bravo audi :yes::yes: predtym A6 bola tie nadherna ale toto nema chybu :yes: 3.0TFSI musi byt spickovy motor...inak ten zadok sa mi pri A4 nepaci ale tu je nadherny...BRAVO AUDI :yes:
vzhledem k různým kritikám na hlavu AUDI je třeba uznat , že je tohle opravdu vydařená manažerská limuzína s nábojem ,která dává najevo o svém majiteli , že má vkus :yes:
Nemůžu si pomoct, ale design Audin me prijde cim dal kycovitejsi, prvoplanovite libivej....proste :no: Ty novy ledky ve predu na takovymto aute vypadaji jako pseoudo-tuning :no:
super. tie diodky su neskutocne pekne a tie zadne svetla tiez, iba jedno mi vadi, ze uz A6 a A4 nerozoznam v dialke ale iba z blizka podla mna. :-):-):-):yes::yes::yes:
Toho bych se nebal. Prorokovalo se, jak se Audi nebudou dat od sebe odlisit se single-framem, ale ja nemam nikdy zadny problem odlisit jednotliva Audi od sebe. Z toho bych strach nemel. :-)
Ale zase okamzite vis, ze jde o Audi. Proste je to marketingovy tah, asi, nevim, myslim si to. Mne osobne to treba nijak nevadi. Urcita unifikace se da najit skoro v kazde automobilce, snad jako vyjimka me napada jen Honda, ktera ma opravdu kazdy model naprosto jiny >:D
Opravdu kraasne. A6 porad vypada velmi pekne a zive a tento jemny facelift ji dodal jeste vetsi smrnc. Nadhera, borcum z Ingolstadtu gratuluju a moc dekuju ;-) A nove motory, parada, o 3.0TFSI jsem uz cetl, ale ten 2.8 me naprosto zaskocil. Vubec jsem o nem nevedel. Je uplne novy? Ja jsem naprosto spokojen s tim, jak si Audi poradilo s timto ukolem, fakt krasa. Mit ridicak a ty prachy, tak to hned beru >:D:yes::yes:
Neni uplne novy, ve 154kW vezi se 2.8 dava do A6 uz mozna dva roky. Nikdy jsem ji ale nepotkal na ulici, vždycky buď TDI nějaké, nebo z benzinů 90% 3.2FSI, pár 4.2, a pár 2.0T. Jde ale o velice zajímavý motor, jeho papírové předpoklady, použitá technika a hodnoty výkonů/spotřeby slibují vcelku výjimečný motor. Zatím jsem ale neměl tu čest se s ním jakkoli setkat :-/ Jinak ta 3.0T se mi taky hodně líbí, vypadá to na částečnou odpověď na 35i od BMW. A na současné nahrazení 3.2 a 4.2 FSI v A6 předfaceliftové. Vcelku úsměvné je tam to T, když tam má být ten kompresor no, ale to je detail ;-):yes:
Představením motoru 3.0 TFSI se Audi dostalo do nezáviděníhodné situace. Ten kdo bude chtít rozklíčovat techniku za zkratkou TFSI, bude v případě tohoto motoru dokonale zmaten. Písmeno T, které dříve značilo přeplňování turbodmychadlem, teď kvůli zavedení mechanického kompresoru ztratilo svůj význam. Zkratka FSI (Fuel Stratified Injection) už není v provozu řadu let, neboť skupina VW Group v tichosti už dávno opustila vrstvení směsi ve prospěch z provozního hlediska komfortnějšího homogenního složení.
/// tohle jsem okopiroval, jen kdyby mel nekdo nejaky keci :-)
Naprostej souhlas....jsem snad cernej hiphoper abych mel na limuzine ledky? 8-s
Jinak motory ale chvalim, hlavne ta 2.8 bude zajimava, tu musim zkusit :-)
Tie ledky sú predsa za príplatok, nevnucujú ich kazdému v základe... Inak súhlas, LED svetlá sa viac hodia k R8, prípadne S-modelom, ako k bezným limuzínam.
Vim ze jsou za priplatek, verim ze nekdo kdo nevydelal penize jako kolotocar si je tam neda, ale vsadim se, ze jich s tema ledkama budu vidat hodne. Audi nekdy proste sklouzava az ke kyci...
