Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v dubnu 2010: Audi A8 vrací úder, nová generace je nejprodávanějším luxusním vozem

Po březnovém čtvrtém místě se nové Audi A8 tentokrát zařadilo až na samotný vrchol luxusní třídy. Limuzína z Ingolstadtu tedy rázně naznačila, že se s ní letos bude muset počítat.
Zpět na článek
23. 5. 2010 08:15
neregistrovaný "F.J.P"
23. 5. 2010 20:02
23. 5. 2010 22:02
24. 5. 2010 08:51
24. 5. 2010 09:50
24. 5. 2010 00:36
24. 5. 2010 08:22
24. 5. 2010 09:14
24. 5. 2010 09:39
24. 5. 2010 09:43
24. 5. 2010 10:49
24. 5. 2010 11:36
24. 5. 2010 09:30
24. 5. 2010 09:35
24. 5. 2010 11:38
25. 5. 2010 12:18
25. 5. 2010 18:32
26. 5. 2010 11:03
26. 5. 2010 13:33
27. 5. 2010 08:10
27. 5. 2010 10:06
27. 5. 2010 10:14
27. 5. 2010 11:19
24. 5. 2010 09:48
24. 5. 2010 11:06
24. 5. 2010 11:53
24. 5. 2010 10:32
24. 5. 2010 11:01
24. 5. 2010 11:37
24. 5. 2010 11:46
24. 5. 2010 12:07
24. 5. 2010 11:16
24. 5. 2010 18:08
24. 5. 2010 21:18
25. 5. 2010 00:00
25. 5. 2010 10:20
23. 5. 2010 01:55
Očekávaná situace
Aby taky nebyla nejprodávanější, když je z Trojky nejnovější. To by pak bylo trochu faux pas, kdyby nejprodávanější nebyla. O vracení úderu bude řeč v případě, že udrží takové tempo alespoň do faceliftu.
Na druhou stranu VW ovládl 70% trhu luxusních limuzín. To je co říct...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
23. 5. 2010 02:43
Re: Očekávaná situace
Dost lidí jí tady po prvním představení prorokovalo spíš relativní prodejní neúspěch (zejména proti MB-S a 7er).
Nemyslím si, že je to pouze tím, že je to relativně novinka na trhu, podívej se třeba na srovnávací testy s MB-S a novou 7er...
O prodeje nové A8 bych neměl větší strach ani v příštích letech, zvlášť na našem trhu o kterém je taky článek...
Avatar - positivemind
23. 5. 2010 09:53
Re: Očekávaná situace
Až za 2 roky dorazí nová S-class, zase bude určovat směr - co se techniky, jízdy, komfortu týče.

Stávající s class je tu jak dlouho? 4 roky?

PS: Jak dopadlo srovnání?
Avatar - white label
24. 5. 2010 00:51
Re: Očekávaná situace
Celkově nejlépe právě pro A8...
23. 5. 2010 11:53
Re: Očekávaná situace
"Zejména proti MB S" - S Klasse je na trhu 5 let a čeká se na nový model. Technologie jsou dnes zase uplně někde jinde. Jen jsem psal, že nějaké porovnání můžeme řešit později. Teď je prostě jasné, že prodeje pujdou nahoru u Audi.
23. 5. 2010 19:17
Re: Očekávaná situace
Prodeje A8 u nás z největší části určuje image značky vůči okolí, veřejnosti. To ovšem neznamená, že by byla špatná.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2010 09:39
Re: Očekávaná situace
V luxusnej triede to nie je tak ani o novosti, tu sa auta nemenia aj 7 az 8 rokov ba aj viac. Toto nie je trieda malych aut ze ked pride nejaka znacka s novym modelom zakonite musi byt ten model najpredavanejsi lebo je nejnovsi. Tu platia ine pravidla, ked prisiel phaeton bol najpredavanejsi? Asi tazko a takisto to bude aj s Audi, prve mesiace bude ohurovat a na konci roka bude posledne v tabulke. Hodnotit predaje za jeden mesiac nema zmysel, az nakonci roka mozeme vyskakovat. Takisto som zvedavy ako dlho to vydrzi panamere toto tempo. Myslim ze S-ko sa este nadychne a pojde hore, nemoze kazdy mesiac predavat rekordne pocty tak ako aj BMW. Cize chvalit do nebies audi nema zmysel, celkove predaje za 4 mesiace ju aj tak radia na 4 miesto. Nemam nic proti Audi ale myslim ze BMW a S-ko pojdu hore a medi nimi sa rozhodne. Audi a Panamera su chvilkova zalezitost
Avatar - R32
23. 5. 2010 10:55
Re: Očekávaná situace
Že zrovna v top segmente sa menia autá po 7-8 rokoch? Ale no, tu je dôležitá prestíž a image a s 8 ročným autom ju určite nedosiahneš. Tri, štyri roky prípadne príchod nového modelu, taká je "životnosť" týchto vozidiel (samozrejme u prvého majiteľa). To práve v tej nižšej triede sa "rodinné" autá dožívajú dlhšieho veku... Miešať tu Pheaton nieje zrovna naj príklad, šlo o úplne prvý model a ešte k tomu neprémiovej značky takže rozhodne sa nejedná o dobrý príklad. Skrátka, každá z trojice má svojich priaznivcov pre špecifické vlastnosti práve tejto značky a plusové výkyvy pri predstavení nového modelu sú úplne normálne, ale o preťahovanie zákazníkov od konkurencie sa určite nejedná.
Avatar - white label
24. 5. 2010 00:56
Re: Očekávaná situace
Ty čtyři měsíce mají opravdu "velkou" výpovědní hodnotu, když se u nás nová A8 prodává prakticky! první měsís... ;-)
U nás je už teď předprodaná "kvóta" pro A8 až do konce tohoto roku...
neregistrovaný "F.J.P"
23. 5. 2010 08:15
Větší,novější,lepší.....
Větší,novější,lepší.....každý rok je útok na lidskou ješitnost. Smysl těchto přetechnizovaných vozů se de facto scvrkává do malého "já mám". Je to pěkné,je to rychlé,ale po našich pseudosilnicíh a omezení rychlosti je vše určeno jen na to ukazováni se. Za poloviční cenu,ba i třetinovou je možno míti stejně pohodlný vůz.Položme si otázku,proč další rok bude tento model označen za divný,protože onen nový bude o 11mm delší a 20Kw silnější? Kdo pozná rozdíl mezi 240Kw a 260Kw? :-!
Rozbalit vlákno
44
Avatar - theolli
23. 5. 2010 08:54
Re: Větší,novější,lepší.....
Asi tak,pod to se ti podepíši :yes:
23. 5. 2010 09:14
Re: Větší,novější,lepší.....
A proč by měl být horší? Ty se z RD budeš stěhovat do bytu v paneláku?
23. 5. 2010 11:38
Re: Větší,novější,lepší.....
A ty si místo rodinného domku koupíš zámek? Sorry ale nedalo mi to. ;-)
Avatar - T613
23. 5. 2010 11:50
Re: Větší,novější,lepší.....
Zámek? On tady snad někdo mluví o Bentley, Rollsu nebo Maybachu :-|
23. 5. 2010 12:13
Re: Větší,novější,lepší.....
A já snad mluvil o koupi ostrovu v Karibiku?
Avatar - T613
23. 5. 2010 12:47
Re: Větší,novější,lepší.....
ujasni si jestli mluvíš o budovách nebo o pozemcích. máš v tom brajgl >:D
23. 5. 2010 13:13
Re: Větší,novější,lepší.....
Spíš jsem porovnával hodnoty ale obávám se že tak daleko asi nevidíš.
Avatar - T613
23. 5. 2010 13:41
Re: Větší,novější,lepší.....
>:D
24. 5. 2010 08:33
Re: Větší,novější,lepší.....
Ano, proč ne?
Avatar - Ricardo
23. 5. 2010 09:56
Re: Větší,novější,lepší.....
Co prosím? stejně pohodlný? :-O
Avatar - positivemind
23. 5. 2010 09:59
Re: Větší,novější,lepší.....
No jasně, viz kelímkovej test F500 vs S-class :-)
Avatar - positivemind
23. 5. 2010 09:58
Re: Větší,novější,lepší.....
Nemůžu se ubránit dojmu tvého zaslepení... kdybys na to auto měl, pořídil by sis něco za 1/3? Asi těžko.

