Novinky
0
Tak z toho mám designový orgasmus😄 To je opravdu neskutečně povedená práce Centro de Style. u mě osobně bude aspirovat na nejkrásnější auto současnosti......... :yes: :yes: :yes:
0
😄 .. tak to teda sedí. Tohle umí fakt jenom Italové... jen tak dále.U toho bych se ani neptal na cenu ..
tak na toto sa vyslovene tesim .. dufam ze alfa upusti od spracovania interieru ala brera [lacak jak svina] .... a pritvrdi na kvalite ....
Co je na hliníku, kůži a měkčených plastech v breře špatně spracovaného?? 😉 s pár Brerama jsem měl tu čest a zpracování interiéru rozhodně patřilo k silným stránkám....
prepac ale to si sa asi nepozeral spravne ... alebo bez urazky nevies co je pekne spracovany interier .. plasty vyzeraju celkom fajn aj koza ..a le celkove spracovanie ... br .. napriklad popolnik na streovej konzole s takeho cierneho otrasplastu ktory sa tam vyskytne este na par miestach .... trosku neupne spravne pasujucich plastov .. a taky podivny plast sedej farby na bocnych stranach stredovaho tunelu .. nepametam si to uz vsetko ale viem ze ma veeeelmi sklamalo ked som si sadol do auta a cakal som nieco lepsieho nie po designovej stranke ale po stranke kvality ... ale mozno je to tym ze vlastnim nemcura neviem .. ale ako sa mi to auto paci zvonku tak som sklamany z interirieu ;-\
Kráska konečně dostala odpovídající fotografie a pozadí v podobě trávníku vystřídaly krásné hory. 8C Competizione je klasa, když vedle toho postavím Audi Rozkydlých8, ptám se, proč se dají dělat auta krásná a dobrá nebo jenom ošklivě překapotovaná Lamborghini?? 8C Competizione patří velké BRAVO a to nejen za design, nýbrž i za techniku, škoda že bude jen 500 kousků....
Překapotované Lamborghini ? Moc nechápu. ;-\
Audi R8: "Audi has unveiled the 2008 R8 — its first ever mid-engine sports cars. Sales will begin in the first half of 2007 for the United States and Europe. The car has a 420 horsepower high-revving V8 engine and all-wheel-drive. It uses the mid-engine Lamborghini Gallardo platform"
Ano,platforma,ale co má společného platforma s překapotováním.Pořád moc nechápu ten výraz (karoserie ?) A když užívá stejnou platformu,tak naznačuješ,že jde o stejná auta ? To snad ne.
To ne, jde jen o to, že technický základ je v Lambu, není to původní práce Audi, trochu nadneseně prostě ukousli kus výkonu motoru (aby si přímo nekonkurovali) a dali jinou (ošklivější) karoserii na Gallardo a R8 bylo na světě....
No to snad ne, napsat něco takového může jen neznalec, který o těchto vozech nic neví. Možná mají něco společnéheo, ale rozhodně ne tolik, jak si představuješ, nebo jak bys chtěl.
Ale no tak, pokud čteš, tak bys poznal, že to píšu nadneseně, nejsem naivní, rozdíly tam samozřejmě budou, ale bohužel pro Audi, Lambo má v koncernu exkluzivnější pozici, takže R8 nemůže být lepší Gallarda......
Ale notak, přece tu nejsme hlupáci. Každý ví, že si koncern nenasadí do vlastních řad neefektivní konkurenci. R8 je pod Gallardem, to je každému jasné. Spíš by mě zajímalo postavení R8 ohledně Porsche.
Já bych to tak kriticky neviděl a R8 považuju za samostatný auto.Motor tam dali vlastní (Gallardo 10vál),designově naprosto odlišné (ještě aby ne) a navíc vývoj Gallarda už probíhal pod taktovkou Audi,tak si prostě vzali zpátky co se povedlo vymyslet pro jinou automobilku.Konkurovat si taky určitě nebudou (prestiž značky,cena,výkony ?) Když tak nad tim přemýšlim,tak mi přijde,že Audi se snaží dostat někam,kam zatim moc nepatří a jsem sám zvědav,jaký budou prodeje R8 v porovnání s podobně výkonými vozy
tak toto teda áno.páni.na toto auto nemôže napísať nikto nič negatívne.to je krása jednoduchosti a štýlu.bravo páni dizajnéri z alfy. :yes: :yes: :yes: :yes:
Není to tak dlouho a projela kolem mě Brera... Nádhera. Musím říct, že naživo je to opravdu krásné auto. A tohle? Počkám a uvidím, ale očekávám, že emoce vzbudí stejný, né-li větši.
Ty fotky jsou moc pěkný. Působí "živě".. Barvy jdou hezky proti sobě, světla jsou taky kontrastní... Jedny z nejhezčích fotek za dlouhou dobu (co si vzpomínám)..
Nevím proti komu "půjde", ale vzhledem k tomu, že v takovéto kategorii u nás převládá německá "unifikace" a jakási unylost, myslím, že má slušnou šanci.. Nejdůležitější bude, aby neměla větší technický problémy a pak si určitě i u nás dostatek kupců najde. PS. GTI by řekl, 911 ber v tm. modrý. Já budu parafrázovat, brer jí v červený... 😉
Ty fotky jsou moc pěkný. Působí "živě".. Barvy jdou hezky proti sobě, světla jsou taky kontrastní... Jedny z nejhezčích fotek za dlouhou dobu (co si vzpomínám)..
Nevím proti komu "půjde", ale vzhledem k tomu, že v takovéto kategorii u nás převládá německá "unifikace" a jakási unylost, myslím, že má slušnou šanci.. Nejdůležitější bude, aby neměla větší technický problémy a pak si určitě i u nás dostatek kupců najde. PS. GTI by řekl, 911 ber v tm. modrý. Já budu parafrázovat, brer jí v červený... 😉
Brera ... souhlas
Fotky ... souhlas
Technika ... u limitovaný káry takového kalibru si určitě Alfa nedovolí chybovat
Barva ... jedině červená
Fotky ... souhlas
Technika ... u limitovaný káry takového kalibru si určitě Alfa nedovolí chybovat
Barva ... jedině červená
stačí říct jen.. ber ji..!!! 😉 :yes: >😁 Ta Brera v pohybu.. přesně jak říkáš.. :yes: když v ní sedíš, je to jiné také i když vedle ní stojíš, ale když fakt v provozu jede kolem tebe.. tak je to sakra povedený auto... :yes:
Možná jsem jeden z tisíce,ale Brera mě moc nebere,hlavně zadek mi přijde hrozně těžkopádnej.C8 mi přijde jako krásně vyváženej celek se "zakulacenym" designem vzdálěně připomínajícím TVR,ale tim nechci říct,že by u Alfy kopírovali TVR,to v žádném případě,spíš se mi líbí lehkost,která mi možná ty TVR připomíná.
No 8C je urcite krasa, ale Brera me vubec ani trochu nebere. Uz jsem jich videl nekolik, v nekolika barvach, dokonce i tu nejklasictejsi cervenou s priplatkovymi 18" a nikdy se mi ani trochu nelibila. Pusobi strasne tezkopadne a je to takovy predrazeny hatchback - tomu odpovida typ karoserie i pohon prednich kol... Daleko rozumnejsi je podle me Alfa GT, je to klasicke kupe, je lehci, levnejsi a hlavne daleko hezci! Jinak ty fotky jsou i s videem uz nejkou dobu na oficialnich strankach 8C: [odkaz]
Někdo umí auta, někdo umí názvy... Tohle si přečti - vynikající poměr cena/luxus. Tak na to vždycky pozor, zejména v tomhle segmentu. Neříkám, že bys měl žít bezuzdně rozhazovačnej život, ovšem držet se při zdi v segmentu nebe... to není ta správná póza. Ostatně, "nedohledné řady tlačítek" na středovém panelu... no, tak si o tom ještě popřemýšlej. A v mezidobí se posaď do nové osmdesátky... tedy do VOLVO 80... abys taky někdy pochopil, jak to má v autě vypadat. Předtím si ovšem změř haxny. Co? Na co? Tys nidky neseděl na kozlíku? Tak pamatuj... sedadlo pod pade... to je velké podcenění evropskejch bejků. Dokonalý pohon 4x4... Potřebuješ ho? Na tohle si musíš prostě poctivě odpovědět. Auto nakonec dobrý... Takže v čem je největší problém... no... přece v image. Copak jsi to někde viděl, zde v krajině premiovejch borců... abys sbíral body života mainstreamovým modelem za jeden a půl mega? Takhle se to prostě nedělá... Ostatně počty prodejů jsou nejvýmluvnější... to víš, evropskej diamantovej kovboj... ten ví, ten zná. P.S. BRAVO TEST :yes:
Velmi nerad musím souhlasit s hodnocením.Velmi mě to mrzí,protože Hondu mám jako srdeční záležitost,ale tady si to na konci vystih: "diamantovej kovboj... ten ví,ten zná" Auto to neni špatný,ale v evropě jich moc nepotkéme 😢 V USA by mohla být situace jiná a v jap. vůbec netušim neb tamní trh vůbec neznám (a kdo ano,že).Myslim,že ani Honda sama nečeká,že Legend bude nějakým prodejním trhákem jako Civic.Prostě je nutno si přiznat,že tady je evropa velmi,velmi silná.
Trenýrky Hugo Boss. Tedy minimálně ten part o image. :-!
Největší problém je v image, to je jasné, ale přestože test poměrně vystihnul kvality i nedostatky Legendu, kvality - tedy hlavně podvozek, vyzdvihnul dostatečně, nedostatky - chabá převodovka, určitá podmotorovanost zmiňuje víceméně okrajově. Pokud odhlédnu od image a ceny, jako auto má Legend velmi dobrý podvozek, co do jízdního konfortu a trakce, co se týká chvály jeho agility musím věřit testu a jinému evropskému nastavení (sám jsem jel pouze Acurou a ta v agilitě podvozku za špičkou třídy zaostávala), je podmotorovaná, tedy papírově o.k., ale v reálu se motor nadře, dynamicky je to tak na úrovni 525i ne 530i a převodovka za tím, co nabízí kdokoliv s premiovek v dané třídě, zaostává, vyjma hladkosti řazení, ve všem. Sumasumárum co do vlastností dobrý průměr třídy, s bonusem perfektní výbavy a krásným vnitřkem. Prodávat se ale bude málo, typický Honda fanoušek se pohybuje finančně jinde a jak říká GTI evropskej diamantovej kovboj... ten ví. 😉
Tento příspěvek budiž reakcí nejen na tvůj příspěvek, ale také na řádky GTIho. K jeho názoru ovšem nemám co říci, snad s výjimkou konstatování, že až do kokpitu Legendu usedne, bude se patrně cítit trapně za to, co zde napsal. A zároveň bych doporučil věřit více vlastní zadnici a zádům, než pravítku.../// Také bych rád podotknul, že zatímco mě obvykle testy nechávají chladným, tentokrát mě donutil napsat autorovi maila s výhradami vůči tomu, co bylo napsáno.../// A teď k věci pro člověka, který diskutuje o autech, protože s nimi skutečně jezdí. /// Znám spousty špičkových aut a spousty velmi dobrých aut. S jedním jsem jel před měsícem, s dalším před půl rokem a s jiným včera. V hlavě a v srdci zůstanou vzpomínky, dojmy a pocity. Ale občas se stane výjimečná věc a naskytne se možnost vyzkoušet dvě auta najednou. Co třeba Legend a Mercedes E 4Matic? Férová nabídka, nebo snad velké sousto pro Hondu? Popravdě, Éčko bylo moje nejoblíbenější Éčko - tedy jako celek, jízdně vede pochopitelně BMW 5. Pohodlná sedadla, rozumná nabídka místa, velmi dobré odhlučnění a jízdní komfort, solidní jízdní vlastnosti. Pak ale sedám do Legendu... Design palubky mnohem elegantnější a propracovanější, ale to se mnou fakt souhlasit nemusíte. Co ale neokecáte, je více místa v příčném směru (i pro spolujezdce, žádná boule v tunelu kvůli 4Maticu). Málo místa podélně? Omyl - stejně. Sedadlo umístěné o patro níž než v Mercedesu, takže posaz jako v BMW, palubka krásně obklopuje. Volanty jsou super oba, ale co to? Ten v Hondě se drží o něco líp. Zástupy tlačítek? Budiž, je jich tam trochu víc a ovládání je trochu komplikované, pochopil jsem ho až po 20 minutách... Prostor vzadu? Sorry, vůbec mě nezajímal. Zato přední sedadla jo - Honda je Hondou, takže má velmi slušné boční vedení, mercedes je dimenzovaný spíš na Helenu Růžičkovou blahé paměti a výraz boční vedení musí hledat ve slovníku. Ale pojedem toho mainstreamáka projet, ne? Stačí pár stovek metrů a je jasno o pár dalších věcech. Valivý hluk od kol je v Legendu výrazně nižší, stejně jako aerodynamický svist. Motor nehodnotím, mercedes je bohužel diesel... Jízdní vlastnosti nebudu pitvat, v testu jsou popsány dobře. E-Class s 4Maticem je proti němu nedotáčivá bestie. Ale co hůř pro Mercedes - ani mnou tak respektovaný jízdní komfort už najednou není tak skvělý. Světe - div se, Legend je plavnější a delší i krátké příčné nerovnosti bere o něco lépe. OK, ne o moc, ale bere... Jediné, v čem je E lepší, je filtrace výrazných nerovností, jako jsou kanály, tam mi přišlo, že rázuje trochu méně. A atak mainstramáka na Mr. IMAGE pokračuje - řízení je přesnější, posilovač tužší a nebrání se zatočení, dokonce má i cosi jako zpětnou vazbu. Ale popravdě - porazit řízení mercedesu není moc velká výzva. V čem si ale mohou obě auta podat klikovku, je řazení. U obou převodovky řadí zoufale pomalu, jen ta u Medu má o kvalt víc. Takže abych to shrnul - kdysi jsem tu v diskuzi psal, že je Legend něčím mezi A6 a Mercedesem. Teď musím svůj názor přehodnotit. Legend je něčím mezi Mercedesem a BMW. A ač mě to velmi překvapilo, E-Class je lepší než Legend pouze ve dvou parametrech - v image a dílenském zpracování. >😁 Je mi líto, jinak nemá šanci. Tím si logicky domyslíte, že pro Legend není konkurent ani A6, tím méně Lexus GS. Škoda, že nebylo po ruce BMW 5, tam bych si vsadil na jízdní vlastnosti a převodovku, stejně jako na zpracování. Na vážkách bych byl pokud jde o řízení a brzdy, ovšem všechno ostatní bude zřejmě mluvit ve prospěch Hondy. Je mi líto, to je prostě realita, Legend je spíš zmenšené luxusní auto než segment E. :-! Ale Legend zdaleka není dokonalý. Jak psal Dinar - na slušně výkonný 3,5litr je dynamika překvapivě malá. Zrovna k 525 bych to nepřirovnával, ale je srovnatelná s 530i, což není pro o půl litru větší motor s logem Honda zrovna pochvala. Jede totiž slušně až od 4500 otáček (ovšem pak velmi slušně...). Na vině je ukrutná váha auta a pouze průměrně rychlý pětikvalt s neskutečně těžkými kvalty. Šílená je také spotřeba, přes 17 l ve městě a skoro 16 v kombinaci je prostě síla... Pak méně intuitivní ovladače na středovém panelu a občasné povrzávání plastů (ovšem ve srovnání s GS je přímo megebombasuperzpracovaný >😒] ). A pak pochopitelně ta nulová možnost individualizace. Podtrženo, sečteno - Image je na nic, když je mainstreamák lepší než trojcípá hvězda. 😄
:yes: dobrý povídání. Dva testy na jednom servru na jedno auto během 2 dnů. :yes: Nejsem fanda Hondy, ale za tento model ji musím dát pochvalu. Všimli jste si, že Legend je zde porovnáván pouze s něm. prémiovkami? A že se jim vyrovná nebo je i předčí? Jo, možná nemá image, ale auto to musí být skvělý.
O.K., už jsem to psal několikrát, jel jsem Acurou a ta mě naladěním podvozku nenadchla, opravdu srovnání např. s pětkou by mě ani nenapadlo. Pokud ale čtu v testu chválu, ty sám potvrzuješ, pak nezbude, než abych se svezl s evropským Legendem. Jen poznámku k dynamice, ne fakt ne, na aktuální 530i nestačí. A ke srovnání s MB, pokud éčko jako čtyřkolku, pak s Airmaticem, jiné kafe, a k převodovce, jakým MB jsi to vlastně jel? 😲 Nevím o šestikvaltovém automatu MB, éčko v dieselu s 4-matic má klasický pětikvalt, u dvoukolek můžeš mít 7G-tronic. Pokud jde o ten pětikvalt, jeho srovnání se zmatenou a špatně odstupňovanou převodovkou Legendu je trochu mimo, až na kickdown v tom jsou obě stejně pomalé.
Svez. A vzhledem k tomu, že jezdíš 5ku, mohlo by to být celkem zajímavé srovnání, i když na druhou stranu - s tou jsi lépe sžitý 😉 . Koukal jsem na dynamické parametry 530i a uznávám, že máš asi pravdu... 😒 Ehm, že by to byl pětikvalt? :😉 Šoustřeďoval jsem se na jiné věci. Ale sedmikvalt to rozhodně nebyl. 5AT u Legendu bohužel špatně odstupňovaná je, zmatenost jsem neregistroval, ale rychlostí si jsou podobné...
No, já si teda myslím, že je Legend lepší než dnešní Éčko, ale...jestli jsi jel s 320 CDI, tak to odpich by měl být velice dobrý, ne? Jako 500NM je 500NM. A to sakra někde musí být znát ne? Jo a jinak...Legend je prostě moderní auto, a je jasné, že auto o 4 léta starší bezproblému překoná. Jinak velice dobře napsané...ikdyž úsměv na tváři mi ta tvá spotřeba docela zmrazila, neboť 17-16- litrů je maso...na 3,5...tys asi jezdil jak hovado ne? Dusit tak MB 320CDI, nedostaneš se přes 12...jo rozdíl, proto mám rád diesely. Dle mě je Legend nejlepší benzinová limuzína. Bezkonkurenčně. :yes:
No, zdaleka vždy neplatí, že nové auto musí být lepší než původní, navíc zapomínáš, že je Legend ve skutečnosti modelově o 2 roky starší, dva roky mu trvalo, než dorazil do Evropy. A navíc - znáš tu auru dokonalosti kolem německé Trojky... Pochopitelně dynamiku CDI a Legendem neporovnávám, diesel je pro takovéto auto vhodnější. Ovšem s tím dušením CDI - jezdil jsem za 14,5 ovšem bylo tam dost městského hustého provozu.
Sexica, ktorá Vás naozaj chytí za srdce, takých v živote veľa nestretnete. Mne sa to po prvý raz podarilo s Hondou Accord, neskutočným autom, ktoré na ceste dokázalo kontrovať mojim chúťkam na psie kúsky. Ak som niečo vymyslel, hneď bola ochotná vrhnúť sa do toho po hlave. Párkrát, keď som to prepískol, tak zachraňovala moje "šantenie". Po nej prišli také tie bežné vzťahy, bez iskry. Boli prevažne nemeckej produkcie a uspokojenie nepriniesla ani klassa pre diamantových. Slovo nuda je jediné, čo mi pri hodnotení s odstupom napadá...
