Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AM V8 Vantage: nahoře bez už příští rok

Aston Martin V8 Vantage, který debutoval na autosalonu v Ženevě, se v příštím roce představí také v otevřené verzi.
Zpět na článek
29. 8. 2005 16:07
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 16:26
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2005 16:34
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 16:39
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2005 09:50
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 10:40
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 11:53
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 11:56
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 12:59
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 13:56
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 14:22
neregistrovaný "ciello"
29. 8. 2005 17:25
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 8. 2005 17:49
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 10:32
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 8. 2005 11:57
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 13:05
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 13:07
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 14:06
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 14:35
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 19:40
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 20:18
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 16:16
neregistrovaný "rasto"
29. 8. 2005 16:28
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2005 16:27
neregistrovaný "Tom"
29. 8. 2005 17:00
neregistrovaný "Mephist0"
29. 8. 2005 17:39
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 18:04
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 22:18
neregistrovaný "ZZ"
29. 8. 2005 18:49
neregistrovaný "dCi"
30. 8. 2005 09:29
neregistrovaný "Woody"
30. 8. 2005 10:47
neregistrovaný "Coroner"
30. 8. 2005 12:25
neregistrovaný "dCi"
31. 8. 2005 09:19
neregistrovaný "Coroner"
30. 8. 2005 23:30
neregistrovaný "free"
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 16:07
Dakujem redakcii
za perfektnu prihravku. Od vcera totiz mam nielen obrazok: [odkaz] ALE HLAVNE NACRTY SKUTOCNEHO AUTA OD FORDU Z UK PATENTOVEHO URADU! >:D :[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2005 16:26
Re: Dakujem redakcii
>:D Tak to je mistrovská spolupráce >:D :yes:
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 16:34
Re: Dakujem redakcii
>:D ....tym sa uzavrie kruh (aha, pardon! Este nie! Este cakame novu limuzinu Lagonda!) . Aston Martin je dnes snad jedina znack, v ktorej by som nerobil nijake zmeny. Presne takto si ju predstavujem aj ja. Btw. Aston Martin od zaciatku 60. rokov prvykrat vykazal v prvom aj v druhom kvartali 2005 zisk!!! 15 rokov tvrdej prace na znacke ktora stala nad priepastou, 15 rokov odvahy, 15 rokov kompetenie, 15 rokov dobrehe vkusu, a zopar ludi ktori vedeli co robia. To vsetko sa oplatilo. Zivy priklad toho, kam vedie dobra a tvrda praca. :yes:
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2005 16:39
Re: Dakujem redakcii
To jsi napsal moc hezky :yes: :yes:
neregistrovaný "mates"
30. 8. 2005 09:50
Re: Dakujem redakcii
:yes: :yes:
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 10:40
Re: Dakujem redakcii
..ty Marko.. myslíš, že by tento postup byl použitelný u nějaké německé značky..?? On totiž AM nedělá žádný křečovitý činy ale pracuje trpělivě a podle charakteristiky značky.. Víš mám dojem že jsou uzavření do sebe (v dobrým), že mají jakoby klapky na očích a dělají svoje auta podle nejlepších zkušeností a znalostí.. Jasně se to nedá srovnat např. s gigantem VW.. ale principielně.. (asi jde i o to, že anglani a ostrovy jsou trochu jiné..) Píšeš tu o 15 letech tvrdé práce.. tak tím přemýšlím, kdyby opravdu třeba Saab nebo i to VW 10-15 let pracovali na svých věcech a nesnažili se rychle něco dostat na trh (nějakou slepeninu..).. jak by to fungovalo u rady a akcionářů a v celkové struktuře automobilky.. ;-\
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 11:53
Re: Dakujem redakcii
no, tento postup by bol pouzitelny kdekolvek...podla mna je to odrazom velmi kvalitneho teamu ludi. To co pises je presne filozofia, ktoru razim ja...neohliadat sa moc na inych...a vychadzat z charakteru svojej znacky, a robit to presne podla svojho najlepsieho svedomia. A ono to funguje. Aston je toho dokazom. S velmi kvlitnymi ludmi to pojde aj u VW. Lenze to chce rozmyslat aj v inych suvislostiach ako je zisk. A len malo managerov na svete je zarovaen aj fans v oblasti v ktorej posobia. Dalsie dva problemi su v tej strukture koncernu. Aston ma vramci Fordu obrovsku samostatnost - posobi "na vlastne triko". To je to o com som pisal vtedy v "navrhu VW". Vytvorit jedinu malu koordinacnu centralu a jednotlivym znackam dat relativnu samostatnost. Dalej treba zostihlit firmu. Co najmenej ludi a co najkvalitnejsi ludia. Davy (ktore robia bohvieco) sa blbo riadia. No a najvacsi problem je to presadit u akcionarov. To byvaju ludia, kt. nemaju radi zmeny - principialne, ani preto, ze taketo nieco stoji vzdy nemalo penazi. A ak nemas spravnych ludi, ktori to uriadia, bude to fiasko. S Astonom to este islo - tam to bolo takto nastavene uz pri jeho kupe. Ale napr ten VW by musel prejst obrovskou reformou - a ta vzdy boli. A ludia (akcinari, manazeri, odborove skupiny) nechcu aby ich nieco bolelo...
