Nové Audi A1 se u českých prodejců objeví na přelomu srpna a září, ale už od konce května je možné vozy objednávat. Značka Audi tak rozšíří segment malých vozů o další luxusní model.
Pochybuju, že by se to špatně prodávalo. Však uvidíme velmi brzy.
PS: Asi nikdo nečeká, že to prodejně zadupe Pandu, ale bude nějakým způsobem důstojně bojovat po boku Miníka. A tam ty prodeje nejsou bůhvíjak nesplnitelné.
Tak jasně že se prodeje nedajio srovnavat s Pandou a ji pedobne ale i tak s prodejemi A1 to ja osobně moc ružově nevidim a to vzhledem k cenam. No však uvidime kdo bude mit pravdu si to budu pamatovat. ;-)
Není to špatný, ale za 420.000,-? Radši Mito.
Vpředu to ještě jde, ale dozadu za sedadlo nedáš ani slabou tašku, tam je to katastrofální, o kufru ani nemluvě.. Velikostně tak něco jako F500 (ten je ale podřízen designu zcela)
Ať se jde na to každej podívat ve skutečnosti, než tu začně psát nesmysly.
Design přední části a profilu vcelku ok, zadek otřes a bída.
Taky už sem klidný..., tohle konkurent pro Mito fakt není. Ani pro Mini a ani F 500. Po A2 (neber osobně) další propadák (tady si to troufnu napsat). V době, kdy prezentovali, že to bude max o 30 000 (cca 1200 Eur) dražší než Polo sem si říkal, že to pro mnoho lidí vzhledem ke značce bude za těch 30 000 argument a že se to třeba i chytne. Ale takhle bych se hodně divil. No třeba budu příjemně překapený, tak tomu dejme ještě šanci.
O té ceně to sedí, taky jsem počítal tak kolem 350.000,-. Většinou sem ale začnou psát inteligenti, s tvrzením o bezkonkurenčnosti tohoto, aniž by ho viděli, na tož v něm seděli.
Celkově je Mito mnohem vyváženější.
Tak inteligente, jak si sám sebe příznačně pojmenoval, nemám sebemenší pochybnosti o tom, že A1 bude prodejně úspěšnější než MiTo. MiTo je jen předražená a přitom i po všech stánkách méně vydařená varianta již tak poměrně drahého Punta Evo, které svým příchodem spolehlivě podřezalo větev výraznějším zápisům MiTa do prodejních statistik. Jinak ano, ceny A1 jsou poněkud nadhodnocené, ale to u Mini taktéž, navíc když je podrobíme podrobnějšímu zkoumání, tak zjistíme, že za stejnou cenu získámu u Audi rychlejší auto a k tomu stronic navrch (1.4TFSI vs. Cooper).
Nehledě na to, že koukám na ceny MiTa. A1 1.4 TSI DSG je o cca 90 tisíc vyšší než MiTo MultiAir 99 kW. To ale nemá dvouspojku. Takže reálný rozdíl cen může být kolem 40 tisíc. Výbavy +- stejné (oboje za tu cenu nemá klimu...).
Za tu demagogii si liskni. Mito s klimou ve střední výbavě stojí 485 000 Kč. Ano nemá dvojspojku, má jen lepší motor a kopu výbavy navrch. A1 může být zajímavá v tomto kontextu opravdu jen pro toho kdo chce za každou cenu dvojspojku, jinak to auto je prostě mimo. U nižších verzí je totálně mimo. V této třídě 538 000 - 485 000 je 53 000 příplatek za dvojspojku prostě moc (povídej si co chceš, zvlášť když normálně má alfice 6 stupňovou převodovku, tohle má jen 5 st. standradně) Jako připlácet za znáček audi tyto peníze pochopím ve vyšších třídách, ale rozhodně ne u těchto prcků, zvlášť když to auto není moc hezké. Jak sem psal. Mělo to být o 35 000 víc než u Pola s tím, že to nabídne něco víc než Polo. Takhle je to prostě úlet a velké zklamání a neokecáš to, seb bys studoval Pepíka sebelíp. >:-[]
Takže klidni hormo, o 90 litrů levnější než A1 s dvouspojkou a oboje nemá klimu...(nehledě na to, že na té audi nejde na první pohled aspoň poznat, že to není jen přeznačené Polo s jiným xychtem, což se o MiTu říct nedá...ale jo, chápu, šáhl jsem ti na oltář co? >:-[] )
Alfa má nějaké stupně výbavy. Za rel. malý poplatek získáš jak klimu tak kopu výbavy navíc a to je přesně ta demagogie. Nevím, jak je to u A1, nicméně i když zvolím vyšší stupeň výbavy, tak furt tam mám tu finanční rezervu a tu kopu výbavy navíc co sem uváděl, nehledě na to, že do těch peněz mohu koupit už 155 koňový t-jet, případně něco málo oželet a dostat QV s motorem úplně jiné kategorie. Jinak ten 135 koňový multiair lze vybavit také automatickou 6st převodovkou (zatím bez dvojspojky,ale než přijdou nějaké rozumné A1, tak tam bude taky, stejně tak jako 5dv verze).
Hele, nemám čas, s tebou ztrácet čas. Co se týče "nefér argumentů," tak všichni moc dobře víme, že jsi v nich odborník (viz "Punto je nejširší auto v segmentu, co na tom, že měřeno včetně zrcátek" apod...). Audi zveřejnilo ZÁKLADNÍ ceny ZÁKLADNÍCH verzí. Proto to srovnávám se ZÁKLADNÍMI verzemi Mita. Až Audi zveřejní i ceny vyšších výbavových stupňů, tak pak můžem srovnávat. Do té doby ne. Tečka...
Hele neporovnavej volkswagnovsko-audinackej mainstrem s premii od Mini. Primym kvalitativnim konkurentem je tak to MiTo, F500 atd, tam muze argument typu DGS uspet.
Podle téhle logiky (Fiat-Alfa) je A1 v podstatě jen technika Fabie zabalená do krabice Audi. To je za příplatek 150 tisíc hodně málo.
Na druhou stranu je to výhoda pro "mladé bejčky". Když si to ze pět let koupí, tak ho to oproti velkým Audinám nesežere na provozních nákladech, protože s tím bude moct jezdit ke stejnému opraváři, jako jeho táta s Fabií.
Ve skutečnosti cena A1 a MiTa je prakticky stejná. V plné palbě, tedy s navigací, panoramkou, atd. obě stojí 30 tisíc € a nějaké drobné. Nebudu zapírat, že se mi zvenku líbí MiTo víc (až na ta světla, tam se prostě MiTo u mě nechytá a A1 má naopak světelnou techniku pěknou), ale byla by to pro mě těžká volba. Pokud Audi dodá v následujících měsících i nějakou opravdu zajímavou techniku, člověk by mohl přimouřit oko. Ale zatím je to jen šedý průměr.
