Diskuse

Takto vypadá standardní Alfa Romeo Stelvio. Je hezčí než Giulia!

29.11.2016

Alfu Romeo Stelvio jsme dosud viděli pouze v ostrém provedení Quadrifoglio. To standardní je překvapivě mnohem hezčí!

 

  • 90 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 29.11.2016  21:11

    Tohle?

    Tohle je hezčí než Giulia? No dobře, uznávám, ta úvodní fotka se nepovedla, ale i na těch ostatních je SUV ;-)
  • 35 Reagovat !

    foto kundalini-it

    kundalini_it 29.11.2016  21:34

    Bingo, přiznání

    Pán Mička kolika dioptriemi vládnete? Já to hádám na minimálně 7.
    • 73 Reagovat !

      foto Honza-Micka

      Honza Mička 29.11.2016  21:44

      « Re: Bingo, přiznání

      Dobrý večer,

      jenom proto, že mám jiný názor než vy, musím mít hned dioptrie? ;-)
      • 27 Reagovat !

        foto kundalini-it

        kundalini_it 29.11.2016  22:32

        « Re: Re: Bingo, přiznání

        Omlouvám se ale splést si tuhle Alfu v jakékoliv barvě, z jakékoliv strany vyžaduje buď velké dioptrie, nebo dávku halucinogenů, fantazii hodnu J. Verna (chudák Verne pokud je to tato možnost)
    • 42 Reagovat !

      foto Warrual

      Warrual 29.11.2016  21:48

      « Re: Bingo, přiznání

      Mě se taky líbí víc. Moc. ;-)
  • 31 Reagovat !

    foto Achernar9

    Achernar9 29.11.2016  22:21

    Toto ?

    Je to věc názoru. Z mýho pohledu, poslední krásná Alfa byla 164. Pak se povedl čumák na 159-ce - ty 3 páry "vočí" byly dost solidní. :yes:
  • 01 Reagovat !

    foto zlysoused

    zlysoused 29.11.2016  23:23

    U mě

    zatím převládá rozpačitost. Ne, že by bylo škaredé, ale zejména zadek je zavalitý a celkově mi to přijde už teď okoukané. Bohužel.
    • 11 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 30.11.2016  07:15

      « Re: U mě

      Potkal jsem konečně naživo giulii a měl jsem přesně ten pocit, nic, co by oku řeklo, zpozorni, díváš se na něco, cos ještě pořádně nevidělo, prostě tam chybí jakýkoliv moment překvapení, zajímavá linka, která by oko přitáhla. Já se opravdu ohlídnu za každou 159, kterou potkám, tam to pořád je, přestože xkrát viděno, julča to nemá. A Stelvio, ani nevím, co říct, prostě takový nijaký bombón, jen zepředu trochu zaujalo tím mírně vyděšeným výrazem (příliš výrazné rámečky kolem čoček světel), ale to je spíš legrační než pěkné. Jinými slovy, správná barva a kola můžou vzhledu hodně pomoct, ale přesto budou muset nové alfy tlačit na úspěch skrze jiné kvality, než je design.
      • 10 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 30.11.2016  07:22

        « Re: Re: U mě

        Bohužel mám podobný pocit i u Levante, které vypadá jako sedlé na zadek. Speciálně bílá barva mu nesvědčí. Určitě lepší modrá a nutností jsou velká kola.
      • 20 Reagovat !

        foto deolator

        deolator 30.11.2016  07:41

        « Re: Re: U mě

        Já potkal Giulii na silnici na živo předevčírem a naopak na mě působila jako takový malý přelud proti těm ostatním krabicím, co jely zrovna kolem. Dokonce mě to přimělo jít si ji k prodejci osobně prohlédnout a případně vyzkoušet.
        • 20 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 30.11.2016  08:30

          « Re: Re: Re: U mě

          Může být, podstatné, aby vás, co ji takto vidíte, bylo taky dost, co si ji koupíte. ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto zlysoused

        zlysoused 30.11.2016  10:15

        « Re: Re: U mě

        Je to tak. I když, Giulia má aspoň naprosto v pořádku proporce, proporčně je to velmi povedený sedan. U ní by stačilo celkově vzhled jenom "přiostřit" a bylo by to mnohem lepší. Ale Stelvio mi právě přijde proporcemi bachraté, což je sice dáno i tím, že je SUV, ale i SUV se dá udělat líp.
        • 00 Reagovat !

          foto Stargazer

          Stargazer 15.12.2016  15:33

          « Re: Re: Re: U mě

          .....ale i SUV se dá udělat líp.

          Uveďte tedy aspoň nějaký příklad!
  • 00 Reagovat !

    foto GeorgeWWW

    GeorgeWWW 30.11.2016  06:13

    Unifikace

    Já nevím, moc dobře si pamatuju na náběh Octavie, kdy plno lidí kritizovalo, že nerozezná Octavii od Rapida. A teď jsem zvědavej, kolik z nich bude obhajovat Alfu. Giulia se mi líbí a moc. Ale musela být Stelvio až tak stejná? Vždyť třeba při pohledu zepředu - jako by vzal někdo balonek s obrázkem Giulie a jen ho trochu přifoukl, to je celé.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.11.2016  08:36

      « Re: Unifikace

      tiez sa mi to nepaci ze stelvio vyzera len ako zvysena "terenna" giulia.. dnesnym mnohym autam uz chyba originalita styl.. kusok napadu ale hlavne vlastna tvar ... zlati japonci a korejci.. take C-HR sa nepodoba na yaris.. ani yaris na auris .. ani auris na prius... ani rio na ceed ani ceed na optimu ani optima na sportage .... ani vitara na baleno ani baleno na s-cross ani s-cross na jimny ... a prave tieto v podstate bezne vozy su paradoxne dnes uz za mna daleko vacsie stylovky a smrncovnejsie vozy ;-) ako kdejake vsetky tie rovnake audiny a mercedesy ktore od seba uz ani nerozoznas ... unifikaciu vobec nemusim .. lebo to je podla mna to co na autach tu ich krasu nici a nici to ich vlastnu tvar a dusu

      ale inak uz som to spominal ze na stelviu mi tento nafuknuty a rozplacnuty masivny styl sedi daleko viac ako na giulii... a za tym si stojim... za mna je stevio proste uz krajsie ako giulia lebo SUVeckam proste tento robustny zaobleny dizajn sedi vzdy viac.... a ja ocakavam ze stelvio aj v predajoch giuliu prevalcuje ;-) .. lebo ta bude bez kombiku vlastne bez sance na nejake vacsie uspechy v eu
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 30.11.2016  06:26

    Zpátky do minulosti

    Líp na mě jednoduše působí tohle:

    [odkaz]

    Jen světla bych dal ze Stelvia a hurá na silnice.
  • 42 Reagovat !

    foto st-paul

    st.paul 30.11.2016  07:39

    Predaj

    Alfa vždy vedela vyrobiť krásne a technicky vyspelé autá a nezmení to ani často neobjektívne podsúvajúci názor na spoľahlivosť, ktorá je voči iným automobilkám úplne štandardná, v mojom prípade ako dlhoročného majiteľa vysoko nadštandardná. V čom je ale úplne mimo, je marketing. Odborné testy sa jednoznačne zhodujú na tom, že Giulia je výborne navrhnuté a postavené auto (pri Stelviu tomu s najväčšou pravdepodobnosťou nebude inak), ktoré je odsúdené na úspech. Bohužiaľ, samotná Alfa uviedla Giuliu do reálneho predaja prakticky po roku od oficiálnej premiéry, čím u nej úplne zničila kúzlo novinky, nehovoriac o nezmyselnom uprednostnení verzie QV pred kombíkom, ktorý nielen že príde znova až o rok, ale ktorý tu až dávno mal byť. K tomu treba pripočítať sebavedomú cenovú politiku a Alfa má zarobené na problém. Za 7 mesiacov sa v EU nepredalo ani 7000 kusov, ani tisícka mesačne a to ide o relatívnu novinku na trhu. Známy z predaja AR v Trnave mi potvrdil situáciu, kedy si veľa ľudí príde Giuliu pozrieť a previezť sa a áno, často ide o majiteľov Nemeckej strednej triedy, ktorí by sa dali zlomiť do momentu, kedy slušne nakonfigurovaná Giulia prekročí 50 000 €. Výborné auto, ale ďakujem, dovidenia. Ak s týmto Alfa niečo neurobí, dovolím si tvrdiť, že najneskôr v roku 2018 bude výroba zastavená a značka zmrazená. Čína a Amerika tomu rozhodne nepomôže. Nedávno som na www.carscoops.com čítal, že za september bola Giulia hneď po nemeckej trojke najlepšie predávaným sedanom strednej triedy, oficiálne dostupné čísla predajov ale hovoria niečo iné, čomu vôbec nerozumiem. Výrazné rozdiely v uvádzaných číslach sú minimálne podozrivé. Držím Alfe palce.
    • 10 Reagovat !

