Apple to se vstupem mezi výrobce automobilů myslí opravdu vážně. V prosinci 2015 si firma s nakousnutým jablkem ve znaku nechala zaregistrovat tři domény.
Ty domény s největší pravděpodobností znamenají, že se schyluje ke spuštění nějakého dalšího infotainmentu do aut.
Apple se totiž soustředí na jednoduchá, designově především minimalistická zařízení (neříkám že škaredá) a montuje je někde v asii. Taková na kterých jde mít 300 až 500% marži. Vstup do výroby aut je tudíž nesmysl... navíc o tom, že už má někde továrnu na auta by se vědělo.
jj
MILEJ ZLATEJ JESI NEUMÍŠ ČÍST... TAK APPLE UŽ PŘIŠEL NA TO ŽE AJFONY NEPOTAHNOU VĚČNE A MÍSTO TOHO ABY ŠUSTIL NAHRABANY MILIARDY V ZAHRANICI - ABY DOMA NEMUSIL Z NICH PLATIT DAN, TAK SE ROZHODL ŽE RAČI JE NAINVESTUJE DO AMERICKYHO DOMACIHO NOUHAU A HARDWARU KEREJ JEDE ABY MU NEUJEL VLAK JAKO KONZERVĚ VÍŠ ;-) PROTO TAKY UŽ NAJAL 1.000 INŽENÝTŮ, DOST JICH PŘETÁHL / UPLATIL Z TESLY A TO DO PROJEKTU PRACOVNIM NÁZVEM = TITAN [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Blbost Kharle, blbost! Apple nebude investovat do ničeho kde by na výsledkem výrobku neměl nasazenou marži 300% +. Ač tomu tvému házení hrachu na zeď auto.cz fandím a způsob tvého spammování je mi vlastní tak tady si vedle jak ta jedle.
pri všetkej úcte. Nemyslím že by apple investoval toľko úsilia /nové firmy -faraday future/ tisíc členný tím vývojárov len na to aby urobil mobilnu aplikáciu. Na to má dosť svojivh ľudí . Navyše podstatnú časť aplikácii a soft riešení pre ap robia tretie strany. Ja to vidím na skutočné auto
Najprv to išlo mimo mňa, ale dnes som si uvedomil, že je to normálne správny a vizionársky počin a la ajfon. My to nevieme pochopiť, ale dnešná generácia nefičí na multilinkoch, ale na multimédiách. Im je jedno, jak to jazdí, hlavne že budú napojení, všetko im bude blikať a budú počas jazdy četovať, surfovať, twitrovať. Vôbec nebudú pozerať okolo seba budú čumieť do obrazovky a auto im bude naozaj slúžiť len na dopravu bez emócií ako vlak. To je doprava budúcnosti, pre nás smutné, pre nich samozrejmé.
ako píšem vyššie, už dnešní 15 roční patria do kategórie neviem sa od monitora odtrhnúť, takže je jasné, že o pár rokov, to bude hlavná cieľovka a my si budeme leštiť svoje oldtimery