Tohle auto není jen o tom jak to jede, nejenže udává směr vývoje technologií (tzn. máš v tom něco, co budeš mít v autě za 1/3 za 10 let), ale získáváš tím prestiž. A to je to, o co se hraje.

Prestiž. Prestiž. Prestiž. Když si to budeš 100x opakovat, dojdeš k tomu.
Pokud tedy nejsi z Prahy, tady to jezdí jako rodinný sedany >:D
Avatar - R32
23. 5. 2010 11:07
Re: Větší,novější,lepší.....
Tak tak, ľudia si tieto autá nekupujú kvôli priestoru, objemu kufru, to všetko by mohli mať aj v aute o triedu dve nižšie... Predával som vozidlá VW, mali sme zákazníka ktorý vlastnil Hondu CRV a bol s ňou maximálne spokojný (nemyslím teraz na spoľahlivosť) ale nakoľko sa stal členom dozornej rady veľkej firmy MUSEL si kúpiť niečo čo má... áno prestíž. ;-) Touaregy mali ostatní takže aby "zapadol" objedal si tiež, aj keď CRV-čka sa zbavoval veľmi nerád... Skrátka keď chceš alebo si v tejto vrstve s Renaultom alebo Hyundaiom nepochodíš.
23. 5. 2010 11:48
Re: Větší,novější,lepší.....
Ve finální fázi to ale musí být dost smutné když máš peníze na to aby jsi se odlišil a musíš si koupit Touareg aby jsi "zapadl". >:D
Avatar - T613
23. 5. 2010 11:51
Re: Větší,novější,lepší.....
ty chodíš do divadla v šusťákovce? :-|
23. 5. 2010 12:15
Re: Větší,novější,lepší.....
Moji předci pocházejí z Rakouska a Polska. Rusy v rodině nemáme. >:D
Avatar - T613
23. 5. 2010 12:47
Re: Větší,novější,lepší.....
silně pochybuji
23. 5. 2010 12:55
Re: Větší,novější,lepší.....
O čem ty pochybuješ je mi upřimně celkem f.u.c.k. Podstatné je i (v souvislosti s tvou reakci na jiném místě) že v moji rakouské rodině je i pár zámku s tím souvisí pár S-classe a Jaguáru a taky jeden majitel ostrova v Karibiku (ten vlastní RR 2x) a šlechtický titul nepoužívám jelikož je to v Čechách od roku 1918 zakázáno zákonem v Rakousku jej používat mohu ale nijak na tom netrvám není to důležité. A do divadla chodím v obleku v žaketu bych vypadal jako *** Stačí takto.
Avatar - T613
23. 5. 2010 13:04
Re: Větší,novější,lepší.....
mi stačí, když někdo místo fuk napíše "světácky" f.u.c.k. Obrázek dodělán, díky >:D
23. 5. 2010 13:06
Re: Větší,novější,lepší.....
Nemáš zač rád jsem pomohl.
23. 5. 2010 13:35
Re: Větší,novější,lepší.....
Nu vidis, ja do divadla chodim podstatne normalne oblecen kosile a svetr ci vesta (cashmere ci bavlna) maximalne sportovni sako na podzim.

Bohuzel ted je otazka ci se bavis o obycejnem divadle v Ostrave ci Nerodnim v Praze nebo v jine zemi. Ale kompletni oblek bych si do divadla nebral a ostatni lide kolem mne taky zrovna bowtie nenosi pokud jim neni 50 a nemaji profesorsky titul.
23. 5. 2010 13:49
Re: Větší,novější,lepší.....
Není důležité jestli jdeš do divadla ve Vídni v Praze nebo Ostravě důležité je na co jdeš na operu či operetu nepůjdu ve svetru pokud jdu na nějakou moderní či postmoderní hru tak si taky neberu smoking. ;-) Ale mohl bych si vzít frak a buřinku aspoň by byla nějaká zábava. >:D
23. 5. 2010 13:51
Re: Větší,novější,lepší.....
U opery tam bychom se schodli... ;-)
23. 5. 2010 14:11
Re: Větší,novější,lepší.....
Ani na chvíli jsem tě nepodezříval že jsi buran co jde do opery ve svetru jen jsem to chtěl upřesnit. ;-) Mimochodem do Ostravského divadla není důležité mít black tie ve Vídni je prostě nutnost.
23. 5. 2010 20:42
Re: Větší,novější,lepší.....
Petře, Petře, a jakej je Tvůj šlechtický titul jelikož z Tvého nicku to není zcela jasný?
23. 5. 2010 23:44
Re: Větší,novější,lepší.....
In der Tschechischen keinerelei in Österreich Graf. Richtig?
Avatar - R32
23. 5. 2010 11:51
Re: Větší,novější,lepší.....
Tu nešlo ani tak o ten Touareg ako o príklad... ;-)
23. 5. 2010 12:14
Re: Větší,novější,lepší.....
Já vím byl to fór.
Avatar - R32
23. 5. 2010 15:14
Re: Větší,novější,lepší.....
;-)
24. 5. 2010 20:50
Re: Větší,novější,lepší.....
Mně by Touareg nevadil >:D
Avatar - T613
23. 5. 2010 11:53
Re: Větší,novější,lepší.....
tato třída se kupuje kvůli prestiži, technologiím a pohodlí. Těžko budeš důvěryhodným obchodním partnerem, když na jednání přijdeš v šustce a v Prioře, a budeš chtít dojednat kontrakt za sto mega.
23. 5. 2010 13:46
Re: Větší,novější,lepší.....
Nevim jak ty, ja teda zadny obchodnik nejsem osobne, ale jedno vim jiste z venku.

Pokud nejsi podvodnik ci zatim jen zacinas o potrebujes udelat zalosten dojem tak plati v zasede jen jedna vec;

Pokud mas neprustrelne portfolio s x let dozadu svyseni obratu, marzi, zisk, rozsireni znacky a produktu...atd. Tak kazdemu je oplne jedno zda prijedes v Passatu ci Bentley Continental jelikoz lide v oboru o tobe vedi, ze ty jsi ten ktery udelal ty prava rozhodnuti a bral riziko na svou hlavu a vzdy ma % vyssi uspesnost nez ti druzi.

Kontrakt muzes dojednat jen na zaklade solidnich zaruk, a kdo plati vcas bez opozdeni ver o tom je siroko daleko znat z referenci z bank a jinych predeslych obchodnich transakcich s spolupracujicima podnikama.
Avatar - T613
23. 5. 2010 13:52
Re: Větší,novější,lepší.....
sakra.. tak proto jezdí všichni vysocí manažeři v "ceedu".
už se prostě všichni smiřte s tím, že taková auta patří k určitému postavení majitele vozu ve společnosti. vše ostatní jsou jen bláboly.
23. 5. 2010 13:56
Re: Větší,novější,lepší.....
O manazerech mi ani nemluv ... banda nenazranych lakomich lidi co mysli jen na sebe... ja se bavim jen o lidech co vlastni firmy a vedou firmy a ikdyz maji vlastni MD tak stejne klicova rozhodnuti muzou delat jen se souhlasem majoritnich akcionaru.