      foto comper

      comper 30.11.2016  08:37

      « Re: Predaj

      Mam uplne rovnaky nazor, marketing je katastrofalny. Ukazu top verziu aby pritiahli pozornost, co sa sice podarilo, ale ked po roku prisli do showroomov normalne verzie auto bolo opozerane a este aj horsie vyzeralo (lebo kto sa namotal na qv musi byt pri pohlade na normalnu verziu sklamany). K tomu skutocne sebavedoma cena, toto by si mohlo mozno dovolit maserati ale nie alfa. Ked s tym nieco nespravia tak navzdory kvalitam pojde cela znacka do sraciek.
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 30.11.2016  09:04

      « Re: Predaj

      ano.... problem je v tom ze zacali auto predavat az rok potom co ho ukazali verejnosti... pritom sa chvalili ze guliu vyvinuli v rekordnom case... ale k comu to bolo dobre ked ho rok "drzali" mimo zakaznikov dodnes nevieme ... pride mi ze to tam nezvladaju takticky ani marketingovo... toto im nikdy moc neslo a prave kto iny na to doplati... len zakaznik ktory dnes uz radsej ujde ku konkurencii ako by mal cakat rok na dokonale nedokonalu krasku z apeninskeho poloostrova... inak giulii chyba kombik... na to uz prisli aj v kii ze to v eu nepojde s optimou len v sedane tak uvidime ci si to v alfe vsimnu ako to v eu bezi lebo obcas mi pride ze alfa "zije" akoby vo vlastnom svete ale ten bohuzial im uspech nezaruci ... spomenme si na kopec studii ktore maju kazdy rok ale seriovky ziadne ... takisto nahanaju casy na ringu ale predaje im nadalej stagnuju .. giulia zda sa v sedane nebude trhak co ma neprekvapuje ... ale to stelvio by uz malo zabrat a pomoct.. SUV uz urcite na to slapne a zakaznici konecne tie alfy uz zacnu kupovat vaznejsie a vo vacsich poctoch... lebo len to zaruci alfe prezitie ... k comu milion studii a rekordy z ringu ked v reale predavaju 3 auta z ktorych dva su uz pomaly nepredajne ... takze ja to vidim s alfou tak ze musia pridat a musia konecne uz zacat predavat a nezit vo vlastnom svete plnom studii a akejsi prazdnoty z pohladu zakaznika ... uz som to spominal tiez ze male MiTo malo byt rozhodne aj ako 5 dverak... hned mohlo predavat stvornasobok ( A1 ma aj 5dverak ) .. ale aj pri jeho vyvoji boli asi vo vlastnom svete ... nenasluchaju okoliu co sa okolo nich deje a co frci na trhu a preto alfa podla je na tom dnes tak "slabo" ako je lebo mohla byt uplne inde a dnes mohla drvit aj volvo alebo aj nejedneho supera z D3... lebo v casoch 156tky ( bol aj kombik ) a 147micky a 166tky nacuvala potrebam trhu a pekne to rozbalila a mala krasne predaje .. a to ze v tom uspechu nedokazala pokracovat az dodnes ( nie je to dlha doba odvtedy ) je za mna velka skoda

      takze mame giuliu... este pridat kombik .... mame SUV stelvio to je ok... chce to ale nove MiTo ale uz konecne aj 5dverak... novu giuliettu.... a za mna by to chcelo urcite este aj nejaky sportovo strihnuty cross velkosti povedzme CH-R alebo Juke... pripadne nejake to SUV ako sportage RAVka... Tigi a podobne.. lebo vlastne to stelvio je tiez uz velke a bude asi aj drahe a tak tiez nemoze predavat neviem ako zazracne.... kazdopadne stelvio je uz prvy spravny krok do buducna a tak verim ze alfa uz zacne aj nieco seriozne predavat a zacne konecne uspesne rast ako za cias 156tky :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto RS

      RS 30.11.2016  09:39

      « Re: Predaj

      Giulia je reálně v prodeji cca od července, takže "jen" 4-5 měsíců a startovací nabídka byla jen QV a slabý nafťák. Prodeje do 2000ks měsíčně nejsou žádná sláva, ale vzhledem k dosavadní nabídce to není zas taková tragédie. Je to zhruba na úrovni Jaguaru XE a na dostřel Audi A4.
      Absence kombíku je pro EU kardinální chyba, kterou snad záhy napraví. Pak by to mohlo být lepší.
      Jinak cenová politika je (opět) mizerná a to hlavně v našich končinách. Maďarské zastoupení pro středovýchodní EU je zoufalé. V DE nebo UK jsou mnohem lepší nabídky. Na druhou stranu onen středovýchodní trh je pro AR co do prodejnosti odjakživa nezajímavý, tak se zřejmě ani nesnaží s tím něco dělat... i když je to ostuda.

