Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 2,0 TDI e: V létě přijde úspornější verze se spotřebou 4,6 l/100 km

V létě se nabídka modelu Audi A4 rozroste o nejúspornější verzi s označením 2,0 TDI e. Úsporně naladěná pohonná jednotka si při výkonu 100 kW vystačí v kombinovaném cyklu jen s 4,6 l paliva na 100 km.
Zpět na článek
24. 4. 2009 09:41
24. 4. 2009 09:44
24. 4. 2009 09:50
24. 4. 2009 10:01
24. 4. 2009 10:05
24. 4. 2009 12:37
neregistrovaný "tomi1289"
25. 4. 2009 22:48
24. 4. 2009 16:20
neregistrovaný "wector"
26. 4. 2009 19:09
26. 4. 2009 20:34
neregistrovaný "maxo"
27. 4. 2009 09:32
24. 4. 2009 13:48
neregistrovaný "maxo"
24. 4. 2009 09:41
:-)
Takze vyjma mestsky provoz uspora cista nula :-) Realita je o 2 litry jinde!
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2009 09:44
?
Tak nevím, kombinovaná spotřeba 4,6 je nižší proti normální verzi o 0,7 litru, a to za cenu tolika úprav: 1. pneu s nízkým valivým odporem (=hůře brzdí) 2. sportovní podvozek (=k autu s tímhle výkonem nanic) 3. systém start-stop (=zařízení obvzláště "příjemné" pro každého kdo má rád motory), že já bych si radši ten třičtvrtělitr nafty připlatil :no:
Rozbalit vlákno
10
24. 4. 2009 09:50
Re: ?
Sportovni podvozek je zrovna u A4 znat, na standartnim se necha celkem rozkolebat.
24. 4. 2009 10:01
Re: ?
Pokud chce mít s A4 někdo spotřebu 4,6 tak s tím autem nemůže moc vyvádět, proto bych preferoval spíše komfortní podvozek.
Jinak si myslím, že tyhle auta vznikají jen proto, aby v rámci modelové řady snížily emise a ani se moc nepočítá s tím, že je bude někdo kupovat.
24. 4. 2009 10:05
Re: ?
Musi se i nejake prodat, tam kde se emise promitaji do dani a pojisteni budou podobne vozy preferovany minimalne ve fleetu.
neregistrovaný "tomi1289"
24. 4. 2009 12:37
Re: ?
súhlasím... tak si myslím že takáto A4ka má význam aj pre napríklad nejakú firmu ako na jednej strane do určitej miery reprezentatívne služobné auto a na druhej strane úsporne.. keď sa sním bude veľa a na dlho jazdiť (čo asi áno) tak aj tích usporených 0,7 l na 100km/h má v konečnom dôsledku význam...
25. 4. 2009 22:48
Re: ?
To je celkom mozne, ale predsa najlepsie pretekarske a zaroven terenne auto je to sluzobne. Takze s tym "budou jezdit jak prasata" a spotreby sa budu pohybovat o viac ako 2 litre vyssie... :-!
neregistrovaný "wector"
24. 4. 2009 16:20
Re: ?
Sportovním podvozkem se v těhle "ekologických" případech myslí to, že se auto sníží, čímž se uspoří další dvě slzy paliva. Nic jiného si pod tím nepředstavuj.
26. 4. 2009 19:09
Re: ?
No a sníží se jak? Použijí se kratší pružiny které se používají pro sportovní podvozky.
neregistrovaný "maxo"
26. 4. 2009 20:34
Re: ?
no ze su kratsie pruziny to este neznamena, ze to ma nieco spolocne zo sportovym podvozkom, tam je hlavny rozdiel v tvrdosti tych pruzin. :-)
27. 4. 2009 09:32
Re: ?
To máš určitě pravdu, ale nezdá se mi, že by pro tuhle e-verzi vyvíjeli nové pružiny, to by totiž znamenalo poměrně nákladné testování (nový software pro elektronický podvozek apod.).
neregistrovaný "maxo"
24. 4. 2009 13:48
Re: ?
este doplnim, ze nie len horsie brzdi , ale aj horsie drzi stopu v zakrute a nie, len na mokru, ale aj na suchu.Proste prilnavost je slaba a tym padom trpi aj bezpecnost auta, co nepovazujem za spravne riesenie.