Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo 8c Competizione: Nové fotografie

Přinášíme nové obrázky úchvatného rudého kupé, tentokrát v pohybu
Zpět na článek
6. 11. 2006 14:28
neregistrovaný "kenika"
6. 11. 2006 20:26
neregistrovaný "Q7"
6. 11. 2006 14:33
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:36
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 14:47
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:49
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 15:05
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:43
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:33
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 14:49
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:52
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 15:03
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:29
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 15:33
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:38
neregistrovaný "Krokodýl"
6. 11. 2006 15:40
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 16:06
neregistrovaný "krokodýl"
6. 11. 2006 16:07
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 18:18
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 15:56
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 14:35
neregistrovaný "iwwo"
6. 11. 2006 14:48
neregistrovaný "monsat"
6. 11. 2006 14:51
neregistrovaný "Ciello"
6. 11. 2006 14:56
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 17:21
neregistrovaný "Lancer"
6. 11. 2006 15:16
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 15:17
neregistrovaný "dCi"
8. 11. 2006 09:01
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 14:41
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 11. 2006 20:02
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 16:58
neregistrovaný "Ondore"
6. 11. 2006 22:18
anonym
7. 11. 2006 15:26
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:34
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 09:43
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 14:43
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 15:26
neregistrovaný "dCi"
6. 11. 2006 15:32
neregistrovaný "pinin"
6. 11. 2006 16:01
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 16:10
neregistrovaný "Krokodýl"
6. 11. 2006 16:14
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 16:04
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 20:16
neregistrovaný "Paja"
8. 11. 2006 17:56
neregistrovaný "insi"
6. 11. 2006 16:22
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 16:34
anonym
6. 11. 2006 18:20
neregistrovaný "Lancer"
6. 11. 2006 18:38
neregistrovaný "JAN"
6. 11. 2006 19:44
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:16
6. 11. 2006 20:22
6. 11. 2006 20:31
6. 11. 2006 20:36
6. 11. 2006 20:44
6. 11. 2006 20:59
6. 11. 2006 21:27
6. 11. 2006 20:24
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:30
6. 11. 2006 20:37
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:56
6. 11. 2006 20:16
6. 11. 2006 20:23
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 20:26
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:32
6. 11. 2006 20:36
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:37
neregistrovaný "wlff"
6. 11. 2006 20:40
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:53
6. 11. 2006 21:54
neregistrovaný "Ja naturlich!"
6. 11. 2006 20:39
neregistrovaný "pepa"
6. 11. 2006 20:42
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:44
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 20:55
6. 11. 2006 21:11
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:28
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:40
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:42
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:42
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:51
neregistrovaný "jozef77"
6. 11. 2006 22:38
neregistrovaný "Lancer"
6. 11. 2006 22:42
neregistrovaný "Paja"
7. 11. 2006 15:32
neregistrovaný "Alessio"
6. 11. 2006 21:31
anonym
6. 11. 2006 21:53
neregistrovaný "jozef77"
6. 11. 2006 21:45
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:06
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:12
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:25
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:30
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:38
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 21:50
anonym
6. 11. 2006 21:52
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 21:53
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:48
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:01
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 22:10
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:19
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 22:22
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:02
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:12
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 22:13
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:57
neregistrovaný "assasin-cz"
6. 11. 2006 22:36
6. 11. 2006 22:17
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 22:26
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:33
neregistrovaný "assasin-cz"
6. 11. 2006 22:35
6. 11. 2006 22:44
anonym
6. 11. 2006 22:48
6. 11. 2006 22:54
neregistrovaný "wolff"
8. 11. 2006 18:03
neregistrovaný "insi"
6. 11. 2006 23:45
neregistrovaný "Shortař"
7. 11. 2006 00:33
8. 11. 2006 08:09
neregistrovaný "miro"
9. 11. 2006 08:10
neregistrovaný "blegh"
7. 11. 2006 19:25
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 22:40
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:42
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:59
7. 11. 2006 13:34
neregistrovaný "misoo"
6. 11. 2006 23:06
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:13
6. 11. 2006 23:52
neregistrovaný "kolemjdoucí co zas brzo odejde"
7. 11. 2006 10:06
neregistrovaný "kolemjdoucí co zas brzo odejde"
7. 11. 2006 13:03
neregistrovaný "kolemjdoucí co zas brzo odejde"
8. 11. 2006 10:54
anonym
7. 11. 2006 15:47
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 00:14
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 00:16
neregistrovaný "wolff"
7. 11. 2006 00:36
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 00:47
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 01:22
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 01:24
neregistrovaný "Quido"
8. 11. 2006 18:07
neregistrovaný "insi"
6. 11. 2006 23:35
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:50
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 23:52
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:48
neregistrovaný "wolff"
7. 11. 2006 01:13
neregistrovaný "AliM"
7. 11. 2006 07:09
neregistrovaný "Paja"
7. 11. 2006 07:58
7. 11. 2006 08:27
neregistrovaný "Paja"
7. 11. 2006 09:03
7. 11. 2006 10:23
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:13
7. 11. 2006 11:17
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:26
7. 11. 2006 11:27
7. 11. 2006 12:42
anonym
7. 11. 2006 12:51
7. 11. 2006 12:53
anonym
7. 11. 2006 13:04
7. 11. 2006 13:20
anonym
7. 11. 2006 10:30
7. 11. 2006 11:11
7. 11. 2006 12:39
anonym
7. 11. 2006 18:51
neregistrovaný "ZZ"
7. 11. 2006 12:03
neregistrovaný "Ciello"
7. 11. 2006 13:23
anonym
7. 11. 2006 13:26
neregistrovaný "lamka"
7. 11. 2006 13:33
anonym
7. 11. 2006 13:26
neregistrovaný "Ciello"
8. 11. 2006 22:52
anonym
9. 11. 2006 08:05
neregistrovaný "wolff"
19. 11. 2006 19:23
neregistrovaný "de.7.com"
19. 11. 2006 19:26
anonym
19. 11. 2006 19:27
anonym
5. 1. 2007 22:22
neregistrovaný "Ins"
neregistrovaný "kenika"
6. 11. 2006 14:28
O můj bože......
Tak z toho mám designový orgasmus:-) To je opravdu neskutečně povedená práce Centro de Style. u mě osobně bude aspirovat na nejkrásnější auto současnosti......... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Q7"
6. 11. 2006 20:26
Re: pravda
:-) .. tak to teda sedí. Tohle umí fakt jenom Italové... jen tak dále.U toho bych se ani neptal na cenu ..
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:33
....
tak na toto sa vyslovene tesim .. dufam ze alfa upusti od spracovania interieru ala brera [lacak jak svina] .... a pritvrdi na kvalite ....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 14:36
Re: ....
Co je na hliníku, kůži a měkčených plastech v breře špatně spracovaného?? ;-) s pár Brerama jsem měl tu čest a zpracování interiéru rozhodně patřilo k silným stránkám....
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:47
Re: ....
prepac ale to si sa asi nepozeral spravne ... alebo bez urazky nevies co je pekne spracovany interier .. plasty vyzeraju celkom fajn aj koza ..a le celkove spracovanie ... br .. napriklad popolnik na streovej konzole s takeho cierneho otrasplastu ktory sa tam vyskytne este na par miestach .... trosku neupne spravne pasujucich plastov .. a taky podivny plast sedej farby na bocnych stranach stredovaho tunelu .. nepametam si to uz vsetko ale viem ze ma veeeelmi sklamalo ked som si sadol do auta a cakal som nieco lepsieho nie po designovej stranke ale po stranke kvality ... ale mozno je to tym ze vlastnim nemcura neviem .. ale ako sa mi to auto paci zvonku tak som sklamany z interirieu ;-\
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:49
Re: ....
mal som jednoducho pocit zle usiteho obleku
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:05
Re: ....
nevím, i při porovnání s německou konkurencí nevidím žádné rozdíly, popelníku jsem si nevšimnul, ale jelikož nekouřím, tak to bude možná tím ;-)
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 15:43
Re: ....
ne fakt nezanechalo to vo mne dobry dojem .. skoda ;-) ;-\
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 14:33
Andělská ďáblice
Kráska konečně dostala odpovídající fotografie a pozadí v podobě trávníku vystřídaly krásné hory. 8C Competizione je klasa, když vedle toho postavím Audi Rozkydlých8, ptám se, proč se dají dělat auta krásná a dobrá nebo jenom ošklivě překapotovaná Lamborghini?? 8C Competizione patří velké BRAVO a to nejen za design, nýbrž i za techniku, škoda že bude jen 500 kousků....
Rozbalit vlákno
12
6. 11. 2006 14:39
Re: Andělská ďáblice
a pro českou a slovesnkou republiku možná budou celý dva kousky >:D
neregistrovaný "sepo"
6. 11. 2006 14:49
Re: Andělská ďáblice
a mozna 1 :-|
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 14:52
Re: Andělská ďáblice
Překapotované Lamborghini ? Moc nechápu. ;-\
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:03
Re: Andělská ďáblice
Audi R8: "Audi has unveiled the 2008 R8 — its first ever mid-engine sports cars. Sales will begin in the first half of 2007 for the United States and Europe. The car has a 420 horsepower high-revving V8 engine and all-wheel-drive. It uses the mid-engine Lamborghini Gallardo platform"
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 15:29
Re: Andělská ďáblice
Ano,platforma,ale co má společného platforma s překapotováním.Pořád moc nechápu ten výraz (karoserie ?) A když užívá stejnou platformu,tak naznačuješ,že jde o stejná auta ? To snad ne.
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:33
Re: Andělská ďáblice
To ne, jde jen o to, že technický základ je v Lambu, není to původní práce Audi, trochu nadneseně prostě ukousli kus výkonu motoru (aby si přímo nekonkurovali) a dali jinou (ošklivější) karoserii na Gallardo a R8 bylo na světě....
neregistrovaný "Krokodýl"
6. 11. 2006 15:38
Re: Andělská ďáblice
No to snad ne, napsat něco takového může jen neznalec, který o těchto vozech nic neví. Možná mají něco společnéheo, ale rozhodně ne tolik, jak si představuješ, nebo jak bys chtěl.
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 15:40
Re: Andělská ďáblice
Ale no tak, pokud čteš, tak bys poznal, že to píšu nadneseně, nejsem naivní, rozdíly tam samozřejmě budou, ale bohužel pro Audi, Lambo má v koncernu exkluzivnější pozici, takže R8 nemůže být lepší Gallarda......
neregistrovaný "krokodýl"
6. 11. 2006 16:06
Re: Andělská ďáblice
Ale notak, přece tu nejsme hlupáci. Každý ví, že si koncern nenasadí do vlastních řad neefektivní konkurenci. R8 je pod Gallardem, to je každému jasné. Spíš by mě zajímalo postavení R8 ohledně Porsche.
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 16:07
Re: Andělská ďáblice
To mě taky, ono se to brzy ukáže.
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 18:18
Re: Andělská ďáblice
audi se nebude snazit na R8 bleskove zbohatnout, jde spise o zlepseni image znacky
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 15:56
Re: Andělská ďáblice
Já bych to tak kriticky neviděl a R8 považuju za samostatný auto.Motor tam dali vlastní (Gallardo 10vál),designově naprosto odlišné (ještě aby ne) a navíc vývoj Gallarda už probíhal pod taktovkou Audi,tak si prostě vzali zpátky co se povedlo vymyslet pro jinou automobilku.Konkurovat si taky určitě nebudou (prestiž značky,cena,výkony ?) Když tak nad tim přemýšlim,tak mi přijde,že Audi se snaží dostat někam,kam zatim moc nepatří a jsem sám zvědav,jaký budou prodeje R8 v porovnání s podobně výkonými vozy
neregistrovaný "iwwo"
6. 11. 2006 14:35
nádhera....
tak toto teda áno.páni.na toto auto nemôže napísať nikto nič negatívne.to je krása jednoduchosti a štýlu.bravo páni dizajnéri z alfy. :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
6. 11. 2006 14:41
Brera Vs.
Není to tak dlouho a projela kolem mě Brera... Nádhera. Musím říct, že naživo je to opravdu krásné auto. A tohle? Počkám a uvidím, ale očekávám, že emoce vzbudí stejný, né-li větši.
Ty fotky jsou moc pěkný. Působí "živě".. Barvy jdou hezky proti sobě, světla jsou taky kontrastní... Jedny z nejhezčích fotek za dlouhou dobu (co si vzpomínám)..