Kdybych si teď měl koupit nákupní tašku, asi bych šel do Pola. Není tak emotivní jako MiTo, ale designově je vyváženější než A1, nabízí stejné motory a převodovky a ten interiér dokáži překousnout. Hlavně pokud by VW přihodilo více šestikvaltů do nabídky.
dva místní šášulové notují, jak je Mito úžasné a že se prý tohodle nebojí :-) - no ani nemusí, jich se nikdo ptát nebude a kupci, kterých bude určitě dost (AUDI má poněkud jiný zvuk než odumírající značka z periferie Evropy) vědí své.
Je to pěkný, je to moderní a je to auto a ne jenom olácaná napodobenina. Jenom doufám, že těch článků tady bude poněkud víc a s každým dalším motorem či mírně upravenou převodovkou tady budeme mít článek s množstvím fotek, podobně jako je to u oné italské produkce. Mimochodem, třeba taková DS trojka je mnohem zajímavější auto, než celé Mito a tady o ní je zlomek informací co u italských "zázraků". No a onen Citroen stejně jako tohle audi jsou prostě moderní auta začátku 21. století a nehrají si na retro - nakonec reklamní slogan u DS trojky na billboardech hovoří jasně a jeho osten míří zcela zřejmým směrem.
Len by som rád vedel, kto z frajerov na audinách kúpi svojej pipke namiesto A3, A4, alebo Q5 či Q7 nejakú jednotku...
A tí, čo by možno chceli Audinku pre jej štýl a kvalitu, ale doteraz si Audi dovoliť nemohli, pri zhliadnutí ceny tiež skôr obrátia pozornosť inam.
No jo ty si toho v té Alfici najel... >:-[]
A hlavně v té Audině, u které se ani sama značka nesnaží zakrýt, že je to vlastně přebastlené Polo s lepší výbavou.. Jenže s lepší výbavou...? když už i dnes musí mít obyčejný prcek v nabídce v podstatě vše... je těžké... No nic.. přeji jim osobně hodně štěstí. A ano Alfice z tohoto strach nemá. Sám sem slyšel tu ránu... jak všem konkurentům (nejen Alfě) spadl kámen ze srdce. >:-[]
Nesúhlasím. Hlavne v prvom odstavci s mimo, ako si všímam, kritika voči AUdi je najmä v znamení ceny, ktorá sa aj mne zdá byť premrštená.
Tiež s tým, čo píšeš ďalej, sa nestotožňujem. Nie že by ma MiTo chytalo za srdce, ale ťažko ho možno zrovnávať s DS, každý z nich vyznáva celkom odlišný štýl. No a tvrdenie že čo je talianske, nie je dobré, hovorí skôr niečo nelichotivé o tebe. Predsudky a zasa predsudky. Nestrannosť je ťažká, každý z nás má niečo rád a niečo nemusí, ale tu to vidím na nezdravo zastretý pohľad.
Na druhou stranu AUDI si to může dovolit. Předpokládám že A1 ještě výrazně posunula už tak skvělý základ Pola. K tomu navíc velmi silná image značky. Určitě ví co dělají. Mě osobně sice stále přijde zajímavější MiTo (i přes ten svůj divný čumák), ale o prodeje A1 bych se nebál.
a Audi A1 pohorí ako jej starší súrodenec A2? U tej Ádvojky išlo aspon o revolučnú hliníkovú karosériu, preto tam bola premrštená cena. Ale tu sa chce Ingolštat iba a len nabaliť za cenu minimálnych nákladov. Takéto sebavedomé ceny a stratégia, že keď mám vysokú cenu ide o naprosto, dokonale dokonalý produkt. 8-s Aby sa slávne Audi nepopálolo.
BTW chcel by som vieť obrazky interieru v základe.
No peněz to je dost, ale potencionální kupci, sednou projedou a uvidí, jestli to za půl mega stojí. Tady to není auto stylu value for money. Ať se to někomu líbí nebo ne, úspěch to mít bude.
- A2 byl jasnej propadak, a to nejen u nas.
- auta ktery v te dobe staly 700 tis jsou dneska o 200 levnejsi.
- A1 je porad na tenkym lede, za posledni dekady existuje prave jen negativni precedens v podobe A2, osobne na A1 nevidim krome znacky nic, co by mohlo zajemce o maly "premiovky" zaujmout.
Však to bude asi to podstatný, že podobnejma šotkama v rodině by jezdil i synáček, nebo dceruška a vedle A8 táty to bude cool. U fiatáků je táta na vrcholu v Cromě a pak už jen pusto a prázdno.
No nevim, ja byt ten synacek tak urcite radsi prvne vemu Mini ktery je nejen jasna stylovka, ale i super jezdi. Cenove je taky vys, takze abych brousil ve vodach nekde lehce pod pul mega, zajimalo by me Mito, pripadne nejaka nizsi stredni s dobrym foukanym benzinem, ktery dneska stoji tyhle kacky. Takze A1 pro dcerusku jako prekvapko k 18, pro manzelku co se boji velkejch aut, babicku, jako darek od zarytyho audinisty...mozna ;-)
Moc nesouhlasim, i normalni lidi podle me vnimaj Mini jako retro premiovku, jeho ceny jsou vseobecne znamy a z toho spousta lidi vychazi.
S tim, ze zakaznici jsou castecne dve ruzny skupiny souhlasim, spis tady ale jen teoretizujem, az realita prodeju A1 ukaze, Mini uz ma pozici jasne stabilne danou.
tebe ten Fiat leží v žalúdku aj pod A1... >:-[] a prečo by u "fiatákov" nemohla dceruška či synáček jazdiť na Mite a táta napríklad na Quatroporte? ;-)
NO, za ty prachy to teda nevypadá..jako škaredé to není,ale oproti F500 a Mito..na ty nemá šanci, včetně mini coopera. Hlavně teda interiér mě zklamal...neřekl bych ani pec,kdyby to stálo 380 000,-audi je přeci jen premiová značka, ale s touto cenou to nemá šanci a nepomůže tomu ani znak audi.
Jo a ještě chci reagovat na jeden příspěvek od "odborníka", který tvrdil, že alfa má zastaralou techniku či co...až koncern volkswagen vymyslí motor, který bude moci alespoň pomýšlet na přímé srovnání s multiairem,tak se ozvi..zatím ty tsi na něj nemají
zákazníka vidím na nejakého zarytého audistu čo chce nákupnú tašku do mesta..inak proti autám ktorým by akože A1 mala konkurovať, tj európske štýlovky (mini, mito, F500 v lepšej výbave..) nemá šancu
Ja tipujem že predajne bude na tom o čosi lepšie ako A2, ale nie o moc
To si s tým MultiAir robíš * ne? Motor 1,4 TSI dostáva pravidelne od roku 2006 ocenenie "Motor roka" vo svojej kategórii [odkaz] . Dá sa v pohode tvrdiť, že práve VW s týmto motorom spustilo downsize-ing. ;-)
S MultiAir těžko...
