiely, účelovo zhadzujú a očierňujú značky ktoré sa snažia preniknúť na ich trh... ADAC je jedna veľká blamáž. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jenik1
9. 6. 2010 12:50
Chyby v článku
Jestliže má Panda motor 1,2 8V má výkon 44 KW. Výkon 40 KW má moje Panda 1,1 8V.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - S8
9. 6. 2010 13:55
241 x 30,-- € = 7.230,-- €
Myslím, že výpočet v titulku říká jasně jedno - jestli to opravdu testovali a do každýho auta dali za 30 EUR palivo, tak by je měli zastřelit za blbost...

P.S. Hybridy jsou jen marketingova a EU chujovina a nikdo mi to nevymluvi... :no:
Rozbalit vlákno
3
9. 6. 2010 22:55
Re: 241 x 30,-- € = 7.230,-- €
V CR specialne je vela ludi, co odmieta EU, ako chujovinu a kazdu chujovinu oznacuje ze pochadza z EU. EU ma stovky pozitivnych prikladov na rozdiel od priemerneho=bezneho vychodoeuropskeho politika, ktory o problemy obcana ani nezavadi, pripadne bude tvrdit, ze globane oteplovanie je EU chujovina, ale ked CR zasiahnu kazdy rok vacsie a vacsie povodne, je ticho, iba ked raz v zime zasnezi, tak si prihreje politicku polievocku ze ved snezi, ake oteplovanie.
Hybridy su Japonska zalezitost a jazdi ich tam pomerne dost. Pre Prius je to najvacsi trh a neza sa mi, ze by Japonec bol chuj...
10. 6. 2010 21:39
Re: 241 x 30,-- € = 7.230,-- €
Ta interpunkce ti moc nejde, co? A staráš se o nás proč? Záplavy jsou u nás rok od roku větší? Chudinko, jseš na špatnym serveru. Starej se radši o své domácí nácky, všechny ty Kašparoviče, Ficky a Sloty a hlavně - pozor na Maďary! Holt to euro taky není zas takový terno a každej rozumnej a slušnej Slovák už žije všude jinde, než po Tatrama. Pokud žiješ tam, starej se o sebe, pokud někde jinde (třeba u nás ) tak si tady přestaň léčit komplexy méněcenosti a hlavně - netahej sem politiku. No uvidíme, koho si o víkendu zvolí chytráci, jako seš ty....
10. 6. 2010 22:57
Re: 241 x 30,-- € = 7.230,-- €
Beran ty si hodny svojho mena. My mame Madarov, vy zase Nemcov. Ja sem politiku netaham, to ty spominas mena politikov. Euro nemate, tak ho kritizujes a zatial sa flakas mestom po zmenarnach a hladas , kde by si usetril jeden halier pred cestou do EU.
Ty si z Moravy alebo z Ciech? Pokial si teda Cech, tak tiez by si tu nemal co vypisovat politicke komplexy.
10. 6. 2010 00:53
Životnost motorů
CNG se jeví jako dobrý nápad, ale má negativní vliv na životnost motoru. Teplota spalin je snad o 200 stupňů vyšší než u benzínu, odnáší to hlavně výfukové ventily a jejich gufera. Podobně dopadají i starší motory přestavěné na LPG - přepálená gufera, velká spotřeba oleje. Taky přestavba je dost drahá.
Na jízdy po městě bohatě stačí nějaké malé auto na benzín - rychle se zahřeje, moc paliva si nevezme, např. Seicento. Na delší cesty jednoduchý diesel bez špuntu ve výfuku, Staré TDI je ideální.
Rozbalit vlákno
1
10. 6. 2010 22:35
Re: Životnost motorů
s tymi jazdami po meste v malom auto mas pravdu, ale pokial vozis zenu, dieta a kocik (ono staci uz len dieta a kocik), tak mas smolu a poriesit to vies iba niecim vacsim (dosad si co len chces). S lpg osobnu skusenost nemam, ale znamy, ktory vlastni firmu ma vsetky vozidla prerobene na lpg a problemy nezaznamenal (s motorom). Vacsina vozidiel v jeho parku ma vyrzne cez 150k km.Tak isto poznam niekolko sukromny osob s vozidlom na lpg a neviem od nich o problech s motormi
Cena prestavby je iba relativne draha, t.j. je vo vacsine pripadov lacnejsia ako kupa naftaku. Kazdy z nich ma svoje vyhody a samozrejme nevyhody.