Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulia Coupe QV: Vlhký virtuální sen

Jak bude (jednou) vypadat ostrá Alfa Giulia, už nějaký čas víme. A teď si představte tu nádheru, kdyby došlo i na konkurenta pro BMW M4...
Zpět na článek
8. 1. 2016 10:00
8. 1. 2016 10:21
8. 1. 2016 12:53
8. 1. 2016 16:36
8. 1. 2016 10:17
8. 1. 2016 11:28
8. 1. 2016 11:56
8. 1. 2016 12:19
8. 1. 2016 22:21
8. 1. 2016 22:50
10. 1. 2016 17:26
10. 1. 2016 18:31
Avatar - Romeo
8. 1. 2016 10:00
Alfa
Taketo nieco si praju vsetci.....len to cakanie uz odradilo veeeela alfistov....skoda :no:
Rozbalit vlákno
3
8. 1. 2016 10:21
Re: Alfa
Ano. Je to Škoda. V noci každý sní o voze Alfa Romeo a ráno nasedne do Škodovky.
Avatar - Magister
8. 1. 2016 12:53
Re: Alfa
Tak Alfa je bohužel zatím daleko za zenitem. ;-\
8. 1. 2016 16:36
Re: Alfa
#grammarnazi - za zenitem nemůžeš být zatím, za zenitem jsi definitivně :-)
Avatar - del42sa
8. 1. 2016 10:17
vlhký sen
zdá se že celá ta slibovaná produkce Alfy je jeden vlhký sen, bohužel ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2016 10:34
Tak tu máte další omálovánku,
když reálné auto není.
Rozbalit vlákno
5
8. 1. 2016 10:56
Re: Tak tu máte další omálovánku,
jiz delam na Superbu cabriolet, zdejsi redakce zavisla na virtualnich kouskach z toho bude mit pocitam kolektivni orgazmus >:D
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2016 11:30
Re: Tak tu máte další omálovánku,
:yes: :yes:
Avatar - Individualita
8. 1. 2016 11:38
Re: Tak tu máte další omálovánku,
Tak tahle vizualizace by mě zajímala >:D
Avatar - KANKUNEN
8. 1. 2016 11:57
Re: Tak tu máte další omálovánku,
Leda, že by tam měli redaktorky.
8. 1. 2016 14:12
Re: Tak tu máte další omálovánku,
bude jako 3D v prohlizeci :-! klasiku lifta dodelavam dnes na zakazku [odkaz] a pristi tyden se vrhnu na kabrio
8. 1. 2016 11:27
Neverending story
Nekonečne odkladaný príchod Giulie bude mať za následok len jeho už v tomto momente započatú predajnú smrť. Trestuhodne nevyužitý bum okolo novinky, spojený s výrazným záujmom reálnych kupcov už upadol a v polovici roka 2016, prípad neskôr už po tomto aute neštekne ani pes. Ako fanúšikovi AR je mi to ľúto, ale táto automobilka už fakticky skončila. Giuliu nakoniec možno predsa len na trh dostanú, bude to ale rozlúčkový model. Ak nedokážu za 6 rokov postaviť jedno nové auto, ako chcú priniesť niekoľko ďalších avizovaných modelov v priebehu 2 rokov? A čo ďalej? Po ďalších dvoch rokov facelift a následne nástupcov? V prípade AR nepredstaviteľné. Osobne vidím záchranu v predaji do Čínskych rúk, nech už to znie akokoľvek strašne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
8. 1. 2016 14:25
Re: Neverending story
uz som to pisal... kym s tou uzasnou giuliou pridu realne do predaja .. tak uz ju nikto ani nebude chciet .... lebo zakaznikom sa tento postoj znacky k nim jednoducho znechuti.....

