Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo si pro Paříž přichystala dvě „motocyklové“ edice MiTa

Italská automobilka je od roku 2007 sponzorem mistrovství světa superbiků.
Zpět na článek
18. 9. 2012 08:46
Nic to neřeší...
.... ale je to pěkný :yes:
Zařazení tohoto článku do sekce "nové modely" považuji ze strany redakce za mírně sarkastické, co už.... ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 08:48
Re: Nic to neřeší...
a ja stale marne dufam ze v parizi uvidime konecne uz nove punto alebo nasledovnika alfy 159tky , v taliansku zastal cas alebo v com je problem nechapem 8-s

s takymito "ediciami" taliani uz nemozu nikoho prekvapit.... chce to konecne nove modely... toto je bieda co oni uz robia, 3 facelifty punta a novy model stale v nedohladne... nechapem kto to tam sefuje ale toto je cesta do zahuby.... pande a modelu 500L fandim su to pekne auta ale na zachranu znacky stacit nebudu... punto a bravo uz potrebuju cim skor nastupcov - su to taziskove modely a prave tu fiat ako znacka zlyhava a nestiha.... ja tym talianom fakt niekedy nerozumiem... ludia budu nadavat na korejcov japoncov na kde koho ze im tu beru zakaznikov ale sami svoje europske znacky pochovaju a nestaraju sa o ne, nechapem... este par rokov a fiat spolu s alfou bude uz len minulostou automobilovej historie a mne nejako ani smutno za nimi nebude kedze na obnovu modelov a akusi zachranu znacky z vysoka v taliansku seru.....
18. 9. 2012 11:18
Re: Nic to neřeší...
Golf přichází se 3. faceliftem a nikomu to nevadí, nikdo se nad tím nepozastavuje.
Proč to do p...e někomu vadí u Fiatu?
Tomu neorzumím...

Takže řeště to, jestli je to auto dobré a nebo ne..., ne kolikátý je to facelift. Taková je doba. Nové modely jsou jen oškubané původní a k tomu nevyzkoušené a nespolehlivé... takže... KUPUJTE facelifty, nic lepšího bez tak na trhu není.
18. 9. 2012 12:59
Re: Nic to neřeší...
Asi jsi zapomněl, že Golf je zcela nový.
To, že vypadá pořád podobně, je z naprosto jiného důvodu, který ti ovšem úspěšně uniká. :-!

K té Alfě nahoře, nedá se v následujících letech prakticky očekávat, že by Alfa (a potažmo celý Fiat) představil něco, za čehož vývoj by musel minout peníze. Proto si bude muset i nadále vystačit s kyblíkem barvy.
18. 9. 2012 13:24
Re: Nic to neřeší...
A koncernová auta přebouchávají kladívkem kovotepci na perském trhu. Blatník se vyklepe do jiného oblouku, a hned je nový model (Gol/A3, NSF, Rapid/Toledo, 4A/A5/A6/A7, atp.).
18. 9. 2012 14:19
Re: Nic to neřeší...
V tom případě mi ale nejde do hlavy, kde Alfa bere na sponzoring závodů mladejch synáčků prachatejch tatínků.
Kdyby to raději nasypali do vývoje...
19. 9. 2012 11:38
Re: Nic to neřeší...
My se v této věci neshodnem v jedné jediné, ale zásadní věci.
Zatímco ty o Golfu budeš mluvit díky tomu co ti kde kdo řekne jako o novém modelu, já s tím prostě nesouhlasím a rovnou napíšu, že nový model to prostě není a nebude, byť teď asi mnohem víc než 5 a 6ka, kdy šestka byla pouze faceliftem marketingově ještě podpořená sloganem, vylepšili sme co se ještě vylepšit dalo a lidi to kupovali jak housky na krámě.

Pokud chce dnes automobilka prosperovat, nejde to dělat jinak, je jen otázkou jak moc se změní kabát aut, nicméně vnitřek bude +- stejný, jen evolučně vylepšovaný..., takže zatímco ty budeš furt tlachat něco o obstarožním Mitu, faktem zůstane, že Mito dnes je v podstatě úplně jiné auto než Mito před 3 lety, protože Marchione to prostě hodlá dělat úplně stejně jako Piech, neboť se to osvědčilo. To, že to vaše parta Piechovi sežrala i s navijákem (třeba Vaše nadšení pro nákup auta střední třídy na obstarožním podvozku auta nižší střední třídy alias Superb) a u Marchioneho Vám to vadí, je ovšem Váš problém. Já jen píšu jak to je.

P.S. Automobilky co se snažili přijít s novými modely (řeknu revolučními) jsou tam kde jsou, tedy v *. Mimochodem, Fiat to takto dělal celou dobu, s každým novým modelem revoluce, ale ekonomicky se plácal dole. Když bude mít jako koncern 2 - 3 platformy a na tom nabouchaných 20 aut, nebude prodělávat. O ničem jiným to není. A platformy fiatu jsou dnes min. stejně dobré, jako ta "revoluční" od VW. Ta z Giulliety umí totéž a všechny nové Fiaty (jako koncern) vyjíždějí právě na této platformě. Stejně tak jako upravená platforma Mita a Punta bude mít další rozvoj s více auty.