To slysim doma, kdyz prijde novy rok a reditele chteji 20% pridat jelikoz si mysli, ze uspech prodeju zavysel na nich pritom s klicovym napadem a produktem prisel uplne nekdo jiny...
23. 5. 2010 14:05
Re: Větší,novější,lepší.....
:yes: Taky je pravda že opravdu úspěšní lide i když jezdí v Rollsu se o autech ani nebaví většinou jde řeč třeba o koních a nebo o ženských. To je jen kultura Stodolní ulice objednat si žito a začít vyprávět o své S-kládě nebo Q7. Předem se rozhlédnout kolik lidi a sazí poslouchá, někdy ty týpky podezřívám že přijeli v hundrtce. >:D >:D >:D
23. 5. 2010 18:50
Re: Větší,novější,lepší.....
hundrtka je manzelky ;-)
Avatar - positivemind
23. 5. 2010 17:38
Re: Větší,novější,lepší.....
Jenže tohle se nestane, to je nereálný scénář :-) To je jako bys je vzal na kafe do Starbucks místo ultra-drahé kvalitní kavárny
23. 5. 2010 20:10
Re: Větší,novější,lepší.....
Nevim a netusim, Ja 100 melounove kontrakty nedelam a nikdy delat nebudu a v rodine uz vubec ne...

Ale jedna vec se prezentovat se a druha je kdyz ti do firmy nekdo prijde s nabidkou, prijede autem za 2,5 mega, bydli v hotelu behem jednani a dava ti propozice jak muze tva firma x nasobne se zvetcit pozici na trhu ci expandovat.... bla bla bla

A nakonec padne otazka: Jez zjistis, ze dana osoba zastupujici bla bla chce podil ve tve firme na zaklade teoretickych budoucich prijmu ale vlastni firmu jez dana osoba zastupuje je tesne nad vodou bez cashflow

To je pote bez komentare...

Ty doby kdy musim a delam na nekoho, a za kazdou cenu dojem abych se citil ci byl prijaty v urcitem okruhu lidi jsou tu porad... ale to mozna plati pro zacinajici obchodniky ci podvodniky. Rozhodne se to bude menit od typu odvetvi ve kterem se pohybujes.

Nakonec vzdy prijde na fakta:

solventnost, cashflow, marze, kdo nese rizika a kdo vsechno se na nich bude podilet, kolik takovych obchodu jiz mas zasebou a s jakym vysledkem...atd.
Avatar - positivemind
23. 5. 2010 21:04
Re: Větší,novější,lepší.....
No jasně! Tihle pochybní "obchodníci" z letadel :-)

Berme to tak, že je to něco jako standard
24. 5. 2010 00:51
Re: Větší,novější,lepší.....
:yes:
23. 5. 2010 23:51
Re: Větší,novější,lepší.....
Kafe ze Starbucks je * mám rád Illy 100% arabica. ;-)
23. 5. 2010 18:48
Re: Větší,novější,lepší.....
Nekteri lide si mysli, ze v jejich postaveni by to bylo fopaa, prijet s nejakym levnejsim nebo o tridu nizsim vozem. Pro ne je to neco jako lakovany boty, proste doplnek. Treba pro nase politiky, ale az po volbach. Ted jezdej na kolech a dokonce i chodi pesky mezi obycejnyma smrtelnikama. Jinac me audina prekvapila, cekal jsem ji druhou nebo treti
24. 5. 2010 08:50
Re: Větší,novější,lepší.....
A proto máš jako auto snů uplně "zbytečné" Bugatti....
Avatar - white label
24. 5. 2010 11:57
Re: Větší,novější,lepší.....
Velmi trefné! :yes: ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2010 09:28
OK a ine ako nemecke auta nemate?
>:-[]

jaguar, lexus, infiniti, vw phaeton... pozeram ze im to nesype :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2010 09:29
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
pardon phaeton je tiez nemecky ale na mna posobi ako nejaky cinan ;-\
Avatar - R32
23. 5. 2010 11:12
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
To bude tým, že si v ňom nikdy nesedel nehovoriac o jazde... Všetci novinári a zasvätení tvrdia, že (alebo pri predstavení bolo, predsa má svoje roky) je to skrátka technicky vymakané auto na veľmi vysokej úrovni aj čo sa jazdných vlastností týka, jeho jediná chybička ktorú mu všetci vyčítali bol znak VW na grile... 8-s
23. 5. 2010 11:44
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
Docela podstatná vada když se má luxusní vůz jmenovat Lidové Vozidlo. Toyota má Lexus, Nisan má Infiniti a VW má Audi proč bylo nutné postavit luxusní auto se značkou VW a pokud Audi nestačí je tady Bentley.
Avatar - R32
23. 5. 2010 11:59
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
Ferdinad Piech chcel VW povýšiť na úroveň prémie, veď ako cieľ dostalo VW za súpera Mercedes, Audi zase BMW, Seat Alfu... ale to už viete. V pláne bol aj nadupaný superšport [odkaz] no asi práve meno VW - ľudové auto tomu zabránilo.
23. 5. 2010 12:16
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
Takže se v podstatě shodneme na tom že v prestižní třídě je důležité i to jméno. ;-)
Avatar - R32
23. 5. 2010 15:18
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
Súhlas... :yes: dokoca to tvoje "i to jméno" by som s kľudom zmenil na "hlavne meno" ale obaja vieme o čom točíme, toto sú len slovné hračky...
23. 5. 2010 23:47
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
:yes:
Avatar - positivemind
23. 5. 2010 10:03
Re: OK a ine ako nemecke auta nemate?
Jag se s XJ teprve asi ukáže, uvidíme, až tu bude lepší dealer. Lexus je asi pro řadu zákazníků zajímavý, ale člověk s ním nemá takovou prestiž jako s Audi / BMW / MB.

Phaeton je sr... nebudu říkat co :-)
Infinity ani nemá model do této třídy, ne?
23. 5. 2010 20:02
A8-KLASSE
Všichni, všichni jsou... nejlepší. Na špici nyní nová A8. Tahle informace je potřebná především v kontextu minulých diskuzí, zejména diskuzí na téma - AUDI-konečná vystupujeme.

Co se týká kabiny, pak ta v áosmičce je jedním slovem - božská, a podle mého také ve třídě spolu s Panamerou nyní nejpřitažlivější. Vedle tohoto kokpitu působí kokpit XJ jak z matějské pouti. AUDI umí, o tom tu těžko může být sporu. Umí design, umí techniku, umí styl a umí i image. Nic neschází. Jde jen o to, chtít tuto třídu jezdit. Pomineme-li evergreenovou a až primitivní, notoricky sebezác***u kritiku z řad švorcáků, pak jistě přitažlivý je na těchto autech především vnitřní prostor v kabině, dále komfort jízdy, užitá technika a v neposlední řadě též neupatlaná image. Ano, zde v této třídě platí jako nikde jinde - prémiové auto, prémiový člověk. Bez pardonu.

