No, přestupní stanicí téhle tabulky tedy rozhodně Kačerov není. Tohle je liga eurodrzků s tučným biokontem a s jasným autonázorem. Tabulku je nutno umět správně přečíst, ovšem právě "každej pes jiná garáž" bere u některých čísel dokonale dech. PORSCHE 911, ano, to je král nejen silnic, ale i král prodejů. Padesát sedm eurodrzků si zde letos koupilo malej soukromej autoráj, velké gratulace.
No, a k úspěchům koncernu Volkswagen tu musí všechny palce zvodnout opravdu každý, kdo ví, kdo zná. Ano, největším výrobcem sportovních aut v Evropě je koncern VW. To se potvrzuje i v Česku, mezi třiceti nejúspěšnějšími je sedm z koncernu - A5, EOS, TT, R8, ROCCO, A3 cabrio, A4 cabrio,
K tomu přiřaď 911, Boxster a Cayman a můžeš nad pelestí začít tapetovat.
No, že se nedokáží uplatnit nekvalitní značky jako pežů, rendl, ford, hudla nebo alfa a ustupují z pozic tomu rozumím ale proč nejsou výše mb, bmw, nissan, jag nebo mazda tomu nerozumím a je to výjimka od zbytku Evropy, tam nadvláda por/vw není rozhodně tak velká.
No, to BMW 3 by si rozhodne mal spomenúť. Exkluzívny kúsok. :yes:
A PORSCHE 911... Tomu snáď ani nemôžem uveriť. Nuž, exkluzívne predaje exkluzívne automobilu a...niekto tu chváli HYUNDAI, ktorý sa predáva horšie než...PORSCHE. 8-s >:D:no:
A5 je dle meho nazoru dnes nejhezci Audi (spolecne jeste s R8), je to proste uchvatne auto. Nadherny dynamicky design skrizeny s technicistni eleganci Audi zde vynika snad nejvic. Nadherne nicim nerusene linky exterieru korunuje spickovy interier. Osobne se moc tesim na RS5, to bude delo ;-) Bravo, Audi! :yes:
Keby skoda vyrabala pseudosportove auto, tak ako vyraba pseudolimuzinu, tak bude na ceskom trhu na cele tabulky... snobstvo a iluzia domacej znacky robia svoje. Predpokladam ale, ze slovensky trh vyzera rovnako.
Len tak sa mohlo stat ze bezkonkurencne najlepsi a najpredavanejsi roadster v historii automobilizmu skoncil na 26. mieste (Mazda MX-5) a najexluzivnejsie auto na svete (RX-8, ma niekto iny Wankel???) v tabulke chyba.
Na MX 5 a RX 8 nesmíš být posera, ale nusíš mít srdce. Na BMW a Mercedes musíš mít kus odvahy se lišit. Do Česka je Audi to pravé, prémie, ale neprovokuje a na cestě se celkem schová.
Jak myslis to "mit kus odvahy se lisit"? Predpokladam, ze ne poctem aut jezdicich po ceskych silnicich. BMW a MB jsou totiz videt pomalu na kazdem rohu stejne jako jiz zminovane Audi.
Len malá otázka Chrisko. Akú pseudolimuzínu máš na rozume?
Inak, ako tak čítam ten tvoj príspevok a sledujem tvoje úbohé vedomosti, tak mi jasné, že s oboma Mazdami máš skúsenosti... Na plejstejšne.
A upresnenie. Najpredávanejší roadster je MG B. Mazda M-5 predala viac, ale až v troch generáciach.