Přeplňované benzíny (1,3) mělo i dříve jak VW (POLO GT G40 - 1985), tak Fiat (UNO turbo - 1987), ale že by těmito motory začala nějaká éra downsize-ingu se určitě říct nedá.
1,4 TSI měla už v pětkovém Golfu GT 170PS, tedy stejně jako má dnes 1,4 MA např. ve zcela "čerstvé džulietě"... ;-)
Ano, to byla 1,4ka.
Inspiraci k turbu zřejmě našla u rallye speciálu skup. B (od r.1978) Renault 5 Turbo, který měl motor uprostřed (za předními sedadly), původně zadokolka, později i pohon všech kol....
P.S. ...řešily se tu "malé turba" u VW a Fiatu, proto mě jiné značky nenapadlo ani vzpomínat...
To je zase ryčení prasat jak na jatkách :-) Nesrovnávejte A2 s A1, máme teď drobet jiný časoprostor, kdy KAŽDÝ chce mít prémiovku...aby soused skočil do studny >:-[] Mimo jiné i proto se bude A1 prodávat jako rohlíky ;-) Navíc rozdíl ve sladění a "smontování" auta mezi např. Fabií a Polem je citelný a bude ještě citelnější mezi Polem a A1 :yes: Ceny jsou hodně sebevědomé, ale půjde to...uživatelem nemusí být nutně manželky, ale i studující děti, mladé páry, důchodci atd... A že Alfa se stává posledním písmenem abecedy? To je mi jedno :-!
Iný časopriestor? V čom sa ľudské podvedomie zmenilo od čias kedy sa predávala A2..ľudia vždy chceli mať niečo "viac", z rôznych dôvodov (susedia..) ale najprv im automobilka musí naservírovať niečo na čo skočia..či skočia na A1 je otázne, najmä keď je priestor v oblasti štýlových miniáut preplnený dizajnovo zvučnejšími automobilkami ako audi..bez urážky
Oproti Jaguaru XJ poměrně dotaženější vnitřek, co?
AUDI A1? Miláček za hubičku. Démant třídy. Dokud nepřijde malé BMW je to bezkonkurenční třídní král. Od zítřka už budeš každému muset složitě vysvětlovat, proč sis v subkompaktech nekoupil ájedničku... Tos už ale asi pochopil i bez mé natrpklé nápovědy.
Presne tak! Audi definuje segment. Bravo Audi :yes::yes::yes:
Skôr to vidim tak, že všetkym budes vysvetlovať, PREČO si minul 16600€ za priemerne auto. Auto pre ľudí bez fantázie, čo si musia dokazovať, že na to majú. Za každú cenu. Dobrý vkus si za peniaze nekúpiš. Raz darmo.
Koukám že je Audi A1 opravdu mrňavý auto, stálo Ti jen za 6 řádků. Dokonce i u Fabky 2 po faceliftu jsi onanoval asi tak 5x tolik... Copak, dochází Ti vwinspirace? :-|
S dovolením si uložím tvůj výplod. Jednou se třeba dočkáme, že A1 bude v Itálii prodávanější, jako Golf vs. Bravo a pak se tu společně smíchy zfiatíme.
Proč ne? Vezmu li fakt, že Audi je v Itálii poměrně dobře vnímáno a prodá se tam poměrně velká část produkce, tak malý vozejk od Audi zrovna v Itálii má poměrně slušnou šanci. ;-)
Od zítřka budeš složitě vysvětlovat svůj omyl o démantu třídy.
To abych hned zejtra ráno šel všechjny svoje drahokamy prodat.
Celý to auto je úchylárna.
Vnitřek je odfláknutej hampejz. Před 15 lety bych to zkousnul.
Exteriér je horší než strašnej.
Vůbec co poslední dobou tahle automobilka dělá, je votřes! :no::no::no:
Tak každému se líbí něco. Dle mého názoru to na italskou konkurenci nemá ani náhodou, co se designu týče a ten zastaralý interiér..ještě ke všemu lacině vypadající
Omyl nikdy nepřizná... Místo aby strčil hlavu do písku, strčí ji do zadku jeho přitakávačům a oni zas jemu... Aby se uzavřelo kolečko..., aby utvořili větší celek...
To máš těžký... jsi chudá, protože jezdíš rally v popelnicích z Lidlu, nebo si chudá, že se vejdeš do igelitky z teska? To neni tak snadný! Můžeš být chudá a mít obrovský bohatství pod tangama. ;-)
Jseš mimo Navtechu.
Ta, která má obrovský bohatství pod tangama si ho nenechá pro sebe.
Takže zapomeň na popelnici či Tesco tašku.
Ovšem Audi popelnice není ten případ. Tam není co obdivovat z venčí, natož zevnitř. Pod trenkama jen smradlavej drn.
Tak a je to tady. Konečně si můžeš splnit svůj prémiový (pro někoho i mokrý) sen. Audi. Čtyři kruhy, čtyři přání, čtyři bonusy, které ti ingolstadtská značka nabízí za přiměřené peníze. Kvalita, prestiž, moderní design a moderní technologie. Tohle auto si na nic nehraje, tohle auto jasně ukazuje, jak má vypadat prémiové mini v moderním provedení. Jasně, máme tu retro konkurenci - zcela srovnatelný Mini i levnější Fiat 500. Tito dva zástupci však jdou svou vlastní retro cestou. Pak jsou tu Citroen DS3, Lancia Ypsilon a již zmiňované MiTo. Všechna tato tři auta však přes veškerou snahu a moderní pojetí nepřekročí svůj vlastní stín, už jen kvůli tomu, že se jedná o víceméně luxusní variace zcela obyčejných aut, ze kterých technicky vychází. Ani jednomu nelze upřít punc originality, šmrnc a svou jasnou nezaměnitelnou tvář (i když Julča s Míťou jsou si podobná jak vejce vejci pokud opomenu velikost...).
Takže je tu nová Audinka, stylové moderní a líbivé auto pro ty, kteří dokážou ocenit kvalitu a zároveň si potrpí na ingolstadtské standardy. Po přečtení výše uvedených příspěvků musím dát za pravdu Navtechovi, Josalitovi a také Doktorovi. O prodeje tohoto vozu bych minimálně na západ od našich hranic neměl ty nejmenší obavy. Není cílem Á jedničky trhat rekordy v prodejích a snažit se trumfnout Polo, Fábii anebo GrandePuno. Tohle auto jde svou vlastní cestou a momentálně nemá v prémiovém dvorečku srovnatelnou konkurenci. S trochou nadsázky můžeme proti němu postavit Mercedes třídy A i když tohle auto je svojí koncepcí trochu někde jinde.
Takže abych to shrnul - žiju a pracuju v Praze a přesto je tu MiTo exotem. Potkávám jich méně, než Bentleyů smebo zřeba Porscháků či Lamborghini...
Dejme tedy Á jedničce čas až se koncem léta začne objevovat na silnicích a pak se ukáže.