Vekom sa moje správanie na ceste upokojilo, jazdím inak, mám svoje prestavy o aute. A stále hľadám iskru, keďže som človek bez predsudkov, nevadia mi ani šikmejšie oči. A namiesto nedohľadných rád tlačítok si skôr všímam tie pasáže o tom, že tam mám svoje pohodlie pre svojich 175 cm na výšku aj na šírku. Že motor počujem len tak, aby som vedel, že ho tam stále mám. Náznaky, že 4x4 nepotrebuješ sú trochu mimo, istota, že prejdem zákrutou tak bezpečne, ako v žiadnom inom aute mi za to rozhodne stojí!
Vekom sa moje správanie na ceste upokojilo, jazdím inak, mám svoje prestavy o aute. A stále hľadám iskru, keďže som človek bez predsudkov, nevadia mi ani šikmejšie oči. A namiesto nedohľadných rád tlačítok si skôr všímam tie pasáže o tom, že tam mám svoje pohodlie pre svojich 175 cm na výšku aj na šírku. Že motor počujem len tak, aby som vedel, že ho tam stále mám. Náznaky, že 4x4 nepotrebuješ sú trochu mimo, istota, že prejdem zákrutou tak bezpečne, ako v žiadnom inom aute mi za to rozhodne stojí!
Tož ona je dneska v té pravé půlce pěkná ouroda (bráno odspoda): ojetinový passátní Apoštol, nad ním král silnic MB-CL (ta řada sedmi kósků hovoří jasnou řečí, na tohle nemá nikdo jiný), dále pak všem Mazda ukazuje že líp než ona roadster nikdo neumí (i když plátno je plátno, ale kdo chce kam, tož pánbůh s ním), následuje ostrovní klasická jistota aneb jístá klasika (a s naftou, a proč vlastně ne, že). A Hondu jsi rozebral ty. A nebýt v té pravé části toho MB-CL, tož ten zbytek nepřeváží jediné auto z části levé, ale o tom níže.
vcelku souhlas. K AWD...auto tě má hlavně dovézt...to, že tě doveze k cíli je moc důležitá vlastnost. AWD? Ano! Ber ho, kdykoliv můžeš. Audina? Jedině s quattrem! Honda? Jedině s SH-AWD! Proč? protože byla by škoda nedojet... 😉 (sááákra, to je skoro slogan! 😄 )
ano, BRAVO test :yes: Ovšem každý si z něj odnáší něco jiného - je pro tebe (bohužel) typické že vybíráš pouze věty které se ti hodí - pouze negativa, ty pozitiva tak nějak vždycky přehlížíš. U tvých oblíbených značek je tomu přesně naopak (taky bohužel). Souhlasím s tebou v otázce image, ovšem bud prosím objektivní, když řekneš A, řekni B, nebud jesdnostranný. Výborně to shrnul Dinar, zkus popřemýšlet 😉 :yes: Můj názor - super interiér, asi super podvozek, nudný exteriér, malá image, dobrá cena = v této kategorii malá šance na úspěch - v Evropě, Amerika je a bude někde jinde..
no ještě, že nemusím dát jen na názor testerů, vlastní zkušenost k nezaplacení 😉 ... ale image, ta by mi fakt chyběla >😁
No já zírám, koukám a nestačím se divit... S-Type je nádherný a po tomto testu vidím že nemá chybu. To je legenda dnešních dnů - vyrabí se skoro deset let a pořád je hezký, pořád drží krok s dobou. V zelené a na tmavých 😜aprskových kolech mu to opravdu sluší. PS: Velikou pochvalu nezaslouží jen text ale i fotky - čistá profesionální práce se vším všudy :yes: :yes: :yes: Pro redakci... kdyby tak mohly být prosím nějaké tapety 😉
Opravdu vam ta tlacitka na stredovem panelu prijdou tak nevzhledna? Tak nevzhledna, aby je bylo nutne kritizovat v kazdem testu modelu teto znacky? Tak nevzhledna, aby je bylo nutne uvadet jako "minus" ? Nemyslim si...treba mne se zrovna libi a myslim,si ze budou i prijemna co se uzivani tyce 😉 Ale jinak opet skvele odvedena prace a paradni Ostrovan! K Honde : Exterier me nedostal,bohuzel. Chybi tomu vic dravosti nebo naopak vic majestatnosti.Neni to ani jedno ani druhy,neslany nemastny. Skoda :no: Motor,parada :yes: Interier BRAVO :yes: Detail madla dveri a jeho prechod na palubni desku je uchvatny...opravdu doladeno do posledniho detailu :yes:
Záď je úchvatná. Skoro těm fotkám nevěřím. Tohle je opravdu dílo, tak dokonale balancující na hraně naprostého kýče s neskonalou krásou. Já se přikláním k tomu druhému. To auto je poctou podstaty značky. Alfa Romeo má obrovskou sílu. Když udělá podobně koncipovaný vůz BMW, bude k smíchu. Alfě to ale každý uvěří. 8C je už teď legenda, měli bychom ji milovat. :-!
jo je to legenda uz od 2003 když vypadla z pod plachty a já sem si to teďka těžce rozházel u TVR , sagaris už neni na ploše
Auto nádherné a úplný souhlas s tím, že jediná značka kterou může nést, je Alfa Romeo, proto taky nechápu opětovné pláče o německých nudách a šedi naprosto jinak designově zaměřených aut. Tohle není jen tak, supersport Audi musí vypadat přesně jak vypadá, kdyby se podobal téhle Alfě, byl by k smíchu. Pokud jde o fotky, myslím, že 8C svoje kola o asfalt focených silnic ani neotřela, celkově provedení "fotek" opravdu balancuje na hraně kýče.
Ale o nudě a šedi R8 to přece není (to snad ani nikdo nepsal), ale proč může TT vypadat sexy a elegantně a supersport R8 má příšerný profil a proporce rozšlápnuté žáby?? Tady prostě zvětšení TT nezafungovalo, chtělo to něco víc, pominu-li kýče v podobě plastových žeber vpředu i vzadu a jinak lakované střední části ...
Jinak fotky jsou opravdu smontované, ale podle mě přesně splňují záměr tvůrců balancovat na té hraně kýče, ale přitom to ustát a zachovat pozitivní účinek na pozorovatele 😉
Jinak fotky jsou opravdu smontované, ale podle mě přesně splňují záměr tvůrců balancovat na té hraně kýče, ale přitom to ustát a zachovat pozitivní účinek na pozorovatele 😉
Ty už si v R8 jel, viděl seděl? Pokud ano, docela by mě zajímalo kde 😄
Vidíš snad někde, že bych hodnotil jízdní vlastnosti toho auta? Bavíme se snad o designu ne? Nepochybuji o tom, že s R8 bude pěkné svezení. >😁
Mimo to i pěkné pokoukání... Jestli tedy AUDI něco dokázal... pak je to vytvořit ikonu tohoto století... Precizní, vyhlazenej design s tolika finesami, že přechází oko. Zejména akcentuji obecně velmi problematickou pasáž za dveřmi... a zde ta dvojbarevnost podtrhuje dravost auta... jako by ho "trhá", aby oko sklouzlo na záď a bylo uchváceno výdechy, které opravdu berou dech. Je to dokonalá vizáž auta "superGT" tohoto století, s nímž však můžeš velmi pohodlně jezdit i do práce...
Tak to tu musím napsat znovu - auto nemá vypadat jak vlastní karikatura. dCi píše, že Alfě to každej věří. Já ne. Já prostě tohle nevěřím. Je mi jasné, že Alfa má na co navazovat (myslím velmi historicky) a tedy jakýsi retrokýč jsme mohli čekat. Ovšem tvář, její výraz... to pro mne není výraz čisté italské estetiky s emocemi... Neberu ani křivky kabiny, ani vykrojení bočního okénka... prostě tohle není ten pravej dravec... auto... to není MONČIČÁK na mazlení... zejména v tomhle segmentu ne.
Tož tady s tebou milý GTI musím zásadně nesouhlasit. Kdes nechal oči??? (Že by u sterilně zastydlých MSX Audi?). Jestliže jest MB-CL (viz vpravo) králem v klasicistním rouchu, tož tato Alfa je pěkně divoká zlobivá italská princezna v hávu barokním. A nám nezbývá než před ní, jakožto slušně vychovaní gentlemanové před aristokratkou, hluboce smeknout a zvolat třikrát VIVAT!!! A tož BRAVO BRAVISIMO ALFA :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Tož tak.
Done... čelní pohled... ten napoví hodně... Z bočního pohledu příliš krátké, na ty vypoukliny...
Dodám jen maličkost - zkoukni video (viz Lacerův odkaz níže) - je to tam!!! A je to tam všechno, tedy včetně hudby. Pak snad pochopíš o čem že ta Alfa vlastně je. Je to prostě ryzí, mistrovská, umělecká Itálie se vším všudy - tak jako např. Vedriho opery, architektura Benátek, díla mistra Michallangela, .......
Shlédl jsem... koncert pro uši, nikoliv pro oko...
Jak píši níže, jest to prostě historická zákonitost, italský automobil nemůže prostě vypadat neitalsky. Chápu že se to nemusí každému líbit, to je ale asi tak vše, co se s tím dá dělat (já zas nemusím některé jiné kósky, o tom ale jindy a jinde). No a by mne čeče docela zajím tvůj názor jak by taková nová (super)sportovní Alfa měla vlastně vypadat, tož co ty na to? Alespoň naznač ...
