Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Americká statistika: automobily, v nichž nejčastěji umírají lidé v USA

Americké pojišťovny pravidelně publikují statistiky počtu mrtvých řidičů jednotlivých modelů automobilů. V poslední statistice zvítězil minivan Chevrolet Astro, na opačném konci se nachází Chevrolet Blazer.
Zpět na článek
21. 4. 2007 10:42
neregistrovaný "Saman"
21. 4. 2007 10:45
neregistrovaný "blablabla"
22. 4. 2007 01:41
22. 4. 2007 21:33
neregistrovaný "Nism0"
21. 4. 2007 10:50
neregistrovaný "FX"
21. 4. 2007 11:05
21. 4. 2007 11:28
neregistrovaný "Ford"
21. 4. 2007 11:33
neregistrovaný "Pol"
21. 4. 2007 12:22
neregistrovaný "Pavel"
21. 4. 2007 12:47
neregistrovaný "HonzaJ1"
21. 4. 2007 23:36
21. 4. 2007 17:09
21. 4. 2007 23:36
22. 4. 2007 01:36
21. 4. 2007 11:12
neregistrovaný "Ford"
22. 4. 2007 06:17
neregistrovaný "palo_"
21. 4. 2007 11:58
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 22:29
neregistrovaný "Bárt"
23. 4. 2007 11:53
neregistrovaný "smudliky budliky"
21. 4. 2007 22:33
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 12:10
neregistrovaný "4x4"
21. 4. 2007 20:49
neregistrovaný "ZZ"
23. 4. 2007 11:54
neregistrovaný "smudliky budliky"
21. 4. 2007 13:11
21. 4. 2007 20:50
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 19:09
neregistrovaný "Ford"
21. 4. 2007 20:53
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 08:45
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 12:23
anonym
21. 4. 2007 20:50
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 22:13
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 08:43
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 10:29
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 10:37
22. 4. 2007 13:16
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 16:40
22. 4. 2007 18:35
22. 4. 2007 18:37
22. 4. 2007 18:46
22. 4. 2007 21:58
22. 4. 2007 22:20
22. 4. 2007 23:03
22. 4. 2007 23:05
22. 4. 2007 12:19
22. 4. 2007 13:18
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 16:22
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 16:44
22. 4. 2007 16:58
22. 4. 2007 17:16
22. 4. 2007 17:28
22. 4. 2007 17:50
22. 4. 2007 18:10
23. 4. 2007 09:50
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 21:30
22. 4. 2007 21:55
23. 4. 2007 11:58
neregistrovaný "smudliky budliky"
21. 4. 2007 15:44
neregistrovaný "mayday"
21. 4. 2007 16:21
anonym
21. 4. 2007 16:57
22. 4. 2007 10:42
21. 4. 2007 17:13
neregistrovaný "mamlas"
21. 4. 2007 17:02
22. 4. 2007 06:35
neregistrovaný "palo_"
21. 4. 2007 20:22
21. 4. 2007 21:13
21. 4. 2007 21:42
neregistrovaný "comper"
22. 4. 2007 06:39
neregistrovaný "palo_"
21. 4. 2007 21:43
neregistrovaný "comper"
21. 4. 2007 22:08
anonym
21. 4. 2007 22:19
anonym
22. 4. 2007 00:06
22. 4. 2007 01:35
anonym
22. 4. 2007 02:59
anonym
22. 4. 2007 10:02
neregistrovaný "Rivit"
22. 4. 2007 06:31
anonym
22. 4. 2007 11:33
neregistrovaný "Marek"
22. 4. 2007 12:37
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 16:07
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 19:44
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 20:32
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 23:42
neregistrovaný "Alessio"
23. 4. 2007 10:29
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 13:27
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 15:16
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 16:47
22. 4. 2007 16:49
22. 4. 2007 19:14
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:41
22. 4. 2007 19:45
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:47
22. 4. 2007 19:53
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:57
22. 4. 2007 20:01
neregistrovaný "Alessio"
23. 4. 2007 09:56
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 09:23
22. 4. 2007 09:39
neregistrovaný "bingo"
22. 4. 2007 17:12
22. 4. 2007 17:40
neregistrovaný "trachta"
22. 4. 2007 17:44
neregistrovaný "trachta"
22. 4. 2007 18:54
22. 4. 2007 19:38
22. 4. 2007 20:04
22. 4. 2007 21:28
22. 4. 2007 19:19
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:40
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:46
neregistrovaný "Alessio"
23. 4. 2007 09:36
neregistrovaný "ZZ"
23. 4. 2007 12:02
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 4. 2007 22:38
anonym
22. 4. 2007 22:48
neregistrovaný "Pol"
23. 4. 2007 00:01
neregistrovaný "Pol"
22. 4. 2007 21:41
22. 4. 2007 21:55
22. 4. 2007 22:15
22. 4. 2007 22:18
22. 4. 2007 22:26
22. 4. 2007 22:29
23. 4. 2007 00:40
23. 4. 2007 00:36
neregistrovaný "Pol"
24. 4. 2007 12:27
neregistrovaný "jb"
25. 4. 2007 16:36
neregistrovaný "PP"
26. 4. 2007 20:51
neregistrovaný "tomk1603"
4. 5. 2007 16:03
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:15
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:24
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:33
neregistrovaný "zerotaur"
neregistrovaný "Saman"
21. 4. 2007 10:42
docela maso
tolik umrti na 1 mega duší je docela dost, a treba takove auto jako Nissan 350Z sem vubec v seznamu necekal, podle cisel se musi v USA prodavat lip nes hamburgry u Mekace :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "blablabla"
21. 4. 2007 10:45
Re: docela maso
americka statistika ako sa patri... o *
22. 4. 2007 01:41
Re: docela maso
pokud si dáš práci a tu statistiku najdeš tak zjistíš že počítá s 100245ks 300Z
neregistrovaný "Nism0"
22. 4. 2007 21:33
Re: docela maso
se nediv když si amíci myslej ze auto zvladnou s vypnutym ESP xD
neregistrovaný "FX"
21. 4. 2007 10:50
špatné pro lowendy
Statistika jasně vypovídá o tom, že lowendoví výrobci jako chevrolet a kia moc do bezpočnosti neinvestují :-) Naoipak u sporťáků jako je 350Z, NSX se dá předpokládat, že v nich moc lidí jezdit pomalu nebude. Druhá tabulka jasně ukazuje premiovost evropských značek. :-!
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2007 11:05
JEZDI OPATRNĚ
Evropa opět dokazuje, co v autech umí. Jo, nejméně úmrtí v BMW 7 :yes: AUDI A4 :yes: a Mercedes E-Klasse :yes: Přesto... jezdi opatrně. Zejména v Riu. Myslím jako v Autu Kia Rio. Mimochodem, to je totožné auto, které se prodává i u nás? Ví to tu někdo?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Ford"
21. 4. 2007 11:28
Re: JEZDI OPATRNĚ
To není o to kdo jaké dělá auta, ale kdo je řídí. Ty "životu bezpečné" jsou většinou dodávky a větší auta. A ty "životu nebezpečné" jsou v drtivé většině sportovně vyhlížející nebo malá auta.
neregistrovaný "Pol"
21. 4. 2007 11:33
Re: JEZDI OPATRNĚ
Tak, tak po Japoncích se u nás vyrábějí druhá nejbezpečnější auta Evropa jede >:-[]
neregistrovaný "Pavel"
21. 4. 2007 12:22
Re: JEZDI OPATRNĚ
Ja bych spis rekl, ze Tebou vyjmenovana auta ridi vetsinou starsi lide a lide bez emoci, tim padem to na silnici neprehani s rychlosti a riskovanim, coz se samozrejme vyznamnou merou podepise na nehodovosti. Takovahle statistika mi prijde naprosto zavadejici... Takovouto statistiku ovlivnuje tolik veci, ze se podle toho vubec neda usuzovat, jake ma dane auto vlastnosti ohledne bezpecnosti...
neregistrovaný "HonzaJ1"
21. 4. 2007 12:47
Re: JEZDI OPATRNĚ
Zdá se, že je to ta samá, co se prodává u nás...
[odkaz]
21. 4. 2007 14:12
Re: Nepodstatne
Vzhledem k celkove nesmyslnosti cele statistiky je uplne podruzne, jeslti je to ta sama. Napriklad pro to, ze tam na prednich mistech neni videt mnoho starych aut... Znamena to, ze jsou bezpecnejsi? To tezko. Spis jejich najitele mene casto bouraji a kdyz, tak ne tak nebezpecne... To jak je Kia bezpecna/nebezpecna muze zjistit jen zkusebna. Nejlepsi je pak porovnat vysledky podle vsech dostupnych standartu testu. Tyhle "statistiky" jsou pouha demagogie. :-!
Avatar - VDC
21. 4. 2007 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2007 01:36
Re: Nepodstatne
je to stejný model Rio co u nás, ale jedná se o tu předchozí generaci 2002-2004.