ako chce alfa prezit tie dalsie dva tri roky ktore budu klucove ( pri sucasnom poklese ) stale neviem ... lebo z peknych slubov to asi nepojde ... ale ok... je to vlastne ich vec co si tam vystrajaju ... aj tak dnes uz mame kopec lepsich a daleko perspektivnejsich znaciek na svetovom automobilovom trhu ... nevsimol som si zatial ze by mi slubotechna alfa na nasich cestach dnes uz nejako chybala .. co uz..
Avatar - Plautus
8. 1. 2016 18:03
Re: Neverending story
Čo to tu zase žvatleš za nezmysly ("aj tak dnes uz mame kopec lepsich a daleko perspektivnejsich znaciek na svetovom automobilovom trhu")?!
Snáď tým nemyslíš H/K. Ich autá by mi na cestách naozaj nechýbali. Alfa na cestách, na rozdiel od tých často ázijských kreatúr, chýba...
8. 1. 2016 11:28
AR Giulia
Obávám se, že budoucí modely AR je možné nazvat takto: sci-fi šaškec. Ještě tomu tady někdo věří ? Možná Giulia koncem roku vypadne do serie, ale nevěřím ve 100% připravenost. Moc se těším, ale zároveň se děsím, co nedotáhnou do konce. Ale dalších 6 nebo 7 modelů za dva roky - ani omylem !!!!
Rozbalit vlákno
3
8. 1. 2016 11:56
Re: AR Giulia
Já jsem hlavně moc zvědavý, v jaké kvalitě se ta Giulia začne prodávat. Pokud to Alfa podcení, bude to asi konec značky. Vzhledem k tomu, že Julča bude určitě stát podobné peníze jako BMW a Jaguar, zákazníci ji na poli kvality neprominou ani ň. :-!
8. 1. 2016 12:19
Re: AR Giulia
Domnívám se, že se jim třesou kolena s Julčou vyrukovat, co se na ní začne sr.t, že si na nich 3D smlsne, to víš, že vlčáci nenechají kousíček suchého místa a řádně ji prolezou. Moc dobře si pamatují jak účetní tvrdil, že auto bude lepší než 3D konkurence...uvidíme
Avatar - Magister
8. 1. 2016 12:55
Re: AR Giulia
Alfa prakticky nemůže uspět s těmito cenami. D3 neměla být jejich cílovka Měla to být zajímavá neotřelá alternativa k Passatu nebo Mondeu....tam díra je.
Avatar - Stejsn
8. 1. 2016 13:22
Už to začíná
být fotkicky únavné...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
8. 1. 2016 21:22
no, tak si to uzivate... uplny magori.
Zivocisny druh zvany pseudonovinar...

A kdyz budete hledat, mozna najdete i obrazek kabrioletu... mozna i pick-upu!
A co treba snezna rolba?
Se znaky Alfa Romeo...

A vzdycky se tady najde hrstka vernych, co bude sdilet vase znechuceni Alfou a znovu zopakuji, o kolik by ji bylo lepe pod kridly podvadejiciho koncernu...

Howgh.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
8. 1. 2016 22:21
Nejezdím,
ale nehuntuju. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
8. 1. 2016 22:50
Konec AR
AR neměla nikdy lehký život. Již před válkou prošla krachem, byla ve vlastnictví státu, nikdy na sebe nevydělala a po prodeji Fiatu v roce 1986 byla prakticky odsouzena k zániku. Nic si tady nenamlouvejme. Psal jsem o tom poslední dobou již několikrát. Doba zkrátka sportovním vozům nepřeje. Ona vlastně nepřeje žádným vozům, ale nejvíce to odnesly ty, co nebyly schopny na sebe vydělat. AR je bohužel jednou z nich. :'-(
Rozbalit vlákno
2
Avatar -
10. 1. 2016 17:26
Re: Konec AR
"vydělat si na sebe" je dost problematický pojem a v případě státní automobilky je to doslova nesmyslné tvrzení. Jestli "si na sebe" skutečně vydělají státem nebo řísškými republikami vlastněné automobilky je podle mého diskuse na leta a asi ji nikdy nelze ukončit. Museli bychom počítat i s různými státními podporami a naopak restrikcemi konkurence počínaje homologačními předpisy a šrotovným konče.
Alfa Romeo bývala technicky progresivní automobilkou, a pokrok se prostě nevyplácí, to je jisté. Ostatně i Apple vzalo lidstvo na milost až v době, kdy začal útočit hračkami...
Všechny technicky progresivní automobilky jsou buď mrtvé (DeDion Bouton, Isotta Fraschini, Hispano Suiza, Jensen a další), zanikly ve fúzích (Talbot, Simca, Vignale...), staly se součástí velkých koncernů (Ferrari, Maserati, Lamborghini, Alfa Romeo, Lancia...) nebo z nich zbyl jen název (Bugatti, Rolls-Royce...).
Přiznejme si na férovku, že lidstvo není progresivitě, pokroku a jinakosti vlastně vnitřně vůbec nakloněno. Daleko více upřednostňuje průměrnost, stádnost a stejnost. Ostatně neplatí to zdaleka jen v technice, ale i v politice, umění a principiálně asi všech oborech, stačí se rozhlédnout kolem sebe.
Avatar - praděda7
10. 1. 2016 18:31
Re: Konec AR
Ano, jak píšeš. Je nesmyslné, aby stát vyráběl automobily a zrovna tak aby provozoval pivovar nebo hotel v KV anebo Ministerstvo vnitra cukrárnu v Praze plus řadu dalších organizací, kde jsou s největší pravděpodobností "zašití" všichni příbuzní, kámoši a kámošky politiků a daňový poplatníci v soukromém sektoru na tu mafii dřou v montovnách.
;-\

[odkaz]