A6 je tá správna manazérska limuzína; ponúka priestor, rozmery a prestíz takmer ako A8, clovek si moze vybrat rovnako výkonné motory ako v A8, a to za nizsiu cenu. Ako v správnej manazérskej limuzíne vzadu je královsky miesta (svojich 193 cm som tam pohodlne zlozil), podvozok je stavaný na dlhé rýchle presuny po dialniciach (preto výkriky o tom, ze nemá podvozok ako M5 sú mimo misu). C-R diesle len pomozu (uz teraz sú 2,0 TDI a 3,0 TDI najpopulárnejsie), mna osobne potesil preplnovaný benzín 3,0 K. Jediná chybicka krásy (ako bolo povedané vyssie) je urcitá uniformita dizajnu vsetkých modelov Audi - clovek z dialky nerozozná, o aký modelový rad ide. Ale zase kazdý spozná, ze ide o Audi.
Pre mna osobne je A6 najlepsia volba vo vyssej strednej.
Musim souhlasit ze pro manazera je A6 rozhodne dobra volba. Ja bych presto volil BMW 5, kdybych si chtel zaridit, tak abych si to uzil i za volantem :-)
To je pravda, BMW 5 na tom urcite bude s rizenim lip a celkovy pozitek z jizdy bude lepsi, ale kdyz uz clovek ma na to BMW 5, tak si na zabavu za volantem koupi spis neco na to vic uzpusobeneho, ne? Ale tak na druhou stranu, kdyz hodne jezdi a daleko treba, tak mu ta 5 docela dobre vyhovi.
Ja osobne volim 335i, zatim nepotrebuju ridice (a ani nechci), nevozim denne lednicky, takze mi velikostne bohate staci a to jak se cejtim za volantem, to je nepopsatelny :-):-):-)
teprve se na to chystám... >:-[] To víš jeden pan doktor mi poradil abych na sobě hodně makal, studoval a učil se jazyky, abych až vyzraju mohl být tím správným diamantovým kovbojem co nosí kopyta od Armaniho a obleky od Bosse. Prostě abych nebyl bohatý jen na duch ale i na.... >:-[]
No samozřejmě karlitto, takovej drzek jako ty, s tři dny neholenym strništěm se nejlépe před holkama u Lidlu předvede ve čtrnáctistovce Golfu... >:-[] GTI-R je sporťák pro socky, co nemaj vkus...
keď mne už sa učiť nechce a stačí mi to čo mám. :'-( ale sám neviem, či sa podľa stanovených kritérií dá hovoriť o diamantových pasákoch dobytka... samotné slovné spojenie diamantový pasák dobytka vo mne evokuje úplne iné dojmy a pocity ako tu o nich básní náš "doctóre"... >:-[]
no na tržnicu nechodím. Nejak na tých ping-pongovcov nerobím dobrý dojem a oni na mňa tiež... A Aukro... Do tajov tohoto obchodu som nejako neprenikol. Som asi konzerva, ale musím si vec najprv obchytať a až potom som ochotný za ňu zaplatiť. ;-)
žigulík mi ani nespomínaj. V nedeľu som bol pozrieť kamaráta na rybách a bol som si sadnúť do jeho žigulíka(používa ho iba na cestu na rybačku) ako som si sadol, tak som zabuchol dvere a obpadol z nich celý kus plechu. Držala to už len farba. Následne sa samozrejme vysypal aj mechanizmus otvárania okien a zámok. Vlastne zostal len rám... 8-s
to áno, len som dostal vynadané, že nemám cit k s starému autu. Ale potom sám uznal, že lepšie ako keby sa mu to malo stať niekde na ceste. Žigulík pôjde do šrotu a začne sa hľadanie. Už má vo výhľade nejaké Nivy, alebo staré Pajerá, takže som mu vlastne pomohol... >:-[]
Ty vo*e jestli nemas papiry tak bych ti teda rovnou do RS4 neradil lezt >:D Sice je to ctyrkolka, ale i tak bych mel obavu ze to nekde rezslehas ;-) >:D
Hále šomá chúbe brotchar?? Cheilí chúbe??
A teď kámo hádej jakou řečí jsem se tě pozeptal jak se máš... >:-[]
P.S. nikdy jsem se tu řeč neučil ale před lety jsem v té zemi měsíc pobyl... ;-)
Mozno naznacujes inú prémiovú konkurenciu, zrejme BMW . Na nej som jazdil a mozem povedat, ze by som ju oproti A6 neuprednostnil. Nie ze by bola horsia, to nie. Ale skrátka na úcelové urcenie limuzíny vyssej strednej triedy sa mi viac hodí vacsí kompromis medzi sportovou tvrdostou a komfortom. A to práve A6 ponúka.
Ak BMW (mal som moznost jazsit na letisku v rámci skoly smyku na 1, 3, a 5), tak na vyzitie a radost z jazdy a tam platí, ze cím ovládatelnejsie, tým lepsie, preto by som volil 3 alebo dokonca 1. Na tej sa dalo najlepsie vybláznit medzi pilónmi >:D >:D >:D
Jojo, to souhlasim... Az budu starsi a budu si vybirat auto kde se budu vozit v zadu, urcite vyzkousim Audi, je oproti BMW prece jen komfortnejsi.