Každému se holt líbí něco jiného. Vybrat si z tohoto sortimentu, tak beru F430..možná trochu mimo sort, ale ty výkony...Sorry, ale tohle není můj styl... :no:
ty jsou totiž excelentí, tomu fotografovi můžete věřit že to co nafotil tož to tak fakt doopravdy vypadá, no a Alfa do nich sedí jak prdélka na hrnec. Tož tak.
Oficiální web Alfy 8C i s moc pěkným videem: [odkaz]
Vsech 500 ks prodano behem parizskeho autosalonu, kus za 150.000 EUR..... a dopr.... budu muset pockat na 159 GTA se 470 koniky pod kapotou!!!
Taky máte čas u příspěvků v diskusi černě nebo šedě? Mě se to pořádně zamlouvá, až zase jednou bude koncert o 700 větách aspoň poznám co už jsem četl a co ne :yes: Že je to kompenzováno troškou slovenštiny (diskusia, vložiť...) vůbec nevadí 😉
Nenechal sis svářečský brejle 😄 😉 Já nic nového nevidím...
😉 jde o to, že příspěvky v náhledovém stromu mají datum zadání psaný různě tmavou barvou - čím starší, tím světlejší, čím novější, tím tmavší
nicméně koukám, že to není ještě zcela OK - to ještě doladíme …
nicméně koukám, že to není ještě zcela OK - to ještě doladíme …
… ještě dodávám jednu funkci navíc - někdo si už možná všiml, jiní ne - pod diskusí (a pod formulářem pro přidání příspěvku) je link pro zobrazení celé diskuse v podobě "chronologického výpisu". Tento režim zobrazení je v podstatě totožný se způsobem zobrazování příspěvků v našem diskusním fóru "MotorCafé" a je vhodný zejména pro prohlížení posledních příspěvků.
No, tak to mrkám... Já v tom stromu mám jinak zabarvené jen časování příspěvku. P.S. Od zítřka beru na psaní puntíkovaného motýlka... jeden nikdy neví 😄 😉 U toho zabarvování... pozor - hledisko času není například pro mne rozhodné... jdu po nicku... A ještě něco... vždy, když čtu příspěvěk od "Jirky" automaticky jdu po mačetě... jako po přirozeném diskuzním nástroji... než mi dojde, že jste "od nich" 😄 Možná by to chtělo nějak si upřesnit nick, jako mají kolegové, redaktoři - s dovětkem - AUTO.CZ... Já, abyste ji tu zbytečně občas nechyt´přes hauptnu 😉 :yes:
AR uz presvedcila Evropu, ze "stopadesatdevitka" je nejen krasna, ale, ze stoji i za investici (jaky pokrok oproti predchudci)...a ted? Ted pripravuje naprosto odlisnym a skvelym pocinkem (8C mi ze vseho pripomina krasnou modelku, kterou kdyz nemuzes dostat, tak ji pomlouvas z toceni pornofilmu) celou verejnost na novou tvar budoucich vozu AR, teprve ted chapu, proc se nastupce rady 156 nejmenuje Giulietta, tento nazev na sve znovuzrozeni teprve ceka! Ceka na moderni sedan s okouzlujicimi tvary a trochou retroprvku na tvari...stejne tak model Sprint...To, co predstavuje kraska 8C mnozi z Vas doceni az behem uvadeni nastupcu soucasnych modelovych rad. Alfy se stanou opet Ferrari pro otce rodin. Uz ted musi nektere kupce sterilnich nemeckych sedanu mrzet, ze jejich vuz nema charisma techto italu, diky posramocene povesti vsak jeste nedavno mohli sve zklamani (byt skryvane) skryt za vemlouvani sobe sama..."vzdyt je to ITAL!". Casy se meni pratele, slova o italskem puvodu zacinaji mit opet na vaze! Ten, kdo to nevidi a neciti, ten to pozna pozdeji. 8C neni jen prekrasnou italkou, je artefaktem, pravym dilem dedicu Michelangelova odkazu. Je to vuz, ktery vypada rychle i kdyz stoji, je to nejkrasnejsi automobilovy zazitek roku a mozna (dejme jeste 4 roky sanci ostatnim) i dekady...Jsem uprimne rad, ze AR nasla odvahu privest tento koncept k seriove vyrobe. VIVAT Alfa! :yes:
Pajo, napsal jsi to pěkně, ale nevěříš tomu ani ty sám... Naivní tvary... ty jsou dávno v prachu cest za výfukem... Takhle se to nedá už dělat... P.S. Nevím, koho Alfa přemluvila na 159ku, ale já viděl zatím v Česku třetího. Včera nahnědlou combi... Vedle stál Avensis... skoro jako z oka, Pajo... akorát zepředu se 159 tak nějak nejistě mračila...
No a jakpak se to tedy dá/má dělat? Kudy vede tá správná cesta? Račte mistře prominouti, při vašem vzdělání, ale tohle jest automobil ITALSKÝ, kapišto? A takto se v Itálii dělalo již od usvitu věků a není jediný důvod proč v tom nepokračovat.
Dnes už nestačí udělat krásné auto... to umí v Evropě každej... musíš ho udělat ošklivě-krásné... Tohle myslím vážně.
Tak to ti tedy nevěřím 😄 udělat něco ošklivě krásné to v lidských silách není ani snad (a když ano, uveď prosím příklad). Touto kouzelnou mocí jest obdařena pouze Matka Příroda (důkazem jest např. irský vlkodav).
A ještě dovětek: na "ošklivě krásné" věci byli a dodnes jsou odborníci Francouzi (myšleno tedy v tom pozitivním smyslu). Itálie ta byla, je a bude jinde. Ten temperament, tu jiskru, ten oheň prýštící přímo ze srdce, ty nespoutáš nějakou hrou na ošklivou krásu, to italským mistrům nikdy nebude vlastní.
Neboj, že se na italskou krásu neumím podívat... právě proto...
Doporucuji si vyjet statistiku prodeju v DE, nebo jeste lepe v EU, jsou to velmi pekna cisla...navic nabeh krivky prodeju je pozvolny, coz v ekonomicke matematice znamena trvalejsi, nez u "pouze" krasne 156... Jestli srovnavas Ave s AR, pak myslim, ze problem bude v predsudcich 😉 Ale...je to Tvuj nazor, nikomu bych zadne auto nikdy nedoporucoval ani jej nepreferoval. Jsem rad za stav veci jaky je. Pro Tebe snad naivni, pro me sebevedome krasna...nestydim se rict eroticky pritazliva (plakat doma nemam >😁 )
:yes: tak jest, aneb pod tohle se podepisuji, neb to vyjadřuje i můj názor :yes:
Předpokládám, že se podepisuješ pod to co napsal Pája a ne ten nemocný člověk? 😄
Předpokládáš Wolffe správně, anobrž ten cancour co se mu říká prý vlákno snad, vede k příspěvku mistra Paji.
...cervenajici se smajlik... >😁
:yes: 😉
Zacinam uz verit prvnim nastrelum nastupce AR166, ktery by mel mit zvlastne pojatou zad, s pozvolnym klesanim a obecne tak trochu Bugattiovsky buclaty tvar davajici vyniknout jakoby svalnatym proporcim, prekrasne by na nej pasoval derivat predni casti "Osmicky". Navic je jiz jiste, ze V8 si najde cestu i do sedanu. Ted uz nezbyva nez se tesit na motorovy naftovy gral 3,0JTD...naskok diky...VASNI?! >😒]
akorat mi neni jasny proc se to auto na zadnym z obrazku nehybe a sou to retuse a navic tam jsou vsude dodelavany kola... asi maj motor teprf na papire 😊) nebo to dodalo Ferrari i s jejich spolehlivosti a pak jim nic nezbylo nez to rozhejbat aspon virtualne 😊)
Tak jsem jí zase od Wolffa chytil 😄 Ani větu jsem tu o Wolffovi nenapsal. Jo, Wolf, ten prosťáček diskuze už po debaklu pod Bravem rezignoval na psaní o autech... pokouší se už psát jen o nicku GTI. Jde mu to, bohužel, stejně křečovitě, jako o Bravu. Tak Wolffe... já tu tvrdím, žes současně nejzoufalejší prosťáček diskuzí... Lehce mdlého rozumu, neschopen humoru (jak příznačné), zoufale neschopný argumentace, s nijak bohatým slovníkem, takový tupeček... jemuž když někdo rozbourá hrad z Brer... stává se nepřítelem navždy. Směšné, Wolffe... nic než směšné. Tak pamatuj jednoho se nezbavíš - svých zdí... své omezenosti... A jestli tě pustili studovat nějakou hodně vysokou školu... tak amen s náma... to ti vzkazujeme my, bezdomovci z karlova mostu... Velmi důrazně tě žádám, aby ses srovnal, Wolffe, a reagoval na auta, nikoliv abys v každém příspěvku hledal ztracenou rovnováhu skrzevá napadání kolegy. Co se týče Alfy... zásadní problém je v její podbízivosti, vybouchání "jen" do krásna a absence spodního proudu... tedy toho, co tě sejme až na druhej pohled. Většinou nezklame svým okem Paja... ovšem dnes... dnes, jakoby si snad prohodil čočky... fakt. Poté, co AUDI dotáhlo svůj design takřka k dokonalosti, poté, co se BMW navždy zapsalo Benagleovým kladivem do modernismu aut, poté, co E-klasse dozrála na pomník ze žuly, co se na nás navalí :MINI S-klasse" v podobě nového C-klasse... tu já mám od Paji číst, že jediný model... model 159 je nějakou ikonou Evropy. A do toho tahle karikatura na zašlou slávu... Tak já od těch "vok", od Paji, od DonaPedra, od Dinara, od Ricarda, Lanceara... a od dalších kolegů očekávám velmi osobní ponor do 8C... a chci si prostě přečíst jejich pohled na tohle auto v kontextu doby. Sakra, uvědomuje si tu vůbec někdo, že vedle bouchaj kyborga století -Raketu 8? Že před nedávnem vylétlo z garáže Ferrari 599 GTB Fiorano? Uvědomuje si tu vůbec někdo že je rok 2006? Přiznám se, že nevím, jak by 8C vypadat měla... ale bezpečně vím, jak by vypadat neměla...
