Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1: Ceny na českém trhu

Nové Audi A1 se u českých prodejců objeví na přelomu srpna a září, ale už od konce května je možné vozy objednávat. Značka Audi tak rozšíří segment malých vozů o další luxusní model.
Zpět na článek
6. 5. 2010 15:15
6. 5. 2010 15:38
6. 5. 2010 15:39
6. 5. 2010 21:51
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 18:06
6. 5. 2010 20:22
7. 5. 2010 11:47
6. 5. 2010 18:06
6. 5. 2010 20:19
6. 5. 2010 21:26
7. 5. 2010 09:01
7. 5. 2010 14:19
7. 5. 2010 14:43
7. 5. 2010 17:16
7. 5. 2010 17:31
8. 5. 2010 10:05
6. 5. 2010 22:14
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 21:11
6. 5. 2010 22:31
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 23:10
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 22:21
neregistrovaný "Kajfik"
7. 5. 2010 00:08
7. 5. 2010 10:08
7. 5. 2010 12:53
neregistrovaný "Martinc"
7. 5. 2010 07:36
7. 5. 2010 08:28
7. 5. 2010 10:12
7. 5. 2010 09:17
7. 5. 2010 07:51
anonym
7. 5. 2010 08:03
7. 5. 2010 09:04
7. 5. 2010 09:48
7. 5. 2010 10:15
7. 5. 2010 10:22
7. 5. 2010 11:01
7. 5. 2010 10:31
7. 5. 2010 11:06
7. 5. 2010 11:58
7. 5. 2010 20:54
7. 5. 2010 21:00
7. 5. 2010 21:11
7. 5. 2010 10:39
7. 5. 2010 10:48
7. 5. 2010 11:09
7. 5. 2010 11:24
7. 5. 2010 11:37
7. 5. 2010 11:38
7. 5. 2010 19:24
7. 5. 2010 20:53
7. 5. 2010 21:03
7. 5. 2010 21:09
7. 5. 2010 21:14
7. 5. 2010 21:27
7. 5. 2010 22:07
7. 5. 2010 10:25
7. 5. 2010 23:30
anonym
7. 5. 2010 09:42
7. 5. 2010 10:03
7. 5. 2010 10:20
7. 5. 2010 10:33
7. 5. 2010 10:23
7. 5. 2010 10:28
7. 5. 2010 18:43
7. 5. 2010 21:17
7. 5. 2010 21:24
7. 5. 2010 21:25
7. 5. 2010 23:32
anonym
7. 5. 2010 23:49
8. 5. 2010 10:10
8. 5. 2010 21:16
6. 5. 2010 15:15
pělné prdítko pro ženy
ale tu cenu podle mě trochu přepískli :-|
Rozbalit vlákno
5
Avatar - miromen
6. 5. 2010 16:25
Re: pělné prdítko pro ženy
Trochu ? Ta cena je uplně mimo audi neaudi. Podle mě prodejni propadak za tuhle cenu.
6. 5. 2010 18:01
Re: pělné prdítko pro ženy
Pochybuju, že by se to špatně prodávalo. Však uvidíme velmi brzy.
PS: Asi nikdo nečeká, že to prodejně zadupe Pandu, ale bude nějakým způsobem důstojně bojovat po boku Miníka. A tam ty prodeje nejsou bůhvíjak nesplnitelné.
Avatar - miromen
6. 5. 2010 19:49
Re: pělné prdítko pro ženy
Tak jasně že se prodeje nedajio srovnavat s Pandou a ji pedobne ale i tak s prodejemi A1 to ja osobně moc ružově nevidim a to vzhledem k cenam. No však uvidime kdo bude mit pravdu si to budu pamatovat. ;-)
7. 5. 2010 13:49
Re: pělné prdítko pro ženy
Prečo Panda? Veď je to veľké ako Polo alebo Fabia.
7. 5. 2010 14:32
Re: pělné prdítko pro ženy
Jde o příměr k velmi dobré prodejnosti, nikoli o konkrétní případ třídy vozu. Pro sebe si tam klidně dosaď Polo/Fabii.
6. 5. 2010 15:15
Strašný ceny
Není to špatný, ale za 420.000,-? Radši Mito.
Vpředu to ještě jde, ale dozadu za sedadlo nedáš ani slabou tašku, tam je to katastrofální, o kufru ani nemluvě.. Velikostně tak něco jako F500 (ten je ale podřízen designu zcela)
Ať se jde na to každej podívat ve skutečnosti, než tu začně psát nesmysly.
Design přední části a profilu vcelku ok, zadek otřes a bída.
Rozbalit vlákno
15
6. 5. 2010 15:25
Re: Strašný ceny
Taky už sem klidný..., tohle konkurent pro Mito fakt není. Ani pro Mini a ani F 500. Po A2 (neber osobně) další propadák (tady si to troufnu napsat). V době, kdy prezentovali, že to bude max o 30 000 (cca 1200 Eur) dražší než Polo sem si říkal, že to pro mnoho lidí vzhledem ke značce bude za těch 30 000 argument a že se to třeba i chytne. Ale takhle bych se hodně divil. No třeba budu příjemně překapený, tak tomu dejme ještě šanci.
6. 5. 2010 15:38
Re: Strašný ceny
O té ceně to sedí, taky jsem počítal tak kolem 350.000,-. Většinou sem ale začnou psát inteligenti, s tvrzením o bezkonkurenčnosti tohoto, aniž by ho viděli, na tož v něm seděli.
Celkově je Mito mnohem vyváženější.
6. 5. 2010 16:12
Re: Strašný ceny
Tak inteligente, jak si sám sebe příznačně pojmenoval, nemám sebemenší pochybnosti o tom, že A1 bude prodejně úspěšnější než MiTo. MiTo je jen předražená a přitom i po všech stánkách méně vydařená varianta již tak poměrně drahého Punta Evo, které svým příchodem spolehlivě podřezalo větev výraznějším zápisům MiTa do prodejních statistik. Jinak ano, ceny A1 jsou poněkud nadhodnocené, ale to u Mini taktéž, navíc když je podrobíme podrobnějšímu zkoumání, tak zjistíme, že za stejnou cenu získámu u Audi rychlejší auto a k tomu stronic navrch (1.4TFSI vs. Cooper).
6. 5. 2010 16:25
Re: Strašný ceny
Nehledě na to, že koukám na ceny MiTa. A1 1.4 TSI DSG je o cca 90 tisíc vyšší než MiTo MultiAir 99 kW. To ale nemá dvouspojku. Takže reálný rozdíl cen může být kolem 40 tisíc. Výbavy +- stejné (oboje za tu cenu nemá klimu...).
6. 5. 2010 16:53
Re: Strašný ceny
Za tu demagogii si liskni. Mito s klimou ve střední výbavě stojí 485 000 Kč. Ano nemá dvojspojku, má jen lepší motor a kopu výbavy navrch. A1 může být zajímavá v tomto kontextu opravdu jen pro toho kdo chce za každou cenu dvojspojku, jinak to auto je prostě mimo. U nižších verzí je totálně mimo. V této třídě 538 000 - 485 000 je 53 000 příplatek za dvojspojku prostě moc (povídej si co chceš, zvlášť když normálně má alfice 6 stupňovou převodovku, tohle má jen 5 st. standradně) Jako připlácet za znáček audi tyto peníze pochopím ve vyšších třídách, ale rozhodně ne u těchto prcků, zvlášť když to auto není moc hezké. Jak sem psal. Mělo to být o 35 000 víc než u Pola s tím, že to nabídne něco víc než Polo. Takhle je to prostě úlet a velké zklamání a neokecáš to, seb bys studoval Pepíka sebelíp. >:-[]
6. 5. 2010 17:07
Re: Strašný ceny
Že zrovna o demagogii tu mluvíš ty. >:D

[odkaz]

Takže klidni hormo, o 90 litrů levnější než A1 s dvouspojkou a oboje nemá klimu...(nehledě na to, že na té audi nejde na první pohled aspoň poznat, že to není jen přeznačené Polo s jiným xychtem, což se o MiTu říct nedá...ale jo, chápu, šáhl jsem ti na oltář co? >:-[] )
6. 5. 2010 17:18
Re: Strašný ceny
Demagogie = nefer argument.

Alfa má nějaké stupně výbavy. Za rel. malý poplatek získáš jak klimu tak kopu výbavy navíc a to je přesně ta demagogie. Nevím, jak je to u A1, nicméně i když zvolím vyšší stupeň výbavy, tak furt tam mám tu finanční rezervu a tu kopu výbavy navíc co sem uváděl, nehledě na to, že do těch peněz mohu koupit už 155 koňový t-jet, případně něco málo oželet a dostat QV s motorem úplně jiné kategorie. Jinak ten 135 koňový multiair lze vybavit také automatickou 6st převodovkou (zatím bez dvojspojky,ale než přijdou nějaké rozumné A1, tak tam bude taky, stejně tak jako 5dv verze).
6. 5. 2010 17:23
Re: Strašný ceny
Hele, nemám čas, s tebou ztrácet čas. Co se týče "nefér argumentů," tak všichni moc dobře víme, že jsi v nich odborník (viz "Punto je nejširší auto v segmentu, co na tom, že měřeno včetně zrcátek" apod...). Audi zveřejnilo ZÁKLADNÍ ceny ZÁKLADNÍCH verzí. Proto to srovnávám se ZÁKLADNÍMI verzemi Mita. Až Audi zveřejní i ceny vyšších výbavových stupňů, tak pak můžem srovnávat. Do té doby ne. Tečka...
Avatar - miromen
6. 5. 2010 17:08
Re: Strašný ceny
Uplny souhlas včetně vzhledu A1 navic vubec se mi nelibi interier ikdyž u toho Mita taky nic moc ale pořad pro mě pohlednějši než A1 alespoň dle foto.
6. 5. 2010 16:57
Re: Strašný ceny
Niekto možno pomenoval, ty si sa prejavil. ;-)
Ale nič v zlom, každý názor je názor.
6. 5. 2010 17:04
Re: Strašný ceny
Hele neporovnavej volkswagnovsko-audinackej mainstrem s premii od Mini. Primym kvalitativnim konkurentem je tak to MiTo, F500 atd, tam muze argument typu DGS uspet.
6. 5. 2010 20:46
Re: Strašný ceny
Podle téhle logiky (Fiat-Alfa) je A1 v podstatě jen technika Fabie zabalená do krabice Audi. To je za příplatek 150 tisíc hodně málo.
Na druhou stranu je to výhoda pro "mladé bejčky". Když si to ze pět let koupí, tak ho to oproti velkým Audinám nesežere na provozních nákladech, protože s tím bude moct jezdit ke stejnému opraváři, jako jeho táta s Fabií.
7. 5. 2010 13:05
Re: Strašný ceny
A1 nemá s Fabii ale VŮBEC NIC společného. Krom motoru 1.2 TSI a 1.6 TDI.
Avatar - DRBNUTY
7. 5. 2010 12:10
Re: Strašný ceny
Davaj pozor, aby si s tou predpovedou nedopadol ako GTI s predpovedou o F500. >:D
11. 5. 2010 01:35
Re: Strašný ceny
Ve skutečnosti cena A1 a MiTa je prakticky stejná. V plné palbě, tedy s navigací, panoramkou, atd. obě stojí 30 tisíc € a nějaké drobné. Nebudu zapírat, že se mi zvenku líbí MiTo víc (až na ta světla, tam se prostě MiTo u mě nechytá a A1 má naopak světelnou techniku pěknou), ale byla by to pro mě těžká volba. Pokud Audi dodá v následujících měsících i nějakou opravdu zajímavou techniku, člověk by mohl přimouřit oko. Ale zatím je to jen šedý průměr.