Ta studie je do roku 2005 a nový model se začal prodávat na přelomu 2005/2006
neregistrovaný "Ford"
21. 4. 2007 11:12
No kdo ví
Řekl bych že je to statistika absolutně o ničem a bez objektivních souvislostí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "palo_"
22. 4. 2007 06:17
Re: No kdo ví
nieje uplne nezmyselna.. logika potvrdi ze bmw 7, a4 quattro a medak e asi nebududu patrit na posledne priecky. a naopak sportiaky a male nebezpecne auta povrdili, ze sa v nich skratka umiera v priemere viac. to neznamena ze keby si si ty kupil 500 konove auto, ze sa este v ten den zabijes. ale keby si teraz dal milionu ludi 350ztko, tak je "fakt" ze do roka z nich 200 zit nebude
neregistrovaný "zden"
21. 4. 2007 11:40
zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou supe
mezi temi nebezpecnymi auty neni zadne evropske, naproti mezi bezpecnymi hned 4, i když vímm, že z evropskych aut se v americe prodavaji hlavně luxusní a ta horší prakticky žádná

jinak si taky myslím, že tam nejsou zahrnutá auta, kterých se neprodává tolik, např. u nějakýho modelu ferrari by stačilo aby se zabil 1 clovek pri 2000 registrovanych aut a hned by to bylo 500 umrti na milion aut... jinak je ale jasne vidět, proč si koupit osvědčený porsche a ne nissan, i když je fakt, že nissan je možná běžnější auto a víc lidí to hrotí oproti rozvážným majitelům porsche
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 11:58
Re: zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou
Hlavně 350Z je v USA častý cíl tunerů...pokud mají stejnou mentalitu jako ti mamlasové u nás, tak potěš koště...240 umrtí na milion je ještě docela "málo" ;-\ . Ale připojuji se k GTI-mu. Je jasné, že evropské klády jako E-klasse patří k tomu nejlepšímu, co můžeš mít :yes:
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 20:47
Re: zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou
Vždyť je to naprosto zavádějící statistika! O ničem to nevypovídá... :no: A tím, že se v E-klasse zabije míň lidí z ní dělá bezpečnější a lepší auto? Je to statistika jen proti počtu prodaných vozů.. ne proti počtu najetých mil, stáří řidičů atd... naprosto zcestné a zavádějící... Ale určitě na to někdo dostal hezký grant někde na univerzitě >:D
neregistrovaný "Bárt"
21. 4. 2007 22:29
Re: zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou
No tak v tom článku stojí, že je to normovaný na 1000 prodaných aut... Takže ačkoliv celkově tu statistiku považuji za ne moc použitelnou, tak v tomdle ohledu to maj "ošéfovaný" :-)
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 08:38
Re: zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou
Vždyť to říkám: jen proti počtu prodaných vozů... což je trochu málo :-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 4. 2007 11:53
Re: zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou
Hele, ZZ, tak to vstřebej. Když holt komplexnější statistiky s nájezdem km nejsou, tak tohle je nejlepší možné přiblížení, které musíme brát. Ostatně ty evropské vozy v čelech žebříčku budou mít zrovna ty nájezdy relativně vysoké... Éčkem se křižují dálnice, to samé sedmou.
neregistrovaný "Alessio"
21. 4. 2007 22:33
Re: zadny nebezpecny evropsky auto, skutecne nebezpecne sou
Ale jistě...takovéhle statistiky jsou naprd. Evropské výrobce ale potěšit mohou
neregistrovaný "4x4"
21. 4. 2007 12:10
tato statistika je o nicom
keby sa taketo nieco vyhodnotilo u nas tak zistime ze najviac umrti bude v Skodovkach
Rozbalit vlákno
3
Avatar - VDC
21. 4. 2007 17:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 20:49
Re: tato statistika je o nicom
Přesně... grant >:D Taky mě to napadlo :yes: :-) Hlavně když posadíš domov důchodců na Bentley a necháš je tam umřít, tak hned klesne o pár příček >:-[]
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 4. 2007 11:54
Re: tato statistika je o nicom
ve vytunenych golfech II a III a BMW 3 z roku nebreč... u starších škodovek to stáhnou rozvážnější starší řidiči... u novějších škodovek to nestáhne nikdo, ale to je obecně taková ta nešťastná skupina služebních řidíčů a nižšího managementu... :-)
Avatar - Czerwik
21. 4. 2007 13:11
350Z
fu...ten Nissan ma tam prekvapil...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 20:50
Re: 350Z
A co tě na tom prosimtě tak překvapilo? Že se v cenově dostupném sportovním autě více umírá? Podívej se na US ceny a pak se přestaneš divit...
Avatar - Ricardo
21. 4. 2007 13:25
Velice zavádějící
Na konečné číslo má určitě větší vliv způsob používání daného auta (město/mimo město/dálnice, klidná/sportovní jízda, jízda sám/s rodinou...) a složení vzorku řidičů (starší/mladší, klidnější/agresivnější...), bezpečnost samotného auta hraje menší roli. Čili tato statistika je jedním slovem na h :no:
Rozbalit vlákno
49
21. 4. 2007 14:05
Re: Velice zavádějící
Přesně. Tento tyden se na Auto vyrojily totalne zcestne "pastatistiky". Korme jaksi predjimane spolehlivosti nemeckych aut vyplivajici z dat z deutschlandskeho autoklubu (nebude v tom nahoda? ;-) ) se tady ted objevuje statistika hrobecku na milion prodanych vozidel. No nejlepsi skore dle me maji F360 Modena, F430 a Vsechna Lamba. S tema se totiz jezdi vetsinou skutecne na krev (a jejich majitele casto taky mivaji prepudrovane rypaky nebo v alespon lahev v ruce) Kdyz ve 180 potkate betonovy sloup nebo celne nejaky nakladak, tak tam muze byt 50 airbagu a jsou beztak zbytecne... (mam kamarada, co dela konstruktera ve Ferrari a ten tvrdi, ze tam kvuli hmotnosti misto airbagu patri petibodovy pas ;-) a ze beztak je to vsechno zbytecne, pokud to majitel nema v hlave v poradku) Spatny vysledek low-endu muze byt zpusobeny take tim, ze to casteji asi ridi mladsi a min zkuseni ridici, nebo v jeich vyssim prumernem stari. Nejmin mrvych tak maji zncky, ktere si kupuji zajisteni "tatove" od rodin. Urcite nejmin mrtvych z nich ma RR. Ty totiz vetsinou ridi profesinal Jean ;-) Pocitat mrtve v RR na milion registrovanych aut by asi bylo jeste absurdnejsi. I kdyz ne o mnoho vice nez cela ta statistika. >:D
Avatar - Ricardo
21. 4. 2007 15:47
Re: Velice zavádějící
To je pravda, jestli se v Porsche Carrera GT někdo zabil (a já myslím, že o tom byl před nějakou dobou článek) tak je to skoro 1000 usmrcených na milión aut >:D :-( :no:
neregistrovaný "Ford"
21. 4. 2007 19:09
Re: Velice zavádějící
Počítají se dva naráz?
A je z tho případ pro právníky. Nebezpečné auto pro traktoristy z USA.

www.businessweek.com/…os/content/jun20
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 20:53
Re: Velice zavádějící
>:D "prepudrovane rypaky" jójóó a pak že v Californii nesněží, co? >:-[]
21. 4. 2007 23:54
Re: Velice zavádějící
No, tohle ti jde, jak ti píši dole, tedy ty holověté slogany primitivů. V tomhle ses tu už dávno dobře zapsal, toho se drž :yes:
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 08:45
Re: Velice zavádějící
A co jde tobě? To nám tu pověz >:D
22. 4. 2007 16:36
Re: Velice zavádějící
Jsem rád, že se držíš krátkých vět, vidím, žes mě vyšlyšel. Obsah standardní, ale rychleji shlédnutelný >:D Chválím tě ZZ :yes:
anonym
22. 4. 2007 12:23
Re: Velice zavádějící
Kamarád konstruktér ve Ferrari >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 20:50
Re: Velice zavádějící
:yes: :yes: :yes: Přesně!
Avatar - Ricardo
21. 4. 2007 21:17
Re: Velice zavádějící
Dík za podporu :-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
21. 4. 2007 22:13
Re: Velice zavádějící
Nemáš vůbec zač. Nahoře to píšu stejně. ;-) :yes: Každý,kdo trochu přemýšlí, to nemůže hltat... :-) natož psát, že z toho plyne, že se v Evropě tím pádem dělají nejlepší auta. Je to jako s vínem. Na každém civilizovaném kontinentu koupíš vynikající lahve i ocet... stejně jako s auty ;-) Akorát tupci a obzorově omezení se hlava nehlava bijí jen za tu "svou" pravdu. ;-)
21. 4. 2007 23:52
Re: Velice zavádějící
ZZ, tebe číst, to člověka vždy povzbudí, protože tak vzácný případ intelektuální slepoty, jakým jsi ty, se opravdu vidí velmi, velmi zřídka. Když tak si vždy před odesláním napiš své věty pod sebe a odstraňuj v nich významové rozpory... když to odladíš, teprve pak odešli. Jinak jsi tu za šaška >:D Jinak ti jdou dobře takové ty holověté slogany lehkých primitivů. To myslím je tvá parketa, tak se toho drž a nesnaž se o složitější věty. Tam opravdu pak hrozí zhroucení osobnosti...
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 08:43
Re: Velice zavádějící
Nevím, proč se mícháš do diskuze mne s Ricardem. Možná ses našel v těch obzorově omezených tupcích (pochopitelně že správně) a měl jsi potřebu reagovat a trochu mi to nandat, viď? Už jsem si zvykl, že svou tupost nahrazuješ napadáním druhých, takže mě vlastně tvůj příspěvek k tématu diskuze vůbec nepřekvapil. Pořád stejnej dobytek, jakým jsi už léta :no: PS: Na další tvoje zhovadilosti už neodpovídám, blbe :-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 12:04
Re: Velice zavádějící
:-) :yes:
22. 4. 2007 16:33
Re: Velice zavádějící
Je mi jedno, jestli odpovídáš či neodpovídáš, ale nezapomeň - než odešleš příspěvek, odstraň z něho rozpory ve větách. Jestli to dokážeš :-)
21. 4. 2007 23:47
Re: JE TO PŘECE JINAK
No přece, z té statistiky se dozvíš, že prostě průměrní řidiči v BMW 7 umírají méně, než v jiných vozech. O tom je ta statistika. Jezdíš v BMW 7? Pak můžeš být poměrně klidný... patříš do velmi dobré skupiny řidíčů, kteří řídí bezpečně a jezdí v bezpečném autě. Zrovna tak je tomu, pokud sedláš MB-E či např. AUDI A4... Je potřeba vnímat správně výsledky. Nepropadej fobii nekterých diskutujících, kteří tam nenašli tatínkovo auto, tak celou diskuzi zatracují... Koneckonců, i ten výsledek Nissanu ZX je velmi výmluvný... jistě - v kontextu sportovních vozů je v USA vlastník ZX ten, který má řádově větší naději na úmrtí, než-li ten v Porschi, prostě proto, že v Porschi se tolik lidí nezabilo jako v ZX... a to je všechno.
