Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo 8c Competizione: Nové fotografie

Ladislav Čermák
Diskuze (248)
Přinášíme nové obrázky úchvatného rudého kupé, tentokrát v pohybu

Alfa Romeo se pochlubila další várkou oficiálních fotografií, tentokrát svou exkluzivitou odpovídající ambicím nádherného kupé. Jak to sluší Alfě Romeo 8C Competizione v pohybu a při řezání horských vlásenek, se můžete přesvědčit na vlastní oči.

Základem Alfy Romeo 8c Competizione je lehký prostorový rám, spočívající na čtyřech dvojitých příčných ramenech a pomocných rámech, vyrobených z hliníku. Sportovní pérování, řízení, velkoryse dimenzované brzdy s hliníkovými třmeny a vysoce sportovní naladění celku by mělo zaručit skutečně ostré jízdní vlastnosti. Pomáhat budou 20" kola s pneumatikami 235/35 a 285/35 a sportovně střižený stabilizační systém VDC.

Pohon dostane na starost nový osmiválec 4.7 l s plynule variabilním časováním ventilů, vyvíjený společně s Maserati a Ferrari. Jeho 330 kW/7000 ot., 470 Nm/4250 ot. a jmenovité otáčky 7500/min. se postarají o kvalitní zábavu, stejně jako šestistupňová čtyřmódová (manual-normal, manual-sport, automatic-normal a automatic-sport) robotizovaná převodovka se sekvenčním řazením, sestavená s motorem a zadní nápravou do systému transaxle.

Ladislav Čermák
Diskuze (248)
Avatar - Pekelná Micinka
8. 11. 2006 20:56
Re: ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
No Ciello, odkazy dobrý, myslím, že k tý Alfě by ta micinka z reklamy určitě skvěle padla... :yes: >:D Akorát oba odkazy jsou na to stejné video... Ale k Alfě, mě se líbí, myslím, že italové a američané dali u aut vždycky na okázalost.. Italové v křivkách a amíci v rozměrech a interiérech.. V tomto nesouhlasím s GTIm, protože myslím, že tady ty křivky prostě protahovat nešlo... Protáhlý křivky sluší hlavně GT vozům, kdežto 8C je přeci COMPETIZIONE. ;-) Jediný co chápu jako argument je to, že už nevyhovuje "drsňákovi", ale je taková více metrosexuální, uhlazená... Docela by mě zajímalo sociální rozvrstvení jednotlivých zákazníků...
Avatar - King
8. 11. 2006 15:48
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
No, zdaleka vždy neplatí, že nové auto musí být lepší než původní, navíc zapomínáš, že je Legend ve skutečnosti modelově o 2 roky starší, dva roky mu trvalo, než dorazil do Evropy. A navíc - znáš tu auru dokonalosti kolem německé Trojky... Pochopitelně dynamiku CDI a Legendem neporovnávám, diesel je pro takovéto auto vhodnější. Ovšem s tím dušením CDI - jezdil jsem za 14,5 ovšem bylo tam dost městského hustého provozu.
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 13:55
Re: ALFA, ČESKÝ SEN
Ano... takto si představuje marketing někdo, kdo o něm neví nic. Nerad bych se pana Magica dotknul, o automobilové technice ví zjevně dost, ale ten vývod, který učinil je nesmyslný. :-O
Avatar - King
8. 11. 2006 12:15
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
To je fakt :-O , ale zase to byl 320 CDI ;-)
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 11:40
Re: OT: TEST- HONDA LEGEND
Svezu, hned jak bude příležitost. U MB to musel být pětikvalt, aspoň vidíš jak kvalitní, ani sis nevšimnul, že mu kvalt chybí. :-) ;-)