To, ze nekdo nesdili cizi nazory jiz nastesti neni trestne, Bory jsou dnes pro jine osoby, nez pro ty, co nesouhlasili. K Bangleovi jsem se jiz nekolikrat vyjadril, nepovazuji se za zpatecnika, ale jeho design je mi cizi...proc pro vetsinu lidi je nejkrasnejsim BMW dnesni doby kupe rady 3, ktere vypada jako ChB nepoznamenane? Proc mam pocitovat extazi nad technicistne chladnym R8, kdyz mohu mit vasnivou 8C??? Jedno jedine pismenko v nazvu, pismenko, jez znamena jednou led, podruhe ohen...jsem spise pro rozpalenou vasen. R8 bude mozna supersportem pro kazdy den a tedy i definici toho, co vetsina milovniku aut nikdy nechce...a to aby pouzivala sveho milacka jako dostavnik. Ne, auto, ktere milujes pohladis po karoserii pred vyznamnym vyletem, pred chvilkou, kterou mas v nedeli casne zrana jen pro sebe, pro NEJ a pro s peclivosti vybranou silnici. To je srdecni zalezitost...a tou pro me i mnou preferovani ori jsou. A Wolff? Zaniceny fanda...do duse prosakly vasni k nakraplym vyfukum italskych Bella Machina. A navic i technicky zdatny...prostacek snad? Ne, jen fanousek, ktery nerad posloucha protimluvy ( a kdo ne, ze?)...ale takoveho znas snad i Ty, nebo se mylim??? Jak by byl svet cernobily, kdyby kazdy strezil pouze nemecke sny...
Do čeho je napkřáplej je mi jedno, ale počítám, že tu nikoho nezajímá čtení jeho promindrákovanejch výplodů i nicku GTI... Já myslím, že teď neměříš stejným metrem Raketě a Céčku... prostě, já Raketu (nebo i to Fiorano)vnímám velmi silně v kontextu doby... ta auta to vše posouvají jaksi dál... tam, kam nedohlédnu, a to mě vzrušuje. 8C tohle pro mne postrádá. A prosím tě... tebe opravdu při čelním pohledu rajcuje ta kýčovitá alfa-manýra, která na jiných modelech prostě sedí... a zde (vdechy pasované do vypouklých linií) působí až komicky?
Merim takovym metrem, ktery je mi vlastni...zchladit se rad dojedu do Alp, ne projizdkou v Audi. Chces supersport na kazdy den??? Priznej, ano? Pak by me spise pasovala 911...ale co to je potom za lasku? Auta jsou jako zeny...doma chces mit spolehlivou pragmaticku, ale na sluzebni ceste na hotelu vasnivou mrchu... 😉
😄 :yes: Obráceně je to k nevydržení >😁 😉 Člověče... koukám, že ve služebních cestách máš dost jasno 😄 😉
rekneme to asi tak, sve zene bych klidne koupil R8...jelikoz mi ji prave pro jeji preciznost pripomina; a naprosto hypoteticky...milence Alfu...to proto, ze bych ji ohnivou chtel mit...naprosto hypoteticky! 😉 (vis sam, ze sluzebni cesty si jinak predstavuji nezucastneni a jinak ti, kteri na ne jezdi...predstavy a realita se bohuzel/bohudik/ tolik lisi)
Pajo, čeče, ty mně mluvíš z duše, líp bych to nenapsal :yes:
Z duse??? >😁 >😒] My ostravaci tomu rikame jinak! >😒] >😒] >😒] (ale o tom az nekdy jindy!) :yes:
To bylo hodne pekne napsany. Kdybych vedl sbirku nejlepsich nazoru, co jsem kdy slysel, pravdepodobne by se tam ten o denni pouzitelnosti nasich milacku objevil. Mozna neco takovyho zalozim! 😉 :yes: :yes: :yes:
No a jsme u toho, ta tvá poslední věta, ta jest jádrem příslovečného pudla. Já jsem již napsal (viz víše) zde argumentů na téma AR 8c dost, proč má vypadat právě tak jak vypadá. Že to tobě nestačí, no co se dá dělat. Jest to (jako vždy) o subjektivním vnímáni designu. A nechtěl jsem to tady vytahovat, ale začal sis s ní, tak tedy dobře, na téma Audi R8: rádoby sci-fi vzhled který by se však do StarTreku nehodil, leda tak do nějakých "B" nebo spíše "C" kasovního "trháku". Vzhled opět kategorie MSX (jako ostatně celá současná produkce čtyřkruhých). A co je na detailech (relativně) zajímavého, to je , na můj vkus až příliš okatě, vypujčeno odjinud, a použito značně necitlivě, čili apíše v neprospěch celku. Tož tak.
Já otevřel Autotip a tam je Raketa na celou dvoustranu... až jsem ustrnul nad detaily... fakt... První technicistní liga... Duši ji vtisknu v první zatáčce... :yes:
Prohledni si jeste jednou predek "Cecka", tam je vse jak ma byt, nic navic! A jeste fantasticky vzajemne usazene jednotlive tubusy svetlometu...nadhera!
Tož jestli myslíš tou Raketou R-osmu, tož ji svou duší klidně vtiskni, je-li to tedy tvá krevní skupina. Mou duši tohle auto nikdy, rozumíš nikdy, nemá šanci získat. Pro mne to je jen bezduchá, až nepřátelsky chladná masa "železa" která na mne působí veskrze negativně. Howg. Tož tak.
R8 je kyborg... Terminátor, Matrix na třetí... Tu duši právě ukradne vlastníkovi... bude to dokonalé souznění... Vím, co máš na mysli... ta "milost, něžnost" Alfy... jenže, Done... to je kašulírovaná přítulnost... Pravda je v této souvislosti jenom v očích č. 911...
V zasade mas pravdu, zatimco R8 vypada jako Claudie Schiffer v lehkem brneni, tak 8C je jako Angelina Jolie v rajcovnim spodnim pradle! 😉
:yes: :yes: :yes:
Napsal jsem to nastylove...k AR prece pasuje Claudia Cardinalle v dobe sve nejvetsi slavy! 😉
Angelinu ti tam pustím... Na Claudii mi nesahej 😄 jedny z nejkrásnějších očí světa... ale jinak ano... Claudia patří do Afy... do jiné Alfy. 😄
Jak nadherne by pasovala 8C do moderniho pojeti "Tenkrat na zapade", kdyby Claudia misto na kone vyhoupla se do Alfy... 😉
Audi dotáhlo svůj design tak max.k dokanalé prázndotě, šedi, nudě a překonzervativnosti,cpe se do pater, kam nepatří a padá do macochy.Moc hnusnějších aut nejezdí.Málem bych zapoměl na A2, to je povedenej kousek ze světa budoucnosti že? BMW se dopracovalo krom pár vyjímek k naprosté nabubřelosti,namyšlenosti a je frustrováno sebe samou.
C,E...Co takhle A,B to je bomba,kasovní a hlavně designová co?
Tihle ti kafrové hledají vlastní identitu v dnešním světě.
Ještě se mají zastydlí puberťáci z germánie co učit od jižních sousedů. To bude ale fuška!!! >😁 >😁 >😁
C,E...Co takhle A,B to je bomba,kasovní a hlavně designová co?
Tihle ti kafrové hledají vlastní identitu v dnešním světě.
Ještě se mají zastydlí puberťáci z germánie co učit od jižních sousedů. To bude ale fuška!!! >😁 >😁 >😁
Dobrá píseň... (po klezlovsku) zpívaná falešnými tóny 😄 Vypadá to, že před 8C tady nikdo nedělal auta... klid, OZZY, za rok nebudeš vědět jak vypadala... Fiorano... to je jiné téma... to je téma křivek. Dokonalých Ferrariho křivek... Ale já myslím, že to nevidíš...
Nechci tě chlapče zbytečně nahánět strach. Ale o Ferrari vím víc, jak kdokoliv tady z vás. Takže klídek. Až zažiješ jen půlku toho co já, přijď, múžem pokecat o tom, jak starý Enzo hnal bičem z kůlny koně, co se vzpínaj!!!
Nemecko dokaze, ale...Audi Coupe Quattro...dnes uz si ji mladi temer nevybavi, BMW rady 6 (70/80.leta), M-B SL...vsechny, VW Corrado, hravy Opel Tigra I.generace. Nemci umi, ale narodni tradice, byt vzdy vpredu a vyse, leckdy snahu designeru smazne...
Vidíš, přiznáváš, jsou to náckové.A speedujou to až do bezvědomí.Chybí tradice, absence filozofie,duše, žádná něha,pohlazení,žádné emoce,prostý kalkul. Kdopak máte doma frigidu co?Pochlubte se!!!
Tato jakasi nedostatecnost apetitu jde napric mezi kulturami a neda se rici, ze Gertruda je na tom hure nezli Giovana. Spise bych rekl, ze jaksi "kulturnejsi" narody jaksi pozbyvaji chuti k temto radovankam z nedostatku casu a naopak. Dale take mne prekvapila spise rezervovanost jizanek a naopak vstricnost anglicanek...kdo by to byl rekl? 😉 I kdyz kazdy muze mit zkusenosti odlisne! 😄
Mám letité zkušenosti, i z kosmopoliních velkoměst o kterých se nám(ani němcúm) nezdá. Ale takto to samozřejmě nestojí, tak jak píšeš Pajo, to opravdu není.