22. 4. 2007 10:05
Re: I ty kecko
To co tady pises je totalni blbost. Vzhledem k poctu prodanych kusu a povahy zakazniku kteri si je kupuji musi byt nejvic mrtvych prave mezi auty jako jsou levnejsi Ferrari a Lamaba. Vzdyt vice nez polovina majitelu F360 v USA ho do prvniho roku nabourala. O mrtvych se staitistika nezminuje, ale kdyz holt nekdo boura v extremni rychlosti, tak je bezpecnost auta podruzna. Muze to byt klidne 20 000 na milion a o bezpecnosti auta samotneho to nevypovida VUBEC NIC! Zabije ho uz samotne pretizeni. A demagogie ktreou vypouztis ohledne "kast" ridicu je totalne zcestna! Prestoze si koupis BMW 7, ale zustnes *, tak se muzes zabit uplne stejne jako v cemkoliv jinem. A naopak si muzes koupit Nissan ZX a nemusi se ti stat nic. Navic tam dle me zamerne chybi "Negativni hvezdy" jako supersporty, pac to by bezezbytku dokazalo totalni irrelevanci cele statistiky. PS: Ty vis jak dopadlo porsche, ze s nim tady tak operujes? Nebylo nahodou vylouceno podobne jako treba Ferrari nebo Lambo? (ty by totiz "vyhraly" pocet mrtvych na milion registraci)
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 10:29
Re: I ty kecko
...je to tak :yes:
22. 4. 2007 10:37
Re: Ja vim,
Jen mistni klaun to porad nemuze pochopit. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 13:16
Re: Ja vim,
Ten toho už léta nechápe víc :-)
22. 4. 2007 16:40
Re: Ja vim,
Píšeš to správně - i v BMW se můžeš nabourat... ale holt ses ze statistiky dozvěděl, že v tom sedmičkovém BMW jsi bezpečnější... a to je vše. Proč se bourá hodně v ZX a méně v Porschi či Ferrari je přece jasné - ZX je auto za pár šlupek a tak holt v něm pokouší osud mnoho jezdců, kteří do něho přeskočili rovnou z metra...
22. 4. 2007 18:35
Re: Ja vim,
Ve Ferrari, a osobne si myslim, ze i v Porsche, zahyne v pomeru k registrovanym vozidlum daleko vic lidi nez v ZX. Jen je kvuli nedostatecnemu rozsireni zrejme do statistiky nezahrnuli. S bezpecnosti aut jako takovych to nema NIC spoleceho - je to presne o tom, ze ta statistika je nesmysl!
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:46
Re: Nissan ZX
GTI, raději to zopakuju - Nissan ZX je předchůdce 350Z. Pravděpodobně myslíš model Z32, označovaný obchodním jménem Nissan 300ZX. Vyráběl se do roku 2000, v Americe se přestal prodávat v roce 1996. Ten předmětem této statistiky není. Jeho nástupcem je od roku 2002 model Z33, tedy zkoumaný Nissan 350Z. Je to zcela nová konstrukce, která se snaží koncepcí více podobat první generaci z roku 1970 než svému přímému předchůdci.
22. 4. 2007 21:58
Re: Nissan ZX
Nemusíš se tak dopodrobna rozepisovat. Vím o čem to je. Nahoře jsem napsal chybné označení modelu. Na tom nebazíruj, soustřeďuj se na tabulky, případně si notujte s intelektuálně spřízněným Essesantem... To myslím je tak tvoje patro.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 22:20
Re: Nissan ZX
To je ti ke cti, já jsem se jenom bál, aby se stokrát opakovaná lež nestala pravdou. PS: Notovat si můžu s kým chci a s kým to náhoda dovolí. Zůstaň v klidu, pokus o spiknutí se zase nekoná :-)
22. 4. 2007 23:03
Re: Nissan ZX
Vrže to, Ricardo. Bohužel...
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 23:05
Re: Nissan ZX
A kde ti to vrže?
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 12:19
Re: Nissan ZX
Chápu že to pro tebe může být svým způsobem profesní trénink >:D Jestli chceš tu hru hrát tak ji hrát budem. Jistě chápeš že podle kritérií této statistiky by byla obyčejná A4 bezpečnější než RS4 a E350 než E63 AMG. To že v Nissanu 350Z se zabije víc lidí než v Porsche není způsobené nějakou závažnou konstrukční chybou (ne každé sporotovní auto je Audi TT >:-[] ) ale skupinou jeho řidičů. 350Z je Guru všech amerických tunerů, což o 911 nebo Caymanovi neplatí. Ale zkus vyměnit všechny řidiče těchto aut a statistka dopadne plus mínus nějaký bod stejně. PS: Nissan ZX o kterém píšeš je skoro určitě méně bezpečný než současná generace 350Z ;-)
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 13:18
Re: Nissan ZX
>:D :yes: >:-[] ;-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 16:22
Re: Nissan ZX
>:D :yes:
22. 4. 2007 16:44
Re: Nissan ZX
Ale přece (píši ti to znovu) o tom ta statistika je - jestliže v USA patříš mezi ty, kteří jezdí v tom Nissanu, pak máš řádově větší naději, že ho nepřežiješ, než řidiči kteří právě kupují BMW7... nic víc v té statistice nehledej.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 16:58
Re: Nissan ZX
Příčina, důsledek - děláš v tom trošku guláš. Ta naděje že nepřeřiju by se neukrývala ve faktu, že 350Z je snad rakev na kolečkách nebo co, ale ve mě. To číslo ani tak neodráží rozdíl mezi bezpečností různých aut jako to, že tu třistapadesátku si koupí mladý nevybouřenec který bude hledat hranice své i svého auta, kdežto sedmičku si pořídí úspěšný muž s důchodem na dohled který navolí na tempomatu 55 mph. Takže znovu: zkus ty řidiče prohodit a uvidíš že v 350Z se dá stejně dobře nezabít jako v 7er zabít. Rozdíl je především v té hlavě, která se dívá přes volant a rozhoduje kam a jak rychle to pošle ;-)
22. 4. 2007 17:16
Re: Nissan ZX
O tom stále píši - čti mě pomalu: pokud patříš v USA k řidičím, kteří jezdí BMW7, máš naději dožít důchod větší, než když patříš do skupiny řidičů, kteří sedlají ten Nissan. To je vše, Ricardo... o tom je ta statistika. Ta statistika vypovídá o počtu mrtvých k autech po modelech. Neprohazuj, čti.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 17:28
Re: Nissan ZX
A je to tu, obrat o 180° >:D Dovol abych tě citoval, i když vím, že je to cesta do pekel: "Jezdíš v BMW 7? Pak můžeš být poměrně klidný...". To je přesně důsledek této zvrlé statistiky. Výsledky tvoří řidiči, nikoliv výroce, ten je nemůže nijak ovlivnit. I kdyby 350Z bylo nejbezpečnější auto na světě, při nočním závodě se v něm dá zabít, stejně dobře jako v 7er, A4, Corvettě nebo Cliu. Tak to prostě je. Myslíš si snad že Hlinka zemřel kvůli tomu, že jel v Superbu?
22. 4. 2007 17:50
Re: Nissan ZX
Žádný obrat. Stále dokola píši to samé. Samozřejmě, že ten bavorák je obecně velmi bezpečným autem. Ovšem také se k tomu druží to, že většinou ho řídí znalý člověk (pominu-li okraje)... a o těchto skutečnostech je ta statistika. Prostě na přepočtený milión připadá nejmíň úmrtí třeba na toho BMW 7. To stačí, nehledej v tom to spiknutí z Mnichova... je to prostě tak, že na milión prodanejch sedmiček připadá určitý počet mrtvých. Kolik jich je, to najdeš v tabulce. Kolik jich je v Accuře, to tam najdeš také... A pokud ti dojde, že "stejná auta" kupují "stejní šoféři" (myslím naturelem atd) pak budeš na výsledky nahlížet jinak.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:10
Re: Nissan ZX
Být PRO a používat zároveň arugmenty PROTI, to zvládá málokdo, musím tě v tomto ocenit :yes: Ale jinak tvoje rada ZZmu patří spíš tobě: Čti se, milý GTI. Protože tím co tady píšeš naznačuje, že koupí Sedmičky se ze mě stane někdo jiný (myslím naturelem) :-)
22. 4. 2007 18:40
Re: Zpusob uvazovani GTI
Prumerna kocka ma 4 nohy. -> Muj pes ma 4 nohy. -> Muj pes je prumerna kocka. :-) Takze kdyz vylizaneho magora posadite do BMW7, tak se z nej stane prumerny majitel BMW7 a on prestane jezdit jako blazen a nezabije se... To je uchvatna logika!!!
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:49
Re: Zpusob uvazovani GTI
Ano, přesně tak to platí v Golfánii a Apoštolstánu a jak je nám zde naznačováno, stejné principy by snad za jistých okolností mohly platit v USA >:D
22. 4. 2007 19:01
Re: Zpusob uvazovani GTI
V USA by tomu verili >:D Tam muze totiz byt i jednooky mezi slepymi kralem. Viz jejich prezident. GTI by se tam vyjimal... Vsadim se, ze by to bral jako kompliment >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
23. 4. 2007 09:50
Re: Zpusob uvazovani GTI
>:-[] :yes:
22. 4. 2007 19:06
Re: Zpusob uvazovani GTI
Jenže... problém je, že ty si toho sedmičkového bavoráka, Ricardo (který boduje v této statistice) pravděpodobně nikdy nekoupíš... a nebudeš muset měnit svůj naturel... Každý si přece kupuje auto podle svého naturelu a také tak jezdí... P.S. Uklidni se, milý Ricardo... a neobracej... nejde přece o změně toho naturelu, nýbrž i jeho naplnění... v tom BMW.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:22
Re: Já a moje 7er
Jestli si 7er nikdy nekoupím, tak to bude možná proto že na ní nebudu mít, ale hlavně to bude proto že ji nechci. Mimochodem, já neobracím, tak ty tu zase nekličkuj jako zajíc (neplést se Zajíčkem, ten nic neproved)
22. 4. 2007 21:30
Re: Já a moje 7er
Buď k sobě vždy upřímný, Ricardo. Ty toho bavoráčka chtít... nemůžeš ;-) Ty ho přece musíš nechtít... :-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 21:44
Re: Já a moje 7er
Já si nikdy nic nenalhávám - 7er nechci. Nemusíš mě přesvědčovat o opaku. Ale jinak je to pěkný citát, rád ho jednou využiju ;-)
22. 4. 2007 21:55
Re: Já a moje 7er
Buď k sobě upřímný - nemůžeš ho chtít :-) Tedy, abych byl přesný - chtít ho můžeš, ale není ti to nic platné... :-) Říká se tomu pohled do zrcadla.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 22:04
Re: Já a moje 7er
Jsi trochu mimo. A pak kdo je tady kvočna?
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 22:15
Re: Já a moje 7er
Mimochodem - můžeš mít všechno co checeš? A chceš všechno co mít nemůžeš? GTI, GTI, parník se potápí, kapela hraje...
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 4. 2007 11:58
Re: Já a moje 7er
"Ty ho prece musís nechtit"... dobre receno, GTI!
neregistrovaný "mayday"
21. 4. 2007 15:44
bezpecnost vs. vodici
Tak tato statistika podla mna vobec nehovori o bezpecnosti aut, ale o tom kto ich kupuje. Chevrolet Blazer je typicke auto mladych americkych frajerov s velkymi ramenami, ktori sa citia neohrozeni a nesmrtelni... ...velka cast rebricku je dalej tvorena sportovymi a tunerskymi autami (Acura, Nissan, Mitsubishi)... ...a tu je jasny predpoklad ze taketo auta budu kupovane so zamerom rychlej jazdy... ...takze vysoka nehodovost sa tu automaticky predpoklada...
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 4. 2007 16:21
vyborne
:yes: dobre vedek ktere auta jsou spatne udelane,muze se to zdat zavadejici,ale tyhle vysledky bych nalepil na kazdou prodejnu,ono by to mnelo nemaly vliv na prodejnost vozu,tedy ina vyssi pozadavky zakazniku na bezpecnost,ktere by se projevili i na pristupu velkych koncernu k bezpecnosti.ono kdyz neni co mackat na aute ,tak to odnesou pasazeri
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ricardo
21. 4. 2007 16:57
Re: vyborne
Ono to zas až takový vliv mít nebude - střelec si zase koupí (pokud na ní má) nabroušenou 350Z a kliďas (pokud na ní má) rozhoupanou C5 s motorem 1,6 a naopak... Takže tato statistika jen a jedině mate laickou veřejnost - jednoduché soudy jako všechny sporťáky jsou nebezpečné, v limuzíně nebo MPV se mě nemůže nic stát, jsou zcestné protože se porovnává neporovnatelné a lidský faktor tady hraje nevyloučitelnou roli.
22. 4. 2007 10:42
Re: vyborne
Naprosty souhlas. :yes:
neregistrovaný "mamlas"
21. 4. 2007 17:13
Re: vyborne
Seš ještě větší než já. Ta zpráva neříká nic víc, než kdo se júesej s čím vyválel. Všude najdeš magory v naduplej levnej popelnicích. Akorát, že se budou jinak jmenovat.
Avatar - VDC
21. 4. 2007 17:02
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "palo_"
22. 4. 2007 06:35
Re: no nevim
ale noo.. pri hromadnom spracovani dat treba vylucit extremy aby neskreslovali vysledok podstaty.. takze veyrona s ktorym nejazdi vobec nikto, lebo je vystaveny niekde v hale nejakej vily, mozes zo statistiky vylucit
22. 4. 2007 10:46
Re: Vylucovani extremu
je velmi osidna zalezitost. Kde vede ta hanice kdy uz vyloucit? Existuji na to metody, ale obecne by mel byt statisticky pristup vnitrne konzistentni, coz tento neni.
21. 4. 2007 20:22
Astro?
To je zaujimave. Historia tohto modelu siaha do polovice 80-tych rokov. V prvej polovici 90-tych bol inovovany. Viac nic. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ricardo
21. 4. 2007 21:13
Re: Astro?
Ale jeho řidiči umí jezdit pomalu a opatrně, tak mě napadá, že u nás by to mohl vyhrát třeba Wartburg >:D
21. 4. 2007 21:50
Re: Astro je silne auto.
Astro ma 4.3 V6 140-142kW. Tak neviem, ci je to spravne porovnanie... :yes:
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 12:22
Re: Astro je silne auto.
Co se týká litrového výkonu tak asi ano :-)
neregistrovaný "comper"
21. 4. 2007 21:42
Blbost cela statistika
Takato anketa len velmi tazko moze vypovedat o tom ako su jednotlive auta bezpecne. Ako je potom mozne ze nissan 350z je na podiu v tej spatnej tabulke so 193 mrtvolami a jeho sestersky takmer identicky model infinity g35 je zasa v popredi medzi bezpecnymi autami s 7 smrtkami. Nezda sa vam to trosku strelene? Mne teda ze dost, absolutne skreslujuca anketa... :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "palo_"
22. 4. 2007 06:39
Re: Blbost cela statistika
ale to nieje vyhodnotenie bezpecnosti aut. to je statistika v ktorych autach zomrelo najviac ludi. samozrejmne sa na tom podielali vsetky faktory.. aj bezpecnost auta, aj "hero" mod majitelov sportiakov
neregistrovaný "comper"
21. 4. 2007 21:43
Blbost cela tato anketa
Takato anketa len velmi tazko moze vypovedat o tom ako su jednotlive auta bezpecne. Ako je potom mozne ze nissan 350z je na podiu v tej spatnej tabulke so 193 mrtvolami a jeho sestersky takmer identicky model infinity g35 je zasa v popredi medzi bezpecnymi autami s 7 smrtkami. Nezda sa vam to trosku strelene? Mne teda ze dost, absolutne skreslujuca anketa... :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 4. 2007 22:08
Statistika
Zajimave v Golfu 5dv se zabije 45 a v 3(2)dv 95 zde je nadherne videt jak rychle se s tima autama jezdi :-) , jinak statistika je zajimava hlavne v potorvnani ve tride
Rozbalit vlákno
0
anonym
21. 4. 2007 22:19
Chevrolet Astro
Jak zde se mohlo zabit jenom 7lidi to jezdi tak opatrne vzdyt v crashtestech na IIHS dopadlo velmi spatne
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2007 00:06
STATISTIKA PRAVDY
Tak jsme se to zase dozvěděli. Italofil essesant překousal ze zoufalství kabel od myši, a to jenom proto, že nejbezpečnější vozy světa (myšleno Quatroporte... kolega je totiž na ně vysazenej) prostě nebodovalo ve statistice, jiný kolegu tu hledá prohlášení notáře o objektivnosti výsledků. Pánové, všechno je jinak. Z výsledků jsme se dozvěděli, co jsme se dozvědět měli. Totiž to, že pokud někdo v USA jezdí BMW7, Mercedes E či AUDI A4 pak jezdí ve vozech v nichž se nejméně umírá. A pokud někdo jezdí v USA v ZX, pak prostě jezdí v autě, v němž se umírá více, než například v Porschi... Je potřeba umět vnímat tu statistiku provázeně a nehledat v tom spiknutí zhůvěřilců zednářsko-fauveisticko-mnichovské lože. P.S. Má dobrá rada na závěr - kup si v pondělí dopoledne jednoho sedmičkového bavora a jezdi... uvidíš, že za čas mi dáš za pravdu, žes udělal kauf života. Totiž, nevěř nikdy těm, co se se svými touhami krčí v norách běsů vlastní podprůměrnosti... Vybírej vždy vítěze, staneš se vítězem i ty. A ten propadák korejskojaponské osy, ten laskavě měj na paměti.
Rozbalit vlákno
40
anonym
22. 4. 2007 01:35
Re: STATISTIKA PRAVDY
no zase si nic dokopy nepovedal. Mas sice pravdu v tom co tento prieskum hovori, ale tym len potvrdzujes to co tomu kazdy vycita t.j. je to uplny nezmysel - niekto dostal grant. Navyse to moze navadzat ludi na to ze niektore auta su bezpecnejsie ako ine, co tento prieskum vobec nedokazuje.