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 11:56
Re: Dakujem redakcii
este toto...neverim teda, ze take nieco je presaditelne na urovni velkeho koncernu. Jedina situacia, kedy by to bolo mozne je tazka krizova situacia. Vtedy by bola "politicka" ochota/potreba na nieco take...
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 12:14
Re: Dakujem redakcii
..to je právě to nač jsem myslel.. je spousta automobilek, ale spousta z nich má problem v jasné identifikaci klíčového zákazníka.. oproti tomu třeba u toho AM vidím jasnou filosofii založenou již v minulosti podobné té jakou měl i Jaguar.. cílit jen na určitou skupinu lidí.. sice omezenou seč movitou s vyhraněným vkusem... VW jde cestou všeho pro všechny.. a myslím, že to stojí mnohem víc než je příjem.. (obecně včetně úsilí).. Golf a Phaeton je důkaz.. Jasně.. jsme v době, kdy je potřeba držet krok.. ale právě to je ono.. nemyslím, že by třeba Land Rover někdy dělal osobní limuzíny.. sice třeba tolik nevydělá, ale taky nic navíc neutratí.. takže pořád roustou a mají určitej (ne astronomickej příjem jako VW).. a hlavně má jasnou pozici ve Ford.. Je jasné, že vždy bude lépe fungovat malá nebo středně malá soukromá firma než gigant.. (samo že jsou i vyjímky.. ale..) Na venek to totiž vypadá, že se ve VW křečovitě snaží udělat něco aby pohltili trh s co nejvíce modelama.. jenže to je marketingová záhuba.. Co mě právě zaráží.. tak že to jsou němci.. precizní a kalkulující.. ale možná právě že až moc.. necítím tam takový to svěží prostředí.. flexibilní a pružný.. spíš jen německou strnulost a hromadu lidí na kdejakých pozicích.. je to složitější.. takže mě to jen tak napadlo.. :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 12:59
Re: Dakujem redakcii
ono to o tych nemcoch vseobecne plati....ale to co sa tu teraz deje je dosledkom Piechovho megalomnstva zo zaciatku 90.rokov. Bol to on, kto odstartoval modelovu ofenzivu smerom nahor - Mercedes na to reagoval opacnym protiutokom. Predtym, ked si povedal, ze mas VW - kazdy vedel,ze mas kvalitne mainstraemove auto. A ked si povedal,ze mas Mercedes, kazdy vedel ze mas nieco "vznesene". Dnes? Mercedes moze byt cokolvek medzi 500.000 az 15.000.000 - nevies ci A-Klasse, alebo SLR (a to mi pride chore). A VW tiez: cokolvek medzi 250.000 - 4.000.000. Ta modelova vojna stale eskaluje - kazdy urobi odvetny model na odvetny model...a bohvie kde to skonci. Najhorsie je, ze obe firmy su dost vplyvne a tak do toho suboja zatahuju aj ine znacky/koncerny - tie musia tiez odpovedat na nejaky novy (ale trebars uplne nezmyslelny a necharakteristicky) model. Ono je ale chyba v ludoch, ktory chcu trebars ten Merc aj za cenu, ze bude divny. Hlavne za maju Mercedes. A je to podla mna systemova chyba v praci marketerov. Stali sa skor otrokmi trhovych poziadaviek (poziadaviek ludi), nez aby trh formovali. Zle sa komunikuju originalne poslania znaciek. Resp. najjednoduchsie je kaslat uplne na to - a dat ludom co chcu. Typicky vzate, napr. Porsche by nam mohlo s jednym svojim modelom rozpravat....