A abych nezapomněl - malá shrnovačka nakonec... ;-)
Chlapci chlapci, vy chásko závistivá, zkuste se trochu povznést nad to omlácené punto, fáčko anebo žigulík, které vás svým alarmem od vietnamců budí každou noc z vašich mokrých snů. Věřte hošani, že přes předražené makaróny cesta nevede. Jestli máte to správný voko, nějakou tu káču na kontě, trochu nadhled a cit pro kvalitu, Audi vám nabízí ideální řešení. Malý stylový a rozhodně moderní drzek v prémiovém balení, ze kterým si rozhodně neuděláš ostudu...
P.S. nějak začínám přemýšlet o náhradě za svůj vymazlený stodvaciášek.... >:-[]
Pierro, konecne zhrnovacka, ako sa patrí; tento formát tu uz zacal vymierat, tak je dobre, ze si vstal z mrtvych. ;-)
Len malé podpichnutie: "Citroen DS3, Lancia Ypsilon a již zmiňované MiTo. Všechna tato tři auta však přes veškerou snahu a moderní pojetí nepřekročí svůj vlastní stín, už jen kvůli tomu, že se jedná o víceméně luxusní variace zcela obyčejných aut, ze kterých technicky vychází." A1 nemá s Polom nic spolocné, ze? Ani motory, ani prevodovky, ani podvozok... ;-)
P.S. Ides na salón do Brna?
Stacilo rict, ze ti proste chutna ;-) Nebudu rejpat, jen si dovolim shrnout tvou shrnovacku:
- technicky je A1 jen navoneny Polo, stejne jako konkurenti kterym to vycitas
- na Mini se kvalitativne ani z hlediska image nechyta, prosim neporovnavat :-)
- pak je tu hromada slov o kvalite Audi, takze je to zas jen a pouze znacka co muze bodovat, nevedomky si potvrdil moje slova ;-)
- na prodeje jsem uprimne zvedavej, kazdopadne na silnicich je spousta hnusnejsich aut >:-[]
Karlos, Karlos, měl jsem tě a mám za inteligentního mladého drzka, o kterém jsem si myslel, že alespoň ví kam má našlápnuto. No ale z tvých posledních reakcí o tom začínám vážně pochybovat...
Takže projděme to ještě jednou - vysvětli mi pojem navoněný POLO... Tady asi trochu tápu. Polo spolu s Fiestou pokládám za to nejlepší co v mainstreemu (u dané třídy) pořídíš. Pokud tedy A1 vychází technicky z Pola, není jí co vyčítat. V dnešní době pošramocené hospodářskou krizí je toto řešení více než rozumné. Tedy do jisté míry máš pravdu v tom, že i A1 vychází z mainstreemové technologické základny. Takže spolehlivá a kvalitní technika + motory, podvozek a převodovka v prémiovém županu. Máš s tím problém???
Chlapče zlatá, nebudu ti tu udělovat moudra a školit tě, ale zeptám se na rovinu - se kterým mnou zmíněných aut si se již projel?? S Mini?? S MiTem?? Ve kterém jsi alespoň seděl a ošahal si mekčený plasty??? >:D A vlastně - měl jsi někdy (alespoň vypůjčenou) jakoukoliv Audinu??? Nemyslím tvý fáro od bburaga. Asi ne viď?? Takže malou radu od zkušenějšího kolegy vyškoleného stodvaciáškem... Nesuď a neodsuzuj co sám neznáš. Dostáváš tím sám sebe do pozice kašpara. To k tomu vyvoněnému Polu.
S Minim nesrovnávám - ostatně je vidět, jak mne špatně čteš - sám jsem psal, že A1 a Mini jsou svým pojetím zcela rozdílná auta. Mám však obavu, že stran kvality provedení interiéru budou přinejmenším srovnatelná, respektive Audi bude mít navrch. Doporučuji ti se posadit do Miníka, osahat (jestli na to máš žaludek) i olízat plasty a pak něco napsat... ;-) Fiata si nech jako dezert...
Jinak psát o kvalitách produktů se čtyřmi kruhy by bylo nošením dříví do lesa. Tobě z toho možná naskáčou beďary, ale věz, že zákazníci Audi vědí co kupují a i přes tebou omílanou vysokou cenu si Audi i v současné, ne zrovna veselé době vede více jak dobře. To se o Alfě či Lancii bohužel říci nedá... :-! Takže hombre, pokud se ti tenhle prémiovej piškot nezajídá, řekni na rovinu, že to není tvůj kap of tý a prosím, nesnaž se mi tu udílet lekce automarketingu. Jen se tím sám shazuješ...
Tedy dobrá rada nakonec. Slušně se obleč, vyčisti si boty, kšiltovku nech doma a stav se koncem srpna u nejbližšího prodejce Audi. Jak postupovat dál se dočteš na doktorovic blogu. Možná ti to přijde mimo, ale věz, že je v tom mnoho poučného... ;-) >:-[] A pak napiš... ;-)
Nazdar Piero, protoze jsem mel cely vikend narvanej program, mimo jine zavody do vrchu v Namesti n. Oslavou, tak sem si precetl tvou reakci az ted, neda mi to a musim reagovat :-)
Ve vetsine veci se vicemene shodnem, jen jsem ti asi s tim navonenym Polem slapl na kuri oko, ty Audiny asi vazne hodne rad ze? ;-) No, ja zase moc ne, proto se k nim obcas chovam trosicku neobjektivne - stejne jako ty, jen z druhe strany, to si snad prizname oba.
No a jen strucne k tvym radam jak se oblikat, co olizovat atd. Jeste jednou se podivej kolik mi je. Nevim jak ty, ja sem z generace ktera v 25 letech valcuje svet, takze neboj, oblek nosim 5/7, boty mam cisty porad, strniste taky >:D Audi sem sice nevlastnil, ale jen proto ze nechci, Polo, Mini a X dalsich na ktery mam nazor znam dobre, mam auta vazne rad. Takze prosim, priste se mnou nemluv jak s ditetem, respektuju te a rad bych i nadale ;-)
Hlavně klid Hombre. Já jsem z generace, která začímala na stodvaciášku a žigulíku. To když mi bylo 18. Obleku se snažím, byť ne zcela úspěšně vyhýbat, strniště jsem dnes oholil a odpoledně zajel do lídlu na nákup. Chtěl jsem si na parkovišti zadriftovat ale žena mi to zatrhla. Takže došlo jen na přeparkování. Zejtra přijedou komunální služba a městský benga a já bych si nerad jel pro auto na odstavný parkoviště...
Takže chlape, dej do toho trochu nadhledu, čti mezi řádky, čisti boty a hlavně - nenechávej se strhnout k hádavým výměnám názorů... Věř, nestojí to za to.... ;-)
Cena - je to startovací cena. Za půl roku bude možná vše jinak. Cenový jemnocit koncern umí ;-)
Prodeje - taky bych se nějak extra neobával. V ČR možná budou slabší, ale bohaté západní trhy určitě zaberou. Na rozdíl od zmiňované A2 tohle není tak kontroverzní vůz.