22. 4. 2007 01:45
Re: STATISTIKA PRAVDY
No nevím, pokud kouknu na tabulku nejlepších aut v tom reportu (pod 20 mrtvých) tak tam je mezi nejlepšími 15 auty - 9 japonských, 5 evropských a 1 americké auto
anonym
22. 4. 2007 02:59
Re: STATISTIKA PRAVDY
a ten chevorlet ako vysvetlis? Podla toho je to potom najbezpecnejsie auto. Kam sa naho hrabe nebezpecne Emko. ;-)
neregistrovaný "Rivit"
22. 4. 2007 10:02
Re: STATISTIKA PRAVDY
U Astro nejspis chyba pri vypoctu >:D
anonym
22. 4. 2007 06:31
Re: STATISTIKA PRAVDY
"Totiž to, že pokud někdo v USA jezdí BMW7, Mercedes E či AUDI A4 pak jezdí ve vozech v nichž se nejméně umírá. A pokud někdo jezdí v USA v ZX, pak prostě jezdí v autě, v němž se umírá více, než například v Porschi!"

Ano nic víc nic míń.V žádném případě nespojovat s technickou bezpečností auta jako takového. Porsche Carrera GT by byla pak hotová hrůza. A všeobecně všechny auta s trochu sportovnějším vzhledem.
22. 4. 2007 10:35
Re: PaStatistika
Sam jsi dokazal, ze jsi uplny idiot jiz v diskuzi o nakupech akcii VW ze strany Porsche a ted v tom vehementnim dokazovanim pokracujes. No dobra, kazdemu co jeho jest. O Quattroporte jsem nenapsal ani slovo. A od zacatku jsem zpochybnoval statistiku jako celek, bez ohledu na jeji vysledek! Nahore jsem podotykal, ze prave ITALSKA auta jako Ferrari a Lambo budou mit mejvic mrtvych na milion registraci. (Ad absurdum staci, kdyz se v Enzu zabije 1 clovek a ziskas skore mrtvi/registrace 1:400 celosvetove! - I ten Blazer ma "jen" 1:4310) Na extremech se totiz da otestovat vnitrni konzistence statisticke metody. To ty, kanalovy doktor, predsudkovy profesor a mistr trapne propagandy zrejme nevis. Pak ti ale neprislusi pozuzovat, jestli je nejaka statistika pravdiva nebo ne! (zacinam pochybovat, jestli vybec vis neco o statistice) Vypoustet vylevy o bezpecnosti aut na zaklde konkretne teto statistiky je absolutni demagogie. Nebo jinak: mira korelace mezi objektini bezpecnosti toho ktereho meodelu a poctu usmrcenych neni dostatecna na to, aby slo podobne zavery vyvodit. Netvrdim, ze by BMW, Mercedes, ci Audi byla nebezpecna auta. Ostatne svoji bezpecnost potvrdili v testech NCAP. Tvdim jen, ze podobna "statistika hrobecku" nema dostatecnou vypovidaci schopnost, aby bylo vubec zahodno se tim zabyvat. PS: Jeslti ses ty dozvedel, co ses dozvedet mel, tak gratuluju. Vypovida to o tve mentalni urovni a lacnosti po tom, nechat se opit rohlikem. Ja jsem se dozvedel jen to, ze v USA udelali nesmyslnou statistiku. :-!
neregistrovaný "Marek"
22. 4. 2007 11:33
Re: PaStatistika
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 12:37
Re: PaStatistika
Já statistiku studoval a mám z ní několik zkoušek. O míře korelace by se dalo s úspěchem diskutovat, jistá závislost tu nepochybně je. Tato statistika něco vypovídá, nelze paušálně tvrdit, že je nesmyslná. Spíš bych se přiklonil k názoru, že je špatně prezentovaná. That's all...
22. 4. 2007 15:05
Re: PaStatistika
Vazba tam je, to nepopiram. Reknu to spis takto: byt tam jen mrtvi z nezavinenych bouracek tak by to bylo logictejsi - posilil by se tak vliv objektivni bezpecnosti vozidla na preziti/smrt posadky (vyloucil by se predevsim faktor nebezpecne jizdy, ktera ma jiste velky podil na umrti a vyzkum by rikal, ze pokud budete jezdit podle predpisu, tak urcita auta prinaseji vetsi a jina mensi riziko smrti.) Takto je umrti ovlivnovano spoustou dalsich vlivu a bez ocisteni od nich je ta statistika dle meho nazoru bezcenna, protoze micha nesourode faktory ovlivnujici vysledny ukazatel. V tomto pripade smrt/registrace.
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 16:07
Re: PaStatistika
Ano, je to tak. Nicméně jsme na automobilovém serveru a tu se píšou články především tak, aby vyvolaly diskuzi a zaujaly.
Pro mě by byl nepochybně velmi zajímavý rozbor faktorů a jejich významností v návaznosti na výslednou statistiku, toto ovšem přesahuje odbornost tohoto serveru a pánů redaktorů. Proto se omezím na konstatování, statistika se dá interpretovat sty způsoby a na každém bude pravdy trochu.
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:44
Re: PaStatistika
neodvažuji se soudit, zda to přesahuje něcí odbornost či ne, pravda je ale asi taková, že redaktor vychází z určité zprávy. jaké faktory by měl zjištovat? To ti tu mají ke každému článku vyjet jednu diplomku? Trošku soudnosti, člověče ;-)
neregistrovaný "FX"
22. 4. 2007 20:32
Re: PaStatistika
Jaké faktory? No především ty, na kterých toto zjištění stojí. Statistika totiž není jedno čílo. Je to soubor faktorů, korelací a vazeb působící na onen v tomto případě asi výběrový soubor. Nepotřebuji "vyjet diplomku", ale jak psal essesant, pro podložení informační hodnoty článku, by bylo vhodné, uvést náležitosti, které ke statistice prostě patří.
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 23:42
Re: PaStatistika
nemyslím si, že by to bylo něco víc než jen přiložení počtu úmrtí k počtu prodaných kusů...ty v tom vidíš nějakou hlubší myšlenku? já tedy ne... :-O
neregistrovaný "FX"
23. 4. 2007 10:29
Re: PaStatistika
Jak už jsem psal, statistiku jsem studoval a vím, že se z ní dá vyčíst spousty zajímavých zjištění, které zde prezentovány díky omezenému "prostoru" nejsou. Díky tomu, že ty se ve statistice nevyznáš, v tom hlubší smysl ani nemůžeš najít. Stejně jako kuchař bude vědět kulový o nekonečných řadách.
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 13:27
Re: PaStatistika
>:D Neblázni, ty jsi přeci ortodoxní fanda Quattroporte, já jsem z Českých Budějovic a jezdím C5 a King jezdí s kamionem po USA a vlastní černého Accorda >:-[] :no: Je to ulhanej dobytek, tenhle ten místní otrapa... 8-s :no: Lhaní a kroucení vyřčeného je jeho deviza.. jediná :-)
22. 4. 2007 15:13
Re: PaStatistika
Nj no otrapa... ja byc spis rekl kasparek, ktereho berou vazne uz snad jen ti hloupejsi ;-) O co, ze na ten prispevek vyse nenajde koule vecne zareagovat. :-!
neregistrovaný "ZZ"
22. 4. 2007 15:16
Re: PaStatistika
Copak někdy na něco VĚCNĚ zareagoval? 8-s :no: ;-)
22. 4. 2007 15:38
Re: PaStatistika
:-) To je fakt. Na sazku to neni. Pravdepodobnost vyhry by hranicila s jistotou ;-)
22. 4. 2007 16:47
Re: GTI nezklamal
Měl by ses ovládat, kape to z tebe jak z rozteklého hermelínu 8-s >:D :no:
22. 4. 2007 16:49
Re: GTI nezklamal
Přibrzdi v těch ***ch... tohle není tvá hospoda. Až tu statistiku pochopíš, můžeš si gratulovat, bude to tvá malá automaturita.
22. 4. 2007 17:57
Re: GTI nezklamal
Maturitu mam davno za sebou, o to nemusis mit strach. Tu statistiku chapu naprosto. Rozebirali jsme to vyse s FX. Pokud z ni nekdo vyvozuje zavery tak, jak to delas ty, tak to nemuze mit v hlave v poradku. To se na me nezlob. Mozna bys mel radsi zvazit, jeslti bys zase nemel vypustit VW "do víru investičních žraloků" jako posledne: [odkaz] to jen aby si o tobe udelali obrazek i ti diskutujici, kteri tyhle tve vaginality jeste necetli.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:35
Re: GTI nezklamal
Vaginalita je pěkné slovo :yes: Ta diskuse ukazuje GTIho, tedy jeho digitální otisk na tomto serveru v celé jeho kráse. PS: Na každého se něco najde, ale někdy je to tak do nebe volající, že to prostě musí ven. A to je případ aféry "Dakareg" - aneb i prohra může být vítězství [odkaz] >:D
22. 4. 2007 18:54
Re: GTI nezklamal
Diky, taky se mi libi ;-) "Dakareg" je vskutku narez :-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:05
Re: GTI nezklamal
Dakareg je nejen nářez ale i nerez-noucí důkaz co všechno je možné :-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:14
Re: GTI nezklamal
chtělo by to vydat zase 50 nejlepších GTI-ho hlodů... >:D
22. 4. 2007 19:41
Re: GTI nezklamal
:no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:45
Re: GTI nezklamal
nestojí? Dneska se v tom topíš :-)
22. 4. 2007 19:47
Re: GTI nezklamal
Jak, nestojí? To jsou palce dolů, za neskutečnou ubohost. Tvou ubohost. Tedy, předpokládám, že nejsi ten Alessio od Subaru...
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:53
Re: GTI nezklamal
Je mi tě dneska líto - píšeš jako GTI od baru (to Su tam není schválně). nechám tě už být, do ležících se kopat nemá... ;-)
22. 4. 2007 19:57
Re: GTI nezklamal
Takže Alessio od Subaru... Hmmm... tak tos nedomyslel.