>😒]
>😒]
Audi to je dokonalost postmoderní, M-B neoklasicistní a BMW sportovní - ale jsou to cestovní vozy. AR je ono Cuore Sportivo, funguje úplně jinak. Nevidím důvod proč konfrontovat a za každou cenu srovnávat německou a italskou designovou školu.
Raketa...a pak Guru,Apoštol...ach jo,no komplexy se nezapřou 8-s :no:
Samozrejme vim ze Ferrari je trochu jina liga, ale docela rad bych videl tuhle alfu vedle Ferrari 599... Pak by teprv bylo poradne videt jak to s tim designem je...
Víš co je GTI tvůj problém? ZÁSADNÍ V TOM, ŽE SVOJI NEDOKONALOST VYDÁVÁŠ ZA DOKONALOST, SVŮJ NÁZOR ZA SVĚTANÁZOR... ale už mě to omrzelo... Jen mi už trochu vadí to tvé neustálé za...rání diskuzí tvými vejžblechty... Nauč se pár informací, nauč se pár faktů, nauč se statistiky, projeť si nějaká auta, najezdi nějaké kilometry, nauč se ekonomii, nauč se právo, nauč se myslet... nauč se být objektivní, nauč se tolerovat názory druhých, přestaň být anonymní... a pak s námi můžeš diskutovat o autech... Jedna věc mi vadí... Ser se do diskuzí o VW, o Porsche... Tam je tvoje doména, tam se můžeš ukájet. Ale nestrapňuj se svými názory o tom, jak je 8 C nepovedená, nehezká, když zatím kde se objevila vyhrála první cenu za design... A věř mi, že vyhrála i tam, kde byli sponzory Němci (dokonce slovutný Mercedes a BMW přímo v Německu)... Takže proto ti radím to co ti radím... Tvoje nesmysly a opisy marketingových panfletů v jiných diskuzích mě nevadí... Ať si tvoje kecy o Hondě řeší kluci od Hondy, ať si tvoje kecy o Opelech řeší kluci od Opelů... ALE NE.SER se mi do diskuze o autech!!! Jasné...? Pak si nebudu všímat tvé ubohosti (kterou tady vydáváš za ctnost) a nechám tě být... Přiznám se ti... Nevadí mi nick GTI, vadí mi to, co za sr..čky se pod tímto nickem objevují za každou cenu očernit to co tobě zrovna nevoní... Můžeš napsat svůj názor, že ti to nevoní (chápu, že se ti to ani nemůže líbit, dyť máš zkažený estetický vkus), to respektuji,ale už nerespektuji to tvoje demagogické rozvýjení těchto patoků. Mimoto, byť se odvoláváš na místní obecenstvo, mám bohužel pocit, že doba, kdy se tě zde obecenstvo zastávalo je dávno pryč... Mimoto, v době kdy já sem sem na tento server chodil a většina jiných na úrovni diskutujících, ty si byl nejspíš ještě v plenkách... Takže zhodnoť situacia ukaž, že špetku inteligence máš a že překonáš svůj druh schizofrénie a maniodeprese a vyvodíš z toho správné rozhodnutí... Je to na tobě... Žádám tě vlastně jen o jedno... Snaž se zde bavit věcně (pokud hodláš v diskuzi pokračovat)... a svoje světonázory si nech na blogy... Zde si chtějí lidi pokecat o krásných a skvělých autech a ne číst tvoje 100x omleté marketingové bludy z Wolfburgu... Capisto? Pokud si mě pochopil (a já doufám, že jsi inteligentní), nereaguj na to co sem napsal, nemá to smysl, pokud hodláš ve svém způsobů psaní pokračovat, omez se v případě italských aut na max. dva příspěvky a věř mi, že mezi tebou a jinými už alespoň an téma italských aut nebude docházet ke konfliktům, nikdo ti nebude nadávat a bude vše v nejlepším pořádku... Pokud však budeš hodlat dále pokračovat ve způsobu rekací an italská auta jaký v poslední době předvádíš, věř mi, žes e budu do tebe navážet dál a myslím, že nebudu jediný. Myslím ale, že pokud nejsi za tvé příspěvky placený není to ani v tvém ani v méím zájmu. O.K.? Pokud sem ti narušil tvoji práci za kterou jsi placený, buď té lásky a respektuj to co sem ti sdělil a realizuj se pod jinými tématy. Děkuji. Mylsím, že sem ti to napsal celkem naférovkua předpokládám, že si ještě natolik osobnost, že to budeš respektovat.
Musíš si Wolffe zvyknout, že zde je svoboda názorů a tvůj styl - to je napadání kolegy... za to, že nectí Bravo, to se prostě nedělá. Budu psát tolik, kolik za vhodné uznám já, nikoliv ty. Ty to dělaj také tak. Ovšem o autech. Nikoliv o ostatních přispěvatelých. Nikoho tu nezajímaj urážky z tvého pera... piš o autech a polemizuj. Ale slušně.
to rika ten pravej,podivej se co jsi sem napsal pod "prostáček wolff" a pochopi,ze si protirecis,ty "slusny" prispivovateli :no:
Neplácej nesmysly. Já jsem tím prostáčkem reagoval na Wolffův výpad. Dokud se do mě nezačal strefovat, psal jsem k 8C... tak pozor stydlíne.
Tohle bude moje poslední reakce na tvůj nick dokud zde budeš zadělávat diskuzi... Není to stydlín,ale assasin-cz, což průměrně inteligentní uživatel PC lehce zjistí... K Alfě ses vyjadřoval, bohužel zase pouze jen "svým" způsobem... Jinak vidím, žře moje žádost tobě adresovaná bylo, jako házet perly sviním... Jdu se dívat na surykaty....
Jenže ty jseš regulérní spammer. Diskuse na auto.cz jsou úplně k *, protože každej druhej příspěvek je tu od tebe, už to samo o sobě něco říká. O tobě 😉
nevim proc porad GTIho kritizujete za to ze dela ze sveho nazoru svetanazor... taky nazor... nuti vas ho snad nekdo prijmnou za svuj? chovate se jak mali jardove...
😄 Hlavní problém je, že já nechci přijmout světonázor italomilců 😄 To nemohou překousnout... a co je horší, nemaj argument... já jich mám plné tucty BMW1, BMW3, BMW 5 a 6 a 7 a a a a 😄
Drazi, vazeni kolegove...ackoliv jsem chtel svou druhou smenu zcela zasvetit praci, podarila se mi diky Vam (ano, bylo to jizlive! 😄 ) sotva polovicka. Verim, ze si brzy opet najdu cas se mezi Vas vclenit a to v mene vasnive diskuzi nez je tato.
Zklamal si mě, čekal sem to... Nevyhověl si mé prosbě. Tvůj problém je v tom, že mi (většina) se sem chodíme bavit, ty se sem chodíš realizovat a tím ničíš všechno dobré co se zde na diskuzi objeví... cenné ionformace zapdají v tom tvým marastu, chováš se neustále jako Narcist před zrcadlem. Mrzí mě to. Já nebudu už dále na tebe reagovat, je to nejlepší způsob jak tě odstřelit na totmot serveru. Doufám, že tak učiní alespoň většina diskutujích na fórech o italských autech. Alespoň do té doby, kdy tvé příspěvky budou mít hlavu a patu a nebudou jen snůžka osobních světanázorů. Uvidím... Měj se a ať se ti daří...
dneska jsem videl BMW M5 v akci...k*rva zazitek...jedna u nas jezdi a majitel evidentne vedel proc ji kupoval...vychutnava si to maximalne...dneska "driftoval" ven z kruhace...s naprostou presnosti. Lidi prijizdejici na kruhac jen dupli na brzdu a koukali...potom jsem ho potkal jeste asi 3x. Ten zvuk...ne to neni zvuk...to je symfonie. To jen tak mimo diskuzi, ale potreboval jsem vam to sdelit 😉
Všichni tu jezdí v Passatech, ale každej miluje Alfu. To je příznačné. Každej, kdo dělá do aut ví přesně, že nejlepší z celé Evropy, vlastně z celého světa je především německá premiová produkce. K tomu můžeš přiřadit Jaguar, Volvo a Saab. Nic lepšího nemůžeš v cenově dostupné produkci koupit. Mohli bychom ještě přiřadit na sportovní notu hrající Maserati, Porsche a specifičnost - Land Rover. A to je všechno. V evropském mainstreamu je to to samé... tedy jednička Evropy - VW, a pak Ford. A PSA. To jsou dokonalí reprezentanti cenově přístupných aut s bohatým modelovým portfoliem. Tobě se nelíbí Fiesta? V době, kdy tu kralovala Fiesta jezdilo po silnicích zoufalé Punto... tak ta Fiesta v novém kabátu vyjede už brzy... Chápeš, co tím chci říci... P.S. Jásot nad 8C zde... to je dětský pokřik nad novým modelem od Buraga... touha vidět, touha mít... autíčko, kterému rozumím... vždyť podobné jsem za sebou tahával na plovárně na provázku... to není postoj k dokonalému stroji (kams dal voko, Pajo, Done, Dinare?...), to není postoj k technice... Ano Raketa R8... to je výzva doby. S tím se prostě musíš vypořádat sám. Nebo se vybodni na fláky typu Matrix a Blade Runner, a pouštěj si po večerech na DVD Sněhurku a sedm trpaslíků... To by tě mohlo zaujmout... P.S. nepleť si kraslohled s hvězdářským dalekohledem.