Nevím proti komu "půjde", ale vzhledem k tomu, že v takovéto kategorii u nás převládá německá "unifikace" a jakási unylost, myslím, že má slušnou šanci.. Nejdůležitější bude, aby neměla větší technický problémy a pak si určitě i u nás dostatek kupců najde. PS. GTI by řekl, 911 ber v tm. modrý. Já budu parafrázovat, brer jí v červený... ;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "monsat"
6. 11. 2006 14:48
Re: Brera Vs.
Brera ... souhlas
Fotky ... souhlas
Technika ... u limitovaný káry takového kalibru si určitě Alfa nedovolí chybovat
Barva ... jedině červená
neregistrovaný "Ciello"
6. 11. 2006 14:51
Re: Brera Vs.
stačí říct jen.. ber ji..!!! ;-) :yes: >:D Ta Brera v pohybu.. přesně jak říkáš.. :yes: když v ní sedíš, je to jiné také i když vedle ní stojíš, ale když fakt v provozu jede kolem tebe.. tak je to sakra povedený auto... :yes:
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 14:56
Re: Brera Vs.
Možná jsem jeden z tisíce,ale Brera mě moc nebere,hlavně zadek mi přijde hrozně těžkopádnej.C8 mi přijde jako krásně vyváženej celek se "zakulacenym" designem vzdálěně připomínajícím TVR,ale tim nechci říct,že by u Alfy kopírovali TVR,to v žádném případě,spíš se mi líbí lehkost,která mi možná ty TVR připomíná.
neregistrovaný "Lancer"
6. 11. 2006 17:21
Re: Brera Vs.
No 8C je urcite krasa, ale Brera me vubec ani trochu nebere. Uz jsem jich videl nekolik, v nekolika barvach, dokonce i tu nejklasictejsi cervenou s priplatkovymi 18" a nikdy se mi ani trochu nelibila. Pusobi strasne tezkopadne a je to takovy predrazeny hatchback - tomu odpovida typ karoserie i pohon prednich kol... Daleko rozumnejsi je podle me Alfa GT, je to klasicke kupe, je lehci, levnejsi a hlavne daleko hezci! Jinak ty fotky jsou i s videem uz nejkou dobu na oficialnich strankach 8C: [odkaz]
6. 11. 2006 14:58
OT: TEST- HONDA LEGEND
Někdo umí auta, někdo umí názvy... Tohle si přečti - vynikající poměr cena/luxus. Tak na to vždycky pozor, zejména v tomhle segmentu. Neříkám, že bys měl žít bezuzdně rozhazovačnej život, ovšem držet se při zdi v segmentu nebe... to není ta správná póza. Ostatně, "nedohledné řady tlačítek" na středovém panelu... no, tak si o tom ještě popřemýšlej. A v mezidobí se posaď do nové osmdesátky... tedy do VOLVO 80... abys taky někdy pochopil, jak to má v autě vypadat. Předtím si ovšem změř haxny. Co? Na co? Tys nidky neseděl na kozlíku? Tak pamatuj... sedadlo pod pade... to je velké podcenění evropskejch bejků. Dokonalý pohon 4x4... Potřebuješ ho? Na tohle si musíš prostě poctivě odpovědět. Auto nakonec dobrý... Takže v čem je největší problém... no... přece v image. Copak jsi to někde viděl, zde v krajině premiovejch borců... abys sbíral body života mainstreamovým modelem za jeden a půl mega? Takhle se to prostě nedělá... Ostatně počty prodejů jsou nejvýmluvnější... to víš, evropskej diamantovej kovboj... ten ví, ten zná. P.S. BRAVO TEST :yes:
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Donald"
6. 11. 2006 15:16
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Velmi nerad musím souhlasit s hodnocením.Velmi mě to mrzí,protože Hondu mám jako srdeční záležitost,ale tady si to na konci vystih: "diamantovej kovboj... ten ví,ten zná" Auto to neni špatný,ale v evropě jich moc nepotkéme :'-( V USA by mohla být situace jiná a v jap. vůbec netušim neb tamní trh vůbec neznám (a kdo ano,že).Myslim,že ani Honda sama nečeká,že Legend bude nějakým prodejním trhákem jako Civic.Prostě je nutno si přiznat,že tady je evropa velmi,velmi silná.
6. 11. 2006 15:56
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Souhlas.
neregistrovaný "dCi"
6. 11. 2006 15:17
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Trenýrky Hugo Boss. Tedy minimálně ten part o image. :-!
6. 11. 2006 15:55
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
dCi... Trenýrky netrenýrka, zařízlý tanga i na "vostro"... :-) ;-) tohle je přesný, jak Orloj na Staromáku...
Avatar - Dinar
6. 11. 2006 15:35
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Největší problém je v image, to je jasné, ale přestože test poměrně vystihnul kvality i nedostatky Legendu, kvality - tedy hlavně podvozek, vyzdvihnul dostatečně, nedostatky - chabá převodovka, určitá podmotorovanost zmiňuje víceméně okrajově. Pokud odhlédnu od image a ceny, jako auto má Legend velmi dobrý podvozek, co do jízdního konfortu a trakce, co se týká chvály jeho agility musím věřit testu a jinému evropskému nastavení (sám jsem jel pouze Acurou a ta v agilitě podvozku za špičkou třídy zaostávala), je podmotorovaná, tedy papírově o.k., ale v reálu se motor nadře, dynamicky je to tak na úrovni 525i ne 530i a převodovka za tím, co nabízí kdokoliv s premiovek v dané třídě, zaostává, vyjma hladkosti řazení, ve všem. Sumasumárum co do vlastností dobrý průměr třídy, s bonusem perfektní výbavy a krásným vnitřkem. Prodávat se ale bude málo, typický Honda fanoušek se pohybuje finančně jinde a jak říká GTI evropskej diamantovej kovboj... ten ví. ;-)
6. 11. 2006 15:54
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
:-) :yes:
Avatar - King
7. 11. 2006 21:34
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Tento příspěvek budiž reakcí nejen na tvůj příspěvek, ale také na řádky GTIho. K jeho názoru ovšem nemám co říci, snad s výjimkou konstatování, že až do kokpitu Legendu usedne, bude se patrně cítit trapně za to, co zde napsal. A zároveň bych doporučil věřit více vlastní zadnici a zádům, než pravítku.../// Také bych rád podotknul, že zatímco mě obvykle testy nechávají chladným, tentokrát mě donutil napsat autorovi maila s výhradami vůči tomu, co bylo napsáno.../// A teď k věci pro člověka, který diskutuje o autech, protože s nimi skutečně jezdí. /// Znám spousty špičkových aut a spousty velmi dobrých aut. S jedním jsem jel před měsícem, s dalším před půl rokem a s jiným včera. V hlavě a v srdci zůstanou vzpomínky, dojmy a pocity. Ale občas se stane výjimečná věc a naskytne se možnost vyzkoušet dvě auta najednou. Co třeba Legend a Mercedes E 4Matic? Férová nabídka, nebo snad velké sousto pro Hondu? Popravdě, Éčko bylo moje nejoblíbenější Éčko - tedy jako celek, jízdně vede pochopitelně BMW 5. Pohodlná sedadla, rozumná nabídka místa, velmi dobré odhlučnění a jízdní komfort, solidní jízdní vlastnosti. Pak ale sedám do Legendu... Design palubky mnohem elegantnější a propracovanější, ale to se mnou fakt souhlasit nemusíte. Co ale neokecáte, je více místa v příčném směru (i pro spolujezdce, žádná boule v tunelu kvůli 4Maticu). Málo místa podélně? Omyl - stejně. Sedadlo umístěné o patro níž než v Mercedesu, takže posaz jako v BMW, palubka krásně obklopuje. Volanty jsou super oba, ale co to? Ten v Hondě se drží o něco líp. Zástupy tlačítek? Budiž, je jich tam trochu víc a ovládání je trochu komplikované, pochopil jsem ho až po 20 minutách... Prostor vzadu? Sorry, vůbec mě nezajímal. Zato přední sedadla jo - Honda je Hondou, takže má velmi slušné boční vedení, mercedes je dimenzovaný spíš na Helenu Růžičkovou blahé paměti a výraz boční vedení musí hledat ve slovníku. Ale pojedem toho mainstreamáka projet, ne? Stačí pár stovek metrů a je jasno o pár dalších věcech. Valivý hluk od kol je v Legendu výrazně nižší, stejně jako aerodynamický svist. Motor nehodnotím, mercedes je bohužel diesel... Jízdní vlastnosti nebudu pitvat, v testu jsou popsány dobře. E-Class s 4Maticem je proti němu nedotáčivá bestie. Ale co hůř pro Mercedes - ani mnou tak respektovaný jízdní komfort už najednou není tak skvělý. Světe - div se, Legend je plavnější a delší i krátké příčné nerovnosti bere o něco lépe. OK, ne o moc, ale bere... Jediné, v čem je E lepší, je filtrace výrazných nerovností, jako jsou kanály, tam mi přišlo, že rázuje trochu méně. A atak mainstramáka na Mr. IMAGE pokračuje - řízení je přesnější, posilovač tužší a nebrání se zatočení, dokonce má i cosi jako zpětnou vazbu. Ale popravdě - porazit řízení mercedesu není moc velká výzva. V čem si ale mohou obě auta podat klikovku, je řazení. U obou převodovky řadí zoufale pomalu, jen ta u Medu má o kvalt víc. Takže abych to shrnul - kdysi jsem tu v diskuzi psal, že je Legend něčím mezi A6 a Mercedesem. Teď musím svůj názor přehodnotit. Legend je něčím mezi Mercedesem a BMW. A ač mě to velmi překvapilo, E-Class je lepší než Legend pouze ve dvou parametrech - v image a dílenském zpracování. >:D Je mi líto, jinak nemá šanci. Tím si logicky domyslíte, že pro Legend není konkurent ani A6, tím méně Lexus GS. Škoda, že nebylo po ruce BMW 5, tam bych si vsadil na jízdní vlastnosti a převodovku, stejně jako na zpracování. Na vážkách bych byl pokud jde o řízení a brzdy, ovšem všechno ostatní bude zřejmě mluvit ve prospěch Hondy. Je mi líto, to je prostě realita, Legend je spíš zmenšené luxusní auto než segment E. :-! Ale Legend zdaleka není dokonalý. Jak psal Dinar - na slušně výkonný 3,5litr je dynamika překvapivě malá. Zrovna k 525 bych to nepřirovnával, ale je srovnatelná s 530i, což není pro o půl litru větší motor s logem Honda zrovna pochvala. Jede totiž slušně až od 4500 otáček (ovšem pak velmi slušně...). Na vině je ukrutná váha auta a pouze průměrně rychlý pětikvalt s neskutečně těžkými kvalty. Šílená je také spotřeba, přes 17 l ve městě a skoro 16 v kombinaci je prostě síla... Pak méně intuitivní ovladače na středovém panelu a občasné povrzávání plastů (ovšem ve srovnání s GS je přímo megebombasuperzpracovaný >:-[] ). A pak pochopitelně ta nulová možnost individualizace. Podtrženo, sečteno - Image je na nic, když je mainstreamák lepší než trojcípá hvězda. :-)
8. 11. 2006 01:45
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
:yes: dobrý povídání. Dva testy na jednom servru na jedno auto během 2 dnů. :yes: Nejsem fanda Hondy, ale za tento model ji musím dát pochvalu. Všimli jste si, že Legend je zde porovnáván pouze s něm. prémiovkami? A že se jim vyrovná nebo je i předčí? Jo, možná nemá image, ale auto to musí být skvělý.
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 08:18
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
O.K., už jsem to psal několikrát, jel jsem Acurou a ta mě naladěním podvozku nenadchla, opravdu srovnání např. s pětkou by mě ani nenapadlo. Pokud ale čtu v testu chválu, ty sám potvrzuješ, pak nezbude, než abych se svezl s evropským Legendem. Jen poznámku k dynamice, ne fakt ne, na aktuální 530i nestačí. A ke srovnání s MB, pokud éčko jako čtyřkolku, pak s Airmaticem, jiné kafe, a k převodovce, jakým MB jsi to vlastně jel? :-O Nevím o šestikvaltovém automatu MB, éčko v dieselu s 4-matic má klasický pětikvalt, u dvoukolek můžeš mít 7G-tronic. Pokud jde o ten pětikvalt, jeho srovnání se zmatenou a špatně odstupňovanou převodovkou Legendu je trochu mimo, až na kickdown v tom jsou obě stejně pomalé.
Avatar - King
8. 11. 2006 09:40
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Svez. A vzhledem k tomu, že jezdíš 5ku, mohlo by to být celkem zajímavé srovnání, i když na druhou stranu - s tou jsi lépe sžitý ;-) . Koukal jsem na dynamické parametry 530i a uznávám, že máš asi pravdu... :-( Ehm, že by to byl pětikvalt? :*) Šoustřeďoval jsem se na jiné věci. Ale sedmikvalt to rozhodně nebyl. 5AT u Legendu bohužel špatně odstupňovaná je, zmatenost jsem neregistroval, ale rychlostí si jsou podobné...
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 11:40
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Svezu, hned jak bude příležitost. U MB to musel být pětikvalt, aspoň vidíš jak kvalitní, ani sis nevšimnul, že mu kvalt chybí. :-) ;-)
Avatar - King
8. 11. 2006 12:15
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
To je fakt :-O , ale zase to byl 320 CDI ;-)
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 09:01
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
sakra chlapi, vy jste mě pěkně naladili - kde se dá s Legendem svést ?
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 11. 2006 14:41
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
No, já si teda myslím, že je Legend lepší než dnešní Éčko, ale...jestli jsi jel s 320 CDI, tak to odpich by měl být velice dobrý, ne? Jako 500NM je 500NM. A to sakra někde musí být znát ne? Jo a jinak...Legend je prostě moderní auto, a je jasné, že auto o 4 léta starší bezproblému překoná. Jinak velice dobře napsané...ikdyž úsměv na tváři mi ta tvá spotřeba docela zmrazila, neboť 17-16- litrů je maso...na 3,5...tys asi jezdil jak hovado ne? Dusit tak MB 320CDI, nedostaneš se přes 12...jo rozdíl, proto mám rád diesely. Dle mě je Legend nejlepší benzinová limuzína. Bezkonkurenčně. :yes:
Avatar - King
8. 11. 2006 15:48
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
No, zdaleka vždy neplatí, že nové auto musí být lepší než původní, navíc zapomínáš, že je Legend ve skutečnosti modelově o 2 roky starší, dva roky mu trvalo, než dorazil do Evropy. A navíc - znáš tu auru dokonalosti kolem německé Trojky... Pochopitelně dynamiku CDI a Legendem neporovnávám, diesel je pro takovéto auto vhodnější. Ovšem s tím dušením CDI - jezdil jsem za 14,5 ovšem bylo tam dost městského hustého provozu.
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 11. 2006 20:02
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
No, jasně. Jinak pochvala za to chlape...ikdyž jezdíš ako hovado:-))) ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ghostyx
6. 11. 2006 16:13
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Souhlas... :yes:
6. 11. 2006 16:16
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
:yes:
neregistrovaný "Ondore"
6. 11. 2006 16:58
Re: Moja prva laska...
Sexica, ktorá Vás naozaj chytí za srdce, takých v živote veľa nestretnete. Mne sa to po prvý raz podarilo s Hondou Accord, neskutočným autom, ktoré na ceste dokázalo kontrovať mojim chúťkam na psie kúsky. Ak som niečo vymyslel, hneď bola ochotná vrhnúť sa do toho po hlave. Párkrát, keď som to prepískol, tak zachraňovala moje "šantenie". Po nej prišli také tie bežné vzťahy, bez iskry. Boli prevažne nemeckej produkcie a uspokojenie nepriniesla ani klassa pre diamantových. Slovo nuda je jediné, čo mi pri hodnotení s odstupom napadá...
Vekom sa moje správanie na ceste upokojilo, jazdím inak, mám svoje prestavy o aute. A stále hľadám iskru, keďže som človek bez predsudkov, nevadia mi ani šikmejšie oči. A namiesto nedohľadných rád tlačítok si skôr všímam tie pasáže o tom, že tam mám svoje pohodlie pre svojich 175 cm na výšku aj na šírku. Že motor počujem len tak, aby som vedel, že ho tam stále mám. Náznaky, že 4x4 nepotrebuješ sú trochu mimo, istota, že prejdem zákrutou tak bezpečne, ako v žiadnom inom aute mi za to rozhodne stojí!
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 17:03
Re: Moja prva laska...
Tož ona je dneska v té pravé půlce pěkná ouroda (bráno odspoda): ojetinový passátní Apoštol, nad ním král silnic MB-CL (ta řada sedmi kósků hovoří jasnou řečí, na tohle nemá nikdo jiný), dále pak všem Mazda ukazuje že líp než ona roadster nikdo neumí (i když plátno je plátno, ale kdo chce kam, tož pánbůh s ním), následuje ostrovní klasická jistota aneb jístá klasika (a s naftou, a proč vlastně ne, že). A Hondu jsi rozebral ty. A nebýt v té pravé části toho MB-CL, tož ten zbytek nepřeváží jediné auto z části levé, ale o tom níže.
6. 11. 2006 17:08
Re: Moja prva laska...
:-) :yes:
anonym
6. 11. 2006 22:18
Re: Moja prva laska...
vcelku souhlas. K AWD...auto tě má hlavně dovézt...to, že tě doveze k cíli je moc důležitá vlastnost. AWD? Ano! Ber ho, kdykoliv můžeš. Audina? Jedině s quattrem! Honda? Jedině s SH-AWD! Proč? protože byla by škoda nedojet... ;-) (sááákra, to je skoro slogan! :-) )
6. 11. 2006 23:25
Re: Moja prva laska...
Slogan OK, ale byl bych opatrný u takovéto limuzíny trvat natvrdo na 4x4...
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:26
Re: Moja prva laska...
netrvám.....preferuji ;-)
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 15:34
Re: Moja prva laska...
vítej do diskuze - dneska je to zajímavý, zejména opět okolo Brava ;-) dík za maila, trošku jsi překvapil, čekám na foto :yes:
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 09:43
Re: Moja prva laska...
ano, BRAVO test :yes: Ovšem každý si z něj odnáší něco jiného - je pro tebe (bohužel) typické že vybíráš pouze věty které se ti hodí - pouze negativa, ty pozitiva tak nějak vždycky přehlížíš. U tvých oblíbených značek je tomu přesně naopak (taky bohužel). Souhlasím s tebou v otázce image, ovšem bud prosím objektivní, když řekneš A, řekni B, nebud jesdnostranný. Výborně to shrnul Dinar, zkus popřemýšlet ;-) :yes: Můj názor - super interiér, asi super podvozek, nudný exteriér, malá image, dobrá cena = v této kategorii malá šance na úspěch - v Evropě, Amerika je a bude někde jinde..
7. 11. 2006 21:15
Re: Moja prva laska...
no ještě, že nemusím dát jen na názor testerů, vlastní zkušenost k nezaplacení ;) ... ale image, ta by mi fakt chyběla >:D
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 11. 2006 14:43
Re: Moja prva laska...
Co je evropskej diamantovej kovboj podle tebe hm?
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 15:25
OT: TEST - JAGUAR S-TYPE D
No já zírám, koukám a nestačím se divit... S-Type je nádherný a po tomto testu vidím že nemá chybu. To je legenda dnešních dnů - vyrabí se skoro deset let a pořád je hezký, pořád drží krok s dobou. V zelené a na tmavých x-paprskových kolech mu to opravdu sluší. PS: Velikou pochvalu nezaslouží jen text ale i fotky - čistá profesionální práce se vším všudy :yes: :yes: :yes: Pro redakci... kdyby tak mohly být prosím nějaké tapety ;-)
Rozbalit vlákno
2
6. 11. 2006 15:58
Re: OT: TEST - JAGUAR S-TYPE D
Jo, jo to je velmi jaguarovská nadčasovost... :yes:
Avatar - da_b0mb
6. 11. 2006 23:09
Re: OT: TEST - JAGUAR S-TYPE D
Opravdu vam ta tlacitka na stredovem panelu prijdou tak nevzhledna? Tak nevzhledna, aby je bylo nutne kritizovat v kazdem testu modelu teto znacky? Tak nevzhledna, aby je bylo nutne uvadet jako "minus" ? Nemyslim si...treba mne se zrovna libi a myslim,si ze budou i prijemna co se uzivani tyce ;-) Ale jinak opet skvele odvedena prace a paradni Ostrovan! K Honde : Exterier me nedostal,bohuzel. Chybi tomu vic dravosti nebo naopak vic majestatnosti.Neni to ani jedno ani druhy,neslany nemastny. Skoda :no: Motor,parada :yes: Interier BRAVO :yes: Detail madla dveri a jeho prechod na palubni desku je uchvatny...opravdu doladeno do posledniho detailu :yes:
neregistrovaný "dCi"
6. 11. 2006 15:26
"nějaké zvolací citoslovce"
Záď je úchvatná. Skoro těm fotkám nevěřím. Tohle je opravdu dílo, tak dokonale balancující na hraně naprostého kýče s neskonalou krásou. Já se přikláním k tomu druhému. To auto je poctou podstaty značky. Alfa Romeo má obrovskou sílu. Když udělá podobně koncipovaný vůz BMW, bude k smíchu. Alfě to ale každý uvěří. 8C je už teď legenda, měli bychom ji milovat. :-!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "pinin"
6. 11. 2006 15:32
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
jo je to legenda uz od 2003 když vypadla z pod plachty a já sem si to teďka těžce rozházel u TVR , sagaris už neni na ploše
Avatar - Dinar
6. 11. 2006 15:43
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Auto nádherné a úplný souhlas s tím, že jediná značka kterou může nést, je Alfa Romeo, proto taky nechápu opětovné pláče o německých nudách a šedi naprosto jinak designově zaměřených aut. Tohle není jen tak, supersport Audi musí vypadat přesně jak vypadá, kdyby se podobal téhle Alfě, byl by k smíchu. Pokud jde o fotky, myslím, že 8C svoje kola o asfalt focených silnic ani neotřela, celkově provedení "fotek" opravdu balancuje na hraně kýče.
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 16:01
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Ale o nudě a šedi R8 to přece není (to snad ani nikdo nepsal), ale proč může TT vypadat sexy a elegantně a supersport R8 má příšerný profil a proporce rozšlápnuté žáby?? Tady prostě zvětšení TT nezafungovalo, chtělo to něco víc, pominu-li kýče v podobě plastových žeber vpředu i vzadu a jinak lakované střední části ...
Jinak fotky jsou opravdu smontované, ale podle mě přesně splňují záměr tvůrců balancovat na té hraně kýče, ale přitom to ustát a zachovat pozitivní účinek na pozorovatele ;-)
neregistrovaný "Krokodýl"
6. 11. 2006 16:10
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Ty už si v R8 jel, viděl seděl? Pokud ano, docela by mě zajímalo kde :-)
neregistrovaný "Quido"
6. 11. 2006 16:14
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Vidíš snad někde, že bych hodnotil jízdní vlastnosti toho auta? Bavíme se snad o designu ne? Nepochybuji o tom, že s R8 bude pěkné svezení. >:D
6. 11. 2006 16:22
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Mimo to i pěkné pokoukání... Jestli tedy AUDI něco dokázal... pak je to vytvořit ikonu tohoto století... Precizní, vyhlazenej design s tolika finesami, že přechází oko. Zejména akcentuji obecně velmi problematickou pasáž za dveřmi... a zde ta dvojbarevnost podtrhuje dravost auta... jako by ho "trhá", aby oko sklouzlo na záď a bylo uchváceno výdechy, které opravdu berou dech. Je to dokonalá vizáž auta "superGT" tohoto století, s nímž však můžeš velmi pohodlně jezdit i do práce...
Avatar - Dinar
6. 11. 2006 17:32
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Quido, zvětšení TT v případě R8 nemůžeš myslet vážně, :-O ale sorry za to zatažení Audi to této diskuse, ta patří Alfě. ;-)
6. 11. 2006 16:02
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
Já nemám co psát... už jsem to sděloval dCimu... a teď tobě - Chtěl jsem napsat - Dramatické snímky na hraně kýče... :-) :yes:
6. 11. 2006 16:00
Re: "nějaké zvolací citoslovce"
dCi, věř nebo nevěř... měl jsem v hlavě větu, kterou jsem nakonec nenapsal a věnoval se testu Legenda... Ta věta zněla - "Tomu autu nevěřím ani pozdrav"... my bychom měli zajít k astrologovi... :-) :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 16:04
OT: MErcedes Benz CL - V12 (PRO REDAKCI)
Nemáte tam chybu? CL ve V12 je jen s pětistupňovým automatem ne?