Miťo/MINI/DS3/A1
Moje pořadí by bylo:
DS3 - líbí se mi zvenčí i uvnitř
Miťo - vcelku fajn taky, je pravda že v Praze je jich jak šafránu
A1 - viděl jsem ho zatím jen na autosalonu, ale nijak extra mě nezaujal
MINI - zvenku ještě snesu, ale uvnitř je to pro mně noční můra
Jak se má Škodylak? Školíš fracky v dlouhých táhlých? ;-)
Takze, treba diesel za pul mega, to mame zaklad.. pote priplatecek za metalizu, klimatizaci, nejaky mlhovky, nejaky -nadstandartek- v interieru a par drobnosti, na ktere si nechcete odvykat a hned tu mate cenu, ze by jste to auto mohli vyvazovat zlatem. Trochu moc za 4 kolecka na predni masce. Navic, Mini je Mini-jina liga, na kterou A1 nema vykony ani povest a ani vzhled. Takze A1 tvori novou tridu malych, drahych, cervenych a uplne zbytecnych aut.
Zaujímavé, nová Audina vo mne skor vždy vzbudí pocit, že už nová nie je. Akoby ten dizajn ležal pár rokov niekde v pivnici a čakal, kým ho niekto vytiahne na svetlo. Hlavne zozadu vyzerá dosť rozpačito.
Zaujímalo by ma, či pod vekom kufra má ešte double svetlá, keď bude chcieť majiteľ odviezť niečo väčšie ako sú golfové palice a kufor bude musieť nechať otvorený...
Interiér vyzerá prémiovo - teda až na palubku. Prísť s niečím takým Talian, tak ho vysmejú. Materiál možno kvalitný, ale dizajn hodný tak užitkáča.
Podvozok klasika, zabudnime na quattro - škoda, k image prémiovky by sa hodilo niečo lepšie ako premaľovaná platforma Pola.
Spočítané, podškrtnuté, asi by som nevedel zdôvodniť výšku nasadených cien. Audi nie je až taký pojem, aby si mohli k cene priraziť 20% za značku. Veď okrem nej A1 nič špeciálne neponúka - bežné auto v drahšej uniforme. A tá klimatizácia za príplatok - to je trochu divná politika, v prémiovom aute by to snáď už mohla byť samozrejmosť, o ktorej sa už ani nehovorí.
To s tým dizajnom z pivnice si trafil, ja len nechápavo krútim hlavou ako môžu ľudia tak žrať tie A4, A6 a aj novú A8 keď sú všetky skoro rovnaké len každá v inej konfekčnej veľkosti ako tričká v obchode. Audi spraví nejakú waw vlnovku z LED v svetlometoch a cíí, všetci padajú na zadok. Asi to bude zaslepenosťou prémie, no pri BMW a MB je dizajnový rozdiel tried jednoznačne jasný.
Kabelky pro holky plus pro zlatou mládež jsou vždycky o něco dražší, platíš přece za image a kvalitu mateřské značky. Nebojím se, že se to nebude prodávat, je spousta lidí co by chtěli kabelku ale prostě nechtějí frantíka nebo taloše, protože jejich kámošky v golfovém klubu vozí caparty na hodiny výhradně v audinách, mb a bmw, sem tam jinej němec nebo japonec. Tipnu si, že MiTo pojede líp, jenže tohle je AUDI, pánové. Vorsprung a tak dále... ;-)
Domníváš se, že AUDI neumí jezdit? Alessio, přece nechceš tento designový subkompaktní skvost (doslova) přirovnávat k míťovi, to bys mě rozesmál...
Co se týká zlaté mládeže, jistě, i tato sociální skupina má mít své idoly. Přece nechceš, aby tahle mládež skončila s upatlanejma rukama od tapetovacího lepidla s... geterkem nad pelestí.
Nezapomínej současně, že tohle auto dokonale uspokojí nejen tu zlatou mládež, nýbrž každého, kdo chce exklusivitu ve třídě subkompakt. Je tu MINI, je tu A1 a přijede malé BMW. Pak je POLO a Fiesta.
Beru to od tebe jako nabuzení k diskuzi, nikoliv jako "směroplatný" názor, ausgerechnet od kolegy, kerý toho (přece) o autech a doufám i o životě už hodně ví, ne?
Subkompaktní skvost:D:D Ty si vysoce oduševnělý "skvost":D Tobě se to jen líbí hlavně kvůli tomu, že je to konkurent Alfymito a nesež těžko přes srdce, že alfině nesahá ani po kotníky...ta audi určo není špatná,ale ten interiér z A3 minulé generace..ooouu, to je průser ;-)
Až ty své vyplody budeš schopen podpořit i tím, že se to opravdu někomu i líbí, protože se toho prodávají neskutečný kvanta, tak potom budeš mít tu pravdu více na svojí straně. :-!
Je jasny ze se audiny jejich majitelum libi, stejne jako bombajskym taxikarum jejich auta. Takze kdyz se treba ty smejes chlapovi z bombaje jakej ze to ma nevkus, stejne tak si muze nekdo tukat na celo u majitele audiny. Subjektivni Pepiku, to je to slovo.
I subjektivita má své hranice. Láme se to především tehdy, pokud stejný názor sdílí opravdu hodně lidí. Pak lze mluvit o objektivním posouzení líbí/nelíbí. A to je právě o tom marketingu, prodejích a celkové úspěšnosti výrobku na trhu.
PS: O bombajského taxikáře neměj obavy, kdbys mu nabídl jakoukoli Audi výměnou za jeho Barkase, tak po ní skočí jako kura po flusu. :-!
Zda se, ze kdyz clovek vi jak na tebe, dokonce z tebe neco dostane, nezbyva nez souhlasit. Osobne preferuju subjektivni pohled kdykoliv je to mozny, nazvat totiz neco objektivni pravdou je snadny, ale dost osemetny.
A bombajsky taxikare sem pouzil jen jako priklad jinyho auto sveta, je jasny ze u nich i nase evropsky auta, byt trochu uzpusobeny jejich vkusu, bodujou.
No spal nespal, to nikoho nezajímá, ale podle tvých příspěvků to vypadá, jako by alfa byla tvá noční můra >:-[] A1 se Ti může líbit, to Ti nikdo brát nebude,´alespoň já ne, ale vyjadřovat se o A1 jako o skvostu je trochu přehnané, zvlášť v porovnání s italskou konkurencí..a to je fakt se kterým ty nic neuděláš..italský design je celosvětově uznávaný a to nejen v automobilismu, ale i v architektuře, nábytku a pod. P.S. podle tvého názoru se tu všichni řídit nebudou...
O co mezi výrobci automobilů jde až v první řadě, jsou prodeje.
Ty tady od začátku motáš něco o tom, že se ti A1, potažmo celý koncern a kdo ví co ještě, nelíbí.