Je pouze jedno dilema - zda a proč upřednostnit lux třídu (vyjma Panamery) před třídou vyšší střední. Pomineme-li kombíkáře, u nichž není co řešit, asi většina z nás dospěje k postoji, že i třída vyšší střední již poskytuje takový vnitřní prostor, že větší vůz již není zapotřebí. S lehkou rezervou potvrďme, že je to tak. Pak ovšem je potřeba se vypořádat s otázkou po motivaci k lux třídě. Jistě, styl života, prestiž, image, to je oč tu v těchto souvislostech běží. Totiž vozy této třdy (ve velkosérii) jsou hranicí. Hranicí, která vymezuje životní prostor. Majiteli a především těm kolem, těm ostatním.

Lux třída totiž dává mnohým odpověď na pomyslnou otázku, jak jsou velcí, především ovšem dává odpověď nekonečnému počtu ostatních na to, jak jsou... malí.

Číslem měsíce je číslo - 1. Ano, jednička, neb tou jedničkou jsou zde opravdu všichni :yes:
Rozbalit vlákno
36
23. 5. 2010 20:23
Re: A8-KLASSE
Jednoznacne musim souhlasit, od aut v teto cenove kategorii a vyse je jiz uplne jedno v cem jezdis, a design je jen otazkou vkusu a danych potreb ci naroku specifickeho zakaznika.

:yes:
Avatar - Andromeda
23. 5. 2010 20:36
Re: A8-KLASSE
Píšeš o nové A8 nadšeně,ovšem jeden malý háček to vzhledem k Tvému názoru na materiály používané uvnitř vozů má -> dřevo co by součást interiéru,dřevo co by materiál použitý na palubní desce,prostě dřevo(ne ona "zvládnutá překližka" ve Volvu) - je dle Tebe pro PANÁKY!!!A teď co s tím - "...Ano, zde v této třídě platí jako nikde jinde - prémiové auto, prémiový člověk. Bez pardonu.".Vynechám polemiku o pojmu "prémiový člověk",nicméně tady se dostáváš diplomaticky řečeno do "definičního konfliktu zájmů",aneb prémiový člověk v prémiové A8 s prémiovým interierem s dřevěnými prvky...Aj jajaj - a co teď s těmi "prémiovými PANÁKY"...Sakra sakra...Běží hokej,vedem 1:0...Tož jdem fandit!!!
Avatar - Frasier
23. 5. 2010 22:02
Re: A8-KLASSE
:yes: s tým drevom len vidieť ako si GTI protirečí.... a že každý človek ktorý jazdí v A8 je prémiový človek by som tiež nepovedal... :-!
Avatar - R32
24. 5. 2010 08:51
Re: A8-KLASSE
Absolútny súhlas, GTI, chceš povedať, že steroidmi napichaný, vyholený, tri krát súdne trestaný je prémiový človek? >:-[] Sorry, ale pre mňa má väčšiu cenu obyčajný človiečik v Sparku ako takýto prémiový ľudia. Tým samozrejme nechcem hádzať všetkých majiteľov A8 do jedného vreca. ;-)
Avatar - white label
24. 5. 2010 01:28
Re: A8-KLASSE
Promiň ale tohle jako argument neberu...
Nemám rád šíbr, tak si ho neobjednám (bez ohledu na značku), nemám rád dřevo, řeším to stejně, ale nevidím důvod kritizivat jakýkoli model za to, že nabízí i něco, co sám nechci a nelíbí se mi to...
GTI nemá rád "dřevo", tak si ho logicky neobjedná jak do Audi, tak do BMW, nebo MB, ale to není samo o sobě žádný objektivní důvod ke kritice modelu jako takového..., to je především otázka vkusu konkrétního koncového zákazníka... ;-)
Avatar - Andromeda
25. 5. 2010 23:11
Re: A8-KLASSE
Moment,moment,velice dobře víš na co narážím,tak jaký argument z mé strany???To byl menší salonní smeč na GTI - ho jednoznačné a opakované odsouzení dřeva co by interierového doplňku jím samým rozšířeno o "pojmenování spotřebitele".Tady se malinko dostal do vlastní pasti a řeči o dvojrozměrnosti nebo o možné plochosti mého uvažování jdou úplně mimo mne.S psaným textem problém nemáš,tak jsi určitě postřehl,že jsem se Big Olympiádě vůbec nevěnoval - na vlastní oko jsem doposud neviděl,nesedlal -> tudíž netlachám o něčem,o čem nic nevím...
Avatar - white label
25. 5. 2010 23:58
Re: A8-KLASSE
Tak mně ta smeč (v tomto případě) nedávala (argumentačně) příliš smysl. Pochopil jsem to tak, že (podle tebe) GTI v principu nemůže celkově "chválit" A8ičku proto, že se k ní také nabízí i dřevo, které sám považuje za kýč...
Pochopil jsem to špatně? :-O
26. 5. 2010 00:11
Re: A8-KLASSE
off topic - WL SZ. Díky ;-)
24. 5. 2010 00:36
Re: A8-KLASSE
A GTI je jako vždy vedle jak ta jedle. Mí předci postavili na severní Moravě statek v roce 1894 to ještě neexistovala ani česká republika ale jen Rakousko-Uhersko co s tím nadělali v roce 49 komunisti tady nebudu řešit. Jen vím že v mém "fatherlandu" nikdo v Audi nejezdí jelikož nejmladší z rodu jsou starší než doba kterou je Audi v pomyslné lux třídě holt se v Rakousku ve vyšších společenských vrstvách preferuje Mercedes S-classe, Jaguar, a Rolls Royce.Nechtěl jsem tady do diskuse tahat můj původ a náhled mé rodiny na to co je podle nás luxus ale už mně tady ty žabomyší války odborníku na to co je a není luxus začínají vytáčet. Pravda je že když odhlédnu od novozbohatlíku což je 99% českých podnikatelů tak v té pravé high society nikdo auta neřeší, bavíme se o koních, holkách a vínu a to že má někdo v garáži to a nebo ono si všimneme jen při zajíždění na stání pro hosty ale nikdo vás do garáže nevezme aby se chlubil autem a nikdo neřekne koupil jsem nový RR jen se pochlubí veteránem RR Silver Wraith z roku 1956 a tím to končí. A teď mě odstřelte pánové, jsem proti svým předkům jen taxikář i když trochu lepší taxikář se šlechtickým titulem (tedy kromě Česka) ale nikdo z mé rodiny v Rakousku v tom nevidí problém, jsme holt zvyklí dělat co nás baví a mně práce osobního přepravce baví.Tím víc mně baví když česká "smetánka" má potřebu mně ohromovat v čem normálně jezdí (mám i klienty kteří jsou normální a je jich kupodivu většina) protože o autech ve kterých jsem já jezdil se jim ani nezdálo. Mimochodem jsem někde na těchto stránkách četl že auto a žena se nepůjčuje, s tou ženou souhlasím ale na auto se v kruzích do kterých se řadí má rodina kouká jak na vrtačku a tu vám každý půjčí bez okolků. Omlouvám se za tapetu ale už mě nebaví tady číst že majitele Hyundai a Renaultu a já nevím čeho jsou idioti a že prémioví lidé jezdi v prémiových autech, prémiovým lidem je totiž fuk jestli jste přijel vlakem nebo Opelem zajímá je co umíte a jací jste né v čem jste přijeli a co máte na sobě.Ještě jednou se omlouvám a zvažuji další setrvání na tomto serveru jelikož už mně tady ty kecy o prémiových lidech a autech lezou silně na nervy. V Čechách platí čím větší grázl tím lepší auto, čím lepší auto tím vyšší ego. Vzpamatujte se chlapi vaše auto o vás nic neříká ale to co děláte a jak se chováte o vás poví vše. ;-) Pokud jsem se někoho dotkl a nebo někoho urazil nebylo to mým záměrem, ale na pane GTI-ho jsem si utvořil svůj názor dávno a řeknu rovnou: demagogy nemám rád a jejich patolízaly už vůbec ne a vím kteří se v tomto poznají a budou štěkat že nejsou GTI-ho vlezdo***isti ale já o nich vím své.A pokud píšu že se nechci nikoho dotknout tak ani já se nechovám úplně čestně protože jsem si rýpnul do těch co tady mají plnou hubu keců o švorcácích a podobně a sami na MACZ nedali ani své auto. Proč asi? Že by se za něj styděli?
Avatar - bubucci
24. 5. 2010 08:22
Re: A8-KLASSE
Sice dlouhý příspěvek, ale narozdíl od GTI-ho jsem ho nepřestal po 2 odstavci číst a je to takové krásné shrnutí mikroklimatu na Auto.cz....za:yes: :yes: :yes:
24. 5. 2010 08:43
Re: A8-KLASSE
Ja Te plne chapu, s tvym moralnim postojem...