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2006 16:08
MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Tak to tu musím napsat znovu - auto nemá vypadat jak vlastní karikatura. dCi píše, že Alfě to každej věří. Já ne. Já prostě tohle nevěřím. Je mi jasné, že Alfa má na co navazovat (myslím velmi historicky) a tedy jakýsi retrokýč jsme mohli čekat. Ovšem tvář, její výraz... to pro mne není výraz čisté italské estetiky s emocemi... Neberu ani křivky kabiny, ani vykrojení bočního okénka... prostě tohle není ten pravej dravec... auto... to není MONČIČÁK na mazlení... zejména v tomhle segmentu ne.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 17:15
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Tož tady s tebou milý GTI musím zásadně nesouhlasit. Kdes nechal oči??? (Že by u sterilně zastydlých MSX Audi?). Jestliže jest MB-CL (viz vpravo) králem v klasicistním rouchu, tož tato Alfa je pěkně divoká zlobivá italská princezna v hávu barokním. A nám nezbývá než před ní, jakožto slušně vychovaní gentlemanové před aristokratkou, hluboce smeknout a zvolat třikrát VIVAT!!! A tož BRAVO BRAVISIMO ALFA :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Tož tak.
6. 11. 2006 19:14
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Done... čelní pohled... ten napoví hodně... Z bočního pohledu příliš krátké, na ty vypoukliny...
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:11
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Dodám jen maličkost - zkoukni video (viz Lacerův odkaz níže) - je to tam!!! A je to tam všechno, tedy včetně hudby. Pak snad pochopíš o čem že ta Alfa vlastně je. Je to prostě ryzí, mistrovská, umělecká Itálie se vším všudy - tak jako např. Vedriho opery, architektura Benátek, díla mistra Michallangela, .......
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:16
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Michelangela jsem psal dnes prvni! >:D ;-) Mas pravdu, je to koncert! :yes:
6. 11. 2006 20:17
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Shlédl jsem... koncert pro uši, nikoliv pro oko...
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:29
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Jak píši níže, jest to prostě historická zákonitost, italský automobil nemůže prostě vypadat neitalsky. Chápu že se to nemusí každému líbit, to je ale asi tak vše, co se s tím dá dělat (já zas nemusím některé jiné kósky, o tom ale jindy a jinde). No a by mne čeče docela zajím tvůj názor jak by taková nová (super)sportovní Alfa měla vlastně vypadat, tož co ty na to? Alespoň naznač ...
neregistrovaný "insi"
8. 11. 2006 17:56
Re: MY JSME ŽÁCI Z OSMÉ CÉ
Naštěstí je úplně, ale úúúúplně jedno, co si o tom autě myslí nějakej grafománek ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
6. 11. 2006 16:22
Nic moc
Každému se holt líbí něco jiného. Vybrat si z tohoto sortimentu, tak beru F430..možná trochu mimo sort, ale ty výkony...Sorry, ale tohle není můj styl... :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 11. 2006 16:34
:-D
nádhera
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 17:37
A ešče k fotkám -
ty jsou totiž excelentí, tomu fotografovi můžete věřit že to co nafotil tož to tak fakt doopravdy vypadá, no a Alfa do nich sedí jak prdélka na hrnec. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lancer"
6. 11. 2006 18:20
Koukněte sem
Oficiální web Alfy 8C i s moc pěkným videem: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 18:43
Re: Koukněte sem
Díky Lancere, BRAVO ALFA, video jest užasné, a to včetně hudby :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "JAN"
6. 11. 2006 18:38
8C SOLD OUT
Vsech 500 ks prodano behem parizskeho autosalonu, kus za 150.000 EUR..... a dopr.... budu muset pockat na 159 GTA se 470 koniky pod kapotou!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 19:08
Auto.cz zase o kousek lepší
Taky máte čas u příspěvků v diskusi černě nebo šedě? Mě se to pořádně zamlouvá, až zase jednou bude koncert o 700 větách aspoň poznám co už jsem četl a co ne :yes: Že je to kompenzováno troškou slovenštiny (diskusia, vložiť...) vůbec nevadí ;-)
Rozbalit vlákno
5
6. 11. 2006 19:15
Re: Auto.cz zase o kousek lepší
Nenechal sis svářečský brejle :-) ;-) Já nic nového nevidím...
6. 11. 2006 19:28
Re: Auto.cz zase o kousek lepší
;-) jde o to, že příspěvky v náhledovém stromu mají datum zadání psaný různě tmavou barvou - čím starší, tím světlejší, čím novější, tím tmavší
nicméně koukám, že to není ještě zcela OK - to ještě doladíme …
6. 11. 2006 19:36
Re: Auto.cz zase o kousek lepší
… ještě dodávám jednu funkci navíc - někdo si už možná všiml, jiní ne - pod diskusí (a pod formulářem pro přidání příspěvku) je link pro zobrazení celé diskuse v podobě "chronologického výpisu". Tento režim zobrazení je v podstatě totožný se způsobem zobrazování příspěvků v našem diskusním fóru "MotorCafé" a je vhodný zejména pro prohlížení posledních příspěvků.
6. 11. 2006 20:11
Re: Auto.cz zase o kousek lepší
No, tak to mrkám... Já v tom stromu mám jinak zabarvené jen časování příspěvku. P.S. Od zítřka beru na psaní puntíkovaného motýlka... jeden nikdy neví :-) ;-) U toho zabarvování... pozor - hledisko času není například pro mne rozhodné... jdu po nicku... A ještě něco... vždy, když čtu příspěvěk od "Jirky" automaticky jdu po mačetě... jako po přirozeném diskuzním nástroji... než mi dojde, že jste "od nich" :-) Možná by to chtělo nějak si upřesnit nick, jako mají kolegové, redaktoři - s dovětkem - AUTO.CZ... Já, abyste ji tu zbytečně občas nechyt´přes hauptnu ;-) :yes:
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 21:40
Re: Auto.cz zase o kousek lepší
Jirko, přesně to jsem myslel ;-) Mě se ta nová funkce velmi líbí, je vidět že nespíte a posunujete tento web po krůčcích kupředu :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 19:44
AR vali!
AR uz presvedcila Evropu, ze "stopadesatdevitka" je nejen krasna, ale, ze stoji i za investici (jaky pokrok oproti predchudci)...a ted? Ted pripravuje naprosto odlisnym a skvelym pocinkem (8C mi ze vseho pripomina krasnou modelku, kterou kdyz nemuzes dostat, tak ji pomlouvas z toceni pornofilmu) celou verejnost na novou tvar budoucich vozu AR, teprve ted chapu, proc se nastupce rady 156 nejmenuje Giulietta, tento nazev na sve znovuzrozeni teprve ceka! Ceka na moderni sedan s okouzlujicimi tvary a trochou retroprvku na tvari...stejne tak model Sprint...To, co predstavuje kraska 8C mnozi z Vas doceni az behem uvadeni nastupcu soucasnych modelovych rad. Alfy se stanou opet Ferrari pro otce rodin. Uz ted musi nektere kupce sterilnich nemeckych sedanu mrzet, ze jejich vuz nema charisma techto italu, diky posramocene povesti vsak jeste nedavno mohli sve zklamani (byt skryvane) skryt za vemlouvani sobe sama..."vzdyt je to ITAL!". Casy se meni pratele, slova o italskem puvodu zacinaji mit opet na vaze! Ten, kdo to nevidi a neciti, ten to pozna pozdeji. 8C neni jen prekrasnou italkou, je artefaktem, pravym dilem dedicu Michelangelova odkazu. Je to vuz, ktery vypada rychle i kdyz stoji, je to nejkrasnejsi automobilovy zazitek roku a mozna (dejme jeste 4 roky sanci ostatnim) i dekady...Jsem uprimne rad, ze AR nasla odvahu privest tento koncept k seriove vyrobe. VIVAT Alfa! :yes:
Rozbalit vlákno
20
6. 11. 2006 20:16
Re: AR vali!
Pajo, napsal jsi to pěkně, ale nevěříš tomu ani ty sám... Naivní tvary... ty jsou dávno v prachu cest za výfukem... Takhle se to nedá už dělat... P.S. Nevím, koho Alfa přemluvila na 159ku, ale já viděl zatím v Česku třetího. Včera nahnědlou combi... Vedle stál Avensis... skoro jako z oka, Pajo... akorát zepředu se 159 tak nějak nejistě mračila...
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:22
Re: AR vali!
No a jakpak se to tedy dá/má dělat? Kudy vede tá správná cesta? Račte mistře prominouti, při vašem vzdělání, ale tohle jest automobil ITALSKÝ, kapišto? A takto se v Itálii dělalo již od usvitu věků a není jediný důvod proč v tom nepokračovat.
6. 11. 2006 20:31
Re: AR vali!
Dnes už nestačí udělat krásné auto... to umí v Evropě každej... musíš ho udělat ošklivě-krásné... Tohle myslím vážně.
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:36
Re: AR vali!
Tak to ti tedy nevěřím :-) udělat něco ošklivě krásné to v lidských silách není ani snad (a když ano, uveď prosím příklad). Touto kouzelnou mocí jest obdařena pouze Matka Příroda (důkazem jest např. irský vlkodav).
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:44
Re: AR vali!
A ještě dovětek: na "ošklivě krásné" věci byli a dodnes jsou odborníci Francouzi (myšleno tedy v tom pozitivním smyslu). Itálie ta byla, je a bude jinde. Ten temperament, tu jiskru, ten oheň prýštící přímo ze srdce, ty nespoutáš nějakou hrou na ošklivou krásu, to italským mistrům nikdy nebude vlastní.
6. 11. 2006 20:59
Re: AR vali!
Neboj, že se na italskou krásu neumím podívat... právě proto...
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 21:27
Re: AR vali!
No vidíš a já se bojím. Jakýs náznak již byl onehdá v naší debatě pod Lacií, tam jsme se taky neshodli. A zde pod AR jest to ještě markantnější. Prostě dle mého soudu se italským mistrům docela úspěšně daří navazovat na odkaz svých předků. Howg. Tož tak.
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:24
Re: AR vali!
Doporucuji si vyjet statistiku prodeju v DE, nebo jeste lepe v EU, jsou to velmi pekna cisla...navic nabeh krivky prodeju je pozvolny, coz v ekonomicke matematice znamena trvalejsi, nez u "pouze" krasne 156... Jestli srovnavas Ave s AR, pak myslim, ze problem bude v predsudcich ;-) Ale...je to Tvuj nazor, nikomu bych zadne auto nikdy nedoporucoval ani jej nepreferoval. Jsem rad za stav veci jaky je. Pro Tebe snad naivni, pro me sebevedome krasna...nestydim se rict eroticky pritazliva (plakat doma nemam >:D )
6. 11. 2006 20:30
Re: AR vali!
>:D Tohle ti věřím... ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:37
Re: AR vali!
Plakaty kupuji detem, jak rozkosne darovat nekomu neco pro radost a sam se z toho tesit!
6. 11. 2006 20:56
Re: AR vali!
To znám :-) Bez angličáka se domu nevracím :-) ;-)
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:16
Re: AR vali!
:yes: tak jest, aneb pod tohle se podepisuji, neb to vyjadřuje i můj názor :yes:
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 20:23
Re: AR vali!
Předpokládám, že se podepisuješ pod to co napsal Pája a ne ten nemocný člověk? :-)
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:26
Re: AR vali!
Kazdy z nas je necim "nemocny", me infikovala AR 8C... a je to pohrichu prijemna nemoc! ;-)
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 20:32
Re: AR vali!
Předpokládáš Wolffe správně, anobrž ten cancour co se mu říká prý vlákno snad, vede k příspěvku mistra Paji.
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:36
Re: AR vali!
...cervenajici se smajlik... >:D
neregistrovaný "wlff"
6. 11. 2006 20:37
Re: AR vali!
:yes: ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:40
Re: AR vali!
Zacinam uz verit prvnim nastrelum nastupce AR166, ktery by mel mit zvlastne pojatou zad, s pozvolnym klesanim a obecne tak trochu Bugattiovsky buclaty tvar davajici vyniknout jakoby svalnatym proporcim, prekrasne by na nej pasoval derivat predni casti "Osmicky". Navic je jiz jiste, ze V8 si najde cestu i do sedanu. Ted uz nezbyva nez se tesit na motorovy naftovy gral 3,0JTD...naskok diky...VASNI?! >:-[]
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 21:53
Re: AR vali!
Vorsprung durch die Sucht? >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Ja naturlich!"
6. 11. 2006 21:54
Re: AR vali!