      • 10 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 30.11.2016  10:01

        « Re: Re: Predaj

        No, tahle mantra nezajímavého trhu, ono to už pár let neplatí, trhů, velikostně podobných českému, je v Evropě tolik, že pokud by se nějaká automobilka zaměřila jen na D nebo GB tak by prodala možná půlku. Pokud AR skutečně ignoruje některé trhy, pak je to hrubá chyba, jsou v situaci, kdy musí vyzobnout každé zrnko, jestli nevyzobnou, skončí...
    • 10 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 30.11.2016  09:47

      « Re: Predaj

      To, co pises je na palec, klidne i na dva.
      Ja jen dodam, ze Alfa Giulia je opravdu fajn auto, ktere sice dohnalo konkurenci, ovsem nez jej uvedli na trh, byly uz u konkurence facelifty, nebo nove generace a Alfa ted pusobi (krome jizdy) ponekud zastaralym dojmem. A to je spatne. Pisu to nerad, do Giulie jsem vkladal velke nadeje na oziveni znacky, ale zatim se nic takoveh nekona a kazdym dnem je jistejsi, ze se ani konat nebude.
      A co se tyka Stelvia - nejsem si nejak moc jisty, jestli zakaznici cekaji prave na velke a drahe SUV.
      Osobne bych rekl, ze to, na co zakaznici Alfy cekaji je poradny hatchback, doplneny kombikem a Giulia opet doplnena kombikem a nejakou tou neultimativni V6 verzi. No nic z toho neprichazi a zajem - bohuzel - opada.
      • 00 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 30.11.2016  09:59

        « Re: Re: Predaj

        Jaké facelifty myslíš? MB-C, A4, XE - to jsou všechno nové modely, zatím bez faceliftu, ne? A pak 3er... ale nemám pocit, že by tam fl nějak zamíchal karty.

        Giulia je tady a pokud za rok vychytají mouchy, uvedou kombík a třeba ještě nějaké motory / kombinace, tak to bude pořád dobrý. Giulia má dvě role - jednak auto jako takové, dvak vlajková loď, aby fanoušci nemuseli poslouchat, že maximum co značka umí je fwd kompakt.

        Když si zabychařím - za dva roky, kombík s benzínem a manuálem - proč ne?
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 30.11.2016  12:11

          « Re: Re: Re: Predaj

          Toz to bychareni beru, ja bych mozna zvlad i sedan, no motorizace zatim stoji za houby :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 30.11.2016  12:48

            « Re: Re: Re: Re: Predaj

            No tak hele, pro nás plebs jsou nějaké šestiválce v novém autě stejně luxus, kterej by racionální půlka (nebo čtvrtina, whatever) mozku nerozdýchala. 147kW z dvoulitru není sice v dnešní době žádné Cuore Sportivo, ale... projet bych to šel.
    • 10 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 30.11.2016  10:23

      « Re: Predaj

      Trochu si protiřečíš, pokud by byla pravda, že do showroomů Alfy chodí lidé, kteří jsou, jak píšeš, majitelé německé střední třídy, tak jim nakonfigurovaná Giulia za 50teur nerozhodí pérka, protože vědí, že to je cena za kterou u D3 také nic kloudného neseženou. Takže zbývají jenom dvě vysvětlení, do showroomů Alfy moc majitelů německé prémie nezabloudí nebo ne ve všem dokáže Alfa německé prémii skutečně konkurovat, popř. obojího trochu, v cenách problém určitě není.
      Nevím jak u Vás na Slovensku, ale u nás (Praha a okolí) jsou dealerství Alfy ve srovnání s D3 docela ostuda. Jednak se většinou jedná o prodejce více značek na jednom salónu (Smažík na Kladně má na hangáru znaky Fiatu, Mitsubishi, Jeepu, Opelu a na place mu stojí Giulie vedle 500, Aster a různých dodávek, takže tam kupec D3 asi moc nezabloudí) nebo jsou to už od pohledu "divná" místa, viz pražská Imofa, kdy se jedná o různé pronajaté haly vhodné spíše pro prodej stavebnin než pro prodej prémiových aut. Navíc se tito prodejci chovají klasickým způsobem, tedy sedí na zadku a čekají až někdo tu kliku od toho jejich hangáru otevře. Naopak prodejci Volva nebo Jaguaru obletují doslova fyzicky klientelu D3, zvou jí na projížďky, nabízí přistavení auta až pod nos, nabízí celodenní akce pro celou rodinu a blbnutí s auty etc. Takže podle mě první chyba, prodávat zboží v supermarketu za ceny zboží, které lidé kupují ve specializovaném butiku v Pařížské ulici je prostě neskutečná naivita.
      Druhá chyba je interiér Giulie, první co kupec prémie udělá je, že se do auta posadí a když mu vyhovuje, tak se projede. U Giulie to nehrozí, protože úroveň interiéru prostě D3 nedosahuje, takže na to projetí až na pár zapálených jedinců (kolik jich je, 5%?) většinou vůbec nedojde.
      • 00 Reagovat !