Kdybych si teď měl koupit nákupní tašku, asi bych šel do Pola. Není tak emotivní jako MiTo, ale designově je vyváženější než A1, nabízí stejné motory a převodovky a ten interiér dokáži překousnout. Hlavně pokud by VW přihodilo více šestikvaltů do nabídky.
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2010 15:39
oj...
tak to ziram no...ale hlavne by me zajimala ta vybava
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2010 15:48
Tak si nám tady....
dva místní šášulové notují, jak je Mito úžasné a že se prý tohodle nebojí :-) - no ani nemusí, jich se nikdo ptát nebude a kupci, kterých bude určitě dost (AUDI má poněkud jiný zvuk než odumírající značka z periferie Evropy) vědí své.

Je to pěkný, je to moderní a je to auto a ne jenom olácaná napodobenina. Jenom doufám, že těch článků tady bude poněkud víc a s každým dalším motorem či mírně upravenou převodovkou tady budeme mít článek s množstvím fotek, podobně jako je to u oné italské produkce. Mimochodem, třeba taková DS trojka je mnohem zajímavější auto, než celé Mito a tady o ní je zlomek informací co u italských "zázraků". No a onen Citroen stejně jako tohle audi jsou prostě moderní auta začátku 21. století a nehrají si na retro - nakonec reklamní slogan u DS trojky na billboardech hovoří jasně a jeho osten míří zcela zřejmým směrem.
Rozbalit vlákno
13
6. 5. 2010 15:52
Re: Tak si nám tady....
No a třetí šášula si zase pomlaskává nad značkou audi, přitom je to jen přebastlený Polo. Mužeš si s nima podat ruku moulo ;-) >:D
6. 5. 2010 16:16
Re: Tak si nám tady....
Jenže u Audi se dá očekávát, že oproti Polu nabídne víc než jen znak na kapotě, jak to mu je u Alfy.
Avatar - jazva
6. 5. 2010 16:23
Re: Tak si nám tady....
ty sa v tom vyznáš, to je hneď na prvý pohľad vidieť. 8-s >:-[]
6. 5. 2010 16:29
Re: Tak si nám tady....
>:-[] :yes:
6. 5. 2010 17:04
Re: Tak si nám tady....
Len by som rád vedel, kto z frajerov na audinách kúpi svojej pipke namiesto A3, A4, alebo Q5 či Q7 nejakú jednotku...
A tí, čo by možno chceli Audinku pre jej štýl a kvalitu, ale doteraz si Audi dovoliť nemohli, pri zhliadnutí ceny tiež skôr obrátia pozornosť inam.
Avatar - jazva
6. 5. 2010 17:06
Re: Tak si nám tady....
presne tak, inak máš SZ
;-)
6. 5. 2010 17:23
Re: Tak si nám tady....
viem, už som odpovedal
;-)
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 21:51
Re: Tak si nám tady....
:yes:
6. 5. 2010 16:56
Re: Tak si nám tady....
No jo ty si toho v té Alfici najel... >:-[]
A hlavně v té Audině, u které se ani sama značka nesnaží zakrýt, že je to vlastně přebastlené Polo s lepší výbavou.. Jenže s lepší výbavou...? když už i dnes musí mít obyčejný prcek v nabídce v podstatě vše... je těžké... No nic.. přeji jim osobně hodně štěstí. A ano Alfice z tohoto strach nemá. Sám sem slyšel tu ránu... jak všem konkurentům (nejen Alfě) spadl kámen ze srdce. >:-[]
6. 5. 2010 17:09
Re: Tak si nám tady....
Audi obecne nabizi oproti VW mnohem vic nez jen znak, prikaldem muze byt jina karoserie a palubni deska minule A3, hotovy premiovy klenot >:-[]
6. 5. 2010 17:20
Re: Tak si nám tady....
>:-[] :yes:
Avatar - miromen
6. 5. 2010 17:41
Re: Tak si nám tady....
Přesně tak premie horši než "tuctovy" Golf alespoň dle německych testu a tam už nikdo neobjektivitu neobkeca.
6. 5. 2010 17:01
Re: Tak si nám tady....
Nesúhlasím. Hlavne v prvom odstavci s mimo, ako si všímam, kritika voči AUdi je najmä v znamení ceny, ktorá sa aj mne zdá byť premrštená.

Tiež s tým, čo píšeš ďalej, sa nestotožňujem. Nie že by ma MiTo chytalo za srdce, ale ťažko ho možno zrovnávať s DS, každý z nich vyznáva celkom odlišný štýl. No a tvrdenie že čo je talianske, nie je dobré, hovorí skôr niečo nelichotivé o tebe. Predsudky a zasa predsudky. Nestrannosť je ťažká, každý z nás má niečo rád a niečo nemusí, ale tu to vidím na nezdravo zastretý pohľad.
6. 5. 2010 17:39
Ceny jsou velmi sebevědomé.
Na druhou stranu AUDI si to může dovolit. Předpokládám že A1 ještě výrazně posunula už tak skvělý základ Pola. K tomu navíc velmi silná image značky. Určitě ví co dělají. Mě osobně sice stále přijde zajímavější MiTo (i přes ten svůj divný čumák), ale o prodeje A1 bych se nebál.
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2010 18:01
Bude sa opakovať história...
a Audi A1 pohorí ako jej starší súrodenec A2? U tej Ádvojky išlo aspon o revolučnú hliníkovú karosériu, preto tam bola premrštená cena. Ale tu sa chce Ingolštat iba a len nabaliť za cenu minimálnych nákladov. Takéto sebavedomé ceny a stratégia, že keď mám vysokú cenu ide o naprosto, dokonale dokonalý produkt. 8-s Aby sa slávne Audi nepopálolo.
BTW chcel by som vieť obrazky interieru v základe.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Wiii
6. 5. 2010 18:06
S1 quattro
Audi prosím, udělej S1 quattro!!!! :*) Pětiválec s turbem vedeš tak kde je problém >:-[] >:-[]

PS: Klidně to pojmenujete RS1, hlavně at to je >:D >:D >:D

PPS: Sám tomu nevěřím, ale proč bych nemohl snít >:-[]
Rozbalit vlákno
4
6. 5. 2010 19:40
Re: S1 quattro
technicky "nemozne" ;-)
Avatar - Wiii
6. 5. 2010 20:22
Re: S1 quattro
Neřekl bych, všechno je možné >:-[] >:-[]

[odkaz]

[odkaz]

Když se chce ;-)

Ale z marketingového hlediska to taky nevidim jako reálné >:D :no:
6. 5. 2010 20:53
Re: S1 quattro
Jo tohle V6 Clio znam, proto sem napsal nemozny v uvozovkach. I kdyz, tohle myslim neni 4x4, to uz by do toho asi nenarvali >:D
Avatar - Wiii
7. 5. 2010 11:47
Re: S1 quattro
>:D >:D Můžou udělat RS1 Sportback 2,5 TSI quattro >:-[] >:-[] >:D >:D

TO by nebylo od věci... Uspořádáme petici >:D :yes:
Avatar - Frasier
6. 5. 2010 18:06
???
421.600,-?????????? to je snáď žart... NIKDY v živote! :no:
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2010 18:08
To je zase jekotu...
Audi ukázalo ceníky a už tu čtu hotový kondolence.

Pánové, Audi nepatří mezi ty, kteří by měli problémy s prodejem svých vozů, ať už za jakékoli (rozuměj dosti vysoké) ceny. :-!

PS: Když vyjela A2, stála přes 700 tis.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - bubucci
6. 5. 2010 18:46
Re: To je zase jekotu...
Taky jsem těch A2 potkal, co bys na prstu jedné ruky napočítal... :-!
6. 5. 2010 18:48
Re: To je zase jekotu...
A přece se jich pár prodalo. U A1 je cena "poloviční" a čtu tady něco o tom, že je to strááášně moooc.
Avatar - bubucci
6. 5. 2010 19:00
Re: To je zase jekotu...
No peněz to je dost, ale potencionální kupci, sednou projedou a uvidí, jestli to za půl mega stojí. Tady to není auto stylu value for money. Ať se to někomu líbí nebo ne, úspěch to mít bude.
6. 5. 2010 19:05
Re: To je zase jekotu...
:yes: :-!
6. 5. 2010 19:38
Re: To je zase jekotu...
- A2 byl jasnej propadak, a to nejen u nas.
- auta ktery v te dobe staly 700 tis jsou dneska o 200 levnejsi.
- A1 je porad na tenkym lede, za posledni dekady existuje prave jen negativni precedens v podobe A2, osobne na A1 nevidim krome znacky nic, co by mohlo zajemce o maly "premiovky" zaujmout.
6. 5. 2010 20:06
Re: To je zase jekotu...
:yes:
6. 5. 2010 20:56
Re: To je zase jekotu...
Však to bude asi to podstatný, že podobnejma šotkama v rodině by jezdil i synáček, nebo dceruška a vedle A8 táty to bude cool. U fiatáků je táta na vrcholu v Cromě a pak už jen pusto a prázdno.
6. 5. 2010 21:29
Re: To je zase jekotu...
:-) :yes:
7. 5. 2010 08:07
Re: To je zase jekotu...
Na 159 a Q4 jsme taktně pozapomněli, že?
Podobně jako na nová (ohlášená) auta. Ale jo to zapadá do tvého vyjadřování, taže proti gustu...
7. 5. 2010 13:21
Re: To je zase jekotu...
To pořád nic nemění na tom, že s Audi můžeš růst "od řidičáků" až po 3 asistentky, kancelář v nejvyšším patře a víkend v Brně, Mostě, Spa....
7. 5. 2010 09:10
Re: To je zase jekotu...
No nevim, ja byt ten synacek tak urcite radsi prvne vemu Mini ktery je nejen jasna stylovka, ale i super jezdi. Cenove je taky vys, takze abych brousil ve vodach nekde lehce pod pul mega, zajimalo by me Mito, pripadne nejaka nizsi stredni s dobrym foukanym benzinem, ktery dneska stoji tyhle kacky. Takze A1 pro dcerusku jako prekvapko k 18, pro manzelku co se boji velkejch aut, babicku, jako darek od zarytyho audinisty...mozna ;-)
7. 5. 2010 11:23
Re: To je zase jekotu...
Jenže:
Mini je retro. S prémiovkou nemá nic společného a normální "občan" netuší, že Mini je od BMW.

A1 je jasný potomek prémiového audi a tak ji bude vnímat i ten obyčejný člověk bez znalosti automobilového spektra.

Shrnuto: A1 je maličká prémiovka, Mini je retro jako poleno. Obě auta mají do jisté míry jiný okruh zákazníků.
7. 5. 2010 11:44
Re: To je zase jekotu...
Moc nesouhlasim, i normalni lidi podle me vnimaj Mini jako retro premiovku, jeho ceny jsou vseobecne znamy a z toho spousta lidi vychazi.

