Značka, které by se letos mělo podařit vyrobit 160 tisíc automobilů, by měla v roce 2010 produkovat ročně až 300 tisíc aut. Cestou jak zdvojnásobit objem produkce budou nové modely a přehodnocení současné prodejní strategie.
No takhle nějak by to mělo vypadat, je vidět, že to opravdu vzali za správný konec... Do roku 2010 se to určitě povede...možná dřív... (už v tom roce 2009)... :yes:
Dobra zprava :)...nejvic me potesila vetickao dealerstvi...ono kdyz nejni kvalita v prvni linii tak se tezko muze zlepsovat povest.....jinak docela me prekvapila zprava o SUV...pokud vim tak tuhle myslenku Alfa zapudila s konceptem kubang (nebo tak nejak)..Junior...tak jestli se tohle auticko povede tak to bude bomba...male, hrave a s pouzitim motoru 1.4T - 1.8T i zatracene rychle....169...pokud vim tak by mela mit hooodne spolecneho s konceptem Visconti..tzn, ze oproti 166 vyrazna zmena....mno nechame se prekvapit... :))))))))
Alfa Ropmeo ztratila část příznivců v politice let 1992-2004 a zbytek utíká od značky nyní. Místo superovladatelných, hravých a rychlých sportovních aut přesedlali do třídy Business, odkud vytlačují Lancii. Kam, to je otázka. Těžké luxusní sedany ala BMW jsou možná cestou k určité finanční prosperitě, spočívající v kvantitativních ukazatelích, ale jsou smrticí injekcí pro značku Alfa Romeo a její obraz coby nositelky technických inovací a zajímavých řešení.
Ta zemřela v roce 1987 a nepodařilo se navázat na její úspěšnou a světlou historii.
Zdá se, že se to už nikdy nepodaří.
Tak zas tak strasne bych to nevidel....156 je hravy auto...147 taky..co se tyce 159..ano je to tezsi, nicmene to auto zacina, tam kde beznej ridic konci takze ono to nejni az tak horky..co se tyce juniora..pochybuju, ze to nebude mrstny auto...mno a co se tyce priznivcu...nejak nechapu, kde beres tyhle zvesti...muzu te ujistit ze to pravda nejni