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 13:56
Re: Dakujem redakcii
>:D .. jo Porsche jo.. Ono se to dá modelově vyjádřit na krému Dove... když marketing a vývoj uvedl nějaký druh jaru na mytí Dove.. tak to nikdo nepřijal.. klasická chyba.. jenže je to "krém" za pár šupů.. kdežto auto je image - záležitost.. přesně jsi to vystihl s Merc za 500.000.. Jenže to je právě to, že to deklasuje vnímání značky a značku jako takovou.. stejně i u VW opačným směrem u Pahaetona... což z dlouhodobýho hlediska je spíše cesta ke dnu.. Spíš vnímám oddělení marketingu jako nedostatečně komunikující se všemy odvětvími od plánování, přes after-sale až po výrobu.. tam by možná mohli daleko jasněji stanovit potřeby zákazníka a zlepšovat stávající model v mainstraemovém segmentu... a ostatní směrovat do divizí koncernu na Audi a Skodu nebo Seat ci Bentley.. Ale již jsme v době, kdy pomalu začínají všechny obrovské firmy cítit důsledky slučování v jeden koncern.. Ať je to adidas s reebok nebo Swatch group stejně jako třeba GM, Daimler nebo ostatní... a to v pozitivním i negativním.. do toho politická situace v německu ve vztahu k samotnému VW a jeho placeným zástupců ve vládě a parlamentu stejně jako sociální situace zamestnanost a pracovní místa ve vztahu se šetřením... což by nebyl takovej problém, jenže akcionáři (nechtějí aby je něco bolelo - :yes: ) tak raději jsou spokojení s krátkodobým nárůstem zisku a nechuť ke změnám s dlouhodobým charakterem.. těm je to totiž hlavně "jedno"... Ale asi tohle všechno by bylo na knížku... :-)
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 14:13
Re: Dakujem redakcii
:yes: ...ja iba dodam, ze podla mna je nudrzatelne, aby megakonceny (v akejkolvek oblasti) prezili v tejto, alebo priblizne rovnakej podobe. Je totiz pravda, ze na prilis mnohych je uz zretelne vidiet, ze narazaju na/nad (minimalne z pohladu riadenia) strop moznosti. Dalej uz efektivne rast nejde. Pokus povedie k uplnemu zruteniu. Je to asi ako s tymi drevennymi kockami, kt. stavas na seba - veza rastie, ale iba do istej vysky.... Preto chcem zmeny tu a teraz. V tejto chvili, ked je cas na "mozme" to bude predsa bolet menej, ako ked pride cas "musime"...
neregistrovaný "ciello"
30. 8. 2005 14:22
Re: Dakujem redakcii
:yes: ;-) jo.. kniha by bylo málo... ;-)
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 8. 2005 17:25
Re: Dakujem redakcii
tohle snad nekoho muselo stat job, ne? 8)
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 17:49
Re: Dakujem redakcii
A co Ti ja viem?! >:D ...snad ani nie! ;-) Ale aby som ja raz skaredo nedoplatil na tieto moje aktivity co tu predvadzam. Pripustam, ze teraz s tym Volante je to uz trosku tuhe cafe... ;-\
neregistrovaný "Yaroukh"
30. 8. 2005 10:32
Re: Dakujem redakcii
no ja to myslel spis tak, jestli k tomu nemas i "zajimavy pribeh" (ne zrovna svuj, pac doufam, ze vis co delas - jsi cenny zdroj informaci ;o))
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 11:57
Re: Dakujem redakcii
Ak by som mal ja zaujimavy pribeh k niecomu takemuto....tak to by som mal pruser ako svina! ;-) Btw. az pride cas, tak mam info o buducej ge. 7er priamo od cloveka z vyvoja BMW. To este len budu "slehy"! ;-)
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 13:05
Re: Dakujem redakcii
a jé je!! :-) ale já myslím, že Bangle se trochu zkrotil a jinak 7er je dobrá... :yes:
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 13:07
Re: Dakujem redakcii
No ja neviem - ta sucasna....ale ja mam inforamcie o serii aut pripravovanych na rok 2009! ;-)
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 14:06
Re: Dakujem redakcii
no to je mi jasný, že ty máš nějaký "vejpečky" >:D >:D :yes: snad nebudeme tak zklamaní, přeci jen je to až za 4 roky a tak nás třeba hybridní pohon už tolik nerozhází ;-)
neregistrovaný "Marko"
30. 8. 2005 14:35
Re: Dakujem redakcii
Btw..hybridny pohon bude od zaciatku v ponuke. Hned v niekolkych vykonovych verziach...ale co budem prezradzat "dopredu"...pockajte si najblizsi clanok o BMW...nech diskuska nie je pod niecim inym uplne off-topic