Já říkám jedno. Němci dobře ví, co nabídnout lidem, jak a za kolik.
Jestli si myslíš, že by Audi nedovedlo udělat typický italský líbivý design, tak se pleteš. Otázka totiž nezní, jestli by to uměli, ale jestli by to potom prodali. A já říkám, že neprodali. Protože ho neprodají ani sami Italové. :-!
Hmmmm, jak neobvyklé ;-) No a že se neumím o sebe postarat..to bych ani neřekl a poradím Ti do tvého vele zkušeného života: "Když někoho neznáš, tak neposuzuj"
No, já si také dokázal udělat obrázek o tobě. Jo kluk ve favoritu, či ve starém golfu s doměnkou o prémiovosti a pak to končí omotáním se kolem stromu :no:
Ano ano, celé to designové pojetí ájedničky je skvostné, nenajdeš na tom jedinej kaz. Naživo to bude fantastickej klenot. Dojem umocní samozřejmě ta dvojbarevnost, to vizuáloně odlehčené řešení sloupků střechy.
Nepleť si pojmy a dojmy, italský (automobilový design) to není nové UNO nebo míťa, to je Quattroporte, nebo se snad domníváš, že ve Francii neumí designovat bagety?
Jistě, že se podle mého vkusu všichni nebudou řídit. Vkus poznáš na prodejích. například v té tvé designové Itálii patří k mistrům prodejů Golf... ten tam dokonce pokuřuje i Bravo.
No Fiat se neprodává, páč si v minulosti sám nas**l na hlavu...Myslím si, že se nemusíme hádat, co je hezčí a co ne..každý máme něco..Ale golfa bych si určitě nekoupil už jen proto, že se mi vůbec nelíbí a vypadá jako myš, ale hlavně proto, abych nebyl člověkem bez vkusu a člověkem, který neví, co si koupit, tak si koupí golfa, poněvadž s ním jezdí většina ;-)
Já tě plně chápu, taky, když jsem byl mladý, tak pro mne bylo to nejkrásnější auto červený a pokud možno s dvouma dveřma, ale postupem času se člověk mění a ocení především jiné stránky designu. To ale pochopíš až budeš starší. ;-)
No, tak bravo se dělá v 5ti dvéřu a co se praktičnosti týče v porovnání sgolfem: O 50 litrů větší kufr(jj, vyšší hrana), širší interiér...Mě taky zajímá praktičnost vozu a jako auto bych si aji teď přál například fiat doblo a jemu podobné(teď si nedokážu vzpomenout, jak se nazývají auta tohoto segmentu)
Nevím proč sem montuješ zrovna Bravo, ale je zde dostupných hodně testů od různých periodik, kde se Bravo mezi konkurencí v podstatě ztrácí. Test nevyhrálo ani jeden. Je rádo, když mu to nenatře korejský Cedník.
Ano, mluvím tu o testech, které jsou mnohdy objektivnější než mé či tvoje hodnocení.
No, že já četl myslím srovna auto tip, kde se srovnávalo bravo, golf, C4, focus, kia ceed a opel astra..no a bravo bylo druhé za golfem jen díky tomu, že má u nás horší pozůstatkovou cenu..hmm, zajímavé že? A montuju zde bravo, páč stojí v garáži před naším domem a má srovna tu červenou barvu
No a Ty si ještě nepochopil, že mě nezajímají nějaké testy,ale mé osobní pocity..a myslím, že když už si člověk pořídí auto za 700 000,tak má na výběr z velice široké nabídky vozů...a golf vypadl jako první :-!
Opět ti opakuji - Bravo žádný test nevyhrálo. Dokonce ti můžu najít test, kde mu dal na zadek i Cedník.
Za 700 si můžu klidně vybrat skladovou A4/3er a nemusím uvažovat o Golfu.
A ve finále: Automobilce nejde vůbec o pocity devatenáctiletýho kluka, ale třeba čtyřicetiletého páprdy, který MÁ naplněnou šrajtofli a tu vyklopí v jejím salónu. :-!
No a já opět opakuji, že mě nezajímají testy, ale osobní zkušenosti, jak mé, tak hlavně otcovi, právě tebou tolik neoblíbenými fiaty...a co já vím, tak vyhrálo dost testů, ale s tebou se o tom bavit, je jako házet hrách na zeď
>:D Už si vážně trapný a dobře Ti radím, raději už se do žádné diskuze nezapojuj nebo se zase ztrapníš. A hlavně kvůli tomu, aby si nechytl časem infarkt z toho, že jsi na větvi, když se mladéu klukovi líbí něco jiného než Tobě:D Celkem lituju tvou primitivnost ve snaze mě zranit na duši ;-)
A kdo se tu teď bavil o testech? Já jsem viděl test na 5thgearu, kde bravo vyhrálo a četl test v auto tipu,kde bylo druhé, kvůli nižší pozůstatkové hodnotě:)Když chceš, tak si to najdi, já to kvůli tobě hledat nebudu. Na ptákoviny vážně čas nemám
Ale ja se umim zasmat sam sobe..a ja ten prispevek take myslel usmevne..trebas jsem zapomnel hodit smailik. Kdybych mel brat vazne vsechny me preklepy, tak jsem uz davno na psychine:D
Nic takového přece netvrdím, jen vím jak příjemný je Míťa a to je těžké trumfnout. To o mládeži atd. bylo myšleno spíš pozitivně, do designu se radši nepouštím, ale souhlasím s tebou že to propadák rozhodně není ;-)
De Silva odvádza skvelú prácu (ako sabotovať koncern >:D ). Najprv svojimi majstrovskými vlnkami a unifikáciou povýšil Seat na značku, ktorá si pre záchranu musí zobrať výbehovú A4 a spraviť z nej Exeo plus včera (?) tu bol článok o reinkarnácií Oktávky na Seat... ;-\ No a za skvelú prácu nasleduje povýšenie, prehodia ho k Audi kde svoje vlnovky môže narvať ešte aj do reflektorov podľa ktorých ešte ako tak rozoznáš ktorá to Audina za tebou vlastne ide. A3? A4? A6? A8? :-! A bratia Q-uasimodovci 5 a 7 je obdobný prípad. K tejto A1 môj názor je taký, že hádam by lepšie spravili keby hodili facelift na A2, dali jej nové motory a bol by to lepší zástupca v tomto segmente ako táto zrúdička hladová - nasraná. >:-[]
Jo, dneska k nam prijizdel nejakej * v á osme tim stylem, ze nedal prednost hned dvema stranam, objizdel u toho tranzit s vystraznejma, takze hromada troubeni a nadavek, aby to ve finale rozstipla tatra ktera to malem neubrzidla a podivala se mu z boku na zoubek. Skoro by si to za tu demenci kavalir zaslouzil, uplnej mimon 8-s
"Unifikace" designu v rámci jedné značky není ani zdaleka trend pouze u Audi. Dnešní 7er/5er od sebe nepoznáš, a to nejen zepředu a nová 3er na tom nebude jinak..., podobně Ford Ka/Fiesta a budoucí FocusIII. Zepředu si je velmi podobný i současný Jag XF/XJ, nebo se mrkni na "naroubované" sinfgleframe u několika modelů Mitsubishi. Podobné je to i v rámci celého koncernu VW...