:yes: >:D
neregistrovaný "pepa"
6. 11. 2006 20:39
retuse
akorat mi neni jasny proc se to auto na zadnym z obrazku nehybe a sou to retuse a navic tam jsou vsude dodelavany kola... asi maj motor teprf na papire :)) nebo to dodalo Ferrari i s jejich spolehlivosti a pak jim nic nezbylo nez to rozhejbat aspon virtualne :))
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 20:42
Re: retuse
To si trochu pletete...notoricky nespolehlive byly u Ferrari jedine motorky stahovani oken... ;-)
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 20:44
Re: retuse
od Bosche... >:D >:D >:D
6. 11. 2006 20:55
PROSŤÁCEK WOLFF
Tak jsem jí zase od Wolffa chytil :-) Ani větu jsem tu o Wolffovi nenapsal. Jo, Wolf, ten prosťáček diskuze už po debaklu pod Bravem rezignoval na psaní o autech... pokouší se už psát jen o nicku GTI. Jde mu to, bohužel, stejně křečovitě, jako o Bravu. Tak Wolffe... já tu tvrdím, žes současně nejzoufalejší prosťáček diskuzí... Lehce mdlého rozumu, neschopen humoru (jak příznačné), zoufale neschopný argumentace, s nijak bohatým slovníkem, takový tupeček... jemuž když někdo rozbourá hrad z Brer... stává se nepřítelem navždy. Směšné, Wolffe... nic než směšné. Tak pamatuj jednoho se nezbavíš - svých zdí... své omezenosti... A jestli tě pustili studovat nějakou hodně vysokou školu... tak amen s náma... to ti vzkazujeme my, bezdomovci z karlova mostu... Velmi důrazně tě žádám, aby ses srovnal, Wolffe, a reagoval na auta, nikoliv abys v každém příspěvku hledal ztracenou rovnováhu skrzevá napadání kolegy. Co se týče Alfy... zásadní problém je v její podbízivosti, vybouchání "jen" do krásna a absence spodního proudu... tedy toho, co tě sejme až na druhej pohled. Většinou nezklame svým okem Paja... ovšem dnes... dnes, jakoby si snad prohodil čočky... fakt. Poté, co AUDI dotáhlo svůj design takřka k dokonalosti, poté, co se BMW navždy zapsalo Benagleovým kladivem do modernismu aut, poté, co E-klasse dozrála na pomník ze žuly, co se na nás navalí :MINI S-klasse" v podobě nového C-klasse... tu já mám od Paji číst, že jediný model... model 159 je nějakou ikonou Evropy. A do toho tahle karikatura na zašlou slávu... Tak já od těch "vok", od Paji, od DonaPedra, od Dinara, od Ricarda, Lanceara... a od dalších kolegů očekávám velmi osobní ponor do 8C... a chci si prostě přečíst jejich pohled na tohle auto v kontextu doby. Sakra, uvědomuje si tu vůbec někdo, že vedle bouchaj kyborga století -Raketu 8? Že před nedávnem vylétlo z garáže Ferrari 599 GTB Fiorano? Uvědomuje si tu vůbec někdo že je rok 2006? Přiznám se, že nevím, jak by 8C vypadat měla... ale bezpečně vím, jak by vypadat neměla...
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:11
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
To, ze nekdo nesdili cizi nazory jiz nastesti neni trestne, Bory jsou dnes pro jine osoby, nez pro ty, co nesouhlasili. K Bangleovi jsem se jiz nekolikrat vyjadril, nepovazuji se za zpatecnika, ale jeho design je mi cizi...proc pro vetsinu lidi je nejkrasnejsim BMW dnesni doby kupe rady 3, ktere vypada jako ChB nepoznamenane? Proc mam pocitovat extazi nad technicistne chladnym R8, kdyz mohu mit vasnivou 8C??? Jedno jedine pismenko v nazvu, pismenko, jez znamena jednou led, podruhe ohen...jsem spise pro rozpalenou vasen. R8 bude mozna supersportem pro kazdy den a tedy i definici toho, co vetsina milovniku aut nikdy nechce...a to aby pouzivala sveho milacka jako dostavnik. Ne, auto, ktere milujes pohladis po karoserii pred vyznamnym vyletem, pred chvilkou, kterou mas v nedeli casne zrana jen pro sebe, pro NEJ a pro s peclivosti vybranou silnici. To je srdecni zalezitost...a tou pro me i mnou preferovani ori jsou. A Wolff? Zaniceny fanda...do duse prosakly vasni k nakraplym vyfukum italskych Bella Machina. A navic i technicky zdatny...prostacek snad? Ne, jen fanousek, ktery nerad posloucha protimluvy ( a kdo ne, ze?)...ale takoveho znas snad i Ty, nebo se mylim??? Jak by byl svet cernobily, kdyby kazdy strezil pouze nemecke sny...
6. 11. 2006 21:22
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Do čeho je napkřáplej je mi jedno, ale počítám, že tu nikoho nezajímá čtení jeho promindrákovanejch výplodů i nicku GTI... Já myslím, že teď neměříš stejným metrem Raketě a Céčku... prostě, já Raketu (nebo i to Fiorano)vnímám velmi silně v kontextu doby... ta auta to vše posouvají jaksi dál... tam, kam nedohlédnu, a to mě vzrušuje. 8C tohle pro mne postrádá. A prosím tě... tebe opravdu při čelním pohledu rajcuje ta kýčovitá alfa-manýra, která na jiných modelech prostě sedí... a zde (vdechy pasované do vypouklých linií) působí až komicky?
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:28
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Merim takovym metrem, ktery je mi vlastni...zchladit se rad dojedu do Alp, ne projizdkou v Audi. Chces supersport na kazdy den??? Priznej, ano? Pak by me spise pasovala 911...ale co to je potom za lasku? Auta jsou jako zeny...doma chces mit spolehlivou pragmaticku, ale na sluzebni ceste na hotelu vasnivou mrchu... ;-)
6. 11. 2006 21:34
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
:-) :yes: Obráceně je to k nevydržení >:D ;-) Člověče... koukám, že ve služebních cestách máš dost jasno :-) ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:40
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
rekneme to asi tak, sve zene bych klidne koupil R8...jelikoz mi ji prave pro jeji preciznost pripomina; a naprosto hypoteticky...milence Alfu...to proto, ze bych ji ohnivou chtel mit...naprosto hypoteticky! ;-) (vis sam, ze sluzebni cesty si jinak predstavuji nezucastneni a jinak ti, kteri na ne jezdi...predstavy a realita se bohuzel/bohudik/ tolik lisi)
6. 11. 2006 21:48
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
;-) :yes: Hezké... to se ti povedlo :yes:
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 21:36
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Pajo, čeče, ty mně mluvíš z duše, líp bych to nenapsal :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:42
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Z duse??? >:D >:-[] My ostravaci tomu rikame jinak! >:-[] >:-[] >:-[] (ale o tom az nekdy jindy!) :yes:
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 22:38
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Tuž ja, pravda synku kurňa pravda, u nas v Ostravě a okoli se to pravi inač, ale jak to tu napišu tuž by temu rozuměli enem ti ti spravni chachaři, a ty ostatni by zhedali jak žaba na suchy rynek.
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:42
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
;-) :yes:
neregistrovaný "jozef77"
6. 11. 2006 21:51
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
:-) :yes:
neregistrovaný "Lancer"
6. 11. 2006 22:38
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
To bylo hodne pekne napsany. Kdybych vedl sbirku nejlepsich nazoru, co jsem kdy slysel, pravdepodobne by se tam ten o denni pouzitelnosti nasich milacku objevil. Mozna neco takovyho zalozim! ;-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:42
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
To me uprimne tesi! ;-)
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:32
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
:yes: :yes: :yes: (nedávej to přečíst ženě...hlavně to o těch milenkách níže >:D >:D )
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 21:21
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
No a jsme u toho, ta tvá poslední věta, ta jest jádrem příslovečného pudla. Já jsem již napsal (viz víše) zde argumentů na téma AR 8c dost, proč má vypadat právě tak jak vypadá. Že to tobě nestačí, no co se dá dělat. Jest to (jako vždy) o subjektivním vnímáni designu. A nechtěl jsem to tady vytahovat, ale začal sis s ní, tak tedy dobře, na téma Audi R8: rádoby sci-fi vzhled který by se však do StarTreku nehodil, leda tak do nějakých "B" nebo spíše "C" kasovního "trháku". Vzhled opět kategorie MSX (jako ostatně celá současná produkce čtyřkruhých). A co je na detailech (relativně) zajímavého, to je , na můj vkus až příliš okatě, vypujčeno odjinud, a použito značně necitlivě, čili apíše v neprospěch celku. Tož tak.
6. 11. 2006 21:25
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Já otevřel Autotip a tam je Raketa na celou dvoustranu... až jsem ustrnul nad detaily... fakt... První technicistní liga... Duši ji vtisknu v první zatáčce... :yes:
anonym
6. 11. 2006 21:31
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Prohledni si jeste jednou predek "Cecka", tam je vse jak ma byt, nic navic! A jeste fantasticky vzajemne usazene jednotlive tubusy svetlometu...nadhera!
6. 11. 2006 21:35
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Koukal jsem... nefunguje to...
neregistrovaný "jozef77"
6. 11. 2006 21:53
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Daj si dolu tie germanoidné okuliare. ;-) :yes:
6. 11. 2006 22:22
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
To s tím nesouvisí...
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 21:32
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Tož jestli myslíš tou Raketou R-osmu, tož ji svou duší klidně vtiskni, je-li to tedy tvá krevní skupina. Mou duši tohle auto nikdy, rozumíš nikdy, nemá šanci získat. Pro mne to je jen bezduchá, až nepřátelsky chladná masa "železa" která na mne působí veskrze negativně. Howg. Tož tak.
6. 11. 2006 21:38
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
R8 je kyborg... Terminátor, Matrix na třetí... Tu duši právě ukradne vlastníkovi... bude to dokonalé souznění... Vím, co máš na mysli... ta "milost, něžnost" Alfy... jenže, Done... to je kašulírovaná přítulnost... Pravda je v této souvislosti jenom v očích č. 911...
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:45
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
V zasade mas pravdu, zatimco R8 vypada jako Claudie Schiffer v lehkem brneni, tak 8C je jako Angelina Jolie v rajcovnim spodnim pradle! ;-)
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:06
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:12
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Napsal jsem to nastylove...k AR prece pasuje Claudia Cardinalle v dobe sve nejvetsi slavy! ;-)
6. 11. 2006 22:21
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Angelinu ti tam pustím... Na Claudii mi nesahej :-) jedny z nejkrásnějších očí světa... ale jinak ano... Claudia patří do Afy... do jiné Alfy. :-)
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:25
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Jak nadherne by pasovala 8C do moderniho pojeti "Tenkrat na zapade", kdyby Claudia misto na kone vyhoupla se do Alfy... ;-)
6. 11. 2006 22:26
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Ty víš jak na mě, harmoniko... ;-)
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:30
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
To asi na kazdeho, na koho nezapusobila, nezapusobi uz zadna! ;-)
6. 11. 2006 22:38
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
No... Pajo... u ni jde o velmi oduševnělou krásu... ta vyžaduje... určitou úroveň pohledu...
Avatar - donPedro
6. 11. 2006 22:34
Re: PROSŤÁCEK WOLFF
Ne a ne, 100x ne. R8 je jako kyborg, jako Terminátor, opravdu je jen jako, v reálu je to další MSX, tentokráte v kostýmu do béčkovejch bijáku. 8c naopak tedy moc přítulně nevidím, ta bude pěkně ohnivě vášnivá, a ne jen jako - samosebou pouze v rukou znalce, který to s ni bude řádně umět.
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 21:38
Bacha na výroky!
Audi dotáhlo svůj design tak max.k dokanalé prázndotě, šedi, nudě a překonzervativnosti,cpe se do pater, kam nepatří a padá do macochy.Moc hnusnějších aut nejezdí.Málem bych zapoměl na A2, to je povedenej kousek ze světa budoucnosti že? BMW se dopracovalo krom pár vyjímek k naprosté nabubřelosti,namyšlenosti a je frustrováno sebe samou.
C,E...Co takhle A,B to je bomba,kasovní a hlavně designová co?
Tihle ti kafrové hledají vlastní identitu v dnešním světě.
Ještě se mají zastydlí puberťáci z germánie co učit od jižních sousedů. To bude ale fuška!!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
15
6. 11. 2006 21:43
Re: Bacha na výroky!
Dobrá píseň... (po klezlovsku) zpívaná falešnými tóny :-) Vypadá to, že před 8C tady nikdo nedělal auta... klid, OZZY, za rok nebudeš vědět jak vypadala... Fiorano... to je jiné téma... to je téma křivek. Dokonalých Ferrariho křivek... Ale já myslím, že to nevidíš...
anonym
6. 11. 2006 21:50
Re: Bacha na výroky!