Jenze, 90% obycejnych lidi, kluku, chlapu, PETROL-HEAD jen ma potrebu projevit svuj nazor... at k tomu ma jakykoliv opravneny ci neopravneny postoj...

Tady tento server neni klub "gentlemnu" a hornich deset tisic, takze porad plati holky a auta se nepucuji...;-)))

Ja ziji v UK a jako mojich par anglickych pratel jsem rozhodne pro republiku...a svrzeni jakehokoliv feudalniho systemu.

Feudalni spolecnost kdy se nekdo narodi do se stribrnou lzickou v puse a jini za tebe pracuji, a Ty mas jen tu smetanu a vymozenosti jes ti dava tvuj rodny list... jelikoz ty jsi budouci naslednik trunu, panstvi, statku a 50 000 hektaru pudy...etc.

Vysady jez maji tvoji blizci a vzdaleni pribuzni jen protoze, maji jakesi DNA link s tvou rodinou... na ukor pracujicich lidi a z penez danovych poplatniku...

Nejsem komunista ale rozhodne pro svrhnuti teto vrstvy co vola REPUBLIKA.

;-)
24. 5. 2010 09:14
Re: PREMIE
Řešíte tu krásné ptákoviny a postupně jste se dostali až k porovnání monarchie s "demokratickým" režimem.

Vynechám i posouzení tvrzení o prémiových lidech v prémiových autech, neboť je spíše zbožným přáním.

