Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Premiéra Audi A6 Avant: Středa 18.5.2011, 20:00 h

19 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Požadavky: 3,0 TDI, 4x4, dvouspojka. Jen nevím proč jsou lidi praštění a slyší na sportovní jízdní vlastnosti víc než komfortní svezení.
Cara Binieri
Asi proto, ze vykony motoru odpovidaji spis sportakum nez usedle limuzine 😄
Ale taky bych si dal libit nejakeho vyvoneneho Citroena XM, jen tak pro radost.
Avatar - praptak
praptak
Ve vašem duchu by se dalo říct, proč jsou lidi praštění a slyší na naftu. Charakter motoru totiž také patří ke komfortnímu svezení. Pro mě by byla jasná volba benzínový motor.
webpaja
By byla znamená není 😉
Avatar - praptak
praptak
Myšleno při pořízení, ještě se neprodává, takže je. 😉
Avatar - white label
white label
Ale prodává se už sedan, takže o motorizacích nové A6 můžem klidně psát v přítomném čase... 😉
Avatar - praptak
praptak
Tak jasně, sedan se prodává (tady se ale bavíme o provedení Avant). Ovšem nevšiml jsem si, že by se prodával s benzínovým čtyřválcem 2,0 TFSI, jak je zmíněno v článku. 😉
webpaja
To je zajímavý, diesel je pasé, ale benzínový čtyřválec ok 😄
Avatar - praptak
praptak
Tušil jsem, že to někdo vytáhne. Ale určitě lepší čtyřválcový benzín než naftový. V tomto případě to byla spíše řečnická otázka, když jsme se bavili o prodávaných motorizacích. Zda je to novinářský šotek nebo opravdu budou i motory 2,0 TFSI , protože v sedanu se zatím neprodávají. 😄
webpaja
Zatím ne 😉 Radši než 2,0TFSi ale naftový šestiválec v této třídě.
Avatar - praptak
praptak
Porovnávejme porovnatelné, takže v této třídě raději benzínový šestiválec, ostatně o něm byla na začátku řeč. 😉
Avatar - white label
white label
Tak se klidně rozepiš v čem dnes dává v Evropě, v kombi vyšší střední třídy, větší smysl benzínový kompresorový 3.0 TFSI, proti dieselovému turbu 3.0 TDI (180kW), nemluvě o na podzim připravované ještě silnější 3.0 (bi)TDI verzi.
Avatar - praptak
praptak
Snad ve všem, když pominu pseudoekologický přístup EU. Raději z mého pohledu. Diesel je možná úspornější při podobném výkonu, ale nikoliv výhodnější a už vůbec ne charakterní. A pokud člověk nechce přeplňovaný motor, může si vybrat i atmosférický.
webpaja
Oproti různým testům mi třeba S-Line podvozek připadá schopnější odfiltrovat rázy od kol u stejně velkých rozměrů pneu než je tomu se standartním podvozkem.
Nicméně k Audi určitá tvrdost patří. Je daní za umístění hnacího agregátu a tím pádem na limitu případnou horší agilitu.
Avatar - positivemind
positivemind
Já bych raději, pěkně prosím, klasický automat
Avatar - white label
white label
Já to tu psal, že zdejší informace o tom, že tentokrát přijde A6 allroad před A6 avant, jsou liché... 😉

P.S. A tohle:"karoserie dostane zadní výklopné víko připomínající spíše velký hatchback než ryze užitkové kombi.", už přece je i u současného A6 avantu/allroadu...
Avatar - boost.
boost.
Audiny se mi teď začínají docela líbit, hlavně nová A6 nebo A8. Myslím, že je Audi na správné cestě. Z německé trojky jsou s MB (který je na 1.místě), vepředu, co se týče designu. Nové bavoráky mě extra nenadchly, ale taková F11 s BBSkami - [odkaz]

:yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Tak jestli je pro tebe toto vrchol krásy u BMW, pak jsem klidnej 😄

BMW dnes nemá ve vyšších třídách slabé místo, Audi je na tom podobně. E Klasse je jen stínem působivosti S a předchozího modelu. O kombi, které vypadá jako pohřebák není třeba diskutovat.