Nechci tě chlapče zbytečně nahánět strach. Ale o Ferrari vím víc, jak kdokoliv tady z vás. Takže klídek. Až zažiješ jen půlku toho co já, přijď, múžem pokecat o tom, jak starý Enzo hnal bičem z kůlny koně, co se vzpínaj!!!
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 21:52
Re: Bacha na výroky!
Ten anonym jsem já.
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:53
Re: Bacha na výroky!
Vitej anonyme! Pust nejakou k dobru! ;-)
6. 11. 2006 22:25
Re: Bacha na výroky!
>:D A jak bys tu půlku definoval? Buď konkrétní :-) P.S. Ozzy... já si pravě myslím, že to tak nebude... to už bys tu za ty roky napsal k Ferrari svoje...
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 21:48
Re: Bacha na výroky!
Nemecko dokaze, ale...Audi Coupe Quattro...dnes uz si ji mladi temer nevybavi, BMW rady 6 (70/80.leta), M-B SL...vsechny, VW Corrado, hravy Opel Tigra I.generace. Nemci umi, ale narodni tradice, byt vzdy vpredu a vyse, leckdy snahu designeru smazne...
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 22:01
Re: Bacha na výroky!
Vidíš, přiznáváš, jsou to náckové.A speedujou to až do bezvědomí.Chybí tradice, absence filozofie,duše, žádná něha,pohlazení,žádné emoce,prostý kalkul. Kdopak máte doma frigidu co?Pochlubte se!!!
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:10
Re: Bacha na výroky!
Tato jakasi nedostatecnost apetitu jde napric mezi kulturami a neda se rici, ze Gertruda je na tom hure nezli Giovana. Spise bych rekl, ze jaksi "kulturnejsi" narody jaksi pozbyvaji chuti k temto radovankam z nedostatku casu a naopak. Dale take mne prekvapila spise rezervovanost jizanek a naopak vstricnost anglicanek...kdo by to byl rekl? ;-) I kdyz kazdy muze mit zkusenosti odlisne! :-)
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 22:19
Re: Bacha na výroky!
Mám letité zkušenosti, i z kosmopoliních velkoměst o kterých se nám(ani němcúm) nezdá. Ale takto to samozřejmě nestojí, tak jak píšeš Pajo, to opravdu není.
>:-[]
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:22
Re: Bacha na výroky!
viz. posledni veta, zkusenosti se mohou od zeme k zemi, mesta k mestu, ulice k ulice, zeny k zene lisit. Proto v zasade zadna z informaci neni relevantni... ;-) >:D
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 21:57
Re: Bacha na výroky!
Audi to je dokonalost postmoderní, M-B neoklasicistní a BMW sportovní - ale jsou to cestovní vozy. AR je ono Cuore Sportivo, funguje úplně jinak. Nevidím důvod proč konfrontovat a za každou cenu srovnávat německou a italskou designovou školu.
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:02
Re: Bacha na výroky!
V tomhle vine je pravda! ;-)
neregistrovaný "OZZY"
6. 11. 2006 22:12
Re: Bacha na výroky!
A kdopak začal srovnávat?
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:13
Re: Bacha na výroky!
Novinari...v testech, kdo jiny? >:D
Avatar - Ricardo
6. 11. 2006 23:22
Re: Bacha na výroky!
To nebylo proti tobě... nebo bylo, ale částečně. Kdo začal srovnávat jako první? Tak to netuším ale v dnešní diskusi to snahou o srovnání ve stylu "co je lepší" přetéká :-(
neregistrovaný "assasin-cz"
6. 11. 2006 21:57
ach jo
Raketa...a pak Guru,Apoštol...ach jo,no komplexy se nezapřou 8-s :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 11. 2006 22:36
Re: ach jo
Pokud máš komplexy z R8... chápu tě. Časem se to zlepší. Možná.
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 22:17
Design - Alfa X Ferrari
Samozrejme vim ze Ferrari je trochu jina liga, ale docela rad bych videl tuhle alfu vedle Ferrari 599... Pak by teprv bylo poradne videt jak to s tim designem je...
Rozbalit vlákno
1
6. 11. 2006 22:28
Re: Design - Alfa X Ferrari
To si raději nepřej... :-) jak šlapací autíčko.
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:26
////
Víš co je GTI tvůj problém? ZÁSADNÍ V TOM, ŽE SVOJI NEDOKONALOST VYDÁVÁŠ ZA DOKONALOST, SVŮJ NÁZOR ZA SVĚTANÁZOR... ale už mě to omrzelo... Jen mi už trochu vadí to tvé neustálé za...rání diskuzí tvými vejžblechty... Nauč se pár informací, nauč se pár faktů, nauč se statistiky, projeť si nějaká auta, najezdi nějaké kilometry, nauč se ekonomii, nauč se právo, nauč se myslet... nauč se být objektivní, nauč se tolerovat názory druhých, přestaň být anonymní... a pak s námi můžeš diskutovat o autech... Jedna věc mi vadí... Ser se do diskuzí o VW, o Porsche... Tam je tvoje doména, tam se můžeš ukájet. Ale nestrapňuj se svými názory o tom, jak je 8 C nepovedená, nehezká, když zatím kde se objevila vyhrála první cenu za design... A věř mi, že vyhrála i tam, kde byli sponzory Němci (dokonce slovutný Mercedes a BMW přímo v Německu)... Takže proto ti radím to co ti radím... Tvoje nesmysly a opisy marketingových panfletů v jiných diskuzích mě nevadí... Ať si tvoje kecy o Hondě řeší kluci od Hondy, ať si tvoje kecy o Opelech řeší kluci od Opelů... ALE NE.SER se mi do diskuze o autech!!! Jasné...? Pak si nebudu všímat tvé ubohosti (kterou tady vydáváš za ctnost) a nechám tě být... Přiznám se ti... Nevadí mi nick GTI, vadí mi to, co za sr..čky se pod tímto nickem objevují za každou cenu očernit to co tobě zrovna nevoní... Můžeš napsat svůj názor, že ti to nevoní (chápu, že se ti to ani nemůže líbit, dyť máš zkažený estetický vkus), to respektuji,ale už nerespektuji to tvoje demagogické rozvýjení těchto patoků. Mimoto, byť se odvoláváš na místní obecenstvo, mám bohužel pocit, že doba, kdy se tě zde obecenstvo zastávalo je dávno pryč... Mimoto, v době kdy já sem sem na tento server chodil a většina jiných na úrovni diskutujících, ty si byl nejspíš ještě v plenkách... Takže zhodnoť situacia ukaž, že špetku inteligence máš a že překonáš svůj druh schizofrénie a maniodeprese a vyvodíš z toho správné rozhodnutí... Je to na tobě... Žádám tě vlastně jen o jedno... Snaž se zde bavit věcně (pokud hodláš v diskuzi pokračovat)... a svoje světonázory si nech na blogy... Zde si chtějí lidi pokecat o krásných a skvělých autech a ne číst tvoje 100x omleté marketingové bludy z Wolfburgu... Capisto? Pokud si mě pochopil (a já doufám, že jsi inteligentní), nereaguj na to co sem napsal, nemá to smysl, pokud hodláš ve svém způsobů psaní pokračovat, omez se v případě italských aut na max. dva příspěvky a věř mi, že mezi tebou a jinými už alespoň an téma italských aut nebude docházet ke konfliktům, nikdo ti nebude nadávat a bude vše v nejlepším pořádku... Pokud však budeš hodlat dále pokračovat ve způsobu rekací an italská auta jaký v poslední době předvádíš, věř mi, žes e budu do tebe navážet dál a myslím, že nebudu jediný. Myslím ale, že pokud nejsi za tvé příspěvky placený není to ani v tvém ani v méím zájmu. O.K.? Pokud sem ti narušil tvoji práci za kterou jsi placený, buď té lásky a respektuj to co sem ti sdělil a realizuj se pod jinými tématy. Děkuji. Mylsím, že sem ti to napsal celkem naférovkua předpokládám, že si ještě natolik osobnost, že to budeš respektovat.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "assasin-cz"
6. 11. 2006 22:33
Re: ////
:yes:
6. 11. 2006 22:35
Re: ////
Musíš si Wolffe zvyknout, že zde je svoboda názorů a tvůj styl - to je napadání kolegy... za to, že nectí Bravo, to se prostě nedělá. Budu psát tolik, kolik za vhodné uznám já, nikoliv ty. Ty to dělaj také tak. Ovšem o autech. Nikoliv o ostatních přispěvatelých. Nikoho tu nezajímaj urážky z tvého pera... piš o autech a polemizuj. Ale slušně.
anonym
6. 11. 2006 22:44
Re: ////
to rika ten pravej,podivej se co jsi sem napsal pod "prostáček wolff" a pochopi,ze si protirecis,ty "slusny" prispivovateli :no:
6. 11. 2006 22:48
Re: ////
Neplácej nesmysly. Já jsem tím prostáčkem reagoval na Wolffův výpad. Dokud se do mě nezačal strefovat, psal jsem k 8C... tak pozor stydlíne.
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:54
Re: ////
Tohle bude moje poslední reakce na tvůj nick dokud zde budeš zadělávat diskuzi... Není to stydlín,ale assasin-cz, což průměrně inteligentní uživatel PC lehce zjistí... K Alfě ses vyjadřoval, bohužel zase pouze jen "svým" způsobem... Jinak vidím, žře moje žádost tobě adresovaná bylo, jako házet perly sviním... Jdu se dívat na surykaty....
neregistrovaný "insi"
8. 11. 2006 18:03
Re: ////
Jenže ty jseš regulérní spammer. Diskuse na auto.cz jsou úplně k *, protože každej druhej příspěvek je tu od tebe, už to samo o sobě něco říká. O tobě ;-)
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 23:45
Re: ////
nevim proc porad GTIho kritizujete za to ze dela ze sveho nazoru svetanazor... taky nazor... nuti vas ho snad nekdo prijmnou za svuj? chovate se jak mali jardove...
7. 11. 2006 00:33
Re: ////
:-) Hlavní problém je, že já nechci přijmout světonázor italomilců :-) To nemohou překousnout... a co je horší, nemaj argument... já jich mám plné tucty BMW1, BMW3, BMW 5 a 6 a 7 a a a a :-)
neregistrovaný "miro"
8. 11. 2006 08:09
Re: ////
az s tym svojim svetonazorom prestane liezt ludom na nervy, bude klud. prilis zaslepeny, prilis jednostranny germanizator :no:
neregistrovaný "blegh"
9. 11. 2006 08:10
Re: ////
je to fasoun...
