Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin chystá modelovou obměnu, povede ji nástupce DB9

Budoucnost britského výrobce z Gaydonu bude ve znamení nové techniky a modernějšího designu jeho aut.
Zpět na článek
17. 6. 2014 09:43
17. 6. 2014 10:58
17. 6. 2014 14:16
18. 6. 2014 12:43
Avatar - C30AMG
17. 6. 2014 09:43
Panamera
Že se Rapide nestal hitem, ale první místo mu vzala Panamera je důkaz schopností Němců: zvítězit s autem o tolik ošklivějším a s horší image, než Aston, je prostě bomba.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Petrolhead_CZ
17. 6. 2014 10:15
Re: Panamera
Bomba nikoliv, je to spíš smutné, ještě s přihlédnutím k tomu, jak povedený Rapide je. Ale tahle značka je hlavně o úžasných autech jako je Vanquish, V12 Vantage S a One-77. Mám docela strach, aby Aston nepřišel o své kouzlo, které velkou měrou představuje právě jejich V12 Cosworth, ten zvuk je naprosto nenahraditelný. V8 už vyměnit potřebuje, stejně jako převodovka, která je už fakt zastaralá, ale to hlavní srdce v podobě stávajícího NA dvanáctiválce určitě zůstane, smlouva je podepsaná pouze na V8. O design se nebojím, Aston dělá jedny z nejhezčích aut na světě, teď se může jen posouvat kupředu po stránce kompexnosti, cit a přesnost řízení umí jako málokdo, takže vzhůru do práce! :yes:
Avatar - 3_diamanty
17. 6. 2014 10:40
Re: Panamera
od zaciatku bolo jasne ze panamera bude masovejsia a predavanejsia ako rapide .... carrera je tiez niekolkonasobne v predaji pred inymi sportovymi astonmi... tu nejde ani tak o predajne cisla ale o image a charizmu ... rolls tiez nepodkuruje S-ku co do predajnych poctov ale kazdy vie kto je v tejto triede kral...... nepochybne bude tiez rapide nielen cenou inde ako skareda panamera....
Avatar - Deathstar
17. 6. 2014 10:58
Re: Panamera
Rapide je hlavně strašně drahý, stojí 200 tisíc dolarů, kdežto silnější Panamera Turbo s pohonem 4x4 a mnohem lepší převodovkou 160 tisíc..

Takže žádný překvápko:)

Jinak motory AMG biturbo V12 v Astonech to by byla lahůdka.

Jen nebrat převodovky od AMG to by bylo z bláta do louže, z toho zastaralého robotizovaného manuálu co mají Astony teď by si moc nepomohli.

Převodovky 7G-MCT od AMG nejsou ani plavné automaty ani rychlé dvojspojky, je to single clutch "automat" bez měniče s mokrou spojkou. Oba výrobci by měli zahodit pýchu,přestat se pokoušet o vlastní skříně a brát 8speed automaty od ZF.

Beztak portfolio Astonu nejsou vysloveně ryze sportovní auta, jedná se spíš o GT, respektive v případě AMG i sedany, kombíky,kupátka. Dvojspojky do opravdu sportovních aut, do těchto patří dobrý automat a ne hokus pokusy jako 7G-tronic MCT (ani automat ani double clutch), nebo robotizovaný manuál (věc překonaná už před x lety)
Avatar - Petrolhead_CZ
17. 6. 2014 11:28
Re: Panamera
V12 biturbo AMG rozhodně není to pravé ořechové, to by moc vpřed nepokročili, to je sicetovárna na výkon, ale po stránce projevu to je velký krok vzad. Kdepak V12 Cosworth/Ford zanechat, kdo tenhle motor někdy vytáčel tak mě moc dobře chápe.

Jinak jakou skříň si představuješ pro takové One-77 nebo V12 Vantage S? To jsou slušné pily a ZF se mi nejeví jako ideální volba pro auta s takovým charakterem. Ta by mi spíš šla ke GTčkům jak píšeš - DB9, Virage a Rapide. S tím ZFkem mi přijde jízdní projev takový výčpělý, není tam ta šlupka, kterou očekáváš :-)
Avatar - Deathstar
17. 6. 2014 14:16
Re: Panamera
Tak ono těch 1000Nm by bylo asi moc. "Malý" Vantage to by byl pak dobrej tyre-killer :-)

Pily to jsou, tam by možná sedla rychlá dvouspojka, něco jako má Ferrari Italia nebo po faceliftu Audi R8 V10. Ale rozhodně ne robotizovaný manuál (sekvence), to je něco hodně zastaralého a dobrého možná na okruh a i tam už dnešní dvouspojky fungují lépe.

A koneckonců i automat od ZF to celkem dává se ctí, ve sportovním režimu přemosťuje měnič atd.. (Jaguar F type)

Jinak já i chápu že třeba Mercedes chce svým řešením v 7G (9G) nabídnout z obou světů. V normálním provozu, popojíždění a volném tempu je hladší než většina dvouspojek a zase neprokluzuje jako automat( menší spotřeba,reakce, nemá ztráty).

Jen tomu ale šlápnout na krk a už 7G tronic zmatkuje a najednou není ani tak komfortní jako automat ani rychlý jako dual clutch
18. 6. 2014 12:43
Re: Panamera
65 AMG je dobrý do tanku, ne do krásného GT. Jen ať zůstanou u atmosférického dvanáctiválce. Spolu se vzhledem je to to nej na celém autě.

Co se převodovky týče, dříve argumentovali tím, že je lehčí a basta. Pokud budou upgradovat (což pod novým vedením očekávám), tak to vidím na dvouspojkovou, zřejmě Getrag (SLS, 458).