Při příležitosti stého výročí značky Alfa Romeo připravila firma pro japonský trh speciální verzi modelu GT. Quadrifoglio d'Oro je nejlépe rozpoznatelná podle zlatých čtyřlístků na bocích.
Osobne som veľkým fanúšikom tejto značky, ale treba objektívne priznať, že robiť limitované edície na staré GT je slušne povedané, divné. Dizajnovo je rozhodne stále atraktívne, jazdné vlastnosti podobne, ale v každom prípade ide o výbehový model. Ak by tam inštalovali napr. ich turbo benzín 1,75 Tbi, dalo by sa to pochopiť, takto je to len predražené výbehové coupé s niekoľkými novými detailmi, čo je veľmi málo.
Mě by spíš přišlo divné, vidět Japonce v Alfě Romeo - takové exotické a nestandardí. Nikdy by mě nenapadlo, že by taková kombinace byla vůbec možná ;-)
To nevím, ale nedávno jsem koukal na svojí pradávnou 155 V6 a většina odkazů šla tam. Na druhou stranu znám u nás pár lidí, co si třeba dotáhli první M3 právě z Japonska. To už jsem vážně nevěřil.
Tak jsem se k tomu doklikal [odkaz]
No vylíčil jsem to v příliš růžových barvách, nicméně 11. místo a přes 2000 prodaných aut ročně (imageově mnohem silnější Porsche má jen o tisíc víc)... co by za to Alfa na jiných trzích dala >:D
Hele, ale vem si pana okinawu, že vůbec ví o něčem, jako je Alfa, ne? ;-) Jenže to je něco jinýho, než jsem myslel... Teď to asi nenajdu, ale u nich vážně frčí ten tuning a fandovství ke značce a krom aut vím bezpečně, že japonci platí největší rakety třeba za starý kytary, jako je Fender Strat 54 rok, kdy se začaly dělat a nějakejch 50t baků u nich není problém... Záhadná země. :yes:
V japonsku jsou všechny italský značky hodně populární. Kdo tam má třeba starý Lancie, Maserati, nebo Alfy Romeo, je to tam braný jako symbol bohatství. Třeba na těhle stránkách jich je dost:
[odkaz]
Hlavní výhoda auta z japonska je, že jsou v lepšim stavu, než seženeš kdekoliv v Evropě.
Tak díky za rozšíření obzorů pánové, nečekal bych, že je Alfa v Japonsku tak oblíbená. Spíš bych to viděl na slušnou exklusivitu a něco pro opravdické, japonské fajnšmekry ;-)