Možná kdyby tam dali motorek ze šicího stroje, byl by RX8 ještě exkluzivnější... pro tebe, Chrisi. Jinak až si ho budeš s tím wankelem chtít koupit, navštiv napřed servis a ještě to tam s nima prober. Jo, a před tím ještě brnkni do BMW ať se na vykašlou na vlastní motory, koupí licenci na wenkláky od Mazdy a maj vystaráno... >:D
RX-8 nejexkluzivnější na světě ( jen kvůki motoru ) ?? >:D
Podle téhle logiky, třeba Reventon není exkluzivní vůbec, protože má v podstatě normální 12-ti válec (?), nebo třeba Enzo atd.... >:D
Skutečných sportovních vozů je tu jako šafránu.. takže nepřekvapí více než 60% naftových motorů u Audi (to bylo nedávno poprasku u Alfy :-)). A5 je každopádně sympatická, i když pro mě je zajímavější volbou 3.
Největší úspěch asi opravdu 911, cenou i kvalitou ční nad všemi okolo.
Uvidíme, jak si letos povedou nováčci: Laguna a Scirocco. Jeho letošní výsledek je dost hubený, chtělo by to vidět měsíční prodeje od uvedení na trh.
ROCCO prodeje:
září - 6 (druhý, za A5)
říjen - 10 (druhý, za A5)
listopad - 3 (třetí, za A5 a TT)
prosinec - 2 (sedmý za A5, 911, CL, SLK - podnikatelská sféra utrácela před koncem roku)
V příštím roce by to mohlo být v první pětce pro ROCCA. Fantastický výsledek má EOS... tohle bych tedy opravdu nečekal, v tichosti druhé místo, to je po 911 (Porsche má zde vůbec vynikající prodeje) událost roku.
Laguna? Příští rok kolem dvacátého místa. Chybi image.
Zle si ma pochopil ale to si ty bohuzial, ked ide o passat a golf tak sa tu ides poondiat aki su uspesni ale ze Fox, Golf plus, Phaeton su prepadakmi to uz je vedlajsie ze? Kde urobili sudruhovia chybu? Ty by si to mal vediet a mohol by si nam to tu vysvetlit kedze sme trosku blbi vies >:-[]nie kazdy je taka sikula ako nas GTI, ktori hned vie ktore auto je pre koho urcene , ktore je najlepsie a ktore najhorsie >:-[], vies tu pekne pisat o image golfu a sprzdit lagunu alebo clio ti nerobi problem tak nam nieco napis o Foxovi hm? nejaku tu odu prosiiim >:-[] nech sa pobavime sme tu viaceri ktori by sme si ju vypoculi nie len ja :yes:
...elegantní GT. Sice jsem poněkud jiného designového vyznání, přesto se mi dílo mistra Waltera de Silvy zamlouvá. Poskytuje vyváženou eleganci a prvky nonšalance, které vyniknou zejména ve sněhově bílé barvě... :yes:
Interiéry Audi snad ani netřeba komentovat. Jako vždy je to skvělé, nesmírně útulné místo k životu. Spíše než sportovci ho ocení pohodáři, pro kategorii GT typičtí milovníci motorismu ve středním věku...
nejvíce mne překvapilo umístnění 911, i když se jí prodávají po celém světě mraky, pro mne je to nemůžu si pomoct pořád vytuněný VW brouk. za ty peníze je corvette Z1 /i když s interiérem jako z Koree/ pořád kosmická loď
odkial vieš, že robím na ARE???:-)chceš si pokecať o medicíne?? ale to radšej neskúšaj.... takých ako ty tam uspávame a dávame im elektrošoky...ECTH..ale čísla sú reálne, nezmenia to ani tvoje stupídne urážky.. >:-[]
Scirocco musí brát top 5 téměř jako nutnost, vzhledem k prodejům Golfa a technice by bylo cokoliv nad 10. místo katastrofou... a mezi 5 a 10 na pokrčení rameny. Přece jen by měl najít širší publikum než EOS. Ten mě sice moc nebere, ale výsledek hezký.
Lagunu tipuju výš, Renault na image maká.. laik si při vyslovení Laguna Coupe představí, jak Fernando Alonso po večerech sedí nad natáčecí zadní nápravou a na okruhu s ní prohání Schumiho v Enzu. Uvidíme, jak to dopadne po konfrontaci s kupní silou typických zákazníků Renaultu.