S tim, ze zakaznici jsou castecne dve ruzny skupiny souhlasim, spis tady ale jen teoretizujem, az realita prodeju A1 ukaze, Mini uz ma pozici jasne stabilne danou.
Avatar - ethicon
7. 5. 2010 11:12
Re: To je zase jekotu...
tebe ten Fiat leží v žalúdku aj pod A1... >:-[] a prečo by u "fiatákov" nemohla dceruška či synáček jazdiť na Mite a táta napríklad na Quatroporte? ;-)
7. 5. 2010 11:20
Re: To je zase jekotu...
To snad né, víš kolik bys e jich pak prodalo? >:D >:-[]
Avatar - ethicon
7. 5. 2010 11:31
Re: To je zase jekotu...
neviem ako to súvisís podstatou úvahy, ale myslíš, že kombinácia foter A8 a dceruška A1 bude tiež na každom rohu? >:D
7. 5. 2010 11:37
Re: To je zase jekotu...
Vzhledem k prodeji A8 (třeba vs QP) bych to jako překážku vůbec neviděl. ;-)
7. 5. 2010 12:35
Re: To je zase jekotu...
Píšu o fiatu. Stejně jako v případě A1 nepíšu o bugatti.
Avatar - ethicon
7. 5. 2010 17:49
Re: To je zase jekotu...
porovnávať ľudový Fiat a Audi je trochu od veci ...
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2010 21:03
Re: To je zase jekotu...
:yes: vzal jsi mi to z klavesnice :-)
7. 5. 2010 11:45
Re: To je zase jekotu...
Zapomínáš na kontext doby
6. 5. 2010 20:19
A1
NO, za ty prachy to teda nevypadá..jako škaredé to není,ale oproti F500 a Mito..na ty nemá šanci, včetně mini coopera. Hlavně teda interiér mě zklamal...neřekl bych ani pec,kdyby to stálo 380 000,-audi je přeci jen premiová značka, ale s touto cenou to nemá šanci a nepomůže tomu ani znak audi.
Jo a ještě chci reagovat na jeden příspěvek od "odborníka", který tvrdil, že alfa má zastaralou techniku či co...až koncern volkswagen vymyslí motor, který bude moci alespoň pomýšlet na přímé srovnání s multiairem,tak se ozvi..zatím ty tsi na něj nemají
Rozbalit vlákno
7
Avatar - gld
6. 5. 2010 21:26
Re: A1
zákazníka vidím na nejakého zarytého audistu čo chce nákupnú tašku do mesta..inak proti autám ktorým by akože A1 mala konkurovať, tj európske štýlovky (mini, mito, F500 v lepšej výbave..) nemá šancu

Ja tipujem že predajne bude na tom o čosi lepšie ako A2, ale nie o moc
Avatar - R32
7. 5. 2010 09:01
Re: A1
To si s tým MultiAir robíš * ne? Motor 1,4 TSI dostáva pravidelne od roku 2006 ocenenie "Motor roka" vo svojej kategórii [odkaz] . Dá sa v pohode tvrdiť, že práve VW s týmto motorom spustilo downsize-ing. ;-)
7. 5. 2010 14:19
Re: A1
A neprišiel Fiat s malým turbom náhodou ešte pred VW?
Avatar - white label
7. 5. 2010 14:43
Re: A1
S MultiAir těžko...
Přeplňované benzíny (1,3) mělo i dříve jak VW (POLO GT G40 - 1985), tak Fiat (UNO turbo - 1987), ale že by těmito motory začala nějaká éra downsize-ingu se určitě říct nedá.
1,4 TSI měla už v pětkovém Golfu GT 170PS, tedy stejně jako má dnes 1,4 MA např. ve zcela "čerstvé džulietě"... ;-)
7. 5. 2010 17:16
Re: A1
Ještě tu byl Renault se svou turbopětkou. (r. 1985)
Avatar - white label
7. 5. 2010 17:31
Re: A1
Ano, to byla 1,4ka.
Inspiraci k turbu zřejmě našla u rallye speciálu skup. B (od r.1978) Renault 5 Turbo, který měl motor uprostřed (za předními sedadly), původně zadokolka, později i pohon všech kol....

P.S. ...řešily se tu "malé turba" u VW a Fiatu, proto mě jiné značky nenapadlo ani vzpomínat...
8. 5. 2010 10:05
Re: A1
Multi-Air, T-Jet...kto sa v tom má vyznať? Keby to napísali polopate, človek by hneď vedel... ;-)
6. 5. 2010 20:25
Konkurence je hezci...
POLO je tedy o 100% hezci...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2010 21:05
Re: Konkurence je hezci...
jenze polo neni konkurence ;-)
7. 5. 2010 05:53
Re: Konkurence je hezci...
Patri do stejne tridy? Jasne... premie... ;-\
7. 5. 2010 09:12
Re: Konkurence je hezci...
Na A1 zakryj znacky a zadnou premii neuvidis >:D
6. 5. 2010 20:58
Alfa nově posledním písmenem abecedy
To je zase ryčení prasat jak na jatkách :-) Nesrovnávejte A2 s A1, máme teď drobet jiný časoprostor, kdy KAŽDÝ chce mít prémiovku...aby soused skočil do studny >:-[] Mimo jiné i proto se bude A1 prodávat jako rohlíky ;-) Navíc rozdíl ve sladění a "smontování" auta mezi např. Fabií a Polem je citelný a bude ještě citelnější mezi Polem a A1 :yes: Ceny jsou hodně sebevědomé, ale půjde to...uživatelem nemusí být nutně manželky, ale i studující děti, mladé páry, důchodci atd... A že Alfa se stává posledním písmenem abecedy? To je mi jedno :-!
Rozbalit vlákno
3
6. 5. 2010 21:12
Re: Alfa nově posledním písmenem abecedy
:-) :yes:
Avatar - gld
6. 5. 2010 21:29
Re: Alfa nově posledním písmenem abecedy
Iný časopriestor? V čom sa ľudské podvedomie zmenilo od čias kedy sa predávala A2..ľudia vždy chceli mať niečo "viac", z rôznych dôvodov (susedia..) ale najprv im automobilka musí naservírovať niečo na čo skočia..či skočia na A1 je otázne, najmä keď je priestor v oblasti štýlových miniáut preplnený dizajnovo zvučnejšími automobilkami ako audi..bez urážky
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 22:14
Re: Alfa nově posledním písmenem abecedy
chtěl si říct dobu... časoprostor je stejný, jen na časové ose jsme trochu dál...
6. 5. 2010 21:11
AUDI ZA HUBIČKU
Oproti Jaguaru XJ poměrně dotaženější vnitřek, co?

AUDI A1? Miláček za hubičku. Démant třídy. Dokud nepřijde malé BMW je to bezkonkurenční třídní král. Od zítřka už budeš každému muset složitě vysvětlovat, proč sis v subkompaktech nekoupil ájedničku... Tos už ale asi pochopil i bez mé natrpklé nápovědy.

AUDI umí :yes:
Rozbalit vlákno
18
6. 5. 2010 21:36
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Presne tak! Audi definuje segment. Bravo Audi :yes: :yes: :yes:

Skôr to vidim tak, že všetkym budes vysvetlovať, PREČO si minul 16600€ za priemerne auto. Auto pre ľudí bez fantázie, čo si musia dokazovať, že na to majú. Za každú cenu. Dobrý vkus si za peniaze nekúpiš. Raz darmo.
7. 5. 2010 13:51
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Audi je prejavom dobrého vkusu?
Avatar - white label
7. 5. 2010 13:55
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Některé určitě... ;-) >:-[]
Otázka je, jak (třeba ty) poznáš projev "dobrého vkusu"...? :-O :-)
7. 5. 2010 14:14
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Ja nič také nepoznám. Za dobrý vkus považujem ten podobný môjmu. ;-)
Avatar - white label
7. 5. 2010 14:16
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Pokud to má každý jako ty, tak to se asi na něm "nedohodnem" nikdy... ;-) :-)
7. 5. 2010 14:30
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Tak to sa nedohodneme určite, už si videl, aby sa tu všetci niekedy zhodli?
Avatar - WinDiesel
6. 5. 2010 21:49
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Koukám že je Audi A1 opravdu mrňavý auto, stálo Ti jen za 6 řádků. Dokonce i u Fabky 2 po faceliftu jsi onanoval asi tak 5x tolik... Copak, dochází Ti vwinspirace? :-|
6. 5. 2010 21:53
Re: AUDI ZA HUBIČKU
S dovolením si uložím tvůj výplod. Jednou se třeba dočkáme, že A1 bude v Itálii prodávanější, jako Golf vs. Bravo a pak se tu společně smíchy zfiatíme.
Avatar - ethicon
7. 5. 2010 11:28
Re: AUDI ZA HUBIČKU
ale táto prognostická "úvaha" tiež stojí za archiváciu >:D
7. 5. 2010 13:12
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Proč ne? Vezmu li fakt, že Audi je v Itálii poměrně dobře vnímáno a prodá se tam poměrně velká část produkce, tak malý vozejk od Audi zrovna v Itálii má poměrně slušnou šanci. ;-)
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Od zítřka budeš složitě vysvětlovat svůj omyl o démantu třídy.
To abych hned zejtra ráno šel všechjny svoje drahokamy prodat.
Celý to auto je úchylárna.
Vnitřek je odfláknutej hampejz. Před 15 lety bych to zkousnul.
Exteriér je horší než strašnej.
Vůbec co poslední dobou tahle automobilka dělá, je votřes! :no: :no: :no:
6. 5. 2010 22:22
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Tak každému se líbí něco. Dle mého názoru to na italskou konkurenci nemá ani náhodou, co se designu týče a ten zastaralý interiér..ještě ke všemu lacině vypadající
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 22:31
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Omyl nikdy nepřizná... Místo aby strčil hlavu do písku, strčí ji do zadku jeho přitakávačům a oni zas jemu... Aby se uzavřelo kolečko..., aby utvořili větší celek...

;-)
6. 5. 2010 22:38
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Mluvíš o fanoušcích koncernu volkswagen? ;-) Jestli ano, tak si to vystihl velice přesně:D
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 23:10
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Tak, tak... To proti čemu se tady vyhrazuji, už ale nemá s fandovstvím moc společného....
V čele se samojmenovaným králem prémiových lidí... >:D
6. 5. 2010 22:49
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Zejtra ráno jdi do práce a zůstaň v klidu, jako vždycky.
neregistrovaný "Kajfik"
6. 5. 2010 22:21
Re: AUDI ZA HUBIČKU
To ti uvěřím, až mi s ním přijdeš zatroubit pod okna....

Zase to ve tvém příspěvku tleje, chtělo by to vyčerpat...