Je to docela obecný trend, nikoli "specialita" Audi... ;-)
No já sem nedávno potkal na cestě novou F10, ale z dálky jsem tam pořád viděl E92. Až mě to auto míjelo a kouknul jsem do zpětnýho, řekl jsem, jo, je to přece nová F10 a to jsem v ní už i seděl a stejně jsem ji hned nepoznal.
Tož ještě aby z toho dýchal žigulík, ale interiér z minulé generace A3..a ještě ke všemu tak lacině vyhlíýející ;-\ Nevím no, premiový interiér vypadá jinak
Hele, podívej se do nějaké Alfy, ano, uvidíš tam ty kulaté větráky a prohlásiš co? Že Alfa neinovovala interiér 50 let?
Probuď se. Tahle A1 má s interiérem A3 společný pouze kruhový tvar větráků a tím to hasne. O zpracování interiéru v Audi se vůbec neboj, stejně tak o jeho ergonomiii a nadčasovost.
By mne zajímalo, jak vypadá prémiový interiér pro devatenáctiletýho kluka. Takovej trochu papírovej, ne? :-!
No tak podívej, na interiér alfy se dá alespoň koukat...já jsem neřekl, že interiér této audi není dobře zpracovaný a pod.,ale určitě nevypadá za ty peníze...
Udivuje mne, co všechno dokážeš poznat ze svého monitoru. Tebe je do diskuzí škoda, zkus to někde u Číňanů, ti potřebují odborníky na obrázky, aby věděli co maj vyrábět. :-!
No, ale jediný, co kdo nechápe jsi ty:D Já pouze uvedl, že se mi ten interiér nelíbí a už vůbec ne za ty peníze a ty jsi z toho celý na prášky:D A já Ti rozhodně neberu to, že se Ti líbí...každému se líbí něco a proto je na světě mnoho automobilek s různým stylem designu ;-)
To už jsem stihl zjistit:) Jen mě opravdu udivuje, jak jsou někteří na prášky z toho, když jim řeknu o něčem, co se mi nelíbí a jim srovna jo...
S tím BTW si to vystihl :yes:
A koho já přesvědčuji?? To mi vysvětli čím..Já pouze uvedl to, že se mi ten interiér nelíbí za ty peníze...Spíše zastánci vwkoncernu se snaží někoho neustále přesvědčovat, že vw je nejůžasnější, hlavně mistr GTI...Já vyjadřuji pouze svůj názor, stejně jako ty a ostatní
Protože potřebuješ na sebe upozornit, že zrovna tobě se nelíbí? Připadáš si, že nejdeš vidět? Že tě ostatní přehlíží? Potřebuješ se taky nějak zapojit? Proč?
A řekněte mi vy dva experti, kolik mladých kluků jako já, má své vlastní auto?:D:D Já vás chápu, vy jste jako kluci museli jezdit na studentskou pernamentku busem, za to já si teď můžu vozit svou zadnici v plně vybaveném voze..já vím, to musí štvát:D
Jo, tak samozřejmě nepočítám favority a staré golfy...bavím se o autě, ne o šrotu. A spíše ty mi přijdeš ubohý, když si snažíš leštit ego na mladém klukovi a úsměvné je na tom to, že se Ti to vůbec nedaří :-! Při tomto smailu se asi cítíš hodně nabuchaný co? 8-s
To tak často bouráš, že máš tři auta... >:-[]
A jak si to myslel s tím "čtyřicetiletým páprdou", dyť tobě už do 40ti nemůže zas tak moc chybět, ne? :-O;-)
No, ještě že si se přiznal ;-) No nic, vidím, že si moc chytrosti nepochytal a na této úrovni se s tebou nehodlám dál bavit. ale měl by si se zamyslet nad sebou..jsi k smíchu, nejen mě ;-) P.S. kamarády v tom nehledej :-! ten byl pro Tebe :-!
A proč bych to v 19 měl dělat? A od kdy se chytrost měří tím, jestli si koupím nebo nekoupím automobil? Tímto si opět ukázal své IQ. Já si nějaký ten pátek šetřím na byt a na spoustu dalších věcí, než na auto. Ale toto je má věc, co já si pořídím a co ne a tobě do toho absolutně nic není. A s tím smailem máš nějakou vadu z dětství nebo něco?
Děláš tu ze sebe chytrolína a přitom své auto nemáš, u rodičů bydlíš, nedostudovaný seš, a všecky kolem sebe komanduješ. Ve světle ťechto skutečností tu ze sebe děláš opravdovýho kašpara. :-! Mi si k smíchu. Být tebou zalezu a ani nepípnu.
No ty si k smíchu zase mě kašpare. Víš, kdyby si byl aleapoň trochu na úrovni, tak na můj příspěvek o tom, že se mi nezdá interiér audi A1 si mohl odepsat ve stylu: "Tobě se třeba nelíbí, mě zase jo. Nedávno jsem se do ní posadil a jsem z toho nadšen. Tobě se líbí něco jiného, mě zase toto" A já bych ti určitě tvůj názor nebral. Ale když se chováš jak * a jsi na prášky z toho, když ti mladý kluk oponuje v tvém názoru a snažíš se dementovat můj názor, který jsem řekl naprosto normálně bez nějakého urážení a pomlouvání, tak jak ty si pomluvil má oblíbená auta. Jsem sice mladý a do budoucna doufám, že nebudu kašpar zamindrákovaný jako ty. A pokud se neumíš bavit ako slušný člověk, tak raději zalez ty a ani nepípni. A ty smaily už jsou taky trapný, ale přesně to vystihuje tvoji úroveň. Čest soudruhu odborníku
Než tu začneš psát, jak z monitoru A1 vypadá úžasně, zajdi si někam kde jí můžeš vidět naživo (výstava-autosalon)sedni si do ní, prohlídni si interiér, kufr atd.
Potom dělej závěry.
Přední část je skutečně zajímavá (naživo), zejména světla, nicméně jako celek je Mito mnohem propracovanější - zdařilejší, a to jak v interiéru, tak samozřejmě co se týče designu exteriéru, který nemá chybu.
A to hlavní, Mito je vhodné i pro normální běžnou postavu, tj. 195cm, A1 bohužel nabízí méně místa, a mezi přední opěradlo a zadní sedadlo, jak už jsem psal jinde psal, dáš jen slabou igelitku. V tomhle směru tj. prostoru, výrazně pokulhává, za což může o skoro 50 mm kratší rozvor oproti Mitu. Kufr je pak přímo směšný, Mito naproti tomu nabízí standadní velikost.