A s tim BMW 1 musim taky uplne souhlasit, je to maximalne zabavny auto a treba motorizace 135i (stejnej motor jako v 335i) musi byt naprosto famozni. :-)
Môj sused si týžden dozadu kúpil čiernu A6ku Avant 2.0TDi a teraz ho asi roztrhne od jedu.Neviem čim to je,ale jak kukám tak kukam príde mi zatial súčasna A6ka dosť nudná oproti facelifte...
...to je nova A6 pro vsechny nymandy sedlajici tu renaulta, tu pazouta, tu skudku...vsechny ty, kteri tady pisi nesmysly o nevkusu, lacinosti atd. aniz by se napred podivali do sve garaze...pardon...pred svuj druzstevni panelak, kde stoji staricka 205 v barve matna rez s designovym paketem tygr/leskymo...
tvrd si co chces...jakakoliv tva pripominka k Audi je irelevantni...zcela evidentne ses nedavno svezl v nejakem bmw a byl to tvuj prvni osobni kontakt s premiovkou :-)
no vzdyt jsem to psal...vysmatej oslik poprve v premiovce...ale vlastne ti to preju, ten skok je v zivote jen jednou, pak uz jsou to jen dalsi o neco lepsi premiovky...doufam, ze ta 335i je alespon v coupe
A jakou techniku ktera z nich ma delat sportovni auto mas na mysli? Jasne, nova A4 je trosku tvrdsi nez ta stara, ale prohlaseni Audi ze to je nejsportovnejsi auto ve sve tride me vazne pobavilo. >:D
O tom nic nevim, o co jde? Krome lepsiho rozlozeni hmotnosti me nenapada nic, v cem by mohl "specialne ulozenej" diferencial pomct sportovnim vlastnostem.
No treba Focus ST je predokolka a jak jezdi. Jasne, plasty asi nechutnej tak delikatne jako v Audi, ale je to dukaz ze i predokolka muze mit v ramci zakladnich fyzikalnich zakonu sportovni charakter.
Audi by si mela uvedomit ze zadokolky nedela tak at se nesnazi udelat "nejsportovnejsi auto" ve sve tride. At dal delaji komfortni dostavniky pro lidi co jezdi hodne vyklidnene.
Tyhle dve auta nemuzes primo porovnavat, zvlast kdyzs nerekl jakej motor a pripadne 4x4 u te A4 myslis. Kazdopadne je nepopiratelnej fakt, ze predokolka Focus ST je MNOHEEEEEM sportovnejsi nez bezna predokolka A4. To snad uznas :-)
neviem ale aj tak preco by som porovnaval A4 a Focus ST.... Ale ze by Focus ST bol nejaky sportak, je to nie, je to proste GT. To si treba pockat na Focus RS alebo ist ku konkurencii.
S A4 ale proste treba porovanvat MONDEO a kedze to nvoe je prerastene, tak tam teky sprotovy pocit vodica nebude nejako znacny oproti A4.
Ja v tom nic sportovniho nevidim. Zachovalo si to svoji krasnou eleganci a jemnou dynamiku jako predtim. Nic sportovniho tam ja nevidim. Dostalo to jen trosku modernejsi retuse, aby to jeste vydrzelo svezi do prichodu nove generace. Pro me je to porad ta "dokonala socha", jak ty rikas.
...nikdo na tvoje urazky neni zvedavej. Mej nazory na auta jaky chces, ale existujou pravidla slusnyho chovani a to ze ni treba pierro nemuze dat jednu vyc***u facku neznamena ze tu muzes nadavat. Kapišto?
kašli na to. ;-) na výchovu má predsa rodičov a na slušnú diskusiu tu má dohliadať admin. Že mu je to jedno, je už iná rozprávka. Takto si tu ale len vyslúžiš titul TUPEC, ani nebudeš vedieť ako. ;-\
hm presne...tu je ta diskusia na to aby sa tu rozpravalo o autach nie aby tu nejaky chlap(chlapcek) urazal ostatnych ludi....mne sa ta A6 velmi paci >:D
ja audinám nejako neviem prísť na chuť. Ale za to, že tebe sa páčia, ti určite nenapíšem že si tupec. Na to tu máme iného "machra". Ale dám ti jednu dobrú radu. Nech ti napíše čokoľvek, či už dobré alebo zlé, kašli na neho... ;-)
Vis co me vylozene znechutilo? >:D Nevim jestlis videl film Kuryr 1 a 2, je to takova akcni kravina, v jednicce jezdil tusim s petkou BMW, ale ve dvojce vyfasl....Audinu >:D Na sportovni jizdu >:D Uplne sem se smal jak se mu to v zatackach houpalo, zadny hrabani, drifty, proste obrovska tezka uhoupana kara se kterou se nekdo snazi jezdit rychle. >:-[] >:-[]
ale pre mna najpohodlnejsie auto v akom som sa viezol bolo citroen C5 predoslej generacie po facelifte...neuveriteny komfort aj v 200km rychlosti...nova C5 musi byt este lepsia s hydractive 3+ :-)
vidíš! a na to som už aj celkom zabudol. Inak ako oddychovka to bolo dobré. Teda jednotka. Ako som uvidel v ukážkach na dvojku Audi, tak som sa na to vykašľal. Mimochodom to BMW z jednotky môj jasný favorit za najkrajšie BMW všetkých čias..
Jo, nektery zapichy tam byly dobry... >:-[] Jak treba v letu udelal podel osy 360 stupnu a o nejakej hak si utrhl ze spodku bombu, to bylo moc >:-[] >:-[]
To ještě nevíš karlitto, že já jednou takhle udělal piruetu se svou audinou u Shellky a stihnul při tom natankovat, koupit si bagetu a ještě plácnout po zadku hezkou pumpařku... >:-[]
Ty jazva všimol si si ako tu jeden chlapec stále všetkých otravuje s tým ako chodí fajčiť za školu??... >:-[]
Ostatně aký ty máš názor na audiny? A pravdu - vieš predsa čím jazdím... >:-[]
keď zdialky budeš počuť to zlovestné hrmenie TDI PD nafty, budeš hneď vedieť ktorý pražský kovboj prišiel masírovať do Blavy a obhaňať frajerky na baroch... >:-[] A to nehovorím o tých najmakčích plastoch, orechovom drevku a makkej napa kožičke... >:-[]
By som vám dal po prstoch za tie vaše nájazdy za našimi krásnymi babenkami! To ich tam nemáte v tej českej zemi dosť?! >:-[] a ten zlovestný hrmot TDI počúvam každé ráno pri štartovaní aj ja. Kým sa tých 6 hrnčekov trochu zohreje, tak musím mať nahlas rádio. ;-)
No keď vidia tie tygrie poťahy a chlpatý volant, behajú za mnou sami. Jedno či v Prahe, Zvolene alebo Blave... >:-[] Ja mám rádio pustené stále, takže to zlovestné hrmenie už voláko ani nevnímam... ;-)
vo fabke som mal Kenwood. Ale bola to riadna muzika! RDS mi fachčilo tak, že mi aj názov pesničky čo hrali v rádiu ukazovalo. K tomu menič na 10CD. Mňam! aj mi za ním je ľúto... :-(
Všimni si že sú aj duševne narušený ludia, ktorí s snažia štalizovať do role niekoho iného a naopak vediac o sebe že sú ešte deti alebo tupci tvrdia to o všetkých ostatných. Ja by som to nazval tzv. husacím syndrómom. (poznáš predsa to príslovie o potrafenej husi čo najhlasnejšie gagoce??)
tak to sa dobrovoľne vzdávam snahy členstva v tomto prestížnom spolku. Žiadnu statnú statkárku zaľahovať nemienim. To by sa mi môj "Franta" asi schoval do zadku a to by som naozaj nechcel. >:D
tak tu to spravila A6 celkom zaujimavo, uz som sa bal, ze budu po F/L diodove svetla v prednych svetlometoch ako v A4, alebo A5 aj po bokoch svetlometu, tak zvlnene... Co uz by sa tomuto decentnemu autu nehodilo, podla mna (nie som si isty, ci sa to A4 hodi). Ale farba diod biela - ziadna TUZING modra. Biele prevedenie a len takto decentne pod svetlometmi, zda sa, ze aj na vyssej strednej sa to bude dat co ma prekvapuje :yes:
Inak tu Iudex dobre pisal, ze skoda prilisnej unifomity, lebo pred F/L roznznat A6 od A8 je hodne tazko, okrem pohladu zozadu. 2.0 TDI na tekto auto by som urcite nechcel (ani CR), ale ked uz naftu, rychle presuny po dialnici - 3.0TDI, to by celkom slo. Aj ked mne sa dizajnovo paci viacej 5er - jeho odvazny dizajn sa mi prave paci cim dalej tym viac a vobec sa mi neokoukava.
"Základním motorem je čtyřválec 2,0 TFSI (125 kW), nad ním jsou dva nové..." mozno sa nevyznam ale preistotu sa pytam ci ten 2.0 neni 145kW? Thanks ;-)