:no: :no:
7. 5. 2010 09:32
Re: AUDI ZA HUBIČKU
Tak snad nedopadne "démant" stejne jako "mistr elegance", ta paralela se primo nabizi - maly, drahy, obycejny auto "lepsi" znacky >:-[] >:D
6. 5. 2010 21:54
Kdo je cílová skupina ?
Bohatý manažer si takovouhle nákupní tašku nekoupí, ženy zase odradí "zamračený" design.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Kdo je cílová skupina ?
Tak já třeba na autech miluju ten 'naštvanej výraz'. :*) :-)
6. 5. 2010 22:10
Re: Kdo je cílová skupina ?
Já zase na autech miluju, že jezdí. ;-)
6. 5. 2010 22:09
Re: Kdo je cílová skupina ?
A ty si bohatý manažer, nebo žena?
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Kdo je cílová skupina ?
Navtech,sem chudá žena. >:-[] >:D
Tak samo,na ženské taky nejdřív ale obdivuješ její vzhled a hned potom "funkčnost"... ;-)
6. 5. 2010 22:28
Re: Kdo je cílová skupina ?
To máš těžký... jsi chudá, protože jezdíš rally v popelnicích z Lidlu, nebo si chudá, že se vejdeš do igelitky z teska? To neni tak snadný! Můžeš být chudá a mít obrovský bohatství pod tangama. ;-)
Re: Kdo je cílová skupina ?
Jseš mimo Navtechu.
Ta, která má obrovský bohatství pod tangama si ho nenechá pro sebe.
Takže zapomeň na popelnici či Tesco tašku.
Ovšem Audi popelnice není ten případ. Tam není co obdivovat z venčí, natož zevnitř. Pod trenkama jen smradlavej drn.
6. 5. 2010 23:37
Re: Kdo je cílová skupina ?
Ty nosíš tanga? Proto jsem pro tebe asi opravdu mimo.
Avatar - Pierro
7. 5. 2010 00:16
Re: Kdo je cílová skupina ?
No mimo seš furt. Jak jde život ty stará vojno???? ;-)
7. 5. 2010 10:00
Re: Kdo je cílová skupina ?
co nespíš chlape! že ty už přemýšlíš o downsizingu z A4 na A1! >:-[]
Re: Kdo je cílová skupina ?
Nikoliv,já nosím Tango. A vím, co s tím sklem... :-!
Avatar - Pierro
7. 5. 2010 00:08
kralevic
Tak a je to tady. Konečně si můžeš splnit svůj prémiový (pro někoho i mokrý) sen. Audi. Čtyři kruhy, čtyři přání, čtyři bonusy, které ti ingolstadtská značka nabízí za přiměřené peníze. Kvalita, prestiž, moderní design a moderní technologie. Tohle auto si na nic nehraje, tohle auto jasně ukazuje, jak má vypadat prémiové mini v moderním provedení. Jasně, máme tu retro konkurenci - zcela srovnatelný Mini i levnější Fiat 500. Tito dva zástupci však jdou svou vlastní retro cestou. Pak jsou tu Citroen DS3, Lancia Ypsilon a již zmiňované MiTo. Všechna tato tři auta však přes veškerou snahu a moderní pojetí nepřekročí svůj vlastní stín, už jen kvůli tomu, že se jedná o víceméně luxusní variace zcela obyčejných aut, ze kterých technicky vychází. Ani jednomu nelze upřít punc originality, šmrnc a svou jasnou nezaměnitelnou tvář (i když Julča s Míťou jsou si podobná jak vejce vejci pokud opomenu velikost...).
Takže je tu nová Audinka, stylové moderní a líbivé auto pro ty, kteří dokážou ocenit kvalitu a zároveň si potrpí na ingolstadtské standardy. Po přečtení výše uvedených příspěvků musím dát za pravdu Navtechovi, Josalitovi a také Doktorovi. O prodeje tohoto vozu bych minimálně na západ od našich hranic neměl ty nejmenší obavy. Není cílem Á jedničky trhat rekordy v prodejích a snažit se trumfnout Polo, Fábii anebo GrandePuno. Tohle auto jde svou vlastní cestou a momentálně nemá v prémiovém dvorečku srovnatelnou konkurenci. S trochou nadsázky můžeme proti němu postavit Mercedes třídy A i když tohle auto je svojí koncepcí trochu někde jinde.
Takže abych to shrnul - žiju a pracuju v Praze a přesto je tu MiTo exotem. Potkávám jich méně, než Bentleyů smebo zřeba Porscháků či Lamborghini...
Dejme tedy Á jedničce čas až se koncem léta začne objevovat na silnicích a pak se ukáže.
A abych nezapomněl - malá shrnovačka nakonec... ;-)
Chlapci chlapci, vy chásko závistivá, zkuste se trochu povznést nad to omlácené punto, fáčko anebo žigulík, které vás svým alarmem od vietnamců budí každou noc z vašich mokrých snů. Věřte hošani, že přes předražené makaróny cesta nevede. Jestli máte to správný voko, nějakou tu káču na kontě, trochu nadhled a cit pro kvalitu, Audi vám nabízí ideální řešení. Malý stylový a rozhodně moderní drzek v prémiovém balení, ze kterým si rozhodně neuděláš ostudu...
P.S. nějak začínám přemýšlet o náhradě za svůj vymazlený stodvaciášek.... >:-[]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Pekelná Micinka
7. 5. 2010 00:31
Re: Pierro /ahoj
Věnuj ho do muzea...Diskuzi výše jsem zatím nečetl, s tím co si napsal souhlas. :yes:
Avatar - iudex
7. 5. 2010 08:26
Re: Pierro /ahoj
Pierro, konecne zhrnovacka, ako sa patrí; tento formát tu uz zacal vymierat, tak je dobre, ze si vstal z mrtvych. ;-)
Len malé podpichnutie: "Citroen DS3, Lancia Ypsilon a již zmiňované MiTo. Všechna tato tři auta však přes veškerou snahu a moderní pojetí nepřekročí svůj vlastní stín, už jen kvůli tomu, že se jedná o víceméně luxusní variace zcela obyčejných aut, ze kterých technicky vychází." A1 nemá s Polom nic spolocné, ze? Ani motory, ani prevodovky, ani podvozok... ;-)
P.S. Ides na salón do Brna?
7. 5. 2010 09:28
Re: Pierro /ahoj
Stacilo rict, ze ti proste chutna ;-) Nebudu rejpat, jen si dovolim shrnout tvou shrnovacku:

- technicky je A1 jen navoneny Polo, stejne jako konkurenti kterym to vycitas
- na Mini se kvalitativne ani z hlediska image nechyta, prosim neporovnavat :-)
- pak je tu hromada slov o kvalite Audi, takze je to zas jen a pouze znacka co muze bodovat, nevedomky si potvrdil moje slova ;-)
- na prodeje jsem uprimne zvedavej, kazdopadne na silnicich je spousta hnusnejsich aut >:-[]
Avatar - Pierro
7. 5. 2010 23:29
Re: Pierro /ahoj
Karlos, Karlos, měl jsem tě a mám za inteligentního mladého drzka, o kterém jsem si myslel, že alespoň ví kam má našlápnuto. No ale z tvých posledních reakcí o tom začínám vážně pochybovat...
Takže projděme to ještě jednou - vysvětli mi pojem navoněný POLO... Tady asi trochu tápu. Polo spolu s Fiestou pokládám za to nejlepší co v mainstreemu (u dané třídy) pořídíš. Pokud tedy A1 vychází technicky z Pola, není jí co vyčítat. V dnešní době pošramocené hospodářskou krizí je toto řešení více než rozumné. Tedy do jisté míry máš pravdu v tom, že i A1 vychází z mainstreemové technologické základny. Takže spolehlivá a kvalitní technika + motory, podvozek a převodovka v prémiovém županu. Máš s tím problém???
Chlapče zlatá, nebudu ti tu udělovat moudra a školit tě, ale zeptám se na rovinu - se kterým mnou zmíněných aut si se již projel?? S Mini?? S MiTem?? Ve kterém jsi alespoň seděl a ošahal si mekčený plasty??? >:D A vlastně - měl jsi někdy (alespoň vypůjčenou) jakoukoliv Audinu??? Nemyslím tvý fáro od bburaga. Asi ne viď?? Takže malou radu od zkušenějšího kolegy vyškoleného stodvaciáškem... Nesuď a neodsuzuj co sám neznáš. Dostáváš tím sám sebe do pozice kašpara. To k tomu vyvoněnému Polu.
S Minim nesrovnávám - ostatně je vidět, jak mne špatně čteš - sám jsem psal, že A1 a Mini jsou svým pojetím zcela rozdílná auta. Mám však obavu, že stran kvality provedení interiéru budou přinejmenším srovnatelná, respektive Audi bude mít navrch. Doporučuji ti se posadit do Miníka, osahat (jestli na to máš žaludek) i olízat plasty a pak něco napsat... ;-) Fiata si nech jako dezert...
Jinak psát o kvalitách produktů se čtyřmi kruhy by bylo nošením dříví do lesa. Tobě z toho možná naskáčou beďary, ale věz, že zákazníci Audi vědí co kupují a i přes tebou omílanou vysokou cenu si Audi i v současné, ne zrovna veselé době vede více jak dobře. To se o Alfě či Lancii bohužel říci nedá... :-! Takže hombre, pokud se ti tenhle prémiovej piškot nezajídá, řekni na rovinu, že to není tvůj kap of tý a prosím, nesnaž se mi tu udílet lekce automarketingu. Jen se tím sám shazuješ...
Tedy dobrá rada nakonec. Slušně se obleč, vyčisti si boty, kšiltovku nech doma a stav se koncem srpna u nejbližšího prodejce Audi. Jak postupovat dál se dočteš na doktorovic blogu. Možná ti to přijde mimo, ale věz, že je v tom mnoho poučného... ;-) >:-[] A pak napiš... ;-)
Avatar - Pierro
8. 5. 2010 00:02
Re: Pierro /ahoj
Zdar chlapisko, jak se vede???? ;-)
Avatar - white label
8. 5. 2010 00:22
Re: Pierro /ahoj
Ale jo, deto... ;-)
Co ty?
Avatar - Pierro
8. 5. 2010 00:43
Re: Pierro /ahoj
no znáš to - jako houpačka - jednou seš nahoře a pak zas dole. jinak teď je celkem pohoda.... ;-)
8. 5. 2010 00:32
Re: Pierro /ahoj
Chlape, ty nám zraješ jak víno! Choď sem častěji. Dneska si u tebe píšu "malé bezvýznamné plus" ;-) >:-[] :-) :yes:
Avatar - Pierro
8. 5. 2010 00:55
Re: Pierro /ahoj
pako..... ;-) :-) >:D >:D :yes:
9. 5. 2010 21:24
Re: Pierro /ahoj
Nazdar Piero, protoze jsem mel cely vikend narvanej program, mimo jine zavody do vrchu v Namesti n. Oslavou, tak sem si precetl tvou reakci az ted, neda mi to a musim reagovat :-)
Ve vetsine veci se vicemene shodnem, jen jsem ti asi s tim navonenym Polem slapl na kuri oko, ty Audiny asi vazne hodne rad ze? ;-) No, ja zase moc ne, proto se k nim obcas chovam trosicku neobjektivne - stejne jako ty, jen z druhe strany, to si snad prizname oba.
No a jen strucne k tvym radam jak se oblikat, co olizovat atd. Jeste jednou se podivej kolik mi je. Nevim jak ty, ja sem z generace ktera v 25 letech valcuje svet, takze neboj, oblek nosim 5/7, boty mam cisty porad, strniste taky >:D Audi sem sice nevlastnil, ale jen proto ze nechci, Polo, Mini a X dalsich na ktery mam nazor znam dobre, mam auta vazne rad. Takze prosim, priste se mnou nemluv jak s ditetem, respektuju te a rad bych i nadale ;-)
Avatar - Pierro
9. 5. 2010 22:39
Re: Pierro /ahoj
Hlavně klid Hombre. Já jsem z generace, která začímala na stodvaciášku a žigulíku. To když mi bylo 18. Obleku se snažím, byť ne zcela úspěšně vyhýbat, strniště jsem dnes oholil a odpoledně zajel do lídlu na nákup. Chtěl jsem si na parkovišti zadriftovat ale žena mi to zatrhla. Takže došlo jen na přeparkování. Zejtra přijedou komunální služba a městský benga a já bych si nerad jel pro auto na odstavný parkoviště...
Takže chlape, dej do toho trochu nadhledu, čti mezi řádky, čisti boty a hlavně - nenechávej se strhnout k hádavým výměnám názorů... Věř, nestojí to za to.... ;-)
7. 5. 2010 10:08
Re: Pierro /ahoj
SHRNOVAČKA!!! BRAVWWWOOO!!!!

Cena - je to startovací cena. Za půl roku bude možná vše jinak. Cenový jemnocit koncern umí ;-)

Prodeje - taky bych se nějak extra neobával. V ČR možná budou slabší, ale bohaté západní trhy určitě zaberou. Na rozdíl od zmiňované A2 tohle není tak kontroverzní vůz.

