se dá nastavit na šotolinu vejš! se nejezdí s jednou vejškou po všech zavodech. na asfalt a šotolinu jsou u továrních týmu 2 auta. tady pro soukromniky se to přenastaví
Stejne jako mnohe by me take zajimalo, v jake kategorii tohle bude jezdit, neni to nejaky nesmysl? Dokazu si to predstavit jedine jako predjezdecke auto, ktere bude delat Astonu reklamu... Nebo snad FIA obnovi skupinu b :-)
S prototypovým kouskem jel letos Stephane Sarrazin jeden podnik francouzského mistrovství, nikoli jako předjezdec, ale normálně se počítal do klasifikace. Jel ve třídě N4, tedy produkčních aut s objemem nad 2 litry.
Jezis a rekl jsem snad neco jako ze by Aston nekdy jezdil skupinu B? Radim radeji dvakrat cist a pak si jeste dvakrat rozmyslet, jestli budes nekoho poucovat. ;-)
a co to náčiní bude stat. už takhle je aston docela mastnej a ještě pro rally. no nevim no. a v duvěru jezdců pochybuju. rally je uplně něco jinýho než okruhy. ale nechme se překvapit. třeba to dopadne dobře.
Ak si dobre pamatam (! :-)) tak FIA vo vseobecnych homologacnych predpisoch pre rallye nijak neobmedzuje objem motora. Iba rozdeluje auta podla zmaerania (N, A,...) a prave objemu motora (od-do). To, ze taketo auto sa v rallye neobjavovalo, neznamena, ze nemoze startovat. V sucasnosti startuju auta v kategoriach, ktore su pre vyrobcov komercne najviac zaujimave (kvoli nejakej forme tovarenskej podpory). Takze, tento Aston je "prvym" svojho druhu (kategorie). Nie som si teraz isty ci by spadal do skupiny A (Touring Cars), alebo B (Grand Touring Cars). Nepoznam totiz detailne predpis pre Gr. B. A klasifikovanie auta? Vypisanie nejakej skupiny na rallye je podmienene minimalne 5 ucastnikmi spadajucimi do jednej skupiny. Takze, teoreticky, ak by na nejakom podniku stratovalo 5 Astonov (alebo podobnych aut z rovnakej skupiny) je mozne taku klasifikaciu zalozit. Doteraz nic take neexistovalo, pretoze proste podobne auto nebolo homlogovane. ;-)
Pochybujem, ze v tychto rallye by to startovalo. Podla mna to bude pouzitelne na asfaltovych, maximalne sotolinovych podnikoch. Niekto, kto ma na to peniaze a nervy sa s tym cisto s pleziru prihlasi na Monte carlo, alebo nieco podobne...
" Pro soukromé týmy je Porsche 911 GT3 Rally příležitostí k účasti v soutěžích za relativně příznivé peníze, se silným a okázalým vozem. Neklade si za cíl konkurovat mnohem dražším a sofistikovanějším vozům kategorie WRC. Pokud se najde v ostatních zemích stejné pochopení, jako v případě Belgické autoklubu, mohou se po zavedení třídy GT objevit podobné vozy i v dalších zemích."
No tak tam jezdi skupinu i N s Z350 tak toto neni zadny exot jak jsi nekteri zde mysli, holt ste chlapy z cech trochu zaspali dobu, navic pokud se to s zadokolkou umi je to na sotoline nadhera,veci nares nez s Evem, nebo STi!!!! Porsche maji dokonce svuj rally cup je to pravdu maso, pokem se jede porad, jezde tam i H.
no kdyby ještě něco podobnýho postavil Jaguár a Audi, už by to společně s uvednou GT3 a Astonem stačilo na to, aby FIA mohla vyhlásit další kategorii, tím pádem i jejich vlastní šampionát. To by bylo :-!:yes:
Kam? K atraktivnosti!Je to všechno show a o penězích to jo.Ale je na čase,aby se národní federace vzepřely diktátu FIA
>:-[] Jinak svět dopadne tak jako naše rally scéna a to,že místo 18 WRC jede 88 myšáků různých evolucí ,zpracovaná média nás přesvědčují jaký to byl zážitek,jenže kdo zažil na vlastní kůži blije :no:
Jo a pokud to někoho uspokojuje,tak se dal na rally teprve nedávno(což v tomto případě chápu),nebo rally jezdí a před těma je třeba smeknout ať jedou v čemkoliv!!!
ZZ: měl jsem na mysli (dal=fanda),(jezdí=jezdci).Nebo jinak-
1.ti fandové co se začli zajímat o rally nyní,určitě budou spokojeni se současným stavem protože rally je atraktivní samo o sobě!!!
2.ti závodníci,kteří rally jezdí "a před těma je třeba smeknout ať jedou v čemkoliv!!!" Blahout se žigulem kolik sklidí ÚCTY na tratích rz!!!
A atraktivitou jsem měl namysli situaci kdy GT zadokolky různých značek spestřily by startovní pole.Třeba ve své kategorii a bez šance na celkové vítězství,ale divácky vděčnější než xxx lancerů či filcek či fabek.Ale znovu opakuji,že je třeba vážit si všech kteří se odvážili pustit do rally!!!
Tak to se tu každej bavíme o něčem jiném. Já se šklebím nad AM jako vozem pro rally. Do celkového náhledu na značku, do jeho image mi rally nejde ani trochu. O zatraktivňování (strašné slovo) rally není žádná.