Toť realita. :-)
Rozhodně mě nepřekvapuje, že je A1 menší (méně prostornější), než POLO a jeho třídní konkurence. Podobně je tomu i při srovnání Golf/A3.
Je to především "dámské" stylové "mini" na platformě subkompaktu..., jehož prostornost rozhodně nebyla významnou prioritou...
Tohle auto si logicky nekoupí nikdo, kdo sleduje poměr vnitřního prostoru k ceně vozu, podobně jako např. MINI...
Kdo vyžaduje více prostoru, má možnost v podobě A3/A3sportnack
To je síce fakt, na druhú stranu k čomu je dobré také plytvanie priestorom. Nejde na vrub žiadnemu extra tvaru ani zvlášť elegantnej kreácii, naopak, na pohľad vyzerá ako prísne účelová krabica nejakými tými ozdobami...
Ale třeba já to tak nevidím a věřím, že nejsem úplně sám a spoléhám taky na "dámský" pohled a vkus, ale to jsme zase u toho subjektivního projevu "dobrého vkusu"... ;-)
Já zase designově, jako "účelové krabice", vnímám spíš (menší) MPV... :-)
MPV tak vnímať musíš, lebo tak navrhnuté sú, tam ide o účel - ale u A1 mi nejak tá dizajnová zaujímavosť či "pridaná hodnota" nejak uniká...
Led-ky to nespravia, ani riešenie zadných svetiel ako na Q7...
A1 byla vyvíjena v ohledu prémiovosti a sportovního designu by Audi. Tohle má být vozítko do města a zajisté víš, jak bývají obsazeny auta, která trčí v městské zácpě.
Chceš auto pro 4 lidi? Kup A3 (jak píše Lejbl) nebo se koukni na Polo nebo Fabii/Ibizu Kombi. Nabídka tu je, tudíž nechápu tu zatvrzelost, požadovat od A1 maximální prostor a velkej kufr. Tohle není a nikdy nebude první auto v rodině.
Počkaj, to už trochu pletieš - ja nehovorím, že bv tom má byť priestor jak v rodinnom aute. Ja hovorím iba o použiteľnom priestore. K čomu druhý rad sedadiel, keď sa tam skoro nikto neposadí? Na kabelku alebo bundu nepotrebuješ kožené sedadlá. A ak nie je priestor na zadných sedadlách, tak čakám aspoň primeraný kufor, do ktorého sa vlezú aspoň kolieskové korčule, vak s golfovými palicami, šortky a tenisky. Vzadu málo miesta, kufor mizerný - od štvormetrového auta, nech je hoci aj pozlátené, čakám viac.
No, musím souhlasit..toto má být stylové auto pro lépe zajištěné lidi..ovšem problém je v tom, že prémiově nevypadá v porovnání s konkurencí. Např.mojí slečně se to nelíbilo bo spíše to uvedla jako nudné a záď jako odpudivou...ale tak to je otázka osobního vkusu
Místo na zadních sedadlech nikdo řešit nebude, stejně tak kufr. Ovšem místo na předních sedadlech a to jestli se tam slušně posadí i 190 cm chlap už zas tak nepodstatný není, zvlášť pokud je A1 mířena i na mladé/bezdětné kluky/chlapy.
..je to tak rok,co jsme tu někteří chválili rocco a dodneška jsem viděl u nás tak dvě(v Itálii to stojí na každým rohu)Předpoklady to mělo,vypadalo k světu,tak se ptám po matelkovsku"prečo"?Cenový rozpětí trošku jiný(550t-700t a kdo kupoval VWí,že to skoro nic neznamená,u koncernu není problém sundat 1/5 ceny)ale ta 1,4tsi se prakticky od A1 neliší.No mě kdyby dali vybrat,tak jdou 4 kruhy stranou,popravdě než mě napadlo tohle srovnání,viděl jsem smysl a věřil v dlouhodobé umístění A1 "na bedně" v prodejích...ale jak vám řikám přátelé-nevim nevim.
Asi nikdo, kdo disponuje zdravým rozumem, neočekává, že se malý třídvéřový prémiový vozejk bude u nás, jakožto chudé zemi, prodávat v tisících kusech.
Já říkám počkejme, na vyspělých trzích si své místo nepochybně najde, o tom jsem přesvědčen.
Příspěvek od W.Labela s XJ je jeden za všechny krásný důkaz toho, že celej slavnej VW je megaplagiátor všech a všeho kloudného, co kdo kdy vymyslel.
Ostrašující, hanebné, nečestné a nesportovní.
A takovým tady tleskáte? :no:
Tak jsme se to zase pěkně všechno dozvěděli. Dnešní auta jsou prý kvalitativně stejná, takže je jedno, jestli koupíš pikanta nebo míťu. Nic proti pikantovi, ale zde bych se rval do krve za toho... pikanta ;-)
Tedy jak na A1? Pamatuj - bude to eso třídy. Bude to ten, který nastolí třídní řád. Rozdělí šoféry přesně tak, jako jsou rozdělení ve třídách vyšších - i subkompakt má svojí prémii. A to je dobře, neb brzy přijede malé BMW a bude zameteno. Bude to tak, jako ve třídách ostatních - budou ti, co mají na to jezdit tím nejlepším, neb i v této třídě budou lidé jezdit modely, které jezdit chtějí a pak lidé, kteří modely jezdit musí... jestli mi tedy při svém vzdělání jako dobře rozumíš.
Pakliže je gti tvůj příspěvěk reakcí na můj, tak já ti teda jako při svém vzdělání dobře rozumím, ale vůbec, opravdu skutečně vůbec, vůbec s tebou nesouhlasím, jestli mi tedy jako při svém vzdělání dobře rozumíš zase ty.
JJ, bla bla...alfa a zbytek světa bude zmetek, ve kterém jsou lidé nuceni jezdit a v autech od vw koncernu jezdí lidé, kteří jsou hýčkáni prémiovou kvalitou:D:D Zdejší diskuze jsou lepší jak srandokaps ;-)
ako by to to vyzeralo, keby si nemal VŽDY pravdu a to NAJOSTREJŠIE voko 8-s .
to ako tu zadupavas pod ciernu zem a opovrhujes taliankymi vozmi vo mne vyvolava neskutocnu zast voci tebe!!! nekriticke chabe bezduche. To ako som si ta vazil ako Blogera sa definitivne vytraca :-!
3x BRAVWO monopolu na dokonalost a stredu vesmiru celeho automobilizmu!!! :no::no::no:
To není nic nového, tady v diskusích je "bezpohlavní" celý "koncern", zkus něco originálnějšího...
Jinak je to buď střední rod (to Audi), případně ženský (ta A jednička)..., ;-)
Je to proste Audi, síce menšie, ako sme zvyknutí, ale Audi. SO všetkými plusmi aj mínusmi. Je vecou osobných názorov a preferencií, či sa miska váh preváži na tú alebo onú stranu.