        foto st-paul

        st.paul 30.11.2016  13:23

        « Re: Re: Predaj

        Cena, ktorá majiteľa nemeckej „prémie“ odradí je o vnímaní statusu značky. Áno, Giulia za 50 000 € je slušne vybavený kus voči D3, kde môžeme pri rovnakej sume objektívne hovoriť o holátkach, ale má to jedno veľké ALE. Bohužiaľ, špičkové jazdné vlastnosti prípadne dizajn (Alfa vie aj lepší) nie sú dnes dostatočným argumentom na prechod do mainstreamu, kde aktuálne Alfa je a väčšina potencionálnych zákazníkov radšej uprednostní znak na kapote s lepším „spoločenským vnímaním“. V 50 – 70 rokoch bolo možné Alfu považovať za prémiu, ktorú sedlala spoločenská smotánka, dnes to ale neplatí a jeden, alebo 2 akokoľvek dobré modely to nezmenia. Ak budú tvrdo a dlhodobo na sebe makať, je to možné, dnes to tak ale nie je. Čo sa týka dealerstva, súhlasím, ak sa chcú zaradiť do prémie, bolo by vhodné sa od napr. materského Fiatu aspoň decentne „dištancovať“, extra problém v tom ale nevidím. Ak chcem Alfu, proste si ju kúpim, nech stojí, kde stojí, o blbečkoch v showroomoch ani nehovorím. Úprimne, často sú skôr na obtiaž ako na osoh, nekupujem si rožok, ale auto o ktorom pred vstupom už čo to viem. A interiér? Budem diplomatický. Žiadne veľké výhrady k nemu nemám, ale súhlasím, že na nemeckú prémiu spracovaním niektorých detailov proste nemá. Výrazne to platí pri porovnaní s Audi, Lexus a MB, pri BMW a Jaguari to už dramatický rozdiel nie je, dokonca si dovolím tvrdiť, že top vybavená verzia Giulie vyzerá vnútri výrazne lepšie ako priemerné BMW 3. Mne osobne vadí radiaca páka automatu, ktorá mala byť so výbornými jazdnými vlastnosťami výkladnou skriňou. Naopak, lepšie mi pripadá hociktorý herný joystick od Thrudemasteru. Nepochopiteľné, hlavne ak si uvedomím, že napr. volič v modely 159 bol krásny kovový s jemnou kožou!
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 30.11.2016  13:54

          « Re: Re: Re: Predaj

          Auto technicky na úrovni německé prémie ale nemůže stát výrazně méně... tím spíš, že D3 to bouchají ve velkém, zatímco Alfa se musí snažit aspoň nějak uživit ze skromnějších objemů. Budu trošku parafrázovat:

          Ak chcem Alfu, proste si ju kúpim, nech stojí, kolko stojí

          Pokud by se Alfa měla kupovat výhradně pohledem value / money, tak by to taky nebylo ok. Cena na úrovni prémie je sebevědomá, možná by to mohlo být třeba o 10% méně, ale... já to beru.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 30.11.2016  13:38

        « Re: Re: Predaj

        S tým záverom si dovolím nesúhlasiť, presadol som bezprostredne z faceliftovanej 3er do Giulie (jeden nemenovaný SK predajca predáva BMW i Alfy) a Talianka mi prišla interiérovo atraktívnejšia, zaujímavejšia. Teda usadnutie by ma určite od jazdy neodradilo.
        Zvonku je to remíza, na fotkách atraktívne tvary v reále až tak nevnímam, resp. ako píše Dinar vyššie, nie je tam žiaden faktor "vow, to je tá nová Alfa", iba také "hm, celkom pekné auto", ale to si poviem aj pri novom C, 3er či A4. Teda rovnako som skeptický ohľadom jej dobrých predajov.
        • 00 Reagovat !