Mým přáním je, aby prémiové vozy prodávali prémiová zastoupení, prodejci a servisovali prémioví servismani. To mě trápí podstatně víc než vekslák v Audi. Ten v něm (obecně vzato a paušalizováno) jezdil, jezdí a jezdit bude.
Avatar - Plautus
24. 5. 2010 09:39
Re: PREMIE
Ale sem taktiež patrí jeden :yes:
A keď už sa tu rozoberá "nesmrtelnost brouka pytlíka", tak pridávam gratuláciu k titulu "hokejových mistrů světa" ;-)
24. 5. 2010 09:43
Re: PREMIE
:-) Já to prospal, betonoval jsem prémiové základy pergoly a sekal zahradu ;-)
24. 5. 2010 11:36
Re: PREMIE
Nevím jestli si mně dobře pochopil ale já si na svůj šlechtický titul nárok nedělám jelikož v ČR platí zákaz používání šlechtických titulů od roku 1918 kdy byly zrušeny zákonem. Nevím jak dlouho jsi v Anglii ale určitě jsi slyšel o roce 1948 a o tom co následovalo takže moje rodina přišla téměř o celý majetek a jsem jen rád že se našli dobří lidé kupodivu i mezi komunisty díky kterým neskončila moje matka v dětském domově a můj děda v uranových dolech (babička byla bohužel už mrtvá)takže asi tolik k uvedení věci na pravou míru jelikož moje rodina zažila tyto příběhy a vyrovnala se s nimi je mně osobně celkem jedno v jakém zřízeni žiji takže republika proč ne. Mimochodem jsi asi pochopil že za bolševika mohl můj děda emigrovat zpátky k rodině do Rakouska ale neudělal to a normálně v ČR pracoval, takže pokud chcete v Anglii zbudovat republiku klidně si poslužte jen si uvědomte že ne všichni šlechtici jsou nepřátele, já už vlastně žádný šlechtic nejsem titul nám zakázali používat majetek sebrali (k restitucím se nebudu vyjadřovat) ale naše rakouská větev jsou úplně normální lidé kteří se chovají ke svým zaměstnancům stejně jako každý slušný kapitalista dávají jim slušné platy a nijak se nad ně nevyvyšují že jsou šlechta spíše mně dokáže rozesmát pár lidí které znám kteří vydělali různými šmé v devadesátých letech peníze, někteří si i pár let odseděli ale majetek jim nikdo nesebral a když se s ními bavíš tak jsou nadutí a tváří se jako by v kině p.r.ď.e.l.i do pytlíku a když mají něco vypito pak se změní zpět na to co ve skutečnosti jsou a rozhodně tady neplatí že prémioví lidé sedlají prémiová auta jelikož auta těchto lidí prémiové jsou Porsche , Mercedesy, Audi Q7, Land Cruiser. Takže pokud jsi mě chtěl odsoudit jako představitele vámi nenáviděné šlechty, tak se na mně vybodni jsem jen živnostník, sice z bohatým a dlouhým rodokmenem a jak jsem říkal mohl bych v zahraničí používat titul ale nedělám to a nic bych z toho neměl dokonce ani pocit že patřím někam výš protože výš patří všichni slušní a poctiví lidé výš nad všechny grázly a je jedno v čem jezdí.
24. 5. 2010 09:35
Re: PREMIE
Jasne, jasne na co A8 - slechtici "se šlechtickým titulem (tedy kromě Česka)" sedlaji prece Mondeo kombinovanej sporak!! >:D >:D >:D >:D
Tohle je odstrel roku :yes:
24. 5. 2010 11:38
Re: PREMIE
Přečti si můj příspěvek z dneška 11:36 možná to pak pochopíš pokud ne dál ti s tím pomáhat nebudu.
25. 5. 2010 12:18
Re: PREMIE
On holt ten virtualni, internetovy papir snese kde co, ze? ;-)
25. 5. 2010 18:32
Re: PREMIE
No a já zase podle tvé karty tady můžu usoudit že je ti 17 a lítáš tak akorát na mokrém hadru. :-)
26. 5. 2010 11:03
Re: PREMIE
...coz je mozna lepsi, nez si na netu budovat alter-ego z pubertackych predstav ;-)
26. 5. 2010 13:33
Re: PREMIE
Tak tak dospělče máš svatou pravdu, všichni lidi jsou blázni jen ty jsi letadlo. ;-)
27. 5. 2010 08:10
Re: PREMIE
No, vase vysosti, necekal jsem ze Vam dojde rec tak brzo, ale budiz. Jsme trochu OT a taxe - s vasim laskavym svolenim - vratim k tematu: Premiovi lide skutecne kupuji premiova auta a to, co si vy, vysosti, predstavujete pod pojmem premie, na tento fakt nema vubec zadny vliv.
Ze si premiova auta kupuji i lide - rekneme - lowendovi, je bohuzel smutny fakt a jak tak koukam, jste z Ostravy, kde v premii uvidite prakticky vyhradne cizojazycne mluvici hole lebky.
Jaxte se zminil, vysosti, v Rkousku se ve vyssich kruzich preferuji Mercedesy. Ja treba byl sveho casu na Balkane a v Mecedesech (ano i v S-klasse) tam jezdily i nejvetsi socky v otrhanych a spinavych hadrech s pivni penou na brade...
Samozrejme tedy souhlas - premiove auto z nikoho premioveho cloveka neudela.
Uz si rozumime s tim vztahem mezi premiovymi lidmi a premiovymi auty, vysosti? ;-)
27. 5. 2010 10:14
Re: PREMIE
A dokonce se na netu k tem balkanskym medvedum da nalezt i dukaz :
[odkaz]
27. 5. 2010 11:19
Re: PREMIE
Ale já ti to věřím kdysi dávno v autotipu v prvních ročnících, ale nepovím ti rok ani číslo, byl článek vesnice Mercedesu, bylo to někde na území bývalé Jugoslávie, a bylo to o tom že v jedné vesnici si borec koupil kdysi dávno starší mercedes W124 a byl tak nadšený jeho spolehlivosti že strhnul i ostatní v té vesnici (mimochodem musel být dosti charismatický) že když chtěli auto tak prostě mercedes, takže vesnicí se prohánějí mercedesy různého stáři v různém stavu ale jen mercedesy.Jenže tady nejde o mercedesy na Balkáně a nebo kdekoliv jinde tady jde o to že neznáš člověka a snažíš se ho urazit nařkneš ho z budování alter ega na netu, kdyby jsi se pořádně podíval do mé karty tak by jsi zjistil kromě toho že jezdím jak říkáš sporákem, že tam mám minimálně věk a to odkud jsem, za druhé si nevymýšlím nicky které nic neříkají ale je to moje jméno a první dvě písmenka z příjmení.No a ne nakonec jsem si dal do karty fotky kde nemám problém s spz jako zde někteří a dokonce na fotkách mého vozu najdeš mé mobilní číslo a webové stránky na kterých se dozvíš mé plné jméno, mou adresu mé IČ a dokonce DIČ kterým je mé rodné číslo. Kdybych si zde chtěl budovat alter ego myslíš že by jsi měl k těmto informacím přístup, já si nepotřebuji na nic hrát a za něco (nick) se skrývat, jak se říká bojuji s otevřeným hledím což se tady o většině lidi nedá říct.K prémiovým lidem v prémiových autech se vyjadřovat již snad nemusím sám jsi si odpověděl že toto dogma neplatí jinak by jsi mi nedával do ruky argumenty kdo vše v prémiových autech jezdí, nevím kolik znáš opravdu prémiových lidi ty ale z těch které znám já třeba dva jezdí oktávkama a víš proč jsou pohlcení svou prací a svým životem natolik že to že autům nerozumí nemíní řešit obcházením salónů vyptáváním se na technické parametry kterým ostatně nerozumí takže si stále kupují (od doby co přesedli jeden z žiguli a druhý za rapida) v pravidelných intervalech nové Octavie. Nechci být moc osobní jelikož o tobě vím akorát tvůj nick který mi ani neříká jestli umíš hrát na kytaru nebo se ti líbil tenhle film, ale až budeš starší pochopíš že svět není černobílý a že v lowendových autech jezdí i prémioví lidé a naopak. A pokud je ti přes pětatřicet a ještě jsi to nepochopil je mi tě líto ale zřejmě to už asi ani nepochopíš a s tím i spoustu dalších věcí že není důležité jít s proudem a že když budou mít na hlavě všichni čepici s kšiltem dozadu ty ji tam mít nemusíš protože je důležité co máš v té hlavě nikoliv co na ní. ;-)
24. 5. 2010 09:48
Re: PREMIE
no tak asi opustit server by nebylo úplně ideální, protože čím víc lidí s normálním náhledem na auta tím líp, ale proti gustu..... Ad GTI - je třeba oddělit dvě roviny - názorovou a "technickou". Ta technická - píše dobře a čte se to dobře. Názorová - To tu už padlo a nemá smysl kamkoli zabředat. Ony totiž ty důležité věci v životě - ty skutečně důležité, jaksi existují a budou existovat i bez ohledu na stohy popsaných listů, či tuny prohlášení o švorcácích či "extra lidech". Nepředpokládám, že až mi to někde jednou po kremaci sečtou, budu tam obklopen obsahem své garáže či hromadou dalších zbytečností, které teď pokládám za veledůležité. Shrnu to asi takhle - když po mně chce někdo uvádět dosažené vzdělání, že mi někam "nacpe" titul - tak je jednoduchá odpověď - Znám spousty lidí se základním vzděláním, kteří jsou lidsky skvělí a také spousty lidí s několika tituly, se kterými bych nechtěl nikdy mít cokoliv společného...... A volně cituji učitelku estetiky - Abychom v životě poznali to, co je krásné, musíme se setkat zcela zákonitě i s tím, co je hnusné - abychom poznali ten rozdíl, neboť pak by se Vám mohlo stát, že se budete válet v hnoji a tvrdit, že se koupete v tom nejskvělejším parfému, což u znalých může vyvolávat jen lehký úsměv, či v horším případě dokonanou nauseu...... Byla skvělá paní učitelka....
Takže emigraci ještě zvaž ;-)
Avatar - Dinar
24. 5. 2010 11:06
Re: PREMIE
Nevím, nikdy jsem od GTIho nečetl, že by premiový člověk nemohl mít třeba jen osm tříd. Podle mého v kritice jeho osoby od zdejších tlachalů (tím nemyslím tebe) je vidět čistě jen plochost jejich uvažování, chybí ten třetí rozměr, ve kterém se pohybuje GTI, proto se prohlášení o premiovém člověku v premiovém autě, řeší jaksi v 2D, "ale vždyť těmi audynami jezdí spousta potetovaných tlustokrků, tak jací premiový lidé", uff, myšlenkový pohyb v rámci těchto mantinelů, je opravdu hoden mentálních gigantů, a velmi výrazně se míjí s rozměrem, do kterého GTI umisťuje své myšlenky třeba ty o premiových lidech v premiových autech. ;-)
24. 5. 2010 11:53
Re: PREMIE
proto u něj dole píšu o té nadsázce. GTI - vzhledem k tomu, jak píše - a to mu skutečně může upřít jen zaslepenec, lehce, čtivě a poutavě, by měl psát s určitou odpovědností. Nemyslím tím to závaží, kdy každý omele desetkrát větu, až z ní nezbyde myšlenka a své psaní v podstatě vykastruje.... Trefně píšeš o tom "širším" pohledu z hlediska dimenzí. Spousta potrefenců, kteří ho vezmou za bernou minci, neschopna vlastního názoru, může (a pravda, že nemusí, protože toho ani nejsou schopni) šířit cosi dál jako dogma. Já sám se ne vždy vyznám v jeho psaní a narážkách, tak abych nemusel víc přemýšlet - to je i to, co mně na jeho textech baví - a proto ho neustále čtu bez prvotního zaškatulkování.....
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 10:32
Re: PREMIE
Na tvůj školní věk hezké, až dospěješ vše pochopíš. Jezdíš tak max. Buragem po koberci. Takže až dospěješ kup Golfa a jednou se dopracuješ k A8. Pak zbývá založit blog a trávit spousty hodin psaním, ono to blogování je větší zábava než pokecat s chlapama o víně, holkách a koních(pod kapotou) ;-)
24. 5. 2010 11:01
Re: PREMIE
no troška obezřetnosti - respektive kliknutí by neškodila. Ono to pak vypadá, že si spíš s tím Buragem po pokoji šoupe někdo jiný. Příjemné to není že? Najeď na jeho "kartu" a zjistíš, že přinejmenším, na malé děcko, píše text s hlavou a patou a vypadá to, že autem po koberci nešoupe. Hledal jsem v "Tvé" kartě, ale chápu, že A8 se ne každý ostentativně exhibuje. Přičemž uznávám, že zveřejnění imprezy wrc by také vedlo u mnohých k závisti - u mne tedy 100%.
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 11:37
Re: PREMIE
Ber to z nadsázkou, jeden pán už tady objevil spoustu buragových školáku, neměli totiž stejný názor.
24. 5. 2010 11:46
Re: PREMIE
Chtěl jsem reagovat podobně ale vystihl jsi to přesně nemusím se unavovat. Díky.

