Před třemi dekádami nabídla firma Audi poprvé ve své poválečné historii opravdu prestižní automobil. Ředitelé firem na západ od našich hranic měli tenkrát velmi neklidné spaní.
Starým Audinám jsem nikdy nepřišel na chuť - podélně uložený motor daleko vysunutý před nápravou je snad ta nejhorší koncepce (tedy s výjímkou motoru vzadu) - Audi ji zdědilo ještě od předválečných DKW. Výsledkem je sklon k brutální nedotáčivosti a nepěkný dlouhý přední převis karoserie i nemožnost dát kapotě motoru pořádný sklon, nemluvě o špatném využití obestavěného prostoru. Teprve u nejnovějších generací A4 a A6 (vč. odvozených modelů) Audi tento problém zmírnilo novým uspořádáním hnacího řetězce, díky kterému se mu podélně uložený motor podařilo posunout o pár centimetrů dozadu. Pořád si ale myslím, že klasická koncepce pohonu (s možností instalace pohonu všech kol) je mnohem lepším řešením. A když už pohon předních kol, tak vždy motor napříč, jinak to ztrácí smysl. To, co používá Audi (tedy kromě A2 a A3), je podle mého názoru ta nejméně vhodná alternativa.
Nechapu primitivni zkazky automobilových analfabetu typu,podelne ulozeny motor,vysunuty před predni napravou a podobna h....a
Auto typu AUDI 200 sedan bylo stvoreno na plavnou jizdu,dalnicni,prelet,a v quattru na jizdu sportovnějšího charakteru.Leda tak trouba predpokladal,ze se sedanem vyssi stredni,vybaveny v tech letech snad nejlepší výbavou,spracovanim a kvalitou,bude nekde nejaky kravatak brazdit driftem prusmyky v lese a nahanet se jako v rallye..Ta auta na to nebyla vůbec stvorena a vždy si sla svou cestou a ostatní je leda tak nasledovali..((az na par modelu vždy hraji prim a prukopničí))..Pokud chtěl někdo delat sport s timto typem vozu,musel jit do upravy zacinajic aktivnim zadnim diferenciálem apod,ale to uz byl zcela jiny okruh zakazniku a kapitola sama o sobe.Kdyz chce někdo za kazdou cenu vynutit se svého civilního dostavniku utahany drifty přitom se tvarit hrozne tvrde a agresivne at si koupi na to vozitko jako delane..čili z Mnichova....