Miťo/MINI/DS3/A1

Moje pořadí by bylo:
DS3 - líbí se mi zvenčí i uvnitř
Miťo - vcelku fajn taky, je pravda že v Praze je jich jak šafránu
A1 - viděl jsem ho zatím jen na autosalonu, ale nijak extra mě nezaujal
MINI - zvenku ještě snesu, ale uvnitř je to pro mně noční můra

Jak se má Škodylak? Školíš fracky v dlouhých táhlých? ;-)
Avatar - Pierro
7. 5. 2010 23:35
Re: Pierro /ahoj
bože, už dlouho toužím rozepsat se o variabilitě a možnostech lůžkové úpravy u eMkových řad stodvaciášků.... >:-[]
7. 5. 2010 00:28
Sečteno podtrženo
Takze, treba diesel za pul mega, to mame zaklad.. pote priplatecek za metalizu, klimatizaci, nejaky mlhovky, nejaky -nadstandartek- v interieru a par drobnosti, na ktere si nechcete odvykat a hned tu mate cenu, ze by jste to auto mohli vyvazovat zlatem. Trochu moc za 4 kolecka na predni masce. Navic, Mini je Mini-jina liga, na kterou A1 nema vykony ani povest a ani vzhled. Takze A1 tvori novou tridu malych, drahych, cervenych a uplne zbytecnych aut.
Rozbalit vlákno
6
Re: Sečteno podtrženo
A ještě k tomu hnusných >:D
7. 5. 2010 09:42
Re: Sečteno podtrženo
>:D :yes:
7. 5. 2010 21:03
Re: Sečteno podtrženo
Predek ujde(uz par peknych let), ale nejak dochazi Audi odvaha i fantazie a to hlavne vpredu a vzadu >:D
7. 5. 2010 09:38
Re: Sečteno podtrženo
Kritika tvrda, ale pravdiva. Na druhou stranu, kdyz to nekdo koupi, je to jeho boj a audi bych to nevycital.

Treba ale nejaka rozkosna osumnactka (s bohatym tatinkem) v A1 je jasnej a predvidatelnej cil ;-)
neregistrovaný "Martinc"
7. 5. 2010 12:53
Re: Sečteno podtrženo
:yes:
7. 5. 2010 20:59
Re: Sečteno podtrženo
Tak tak, pravdu mas. Je to zacileny na zensky. Ale ukecat chlapa, aby ji koupil zrovna tohle, to chce setsakramentsky poradne naducany konto.
7. 5. 2010 07:36
Au Audi
Zaujímavé, nová Audina vo mne skor vždy vzbudí pocit, že už nová nie je. Akoby ten dizajn ležal pár rokov niekde v pivnici a čakal, kým ho niekto vytiahne na svetlo. Hlavne zozadu vyzerá dosť rozpačito.

Zaujímalo by ma, či pod vekom kufra má ešte double svetlá, keď bude chcieť majiteľ odviezť niečo väčšie ako sú golfové palice a kufor bude musieť nechať otvorený...

Interiér vyzerá prémiovo - teda až na palubku. Prísť s niečím takým Talian, tak ho vysmejú. Materiál možno kvalitný, ale dizajn hodný tak užitkáča.

Podvozok klasika, zabudnime na quattro - škoda, k image prémiovky by sa hodilo niečo lepšie ako premaľovaná platforma Pola.

Spočítané, podškrtnuté, asi by som nevedel zdôvodniť výšku nasadených cien. Audi nie je až taký pojem, aby si mohli k cene priraziť 20% za značku. Veď okrem nej A1 nič špeciálne neponúka - bežné auto v drahšej uniforme. A tá klimatizácia za príplatok - to je trochu divná politika, v prémiovom aute by to snáď už mohla byť samozrejmosť, o ktorej sa už ani nehovorí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
7. 5. 2010 08:28
Re: Au Audi
Obzvlást ked Polo klímu má uz v základe... 8-s
7. 5. 2010 10:12
Re: Au Audi
holt supermainstream školí prémiu >:-[]
Avatar - R32
7. 5. 2010 09:17
Re: Au Audi
To s tým dizajnom z pivnice si trafil, ja len nechápavo krútim hlavou ako môžu ľudia tak žrať tie A4, A6 a aj novú A8 keď sú všetky skoro rovnaké len každá v inej konfekčnej veľkosti ako tričká v obchode. Audi spraví nejakú waw vlnovku z LED v svetlometoch a cíí, všetci padajú na zadok. Asi to bude zaslepenosťou prémie, no pri BMW a MB je dizajnový rozdiel tried jednoznačne jasný.
anonym
7. 5. 2010 07:51
Kabelka...
Kabelky pro holky plus pro zlatou mládež jsou vždycky o něco dražší, platíš přece za image a kvalitu mateřské značky. Nebojím se, že se to nebude prodávat, je spousta lidí co by chtěli kabelku ale prostě nechtějí frantíka nebo taloše, protože jejich kámošky v golfovém klubu vozí caparty na hodiny výhradně v audinách, mb a bmw, sem tam jinej němec nebo japonec. Tipnu si, že MiTo pojede líp, jenže tohle je AUDI, pánové. Vorsprung a tak dále... ;-)
Rozbalit vlákno
55
Avatar - T613
7. 5. 2010 08:03
Re: Kabelka...
tož tak nějak to je :yes:
7. 5. 2010 09:04
Re: Kabelka...
Domníváš se, že AUDI neumí jezdit? Alessio, přece nechceš tento designový subkompaktní skvost (doslova) přirovnávat k míťovi, to bys mě rozesmál...

Co se týká zlaté mládeže, jistě, i tato sociální skupina má mít své idoly. Přece nechceš, aby tahle mládež skončila s upatlanejma rukama od tapetovacího lepidla s... geterkem nad pelestí.

Nezapomínej současně, že tohle auto dokonale uspokojí nejen tu zlatou mládež, nýbrž každého, kdo chce exklusivitu ve třídě subkompakt. Je tu MINI, je tu A1 a přijede malé BMW. Pak je POLO a Fiesta.

Beru to od tebe jako nabuzení k diskuzi, nikoliv jako "směroplatný" názor, ausgerechnet od kolegy, kerý toho (přece) o autech a doufám i o životě už hodně ví, ne?
7. 5. 2010 09:48
Re: Kabelka...
Subkompaktní skvost:D:D Ty si vysoce oduševnělý "skvost":D Tobě se to jen líbí hlavně kvůli tomu, že je to konkurent Alfymito a nesež těžko přes srdce, že alfině nesahá ani po kotníky...ta audi určo není špatná,ale ten interiér z A3 minulé generace..ooouu, to je průser ;-)
7. 5. 2010 10:15
Re: Kabelka...
tvá trauma z Alf se čím dál víc prohlubuje....
7. 5. 2010 10:22
Re: Kabelka...
Určitě, například dnes v noci jsem tvůli míťovi vůbec nespal... >:D

P.S. Nevnímáš-li novou A1 za doslovný designový skvost, orientuj se více na svůj vkus a mě laskavě ze svých dětských úvah vynech.
7. 5. 2010 10:31
Re: Kabelka...
A1 - dizajnový skvost? Človeče, ty máš teda podivné merítka. Kvality Audi nech sú kdekoľvek, ale v dizajne určite rozhodne nie.
7. 5. 2010 10:35
Re: Kabelka...
A naní to spíš subjektivní?
Myslíš si, že ty hordy zákazníků nakupujících u Audi si kupují drahá a ošklivá auta? Zamysli se. ;-)
7. 5. 2010 10:39
Re: Kabelka...
Hordy bombajskych zakazniku kupuji drahy a osklivy auta. Proc by to nemohlo platit u nas? Zamysli se ;-)
7. 5. 2010 10:44
Re: Kabelka...
To se ti moc nepovedlo. Zkus to znova a odhal tu skrytou myšlenku.
7. 5. 2010 10:47
Re: Kabelka...
Praveze povedlo. Sam si napsal slovo subjektivni. Tak si vzpomen proc a odpovez si.
7. 5. 2010 10:49
Re: Kabelka...
Až ty své vyplody budeš schopen podpořit i tím, že se to opravdu někomu i líbí, protože se toho prodávají neskutečný kvanta, tak potom budeš mít tu pravdu více na svojí straně. :-!
7. 5. 2010 10:54
Re: Kabelka...
Co to placas? Nejak nechapu co si chtel rict :-)

Je jasny ze se audiny jejich majitelum libi, stejne jako bombajskym taxikarum jejich auta. Takze kdyz se treba ty smejes chlapovi z bombaje jakej ze to ma nevkus, stejne tak si muze nekdo tukat na celo u majitele audiny. Subjektivni Pepiku, to je to slovo.
7. 5. 2010 11:02
Re: Kabelka...
I subjektivita má své hranice. Láme se to především tehdy, pokud stejný názor sdílí opravdu hodně lidí. Pak lze mluvit o objektivním posouzení líbí/nelíbí. A to je právě o tom marketingu, prodejích a celkové úspěšnosti výrobku na trhu.

PS: O bombajského taxikáře neměj obavy, kdbys mu nabídl jakoukoli Audi výměnou za jeho Barkase, tak po ní skočí jako kura po flusu. :-!
7. 5. 2010 11:30
Re: Kabelka...
Zda se, ze kdyz clovek vi jak na tebe, dokonce z tebe neco dostane, nezbyva nez souhlasit. Osobne preferuju subjektivni pohled kdykoliv je to mozny, nazvat totiz neco objektivni pravdou je snadny, ale dost osemetny.

A bombajsky taxikare sem pouzil jen jako priklad jinyho auto sveta, je jasny ze u nich i nase evropsky auta, byt trochu uzpusobeny jejich vkusu, bodujou.
7. 5. 2010 10:37
Re: Kabelka...
Mistr elegance - démant. Vidis tu paralelu? >:-[]
7. 5. 2010 10:31
Re: Kabelka...
No spal nespal, to nikoho nezajímá, ale podle tvých příspěvků to vypadá, jako by alfa byla tvá noční můra >:-[] A1 se Ti může líbit, to Ti nikdo brát nebude,´alespoň já ne, ale vyjadřovat se o A1 jako o skvostu je trochu přehnané, zvlášť v porovnání s italskou konkurencí..a to je fakt se kterým ty nic neuděláš..italský design je celosvětově uznávaný a to nejen v automobilismu, ale i v architektuře, nábytku a pod. P.S. podle tvého názoru se tu všichni řídit nebudou...
7. 5. 2010 10:37
Re: Kabelka...
Škoda, že se neřídí, ale vůbec, podle toho tvého názoru a Alfy okupují žebříčky prodejnosti trvale na tom spodním okraji. :-!
7. 5. 2010 11:06
Re: Kabelka...
A co sem pleteš pořád nějaké žebříčky? Já se vůbec nedohaduju o nějakých žebříčcích, ale o designu...já vím, asi jsi to nepochopil
7. 5. 2010 11:29
Re: Kabelka...
O co mezi výrobci automobilů jde až v první řadě, jsou prodeje.

Ty tady od začátku motáš něco o tom, že se ti A1, potažmo celý koncern a kdo ví co ještě, nelíbí.
Já říkám jedno. Němci dobře ví, co nabídnout lidem, jak a za kolik.
Jestli si myslíš, že by Audi nedovedlo udělat typický italský líbivý design, tak se pleteš. Otázka totiž nezní, jestli by to uměli, ale jestli by to potom prodali. A já říkám, že neprodali. Protože ho neprodají ani sami Italové. :-!
7. 5. 2010 11:58
Re: Kabelka...
No dobrý..diskuze s Tebou nemá vážně cenu..pleteš tu neustále dojmy s průjmy
7. 5. 2010 13:15
Re: Kabelka...
No, tomu se říká životní zkušenost. Takže v ohledu tvé dětinské naivity, ti to prostě nezapadá do tvého fiatího světa. :-!
7. 5. 2010 20:54
Re: Kabelka...
No nevím, kdo je tu naivní a komu něco nezapadá do vlastního světa. Viď? :-!
7. 5. 2010 20:57
Re: Kabelka...
V tvých devatenácti jsi pořád mladý tele, který bydlí u rodičů a neumí se o sebe ani sám postarat. :-!
7. 5. 2010 21:00
Re: Kabelka...
Hmmmm, jak neobvyklé ;-) No a že se neumím o sebe postarat..to bych ani neřekl a poradím Ti do tvého vele zkušeného života: "Když někoho neznáš, tak neposuzuj"
7. 5. 2010 21:05
Re: Kabelka...
Cos tu dneska předvedl bohatě stačí na to, udělat si o tobě obrázek. :-!

Pořád lepší mladej kluk s vlastním favoritem, než mladý tele píšící o tatínkovu vozu.
7. 5. 2010 21:11
Re: Kabelka...
No, já si také dokázal udělat obrázek o tobě. Jo kluk ve favoritu, či ve starém golfu s doměnkou o prémiovosti a pak to končí omotáním se kolem stromu :no:
7. 5. 2010 10:39
Re: Kabelka...
Ano ano, celé to designové pojetí ájedničky je skvostné, nenajdeš na tom jedinej kaz. Naživo to bude fantastickej klenot. Dojem umocní samozřejmě ta dvojbarevnost, to vizuáloně odlehčené řešení sloupků střechy.

Nepleť si pojmy a dojmy, italský (automobilový design) to není nové UNO nebo míťa, to je Quattroporte, nebo se snad domníváš, že ve Francii neumí designovat bagety?

Jistě, že se podle mého vkusu všichni nebudou řídit. Vkus poznáš na prodejích. například v té tvé designové Itálii patří k mistrům prodejů Golf... ten tam dokonce pokuřuje i Bravo.
7. 5. 2010 10:45
Re: Kabelka...
Herdek, tak to asi Fox "Mistr elegance" zas tak krasnej nebude kdyz se ho prodaj asi tak 2 kousky rocne ;-)

Nebo ze bys mel spatny vkus? >:D
7. 5. 2010 10:48
Re: Kabelka...
No Fiat se neprodává, páč si v minulosti sám nas**l na hlavu...Myslím si, že se nemusíme hádat, co je hezčí a co ne..každý máme něco..Ale golfa bych si určitě nekoupil už jen proto, že se mi vůbec nelíbí a vypadá jako myš, ale hlavně proto, abych nebyl člověkem bez vkusu a člověkem, který neví, co si koupit, tak si koupí golfa, poněvadž s ním jezdí většina ;-)
7. 5. 2010 11:04
Re: Kabelka...
Já tě plně chápu, taky, když jsem byl mladý, tak pro mne bylo to nejkrásnější auto červený a pokud možno s dvouma dveřma, ale postupem času se člověk mění a ocení především jiné stránky designu. To ale pochopíš až budeš starší. ;-)
7. 5. 2010 11:09
Re: Kabelka...
No, tak bravo se dělá v 5ti dvéřu a co se praktičnosti týče v porovnání sgolfem: O 50 litrů větší kufr(jj, vyšší hrana), širší interiér...Mě taky zajímá praktičnost vozu a jako auto bych si aji teď přál například fiat doblo a jemu podobné(teď si nedokážu vzpomenout, jak se nazývají auta tohoto segmentu)
7. 5. 2010 11:15
Re: Kabelka...
Nevím proč sem montuješ zrovna Bravo, ale je zde dostupných hodně testů od různých periodik, kde se Bravo mezi konkurencí v podstatě ztrácí. Test nevyhrálo ani jeden. Je rádo, když mu to nenatře korejský Cedník.

Ano, mluvím tu o testech, které jsou mnohdy objektivnější než mé či tvoje hodnocení.
7. 5. 2010 11:24
Re: Kabelka...
No, že já četl myslím srovna auto tip, kde se srovnávalo bravo, golf, C4, focus, kia ceed a opel astra..no a bravo bylo druhé za golfem jen díky tomu, že má u nás horší pozůstatkovou cenu..hmm, zajímavé že? A montuju zde bravo, páč stojí v garáži před naším domem a má srovna tu červenou barvu
7. 5. 2010 11:33
Re: Kabelka...
Což ovšem nevyvrací nic z toho, co jsem napsal. Testů je hodně, ale vítězství pro sebe Bravo neutrhlo ani jednou.

:-!
7. 5. 2010 11:37
Re: Kabelka...
No a Ty si ještě nepochopil, že mě nezajímají nějaké testy,ale mé osobní pocity..a myslím, že když už si člověk pořídí auto za 700 000,tak má na výběr z velice široké nabídky vozů...a golf vypadl jako první :-!
7. 5. 2010 11:38
Re: Kabelka...
Jo a když už si u těch vítězství, tak ve fifth gearu porazilo peugeot308 a focus..jen tak pro zajímavost ;-)
7. 5. 2010 13:20
Re: Kabelka...
Opět ti opakuji - Bravo žádný test nevyhrálo. Dokonce ti můžu najít test, kde mu dal na zadek i Cedník.

Za 700 si můžu klidně vybrat skladovou A4/3er a nemusím uvažovat o Golfu.

A ve finále: Automobilce nejde vůbec o pocity devatenáctiletýho kluka, ale třeba čtyřicetiletého páprdy, který MÁ naplněnou šrajtofli a tu vyklopí v jejím salónu. :-!
7. 5. 2010 19:24
Re: Kabelka...
No a já opět opakuji, že mě nezajímají testy, ale osobní zkušenosti, jak mé, tak hlavně otcovi, právě tebou tolik neoblíbenými fiaty...a co já vím, tak vyhrálo dost testů, ale s tebou se o tom bavit, je jako házet hrách na zeď
7. 5. 2010 20:48
Re: Kabelka...
Dost testů jo? Kde? V tvé hlavě, co? >:D
7. 5. 2010 20:53
Re: Kabelka...
>:D Už si vážně trapný a dobře Ti radím, raději už se do žádné diskuze nezapojuj nebo se zase ztrapníš. A hlavně kvůli tomu, aby si nechytl časem infarkt z toho, že jsi na větvi, když se mladéu klukovi líbí něco jiného než Tobě:D Celkem lituju tvou primitivnost ve snaze mě zranit na duši ;-)
7. 5. 2010 20:59
Re: Kabelka...
Dej sem linky na ty testy, nebo se tu raději ukonči. :-! Na tohle je zvedavych více lidí. Nejen já.
7. 5. 2010 21:03
Re: Kabelka...
A kdo se tu teď bavil o testech? Já jsem viděl test na 5thgearu, kde bravo vyhrálo a četl test v auto tipu,kde bylo druhé, kvůli nižší pozůstatkové hodnotě:)Když chceš, tak si to najdi, já to kvůli tobě hledat nebudu. Na ptákoviny vážně čas nemám
Avatar - white label
7. 5. 2010 21:07
Re: Kabelka...
Myslíš na ptákoviny, jako je třeba ta "POzůstatková" hodnota vozu? >:D >:-[] :yes: ;-)
7. 5. 2010 21:09
Re: Kabelka...
Tak ona je to celkem důležitá věc, ale zas tak hrozné to není ;-)
Avatar - white label
7. 5. 2010 21:12
Re: Kabelka...
Znám zůstatkovou hodnotu vozu, takže by mě docela zajímalo, co je ta ještě "PO" ní? ;-) :-) >:-[]
Avatar - white label
7. 5. 2010 21:19
Re: Kabelka...
Tak to jsem si taky řekl, když jsem tu tvou tu "pozůstatkovou" hodnotu vozu viděl... ;-)
7. 5. 2010 21:27
Re: Kabelka...
Jeeee, někdo se sekl a jeden z toho má Vánoce
Avatar - white label
7. 5. 2010 22:04
Re: Kabelka...
Tady se zase hlavně někdo neumí zasmát sám sobě... :*) ;-)
7. 5. 2010 22:07
Re: Kabelka...
Ale ja se umim zasmat sam sobe..a ja ten prispevek take myslel usmevne..trebas jsem zapomnel hodit smailik. Kdybych mel brat vazne vsechny me preklepy, tak jsem uz davno na psychine:D
anonym
7. 5. 2010 23:30
Re: Kabelka...
Nic takového přece netvrdím, jen vím jak příjemný je Míťa a to je těžké trumfnout. To o mládeži atd. bylo myšleno spíš pozitivně, do designu se radši nepouštím, ale souhlasím s tebou že to propadák rozhodně není ;-)
Avatar - R32
7. 5. 2010 09:42
WdS
De Silva odvádza skvelú prácu (ako sabotovať koncern >:D ). Najprv svojimi majstrovskými vlnkami a unifikáciou povýšil Seat na značku, ktorá si pre záchranu musí zobrať výbehovú A4 a spraviť z nej Exeo plus včera (?) tu bol článok o reinkarnácií Oktávky na Seat... ;-\ No a za skvelú prácu nasleduje povýšenie, prehodia ho k Audi kde svoje vlnovky môže narvať ešte aj do reflektorov podľa ktorých ešte ako tak rozoznáš ktorá to Audina za tebou vlastne ide. A3? A4? A6? A8? :-! A bratia Q-uasimodovci 5 a 7 je obdobný prípad. K tejto A1 môj názor je taký, že hádam by lepšie spravili keby hodili facelift na A2, dali jej nové motory a bol by to lepší zástupca v tomto segmente ako táto zrúdička hladová - nasraná. >:-[]
Rozbalit vlákno
5
7. 5. 2010 10:03
Re: WdS
Nemusíš to rozeznat, hlavně uhni :-)
7. 5. 2010 10:20
Re: WdS
no ale to je právě ten problém - když nerozeznáš jestli je to A4/6/8 nevíš jak rychle se máš uhnout! >:-[]
7. 5. 2010 10:33
Re: WdS
Jo, dneska k nam prijizdel nejakej * v á osme tim stylem, ze nedal prednost hned dvema stranam, objizdel u toho tranzit s vystraznejma, takze hromada troubeni a nadavek, aby to ve finale rozstipla tatra ktera to malem neubrzidla a podivala se mu z boku na zoubek. Skoro by si to za tu demenci kavalir zaslouzil, uplnej mimon 8-s
Avatar - white label
7. 5. 2010 10:23
Re: WdS
"Unifikace" designu v rámci jedné značky není ani zdaleka trend pouze u Audi. Dnešní 7er/5er od sebe nepoznáš, a to nejen zepředu a nová 3er na tom nebude jinak..., podobně Ford Ka/Fiesta a budoucí FocusIII. Zepředu si je velmi podobný i současný Jag XF/XJ, nebo se mrkni na "naroubované" sinfgleframe u několika modelů Mitsubishi. Podobné je to i v rámci celého koncernu VW...
Je to docela obecný trend, nikoli "specialita" Audi... ;-)
7. 5. 2010 10:28
Re: WdS
No já sem nedávno potkal na cestě novou F10, ale z dálky jsem tam pořád viděl E92. Až mě to auto míjelo a kouknul jsem do zpětnýho, řekl jsem, jo, je to přece nová F10 a to jsem v ní už i seděl a stejně jsem ji hned nepoznal.
7. 5. 2010 09:53
Dobrá práce.
Z toho interiéru dýchá Audi, a to i z fotky. Už jen kvůli tomu to za tu cenu stojí. :yes:
Rozbalit vlákno
39
7. 5. 2010 10:02
Re: Dobrá práce.
Tož ještě aby z toho dýchal žigulík, ale interiér z minulé generace A3..a ještě ke všemu tak lacině vyhlíýející ;-\ Nevím no, premiový interiér vypadá jinak
7. 5. 2010 10:25
Re: Dobrá práce.
Hele, podívej se do nějaké Alfy, ano, uvidíš tam ty kulaté větráky a prohlásiš co? Že Alfa neinovovala interiér 50 let?

Probuď se. Tahle A1 má s interiérem A3 společný pouze kruhový tvar větráků a tím to hasne. O zpracování interiéru v Audi se vůbec neboj, stejně tak o jeho ergonomiii a nadčasovost.