neregistrovaný "Johny.Rico"
7. 11. 2006 19:25
Re: ////
:yes:
neregistrovaný "Paja"
6. 11. 2006 22:40
Ohniva Alfa/ohniva diskuze
Drazi, vazeni kolegove...ackoliv jsem chtel svou druhou smenu zcela zasvetit praci, podarila se mi diky Vam (ano, bylo to jizlive! :-) ) sotva polovicka. Verim, ze si brzy opet najdu cas se mezi Vas vclenit a to v mene vasnive diskuzi nez je tato.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 22:42
////
Zklamal si mě, čekal sem to... Nevyhověl si mé prosbě. Tvůj problém je v tom, že mi (většina) se sem chodíme bavit, ty se sem chodíš realizovat a tím ničíš všechno dobré co se zde na diskuzi objeví... cenné ionformace zapdají v tom tvým marastu, chováš se neustále jako Narcist před zrcadlem. Mrzí mě to. Já nebudu už dále na tebe reagovat, je to nejlepší způsob jak tě odstřelit na totmot serveru. Doufám, že tak učiní alespoň většina diskutujích na fórech o italských autech. Alespoň do té doby, kdy tvé příspěvky budou mít hlavu a patu a nebudou jen snůžka osobních světanázorů. Uvidím... Měj se a ať se ti daří...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
6. 11. 2006 22:59
Off topic
dneska jsem videl BMW M5 v akci...k*rva zazitek...jedna u nas jezdi a majitel evidentne vedel proc ji kupoval...vychutnava si to maximalne...dneska "driftoval" ven z kruhace...s naprostou presnosti. Lidi prijizdejici na kruhac jen dupli na brzdu a koukali...potom jsem ho potkal jeste asi 3x. Ten zvuk...ne to neni zvuk...to je symfonie. To jen tak mimo diskuzi, ale potreboval jsem vam to sdelit ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
7. 11. 2006 13:34
Re: Off topic
mal som tu cest prevetrat starsiu M3... viem co citis !! :-! ;-) :yes:
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:06
////
:yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 11. 2006 23:13
ALFA, ČESKÝ SEN
Všichni tu jezdí v Passatech, ale každej miluje Alfu. To je příznačné. Každej, kdo dělá do aut ví přesně, že nejlepší z celé Evropy, vlastně z celého světa je především německá premiová produkce. K tomu můžeš přiřadit Jaguar, Volvo a Saab. Nic lepšího nemůžeš v cenově dostupné produkci koupit. Mohli bychom ještě přiřadit na sportovní notu hrající Maserati, Porsche a specifičnost - Land Rover. A to je všechno. V evropském mainstreamu je to to samé... tedy jednička Evropy - VW, a pak Ford. A PSA. To jsou dokonalí reprezentanti cenově přístupných aut s bohatým modelovým portfoliem. Tobě se nelíbí Fiesta? V době, kdy tu kralovala Fiesta jezdilo po silnicích zoufalé Punto... tak ta Fiesta v novém kabátu vyjede už brzy... Chápeš, co tím chci říci... P.S. Jásot nad 8C zde... to je dětský pokřik nad novým modelem od Buraga... touha vidět, touha mít... autíčko, kterému rozumím... vždyť podobné jsem za sebou tahával na plovárně na provázku... to není postoj k dokonalému stroji (kams dal voko, Pajo, Done, Dinare?...), to není postoj k technice... Ano Raketa R8... to je výzva doby. S tím se prostě musíš vypořádat sám. Nebo se vybodni na fláky typu Matrix a Blade Runner, a pouštěj si po večerech na DVD Sněhurku a sedm trpaslíků... To by tě mohlo zaujmout... P.S. nepleť si kraslohled s hvězdářským dalekohledem.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "kolemjdoucí co zas brzo odejde"
6. 11. 2006 23:52
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
A dál? tisíckrát napsané se stává pravdou..jen tak dál GTI, třeba tě jednou někdo bude brát vážně ;-) Každej kdo dělá do aut, víc přesně, že všechny auta se serou stejně, ať už jsou z francie, německa nebo itálie. Ty hodnotíš auta podle prodejnosti, podle toho kolik lidí je miluje a podle toho jak na tebe působí zrouna v daném období daná značka a dané modely ať už z fotek nebo z reálu. Jistě, Tvůj názor, neberu Ti ho, ale prosím, k svým "laickým" názorům nepřidávej slova: Každý, Všichni, Jedině, Nejlepší, Celé apod. Jinak nikdy nebudu osobně já tvé názory brát vážně. Protože nejsou podloženy ničím, jen subjektivním dojmem. To není ostatně nic špatného, respektuji tě, pokračuj, ale z hlediska mravního a morálního, to nelze vydávat za neměnný AXIOM!Ty hodnotíš auta podle designu (spíše podle toho jak na tebe daná automobilka přes PR působí + pár zarytejch nesmyslů, který máme ale každý), já hodnotím auta podle Konstrukční zdařilosti, techniky všeobecně, designu a pak teprve jak na mě značka působí a jací lidé se v daní značce na našich silnicích pohybují. Proto ty obdivuješ VW a vše německé a vydáváš ho za to nejlepší co se dá pořídit ( napiš mi jedinej argument proč?), proto já obdivuji ZDAŘILÁ auta(pozor, ne všechny modely jedné značky jsou povedená) německá,francouzská, japonská, korejská, je to jedno,...Jinak se omlouvám všem diskutujícím, že se nevyjadřuji ke krásné 8c, a píši tu o jednom nicku. Mrzí mě to, ale nedá mi to...idkyž vím, že je to kničemu...
7. 11. 2006 00:23
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Velmi slabé, poutníku... velmi slabé. Kdes koupil ten nesmysl, že obdivuju VW? Spadls z Měsíce? Narozdíl od tebe, který posuzuje auta podle konstrukční zdařilosti (miluju amatérské atomové vědce), posuzuji já auta jako kulturní, estetické a technické fenomeny tohoto a minulého století. Jsou věci, poutníku, všobecně známé... jednou z nich je postavení německého premiového trumviratu... Jestli ti to nabourává tvůj malý český sen... budeš se s tím prostě muset vyrovnat... Ale jedno je v tomto kontextu jisté... Alfa se velmi snaží... rozumíš... snaží... ústy ředitele ALFY ROMEO (najdi si tu článek) dotáhnout model 159 na úroveň BMW 3... museli však zkrátit záruční dobu... což je velmi pozoruhodné gesto... Takže, jak vidíš... sama Alfa vzhlíží k německé produkci (BMW) jako ke své ikoně... tak se vydej na cestu... doporučuji ti, poutníku, aby tě na té cestě doprovázelo BMW 3... nic lepšího v tomhle segmentu neseženeš... ani v Itálii... ale to ty víš, viď ;-)
neregistrovaný "kolemjdoucí co zas brzo odejde"
7. 11. 2006 10:06
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
už jsem na to nechtěl reagovat, protože to nemá smysl, ty prostě zcela evidentně autům vubec nerozumíš, a žiješ ve svém vlastním světě. Ale magic(jeden z nejfundovanějších přispěvovatelů v motorcafé) - mimochodem proč tam někdy nezavítáš?nebavilo by tě hovořit o opravdovejch autech, vid? dnes napsal, cituji: "Hele, vy jste si opravdu nevšimli toho, že když někdo něco dělá pořádně, tak zbankrotuje? Vždyť u toho Saaba nejde o nic jinýho, než o ušteření na výrobních nákladech, protože nezničitelný motory řady 20 byly prostě výrobně drahý a automobilka neprodukovala zisk.
Pročpak asi zkrachoval Jensen (první silniční auto s pohonem 4x4 a 2 samosvorama, kterýžto systém později vytáhlo Audi Quattro), NSU (výrobce revolučního Wankelova motoru a dalších vyfikundací), Lancia (zavedli do výroby samonosnou karoserii a V motory s malým úhlem rozevření válců), Alfa Romeo (ve své době revoluční systém motoru vpředu a převodovky vzadu se zadní nápravou DeDion, od r. 1914 nevyrobily jiný benzinový motor než DOHC), Porsche (vysokovýkonné motory a revoluční řešení Transaxle made in Lidovka Brno), Ferrari a tak můžeme pokračovat?
Takže zaslepené příznivce koncernu VW bych chtěl upozornit na jeden podstatný ekonomický aspekt: aby automobilka byla rentabilní, musí levně vyrábět a draho prodávat. Jinými slovy - AUTOMOBILKA JE TÍM ESKONOMICKY ÚSPĚŠNĚJŠÍ, ČÍM VÍC SE JÍ DAŘÍ ZÁKAZNÍKA O***. A věda "kterak maximálně vo*** zákazníka, aby měl pocit, že získal za své peníze vysokou hodnotu" se nazývá MARKETING.
Vzpomeňte si na to, až si půjdete pro další zázrak od VW..." myslím že to je velmi blízko k pravdě, jen si to uvědomit...
7. 11. 2006 11:16
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
No...jako sloupkař v Dikobrazu bys moh´ bejt úspěšnej... :-) a jak například "*" Fiat >:-[] :no: ;-) >:-[] :yes:
7. 11. 2006 11:17
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
:-) sakra ta cenzura... mělo tam bejt to tvoje slovo - ojeb... >:D
neregistrovaný "kolemjdoucí co zas brzo odejde"
7. 11. 2006 13:03
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
a včem konkrétně se mnou nesouhlasíš?TO je přesně ono, došli ti argumenty, protože o autech víš pramálo. Víš hodně o marketingové masáži...Tak se zmůžeš na pár smajlíků a nesmyslné ironie..
7. 11. 2006 15:36
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
S tebo není o čem nesouhlasit :-) vypsal jsi nějaké technické finesy... a co jako, mám ti je do příspěvku namalovat? Tvé téma je - levně vyrábět, draho prodávat... ve spojitosti s VW... tak se tě ptám, jak to dělá Fiat? Nepodsouvej mi, že mi došly argumenty.
anonym
8. 11. 2006 10:54
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
dostal jsi ho:)
neregistrovaný "Alessio"
7. 11. 2006 15:47
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
ano....to je marketing >:D
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 13:55
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Ano... takto si představuje marketing někdo, kdo o něm neví nic. Nerad bych se pana Magica dotknul, o automobilové technice ví zjevně dost, ale ten vývod, který učinil je nesmyslný. :-O
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 00:14
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Miluju Alfu, nejezdím v Passatu, dělám do aut, vím přesně, že nejlepší auta neexistujou, každý má spoustu svých ale, včetně německých, italských a prostě všech. Pokud napíšeš mezei premianty mainstreamu PSA, pak opravdu prokazuješ, že autům skutečně příliš nerozumíš. V době kdy jezdilo Punto I, kralovalo evropským silnicím a to proklatě dlouho, Fiesta byla někde na pampeliškách. Jásat zde nad 8C je jásat nad automobilovou krásou, nad spojením dokonalosti designu s dokonalostí techniky, Jásot nad R8, to je jásot nad špatně překapotovaným Lamborgini Gallardo s absolutně zoufalým profilem, kabinou moc vepředu a příliš dlouhou a divně se svažující zádí a ten přední převis. Pokud je ovšem tvým vzorem estetického a kulturního zážitku Matrix, pak se ukájej tvary R8, ano jako zábava na jeden večer se slaninovým popcornem a přeslazenou kolou, ale jakýkoliv posun kamkoliv tam není, jen upocená snaha po zvýšení image sportovních aut, kterou stejně Audi u odborné veřejnosti nemá a s tím co dělá ani v budoucnu mít nebude. P.S. Nepleť si techniku s mnohdy lživými marketingovými slogany značky Audi (První TDI, první vítězství naftového auta)
neregistrovaný "wolff"
7. 11. 2006 00:16
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Ignorovat ;-) Nemá to fakt smysl...
7. 11. 2006 00:30
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Ty si nepleť, Quido, realitu s přáním... Je to jinak. Co se týká Fiesty, podível se do dějin, aby ses tu příště neblamoval. Fiat kraloval v malých vozech kdysi, to skončilo druhou generací UNO... O tom, co je Raketa 8 si povíme za tři roky, až nebudeš vědět, co byla 8C... zato budeš zaklínat dokonalost AUDI. Napsat, že AUDI nemá u sportovní veřejnosti kredit :-) to zde vyžaduje velkou odvahu, nebo velkou neznalost... Quido... hlavně nesedej na lep propagačním větičkám zaměřeným do srdcí naivistů - sportovní srdce, za horizont touhy a podobně... :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 00:36
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
GTI už je pozdě vím, nepleť si sportovní veřejnost, na dráze se občas Audi zadařilo s odbornou veřejností, motoristickými žurnalisty, Audi je prostě symbolem vozů, které v zoufalé honbě za sportovností zapomínají v zatáčkách zatáčet. 8C je na světě tři roky, pořád je tím čím byla jako koncept, s reálnými technickými detaily naopak povýšila, počkej tři roky a po R8 neštěkne ani sausage dog z Bavorska, tím jsem si jistej. Ohledně malejch aut, tos, GTI, ale notně přestřelil a jen odkryl svůj povrchní rozhled, Punto I bylo v devadesátých letech tři roky po sobě nejprodávanějším evropským autem, tolik ke statistikám :-! hlavně nevěř na propagační větičky, kterým lidé snadno uvěří, náskok díky technice, či snad z lásky k automobilu >:D
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 00:47
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
K tomu Puntu, výtažek z článku pana Jozífa, Automobil Revue 8/97: "Fiat Punto, laureát nejprestižnějšíhho evropského titulu Vůz roku 1995. Když se v pololetí začala prodávat jeho letošní (1997) modelová řada, mělo už dva miliony sourozenců a bylo po 43 měsíce nepřetržitě nejprodávanějším vozem segmentu B v Evropě.", při dělení 43, číslem 12, mi vychází kralování segmentu B asi 3,6 roku nepřetržitě >:D :yes: :yes:
7. 11. 2006 01:17
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Já ho znám... nahoře jsem ti naznačoval, že Fiesta se vyrábí řádově déle než PUNTO. To, že se prodávala v době o které píšeš vím... Celou ji zazdili tím posledním faceliftem... P.S. Pozdravuj pana Jozífa :-)
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 01:22
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Vyřídím :-) , pokud bereš za řád 17 let pak OK, jinak Uno, Punto nebo Fiesta, vždy proti sobě byly adekvátní modely, takže není pravdu byla Fiesta a Fiat nic neměl, měl jen se to jmenovalo Uno a pak tam přidali v roce 93 P a T a bylo to :-!
