Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo si pro Paříž přichystala dvě „motocyklové“ edice MiTa

David Bureš
Diskuze (13)
Italská automobilka je od roku 2007 sponzorem mistrovství světa superbiků.

Na pařížském stánku Alfy Romeo si odbudou svoji výstavní premiéru dvě edice modelu MiTo – Superbike Limited Edition a Superbike Special Series. Automobilka jimi chce oslavit své dlouholeté partnerství se světovým šampionátem superbiků.

MiTo Superbike Limited Edition vznikne pouze ve 200 exemplářích. Všechny z nich budou poháněny motorem 1,4 Turbo MultiAir (125 kW) z vrcholné verze Quadrifoglio Verde, ze které tato edice vychází. Vůz s ním zrychlí z 0-100 km/h za zhruba sedm sekund, kombinovaná spotřeba paliva činí 4,8 litru na 100 kilometrů.

Barva karoserie může být červená, nebo černá, kombinována je s černou, červenou, nebo bílou střechou. Hliníková kola v titanové barvě jsou 18palcová, za nimi se rýsují červené brzdové třmeny od značky Brembo.

Uvnitř se objevují sedačky Sabelt s opěradly vyrobenými z karbonových vláken, hliníkové pedály nebo plaketka s číslem daného vozu. Na centrálním panelu je použita alcantara s vyraženým logem značky, o ozdobení se pak stará červené prošívání použité na koženém věnci volantu, hlavici řadicí páky a madlu ruční brzdy.

Výbava vozu zahrnuje tempomat, duální automatickou klimatizaci, adaptivní tlumiče Alfa Active Suspension nebo multimediální systém Blue&Me.

MiTo Superbike Special Series je designový paket, který nabízí vybrané prvky zmíněné limitované edice. Hliníková kola jsou opět v titanové barvě, avšak 16palcová. Titanově šedé jsou také kryty vnějších zpětných zrcátek, koncovka výfuku je chromovaná.

Barvu karoserie je možné zvolit ze čtyř laků – červeného, černého, bílého a modrého. Střecha může být opět černá, červená, nebo bílá. Na zádi se objevuje titanově šedý nápis SBK odkazující na název série.

Loga SBK se objevují také uvnitř, na hlavových opěrkách předních sedaček, zpracování palubní desky má evokovat karbon.

Pro tuto variantu jsou k dispozici všechny agregáty nabízené pro MiTo s výjimkou základního 1,4 8v (51 kW) a vrcholného 1,4 Turbo MultiAir (125 kW). Pod kapotou exempláře vystaveného v Paříži bude mimochodem pracovat přeplňovaný benzinový dvouválec 0,9T TwinAir (63 kW).

Ve výbavě této série nechybí manuální klimatizace, rádio s CD/MP3 přehrávačem či volant s koženým věncem. Příplatkový kit SBK pak přidá nálepku s nápisem SBK Limited Edition, upravené boční prahy, sportovní pedály, červeně lakované brzdové třmeny a 17palcová, nebo 18palcová kola.

David Bureš
Diskuze (13)
Avatar - ReznikCZE
27. 9. 2012 00:33
Re: Smršť převratných novinek...
Místo aby jsi napsal že koncern FIAT nepředstavil nic zajímavého tak tady mluvíš z cesty o nepovedených motorech(engine of the world, spolehlivě prověřené 1.4T-Jet a Multiairy,...), přirovnávání k Ladě a o Puntu, které je téměř každý rok jiné (zejména technicky), MiTu, kterému dodávali lepší techniku, inovovali motory a nastavovali jinak ..... Takhle zaslepený článek jsem od tebe ani nečetl....

Tady na auto.cz se tlachá dost často takovým prapodivným způsobem, urážet, pravda jen dotyčného člověka a ještě tech. argumenty nezakládající se na pravdě.... Už vím proč spoustu čtenářů uteklo na konkurenční weby...

p.s. "poctivě postavené i když jednoduché a laciné" ... trochu se to navzájem vylučuje..
26. 9. 2012 17:28
Re: Smršť převratných novinek...
V práci mi nemá nikdo co brát (ne každý je zaměstnanec, to si ale ty nedovedeš představit, co?), pizza je anopak italský recept, který je třeba společně s pressem a špagetami třeba ocenit a chválit a o italském stihomamu (asi ani přesně nevíš, co to je, protože bys to nepoužil v téhle souvislosti) to taky není.

Spíš trocha škodolibé radosti vůči na začátku nabubřelým a na konci ukňouraným Taliánům, kterým se ale dokážu úspěšně vyhýbat a hlavně vůči zakomplexovaným čecháčkům, vzývajícím tuhle podřadnou značku způsobem, který je komický a zábavný, ale ve vetšině případů odstrašující. Tak třeba pisatel wolff tady před čtyřmi pěti lety blábolil, jak to skvělé a světové Bravo (nejlepší na svět a hlavně mnohem lepší než ten hnusnej nacistickej Golf) bude nejlepší ve své kategorii....

Inu - s lidskou bilbostí se nedá vyhrát, ale bojovat se s ní musí. Tak proto milý J4K, proto....
19. 9. 2012 11:38
Re: Nic to neřeší...
My se v této věci neshodnem v jedné jediné, ale zásadní věci.
Zatímco ty o Golfu budeš mluvit díky tomu co ti kde kdo řekne jako o novém modelu, já s tím prostě nesouhlasím a rovnou napíšu, že nový model to prostě není a nebude, byť teď asi mnohem víc než 5 a 6ka, kdy šestka byla pouze faceliftem marketingově ještě podpořená sloganem, vylepšili sme co se ještě vylepšit dalo a lidi to kupovali jak housky na krámě.

Pokud chce dnes automobilka prosperovat, nejde to dělat jinak, je jen otázkou jak moc se změní kabát aut, nicméně vnitřek bude +- stejný, jen evolučně vylepšovaný..., takže zatímco ty budeš furt tlachat něco o obstarožním Mitu, faktem zůstane, že Mito dnes je v podstatě úplně jiné auto než Mito před 3 lety, protože Marchione to prostě hodlá dělat úplně stejně jako Piech, neboť se to osvědčilo. To, že to vaše parta Piechovi sežrala i s navijákem (třeba Vaše nadšení pro nákup auta střední třídy na obstarožním podvozku auta nižší střední třídy alias Superb) a u Marchioneho Vám to vadí, je ovšem Váš problém. Já jen píšu jak to je.

P.S. Automobilky co se snažili přijít s novými modely (řeknu revolučními) jsou tam kde jsou, tedy v *. Mimochodem, Fiat to takto dělal celou dobu, s každým novým modelem revoluce, ale ekonomicky se plácal dole. Když bude mít jako koncern 2 - 3 platformy a na tom nabouchaných 20 aut, nebude prodělávat. O ničem jiným to není. A platformy fiatu jsou dnes min. stejně dobré, jako ta "revoluční" od VW. Ta z Giulliety umí totéž a všechny nové Fiaty (jako koncern) vyjíždějí právě na této platformě. Stejně tak jako upravená platforma Mita a Punta bude mít další rozvoj s více auty.

Tedy Mito jako takové prošlo evolucí, je to jiné auto, i když vypadá furt stejně či podobně, stejně jako Golf.
19. 9. 2012 08:57
Re: Smršť převratných novinek...
Co se děje, sebrali ti v práci HTP-čko a dali ti pandu, nebo si snědl nepodařenou pizzu, anebo trpíš italským stihomamem už dýl ? :-O
18. 9. 2012 22:10
Smršť převratných novinek...
..od nejdynamičtějšího a nejprogresivnějšího evropského výrobce - italského koncernu FIAT pokračuje a na autosalonu v Paříži zastíní zcela všechno. Barvená střecha MiTa či Panda s nejslabším a podle testů dost nepovedeným motorem popř. jako čtyřkolka jsou novinky, před kterými si celý automobilový svět sedne na zadek. VW se smutně schoulí do rohu i se svým novým Golfem, renaulťáci se tiše vyplíží s novým Cliem zadními dveřmi a Toyota se svým novým Aurisem ani nepřijede a třeba Chevrolet se bude stydět se svým novým Traxem vedle fantastické Pandy.....

Ale Marchionne se tam vyžvaní z podoby a tady se wolff pomine vzteky....blábol o třetím faceliftu Golfa a jeho porovnání s eurochudinkou Puntem je dost dobrej, pobaví (šášula ví, jak na to), nicméně - snaha prodat platformu Punta ještě někomu mi připomíná spíš vetešnictví. No a když to zhodnotíme - FIAT se začíná podobat své druhdy dceři ladě, ta taky dokázala vyrábět auta neskutečně dlouho a čím byly mladší, tím byly horší a hnusnější. No a dneska má Lada aspoń Grantu, zatímco FIAT to koulí na obsarožním Bravu a stejně obstarožním, již třikrát faceliftovaném Puntu....s propadem Alfy o 33% a s přebouchanými Amerikami, vydávanými za lancie....už i ta Dacie se vzmůže na víc a je schopná přijet s ne sice zázraky, ale s poctivě postavenými a v nové generaci lepšímy, byť jednoduchými a lacinými auty.

Zbývá zacinkat klíči a zaskandovat : " Miloši, tedy pardón, Sergio - končíme....".