Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi 200 C3: Sen ředitelů německých firem slaví 30 let

Před třemi dekádami nabídla firma Audi poprvé ve své poválečné historii opravdu prestižní automobil. Ředitelé firem na západ od našich hranic měli tenkrát velmi neklidné spaní.
Zpět na článek
25. 1. 2014 20:45
Re: Problematická koncepce
Nechapu primitivni zkazky automobilových analfabetu typu,podelne ulozeny motor,vysunuty před predni napravou a podobna h....a
Auto typu AUDI 200 sedan bylo stvoreno na plavnou jizdu,dalnicni,prelet,a v quattru na jizdu sportovnějšího charakteru.Leda tak trouba predpokladal,ze se sedanem vyssi stredni,vybaveny v tech letech snad nejlepší výbavou,spracovanim a kvalitou,bude nekde nejaky kravatak brazdit driftem prusmyky v lese a nahanet se jako v rallye..Ta auta na to nebyla vůbec stvorena a vždy si sla svou cestou a ostatní je leda tak nasledovali..((az na par modelu vždy hraji prim a prukopničí))..Pokud chtěl někdo delat sport s timto typem vozu,musel jit do upravy zacinajic aktivnim zadnim diferenciálem apod,ale to uz byl zcela jiny okruh zakazniku a kapitola sama o sobe.Kdyz chce někdo za kazdou cenu vynutit se svého civilního dostavniku utahany drifty přitom se tvarit hrozne tvrde a agresivne at si koupi na to vozitko jako delane..čili z Mnichova....
25. 11. 2013 09:44
Re: Audi V8
Problemy s jazdou nastali az po podpaleni par ventilov a prasknuti dakeho remena.
Ale skusal si uz kozene sedacky v neklimatizovanom aute? 8-s
25. 11. 2013 08:09
Re: Audi V8
Jak se odjebala klima, tak už auto nejezdilo?
15. 11. 2013 12:49
Audi V8
"Z typů 100 a 200 bylo odvozeno i opravdu luxusní Audi V8."

3.6 V8 250PS quattro sme velice davno mali v rodine. To bolo zvezenicko (dokym sa neodjebala klima)...
15. 11. 2013 04:59
Problematická koncepce
Starým Audinám jsem nikdy nepřišel na chuť - podélně uložený motor daleko vysunutý před nápravou je snad ta nejhorší koncepce (tedy s výjímkou motoru vzadu) - Audi ji zdědilo ještě od předválečných DKW. Výsledkem je sklon k brutální nedotáčivosti a nepěkný dlouhý přední převis karoserie i nemožnost dát kapotě motoru pořádný sklon, nemluvě o špatném využití obestavěného prostoru. Teprve u nejnovějších generací A4 a A6 (vč. odvozených modelů) Audi tento problém zmírnilo novým uspořádáním hnacího řetězce, díky kterému se mu podélně uložený motor podařilo posunout o pár centimetrů dozadu. Pořád si ale myslím, že klasická koncepce pohonu (s možností instalace pohonu všech kol) je mnohem lepším řešením. A když už pohon předních kol, tak vždy motor napříč, jinak to ztrácí smysl. To, co používá Audi (tedy kromě A2 a A3), je podle mého názoru ta nejméně vhodná alternativa.
14. 11. 2013 13:39
Poklona
Umět prodávat stejný interiér (v např. Rapidu) i po 30 ti letech.

To je umění. >:D

[odkaz]
Avatar - aproximus
14. 11. 2013 13:24
Design
se poved. Tyhle staré Audiny se mi fakt hodně líbí. A to kombi je vyloženě nadčasové :yes: