Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo také ukázala karty: Junior, Crosswagon, 169 a crossover

Ondřej Láník
Diskuze (8)
Značka, které by se letos mělo podařit vyrobit 160 tisíc automobilů, by měla v roce 2010 produkovat ročně až 300 tisíc aut. Cestou jak zdvojnásobit objem produkce budou nové modely a přehodnocení současné prodejní strategie.

Ekonomický obrat v podnikání automobilové divize Fiat Group znamená, že by se tato skupina nadále měla pohybovat již jen v černých číslech. Náladu investorů podpořil šéf Fiatu Sergio Marchione konkrétními informacemi o plánech Fiatu, Alfy Romeo i Lancie.

Značka, které by se letos mělo podařit vyrobit 160 tisíc automobilů, by měla v roce 2010 produkovat ročně až 300 tisíc aut. Cestou jak zdvojnásobit objem produkce budou nové modely a přehodnocení současné prodejní strategie.

Už v příštím roce se k zákazníkům dostane malosériově vyráběné kupé 8C Competizione a také nová Alfa 159 Crosswagon.

Prvním významným krokem k tomu, aby se Alfa Romeo stala ziskovou odnoží Fiat Group bude nový Junior, který navýší produkci překonáním bodu zvratu, který je podle vedení firmy někde na 225 tisících vyrobených automobilů ročně. Nová čtyřmetrová Alfa vytvoří žádaný objem prodeje a výroby, bude mít jen tři dveře a cena bude začínat na 16 tisících euro. Nová marketingová orientace značky na zákazníky mezi 34 a 48 roky se začne praktikovat až s novým modelem 169, nástupcem 166. Ten by měl přijít na trh v roce 2009, stejně jako facelift řady 159, 159 Sportwagon, Spideru a Brery.

V roce 2010 se dočkáme 4,6 m dlouhého křížence mezi luxusním kupé a terénním automobilem, který zatím nese v plánech označení X-Over segmentu C.

Vedle modelových inovací slibuje Alfa Romeo zásadní obrat ve vnímání značky a její servisní sítě. Proces, který automobilka již na domácím trh odstartovala, má vyřadit ze sítě nekompetentní dealerství a začít nová partnerství.

V roce 2009 má Alfa Romeo znovu vstoupit na americký trh.

Ondřej Láník
Diskuze (8)