A dál? tisíckrát napsané se stává pravdou..jen tak dál GTI, třeba tě jednou někdo bude brát vážně 😉 Každej kdo dělá do aut, víc přesně, že všechny auta se serou stejně, ať už jsou z francie, německa nebo itálie. Ty hodnotíš auta podle prodejnosti, podle toho kolik lidí je miluje a podle toho jak na tebe působí zrouna v daném období daná značka a dané modely ať už z fotek nebo z reálu. Jistě, Tvůj názor, neberu Ti ho, ale prosím, k svým "laickým" názorům nepřidávej slova: Každý, Všichni, Jedině, Nejlepší, Celé apod. Jinak nikdy nebudu osobně já tvé názory brát vážně. Protože nejsou podloženy ničím, jen subjektivním dojmem. To není ostatně nic špatného, respektuji tě, pokračuj, ale z hlediska mravního a morálního, to nelze vydávat za neměnný AXIOM!Ty hodnotíš auta podle designu (spíše podle toho jak na tebe daná automobilka přes PR působí + pár zarytejch nesmyslů, který máme ale každý), já hodnotím auta podle Konstrukční zdařilosti, techniky všeobecně, designu a pak teprve jak na mě značka působí a jací lidé se v daní značce na našich silnicích pohybují. Proto ty obdivuješ VW a vše německé a vydáváš ho za to nejlepší co se dá pořídit ( napiš mi jedinej argument proč?), proto já obdivuji ZDAŘILÁ auta(pozor, ne všechny modely jedné značky jsou povedená) německá,francouzská, japonská, korejská, je to jedno,...Jinak se omlouvám všem diskutujícím, že se nevyjadřuji ke krásné 8c, a píši tu o jednom nicku. Mrzí mě to, ale nedá mi to...idkyž vím, že je to kničemu...
Velmi slabé, poutníku... velmi slabé. Kdes koupil ten nesmysl, že obdivuju VW? Spadls z Měsíce? Narozdíl od tebe, který posuzuje auta podle konstrukční zdařilosti (miluju amatérské atomové vědce), posuzuji já auta jako kulturní, estetické a technické fenomeny tohoto a minulého století. Jsou věci, poutníku, všobecně známé... jednou z nich je postavení německého premiového trumviratu... Jestli ti to nabourává tvůj malý český sen... budeš se s tím prostě muset vyrovnat... Ale jedno je v tomto kontextu jisté... Alfa se velmi snaží... rozumíš... snaží... ústy ředitele ALFY ROMEO (najdi si tu článek) dotáhnout model 159 na úroveň BMW 3... museli však zkrátit záruční dobu... což je velmi pozoruhodné gesto... Takže, jak vidíš... sama Alfa vzhlíží k německé produkci (BMW) jako ke své ikoně... tak se vydej na cestu... doporučuji ti, poutníku, aby tě na té cestě doprovázelo BMW 3... nic lepšího v tomhle segmentu neseženeš... ani v Itálii... ale to ty víš, viď 😉
už jsem na to nechtěl reagovat, protože to nemá smysl, ty prostě zcela evidentně autům vubec nerozumíš, a žiješ ve svém vlastním světě. Ale magic(jeden z nejfundovanějších přispěvovatelů v motorcafé) - mimochodem proč tam někdy nezavítáš?nebavilo by tě hovořit o opravdovejch autech, vid? dnes napsal, cituji: "Hele, vy jste si opravdu nevšimli toho, že když někdo něco dělá pořádně, tak zbankrotuje? Vždyť u toho Saaba nejde o nic jinýho, než o ušteření na výrobních nákladech, protože nezničitelný motory řady 20 byly prostě výrobně drahý a automobilka neprodukovala zisk.
Pročpak asi zkrachoval Jensen (první silniční auto s pohonem 4x4 a 2 samosvorama, kterýžto systém později vytáhlo Audi Quattro), NSU (výrobce revolučního Wankelova motoru a dalších vyfikundací), Lancia (zavedli do výroby samonosnou karoserii a V motory s malým úhlem rozevření válců), Alfa Romeo (ve své době revoluční systém motoru vpředu a převodovky vzadu se zadní nápravou DeDion, od r. 1914 nevyrobily jiný benzinový motor než DOHC), Porsche (vysokovýkonné motory a revoluční řešení Transaxle made in Lidovka Brno), Ferrari a tak můžeme pokračovat?
Takže zaslepené příznivce koncernu VW bych chtěl upozornit na jeden podstatný ekonomický aspekt: aby automobilka byla rentabilní, musí levně vyrábět a draho prodávat. Jinými slovy - AUTOMOBILKA JE TÍM ESKONOMICKY ÚSPĚŠNĚJŠÍ, ČÍM VÍC SE JÍ DAŘÍ ZÁKAZNÍKA O***. A věda "kterak maximálně vo*** zákazníka, aby měl pocit, že získal za své peníze vysokou hodnotu" se nazývá MARKETING.
Vzpomeňte si na to, až si půjdete pro další zázrak od VW..." myslím že to je velmi blízko k pravdě, jen si to uvědomit...
Pročpak asi zkrachoval Jensen (první silniční auto s pohonem 4x4 a 2 samosvorama, kterýžto systém později vytáhlo Audi Quattro), NSU (výrobce revolučního Wankelova motoru a dalších vyfikundací), Lancia (zavedli do výroby samonosnou karoserii a V motory s malým úhlem rozevření válců), Alfa Romeo (ve své době revoluční systém motoru vpředu a převodovky vzadu se zadní nápravou DeDion, od r. 1914 nevyrobily jiný benzinový motor než DOHC), Porsche (vysokovýkonné motory a revoluční řešení Transaxle made in Lidovka Brno), Ferrari a tak můžeme pokračovat?
Takže zaslepené příznivce koncernu VW bych chtěl upozornit na jeden podstatný ekonomický aspekt: aby automobilka byla rentabilní, musí levně vyrábět a draho prodávat. Jinými slovy - AUTOMOBILKA JE TÍM ESKONOMICKY ÚSPĚŠNĚJŠÍ, ČÍM VÍC SE JÍ DAŘÍ ZÁKAZNÍKA O***. A věda "kterak maximálně vo*** zákazníka, aby měl pocit, že získal za své peníze vysokou hodnotu" se nazývá MARKETING.
Vzpomeňte si na to, až si půjdete pro další zázrak od VW..." myslím že to je velmi blízko k pravdě, jen si to uvědomit...
No...jako sloupkař v Dikobrazu bys moh´ bejt úspěšnej... 😄 a jak například "*" Fiat >😒] :no: 😉 >😒] :yes:
😄 sakra ta cenzura... mělo tam bejt to tvoje slovo - ojeb... >😁
a včem konkrétně se mnou nesouhlasíš?TO je přesně ono, došli ti argumenty, protože o autech víš pramálo. Víš hodně o marketingové masáži...Tak se zmůžeš na pár smajlíků a nesmyslné ironie..
Miluju Alfu, nejezdím v Passatu, dělám do aut, vím přesně, že nejlepší auta neexistujou, každý má spoustu svých ale, včetně německých, italských a prostě všech. Pokud napíšeš mezei premianty mainstreamu PSA, pak opravdu prokazuješ, že autům skutečně příliš nerozumíš. V době kdy jezdilo Punto I, kralovalo evropským silnicím a to proklatě dlouho, Fiesta byla někde na pampeliškách. Jásat zde nad 8C je jásat nad automobilovou krásou, nad spojením dokonalosti designu s dokonalostí techniky, Jásot nad R8, to je jásot nad špatně překapotovaným Lamborgini Gallardo s absolutně zoufalým profilem, kabinou moc vepředu a příliš dlouhou a divně se svažující zádí a ten přední převis. Pokud je ovšem tvým vzorem estetického a kulturního zážitku Matrix, pak se ukájej tvary R8, ano jako zábava na jeden večer se slaninovým popcornem a přeslazenou kolou, ale jakýkoliv posun kamkoliv tam není, jen upocená snaha po zvýšení image sportovních aut, kterou stejně Audi u odborné veřejnosti nemá a s tím co dělá ani v budoucnu mít nebude. P.S. Nepleť si techniku s mnohdy lživými marketingovými slogany značky Audi (První TDI, první vítězství naftového auta)
Ty si nepleť, Quido, realitu s přáním... Je to jinak. Co se týká Fiesty, podível se do dějin, aby ses tu příště neblamoval. Fiat kraloval v malých vozech kdysi, to skončilo druhou generací UNO... O tom, co je Raketa 8 si povíme za tři roky, až nebudeš vědět, co byla 8C... zato budeš zaklínat dokonalost AUDI. Napsat, že AUDI nemá u sportovní veřejnosti kredit 😄 to zde vyžaduje velkou odvahu, nebo velkou neznalost... Quido... hlavně nesedej na lep propagačním větičkám zaměřeným do srdcí naivistů - sportovní srdce, za horizont touhy a podobně... 😄 😉 :yes:
GTI už je pozdě vím, nepleť si sportovní veřejnost, na dráze se občas Audi zadařilo s odbornou veřejností, motoristickými žurnalisty, Audi je prostě symbolem vozů, které v zoufalé honbě za sportovností zapomínají v zatáčkách zatáčet. 8C je na světě tři roky, pořád je tím čím byla jako koncept, s reálnými technickými detaily naopak povýšila, počkej tři roky a po R8 neštěkne ani sausage dog z Bavorska, tím jsem si jistej. Ohledně malejch aut, tos, GTI, ale notně přestřelil a jen odkryl svůj povrchní rozhled, Punto I bylo v devadesátých letech tři roky po sobě nejprodávanějším evropským autem, tolik ke statistikám :-! hlavně nevěř na propagační větičky, kterým lidé snadno uvěří, náskok díky technice, či snad z lásky k automobilu >😁
K tomu Puntu, výtažek z článku pana Jozífa, Automobil Revue 8/97: "Fiat Punto, laureát nejprestižnějšíhho evropského titulu Vůz roku 1995. Když se v pololetí začala prodávat jeho letošní (1997) modelová řada, mělo už dva miliony sourozenců a bylo po 43 měsíce nepřetržitě nejprodávanějším vozem segmentu B v Evropě.", při dělení 43, číslem 12, mi vychází kralování segmentu B asi 3,6 roku nepřetržitě >😁 :yes: :yes:
Já ho znám... nahoře jsem ti naznačoval, že Fiesta se vyrábí řádově déle než PUNTO. To, že se prodávala v době o které píšeš vím... Celou ji zazdili tím posledním faceliftem... P.S. Pozdravuj pana Jozífa 😄
8C se vyrobí stanovná série a tím to skončí... O těch prodejích... myslíš asi dobu z před 10 a více lety 😄 Jo,jo, na to taky u Fiatu vzpomínaj.
