Nejmenší a v současnosti zároveň nejstarší model v nabídce automobilky Alfa Romeo se v tichosti představil v provedení pro modelový rok 2014 s novinkami v nabídce pohonných jednotek.
njn, v moto světě existují * s názory že dvouvál a nic víc.... No a na auto.cz jsou zas *, co tvrdí že čtyřval a nicvíc >:D >:D >:D >:D:yes::yes::yes::yes:
já myslím, že ovcí je zde dost... Hodnotit motory podle objemu a počtu válců, to Vám klidně pánové přenechám >:D >:D
to je fajn, ale zkoušels ho?
Není to třeba tím, že dvouválec je fabrokou podporován při prodeji = prodejce na něm má meší rabat...? ;-)
Já jsem s ním jezdil. Přesně s 500 s "jen" 85 koňmi... a smál jsem se ještě po hodině cesty domů.
>:D
Ale je to přesně o tom: chceš jet úsporně? Tak dej tempomat a neblbni... chceš si zajezdit a užít si legrace? Pak nepojedeš za 4,5 litru.
Ale ta volba je na Tobě... obojí MŮŽEŠ, když chceš.
Mám ten motor rád.
aby bylo jasno - do malých s úsměvných aut!
Takže v 500 úplně super.
V Mitu ten výkonější teprve uvidíme.. ale asi dobrý.
Do 500L už bych určitě nechtěl. Tam vyhrává klidný běh na delší tratě. ;-)
Znovu napíšu, jedná se o NEJMÉNĚ KULTIVOVANÝ benzínový motor na českém trhu.
Výkonem neoplývá, ale ano, má ten charakter, takový, na který by většina z nás nejraději co nerychleji zapomněla. Do Alfy? Bláznovství a zkouška toho, co ještě oni zbylí fandové vydrží. Tenhle motor se při všem tom sebezapření hodí leda tak do pětistovky, ve všem ostatním dělá leda ostudu. :-!