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 20:01
Re: GTI nezklamal
NedomYsleno...fajn akce, až zase u vás v pavilonu bude, zajdu se podívat >:D
neregistrovaný "ZZ"
23. 4. 2007 09:56
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
>:D >:-[] :yes: To mi nějak uniklo. Dík za link.. to přesně vystihuje tohodle "všeználka" :-)
23. 4. 2007 15:55
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
Je to nejlepsi dukza mentalni, intelignecni a argumentacni urovne mistniho kasparka ;-) Brachove a bejcci, jeho pochlebovaci by si to meli precist, aby konecne vedeli, jakemu odpadu se tady klani. :-! Navic je totalni zbabelec. Jasnym argumentum se dokaze postavit jen tim jeho typickym neracionalnim tlachanim a kdyz mu to nevyjde, tak proste zbabele nereaguje. Chybi mu koule smradkovi!
Avatar - Ricardo
23. 4. 2007 16:55
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
>:D >:-[] :yes:
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 12:32
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
7er jako "kauf života"? Ty si dneska hraješ na baviče >:D Takže nejbezpečnější auto v této galaxii je Chevrolet Astro, daleko před všema Volksvejgnama, jejíž vyspělá úroveň bezpečnosti se vyrovná Jeepu Liberty nebo TrailBlazeru >:D :yes:
22. 4. 2007 16:51
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
Ano, Ricardo - tedy, píši speciálně tobě - kup si sedmičkového bavora... bude to kauf tvého života ;-) uvidíš... :-) držím palce.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 17:19
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
>:D to nemůžeš myslet vážně. Koupit si Sedmičku? Pěkné auto to je pravda, ale tím to tak končí. Mít auto, které spolehlivě vysaje všechny moje peníze na pojistkách, nechutné spotřebě a servisních prohlídkách? Auto pro které je každé místo na parkování malé? Ne, díky. Kup si ho ty a přesvědč mě o opaku ;-)
22. 4. 2007 21:53
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
Jo, chápu, tyhle auta, na to musí člověk mít vatu, viď... :-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 22:12
Re: Nejlepší kupují ty nejlepší
Jasně, ty máš dvě, jednu dlouhou, jednu krátkou. Jediný problém je že parkují pod postelí. Každpodádně já výše nepíšu "proč by to nešlo" ale "proč bych ho nechtěl ani kdybych mohl". To je rozdíl který ty možná na druhém konci pavučiny nedokážeš uchopit, což chápu. Je jasné, že jestli seš (tipuju) o 30 let starší tak pravděpodobnost že můžeš hodit na dřevo tři mega je větší než u mě. Pokud tomu tak není tak u mě je zase větší pravděpodobnost že se něčeho takového jednou dožiju.
22. 4. 2007 09:23
Vitaz je TOYOTA.
Ozajstny vitaz tejto statistiky je vsak....TOYOTA. 3 modely v prvej desiatke najbezpecnejsich aut, to hovori za vsetko. Pre Teba je to skvela sprava, jazdit v bezpecnom a spolahlivom aute nie je vysadou platinovych kovbojov, je to moznost pre ludi s rozhladom a bez predsudkov. Uz to tu zaznelo, zopakujem, ako by asi dopadli vysledky podla tejto metodiky v SK a CZ? Ako by bodovala Skoda? Tipujem aspon 3 modely v prvej desiatke. V prvej desiatke pojazdnych rakiev. Uz chapes ako je nastavena tato stistika? A ako je nezmyselne sa tu rozplyvat nad vysledkami? Mimochodom kolko ma Skoda modelov v NCAP 5 hviezdickovych modelov? Na kolky krat test urobil Roomster? A ake to ma dosledky pre majitelov prvych kusov? Pre mna je to ovela viac zaujimava tema ako to, ze v USA je najviac smrtakov v malych a sportovych autach a najmenej v tazkych, velkych SUV a limuzinach. To by som uz tak nejako predpokladal.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "bingo"
22. 4. 2007 09:39
Re: Vitaz je TOYOTA.
Ny kolikrat delala crashtest RAV4? A kolik nakonec dostala hvezdicek? Co na to majitele z prvniho roku vyroby? >:-[] :no: Otevri oci.
22. 4. 2007 10:00
Re: Vitaz je TOYOTA.
A bude pre Teba ako stredoeuropana, obyvatela krajiny kde dominuje Skoda, zaujimavejsi vysledok testu Skody alebo Toyoty? Respektive inak, niekto blizky na kom Ti velmi zalezi, Ta poprosi o pomoc pri rozhodovani o kupe auta. Ostali len dve moznosti Roomster a RAV4. Priorita je bezpecnost. Co odporucis?
[odkaz]
[odkaz]
Otvor oci
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 17:02
Re: Vitaz je TOYOTA.
Chyby se dají najít všude, tak klídek ;-)
22. 4. 2007 17:12
KDE JE LEX?
Tak to tu máme černém na bílém Essesantní klika brousí ve statistikách a hledá alespoň jednu zmíňku o pohledu amerických statistik na Quattroporte ;-) Známý bazarový kovboj ZZ tu kolem sebe kope v amoku, neb nemůže uplatňovat pod tímto článkem svůj slogan - lexrulezz... no je to legrace. Ti ostatní, co umí číst se z předmětné statistiky dozvěděli podstatné skutečnosti. Pro evropany navíc velmi příjemné. Ano, je to přesně tak, jak je nahoře napsáno. Jsi-li v USA šofér, co jezdí BMW7, Mercedes E-Klasse, či AUDI A4... máš mnohonásobně větší naději, že vjedeš do důchodu poměrně neošoupanej... než v autech jiných. Jak dopadla ve statistice auta jiná, na to se mrkni sám... Je to velké smutnozjištění... a potvrzení, že v Evropě umíme dělat ta nejlepší auta světa. P.S. nenajít v tabulce o nejnižší úmrtnosti ani jeden Lexus... to mi vysvětli, jak je to možné. Sám bych to nečekal...
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "trachta"
22. 4. 2007 17:40
Re: KDE JE LEX?
GTI je *! Co jsem rikal, kdo to rikal, ja jsem to rikal!
neregistrovaný "trachta"
22. 4. 2007 17:44
Re: KDE JE LEX?
GTI je d*e*b*i*l! Co jsem rikal, kdo to rikal, ja jsem to rikal!
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:05
Re: KDE JE LEX?
Tak tobě tam chybí Lexus? Podle stejného modelu uvažování bys tady měl truchlit, že onen vrchol mainstreamu nestačí na Toyotu a Hondu :-) Mimochodem, pokud budeme brát tuto statistiku za bernou minci, znamená to, že v Toyotě 4runner dojedu do důchodu bezpečněji než v eMelku?
22. 4. 2007 18:54
Re: KDE JE LEX?
Nedělej si ze sebe srandu, Ricardo. Doufám, umíš číst. Myslím písmena a čísla? Takže si vytahej z té tabulky jednotlivé segmenty. Ano... segment, kam patří ta tvá TTT, tak v něm podle statistik USA zemřelo (přepočtěně) nejméně lidí. A to je informace s níž můžeš pracovat. Hodláš to snad zpochybňovat? Zrovna tak v segmentu, kam patří BMW 7 je ten bavorák přesně ten, v němž (přepočteně) umírá nejméně lidí. Tohle také snad nehodláš zpochybňovat. Nic jiného od této statiky nečekej, nic jiného v ní nehledej - informace, které se ti dostalo je ovšem velmi, velmi přesná a velmi velmi výmluvná. Chce to jen, nedružit se tu s intelektuální spodinou a přemýšlet. Zapamatuj zjištění - BMW7 je ve své třídě (ve své třídě, kapiš?) auto, v němž je na milión aut v Americe nejméně mrtvých... Takže více mrtvých je třeba v Lexíkovi, který konkuruje v Americe BMW7... snaž se si to představit, uvídíš, že to půjde. Uč se pracovat s informací.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:13
Re: KDE JE LEX?
Jestli si tady nekdo dělá srandu, tak jsi to nepochybně ty... Té tvé slavné Sedmičce tam v jejím segmentu, rozumís v JEJÍM SEGMENTU, konkuruje akorát S-Klasse a Lincoln. Lexus nikde. A Infiniti G35 dosáhlo stejného čísla 11, ač je to menší auto. PS: Nevím kdes vyčet že v segmentu SUV 4WD zemřelo přepočteně nejmíň lidí. Asi máš další zdroje a nebo si už vážně nevidíš do úst/na klávesnici. Ale můžeš k tomu přistoupit jako chlap (bejk, kovboj...) a vzít to ještě všechno zpět.
22. 4. 2007 19:38
Re: KDE JE LEX?
Přemýšlej... pozoruji, že ti spíš jde do kdákání s Essesantem... Abych ti to ulehčil - vezmi si vždy jedno auto a hledej v tabulce, jestli ze segmentu se umístilo ještě jiné. Pokud ne, patří to auto k těm, v němž v konrétním segmentu zemře na přepočtený milión nejméně lidí. Pokud argumentuješ tím, že menší Infi má lepší výsledek, než BMW7... pak jsi nepochopil nic. Vůbec nic.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:54
Re: KDE JE LEX?
Kdákáš tu akorát ty na mě :-)
22. 4. 2007 20:04
Re: KDE JE LEX?
Ne ne, ty tu kdákáš, a na celé kolo, Ricardo... Jak kvočna co si sedí na mozku :-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 20:08
Re: KDE JE LEX?
Já jsem v nejlepší kondici ale o tebe začínám mít obavy. Nestřídá se vás za tím nickem náhodou víc?
22. 4. 2007 21:28
Re: KDE JE LEX?
Nestřídá... kvočno >:D
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 21:49
Re: KDE JE LEX?