Tedy Mito jako takové prošlo evolucí, je to jiné auto, i když vypadá furt stejně či podobně, stejně jako Golf.
Avatar - twistedTSD
18. 9. 2012 13:46
Re: Nic to neřeší...
Jaký 3. facelift???
Avatar - PeterLuk
18. 9. 2012 14:17
Re: Nic to neřeší...
Ono je to zaradené v sekcií nové modely preto, aby tam aspoň niaka Alfa bola... Škoda, že nepredstavia Giuliu, ale aspoň niečo...
18. 9. 2012 22:10
Smršť převratných novinek...
..od nejdynamičtějšího a nejprogresivnějšího evropského výrobce - italského koncernu FIAT pokračuje a na autosalonu v Paříži zastíní zcela všechno. Barvená střecha MiTa či Panda s nejslabším a podle testů dost nepovedeným motorem popř. jako čtyřkolka jsou novinky, před kterými si celý automobilový svět sedne na zadek. VW se smutně schoulí do rohu i se svým novým Golfem, renaulťáci se tiše vyplíží s novým Cliem zadními dveřmi a Toyota se svým novým Aurisem ani nepřijede a třeba Chevrolet se bude stydět se svým novým Traxem vedle fantastické Pandy.....

Ale Marchionne se tam vyžvaní z podoby a tady se wolff pomine vzteky....blábol o třetím faceliftu Golfa a jeho porovnání s eurochudinkou Puntem je dost dobrej, pobaví (šášula ví, jak na to), nicméně - snaha prodat platformu Punta ještě někomu mi připomíná spíš vetešnictví. No a když to zhodnotíme - FIAT se začíná podobat své druhdy dceři ladě, ta taky dokázala vyrábět auta neskutečně dlouho a čím byly mladší, tím byly horší a hnusnější. No a dneska má Lada aspoń Grantu, zatímco FIAT to koulí na obsarožním Bravu a stejně obstarožním, již třikrát faceliftovaném Puntu....s propadem Alfy o 33% a s přebouchanými Amerikami, vydávanými za lancie....už i ta Dacie se vzmůže na víc a je schopná přijet s ne sice zázraky, ale s poctivě postavenými a v nové generaci lepšímy, byť jednoduchými a lacinými auty.

Zbývá zacinkat klíči a zaskandovat : " Miloši, tedy pardón, Sergio - končíme....".
Rozbalit vlákno
3
19. 9. 2012 08:57
Re: Smršť převratných novinek...
Co se děje, sebrali ti v práci HTP-čko a dali ti pandu, nebo si snědl nepodařenou pizzu, anebo trpíš italským stihomamem už dýl ? :-O
26. 9. 2012 17:28
Re: Smršť převratných novinek...
V práci mi nemá nikdo co brát (ne každý je zaměstnanec, to si ale ty nedovedeš představit, co?), pizza je anopak italský recept, který je třeba společně s pressem a špagetami třeba ocenit a chválit a o italském stihomamu (asi ani přesně nevíš, co to je, protože bys to nepoužil v téhle souvislosti) to taky není.

Spíš trocha škodolibé radosti vůči na začátku nabubřelým a na konci ukňouraným Taliánům, kterým se ale dokážu úspěšně vyhýbat a hlavně vůči zakomplexovaným čecháčkům, vzývajícím tuhle podřadnou značku způsobem, který je komický a zábavný, ale ve vetšině případů odstrašující. Tak třeba pisatel wolff tady před čtyřmi pěti lety blábolil, jak to skvělé a světové Bravo (nejlepší na svět a hlavně mnohem lepší než ten hnusnej nacistickej Golf) bude nejlepší ve své kategorii....

Inu - s lidskou bilbostí se nedá vyhrát, ale bojovat se s ní musí. Tak proto milý J4K, proto....
Avatar - ReznikCZE
27. 9. 2012 00:33
Re: Smršť převratných novinek...
Místo aby jsi napsal že koncern FIAT nepředstavil nic zajímavého tak tady mluvíš z cesty o nepovedených motorech(engine of the world, spolehlivě prověřené 1.4T-Jet a Multiairy,...), přirovnávání k Ladě a o Puntu, které je téměř každý rok jiné (zejména technicky), MiTu, kterému dodávali lepší techniku, inovovali motory a nastavovali jinak ..... Takhle zaslepený článek jsem od tebe ani nečetl....

Tady na auto.cz se tlachá dost často takovým prapodivným způsobem, urážet, pravda jen dotyčného člověka a ještě tech. argumenty nezakládající se na pravdě.... Už vím proč spoustu čtenářů uteklo na konkurenční weby...

p.s. "poctivě postavené i když jednoduché a laciné" ... trochu se to navzájem vylučuje..