Asi proto, ze vykony motoru odpovidaji spis sportakum nez usedle limuzine :-)
Ale taky bych si dal libit nejakeho vyvoneneho Citroena XM, jen tak pro radost.
Ve vašem duchu by se dalo říct, proč jsou lidi praštění a slyší na naftu. Charakter motoru totiž také patří ke komfortnímu svezení. Pro mě by byla jasná volba benzínový motor.
Tak jasně, sedan se prodává (tady se ale bavíme o provedení Avant). Ovšem nevšiml jsem si, že by se prodával s benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI, jak je zmíněno v článku. ;-)
Tušil jsem, že to někdo vytáhne. Ale určitě lepší čtyřválcový benzín než naftový. V tomto případě to byla spíše řečnická otázka, když jsme se bavili o prodávaných motorizacích. Zda je to novinářský šotek nebo opravdu budou i motory 2,0 TFSI , protože v sedanu se zatím neprodávají. :-)
Tak se klidně rozepiš v čem dnes dává v Evropě, v kombi vyšší střední třídy, větší smysl benzínový kompresorový 3.0 TFSI, proti dieselovému turbu 3.0 TDI (180kW), nemluvě o na podzim připravované ještě silnější 3.0 (bi)TDI verzi.
Snad ve všem, když pominu pseudoekologický přístup EU. Raději z mého pohledu. Diesel je možná úspornější při podobném výkonu, ale nikoliv výhodnější a už vůbec ne charakterní. A pokud člověk nechce přeplňovaný motor, může si vybrat i atmosférický.
Oproti různým testům mi třeba S-Line podvozek připadá schopnější odfiltrovat rázy od kol u stejně velkých rozměrů pneu než je tomu se standartním podvozkem.
Nicméně k Audi určitá tvrdost patří. Je daní za umístění hnacího agregátu a tím pádem na limitu případnou horší agilitu.
Já to tu psal, že zdejší informace o tom, že tentokrát přijde A6 allroad před A6 avant, jsou liché... ;-)
P.S. A tohle:"karoserie dostane zadní výklopné víko připomínající spíše velký hatchback než ryze užitkové kombi.", už přece je i u současného A6 avantu/allroadu...
Audiny se mi teď začínají docela líbit, hlavně nová A6 nebo A8. Myslím, že je Audi na správné cestě. Z německé trojky jsou s MB (který je na 1.místě), vepředu, co se týče designu. Nové bavoráky mě extra nenadchly, ale taková F11 s BBSkami - [odkaz]
Tak jestli je pro tebe toto vrchol krásy u BMW, pak jsem klidnej :-)
BMW dnes nemá ve vyšších třídách slabé místo, Audi je na tom podobně. E Klasse je jen stínem působivosti S a předchozího modelu. O kombi, které vypadá jako pohřebák není třeba diskutovat.