Aha, takže jste dva co se vůbec neznáte. Podívej se na gti.blog.auto.cz, tam je docela jiný GTI, který nechrlí oheň, ale píše úchvatná pojednání o hodinkách, vtipné fejetony a vypointované povídky.
22. 4. 2007 18:22
Re: Vyhlasuji soutez!
Tipnete GTIho IQ! >:D Ten chudacek ani neumi cist! Od zacatku jsem tvrdil, ze ta statistika je nesmyslna bez ohledu na vysledky. O Maserati nebo Quattroporte nepadla ani zminka. Nezpochybnoval jsem bezpecnost BMW, MB ani Audi... Jenze kretenek GTI nerozumi statistice a jak to tak vypada ani nicemu jinemu. Jen trpi pocitem, ze vlastni patent na pravdu a ma potrebu do vseho kecat. Naopak tady ted v uzkych histericky kopa kolem sebe jak usmrkany fakanek, ktery je blbucky a cizi deti, ktere se na nej v "Essesanti klice" domluvili, si z nej jeste tropi legraci... Jeslti se chcete pobavit, mrknete na tuto dikuzi [odkaz] je to jeste lepsi ;-) Ja mu davam IQ55 a ani o bod vic :-!
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:39
Re: Vyhlasuji soutez!
S takovými soudy opatrně - jednak to není slušné, jednak to nemusí být nutně pravda (člověk může být po takovém pěkném víkendu trochu přetažený :-) ), ale hlavně přesně toto je voda na jaho mlýn. Klidnou hlavu!
22. 4. 2007 18:47
Re: Vyhlasuji soutez!
nemusis nutne tipovat ;-) Ale GTI muze napsat cokoliv a stejne me to neprekvapi. Je to popichnuti? At si. Nepouzivam nic, co by sem on prede mnou nezatahl... Jsem uplne klidny. Mam tady na navsteve jednu kamaradku. Popijime a obcas mrknem na prispevky a zasmejem se. Tomu rikam e-entertainment. >:D Tot vse ;-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 18:53
Re: Vyhlasuji soutez!
Mám jisté důkazy, které nasvědčují že to je víc než 55. Na druhou stranu 550 to nebude, i když kdo ví? Že by neuznaný génius s nepochopenou dimenzí myšlení? >:D
22. 4. 2007 18:55
Re: Vyhlasuji soutez!
Predloz dukazy! >:D
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:18
Re: Vyhlasuji soutez!
nemůžu, jsou tajné :-)
22. 4. 2007 19:24
Re: Vyhlasuji soutez!
Nj, to sem si myslel ;-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:19
Re: Vyhlasuji soutez!
...nejlepší je, jak si vždycky uraženecky založí nové téma, asi v bláhové víře, že tím odtáhne pozornost od toho propadáku nahoře >:D .
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:24
Re: Vyhlasuji soutez!
A že já mu to žeru 8-s >:-[]
22. 4. 2007 19:34
Re: Vyhlasuji soutez!
Mírni se.
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:40
Re: Vyhlasuji soutez!
? v něčem jsem se spletl, kolego?
22. 4. 2007 19:45
Re: Vyhlasuji soutez!
Jestli jsi ten Subaru Alessio, píši ti, aby ses mírnil. Pokud nejsi "SubAlessio" piš si co chceš, nezajímáš mě.
neregistrovaný "Alessio"
22. 4. 2007 19:46
Re: Vyhlasuji soutez!
:-) >:-[] :-!
neregistrovaný "ZZ"
23. 4. 2007 09:36
Re: Vyhlasuji soutez!
>:D :yes: :yes:
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 4. 2007 12:02
Re: Vyhlasuji soutez!
Hele, essesante, nepřeháněj to s útoky na GTIho. On na rozdíl od některých jiných účastníků diskuse už svou inteligenci prokázal alespoň svým psaním. Jak říkám, na rozdíl od některých jiných.
22. 4. 2007 19:01
TAK TĚM V BEZVĚDOMÍ
Z tabulky jsme se dozvěděli, že například v BMW7 zemřelo velmi málo lidí... je na čelním místě v přepočtené úmrtnosti na milión aut. Tedy, pro ty co maj vybité baterky - Kdyby zemřelo například v nějakém Lexíkovi méně lidí, kde by se ocitl v tabulce? No, správně, nad tím BMW. A ocitl se tam? Neocitl. Je to proto, že se v tom autě zabilo lodí... více. Uhádls. Tak o tom je tahle tabulka. Vypovídá suchými absolutními čísly o tom, kolik se v kterém autě zabilo lidí nejméne a v kterém nejvíce... Nás teď zajímá tabulka druhá, tedy ta, která sděluje, v jakých autech se zabilo (přepočteně na milión aut) nejméně lidí... takže pro evropany mám vynikající zprávu - na čelním místě se umístil BMW 7, Mercedes E-Klasse a AUDI A4... jestli je tu nějakej japanolexofil... může si vzít lupu a hledat. Až najde, ať napíše. BRAVO EVROPA :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 19:18
Re: Tak tomu v bezvědomí
Já tady celou dobu čekám na ódu na Golfa, který za sebou s přehledem nechal Saturn ION a na Passat který se jen hrdě skolnil před A4 (a pár dalšími auty). Tak kde je? Čert vem že jsou obě asi tak čtyřikrát nebezpečnější než Sedmička, vesmírná loď s velkým SS, pardon 7
22. 4. 2007 19:32
Re: Tak tomu v bezvědomí
Co sem najednou taháš Golfa a Passata? ;-\ Proč sem netaháš jaguara, nebo Volvo, nebo?... My snad píšeme o tabulce a o těch, kdo v ní zabodovalI negativně a kdo pozitivně, ne?
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 20:13
Re: Tak tomu v bezvědomí
Já je sem netahám, oni je do té pochybné statistiky taky zařadili. Přijde mi zvláštní, že o nich nepíšeš. Inu človek se vyvíjí...
22. 4. 2007 21:46
Re: Tak tomu v bezvědomí
A kdo jiný, než ty je sem zcela nesmyslně tahá? Proto ti píši, že je to to samé, jako bys postrádal příspěvky o Jaguaru o Volvu, o Alfě či o Škodě... Vzchop se Ricardo, nějak ti to ujíždí mimo koridor... 8-s >:D
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 21:52
Re: Tak tomu v bezvědomí
Stále se strefuji do mísy, to jen tobě se začíná mlžit optika. Alfa ani Škoda tam už z podstaty věci nejsou. Jaguar s Passatem prohrává, to uznávám, ale je mi to klobás protože celou tuto habaďůru neberu. To Volvo zdatně sekunduje Bravobéemvé a Bravomercedesu, jen ty ho nějak nevidíš. Nevadí, stačí kliknout na odkaz na koni článku ;-)
anonym
22. 4. 2007 22:38
Re: Tak tomu v bezvědomí
TAK PRO TEBE TO NAPÍŠU VELKÝMA V 1 DESÍTCE JE 5 JAPONCU Z TOHO 3X TOYOTA, TAK SI PŘEBER KDO JE NEJLEPŠÍ >:D nakup baterky a zkus to přečíst ještě jednou BRAVO JAPAN :yes:
neregistrovaný "Pol"
22. 4. 2007 22:48
Re: Tak tomu v bezvědomí
To jsem ja Pol
22. 4. 2007 22:58
Re: Tak tomu v bezvědomí
Pole... přečti ještě první tabulku... pak stáhni vlajku na půl žerdi a to bravo (pozor, člověče, tady jsi v Evropě) šeptej :-) ;-) P.S. Prosím tě, kolik evropských aut je v té první tabulce? A kolik Japonských? Ale jinak uznávám, že v určitých segmentech TTT také pozitivně zabodovala. Jenže to víš... segment diamantovejch kovbojů... to je ten hlavní.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 23:04
Re: Tak tomu v bezvědomí
Jistě, evropské prémiovky se prodávájí jako housky na krámě a SUV jsou (a v Americe dvojnásob) absolutně nepodstatné. Jen se vrť dál... Pol se rád pobaví :-)
neregistrovaný "Pol"
23. 4. 2007 00:01
Re: Tak tomu v bezvědomí
GTI Evropu mám rád a tak to zůstane:-), ale u aut to u mě vyhrávají Japonci a doufám, že to tak taky zůstane ;-) první tabulku jsem četl, jsou tam tři Japonci z toho 3 čistokrevné sporťáky, Toyota ani jedna, jinak platí a to tam píšou "Americká statistika ukazuje všeobecně známá fakta. Větší automobily mívají nižší míru úmrtí než malé vozy. Ovšem i zde jsou pochopitelné výjimky. Řidiči sportovních vozů umírají mnohem častěji" bohužel ale je to tak.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 20:24
Vstanou noví bojovníci – pohádka pro nedělní večer.
Byl jednou jeden klučina, už si nevzpomínám jak se jmenoval, ale můžeme mu říkat třeba Péťa. Zatímco jeho kamarádi se zmohli akorát na nějaké to „já či hatch“, Péťa už v tom měl jasno. Jeho Traumauto byl Golf GTI, guru s velkým G. Ladné křivky lahodily jeho oku, ale o tom jak to umí ti nejlepší z nejlepších své kamarády přesvědčit nedokázal. Jenže pak vyrostl a taky se změnil. Pochopil že Guru není všechno, a tak své ambice přesunul k Volvu. Učaroval mu dokonalý interiér XC70 i jeho vysoká kvalita a důraz na bezpečnost. Protože se mu dobře dařilo, mohl si ho dokonce pořídit. A tak si ho pořídil. Jednoho dne přijel strýček z Ameriky a dovezl nejnovější statistiku bezpečnosti aut. Ale co čert nechtěl, statistika byla neúprosná. Volvo na Lexus stačilo, nejlepší ale rozhodně nebylo. Tehdy si řekl, že jestli on je ten vyvolenej diamantovej kovboj s Naturelem, tak jeho další auto musí být BMW 7. řady. Véčko v názvu to taky má, takže no problem. Jak to dopadlo nevím, už jsme se dlouho neviděli. Chtěl bych mu aspoň takhle na dálku vzkázat ať mu to s tím Báwem jednou vyjde a hlavně ať se nikde nerozstřelí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
23. 4. 2007 09:38
Re: Vstanou noví bojovníci – pohádka pro nedělní večer.