Pro Kankunena pokud nejezdíš pouze po koberci tak mě v Ostravě musíš potkávat když jsme ze stejného města a pokud máš zájem rád se s tebou sejdu abys viděl že už si pomalu nepamatuji jak vypadá žákovská knížka.
24. 5. 2010 09:35
Jak mam smazat svuj koment?
:no:
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2010 11:16
PRÉMIOVÝ SVĚT
Můžeš si třeba na uších uzly vzteku vázat, na světě je to takhle zařízeno již více jak deset tisíc let. Existují vlastně jen dvě skupiny - ti co ví, umí a mají, a pak ti, co neví, neumí a... nemají. Nic objevného co? Některé zdejší diskuzní traktáty vnáší do tohoto ustáleného pravidla poměrně revoluční akcent - ti, co ví a umí, prý zpravidla nemají, a ti co neumí a neví, ti zpravidla mají. Zajímavé. Asi nějaká skoronárodní tryzna za nenaplněné sny.

Tak snad jen zrekapitulujme zde již notoricky známou sentenci - jsou dvě skupiny vlastníků aut. První skupina jezdí daná auta proto, že je jezdit chce, skupina druhá jezdí daná auta proto, že je jezdit musí. Můžeš si kladivo kovat, srpek o řezáky brousit, s tímhle nehneš.

Někde jsem četl úvahu - prémiový vůz, prémiový člověk, lowendový vůz, lowendový člověk. Tak nějak mi stále nedochází, proč by to jako mělo být naopak. Neb prvotní totiž není ten vůz, prvotní je... člověk, tedy člověk prémiový, případně člověk lowendový. To, že člověk prémiový jezdí i prémiové vozy, no to snad překvapí skutečně jen toho zdejšího umulousaného prosťáčka.

Nakonec, hele, přece i ty víš, že... jsi než to, co tvůj vůz. Nevěříš? Bež do garáže, otevři vrata. Koukáš na sebe. Nebo tam tam snad paseš himalájského Yetiho i s... chlupama?
Rozbalit vlákno
31
24. 5. 2010 11:29
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Ač oceňuji Tvé nadání pro psaní a mnohé z Tvých článků jsou nejen čtivé, ale dokonce i jdou na "jádro pudla", tady musím říci, že píšeš jako prebupertální adolescent. Tedy pokud se Tvé věty nevztahují jen a pouze a výlučně k autům.
Psát zde hlubší rozbory Tvých tvrzení nemá smysl a to z jednoduchého důvodu. Trváš-li na jejich pravdě - nikdo Ti to nevyvrátí a je-li to jen póza, budiž Ti přána. Tvrzení, že Ti, co umí, ti mají a ti co neumí - nemají - je, brána-li vážně, mírně řečeno sociopatická....
24. 5. 2010 11:44
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Chlape tady jsou už asi každá slova marná protože tady to začíná zavánět Goebbelsovským o tisíckrát opakované lži která se stává pravdou.Tím myslím větu o člověku který kouká do garáže a vidí tam sám sebe.
24. 5. 2010 11:45
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Nehledejme bezprecedentnost tam kde není, spokojme se s faktem, že úspěšní si rádi dopřejí, ty, já, on.
To jestli jsou úspěšní podnikatelé, vědci, lékaři, nebo pasáci nechme stranou. Jsou ve svém oboru prostě úspěšní.
Jiná věc je běžný náhled na kompatibilitu slova PRÉMIOVÝ na oblast ve které tito úspěšní jsou.
Avatar - R32
24. 5. 2010 13:33
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
GTI, GTI... ľudí takto zaškatuľkovať nemôžeš, skrátka sa to nedá!!! Poznám dvoch ľudí ktorí sú fakt veľmi vysoké kapacity (jeden chemik, druhý IT) no auto je pre nich LEN dopravný prostriedok, a či okolo neho prefrčala A8, CC, CLK alebo GTR on to vôbec nepozná. Má skrátka iné priority, o autá sa absolútne vôbec nezaujíma a na tvoju garáž sa môže z vysoka... A je to človek ktorý ví, umí a má ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 11:42
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Jak je to vše jednoduché, podle auta poznáš vše. Blbeček v Kii a vedle něj ten dokonalý muž v Audině. Stačí si to jen vymyslet a pak podle toho soudit. Stačí pozorovat, jak se povaha člověka mění s autem.
24. 5. 2010 12:01
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
no já už dospěl do jistého věku - předpokládám, že ještě ne předkremačního 8-s, kdy mi spousta věcí přijde "jiných", než dřív a naopak spousty tvrzení mne nadzvednou -obrazně řečeno - ze židle víc, než kdysi. Každý si tím musí projít, ale dřív - kdy jsem byl ještě ten schopný(skoro všeho), jsem jezdil audinou - krásnou černou - a nejen, že to mělo - při zpětném pohledu - vliv na mojí psychiku 30letého "machra" v černých kruzích se zatmavenými skly, ale dalo se dobře vysledovat i na reakcích ostatních, že "značka" má vliv na uvažování některých z nich. Na zem mně vrátil táta - prostě a jednoduše - Aby ses z toho ne*** * - no to bylo pro kravaťáka drobné probuzení. Zrovna nedávno jsem potkal pár "známých" z bývalé práce - už mají nové A6 - kombi - nádherné stroje - proč jim to nepřiznat(taky trošku poruchové - ale to image to spraví), ale jejich chování - nemá smysl to rozebírat - zkrátka dokud jsi ve smečce - máš za to, že to je normální, když to vidíš zvenku - spíš je lituješ(a mírně závidíš - proč to nepřiznat) Ale obojí asi najednou mít nelze. Tak to jsme se dostali asi jinam.....
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 12:51
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Mi taky lezou na nervy některé věci víc než dřív. Říká se , že chtřejší ustoupí, ale pak nějak blbci vládnou. Někdo si rozdělí svět podle aut a k tomu si přiřadí lidi a rozdělí je jak auta a mele furt dokola. Podle auta tak maximálně poznáš jakou má kdo značku.
24. 5. 2010 13:10
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Kde je psáno, že lowendový člověk musí být blbeček a nebo "špatný" člověk (a naopak).
24. 5. 2010 13:21
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
A definice lowendového člověka by nebyla? Mám nápad pojďme rozdělit lidi na auto.cz a MACZ uděláme to podle jednoduchého klíče ti co si vypsali do profilu pouze že jsou muž nebo žena vezměme za lowend ti co napsali alespoň jméno a věk budiž považování za mainstream a ti co šli s kůži na trh a přidali i své vozidlo byť by to byla patnáct let stará bazarovka budiž od dnešního dne prémioví lide auto.cz. Co říkáte? Že je to kravina. Ano máte pravdu je a obrovská ale jak a podle čeho pořád chceme škatulkovat lidi?
24. 5. 2010 13:34
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Omyl, tady nikdo nemá potřebu nikoho škatulkovat.
K čemu by to asi bylo dobré? Pro nějaký "dobrý pocit"?