By mne zajímalo, jak vypadá prémiový interiér pro devatenáctiletýho kluka. Takovej trochu papírovej, ne? :-!
Avatar - iudex
7. 5. 2010 10:28
Re: Dobrá práce.
Nesmies byt na mládez prehnane kritický; ja som v devatnástich tiez jazdil hlavne na... studentskú permanentku >:-[]
7. 5. 2010 10:29
Re: Dobrá práce.
To já taky. ;-) :yes:
7. 5. 2010 10:34
Re: Dobrá práce.
No tak podívej, na interiér alfy se dá alespoň koukat...já jsem neřekl, že interiér této audi není dobře zpracovaný a pod.,ale určitě nevypadá za ty peníze...
7. 5. 2010 10:39
Re: Dobrá práce.
Udivuje mne, co všechno dokážeš poznat ze svého monitoru. Tebe je do diskuzí škoda, zkus to někde u Číňanů, ti potřebují odborníky na obrázky, aby věděli co maj vyrábět. :-!
7. 5. 2010 10:41
Re: Dobrá práce.
No nápodobně odborníku :-! Už z toho monitoru poznám, že se mi ten interiér nelíbí..a jestli s tím máš problémy, tak si zajdi k psychiatrovi ;-)
7. 5. 2010 10:45
Re: Dobrá práce.
Problémy osobního rázu zde předvádíš pouze ty. Zkus pochopit, že interiér A1 se může líbit a mne se líbí. :-!
7. 5. 2010 10:51
Re: Dobrá práce.
No, ale jediný, co kdo nechápe jsi ty:D Já pouze uvedl, že se mi ten interiér nelíbí a už vůbec ne za ty peníze a ty jsi z toho celý na prášky:D A já Ti rozhodně neberu to, že se Ti líbí...každému se líbí něco a proto je na světě mnoho automobilek s různým stylem designu ;-)
7. 5. 2010 10:59
Re: Dobrá práce.
Na to si zvyknes ze obcas nechape.

BTW: Ty uz si Pepo v A1 sedel, nebo se ti libi jen podle obrazku na monitoru?
7. 5. 2010 11:04
Re: Dobrá práce.
To už jsem stihl zjistit:) Jen mě opravdu udivuje, jak jsou někteří na prášky z toho, když jim řeknu o něčem, co se mi nelíbí a jim srovna jo...
S tím BTW si to vystihl :yes:
7. 5. 2010 11:11
Re: Dobrá práce.
Ano, já v A1 seděl. Ony ty auta totiž mají za sebou více, než jen několik výstavních premiér.
7. 5. 2010 11:18
Re: Dobrá práce.
Tak vidíš, tož si ji kup a buď s tím autem spokojený..Já proti tomu ani neceknu, pokud nezačneš urážet italská auta, která se líbí zase mě
Avatar - ethicon
7. 5. 2010 11:18
Re: Dobrá práce.
..to su neni niektorí..to je tu jedna jasne vymedzená militantná skupinka s patentom na pravdu ;-)
7. 5. 2010 11:11
Re: Dobrá práce.
A proč se tady všechny okolo sebe snažíš přesvědčit, že "špatně vidí" a "nepoznají krásu". ?
7. 5. 2010 11:16
Re: Dobrá práce.
A koho já přesvědčuji?? To mi vysvětli čím..Já pouze uvedl to, že se mi ten interiér nelíbí za ty peníze...Spíše zastánci vwkoncernu se snaží někoho neustále přesvědčovat, že vw je nejůžasnější, hlavně mistr GTI...Já vyjadřuji pouze svůj názor, stejně jako ty a ostatní
7. 5. 2010 11:18
Re: Dobrá práce.
Reaguješ na kde koho, proč?

Protože potřebuješ na sebe upozornit, že zrovna tobě se nelíbí? Připadáš si, že nejdeš vidět? Že tě ostatní přehlíží? Potřebuješ se taky nějak zapojit? Proč?
7. 5. 2010 11:21
Re: Dobrá práce.
Já na sebe zde upozorňuji stejně jako všichni ostatní..o nic míň, o nic víc. A ty se potřebuješ zapojit? Proč?
7. 5. 2010 11:34
Re: Dobrá práce.
Aby ses uvědomil. :-!
7. 5. 2010 11:39
Re: Dobrá práce.
No nápodobně "tvrďáku"
7. 5. 2010 12:06
Re: Dobrá práce.
To tě teda lituji:D
7. 5. 2010 13:22
Re: Dobrá práce.
Chodíš pěšky, co? :-!
Avatar - iudex
7. 5. 2010 13:25
Re: Dobrá práce.
Vies, ono sa neráta jazda na oteckovom aute, ako to zrejme praktizujes Ty... ;-)
7. 5. 2010 14:43
Re: Dobrá práce.
Pravda je někdy poměrně krutá. :-!
7. 5. 2010 19:31
Re: Dobrá práce.
A řekněte mi vy dva experti, kolik mladých kluků jako já, má své vlastní auto?:D:D Já vás chápu, vy jste jako kluci museli jezdit na studentskou pernamentku busem, za to já si teď můžu vozit svou zadnici v plně vybaveném voze..já vím, to musí štvát:D
7. 5. 2010 20:52
Re: Dobrá práce.
Ubohé. Až budeš psát o vlastním autě, pak tě tu budeme brát kapku jinak. Dnes to je na ručník. :-!

PS: Já těch kluků znám dost.
7. 5. 2010 20:57
Re: Dobrá práce.
Jo, tak samozřejmě nepočítám favority a staré golfy...bavím se o autě, ne o šrotu. A spíše ty mi přijdeš ubohý, když si snažíš leštit ego na mladém klukovi a úsměvné je na tom to, že se Ti to vůbec nedaří :-! Při tomto smailu se asi cítíš hodně nabuchaný co? 8-s
7. 5. 2010 21:01
Re: Dobrá práce.
Rozhodně. Já mám tři vlastní auta a o tátových jsem zde nikdy nepsal a že by bylo mnohdy o čem. :-!
Avatar - white label
7. 5. 2010 21:04
Re: Dobrá práce.
To tak často bouráš, že máš tři auta... >:-[]
A jak si to myslel s tím "čtyřicetiletým páprdou", dyť tobě už do 40ti nemůže zas tak moc chybět, ne? :-O ;-)
7. 5. 2010 21:32
Re: Dobrá práce.
Tohle nerad čtu. 8-s Cítím se mlád! ;-)

PS: všechny auta jezdí ;-) ale já mám jen jeden zadek. :-)
7. 5. 2010 21:07
Re: Dobrá práce.
No, ještě že si se přiznal ;-) No nic, vidím, že si moc chytrosti nepochytal a na této úrovni se s tebou nehodlám dál bavit. ale měl by si se zamyslet nad sebou..jsi k smíchu, nejen mě ;-) P.S. kamarády v tom nehledej :-! ten byl pro Tebe :-!
7. 5. 2010 21:36
Re: Dobrá práce.
Zato ty jsi tak chytrý, že sis ještě sám svou chytrostí nepřišel na vlastní auto. :-!
7. 5. 2010 21:51
Re: Dobrá práce.
A proč bych to v 19 měl dělat? A od kdy se chytrost měří tím, jestli si koupím nebo nekoupím automobil? Tímto si opět ukázal své IQ. Já si nějaký ten pátek šetřím na byt a na spoustu dalších věcí, než na auto. Ale toto je má věc, co já si pořídím a co ne a tobě do toho absolutně nic není. A s tím smailem máš nějakou vadu z dětství nebo něco?
8. 5. 2010 00:15
Re: Dobrá práce.
Děláš tu ze sebe chytrolína a přitom své auto nemáš, u rodičů bydlíš, nedostudovaný seš, a všecky kolem sebe komanduješ. Ve světle ťechto skutečností tu ze sebe děláš opravdovýho kašpara. :-! Mi si k smíchu. Být tebou zalezu a ani nepípnu.
Avatar - Pierro
8. 5. 2010 00:53
Re: Dobrá práce.
už ho nech ty prde.... >:D jak se vede???? ;-)
8. 5. 2010 10:05
Re: Dobrá práce.
No ty si k smíchu zase mě kašpare. Víš, kdyby si byl aleapoň trochu na úrovni, tak na můj příspěvek o tom, že se mi nezdá interiér audi A1 si mohl odepsat ve stylu: "Tobě se třeba nelíbí, mě zase jo. Nedávno jsem se do ní posadil a jsem z toho nadšen. Tobě se líbí něco jiného, mě zase toto" A já bych ti určitě tvůj názor nebral. Ale když se chováš jak * a jsi na prášky z toho, když ti mladý kluk oponuje v tvém názoru a snažíš se dementovat můj názor, který jsem řekl naprosto normálně bez nějakého urážení a pomlouvání, tak jak ty si pomluvil má oblíbená auta. Jsem sice mladý a do budoucna doufám, že nebudu kašpar zamindrákovaný jako ty. A pokud se neumíš bavit ako slušný člověk, tak raději zalez ty a ani nepípni. A ty smaily už jsou taky trapný, ale přesně to vystihuje tvoji úroveň. Čest soudruhu odborníku
Avatar - white label
7. 5. 2010 10:12
Retro výdechy ventilace
"Retro" výdechy ventilace až neskutečně připopínají nový XJ... >:-[]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
7. 5. 2010 10:20
Re: Retro výdechy ventilace
to je jasnej komplot! >:-[]
7. 5. 2010 10:22
Re: Retro výdechy ventilace
ono ten volant vlastně taky :-)
Avatar - iudex
7. 5. 2010 10:26
Re: Retro výdechy ventilace
Ešte aj ten volant je rovnako trojramenný... čistý plagiát >:-[]
7. 5. 2010 10:27
Re: Retro výdechy ventilace
No, vždyť proto píšu, že oproti jaguarovi má ájednička solidně dotaženej kokpit :-)
7. 5. 2010 10:31
Re: Retro výdechy ventilace
Upřímně musím napsat, že to designové pozlátko z toho Jagu přímo číší. Jako kdyby to navrhoval starej Berousek.
7. 5. 2010 10:33
Re: Retro výdechy ventilace
Jo, dobře to tam popsal Navtech.
Avatar - T613
7. 5. 2010 10:30
Re: Retro výdechy ventilace
holt bombaj je dneska všude >:-[]
7. 5. 2010 10:33
Re: Retro výdechy ventilace
Ostatně ten volant taky :-)
7. 5. 2010 11:26
Retro výdechy ventilace
:yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2010 11:37
Skutečné setkání s A1
Než tu začneš psát, jak z monitoru A1 vypadá úžasně, zajdi si někam kde jí můžeš vidět naživo (výstava-autosalon)sedni si do ní, prohlídni si interiér, kufr atd.
Potom dělej závěry.
Přední část je skutečně zajímavá (naživo), zejména světla, nicméně jako celek je Mito mnohem propracovanější - zdařilejší, a to jak v interiéru, tak samozřejmě co se týče designu exteriéru, který nemá chybu.
A to hlavní, Mito je vhodné i pro normální běžnou postavu, tj. 195cm, A1 bohužel nabízí méně místa, a mezi přední opěradlo a zadní sedadlo, jak už jsem psal jinde psal, dáš jen slabou igelitku. V tomhle směru tj. prostoru, výrazně pokulhává, za což může o skoro 50 mm kratší rozvor oproti Mitu. Kufr je pak přímo směšný, Mito naproti tomu nabízí standadní velikost.
Toť realita. :-)
Rozbalit vlákno
22
7. 5. 2010 11:56
Re: Skutečné setkání s A1
Njn, jenže audi je přece perla, naprostý skvost a výkvět elegance:D
7. 5. 2010 12:38
Re: Skutečné setkání s A1
Je to pouze v hlavách, nic víc. Stačilo by zamaskovat masky a loga... :-) ;-)
7. 5. 2010 14:12
Re: Skutečné setkání s A1
Přesně tak...dneska jsou ty auta stajná, co se kvality týče
7. 5. 2010 18:35
Re: Skutečné setkání s A1
>:D Tohle letí do zlatého ventilku. Bože bože...
7. 5. 2010 19:33
Re: Skutečné setkání s A1
Ty si raději dej lentilku na uklidnění a nepleť se do naší diskuze :-!
7. 5. 2010 13:18
Re: Skutečné setkání s A1
Na štvormetrové auto dosť nelichotivé parametre...
7. 5. 2010 13:39
Re: Skutečné setkání s A1
Taky mě to překvapilo, když jsem se podíval za sebe, a ten kufr ještě větší šok.
7. 5. 2010 14:00
Re: Skutečné setkání s A1
Vravíš, že C3 je väčšia?
Avatar - white label
7. 5. 2010 14:09
Re: Skutečné setkání s A1
Rozhodně mě nepřekvapuje, že je A1 menší (méně prostornější), než POLO a jeho třídní konkurence. Podobně je tomu i při srovnání Golf/A3.
Je to především "dámské" stylové "mini" na platformě subkompaktu..., jehož prostornost rozhodně nebyla významnou prioritou...
Tohle auto si logicky nekoupí nikdo, kdo sleduje poměr vnitřního prostoru k ceně vozu, podobně jako např. MINI...
Kdo vyžaduje více prostoru, má možnost v podobě A3/A3sportnack
7. 5. 2010 14:13
Re: Skutečné setkání s A1
To je síce fakt, na druhú stranu k čomu je dobré také plytvanie priestorom. Nejde na vrub žiadnemu extra tvaru ani zvlášť elegantnej kreácii, naopak, na pohľad vyzerá ako prísne účelová krabica nejakými tými ozdobami...
Avatar - white label
7. 5. 2010 14:24
Re: Skutečné setkání s A1
Ale třeba já to tak nevidím a věřím, že nejsem úplně sám a spoléhám taky na "dámský" pohled a vkus, ale to jsme zase u toho subjektivního projevu "dobrého vkusu"... ;-)
Já zase designově, jako "účelové krabice", vnímám spíš (menší) MPV... :-)
7. 5. 2010 15:14
Re: Skutečné setkání s A1
MPV tak vnímať musíš, lebo tak navrhnuté sú, tam ide o účel - ale u A1 mi nejak tá dizajnová zaujímavosť či "pridaná hodnota" nejak uniká...
Led-ky to nespravia, ani riešenie zadných svetiel ako na Q7...
7. 5. 2010 14:40
Re: Skutečné setkání s A1
A1 byla vyvíjena v ohledu prémiovosti a sportovního designu by Audi. Tohle má být vozítko do města a zajisté víš, jak bývají obsazeny auta, která trčí v městské zácpě.
Chceš auto pro 4 lidi? Kup A3 (jak píše Lejbl) nebo se koukni na Polo nebo Fabii/Ibizu Kombi. Nabídka tu je, tudíž nechápu tu zatvrzelost, požadovat od A1 maximální prostor a velkej kufr. Tohle není a nikdy nebude první auto v rodině.
7. 5. 2010 15:17
Re: Skutečné setkání s A1
Počkaj, to už trochu pletieš - ja nehovorím, že bv tom má byť priestor jak v rodinnom aute. Ja hovorím iba o použiteľnom priestore. K čomu druhý rad sedadiel, keď sa tam skoro nikto neposadí? Na kabelku alebo bundu nepotrebuješ kožené sedadlá. A ak nie je priestor na zadných sedadlách, tak čakám aspoň primeraný kufor, do ktorého sa vlezú aspoň kolieskové korčule, vak s golfovými palicami, šortky a tenisky. Vzadu málo miesta, kufor mizerný - od štvormetrového auta, nech je hoci aj pozlátené, čakám viac.
7. 5. 2010 15:24
Re: Skutečné setkání s A1
vpredu konkurentom Miťa, vzadu a v kufri konkurentom F500. Dve muchy jednou ranou :-! >:-[]
7. 5. 2010 17:01
Re: Skutečné setkání s A1
Golfový beg se nevleze ani do Pola. Je to především díky tomu, že je příliš dlouhej drajvr. Aspoň ten můj. :-!