7. 11. 2006 01:20
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
8C se vyrobí stanovná série a tím to skončí... O těch prodejích... myslíš asi dobu z před 10 a více lety :-) Jo,jo, na to taky u Fiatu vzpomínaj.
neregistrovaný "Quido"
7. 11. 2006 01:24
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
U toho Fiatu myslim v malých autech prodeje neustále, možná se budeš divit, ale Punta II se dokonce prodalo víc, než veleúspěšné jedničky, takže v malých autech Fiat prodává pořád dobře, i s tím posledním faceliftem dvojky, který si mě také nezískal.
7. 11. 2006 01:42
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Ale jo... zejména tedy v Itálii, což je pochopitelné.
Avatar - donPedro
7. 11. 2006 00:52
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Promiň GTI, teď už zde mícháš jabka, hrušky, švestky a kdoví co ještě všechno (s rumem), chci věřit že to je jen díky pokročilé hodině. S Raketou už to na mne fakt nezkoušej, to auto ve mně vzbuzuje jen nechuť a odpor, až hnus (nechtěl jsem k němu býti takto tvrdý, ale asi to potřebuješ slyšet naplno). Tady je to totiž o dokonalé Alfě. A taky ty filmy se ti nějak pletou (tedy pokud jsi je viděl) - Blade Runner jest kultovní klasika (scénář, kamera, režie, hudba, prostě vše daleko přes 100%). První Matrix dejme tomu tak procent 89, ovšem druhej díl totální humus (násilí bez užitku a efektu a když už ho bylo moc tak říznout rádoby sexem), tříčka se to snažila jakžtakž napravit, leč manrně. Tudíž srovnání Blade Runner vs. Matrix je jako ta 8c vs. R8. Tož tak. P.S. O kousek výš je video Fiatu Bravo - to zas bude mela, což? Alfu bych juž tedy nechal býti (dokonalou) Alfou.
7. 11. 2006 01:14
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Matrix je pro mne než první díl... ta idea... jistě, Blade Runner... to je jiná liga... ale nahoře oba ty filmy dokonale zapadly do atmosféry... tohoto věku... Raketa 8... to je to drsné aktuální téma... jak píšu... Sněhurka a sedm trpaslíků je taky biják... z jiného šuplíku ovšem.
Avatar - donPedro
7. 11. 2006 01:38
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Alfu juž necháme spát. Ale cheš-li opravdu vskutku dokonalý sporťák z Německa, tož volba jest jasná: MB-SLR McLaren. Ačkoliv je jejich firemní barva stříbrná, ber ho v černé, to je pak dokonalej pekelník, kterému, byť novější, MSX R8 nesahá ani po vejfuky. Juž mně s tou R8kou fakt nesrozčiluj, dlúho to juž nevydržím ... Tož tak.
7. 11. 2006 01:40
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
:-) :yes:
neregistrovaný "insi"
8. 11. 2006 18:07
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Proč tady uživatel GTI píše o tom jak je VW nejlepší? Pamatuju jednoho fracka kterýho táta byl vždycky lepší, chytřejší, bohatší, silnější, rychlejší, dělal pilota, doktora, ředitele, kamioňáka. Všem to pořád dokola cpal i když se ho na to nikdo neptal, nikoho to nezajímalo a byl všem pro smích. Nejsi to náhodou ty?
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:35
???
Já nevím jak na Vás,ale na mě je tohle prostě silný kafé... :-O
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Shortař"
6. 11. 2006 23:50
Re: ???
davat si silne kafe na vecer neni zdrave... zpusobuje to nespavost... ;-)
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:52
Re: ???
No však... >:D
neregistrovaný "wolff"
6. 11. 2006 23:48
?
8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AliM"
7. 11. 2006 01:13
Nevím proč
ale pořád v tom vidím legendu od Ferari 275 GTB. Možná to tak má být, ale tohle oživování legend není zrovna v kurzu..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
7. 11. 2006 07:09
Re: Nevím proč
Presne to si mysli tech 500 kupcu... >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
7. 11. 2006 07:58
Tak nevím
Přečetl jsem diskusi myslím pozorně, znova dlouze prohlédnul obrázky a řekl bych, že celkem rozumím tomu, co se GTImu na Alfě nelíbí. Je to taková trochu bonbonkovitost, kterou trpí většina retroaut, prostě tyhle tvary 60. let přebouchané postomodernistickým kladivem můžou buď zafungovat (Ford GT) nebo balancovat na hraně kýče. Tahle hrana je tenká, dokud neuvidím C8 naživo, nebudu se asi umět rozhodnout, jestli je C8 dokonalým artefaktem, jak se mi zdálo při prvním zhlédnutím, anebo retrocukrkandlem. Tedy vše zatím v rovině designu, co to auto bude umět na silnici bude věc jiná.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Paja"
7. 11. 2006 08:27
Re: Tak nevím
Myslis C8, nebo 8C? ;-)
Avatar - Dinar
7. 11. 2006 09:03
Re: Tak nevím
Pardon, nerad komolím jména, 8C je správně. ;-)
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 10:23
Re: Tak nevím
souhlas, Alfu mám rád, ale tohle je opravdu jen "pozlátko", za pár let si jej nebude pamatovat nikdo ;-\ a úroven této celé diskuze opět spadla tam kde se potácí dlouhou dobu ;-\ nechcete radši opět diskutovat o hodinkách ? ;-)
7. 11. 2006 11:13
Re: Tak nevím
Je jedenáct, čtrnáct... přesně :-)
neregistrovaný "Galant"
7. 11. 2006 11:17
Re: Tak nevím
no, měl by sis upřesnit čas - psal jsi to 11:13 >:D zřejmě se ti předbíhají hodinky ;-)
7. 11. 2006 11:26
Re: Tak nevím
Dnes mám sluneční... no, je trochu pod mrakem :-)
7. 11. 2006 11:27
Re: Tak nevím
Retrocukrkandl... tohle slovo jsem hledal... díky :-) :yes:
anonym
7. 11. 2006 12:42
Re: Tak nevím
hochu hochu tohle slovu muzes pouzit u vw beetle ale ne takoveho skvostu jako je 8C, je videt ze tomu moc nerozumis...
7. 11. 2006 12:51
Re: Tak nevím
Ne asi nerozumím... zato rozumím cukrkandlu :-) ;-)
anonym
7. 11. 2006 12:53
Re: Tak nevím
konecne sebereflexe - sice pozde ale aspon....
7. 11. 2006 13:04
Re: Tak nevím
Klid, stydlíne... co dělá skvost skvostem mi nemusíš vysvětlovat...
anonym
7. 11. 2006 13:20
Re: Tak nevím
se obavam ze ano, mysl bezvercu je prazdna, jeste ze existuji takove skvosty jako 8C!
Avatar - 2,7 RS
7. 11. 2006 10:30
Silikon...
No, moc dlouho se tu neohřeju, ale proletěl jsem tuhle diskusi a...a nic nového :-) , tahle debata tu už proběhla o 8C vícekrát... Pro mě je designově Alfou pro 21.století jednoznačně Brera - bohužel co slibuje její vzhled, nedokáže technika tak úplně naplnit... Alfa 8C na mě působí hrozně uměle, prvoplánově, kýčovitě... A výborně to v některé diskusi vystihl tuším ZZ - "ten vzhled byl starý už včera"... Na mě prostě umělost vzhledu 8C v dnešní době působí jako nepovedené silikonové vnady... 8C pro mě rozhodně není Claudie Cardinal 60.let, nýbrž jen Pamela Anderson dneška - ovšem jak známo, i ta má své fanoušky... :-)
Rozbalit vlákno
3
7. 11. 2006 11:11
Re: Silikon...
Přesně. :yes:
anonym
7. 11. 2006 12:39
Re: Silikon...
obavam se ze jste to hosi moc nepochopili, 8C je RETRO LOOK zpet, pohlazeni minulosti a uvedomeni se korenu jednak COMPETIZIONE a jednak 6C, kdyz se dnes kouknete na 6C je skvost!!! 8C je stylove auto tresnicka nad BREROU urcena pro sberatele, taky vsech 500 ks je prodanych za cenu 150.000 EUR/ks behem 14 dnu!!!!
A BRERA - hosi technika naplnuje vse - jel jsem vsemi verzemi a je to skvele auto, jiste GT s dostatkem mista a dostatkem stability a funkcnosti, az prijde BRERA 4,4 se 470 konmi, nebudete mit jediny argument proti tomuto auto a to auto je prave pripraveny na tento motor, stejne jako 159!!!
neregistrovaný "ZZ"
7. 11. 2006 18:51
Re: Silikon...
Tak tak, a čím víc na tu Alfu koukám, tím víc si dávám za pravdu ;-)
neregistrovaný "Ciello"
7. 11. 2006 12:03
ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
zajímavá diskuze... ale pořád si myslím, že málo lidí si neuvědomuje, že to auto na silnicích zas tak vídat nebudeme. Tohle nebude parafráze Alfy na téma "Mini".. těch 500.. se po světě (Evropě) rozsype jako nic. Myslím, že nyní se s ní setkáváme nejčastěji a důvodem je dle mého nutnost postavit alfu do pozice kde byla před x10 léty... Alfa navázala nejen na svoji minulost perfektníma křivkama s nádechem retra a závidím těm šťastným majitelům tohoto auta... Je to perfektní kus, kterej splňuje účel svého zrodu. Rozhodně nečekám, že to bude propadák a taky nečekám, že s tím bude jezdit někdo tady z diskuze.. :-) A tipuju, jestli se někomu ji podaří zahlédnout v provozu, tak to tady všichni rázem zjistí.. ;-) Jo Alfa.. řekni si to.. jen tak se zasni a poslouchej ten obraz v mysli kdyžby se tě někdo zeptal čím jezdíš... ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE...!!! :yes: :yes: [odkaz]
a [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
8
7. 11. 2006 12:50
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Odkazy dobré... :-) Když se zasním, vidím ovšem úplně něco jiného... Hele, hele... aby si v ní nakonec neskončil ty ;-) :yes: Myslím v Alfě :-)
anonym
7. 11. 2006 13:23
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
obavam se ze pokud by s v ni skoncil ty gti a patrila ti uz slovo vw nevezmes do ust, ale to by si musel neco delat a neplkat nesmysly na auto.cz
co takhle si najit poradnou praci?
neregistrovaný "lamka"
7. 11. 2006 13:26
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Heh, taky jsem nepochopil, kde náš oblíbený anonymní přsipěvatel bere tolik času na kecání tady. Musí být zajímavá práce... :-!
anonym
7. 11. 2006 13:33
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
pokud myslim mne, neni to jasne z prsipevku, tak ver ze je to dobra prace, zajimava, bez buzerace, s vysokou odpovednosti a dobrym platem :)
7. 11. 2006 13:55
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Jak můžeš strovnávat VW s touhle Alfou? Opravdu žasnu. Ostatně i kdybych měl Astona, neznamená to, že nemohu vědět, co je dokonalej mainstream...
neregistrovaný "Ciello"
7. 11. 2006 13:26
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
i když bych velmi rád, tak na to prostě nemám.. :-( ale můj sen Alfu Spider si snad někdy splním...
7. 11. 2006 13:56
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Jasně... :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
8. 11. 2006 20:56
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
No Ciello, odkazy dobrý, myslím, že k tý Alfě by ta micinka z reklamy určitě skvěle padla... :yes: >:D Akorát oba odkazy jsou na to stejné video... Ale k Alfě, mě se líbí, myslím, že italové a američané dali u aut vždycky na okázalost.. Italové v křivkách a amíci v rozměrech a interiérech.. V tomto nesouhlasím s GTIm, protože myslím, že tady ty křivky prostě protahovat nešlo... Protáhlý křivky sluší hlavně GT vozům, kdežto 8C je přeci COMPETIZIONE. ;-) Jediný co chápu jako argument je to, že už nevyhovuje "drsňákovi", ale je taková více metrosexuální, uhlazená... Docela by mě zajímalo sociální rozvrstvení jednotlivých zákazníků...
7. 11. 2006 20:02
Spagetti moc nerad
ale tyhle bych si dal dvojite i s parmezanem. Bravo Alfa :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 11. 2006 22:52
hnůj
je to hnůůůůůůůůůůůůůůůj :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
9. 11. 2006 08:05
Brera
Brera se stala v japonsku evropským autem roku 2007.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "de.7.com"
19. 11. 2006 19:23
jojojo
:-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 11. 2006 19:26
hm
sny ma kazdy krasne,ele je to o penezich ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 11. 2006 19:27
ale
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ins"
5. 1. 2007 22:22
The best
Nejlepší auto jaky sem kdy uvidel..... >:D
Rozbalit vlákno
0