výkonem to nezachráníš. Vsadím boty, že čtyřválec 1,3 by jezdil za stejně a mnohem kulturněji.
3_diamanty
0
suhlas,,,, nie je o com :yes:
CHerokee
0
Já myslím, že by měli dát 1 válec. Jel jsem s tím jejich dvouválcem v malé Lancii. Nikdy bych si to nekoupil, hlučné, hrozný zvuk a od 70 vibrace...
Kuban
0
njn, v moto světě existují * s názory že dvouvál a nic víc.... No a na auto.cz jsou zas *, co tvrdí že čtyřval a nicvíc >😁 >😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
já myslím, že ovcí je zde dost... Hodnotit motory podle objemu a počtu válců, to Vám klidně pánové přenechám >😁 >😁
Renton
0
Ja som sa bol pytat na F500 pre priatelku a ten 2valec (aj ked myslim, ze v F500 je slabsia verzia) mi neodporucal ani samotny predajca, tak neviem.
Ja Prvni 123
0
to je fajn, ale zkoušels ho?
Není to třeba tím, že dvouválec je fabrokou podporován při prodeji = prodejce na něm má meší rabat...?
😉
Já jsem s ním jezdil. Přesně s 500 s "jen" 85 koňmi... a smál jsem se ještě po hodině cesty domů.
>😁
Ale je to přesně o tom: chceš jet úsporně? Tak dej tempomat a neblbni... chceš si zajezdit a užít si legrace? Pak nepojedeš za 4,5 litru.
Ale ta volba je na Tobě... obojí MŮŽEŠ, když chceš.
Mám ten motor rád.
Ja Prvni 123
0
aby bylo jasno - do malých s úsměvných aut!
Takže v 500 úplně super.
V Mitu ten výkonější teprve uvidíme.. ale asi dobrý.
Do 500L už bych určitě nechtěl. Tam vyhrává klidný běh na delší tratě.
😉
Makovnik
0
Preco do 500L nie? vykonovo staci, tam ma 105k.
Pokial do konca roka nezacnu montovat silnejsi benzin, tak prave ten motor ma zaujima.
jossalito
0
Znovu napíšu, jedná se o NEJMÉNĚ KULTIVOVANÝ benzínový motor na českém trhu.
Výkonem neoplývá, ale ano, má ten charakter, takový, na který by většina z nás nejraději co nerychleji zapomněla. Do Alfy? Bláznovství a zkouška toho, co ještě oni zbylí fandové vydrží. Tenhle motor se při všem tom sebezapření hodí leda tak do pětistovky, ve všem ostatním dělá leda ostudu. :-!
Renton
0
Nie, neskusal. Preto pisem, ze neviem. Zatial sme len v priprave vyberu medzi Mitom, Lanciou Ypsilon a F500 😄
já myslím, že ovcí je zde dost... Hodnotit motory podle objemu a počtu válců, to Vám klidně pánové přenechám >😁 >😁
Není to třeba tím, že dvouválec je fabrokou podporován při prodeji = prodejce na něm má meší rabat...?
😉
Já jsem s ním jezdil. Přesně s 500 s "jen" 85 koňmi... a smál jsem se ještě po hodině cesty domů.
>😁
Ale je to přesně o tom: chceš jet úsporně? Tak dej tempomat a neblbni... chceš si zajezdit a užít si legrace? Pak nepojedeš za 4,5 litru.
Ale ta volba je na Tobě... obojí MŮŽEŠ, když chceš.
Mám ten motor rád.
Takže v 500 úplně super.
V Mitu ten výkonější teprve uvidíme.. ale asi dobrý.
Do 500L už bych určitě nechtěl. Tam vyhrává klidný běh na delší tratě.
😉
Pokial do konca roka nezacnu montovat silnejsi benzin, tak prave ten motor ma zaujima.
Výkonem neoplývá, ale ano, má ten charakter, takový, na který by většina z nás nejraději co nerychleji zapomněla. Do Alfy? Bláznovství a zkouška toho, co ještě oni zbylí fandové vydrží. Tenhle motor se při všem tom sebezapření hodí leda tak do pětistovky, ve všem ostatním dělá leda ostudu. :-!