PS: A1 je především designová kabelka, než auto, které musí uspokojit 4 cestující. Určitě nebude pilířem prodejnosti Audi.
7. 5. 2010 20:49
Re: Skutečné setkání s A1
No, musím souhlasit..toto má být stylové auto pro lépe zajištěné lidi..ovšem problém je v tom, že prémiově nevypadá v porovnání s konkurencí. Např.mojí slečně se to nelíbilo bo spíše to uvedla jako nudné a záď jako odpudivou...ale tak to je otázka osobního vkusu
7. 5. 2010 15:23
Re: Skutečné setkání s A1
zbytečně tady zase řešíte kvadraturu kruhu. Je to malý, když to někomu vadí, ať si koupí něco většího. Já si počkám na A1 Avant a pak se uvidí :-!
7. 5. 2010 15:39
Re: Skutečné setkání s A1
A bude? >:D
7. 5. 2010 16:52
Re: Skutečné setkání s A1
Určite!

A dufúm že bude aj Avant Allroad :-!
7. 5. 2010 17:02
Re: Skutečné setkání s A1
Přemýšlíš, jak dostat tři dětský sedačky do Ájedničky? :-)
7. 5. 2010 17:29
Re: Skutečné setkání s A1
Místo na zadních sedadlech nikdo řešit nebude, stejně tak kufr. Ovšem místo na předních sedadlech a to jestli se tam slušně posadí i 190 cm chlap už zas tak nepodstatný není, zvlášť pokud je A1 mířena i na mladé/bezdětné kluky/chlapy.
7. 5. 2010 12:10
tak na okraj..
..je to tak rok,co jsme tu někteří chválili rocco a dodneška jsem viděl u nás tak dvě(v Itálii to stojí na každým rohu)Předpoklady to mělo,vypadalo k světu,tak se ptám po matelkovsku"prečo"?Cenový rozpětí trošku jiný(550t-700t a kdo kupoval VWí,že to skoro nic neznamená,u koncernu není problém sundat 1/5 ceny)ale ta 1,4tsi se prakticky od A1 neliší.No mě kdyby dali vybrat,tak jdou 4 kruhy stranou,popravdě než mě napadlo tohle srovnání,viděl jsem smysl a věřil v dlouhodobé umístění A1 "na bedně" v prodejích...ale jak vám řikám přátelé-nevim nevim.
Rozbalit vlákno
1
7. 5. 2010 13:25
Re: tak na okraj..
Asi nikdo, kdo disponuje zdravým rozumem, neočekává, že se malý třídvéřový prémiový vozejk bude u nás, jakožto chudé zemi, prodávat v tisících kusech.
Já říkám počkejme, na vyspělých trzích si své místo nepochybně najde, o tom jsem přesvědčen.
Vypečenej koncern
Příspěvek od W.Labela s XJ je jeden za všechny krásný důkaz toho, že celej slavnej VW je megaplagiátor všech a všeho kloudného, co kdo kdy vymyslel.
Ostrašující, hanebné, nečestné a nesportovní.
A takovým tady tleskáte? :no:
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2010 16:51
Re: Vypečenej koncern
tak pozor! Je všeobecně známo, že kolo (a taky čtverec, volant, spalovací motor, commonrail a pod.) vymyslel Ford! ;-)
7. 5. 2010 17:03
Re: Vypečenej koncern
No, jako páteční vtip dobré, to ti za tu snahu zatleskám. >:D
7. 5. 2010 18:43
SHRNOVAČKA
Tak jsme se to zase pěkně všechno dozvěděli. Dnešní auta jsou prý kvalitativně stejná, takže je jedno, jestli koupíš pikanta nebo míťu. Nic proti pikantovi, ale zde bych se rval do krve za toho... pikanta ;-)

Tedy jak na A1? Pamatuj - bude to eso třídy. Bude to ten, který nastolí třídní řád. Rozdělí šoféry přesně tak, jako jsou rozdělení ve třídách vyšších - i subkompakt má svojí prémii. A to je dobře, neb brzy přijede malé BMW a bude zameteno. Bude to tak, jako ve třídách ostatních - budou ti, co mají na to jezdit tím nejlepším, neb i v této třídě budou lidé jezdit modely, které jezdit chtějí a pak lidé, kteří modely jezdit musí... jestli mi tedy při svém vzdělání jako dobře rozumíš.
Rozbalit vlákno
4
Re: SHRNOVAČKA
Pakliže je gti tvůj příspěvěk reakcí na můj, tak já ti teda jako při svém vzdělání dobře rozumím, ale vůbec, opravdu skutečně vůbec, vůbec s tebou nesouhlasím, jestli mi tedy jako při svém vzdělání dobře rozumíš zase ty.
7. 5. 2010 20:45
Re: SHRNOVAČKA
JJ, bla bla...alfa a zbytek světa bude zmetek, ve kterém jsou lidé nuceni jezdit a v autech od vw koncernu jezdí lidé, kteří jsou hýčkáni prémiovou kvalitou:D:D Zdejší diskuze jsou lepší jak srandokaps ;-)
Avatar - Pierro
7. 5. 2010 23:36
Re: SHRNOVAČKA
dottore pro dnešek jednoznačně souhlas... ;-) :yes:
8. 5. 2010 02:31
Re: SHRNOVAČKA
ako by to to vyzeralo, keby si nemal VŽDY pravdu a to NAJOSTREJŠIE voko 8-s .
to ako tu zadupavas pod ciernu zem a opovrhujes taliankymi vozmi vo mne vyvolava neskutocnu zast voci tebe!!! nekriticke chabe bezduche. To ako som si ta vazil ako Blogera sa definitivne vytraca :-!

3x BRAVWO monopolu na dokonalost a stredu vesmiru celeho automobilizmu!!! :no: :no: :no:
7. 5. 2010 21:17
hmmmm
mimochodem je to holka nebo kluk? mne prijde celkem bezpohlavni....co na to zeny? jsou tu nejake?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
7. 5. 2010 21:24
Re: hmmmm
To není nic nového, tady v diskusích je "bezpohlavní" celý "koncern", zkus něco originálnějšího...
Jinak je to buď střední rod (to Audi), případně ženský (ta A jednička)..., ;-)
7. 5. 2010 21:25
Re: hmmmm
Já žena nejsu, ale přinde mi to, že se v audi snažili vytvořit auto pro mladé obojího pohlaví
anonym
7. 5. 2010 23:32
Re: hmmmm
jo, to znám, říkají si "shemale" myslím :yes:
Avatar - Pierro
7. 5. 2010 23:49
Re: hmmmm
chlape, probůh, tebe snad přefiknul tranďák?????? :-O
8. 5. 2010 10:10
A1 ako Audi
Je to proste Audi, síce menšie, ako sme zvyknutí, ale Audi. SO všetkými plusmi aj mínusmi. Je vecou osobných názorov a preferencií, či sa miska váh preváži na tú alebo onú stranu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
8. 5. 2010 21:16
Re: A1 ako Audi
To bol taký ambivalentný príspevok, ze ani nemusel vobec byt... ;-)
Avatar - white label
8. 5. 2010 21:49
Re: A1 ako Audi
Ambivalentní svým způsobem/částečně taky, ale spíš "zbytečný", viz druhá část tvé věty... ;-) :-)
9. 5. 2010 23:01
Re: A1 ako Audi
Presne taký, ako celá táto diskusia. ;-)
10. 5. 2010 16:54
předražený raneček
leda tak pro slečinky a homosexuály ... >:D
Rozbalit vlákno
0