Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Giulia Coupe QV: Vlhký virtuální sen

Michal Fokt
Diskuze (25)
Jak bude (jednou) vypadat ostrá Alfa Giulia, už nějaký čas víme. A teď si představte tu nádheru, kdyby došlo i na konkurenta pro BMW M4...

Čekání na milánského Godota nám zase trošku ukrátí nová fotomontáž na velice populární téma Alfa Romeo Giulia QV. Portál motor1 vypustil do světa obrázek možné podoby dvoudveřové verze sportovního modelu Giulia Quadrifoglio Verde. Jako základ pro virtuální tuning posloužil pochopitelně sedan, jenž zůstal zachován až po B sloupek karoserie.

Ten byl posunutý o kousek vzad a současně došlo k modifikaci bočního prosklení a mírně též siluety, tu však má už výchozí sedan štíhlou a atletickou, inspirovanou kupátky. Z obrázku je vidět, že by BMW M4 mělo opravu nebezpečně pohledného soupeře s dvěma turby přeplňovanou dva-devítkou od Ferrari o výkonu přes 500 koní. Jenže kupé střední třídy nejsou žádnými prodejními trháky a v Miláně s touto karosářskou verzí prozatím nepočítají.

Blíží se ale snad už konečně uvedení sedanu Giulia, měl by se na prvních trzích začít nabízet někdy od poloviny letošního roku, nejpozději na podzim. Poté bude následovat crossover, takže pokud by náhodou na kupé došlo, nebylo by to patrně dříve, než v roce 2018 nebo 2019. Ostatně v tuto chvíli to vypadá, že Giulia nebude existovat ani jako kombi. Nicméně Sergio Marchionne není zrovna "průhledný" manažer, takže kdoví, se se v FCA vlastně všechno chystá...

Michal Fokt
Diskuze (25)
Avatar - praděda7
10. 1. 2016 18:31
Re: Konec AR
Ano, jak píšeš. Je nesmyslné, aby stát vyráběl automobily a zrovna tak aby provozoval pivovar nebo hotel v KV anebo Ministerstvo vnitra cukrárnu v Praze plus řadu dalších organizací, kde jsou s největší pravděpodobností "zašití" všichni příbuzní, kámoši a kámošky politiků a daňový poplatníci v soukromém sektoru na tu mafii dřou v montovnách.
;-\

[odkaz]
Avatar -
anonym
10. 1. 2016 17:26
Re: Konec AR
"vydělat si na sebe" je dost problematický pojem a v případě státní automobilky je to doslova nesmyslné tvrzení. Jestli "si na sebe" skutečně vydělají státem nebo řísškými republikami vlastněné automobilky je podle mého diskuse na leta a asi ji nikdy nelze ukončit. Museli bychom počítat i s různými státními podporami a naopak restrikcemi konkurence počínaje homologačními předpisy a šrotovným konče.
Alfa Romeo bývala technicky progresivní automobilkou, a pokrok se prostě nevyplácí, to je jisté. Ostatně i Apple vzalo lidstvo na milost až v době, kdy začal útočit hračkami...
Všechny technicky progresivní automobilky jsou buď mrtvé (DeDion Bouton, Isotta Fraschini, Hispano Suiza, Jensen a další), zanikly ve fúzích (Talbot, Simca, Vignale...), staly se součástí velkých koncernů (Ferrari, Maserati, Lamborghini, Alfa Romeo, Lancia...) nebo z nich zbyl jen název (Bugatti, Rolls-Royce...).
Přiznejme si na férovku, že lidstvo není progresivitě, pokroku a jinakosti vlastně vnitřně vůbec nakloněno. Daleko více upřednostňuje průměrnost, stádnost a stejnost. Ostatně neplatí to zdaleka jen v technice, ale i v politice, umění a principiálně asi všech oborech, stačí se rozhlédnout kolem sebe.
Avatar - praděda7
8. 1. 2016 22:50
Konec AR
AR neměla nikdy lehký život. Již před válkou prošla krachem, byla ve vlastnictví státu, nikdy na sebe nevydělala a po prodeji Fiatu v roce 1986 byla prakticky odsouzena k zániku. Nic si tady nenamlouvejme. Psal jsem o tom poslední dobou již několikrát. Doba zkrátka sportovním vozům nepřeje. Ona vlastně nepřeje žádným vozům, ale nejvíce to odnesly ty, co nebyly schopny na sebe vydělat. AR je bohužel jednou z nich. :'-(
Avatar - Ji/Ri
8. 1. 2016 22:21
Nejezdím,
ale nehuntuju. >:D
Avatar - Ja Prvni 123
8. 1. 2016 21:22
no, tak si to uzivate... uplny magori.
Zivocisny druh zvany pseudonovinar...

A kdyz budete hledat, mozna najdete i obrazek kabrioletu... mozna i pick-upu!
A co treba snezna rolba?
Se znaky Alfa Romeo...

A vzdycky se tady najde hrstka vernych, co bude sdilet vase znechuceni Alfou a znovu zopakuji, o kolik by ji bylo lepe pod kridly podvadejiciho koncernu...

Howgh.