Je tu anonymní diskuze a drtivá většina lidí se nemá potřebu nijak zařazovat. Ono by to mnohdy nebylo veselé a proto tu dost lidí prská jen kvůli tomu, že tu někdo napíše nějakou svou osobní definici.

Copak si tu někdo myslí, že když podle GTIho klíče sám spadne do low endu, tak hned zítra to musí veřejně přiznat, vylepit na dveře obydlí, na auto a poslat tiskovku do novin? Vždyď to nikoho nezajímá... :-!
24. 5. 2010 13:53
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
To je právě ten plochý 2D pohled na který již narážel Dinar výše. Bez změny pohledu je marné cokoliv řešit.
Avatar - white label
24. 5. 2010 19:30
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Přesně tak... :yes:
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 13:54
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Ta definice přece je, nemá prémiové auto přece - taky nejsem prémiový. No, nic už mě nebaví se patlat v tuze velké moudrosti, že podle auta se prémiovost člověka. Zítra by jsme si mohli dát pohádku, že skutečně skutečný prémiový člověk jezdí zadní náhon.
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 13:37
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Je to tady psáno spoustu krát. Dokonce je tady i psáno jak se staneš prémiovým člověkem - koupit si prémiové auto. Když to shrnu, tak ze zákona bych v Česku prodával jen prémii a zbytek by se zakázal. Stali by jsme se do roka prémiovým státem plným prémiových lidí a bylo bu tu tak prémiově, že se divil i Dan Nekonečný. >:D
24. 5. 2010 13:40
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Ale zákazem bys přece nic nevyřešil, neb ne každý má na prémiové auto, pak by přirozeně chodl pěšky. Nejsme v Řecku, aby tu byly tak štědré dotace pro ty, kteří nic nedělají a stejně mají.
Tohle tvé přirovnání kulhá na obě nohy, jestli chápeš kam mířím. ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 14:03
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Nene. 1. Napřed si na prémovku půjčíš 2. Staneš se prémiovým člověkem 3. Splatíš auto, když jsi prémiový tak nemáš problém přece. Je to tak jednoduché, že na to nikdo ještě nepřišel. ;-)
24. 5. 2010 12:17
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Pořád to samé dokola. Ti co umí - mají. Tí co neumí - nemají. Moc paušalizuješ. Odpověz mi konkrétně na konkrétní dotaz. Exministr Němec, expremiér Gros. Oba mají - tedy umí. Jsou tedy tito dva prémioví lidé ?
24. 5. 2010 13:06
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Ty sám v tomto případě paušalizuješ a pohybuješ se právě v tom 2D prostoru, o kterém psal výše Dinár.

Čistě pragmaticky vzato, že v prémiovém autě, potkáš opravdu schopného, slušného a tedy prémiového člověka, je mnohem pravděpodobnější, než že potkáš nějakého zloděje či pasáka. Přirozeně by to pak u nás muselo vypadat jako jeden velkej hampejz, což není (právě na úrovni veřejných domů a galerky).

Problém těch, co nejsou sto, pochopit GTIho texty, je ten, že na každého člověka v prémiovém autě nahlíží typicky čecháčkovskou optikou. A sic, že ten si určitě "nakradl/napásl". A to jen z toho důvodu, že je pro ně snesitelnější člověka zařadit do této kategorie podvodníků, než do té, která obsahuje vlastní píli a opravdu odvedený kus poctivé práce. To už tak lehce omluvitelné není, proč "on jo a já ne". Tady se už dostáváme k onomu zrcadlu, kdy si člověk sám sebe musí ptát, proč nejsem schopnější...
24. 5. 2010 13:39
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Výjimečně se s Tvým textem ztotožňuji. Co dodat? Dokonce se ti podařilo stvořit text bez přitroublého napadání. Já se musím smířit s tím, že GTI prostě žije dvouprostorově, neb ... jsi než to, co tvůj vůz. >:-[]
24. 5. 2010 13:42
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
K té poslední větě, ta má poze funkci dokreslovací, nikoli axiomatickou. ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 13:29
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Jeden je dokonce ,,premiérový". Musíš chápat, že když budež mít Peugeota tak nejsi prémiový člověk i když ho budeš zavírat do nové garáže nového domu. Copak nečteš ty jediné objektivní názory na auto.cz. Beztak neumíš ani správně číst v tabulkách a doplňovat koeficienty. ;-)
24. 5. 2010 13:42
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
>:D >:D >:D Dost dobré. :yes:
24. 5. 2010 13:56
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Bohužel se ,,prémiovým" člověkem nemůžu stát. Jsem od přírody plebejec. Cpu se tlačenkou a klobáskem, piju becherovku s pivem a zazdívám to slivovicí. Předpokládám, že již způsob mého stravování mě od kategorie prémiových lidí odlišuje a nemůžu nikdy být za prémiového člověka označen. Můj původ je též prostý. Předkové byli sprostí sedláci a k tomu praprababička byla z Ruska. Prémiový svět mi zůstane navždy uzavřen. :-(
24. 5. 2010 14:09
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Tak to jsi v pasti >:D >:D >:D
Avatar - KANKUNEN
24. 5. 2010 14:16
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Sakra dělám to samé. :-) Co hůř, otevřu garáž a tam mi stojí ,,copy z východu". To je na harakiri.
24. 5. 2010 14:43
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
piješ bechera s pivem a zazdíváš to slivovicí? To musí být pořádnej masakr ;-) >:-[]
24. 5. 2010 20:13
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Ehh. Su ze Slovácka, ale odstěhoval sem sa Horňácko. Víno sa tedy pije enom dyž dojde pivo, a to z půlitrů. Slivovica tady teče v potoku průdem. A eště sa přeškoluju na místní extrémní specialitu ,,Borovů".
25. 5. 2010 09:38
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
samé fajné veci tam pijete :yes:

teda až na to víno, to mi nikdy nešmakovalo :-)
24. 5. 2010 14:35
Re: PRÉMIOVÝ SVĚT
Copak asiat nemůže být prémiový?
24. 5. 2010 15:14
TERAZ TROCHA INAK
nepáči sa mi teda vobec, ani interier ani exterier! ale CHCEL by som JU! a to fakt moc >:-[]
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2010 18:08
asi takto...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
24. 5. 2010 19:51
Re: asi takto...
Neklikat, malware. :no:
Avatar - white label
24. 5. 2010 20:07
Re: asi takto...
Jj, taky už mi "žaloval" NOD32...
24. 5. 2010 23:25
Re: asi takto...
dalsi vtakopysk.. prestan pouzivat IE a nebudes mat pizdoviny..
24. 5. 2010 21:48
Re: asi takto...
Na mac os není problém. ;-)
24. 5. 2010 23:25
Re: asi takto...
ani na WIN ked vies robit s pocitacom ;)
24. 5. 2010 23:23
Re: asi takto...
tak si oprav comp, u nas to nikomu nic nehlasi a to mame ako NOD tak Symantec.
Avatar - T613
24. 5. 2010 21:18
asi takto...
Prémioví lidé žijí v Ostravě a v Moravskoslezském kraji. Zbytkem se není třeba zatěžovat >:-[] ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
24. 5. 2010 23:11
Re: asi takto...
Můj oblíbený premiový člověk je tenhle: [odkaz] ale co má za auto teda nevím :-)
25. 5. 2010 00:00
Re: asi takto...
Premiové auto pro premiové lidi:

[odkaz]
25. 5. 2010 10:20
Re: asi takto...
Konečně jsem viděl Ádu na vlastní oči.