neregistrovaný "Micek"
30. 8. 2005 19:40
Re: Dakujem redakcii
>:D >:D ... to jsem jen střelil od boku ten "hybriďák" :-)
neregistrovaný "Micek"
29. 8. 2005 20:18
Re: Dakujem redakcii
máš mail :-)
neregistrovaný "rasto"
29. 8. 2005 16:16
krasa
no comment. na to sa da len pozerat s otvorenou hubou. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
29. 8. 2005 16:28
Re: krasa
>:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
29. 8. 2005 16:27
bez titulku
Tak tohle teda opravdu můžu :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mephist0"
29. 8. 2005 17:00
neuveritelne
cumim na to s otvorenou hubou...neuveritelne krasna kara, toto uz prekracuje aj hranice umenia...na tomto by som chcel jazdit v piatok na chalupu alebo sobotu na diskoteku :-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Guest"
29. 8. 2005 17:39
AM DB9
mno..mesic zpatky jsem v provozu potkal svoji prvni DB9..znate jak to u osudovych setkani je..jizva na srdci, zpocene dlane a navzdy si pamatujete na jeji vyraz, na jeji ladnost tvaru i pohybu na presnou atmosferu te chvile, kdy Vas srazila do kolen a vy jen tise septate prosbu at se zastavi, at na Vas jen dopadne jeji stin......o to vic se tesim na prvni setkani s jeji mladsi sestrou, obzvlast az si odlozi vrchni dil :-) mimochdem, ty nacrtky jsou skvele :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
29. 8. 2005 18:04
Re: AM DB9
Poznam, co sa deje ked vidime ladne tvary a pohyby tej nasej krasky ;-) Uplny kolaps nervoveho systemu. Telesne funkcie nefunguju, alebo pracuju uplne zle. "Laska je chyba v programe." 8-s
neregistrovaný "ZZ"
29. 8. 2005 22:18
Re: AM DB9
>:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "dCi"
29. 8. 2005 18:49
TO JE ZVLÁŠTNÍ TOJE ZVLÁŠTNÍ
Ve sprše jsem ze sebe smyl pot, ale ještě mě čeká posilovna. To co dělá Aston Martin nemá chybu, auta jsou překrásná a nemají minimálně v tomhle aspektu srovnatelnou konkurenci. Jen se nedokáži zbavit pocitu, že ačkoliv je např. DB9 fantastický, na svého předchůdce zkrátka nemá. Podívejte: [odkaz]
DB9 hraje prim uvnitř, interiér DB7 je poplatný své době, ale minimálně silueta a především záď (foto 7) hraje pro DB7.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Woody"
30. 8. 2005 09:29
Re: TO JE ZVLÁŠTNÍ TOJE ZVLÁŠTNÍ
Je mi lito, ale nemuzu souhlasit hcybi mi tam ta nadherna, velka maska, ktera cely auto otevira, ale jinak Astony sou to nejhezci co ted jezdi
neregistrovaný "Coroner"
30. 8. 2005 10:47
AM vs Porsche
Páni v Stutgarte majú určite nočné mory pretože tento babyAston roztrhá ich 911 na kusy, nemyslím výkonom na ceste ale tým sexapelom ktorý z Astonu priam strieka na každú stranu z každého uhlu pohľadu! Po veleúspešnom ale otrasnom Cayanovi by mali začať uvažovať snáď o nejakom MPV čo by ich ťahal z biedy... >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dCi"
30. 8. 2005 12:25
Re: AM vs Porsche
Nic proti Porsche, ale Aston je někde jinde už samotnou značkou. Porsche je vedle něj trapná sériovka, snaha jednoho Hitlerova kamaráda vytřískat z technologicky podprůměrného broučího podvozku nějaké výkony. Za Porsche se už člověk pomalu ani neohlédne, Aston je modla. Tím nechci říct, že Porsche je sráč, který mi stojí v garáži ve čtyřech provedeních. Jen je podle mne jinde než Aston. No a teď si jedu koupit novou ledničku, abych ji pak mohl nosit celé odpoledne po dvoře do úplného propocení. :yes:
neregistrovaný "Coroner"
31. 8. 2005 09:19
Re: AM vs Porsche
Súhlas, ja som chcel povedať to, že keď sa potvrdia fámy o štartovacej cene tohto Astonu ktorá by mala byť na úrovni 911 tak nieje o čom... Technicky si ale dovolím tvrdiť že je Porsche dokonalejšie, popiera zákony fyziky a mechaniky koncepciou uloženia motoru hehe, ale Aston má flair a exkluzivitu.. :-)
neregistrovaný "free"
30. 8. 2005 23:30
....já to auto chci....
nic víc k tomu neumím říct :yes:
Rozbalit vlákno
0