          foto st-paul

          st.paul 30.11.2016  13:58

          « Re: Re: Re: Predaj

          ...a presne to aj tvrdím :-) Celkové riešenie palubnej dosky je originálne, ergonomické s nízkym športovým posedom, prvý dojem je výborný, hovoril som skôr o detailoch. Samozrejme, nič tragické sa nedeje, ale volič automatu jednoducho mohol byť výrazne zaujímavejší a hlavne, vzhľadom k cene lepšie spracovaný. Tu ide o preferencie. Všetci dnes onanujú nad mäkkými plastmi (mimochodom, Giulia ich má na rozdávanie, dokonca aj na miestach, kde je „referenčné“ Audi tvrdé ako kameň) a okolo spár pri tlačidlách chodia s lupou, ale jazdu oceniť nevedia (často preto, že jazdiť vlastne ani nevedia). Toyota Land Cruiser ešte pár rokov ako auto luxusného segmentu používala minimum mäkčených plastov a svete div sa, ani po 200 000km nič nevŕzga a všetko krásne lícuje. Keď dva robia to isté, nie je to to isté. Samostatnou kapitolou je zakomponovanie displaya infotainmentu, aktuálne bezkonkurenčne najkrajšie riešenie (s kompromisom pri kontraste), proti ktorému napr. tablet v inak krásnom interiéry MB C vyzerá z ríše hračiek Fisher Price :-)
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 30.11.2016  14:03

          « Re: Re: Re: Predaj

          S tím vnitřkem souhlas, v architektuře přístrojovky a středového tunelu je sice silná inspirace Němci, zejm. bmw zjevná, ale designově je to zvádnuto lépe než v aktuální 3er. Jak provedení a materiály nevím, zatím jsem v ní ani neseděl.
          S exterierem nesouhlas, mám zato, že akt. 3er a XE designově zbytek vč. julče převyšují. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 30.11.2016  15:56

          « Re: Re: Re: Predaj

          Já to vidím naopak.
          Exteriér je velmi pěkný, působí jako nižší a rozcáplejší než ve skutečnosti je, prostě opticky působí jako širší a delší auto s nízkou přídí a to se mi líbí.
          Interiér má design fajn, nic proti, ale já našel tři zásadní přešlapy:
          - valivý hluk od kol, od motoru i aerosvist je v interiéru slyšet víc než u zbytku D3, pro prémii docela zásadní parametr
          - infotaiment, mizerný kontrast displeje, mnoho menu a kostrbaté ovládání, infotaiment nesnese srovnání s D3 ani omylem.
          - kvalita materiálů zaostává
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Michal Hašek se vrací do Sněmovny. Bude dělat asistenta poslanci za 1000 měsíčně

Michal Hašek se vrací do Sněmovny. Bude dělat…

Bývalý místopředseda ČSSD a exhejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek bude jako asistent pomáhat poslanci…

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy…

Microsoftu v oblasti mobilních zařízení dávno ujel vlak. Mobilní operační systém Windows skomíral tak dlouho, až…

 

iSport.cz

Vrba chce konečně zlomit bídu s FCSB: Poučili jsme se a máme motivaci

Vrba chce konečně zlomit bídu s FCSB: Poučili jsme…

Počtvrté během pěti měsíců chystá své mužstvo na stejného soupeře. A nutno podotknout, že hodně neoblíbeného.…

Kluci, mám rakovinu, šokoval v šatně kouč Sevilly. Hráči pak obrali Liverpool

Kluci, mám rakovinu, šokoval v šatně kouč Sevilly.…

Vypadalo to hrozivě. Po prvním poločase odcházeli fotbalisté Sevilly do kabin ve středečním duelu Ligy mistrů…

 

Reflex.cz

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek Vondráček z Babišova ANO

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek…

Předsedou Sněmovny dnes zvolili poslanci jejího bývalého místopředsedu Radka Vondráčka (ANO). V tajné volbě…

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe přesvědčivě ukázal, proč netisknout peníze

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe…

Robert Mugabe, prezident Zimbabwe a vydavatel stobiliónové bankovky, po měsících tlaku rezignoval. Po třiceti…