>:D >:D >:D >:D :yes: Pééééťa >:-[] >:-[]
22. 4. 2007 21:41
TABULKA...
Je fajn, že jsme se tu mohli dnes pocvičit v tabulkách, v číslech a tradičně v... autech. Ty dvě tabulky nahoře tu leckomu vyvolaly rudo před očima. Chápu to... přeci jen, dozvědět se zpoza Atlantiku, že ta nejlepší auta umí Evropa... to potěší. Tedy, potěší to toho, kdo jako evropan ctí historii aut, kdo zná jejich současnost a kdo drží palce budoucnosti. Ano... BMW7 patří v Americe k vozidlům, v nichž umírá nejméně lidí... tak jako v Mercedesu E-Klasse a například i v AUDI A4... Tohle tvrdí američané... Tuhle informaci registruj. Je založená na objektivních číslech... žádné čachry, žádné tajuplnosti. Jen holá fakta čísel. BRAVO BMW, BRAVO MERCEDES, BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 21:55
Re: TABULKA...
Jiní chodí po školách a střílí nevinné, ty se realizuješ tím, že bavíš čtenáře AUTO.CZ. To je potěšitelné, takže jen tak dál, nevzdávaj se >:-[]
22. 4. 2007 22:15
Re: TABULKA...
Bav se čím chceš... ale svým primitivním cynismem dokumentuješ svou velkou mentální zaostalost. Být tebou, požádám o výmaz té zhůvěřilosti :no: :no: :no:
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 22:18
Re: TABULKA...
Myslíš té na kterou jsem reagoval? Néé, už tu byly i horší, naopak to může vejít do dějin. Když tu jiným píšu aby nenapadali tvé schopnosti, tak prosím měj tolik slušnosti že se toho sám zdržíš, když ne z vděku tak už jen kvůli sobě.
22. 4. 2007 22:26
Re: TABULKA...
Píši, člověče, o tvém primitivním cynismu tu psát o tom že někdo střílí nevinné :no: :no: Koukej se rychle zorientovat. Asi ti ajfr zatemnil rozeznávací schopnosti, co je možné publikovat, a co už je za hranící. U mě ses odstřelil dokonale :no: :no:
Avatar - Ricardo
22. 4. 2007 22:29
Re: TABULKA...
Jestli já jsem se odstřelil tak ty musíš být hotový ementál >:D Člověče, nemít kapku smyslu pro nadsázku... jedině pohled na hodiny by tě mohl omlouvat. PS: ze tři palečky abych dodržel dekórum :no: :no: :no:
23. 4. 2007 00:40
Re: Tak to je
argumentace hodna demagoga. Davam alespon 8 bodu z 10. Jako hnijici bratvurst s plesnivim sauerkrautem to ale cpi od huby nekoho, kdo tady odjakziva prezentuje xenofobni az rasisticke vylevy o mensinach, asiatech a vubec vsem neeuroamerickem. :no: :no: :no: Ty mas o cynismu co povidat ty perlo politicke korektnosti! Pflist! (to bylo teatralni odplivnuti nad tvym prispevkem - chybi tu odpovidajici emotoikonka)
23. 4. 2007 00:33
Re: Za dobrotu
nazebrotu. To plati u GTI dvojnasob. Kdysi, je to uz davno, jsem s nim komunikoval slusne. Zjistil jsem, ze to nema smysl a tak sem toho nechal. ;-)
Avatar - Dylan McKay
22. 4. 2007 23:50
Ano, je to tak...
Farmáři mají Blazery, a jak vím, třeba v Dakotě jezdí vypitý, tak bouraj. Ale zajímala by mě statistika u nás. Nejvíc u nás bourají oktávky a passáti, není divu, když to člověk denně vidí. Proč se tak pouštíte do GTIho?
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2007 00:00
GTI, tak ako je na tom Lexus?
GTI, lexusalny Lexus je na tom dobre aj podla tejto statistiky. V zavere clanku mas moznost stiahnut cely dokument. Otvor oci, na strane dva je tabulka rozsirena na prvych 15 miest. Lexus ma svoje modely na 11. a 12. mieste najbezpecnejsich modelov. A na 13. je hadaj kto... opet Toyota. GTI aj keby si sa stal fandom vsetkych europanov vratane Fiatu a Dacie, tak to tentoraz na Japoncov nestaci. Suche cisla hovoria ze najviac bezpecnych modelov v prvej desiatke ale aj pätnastke maju Japonci. S tym nic neurobis. Tak sa hod do kludu, pridu dalsie statistiky z Nemecka a tam sa zasa budes moct predviest. Tu mozes uz len standardne strcit hlavu do piesku a tvrdit ze Ta nejake statistiky z USA nezaujimaju, nic Ti nevravia a pre Teba su smerodajne iba Tie nemecke(chcel som napisat europske) pretoze zijes tu, v skoro Nemecku. Inak skus rozviest preco tam chyba S klasa, ta vykladna skrina umnych nemeckych inzinierov a tiez A8, su to tazke velke limuziny, airbagov viac ako balonikov na Matejskej puti... to je pre mna prekvapko, pre Teba nie? Mam rad europske auta, rad v nich jazdim. Ale mam rad aj japonske, nemozem si pomoct. Ja mam totiz rad v prvom rade auta. Dobre auta. A tie vedia robit aj v Europe aj v Azii. A ja to bez problemov uznam. Pre teba su auta len prostriedkom k vyjadreniu niecoho uplne ineho. Bohuzial.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pol"
23. 4. 2007 00:36
Re: GTI, tak ako je na tom Lexus?
:yes:
23. 4. 2007 08:44
Re: GTI, tak ako je na tom Lexus?
Někde nahoře píšu, že TTT dosáhla také dobrých výsledků. Přesto ovšem je postavení BMW7, MB-E, AUDI A4 velmi potěšitelné. Ano, buď šťastný, evropské automibilky bodují v této objektivní kategorii velmi významně. Tři z evropských aut patří mezi nejlepší v celém spektru aut v Americe. Lex má výsledky horší.
neregistrovaný "jb"
24. 4. 2007 12:27
Re: GTI, tak ako je na tom Lexus?
BMW7 a medak jsou predevsim automobily zubaru ,lepsich doktoru a pojistovacich agentu tito lide se vseobecne staraji o sve zdravi a neriskuji,
Astro je automobilem maminek, jezdici na nakupy a s detmi na fotbal.Takze tato statistika spise vypovida o cene automobilu a jeho ridici.
neregistrovaný "PP"
25. 4. 2007 16:36
Zachraňte GTI-ho
protože je to poslední čestný a pravdomluvný člověk přispívající do diskusí na AUTO.CZ. GTI nikdy nemanipuloval a nepřekrucoval význam příspěvků ostatních diskutujících ani příspěvků svých. Nikdy nikoho neurazil ani se nesnažil nikoho zesměšnit. Jeho příspěvky jsou vždy věcné a prosté zbytečných emocí. GTI si vždy stál pevně za svým názorem, a to také v případě vypovídacích schopností statistik. Prosím, aby tedy všichni čtenáři i diskutující na serveru AUTO.CZ vzali tyto skutečnosti na vědomí, včetně faktu, že Země je placatá. Děkuji za pozornost. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tomk1603"
26. 4. 2007 20:51
Re: Zachraňte GTI-ho
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:03
Gratulácia autorovi článku
Chcel by som týmto zagratulovať autorovi prekladu za jeho slaboduchý článok, plný nepresností z inak presného originálu. Už sám názov je totálne zavádzajúci, vyvoláva predstavy o celkových úmrtiach pri dopravných nehodách, originál hovorí o miere úmrtí vodičov, nakoľko pri vzájomnej kolízii vozidiel by sa táto štatistika dosť ťažko vyhodnocovala objektívne (napr. čelný náraz SUV typu Hummer do boku plne obsadeného Fordu Taurus...)
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:15
Odporúčanie
Nabudúce, než sa začnú žabomyšie vojny o jednotlivých favorizovaných značkách, oporúčam si prečítať celý článok, je tam toho dosť napísaného medzi riadkami, napr. žiadne malé auto nie je bezpečné pre vodiča, naproti tomu autá z kategórie veľkých sú pre vodičov relatívne bezpečné a nenachádzajú sa v kategórii nebezpečných áut...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:24
Murder cars
Priemerná úroveň úmrtí vodičov amerických áut bez rozdielu značky je 79, to znamená všetky autá, ktoré sú nad touto úrovňou sú potenciálne nebezpečnejšie pre svojich vodičov, samozrejme ako vodič-optimista sa budem orientovať skôr pod touto čiarou... Toľko oslavované Mitsu z Dakaru sa mi v tomto svetle javia ako vražedné popolnice, Kia prepadla na celej čiare...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zerotaur"
4. 5. 2007 16:33
Bezpečné
Potešujúca správa pre mňa ako paneurópana je, že európske vozidlá si stoja v celosvetovej konkurencii dobre.
Vo svetle hodnotenia bezpečnosti a technickej spoľahlivosti ako dobrá voľba vychádzajú vozidlá Subaru Forester a napr. Mercedes C-triedy...
Rozbalit vlákno
0