U toho Fiatu myslim v malých autech prodeje neustále, možná se budeš divit, ale Punta II se dokonce prodalo víc, než veleúspěšné jedničky, takže v malých autech Fiat prodává pořád dobře, i s tím posledním faceliftem dvojky, který si mě také nezískal.
Promiň GTI, teď už zde mícháš jabka, hrušky, švestky a kdoví co ještě všechno (s rumem), chci věřit že to je jen díky pokročilé hodině. S Raketou už to na mne fakt nezkoušej, to auto ve mně vzbuzuje jen nechuť a odpor, až hnus (nechtěl jsem k němu býti takto tvrdý, ale asi to potřebuješ slyšet naplno). Tady je to totiž o dokonalé Alfě. A taky ty filmy se ti nějak pletou (tedy pokud jsi je viděl) - Blade Runner jest kultovní klasika (scénář, kamera, režie, hudba, prostě vše daleko přes 100😖. První Matrix dejme tomu tak procent 89, ovšem druhej díl totální humus (násilí bez užitku a efektu a když už ho bylo moc tak říznout rádoby sexem), tříčka se to snažila jakžtakž napravit, leč manrně. Tudíž srovnání Blade Runner vs. Matrix je jako ta 8c vs. R8. Tož tak. P.S. O kousek výš je video Fiatu Bravo - to zas bude mela, což? Alfu bych juž tedy nechal býti (dokonalou) Alfou.
Matrix je pro mne než první díl... ta idea... jistě, Blade Runner... to je jiná liga... ale nahoře oba ty filmy dokonale zapadly do atmosféry... tohoto věku... Raketa 8... to je to drsné aktuální téma... jak píšu... Sněhurka a sedm trpaslíků je taky biják... z jiného šuplíku ovšem.
Alfu juž necháme spát. Ale cheš-li opravdu vskutku dokonalý sporťák z Německa, tož volba jest jasná: MB-SLR McLaren. Ačkoliv je jejich firemní barva stříbrná, ber ho v černé, to je pak dokonalej pekelník, kterému, byť novější, MSX R8 nesahá ani po vejfuky. Juž mně s tou R8kou fakt nesrozčiluj, dlúho to juž nevydržím ... Tož tak.
Proč tady uživatel GTI píše o tom jak je VW nejlepší? Pamatuju jednoho fracka kterýho táta byl vždycky lepší, chytřejší, bohatší, silnější, rychlejší, dělal pilota, doktora, ředitele, kamioňáka. Všem to pořád dokola cpal i když se ho na to nikdo neptal, nikoho to nezajímalo a byl všem pro smích. Nejsi to náhodou ty?
Já nevím jak na Vás,ale na mě je tohle prostě silný kafé... 😲
ale pořád v tom vidím legendu od Ferari 275 GTB. Možná to tak má být, ale tohle oživování legend není zrovna v kurzu..
Přečetl jsem diskusi myslím pozorně, znova dlouze prohlédnul obrázky a řekl bych, že celkem rozumím tomu, co se GTImu na Alfě nelíbí. Je to taková trochu bonbonkovitost, kterou trpí většina retroaut, prostě tyhle tvary 60. let přebouchané postomodernistickým kladivem můžou buď zafungovat (Ford GT) nebo balancovat na hraně kýče. Tahle hrana je tenká, dokud neuvidím C8 naživo, nebudu se asi umět rozhodnout, jestli je C8 dokonalým artefaktem, jak se mi zdálo při prvním zhlédnutím, anebo retrocukrkandlem. Tedy vše zatím v rovině designu, co to auto bude umět na silnici bude věc jiná.
souhlas, Alfu mám rád, ale tohle je opravdu jen "pozlátko", za pár let si jej nebude pamatovat nikdo ;-\ a úroven této celé diskuze opět spadla tam kde se potácí dlouhou dobu ;-\ nechcete radši opět diskutovat o hodinkách ? 😉
Retrocukrkandl... tohle slovo jsem hledal... díky 😄 :yes:
hochu hochu tohle slovu muzes pouzit u vw beetle ale ne takoveho skvostu jako je 8C, je videt ze tomu moc nerozumis...
No, moc dlouho se tu neohřeju, ale proletěl jsem tuhle diskusi a...a nic nového 😄 , tahle debata tu už proběhla o 8C vícekrát... Pro mě je designově Alfou pro 21.století jednoznačně Brera - bohužel co slibuje její vzhled, nedokáže technika tak úplně naplnit... Alfa 8C na mě působí hrozně uměle, prvoplánově, kýčovitě... A výborně to v některé diskusi vystihl tuším ZZ - "ten vzhled byl starý už včera"... Na mě prostě umělost vzhledu 8C v dnešní době působí jako nepovedené silikonové vnady... 8C pro mě rozhodně není Claudie Cardinal 60.let, nýbrž jen Pamela Anderson dneška - ovšem jak známo, i ta má své fanoušky... 😄
Přesně. :yes:
obavam se ze jste to hosi moc nepochopili, 8C je RETRO LOOK zpet, pohlazeni minulosti a uvedomeni se korenu jednak COMPETIZIONE a jednak 6C, kdyz se dnes kouknete na 6C je skvost!!! 8C je stylove auto tresnicka nad BREROU urcena pro sberatele, taky vsech 500 ks je prodanych za cenu 150.000 EUR/ks behem 14 dnu!!!!
A BRERA - hosi technika naplnuje vse - jel jsem vsemi verzemi a je to skvele auto, jiste GT s dostatkem mista a dostatkem stability a funkcnosti, az prijde BRERA 4,4 se 470 konmi, nebudete mit jediny argument proti tomuto auto a to auto je prave pripraveny na tento motor, stejne jako 159!!!
A BRERA - hosi technika naplnuje vse - jel jsem vsemi verzemi a je to skvele auto, jiste GT s dostatkem mista a dostatkem stability a funkcnosti, az prijde BRERA 4,4 se 470 konmi, nebudete mit jediny argument proti tomuto auto a to auto je prave pripraveny na tento motor, stejne jako 159!!!
zajímavá diskuze... ale pořád si myslím, že málo lidí si neuvědomuje, že to auto na silnicích zas tak vídat nebudeme. Tohle nebude parafráze Alfy na téma "Mini".. těch 500.. se po světě (Evropě) rozsype jako nic. Myslím, že nyní se s ní setkáváme nejčastěji a důvodem je dle mého nutnost postavit alfu do pozice kde byla před x10 léty... Alfa navázala nejen na svoji minulost perfektníma křivkama s nádechem retra a závidím těm šťastným majitelům tohoto auta... Je to perfektní kus, kterej splňuje účel svého zrodu. Rozhodně nečekám, že to bude propadák a taky nečekám, že s tím bude jezdit někdo tady z diskuze.. 😄 A tipuju, jestli se někomu ji podaří zahlédnout v provozu, tak to tady všichni rázem zjistí.. 😉 Jo Alfa.. řekni si to.. jen tak se zasni a poslouchej ten obraz v mysli kdyžby se tě někdo zeptal čím jezdíš... ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE...!!! :yes: :yes: [odkaz]
a [odkaz] :yes:
a [odkaz] :yes:
Odkazy dobré... 😄 Když se zasním, vidím ovšem úplně něco jiného... Hele, hele... aby si v ní nakonec neskončil ty 😉 :yes: Myslím v Alfě 😄
obavam se ze pokud by s v ni skoncil ty gti a patrila ti uz slovo vw nevezmes do ust, ale to by si musel neco delat a neplkat nesmysly na auto.cz
co takhle si najit poradnou praci?
co takhle si najit poradnou praci?
Heh, taky jsem nepochopil, kde náš oblíbený anonymní přsipěvatel bere tolik času na kecání tady. Musí být zajímavá práce... :-!
No Ciello, odkazy dobrý, myslím, že k tý Alfě by ta micinka z reklamy určitě skvěle padla... :yes: >😁 Akorát oba odkazy jsou na to stejné video... Ale k Alfě, mě se líbí, myslím, že italové a američané dali u aut vždycky na okázalost.. Italové v křivkách a amíci v rozměrech a interiérech.. V tomto nesouhlasím s GTIm, protože myslím, že tady ty křivky prostě protahovat nešlo... Protáhlý křivky sluší hlavně GT vozům, kdežto 8C je přeci COMPETIZIONE. 😉 Jediný co chápu jako argument je to, že už nevyhovuje "drsňákovi", ale je taková více metrosexuální, uhlazená... Docela by mě zajímalo sociální rozvrstvení jednotlivých zákazníků...
je to hnůůůůůůůůůůůůůůůj :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: