Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A8: První fotografie a informace

Nová vlajková loď Audi má být větší, luxusnější a překvapivě i sportovnější. Nejnovější výsledek práce konstruktérů z bavorského Ingolstadtu se představil dnes v noci v Miami.
Zpět na článek
1. 12. 2009 09:04
1. 12. 2009 09:05
neregistrovaný "Sumi1982"
1. 12. 2009 09:06
1. 12. 2009 09:11
1. 12. 2009 09:08
1. 12. 2009 09:18
neregistrovaný "RIO2"
1. 12. 2009 09:35
neregistrovaný "Dawwwe"
1. 12. 2009 09:22
1. 12. 2009 09:23
1. 12. 2009 12:36
neregistrovaný "carmik"
1. 12. 2009 14:04
1. 12. 2009 09:29
1. 12. 2009 09:31
1. 12. 2009 09:32
1. 12. 2009 09:33
neregistrovaný "Dawwwe"
1. 12. 2009 09:44
1. 12. 2009 10:22
1. 12. 2009 10:12
1. 12. 2009 10:59
1. 12. 2009 10:22
1. 12. 2009 10:40
1. 12. 2009 11:03
1. 12. 2009 11:03
1. 12. 2009 13:10
1. 12. 2009 15:15
1. 12. 2009 10:15
1. 12. 2009 10:29
1. 12. 2009 10:49
1. 12. 2009 10:58
1. 12. 2009 11:31
1. 12. 2009 11:44
1. 12. 2009 11:05
neregistrovaný "VaclavII"
1. 12. 2009 12:05
1. 12. 2009 11:42
1. 12. 2009 12:58
1. 12. 2009 13:16
1. 12. 2009 11:44
1. 12. 2009 12:53
1. 12. 2009 20:55
neregistrovaný "-mako-"
1. 12. 2009 14:30
1. 12. 2009 16:08
1. 12. 2009 16:36
1. 12. 2009 17:11
1. 12. 2009 17:47
2. 12. 2009 09:06
1. 12. 2009 17:36
1. 12. 2009 17:37
neregistrovaný "kubiii"
1. 12. 2009 15:27
1. 12. 2009 15:52
neregistrovaný "507--"
1. 12. 2009 16:16
neregistrovaný "kubiii"
1. 12. 2009 18:09
neregistrovaný "megalomaniac"
1. 12. 2009 18:07
1. 12. 2009 23:25
1. 12. 2009 21:30
1. 12. 2009 21:39
neregistrovaný "Paninaro"
1. 12. 2009 22:32
1. 12. 2009 22:48
1. 12. 2009 23:06
1. 12. 2009 23:35
1. 12. 2009 09:04
Audi
No tak ja teda nevim ... Pokud byl zamer udelat z toho nenapadny velky sedan co vypada jako prifoukla A4 a opticky to auto zmensuje tak se to povedlo na jednicku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sumi1982"
1. 12. 2009 09:05
Technicky urcite skvost
Ale kvoli tomu dizajnu by som si ho nekupil ani bohovi :no:

Mercedes go
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 09:06
Jde to :O)
NO docela hezký auto, ale že by sem z něho padnul na zadnici se Říct nedá. Interiér vypadá jako do teď, jenom s lehkýkm faceliftem a zvenku to samý, tak nějak se ty audiny podobaj jako vejce vejci, žádná designová pecka, spíš už okoukaný. ;-\ :-O
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2009 09:11
Re: Jde to :O)
Tento sektor byl vždycky konzervativní, takže se žádné velké změny asi ani čekat nedaly. Ale to sjednocování designu - :no:
1. 12. 2009 09:08
:)
nebo patrí bmw7
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RIO2"
1. 12. 2009 09:18
čínske rozmery
Celkom ma pobavila tá zmnienka, že preto je také veľké, aby
sa dobre predávala v číne >:D >:D. Čínske baby asi moc zábavi neužijú s tými svojimi... Apropo rozmery. Všetci majú plné huby emisných noriem euro 5,6 a čo ja viem čo, a pritom každý nový model je o meter dlhší a 150 kg ťažší ako jeho predchodca. To mi príde mierne schizofrenické. Ináč dizajn ma nijak neoslovil, to prvá A8 bola iné kafe! Ale neva, v Číne pôjde jak teplé žemle...
Rozbalit vlákno
9
1. 12. 2009 09:27
Re: čínske rozmery
Čína je špecifický trh, oni si tam na velkých autách proste zakladajú, preto napr. v Číne vyrába predĺženú verziu S80, ktorý na iné trhy tuším vobec nedáva ;-)
Avatar - ZoomZoom
1. 12. 2009 09:32
Re: čínske rozmery
To myslíš vážně s tou S80? :-)
Zrovna čínani to při svojí průměrný tělesný schránce potřebujou jak koza drbání. A nebo to má tři řady sedaček? :-)
Avatar - ZoomZoom
1. 12. 2009 09:39
Re: čínske rozmery
Díky ;-)
Vypadá když už ne příšerně, tak aspoň dost divně ;-\
1. 12. 2009 09:40
Re: čínske rozmery
Noo - zvlastni to je rekl bych
1. 12. 2009 11:52
Re: čínske rozmery
a ešte nech niekto napíše,že Superb II je jazvečík >:D
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 12:01
Re: čínske rozmery
No to Superb určitě není. Toto Volvo má velkej rozvor mezi nožičkama jako jezevčík, Superb má naopak velkej čumák a vypasenej zadek
1. 12. 2009 12:04
Re: čínske rozmery
velke zadky su niekedy neni na škodu ;-) samozrejme ako sa to vezme >:D
neregistrovaný "Dawwwe"
1. 12. 2009 09:35
Re: čínske rozmery
a prodlouzenou E-klasse.... a prvni superb je na podvozku cinskyho prodlouzenyho passata (aspon myslim)
Avatar - euro89
1. 12. 2009 09:22
žebříček
Kdybych měl udělat pořadí podle sebe, vypadalo by v současnosti asi takhle: 1. místo Maserati Quattroporte, 2. Jaguar XJ, 3. BMW 7er, 4. Pamanera, 5. nová A8, 6. Lexus LS, 7. dosluhující A8 a poslední tradičně Mercedes-Benz S-Klasse.
Rozbalit vlákno
2
1. 12. 2009 22:37
Re: žebříček
Podle mě:
1. MB S-Klasse
2. BMW 7
3. Audi A8
4. Porsche Panamera
5. Jaguar XJ
6. VW Phaeton (díky staršímu interieru až 6té místo)
7. Maserati Q.
8. Lexus LS
:-)
2. 12. 2009 00:57
Re: žebříček
z toho je vidět, že jsi buď s Másem Kvádro Portýr nejel nebo nerad řídíš :-)
Avatar - ZoomZoom
1. 12. 2009 09:23
Nuda
Vím, že až A8 potkám poprvé někde na silnici, určitě se za ní otočím. Co ale také vím, že až jí uvidím podruhé, potřetí... řeknu si jen "Hmm Audi". Co má BMW 7 spolu s M-B "S" stejného? Osobnost a charisma... V nové A8 nic takového nevidím. Přitom Audi produkovalo pohledná auta, viz třeba minulá, teď už předminulá generace A8...

NO NIC MOC AUDI... ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "carmik"
1. 12. 2009 12:36
Re: Nuda
Souhlasím, už to pomalu začíná být nuda. Čekal jsem u nové A8 více odvahy. Korunu všemu nasazují zadní světla, A4,A5,A6 ? - co to sakra je za model? Technicky bude bezesporu na výši, ale design je pro mne slabota. Škoda.
Avatar - Loptos
1. 12. 2009 14:04
Re: Nuda
Jo su podobne, ale rozlisit sa to da:P
Avatar - T613
1. 12. 2009 09:29
Číslo 7 žije
No čekal jsem všelicos, ale tohle je spíše zklamáním. Tvar předních světlometů ve mě vzbuzuje vzpomínky na Koreu.. sám nevím proč .. profil pak částečně na "S". A vnitřní design světel? Kapitola pro sebe. Takže "7", XJ a S si mohou oddechnout. XJ tedy aspoň oddechnout po designové stránce.
A teď Vikingu do mě! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 09:31
no
myslim ze na zivo to bude urcite lepsie ako na foto, kde panamera u mna na zivo 0 bodou... a co sa tyka interieru.. myslim ze audi ho ma 3jice nemcov urcite najkvalitnejsi a najpohladnejsi
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 09:32
žaluda
jestlipak si ho už objednal žaluda a podobní machři, vedoucí naši vlast k zářnému kapitalismu ...?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dawwwe"
1. 12. 2009 09:33
Wow
tak kazdej pes jina ves, to je jasny, ale za sebe musim rict ze jsem si z novy A8 na zadek sednul a uz tak dost hnusny BMW 7 se ted propadlo jeste o tri patra.

"Zvýšená inteligence těchto systémů umožňuje rozpoznávat komplexní situace a předvídavým způsobem poskytovat podporu řidiči." - Akorat tohle me docela desi, ale asi si musime zvykat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JFK
1. 12. 2009 09:34
Už i Zdeněk Bakala
jasně říkal, že ho na audi sere, že zepředu nepozná o jakej se jedná model a De Silva by si tohle měl konečně uvědomit a přestat s tím vykrádáním sebe sama... :no: Poslední pěkná audi D3 je proti týhle obézní verzi B6 skvost ;-\
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 09:44
furgon
troska zacni rozmyslat nezaujato.. ;-) a to by malo viac ludi.. ved onic nejde, niekomu sa paci niekomu nie vzdy to bude 50/50 a co sa tyka techniky a kvality auta neni ocom. M-B by si mal brat priklad ...kde jeho lacne[niekedy iba posobiace..] materialy seru cim viac ludi..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - JFK
1. 12. 2009 10:22
Re: furgon
lacnině působící materiály nejsou v prémiovém segmentu pouze problémem mercedesu, ale problém to je... tady hodnotím exteriér a tomu chybí noblesa, jakou má třeba právě ta W221 nebo jakou měla předchozí generace
1. 12. 2009 22:40
Re: furgon
Jaké laciné materiály v S-Klasse máš na mysli? :no:
Avatar - KANKUNEN
1. 12. 2009 09:50
A4 s hákovým křížem
Zvenku nudná nafouklá A4, interiér na jedničku. Nic mi to neříká, ale takhle bych to vyráběl bez podivných kreací, jen ty zadní světla mohly být zajimavější.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
1. 12. 2009 09:57
NOVÝ KRÁL TRIEDY
Ako tak cítam, asi som jeden z mála, ktorému sa nová A8 páci. Samozrejme od vlajkovej lode slúziacej na reprezentacné úcely tazko mozno cakat nastolenie dizajnovej revolúcie. Tvary sú... ocakávatelné v kontexte predoslých noviniek Audi, s vacsím dorazom na eleganciu nez sportovost. Len tie predné svetlomety budú vyzadovat trochu zvyku.
Interiér je uz iné kafe, tu nemá dovod na výhrady snád nikto. takto má vyzerat prémiový interiér, na nom sa prejaví kazdé investované euro. Uz na pohlad spickové materiály, kvalita spracovania a zlícovanie, opulentné sedadlá s uz na pohlad extrémne dlhými sedákmi a sirokými operadlami, palubovka jedna básen, dokonca aj ten volic prevodovky (ako jeden z mála dizajnových výstrelkov v A8) vyzerá zaujímavo; ambientné podsvietenie interiéru je velmi stýlové a neprekracuje hranicu vkusu.
Motory sú uz tradicne spickové, dalsie posunutie výkonu, 273 kW z atmosférickej 4,2ky je fantastický údaj (pri zohladnení úcelového urcenia auta, len pre porovnanie je to výkon 65 kW na liter, pricom preplnovaná 4,4ka od BMW má 68 kW/l), chvályhodné je i ponechanie V8 TDI navzdory ocakávaniam a na rozdiel od konkurencie.
Za seba teda hovorím: nový král triedy. :yes:
Rozbalit vlákno
6
1. 12. 2009 12:02
Re: NOVÝ KRÁL TRIEDY
noo predne svetlomety nebudu v LED prevedeni v každej verzii,pozri obrazky su tam aj klasiky s LED linkou na denne svietenie,ak teda vidim dobre ;-) čo beriem ako velke plus je sice už klasicky zjav audi,ale ma to jednu velku vyhodu,že toto auto nebude starnuť tak rýchlo jak konkurencia,v jednoduchosti je krása,aj ked uznavam ,že nejake odlišenie sa od A4/A6 by sa tam pytalo.Interier sa dal čakať najlepši v triede tak vôbec niesom prekvapeny ,už som zvedavy na živé dojmi.Inak jednoznačne súhlasím kral triedy :yes:
1. 12. 2009 12:04
Re: NOVÝ KRÁL TRIEDY
Tak mě se nová A8 taky líbí. Asi víc než nová sedma, ale míň než Sko od MB.
Co mne ale zaráží je fakt, že 3.0 TDI budou dodávat jako předokolku, právě to, že 3.0 TDI má příliš velký Mk, tak je v A6 dodáván pouze jako quattro. Žeby to tady kapánek přiškrtili?
Zbytek vcelku souhlas. :-!
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 14:30
Re: NOVÝ KRÁL TRIEDY
stačí ísť na to logicky (alebo čítať článok)...
u A6 je 3.0 TDI vrcholom dieselovej ponuky (240 koní, 450 Nm s quattrom), kdežto u A8 to bude naftový základ (204 koní, krútiaci moment zatiaľ neuvedený, bez quattra a 250 koní, 550 Nm, s quattrom). Pri najslabšom diesely ide o "ústretový" krok smerom k zákazníkovi a prvej cene modelu (efekt "OD", ktorý je myslím v tejto triede i tak nie príliš podstatný...). U toho základu predpokladám krútiaci moment na úrovni cca 400 Nm, čo je pri váhe na prednú nápravu (i prednom - predlhom - previse) zrejme v pohode únosné a pre všetky vyššie zmienené dôvody je tu i ponuka tejto varianty.
Osobne sa však prikláňam k MB S-classe a sedme od BMW, toto Au-to/di ma jednoducho nezaujalo poňatím exteriéru. Osobne z tej úvodnej fotografie, z predobočného pohľadu na zadné partie od B-stĺpika ďalej, tam vidím snahu o vytvorenie akéhosi Bentley efektu, a myslím, že sa to príliš nepodarilo. Ale tak ako vždy tvrdím: každému to, čo jeho je...
Avatar - iudex
1. 12. 2009 14:37
Re: NOVÝ KRÁL TRIEDY
Ako píses, stací trochu rozmýslat. Priskrtená verzia 3,0 TDI bude mat dost obmedzený krútiaci moment (myslím ale, ze viac ako Tebou spomínaných 400 Nm), ale zato predpokladám vo velmi sirokom rozsahu otácok. Pri tak tazkom aute a motore nad nápravou tam ziadny zúfalý preklz kolies nehrozí a co sa týka prevodovky, predpokladám, ze ani pri tomto základe manuál nebude, takze otázka zátaze prevodovky takisto odpadá.
Avatar - white label
1. 12. 2009 15:25
Re: NOVÝ KRÁL TRIEDY
3,0TDI v současné A6 má už chvilku 500Nm...
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 15:38
Re: NOVÝ KRÁL TRIEDY
máš pravdu, je to chvíľka, myslím, že od príchodu A5 Sportback je 3.0 TDI 500 ňjútnmetrový...dík za opravu.
1. 12. 2009 09:59
NASKOK DIKY CEMU?
Uprimne jsem rad, ze jsem tesne pred pulnoci nevstaval kvuli premiere. Cekal jsem po poslednich modelech designovy skvost, lehke, jemne a dotazene tvary. Finalni vysledek je narozdil od nejblizsich konkurentu spise rozpacity. Nevidim zadny progres, posun, smerovani...
Technicky jde zajiste o absolutni hi-tech, interier je jednim slovem uzasny. Libi se mi navaznost na predchozi, velmi povedeny koncept palubni desky...to vsechno ano.
Celkove bych rekl, ze si hvezdari spolecne s vrtulenmotorwerke mohou oddychnout.
A8 SVE RIVALY VIZUALNE NEPREDSTIHLA, BA CO VIC, PODLE ME NEPREDSTIHLA ANI SVEHO PREDCHUDCE.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
1. 12. 2009 10:01
Re: NASKOK DIKY CEMU?
včera jsem měl pravdu předsedo :-!
1. 12. 2009 10:06
Re: NASKOK DIKY CEMU?
Ano i ne. Cekal jsem ciste a jednoduche tvary, ne retro na puvodni A8, nyni navic s obrovskymi previsy, ztratou lehkosti a vizualitou ozraly s kruhy pod ocima.
Avatar - positivemind
1. 12. 2009 10:23
Re: NASKOK DIKY CEMU?
Naprosto souhlasím! :yes:
1. 12. 2009 10:11
A8 auto vyholenych
Nová A8 sa malo odlišuje od starej a staru A8 ma v SR každý vyholený, bezkrký, z hrubou reťazou okolo krku z falošneho zlata alebo vyššie postavený róm. A8 alebo Mercedes G sa stal kultovým autom všetkých vyberačou výpalného, alebo takých velkých privatizérov ktorý ledva skončili zakladnú školu. Toto je image velkých limuzín ako je A8 /BMW7,S klasse/ Tieto auta su určene na to aby sa majitel vozil na zadnom sedadle normalny človek si kupi auto o triedu nižšie alebo ked už tak aspon aby to malo štýl ako je to Maserati, alebo Panamera , alebo aspon Lexus, divne ze anketu vyhrava práve staré BMW7.
Rozbalit vlákno
13
1. 12. 2009 12:00
Re: A8 auto vyholenych
:yes: Správný postřeh.
1. 12. 2009 12:00
Re: A8 auto vyholenych
Souhlasím s tím, že u vás na Slovensku máte divné poměry. :-!
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 12:09
Re: A8 auto vyholenych
>:D :yes:
Avatar - iudex
1. 12. 2009 12:16
Re: A8 auto vyholenych
No neviem, ci v CR na A8 jezdia samí distingvovaní diplomati... 8-s
1. 12. 2009 12:19
Re: A8 auto vyholenych
Slovensko je pro nás už divokej východ.
Viz [odkaz]
8-s
1. 12. 2009 12:44
Re: A8 auto vyholenych
Divoký vývhod, alebo divoký západ - prašť jak uhoď. Doma by si našiel tiež dosť podobných príkladov... ;-)
Mimochodom, keď už Slovensko je divoký východ, čo potom Ukrajina?
1. 12. 2009 12:49
Re: A8 auto vyholenych
U... co? >:D
Mimochodem, přejetím hranic se chování Slovenských řidičů striktně rozdělí na dvě kategorie, ti co jedou jak s hnojem (předpisově) a ti, co jedou jako prasata. Vepřový hlavy většinou sedlají velké drahé káry, kterým nejde vidět do interiéru a vsadím se, že s sebou vozí celej arzenál.
1. 12. 2009 15:27
Re: A8 auto vyholenych
Kurňa, tak potom asi nie som slovenský vodič... >:D
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 15:45
Re: A8 auto vyholenych
prečo? jazdíš ako prasa s hnojom "na korbe"? >:-[]
1. 12. 2009 17:29
Re: A8 auto vyholenych
Som niekde na polceste medzi "prasaťom" a prekážaním na ceste. Nemám drahú káru s arzenálom a hrubý krk s polkilovou reťazou, ale zas ani žiguláka na ktorom by som vozil hnoj... >:D
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 12:52
Re: A8 auto vyholenych
A8 u náj jezdí všichni, jen Paroubek má A6 >:D
1. 12. 2009 12:57
Re: A8 auto vyholenych
Paroubkovi už sebrali tu Osmu, co měl zapůjčenou od bezpeční agentury? Asi dochází ČSSD prachy. :-!
1. 12. 2009 22:42
Re: A8 auto vyholenych
To už neplatí. Snad až na vyjímky.
Německo = kvalita. :yes:
Avatar - Emel
1. 12. 2009 10:12
Zklamání?
Na první pohled zklamání, na druhý... vystřízlivění. Není to zase tak špatné, hrátky s osvětlením interiéru, pozitivní zprávy o motorech, konzervativní evoluce z venku. Co jste čekali, nového apoštola ;-)? Mě prosím zabalte jednu 535i... nejsem Číňan
Rozbalit vlákno
36
1. 12. 2009 10:16
Re: Zklamání?
Mnozi cekali klasickou vyvazenost a la posledni modely Audi. Interier je prekrasny, o tom zadna.
Btw. na strankach Audi se opet pise o "nejsportovnejsi limuzine tridy". Proboha, nezazili jsme uz neco podobneho s A4?
Avatar - iudex
1. 12. 2009 10:59
Re: Zklamání?
Nezabudni, ze pokrok nespocíva v nahradení nesprávnych vecí správnymi, ale menej nesprávnymi.
V tomto duchu je nová A4 najsportovejsia... A4. ;-)
Obdobne to bude i s A8.
1. 12. 2009 11:22
Re: Zklamání?
Jiste, pokud by to marketingovy specialista napsal takto, pak by to asi bylo v poradku, sam dobre vis, ze je to mysleno tragicky jinak ;-)
1. 12. 2009 10:22
Re: Zklamání?
Me to prijde zvenku desna nuda. Kdyz si srovnam 2 cerstve premiery v premiove tride - nove BMW 5 a Audi 8 tak je to dobry kontrast designove invence a impotence. ;-\
Avatar - Emel
1. 12. 2009 10:40
Re: Zklamání?
Nuda... ono to bude majestátní auto, s těmi LED světly a na hezkých kolech. Audi evidentně nechtělo nic riskovat, je to taková hra na jistotu. Majitele bude reprezentovat dobře, jezdit se s ní bude taky dobře, pokud tedy nezvolíš variantu s pohonem předních kol.
1. 12. 2009 10:46
Re: Zklamání?
V dobe, kdy i mastodont typu X6 umi jezdit velmi dobre neni duvod neverit, ze bude A8 spatna. A8 je velky kus auta, je impozantni, vetsina se za ni otoci, ale malokdo znovu a se zalibenim v oku.
Avatar - iudex
1. 12. 2009 11:03
Re: Zklamání?
Absolútny súhlas.
Avatar - iudex
1. 12. 2009 11:03
Re: Zklamání?
No mozno je to i východiskami: 5er kazdý porovnával s odporn..., no pvedzme nevzhladnou 5 GT, preto budí klasicky elegantná 5ka sedan nadsenie.
Na rozdiel od toho stará A8 bola vyvázené elegantné auto, ktoré sa v rámci nastoleného dizajnu nemalo moc kam posunút. Preto posobí nová A8 rozpaky. Som presvedcený, ze tie min. 50% jej súcasných kritikov o rok prejdú. Luxusná limuzína nemá budit nadsenie na prvý pohlad z módnych tvarov, ale má i po rokoch posobit elegantne a neurázajúco.
1. 12. 2009 11:17
Re: Zklamání?
Eleganci klasickych tvaru a peknych zadnich svitilen kazi bohuzel neadekvatne hranata optika LED svetel a patvar nasavacich otvoru v prednim narazniku. na nektere veci se da zvyknout, ignorovat je, nebo akceptovat, ale hezci nebudou ani s odstupem casu.
1. 12. 2009 11:59
Re: Zklamání?
Nová pětka a invence? Jde o návrat ke kořenům designu BMW. Pro mě takový krok zpět. Místo toho, aby navázali na Bangleho designový směr, vrací se k tomu původnímu. Nová pětka toho má víc společného s tou starou E39, než s Bangleho E60. ;-)
1. 12. 2009 12:07
Re: Zklamání?
Ano, pokud clovek srovna novou petku, sedmicku a A8, tak v pripade Audi se stale preslapuje na miste.
1. 12. 2009 12:24
Re: Zklamání?
Co to má co společného s designem 5er, Banglem a potažmo BMW?
1. 12. 2009 13:13
Re: Zklamání?
Nerozumim, komentuji tvou invektivu vuci designu BMW
1. 12. 2009 13:42
Re: Zklamání?
Ty nerozumíš očividně více věcem.
Nic tady nenapadám, pouze narážím na fakt, že BMW udělalo krok stranou. A s brizou si velmi dobře rozumíme. :-!
1. 12. 2009 13:10
Re: Zklamání?
S tim, ze je to navrat ke stylu E39 souhlasim. V to jsem i doufal po te co vypustili E60. S odstupem casu jsem i design E60 ocenil. Ale na co by chytali zakazniky kdyz ne na zmenu? :-) Treba v nejake dalsi generaci budou lakat na pokracovani a la E60. ;-)
1. 12. 2009 13:12
Re: Zklamání?
Možný je všechno, ale moc tomu nevěřím. Bangleho uklidili, aby jim do toho už nežvanil a žádného velkého vizionáře, který by dokázal přesvědčit představenstvo, nemají. U BMW jsou taky konzervy...
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 14:42
Re: Zklamání?
podľa teba je 5GT výsledkom "konzerv"?!? nemyslím si, ale pravdou je, že design BMW a Audi je neporovnateľný, je to nebe (BMW) a dudy (Audi), bez ohľadu na pôsobenie Banglea (pričom ním nastolené prvky pretrvávajú i v najnovších modeloch, len možno nie tak okato)...
Avatar - iudex
1. 12. 2009 15:15
Re: Zklamání?
No nie som si istý, ci vela ludí takto jednoznacne hodnotí dizajn BMW a Audi. Pri BMW je nová 5ka podla mna jediné pekné auto (nerátam sportovú Z4), kdezto u Audi sa stotoznujem s takmer vsetkými novými kreáciami (osobitne A5 Sportback je podla mna to najkrajsie, co bolo toho roku pustené na trh). A ako píses, kontroverzná 5 GT je este idea Banglea.
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 15:30
Re: Zklamání?
nech to nikto nechápe zle, ale dizajn Audi vnímam ako prvoplánový gýč, áno, musím uznať i mne sa niektoré Audiny páčia, čoho príkladom je Tebou zmienená A5 Sportback (celkovo sa dá o rade A/S5 povedať, že vyzerá snáď najsvižnejšie a najsviežejšie), ktorá ma zaujala aj naživo (nielen pre dizajn, ale i fajn úžitok pre rodinu), taktiež sa mi celkom zamlúva Q5 (uprednostnil by som však menšieho konkurenta, X1 od BMW), ale ostatné modely ma za srdce neberú a sú pre mňa veľmi rýchlo opozerané...BMW nie je tiež dizajnovo bez chyby, ale keď si človek všíma detaily, tak zistí, že na tých autách je stále na čo pozerať, tie linky pohladia moje oči pri každom pohľade, pri každom obzretí sa za modelmi od BMW...každý sme iný, Audi nepospájalo tie štyri kruhy až tak zle, no pre mňa osobne sa dizajnovo lepšie točí vrtuľa z Mníchova ;-)
1. 12. 2009 16:03
Re: Zklamání?
Obávám se, že nechápeš význam slova "prvoplánový". Ten totiž s designem Audi rozhodně nelze spojovat. ;-)
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:12
Re: Zklamání?
to, že dizajn Audi majú všetci za cielené cizelovanie "niečoho" po dlhé roky, neznamená, že na mňa nemôže pôsobiť prvoplánovite, stačí sa pozrieť napr. na "optiku"...zase dám do pozornosti optiku BMW a Audi, ktorá je podľa Teba prvoplánovitejšia?? a podobne sa dá pokračovať až k linkám karosérie...nemusíme sa v tomto vôbec zhodnúť, my dvaja sa zhodneme málokedy, ale práve o tom to je, čo človek, to názor...
Kľudne ma môžeš považovať za nechápavého i naďalej...podobne, ako na autá, si tiež tvorím svoje názory i na ľudí ;-)
1. 12. 2009 16:19
Re: Zklamání?
Význam slova, které si použil, je jiný, než si asi myslíš. Buď zkus použít pro své vyjádření slov, kterým rozumíš, nebo se přestaň divit, že nikdo nerozumí tobě.
Jedna a jedna jsou dvě, i když si budeš myslet a hlásat něco jiného. ;-)
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:29
Re: Zklamání?
Beriem to tak, že sme len ľudia...sú medzi nami ľudia jednoduchší, ale tiež vnímavejší...
Nemienim sa hádať, no nemám dôvod meniť svoje písané slová, mám pre ne svoje argumenty, s ktorými ty súhlasiť nemusíš...moje názory v diskusnom fóre neformujú iní...viem zatiaľ prísť k vlastným záverom. Páči? Nepáči? Tak je to nakoniec i s tým dizajnom...
1. 12. 2009 16:37
Re: Zklamání?
Asi si to nepochopil. Snažil jsem se ti vysvětlit, že "tráva je zelená" a zelená bude i tehdy, když ty budeš psát, že je "červená" a mít pro to nějaké své "argumenty".
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:40
Re: Zklamání?
toto nie je ten prípad a použitý príklad je vhodný tak pre materskú školu...
1. 12. 2009 16:45
Re: Zklamání?
Nechápeš význam slova "prvoplánový". To je oč tu běží.

Takže si obhajuj spíš svůj úzký slovní obzor. :-!

Tímto končím, nehodlám tu rozebírat tvé mezery.
Avatar - Plautus
2. 12. 2009 13:13
Re: Zklamání?
Konkrétne tu beží o dizajn novej A8, ktorý osobne považujem (a mám na to svoje právo, napriek iným názorom kecálkov tvojho rangu) za prvoplánový. Pre mňa prvoplánová optika svetlometov, profil zadnej časti karosérie, tvar nasávacích otvorov v nárazníku...pritom sa Audi snaží vyzerať dospelo (i vyspelo) aj vďaka týmto prvkom. Profil zadnej časti neladí k automobilu ako celku a akési chcené priblíženie sa k Bentley považujem za neopodstatnené, a nevydarené hranie sa na aristokrata (to sú iné vody, v ktorých Audi plávať nemôže), ku ktorému skutočne nesedí cirkusantská optika...za triezvou (a chladnou) eleganciou predošlého modelu, nový model zaostáva a zvonku je to "šapitó"...takto vidím exteriér ja a pohľad iných môže byť odlišný, tvoj problém je, že neakceptuješ názory iných a prechádzaš do neopodstatneného útoku a k slovíčkareniu. To, čo môže byť pre teba dokonalé (prepracované), môže byť pre mňa prvoplánové, nedotiahnuté a nezvládnuté (resp. zvládnuté nezdarne).
Máš pravdu, moja slovná zásoba sa neobmedzuje na ukážkové vystavovanie svojho ega, ako je to v tvojom prípade, takže by si na tých (svojich) medzerách skutočne mal zapracovať.
3. 12. 2009 19:17
Re: Zklamání?
Dlouhé bláboly, ale uniká ti podstata. Význam slova "provoplánový" není to, co tu prezentuješ a popisuješ, tak to konečně zkus pochopit. Zabedněnče. :-!

Pokud tvůj mozek není schopen zpracovat definici výše uvedeného slova, nejsi schopen diskuze na úrovni.

PS: Uveď sem význam slova "prvoplánovitý" tak, jak je uvedeno ve slovníku. Možná poté pochopíš co tu píšeš za nesmysly. :no:
Avatar - Plautus
4. 12. 2009 09:47
Re: Zklamání?
Moje pohnútky pre použitie toho termínu som bez problémov vysvetlil, len ty máš problém s chápaním (zrejme nielen) písaného textu... Máš klapky nastavené na jednu úroveň.
Zjavne ti uniká význam slová "zabednenec", ale kľudne si ho môžeš dať ako prezývku, pokým to ovšem nie je už tvoje priezvisko.
4. 12. 2009 14:24
Re: Zklamání?
Bohužel ty tvoje pohnůtky vychází z nepochopení významu slova. A to nijak neokecáš.
Jak už jsem napsal, když je tráva zelená, tak se to bere jako axiom. Ty tady prohlašuješ, že je červená a snažíš se ten nemsmysl obhajovat. Z podstaty věci pravdu nemáš a ani ji mít nemůžeš.

Dokud nebudeš schopen rozeznávat obecně uznávaný význam slov, budeš tu jen k smíchu.

PS: Pokud si za tím pořád stojíš, měl bys podat návrh na změnu významu slova na Jazykovedný ústav L. Štůra. A možná, až se ti vysmějí i tam, tak možná potom pochopíš své vlastní pokrytectví a hloupost. A to jen možná. :-!
Avatar - white label
1. 12. 2009 15:30
Re: Zklamání?
Souhlasím, ze současných BMW "beru" hlavně novou 5ku a 3ku kupé, jinak ale nejsem ani k BMW zcela nekritický, co se designu týká...
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 15:43
Re: Zklamání?
každý máme svoje oko, ešte aby sa mi páčila Tvoja dceruška >:-[]
postav vedľa seba X5 a Q7...
3ka po facelifte opeknela i ako sedan, no pravdou je, že kupé zostalo v tejto rade neprekonané, to je jedným z "najčistejších" BMW...predpokladám, že nová 5ka bude veľmi dobrým kladivom na MB E-classe a dosluhujúcu A6...
1. 12. 2009 16:05
Re: Zklamání?
Jak už bylo napsáno, 5GT je dítě Bangleho. Je zde jisté zpoždění od prvních návrhů do produkce celého vozu. ;-)
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:18
Re: Zklamání?
stačí sa len lepšie zapozerať a každý pozornejší jedinec si všimne, že Bangleho podpis zotrváva i v iných modeloch, nielen v 5GT...to som spomenul iba ako najvypuklejší príklad antikonzervativizmu, ostatné modely sú konzervatívnejšie (príkladom je i nová 5er), ale Bangleho rukopis tam je vidno i naďalej, i keď už okresaný, no Bangle bol tým, kto bezpochyby nasmeroval BMW do nových dizajnových vôd...
1. 12. 2009 16:22
Re: Zklamání?
Takže couváš.

No je to dobře, protože si zabřednul do něčeho, kde si se ztrácel.

Ano, pár věcí od Bangleho je použito i na nových modelech. Pro mě to byl velký vizionář a úplně odvrhnout jeho odkaz by bylo škoda. Nicméně v nových modelech je jasně patrno, že nenavazují na styl Bangla, ale vrací se více do minulosti. Tedy jasně ke konzervativismu.
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:38
Re: Zklamání?
kde som cúvol?!? vo svojich názoroch nezvyknem zaradiť "R"...iba som zopakoval svoje slová, resp. uviedol ich na správnu mieru pre (možno) menej chápavých.
S tým posledným odstavcom súhlasím tiež iba čiastočne, pretože bez Banglea by sa zrejme nedostali tam, kde sú dnes = správny (vyvážený) mix odvahy a konzervativizmu, a aj práve z týchto dôvodov mi v súčasnosti najviacej lezie pod kožu práve BMW.
1. 12. 2009 10:15
VW
stavím sa že Vilhelm Wolf už píše ódu >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
1. 12. 2009 10:21
Slavnostní premiéra
Dnes jsem zůstal civět hodinu a půl na slavnostní premiéru v přímém přenosu. Kromě komentářů ,,artdesignerů" ala marketing Apple jsem byl poměrně spokojen. Nikoliv však z uvedení auta.

Nová A8 se podle mého nepovedla. Teda ona se povedla, ale každý asi čekal více emocí než současná verze. Současná verze má silnou osobitost, ale co S class a 7er? S Class je v porovnání s ostatními v podstatě dědeček, podle mne však stále nejluxusnější a kdybych byl > 30letý, vůbec bych o konkurenci nepřemýšlel.

Za to ta 7er, jo, to je něco i pro nás, mladý týpky. Interiér skvost, motory brutalita a ten design... hmm, nejsvěžejší práce, ladné křivky, ze kterých se může mnohým z nás stavět vercajk v kalhotech.

XJ bude klenot, motorově asi průměr. Kdežto prestiž a pohodlí, to tam bude jako v S class.

No a co ta A8? Nějak jí nemůžu zařadit ani mezi klidnější řidiče, ani mezi mladé rozjívené, ani si v ní nedokážu představit poslance, jak si nechává vozit zadnici. Vždyť už to nevypadá tak majestátně, je to nafouklá A4 :-( kde je ta maska, ze který šel strach? Obrovská kapota ukrývající W12? Ta tam...

Audi stvořilo kvalitní auto, po střechu naplněné skvělou technikou a technologiemi, ale po stránce designu, tam u mně naprosto selhalo.

Někdo výše napsal vlastní žebříček hodnocení, dle mne je to takto:
1) 7er - motory, interiér, exteriér
2) S class - prestiž, značka, interiér, exteriér
3) XJ - ačkoliv bych měl menší nedůvěru, volil bych raději než A8
...
10) A8 - víte proč
Rozbalit vlákno
5
1. 12. 2009 10:47
Re: Slavnostní premiéra
Veta pred zebrickem je vystavni! :-)
Avatar - positivemind
1. 12. 2009 10:55
Re: Slavnostní premiéra
A ještě k tomu gramaticky blbě
1. 12. 2009 10:58
Re: Slavnostní premiéra
Ale vecne se s ni ztotoznuji ;-)
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 12:55
Re: Slavnostní premiéra
Ano, být to facelift, tak je téměř dokonalý. Ale na novou generaci po osmi letech jsme myslím všichni čekali větší posun. To neznaméná, že A8 není pěkné auto, jen očekávání (aspoň moje) byla dál - čekal jsem větší posun, ze kterého se pak budou inspirovat další modely.
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:01
Re: Slavnostní premiéra
Exteriér je opravdu určité nenaplnění očekávání..., za to u interiéru to vidím právě naopak, tam je vidět, že i evolucí se dá (v některých ohledech) lehce (o něco) "předběhnout" konkurence...
1. 12. 2009 10:29
design
Interiér rozhodně palec nahoru, to je jedna z věcí kterou prostě umí audi na jedničku. Z exteriéru už tak nadšenej nejsem... na první pohled opravdu jenom přifouklá A4. Přitom do B sloupku se mi zdá všechno v pořádku, ale od té chvíle dál dozádu se mi zdá to auto oproti přední části málo masivní... při pohledu z boku se mi na tom něco nelíbí( možná mi záď a okýnko v C sloupku evokuje minulou V S80 která se mi taky nelíbila)
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 10:36
VELKÉ DESIGNOVÉ NIC!
Titulek již vše vystihuje a netřeba nic dodávat... možná jen , že konkurence se nemá čeho bát :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
1. 12. 2009 10:49
Zklamani
Bohuzel, cekal jsem vic. Takhle je to jenom dalsi bezpohlavni Audi bez naznaku charakteru. Interier je OK, technika urcite taky, ale design je klasicka koncernova nuda a sed. ;-\
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2009 10:58
Re: Zklamani
Tak to ja bych rekl, ze se mi zda z celeho portfolia modelu nejhorsi, dokonce i Q7 po FL vypada dobre. Tady tvarove nepovedene LEDky mely zrejme zachranit chybejici charisma a dlouhodobe naschopne preslapovani Waltera da Slívy.
1. 12. 2009 11:31
Re: Zklamani
Q7 a "vypada dobre" v jedne vete ?? ;-)
1. 12. 2009 11:44
Re: Zklamani
Oproti puvodni variante jemne priostreni tvaru pomohlo, nerikam, ze je hezka, ale lepsi nez predtim a pro me i na oko prijemnejsi nez A8
neregistrovaný "VaclavII"
1. 12. 2009 11:05
BRAVWO AUDI
Interiér je krásný, dokonce i krásné dřevo, které nebývalo zvykem. Ovšem co je naprosto katastrofální jsou různé blikací, svítící doplňky. Spíše to vypadá na kolotoč, než na auto.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
1. 12. 2009 11:37
Re: BRAVWO AUDI
možná kapitán pikárd(nevím jak se podepisuje)ze startrek by měl radost >:-[]
1. 12. 2009 11:49
Re: BRAVWO AUDI
Asi tě zklamu, v autě nic nebliká ani nijak zvlášť nesvítí. Jde o luminiscenční osvětlení, tedy nevtíravé a příjemné světlo. To jen na fotkách, kde upravili dobu expozice, aby to vůbec bylo vidět, to působí jinak. ;-)
Avatar - iudex
1. 12. 2009 12:05
Re: BRAVWO AUDI
Správna pripomienka. Toto ambientné osvetlenie iste nikomu nevypáli oci a myslím, ze nazivo to bude velmi, velmi príjemné.
Avatar - ORBiTH
1. 12. 2009 11:36
tie svetláááááááá
Pridávam sa k názoru,spredu sa mi 8sma nepači,zozadu už klasicky
u AUDI dobrééé...Neviem,ten ´neforemny´ prvok v svetlách mi osobne pripadá rušiví.

Vskratke,čo do dizajnu mi určite pripadá krajšia ´súčasná´ pomali odchazdajúca generacia A8 /S8 :D/
alebo aj taká ´predošla´gen. BMW 7klasse :-!

Motorizácie su tiež štandartne dobré a vyselektované rovnomerne.
Myslím,že ale postavia aj niaku najvyžšiu verziu,uvidíme,čilen tak zabudnú na W12 6.0 či V10 FSi >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
1. 12. 2009 11:42
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
1. 12. 2009 11:51
Re: Ach Bóže
Na to mají ještě čas. Designová revoluce přijde až v době, kdy každý člověk bezpečně identifikuje Audi podle přední masky (ne kruhů), siluety, zadní partie. A mluvím tady o běžných lidech, nikoli o zdejších autonadšencích, kteří i v tmavém tunelu poznají model auta, kterému nesvítí světla. :-!
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 12:58
Re: Ach Bóže
>:D :yes:
Nemyslím, že by de Silva byl sám o sobě "přizdisráč", stačí se podívat na jeho Alfy... spíš řekl, že jde o celkovou designovou koncepci
1. 12. 2009 13:16
Re: Ach Bóže
Od AR156, resp 147 se mu nic nepovedlo a to uz je nejaky patek.
1. 12. 2009 22:46
Re: Ach Bóže
Bangl ... hlavně to ne :no:
Avatar - da_b0mb
1. 12. 2009 11:44
Interier
se povedl...je tam videt nejakej posun kupredu, takze :yes: Ovsem zevnejskem? Daleko za konkurenci....
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 12:39
mne se líbí moc
Tolik kritiky by se nevešlo ani do fábie. Jezdil vůbec někdo z vás nějakou chvílku v AUDI A8 ? Víte o čem tu diskutujete. Ohnout různě plech to je asi jedna stránka věci, každý na krásu má zaručeně svůj názor, ale jízdní vlastnosti = bezpečná jízda, to je asi věc jiná. Začal jsem z německých aut Golfem 3, přes Passata 1.9TDI 1997, Audi A6 2,8 2000, A8 3,3TDI, ale až A8 4,2TDI 2006 mi vlezla pod kůži. Jeden chce manuál, druhý automat .- nová osma je pro mne prostě nádhera. Málo kdy běžím vedle auta, spíš sedím a řídím, tak mne zajímá spíš co je v ním, než na ní. Ale vytknout nedokážu nic. Kupte, odzkoušejte a až potom kritizujte a urážejte. Zkrátka jsme v česku. Osobně si myslím, že každé auto má svoje kouzlo a užitkovou hodnotu. Já myslel, že diskutovat se dá i o různých technických vychytávkách, ale toto - kluci zamyslete se - je demokracie, nikdo vám nenařídí si jí kupovat. Já se těším :-)
Rozbalit vlákno
25
1. 12. 2009 12:42
Re: mne se líbí moc
Jé, tak to si tu špatně, tvá věta "Kupte, odzkoušejte a až potom kritizujte a urážejte." láme vaz drtivé většině diskutérů včetně mne. ;-)

Jinak s tebou souhlasím. ;-) :yes:
Avatar - white label
1. 12. 2009 12:48
Re: mne se líbí moc
Souhlasím, exteriér sice není na zvláštní vyznamenání, ale interiér by si v některých ohledech "zasloužil" rozsáhlou diskusi mnohem víc, než "jen" kritika evoluce exteriéru...
V několika ohledech totiž interiér nastavuje nová měřítka i v rámci této třídy... ;-)
1. 12. 2009 12:51
Re: mne se líbí moc
Tak já s kritikou interiéru začnu. Středový tunel je moooc široký, blbě se mi sedí za volantem, pravá noha/koleno/lýtko má málo místa. ;-)
Avatar - white label
1. 12. 2009 12:55
Re: mne se líbí moc
Tak už konečně zahoď tu pernamentku do posilovny, nebo se věnuj raději více horní partii těla... ;-) >:-[]

P.S. Ty už si v nové A8 seděl? :-)
1. 12. 2009 12:59
Re: mne se líbí moc
Tak to víš, já potřebuju trošku více místa dole, jsem přecejen řádnej chlap a mám rád jisté pohodlí. >:D

K PS: Neseděl, ale z fotek vytušuji, že to lepší nebude. ;-\
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 13:01
Re: mne se líbí moc
Zkus nějakej šestimístnej Cadillac ;-)
1. 12. 2009 13:04
Re: mne se líbí moc
No nevěřil bys, ale zrovna na to jsem myslel, že americké káry mívaly ve předu lavici, kam se vlezlo lidí a lidí. :-)
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 13:06
Re: mne se líbí moc
A co se tam dalo provádět za nejrůznější aktivity... třeba i hrát svlíkací pouker >:D
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:10
Re: mne se líbí moc
Jj, lidí a lidí..., třeba v Somálsku ty staré ameriky používají dodnes, jako autobusy MHD... 8-s >:D
1. 12. 2009 13:13
Re: mne se líbí moc
>:D :yes:

Na Kubě taky. :-)
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 13:00
Re: mne se líbí moc
Nebo si to spletl s A4? >:D
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:03
Re: mne se líbí moc
To je docela možné..., tam mám problém se vlézt i já, stejně jako do celé prémiové střední třídy... >:-[]
Avatar - iudex
1. 12. 2009 13:02
Re: mne se líbí moc
A je to moc dlhé, blbo sa s tým parkuje, a má to vacsiu spotrebu ako Skoda 120... >:D
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 13:04
Re: mne se líbí moc
A podle obrázku to má vzadu jen dvě sedadla... no kam ten svět spěje >:D
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:07
Re: mne se líbí moc
No to si děláš kozy, za ty prachy jen 4 místa?! Já bral A8ičku vždycky za osmimístné auto, podle logiky Q7 - 7 míst, A8 - 8 míst... :*) 8-s >:D
1. 12. 2009 13:09
Re: mne se líbí moc
Což potom takový Fiat Uno, že? >:D
Avatar - Ricardo
1. 12. 2009 13:43
Re: mne se líbí moc
To jo, ale je to "kvatro"
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:46
Re: mne se líbí moc
Mě napovídat s tím "kvádrem" nemusíš, vím přece dobře i bez toho, že tohle je třída pro kraváťáky s "kvádrem"... >:-[]
1. 12. 2009 13:07
Re: mne se líbí moc
Tak s tou spotřebou nevím, škodylak jezdil bez problému za 8,5-9 a parkování mnohdy vyžadovalo mít nazvedaných pár stovek kg. ;-)
Občas potkávám po Brně jednu zlatou osmu a kočíruje jí taková křehká moc pěkná mladá paní. :-)
Avatar - ZoomZoom
1. 12. 2009 12:57
Re: mne se líbí moc
Jasně, jsme v ČR, o tom žádná ;-) Ale zkus se taky podívat i na diskuze na serverech s koncovkou ".de", čili z domoviny A8.
Navíc, zatim tady nikdo neřekl, že A8 je krám, propadák, příšera. Z převážný většiny to zdejším dikutujícím připadá jako technicky špičkové, nicméně "čímdálvíc nudnější variace"... U vozu na několik milionů, očekávám, že bude mít svoji tvář a ne, že to bude princezna "v myším kožíšku"
1. 12. 2009 13:18
Re: mne se líbí moc
Nikdo tu neurazi, pokud jsem si vsiml, vetsina tu pouze pise svuj nazor. A pokud se nekomu neco nelibi, pak asi tezko koupi...nebo ty to snad delas jinak? Ty "jsme v cesku"
Avatar - da_b0mb
1. 12. 2009 13:24
Re: mne se líbí moc
To ses zaregistroval jen proto, abys nám toto sdělil? ;-)
1. 12. 2009 14:45
Re: mne se líbí moc
asi tak nějak. Trochu mne ty reakce překvapily, ale asi to tak má být - od toho je diskuze. >:D
Avatar - da_b0mb
1. 12. 2009 18:33
Re: mne se líbí moc
Přesně tak...vzal jsi mi to z klávesnice ;-)
1. 12. 2009 12:53
Nové Audi...
Teda vážne je to nové...? Však toto, len v inom odtieni vidieť na cestách bežne...Alebo nie...? :-O
Podľa mňa ani nevyzerá športovo, ani trochu - skôr obludne a ťažkopádne, široké jak autobus, obrovské previsy...zbytočná megalománia.
Interiér naopak vyzerá lákavo, k nemu len jednu poznámku - ten v sedmičke sa mi zdal predsa len krajší a dotiahnutejší...
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 13:12
Dobrá věc se podařila..
Přidávám se ke skupince, které se nová A8 líbí :-)

Exteriér - pro mnohé možná sklamání, pro mě naopak. Ono je to možná také tím, co kdo očekával. Já rozhodně od Audi nečekal designovou revoluci, ale jen evoluci, která se přesně dostavila. Myslím si, že designéři Audi opět velmi dobře zvládli navázat na vzhled minulé generace, ale přitom mu vtisknout mladistvější rysy. Naprosto souhlasím s Iudexem, že A8 bude opět velmi pomalu stárnout. :yes:

Interiér - tak to je opravdová paráda. Pro mě jednoznačně nejhezčí interiér ve své třídě. Toto Audi, podle mě, umí dokonale.

Nejsou tady sice zatím údaje o hmotnosti, ale na worldcarfans píšou, že A8 si ponechala stejnou hmotnost a je(bude) výrazně lehčí než třeba S-klasse nebo 7-er.

Závěr - dle mého názoru se Audi povedl opět velmi dobrý krok a A8 bude velmi silným konkurentem S-klasse, 7-er, XJ.. Vybírat teď auto luxusní třídy, to podle mě není lehký úkol. Jak 7-er, tak S-klasse, tak nové XJ i A8 jsou krásné a velmi povedené vozy a s výběrem kteréhokoliv z nich (i třeba Lexus LS, ten se mně ale tolik nelíbí) neudělá člověk chybu.

Takže dnes nejen Bravo Audi, ale také Mercedes-Benz, BMW, Jaguar. Je to opravdu radost, podle mě, dívat se na zástupce těchto značek v luxusní (5-metrové) třídě. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:19
Re: Dobrá věc se podařila..
:yes: ;-)
Avatar - iudex
1. 12. 2009 14:40
Re: Dobrá věc se podařila..
:yes:
1. 12. 2009 13:42
Kladivo na okázalost a nabubřelost
Zato, že Audi nešlo ve šlépějích Mercedesu a BMW si zaslouží :yes: Konečně tu totiž máme limuzínu, která na rozdíl od svých úhlavních konkurentů nepůsobí vůbec okázale a ani trochu vulgárně. Prostě nenápadná, diskrétní limuzína ve své nejčistější podobě. :-)
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2009 13:44
Re: Kladivo na okázalost a nabubřelost
Hmmm, dobrej pohled. :-! :yes:
1. 12. 2009 13:45
Kladivo na okázalost a nabubřelost
Zato, že Audi nešlo ve šlépějích Mercedesu a BMW si zaslouží :yes: Konečně tu totiž máme limuzínu, která na rozdíl od svých úhlavních konkurentů nepůsobí vůbec okázale a ani trochu vulgárně. A to se mi líbí. Prostě nenápadná, diskrétní limuzína ve své nejčistější podobě. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
1. 12. 2009 13:51
Re: Kladivo na okázalost a nabubřelost
Možná i ano, ale co tam pak dělají vpředu ty "nenápadné, diskrétní" LED diody..., tím neříkám, že jsou úplně špatné, ale k té "tvojí" "filosofii zrovna moc "nejdou"... ;-)
1. 12. 2009 14:20
Re: Kladivo na okázalost a nabubřelost
Do dvou let je bude mít každé auto a když ti i pak přijdou příliš nápadné, není nic jednoduššího, než je vypnout.
Avatar - white label
1. 12. 2009 15:18
Re: Kladivo na okázalost a nabubřelost
Vypnout? Ty tam přece nejsou na ozdobu, čím pak budeš svítit, blikat apod. Ale mě osobně nějak zvlášť nevadí, jen nejdou příliš k té diskrétnosti a nenápadnosti, aspoň ne v současné době...
1. 12. 2009 16:35
Re: Kladivo na okázalost a nabubřelost
Vypnout jdou, vyndanim pojistky, pripadne uderem kladiva. Navic jestli jsi si nevsiml, jsou na obrazcich dve verze, jedna s dennimi svetly LED, druha s plnohodnotnymi LED svetly jako u Lexusu LS600h.
1. 12. 2009 21:21
Re: Kladivo na okázalost a nabubřelost
Lexus LS 600h nemá plnohodnotné diody, jen denní svícení a tlumené jsou z LED. Dálkové jsou projektory. Až Audi R8 má za příplatek pouze přední diodové světlomety pro tlumené i dálkové. A ted to přebírá A8. Paradoxem je, že dálkové xenony v testu R8 (Autobild) svítily lépe než LED. Ten příplatek asi 100tis Kč je zatím zbytečný.
Avatar - Johny.Rico
1. 12. 2009 14:01
Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
Vysvětlete mi prosím ty variace... Prosím ;-\
Rozbalit vlákno
9
1. 12. 2009 16:35
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
Vysvetleni o prispevek vyse.
Avatar - Johny.Rico
1. 12. 2009 20:39
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
No ani ne, já myslím ty variace se svícením ve stejném diodovém pruhu oranžově nebo bíle ;-)
Avatar - T613
1. 12. 2009 20:53
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
že by blinkr a světlo pro denní svícení?
Avatar - Johny.Rico
1. 12. 2009 22:15
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
Hm, pokud by to tak bylo, tak to by bylo něčo teda... Ale jak již jeden psal, diodový lunapark, trefné >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - T613
2. 12. 2009 06:57
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
petrolejové lampy na povozy se už neprodávají
Avatar - white label
1. 12. 2009 22:22
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
Jasně, že ano...
Avatar - T613
2. 12. 2009 06:56
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
to byla řečnická otázka Labele ;-)
neregistrovaný "-mako-"
1. 12. 2009 20:55
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
Vezmene to pekne po poradku ... Zakladni verze je podle me nataceci bi-xenon, tenka vlnka v dolni casti je LED-DRL, nad tim blinkr (obycejny s zarovkou) a jeste o neco vyse odbocovaci svetlo (taky pouze zarovka). Priplatkova verze je pak diskutovany Full-LED, kde tenka vlnka dole je opet LED-DRL, zde kombinovany s LED blinkrem. Nad tim je potom "siroka" vlnka s LEDkami potkavaciho svetla (10xLED s predsadkovou cockou). Nahore je dalkove svetlo ve tvaru trojuhelniku a nekde kolem by jeste meli byt LEDky pro funkce jako cornering light a highway light, ale na fotkach to moc nejde poznat. Osobne se mi design potkavaciho svetla moc nelibi. Zastudena (tedy nerozsvicene) to bude vypadat divne. Ale asi nebylo jednoduche skloubit designove prani s technickym resenim. Nicmene to neni prvni FULL-LED svetlomet v audine, ten se montuje od leta 2008 do R8. A podle me je mnohem povedenejsi, i kdyz uvnitr nema integrovanych tolik funkci. Priplatek za tuhle srandu je myslim kolem 3500Euro, u nove A8 to bude asi podobne.
Avatar - Johny.Rico
3. 12. 2009 12:27
Re: Rozumí někdo TĚM DIODÁM???
Díky moc, vysvětlení super. Díky :yes:
1. 12. 2009 14:04
Ten diodový lunapark
to podle mě celé dost shazuje. Ale na mě zase tak moc nezáleží, nejsem (bohužel) zatím kupcem této třídy.
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 14:09
ááá už sem na to přišel....
už sem přišel na to co se mi na nový a8 tak nelíbí.... dělá to ta boční linka pod okny... od B sloupku se opticky svažuje dolu až na konec kufru a působí to na mě silně páprdovským dojmem:), možná jako staré jaguáry XJ, nebo starší sonata... prsotě audi by mělo být nakrčené a né shrbené!!! ( teď sem se 5 minut koukal na fotky předešlé generace a8 a pak přepnul sem, aa je to tak... starší generace působí masivněji, majestátněji... má jak to tak říct pořádnou masivní prdku. )
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Chuck Norris
2. 12. 2009 16:49
Re: ááá už sem na to přišel....
přesně.. taky mi příjde že nová A8 je z půlky jen velký facelift... interiér naštěstí zůstal v podobném duchu jako u předešlé A8... konečně se změnila hlavice automatu která už v současné A8 vypadá staře, nepatřičně a je nesmyslně vysoká... krásné určitě bude podsvícení interiéru, super technologie, vychytávky... materiály... zpracování... určitě očekávám lepší utlumení vibrací nafty než u současné A8 ale ten venkovní design šel prostě dolů... čekal jsem výrazně agresivní čumák (možná volný prostor pro výrazné odlišení S line a S8?) a jak píšeš ty ten zadek mi připomíná aristokratické staré rollsy co mají do směru designu modelových řad audi dost daleko... navíc zadní čelo je jen přefouknutá A4 a spolu s tou boční linkou mi nějak silně připomíná 4-dvéřovou A5.. A8, BMW 7 mercedes S vždy defaktos příchodem nevé generace určjí směr designu levnějších modelových řad čímž se podle mě zaričuje taková prestiž této třídy... audi přišlo s A4, A5 a teď s A8 která nepřináší naprosto nic nového co se designu týče... nicméně musím říct že co se týče čtyřdvéřové A5 je to k smíchu protože je to nesmyslné auto.. naprosto přebytečný model který se nijak neliší od A4 sedan až na bezrámová okna a trochu pozměněné linky zadku si v reálu ani nevšimnete... škoda... A8 by měla být pomineme-li bentley výstavní skříní VW... pokud jsem dobře informovaný- největšího uskupení automobilek na zemi...
Avatar - miromen
1. 12. 2009 14:30
7 kuli
Budu opakovat přispěvek z jineho tematu. "Bože to je tlama i ten pes ma lepši". Pro pamětniky NASTRAHY VELKOMĚSTA. >:D Peugeotum jsou tlamy docela často vyčitany a AUDI to asi nějak inspirovalo. Ale jinak se mi nova A8 libi ikdyž přednost bych dal pro mě ještě libivějši 7 od vrtule.

[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
1. 12. 2009 16:08
Re: 7 kuli
Audi ale nemá tlamu, má masku. Jako Mercedes atp. ;-)
1. 12. 2009 16:36
Re: 7 kuli
To je jedno jak to nazves, maska Audi je tlama, ale narozdil od Peugeotu alespon vychazi z odkazu Auto Union a vozum slusi.
Avatar - Ronault.
1. 12. 2009 17:11
Re: 7 kuli
Upravím to: ... do jisté doby slušela.
Avatar - white label
1. 12. 2009 17:47
Re: 7 kuli
Konkrétně do které...?
Avatar - Ronault.
2. 12. 2009 09:06
Re: 7 kuli
A6 minulé generace měla ještě nepřehnanou masku
Avatar - miromen
1. 12. 2009 17:36
Re: 7 kuli
Tak samo že maska navic ja s tim problem nemam ani u frantiku jen se mi u audin opravdu nelibi ikdyž to neni jen jeji problem to vlastni kopirovani a jejich zhoršena identifikace v ulicich pro běžne autonadšence. Ještě k těm "tlamam" kde u A8 je to v klidu a jako celek zpusoby mnohym zvyšeni tepove frekvence ale u te A1 je to přimo hruza a pusobi to jako cesta do pekel.
neregistrovaný "kubiii"
1. 12. 2009 17:37
Re: 7 kuli
To mi připomíná hlášku z MASHe, když Klinger říká Zeilovi: "Kdyby měl můj pes tvůj ksicht, tak mu oholím zadek a vodím ho pozpátku!" >:D
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2009 15:07
Král je tady.....
....přesně to jsem čekal. Diamant, který ještě více vybrousili. Přesně to je ono. Uvidím, až na živáka. Vím jen jedno. Z fotek audi nic moc, standart....atd. Ale přijdeš blíže a blíže a až po usednutí za volant na "Místo pro řidiče"....Jeden krásný pocit elegance, luxusu, dynamiky, krásy. Audi je v tomto mistr. Už se těším na setkání.... Audi opět :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: jinak Diody na a6 taky na fotce působí kočkovsky....ale ve skutečnosti dělá z auta žraloka.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
1. 12. 2009 15:33
Re: Král je tady.....
No mě zrovna na face A6 připadají ty LED diody nejméně patřičné, ze ze všech současných Audi...
1. 12. 2009 16:14
Re: Král je tady.....
Kouknu z vokna, a před barákem vidím RS6ku, no je to nádhera když ji člověk vidí v pohybu, diody jen podtrhují výraz a ten zvuk motoru, to je jako bublající vulkán. :-! :yes:
Avatar - Chuck Norris
2. 12. 2009 16:33
Re: Král je tady.....
ty diody na fl A6 vypadají dobře snad jen na RS6 kde je to auto dost rozkročený a tak nějak to aspoň ladí ale když vidím naprosto řadovou A6 tak ta rovná čára pod celými světly je kýčovitá, občejná jako by pod staré světlo někde nalepil pásek diod z obchoďáku...
Avatar - white label
4. 12. 2009 15:00
Re: Král je tady.....
Vypadá to trochu moc "dodatečně-dodělané"...
1. 12. 2009 16:37
Re: Král je tady.....
LEDky na A6 jsou strasne! Nejlip vypadaji na A4, A5 a FL Q7.
Avatar - white label
1. 12. 2009 16:41
Re: Král je tady.....
Souhlas...
1. 12. 2009 15:27
PRVNÍ OSMIČKA
Tak ji tu máme, uhrančivou, čarokrásnou kněžnu silnic :yes:

Pokud je S-Klasse vrcholnou definicí designového umění, definicí, kterou každý čte, ovšem nikdo nedokáže opsat, pokud je (doufejme) BMW 7 jen generačním designovým přéšlápnutím na místě, je nová osma přesně tím, co svět velkých aut nyní potřebuje. Potřebuje zklidnit. Zklidnit především zvenku. A to se naplnilo dokonale. Vysoce elegantní karoserie, těžící z mistrovsky skloněného "C" sloupku, nejkrásněji vyklenutá střecha ve třídě, záď z rodu terminátorů, takže jen zbývá k lehké diskuzi přední maska, která ovšem zůstat musela, neb to je AUDI markanta.

Trochu rozhozený jsem z toho světelného kina a z možná přespříliš panovačného, přísného pohledu. Tohle naživo ale určitě zjemní obě boční vyklenutí přední kapoty, která budou jistě stylotvornou parádičkou přídě audiny.

Uvnitř... no to je láska na první pohled. Passatovské důsledně horizontální linie k nimž se v ležérním sklonu pozdvihává střední panel.

Hliník, vzduchy, špičkové materiály, špičková ergonomie, špičková jízda, špičkový design. Ideální místo pro platinového eurodrzka se solidně designovaným mozkem a solidně designovaným... kontem.

Totiž do třídy těchto aut se nepropadá sociální sítí. Tato auta se vyrábí výhradně pro ty, kteří s nimi jezdit chtějí. Teď jde jenom o to, zda ty si vybíráš auta, s nimiž jezdit chceš, anebo jezdit musíš...

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "507--"
1. 12. 2009 15:52
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Poprosím ťa, odpovedz i priamo na všetky moje otázky.

A pozri sa na ten zadok. To auto vyzerá akoby malo zadok skosený, odrezaný a potom mu nejaký prilepili.
A tá bočná línia je nejako čudne nízko, zozadu podkopáva dynamický výzor auta a zboku je až príliš ostrá.
Nezdá sa ti, že auto má tieto chyby na dizajne?
1. 12. 2009 16:15
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Nejsem sice GTI, ale s těmito soudy bych počkal do živého setkání. Nemyslím si, že by se u takového modelu vyskytovaly nějaké designové chyby. ;-)
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:21
Re: PRVNÍ OSMIČKA
designové chyby tam sú (no na cestách je asi málo áut, na ktorých by sme chyby nenašli) a nemusíme sa o tom príliš prieť, webpaja popísal i pár prvkov na karosérii, ktorých sa tie "prešľapy" týkajú...
1. 12. 2009 16:27
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Těchto "přešlapů" je na každém autě mraky, záleží kdo ho posuzuje. ;-)

Proporčně mu není nic co vytknout, žádné nelogičnosti se nevyskytují, celek vyzařuje sportovní eleganci přesně tak, jak se od Audi očekává.
1. 12. 2009 16:30
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Audi se o tu sportovni eleganci sice pokousi, u vetsiny stavajicich modelu je to ale spis k pousmani.

Na tehle A8 se to, alespon podle prvnich fotek, podarilo ;-)
1. 12. 2009 16:39
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Jo, a někdo píše pravej opak, že je to nepodarek. Tak si vyber. ;-)

Jak sem psal výše a dříve, mě se osma líbí, ale více se mi líbí S classe. :-!
1. 12. 2009 16:44
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Muj jasnej favorit je zase bavorska sedma. Nastesti vybrat spatne v tehle tride snad ani nejde :-)
1. 12. 2009 16:50
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Tak na poslední větě se dozajista shodnem. :-! :yes:
Avatar - Plautus
2. 12. 2009 13:36
Re: PRVNÍ OSMIČKA
O tom to je, každý má svoj názor na každé auto...a napriek tomu sa môže stať, že pri niektorých modeloch sa pohľady stretnú, tak ako sa naše pohľady stretávajú u S-classe. Z hľadiska exteriérového dizajnu je z nemeckej trojky, pre mňa, najvyváženejšia.
3. 12. 2009 19:19
Re: PRVNÍ OSMIČKA
S class si drží svůj standard, každou generací posunuje design dále a je celkově vyvážený. Pro mě je to jednička, i když osobně Mercedes nemám nijak v oblibě, jeho kvality uznat bez problému dokážu. :yes:
Avatar - Plautus
4. 12. 2009 09:51
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Nápodobne.
neregistrovaný "kubiii"
1. 12. 2009 16:16
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Prosím tě, co si mám představit pod pojmem "chyba v dizajne"?

Má moje Multipla "chybu v dizajne"? Podle mě ne, podle mnohých ostatních ano... Má Rumstr tuto chybu? Podle mě ne, podle mnohých ano. Má Superb divnej zadek? Pro mě ne, pro mnoho diskuzních kvíčal ano. Líbí se ti třeba nová Laguna kombi? Mně se z ní chce grcat, někdo si to koupí...

Bavme se na úrovni líbí-nelíbí, ale "chyba v dizajne"??? ;-\
1. 12. 2009 16:27
Re: PRVNÍ OSMIČKA
To neni chyba, to je "sportovnost". Na zivo to bude urcite vypadat dobre ;-)
1. 12. 2009 16:33
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Jeste zadne Audi z posledni doby nepotrebovalo tolik obhajoby a vymluv... To je nejvaznejsi argument proti.
1. 12. 2009 16:51
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Me se z audin libi s primhourenyma ocima jen A5 a Q5, rozhodne to neni moje oblibena znacka. Tahle A8 se mi ale zda povedena prave v tom, ze do tohoto segmentu vnesla aspon designove nadech "sportovnich" proporci, cimz tak trosku leze do zeli sedmickovemu BMW. No, uvidime na zivo ;-)
1. 12. 2009 23:13
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Optický klam. Prostuduj podrobně vechny snímky, ta záď je parádní.
Avatar - da_b0mb
1. 12. 2009 23:49
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Překvapivě musim souhlasit...na zadku se mi nelíbí to boční svislý seříznutí, který ještě víc umocňuje spára karosářských dílů...plus hrana víka kufru ala Q5...Tak trochu jsem čekal, že osma, vrcholný model Audi, bude diktovat novej směr, že s jejím příchodem příjde alespoň malý designový "boom"...Proti interiéru ovšem nemám výhrad
V anketě jsem hlasoval pro S klasse...
1. 12. 2009 16:30
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Audi modelem A8 vyvratila svou pozici tvarove konzervativni, ale stale a pohledne znacky. Mozna bude vnimani A8 nazivo o neco pozitivnejsi, ale z meho pohledu na oba sve nemecke rivaly ztraci. V zasade mohla uzasnym zpusobem tezit z vyrovnaneho designu predchudcu, presto toho vyuzila jen castecne, predni cast nachazi sve podobenstvi spise v risi zvirat a o zadne lichotky se nejedna. To, ze jde cerpat z minulosti a zaroven byt navysost moderni a lespi nez konkurence je videt v interieru. Ten je vpravde krasny a je uzasne mit natolik odlisne konkurenty. Neda se nevybrat...

BMW si svou revoluci odbylo a muze z ni tezit dalsich x-let, Audi ji nepotrebuje, jen musi drzet svoji linii a styl. To se u nove A8 nepovedlo. Tesim se na FL!
1. 12. 2009 23:16
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Vždyť ta osma je dokonale stylová. Nezapomeň na tu její velikost, naživo to bude velmi působivé. A pak, ten design je prostě elegantní a suverénní. Souhlas s vnitřkem, to je fakt žrádlo.
2. 12. 2009 07:37
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Jak mam rad ostatni modely Audi (co muzu napsat jineho :-) ), tak mi A8 neprijde pritazliva. Sedet v ni bude pozitek, ale blizit se k ni zepredu by bylo pro me tristni. Kral tridy stale nosi hvezdu na cele a pro me nejpritazlivejsi a neformalni zustava sedma.
Avatar - miromen
2. 12. 2009 08:12
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Tak ony ty negativni nazory na novou A8 převladaji nejen zde a podle mnohych udělalo AUDI krok zpět a ulehčilo tim cestu zbyle dvojci z DE. Každopadně tohle prověři trh a drtiva většina z nas to muže jen sledovat. Za mě je to taky jasnych 7 kuli jako v sarajevu. :yes:
neregistrovaný "megalomaniac"
1. 12. 2009 18:09
Re: PRVNÍ OSMIČKA
no musim suhlasit, takto ma vyzerat honosna limuzina, ma vzbudit dojem nedobytnej elegantnej rakety..S klasse vyzera moc sportovo a 7 cka, je zasa moc nesymetricka..ako si napisal, skludnit...aj ked dizajn nieje nijako prevratny a vystredny, dokonca je znami z nizsich modelov..ale to aj tak nevadi, lebo vo mne vyvolava klud, a harmoniu...proste elegancia..paci sa mi prepracovany kazdy detail a svetielka mam rad..moj nazor
1. 12. 2009 23:16
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Ano :yes:
2. 12. 2009 07:38
Re: PRVNÍ OSMIČKA
Jo, svetielka, s timhle oblicejem bude A8 budit dojem vanocniho stromku kazdy den...
Avatar - Plautus
1. 12. 2009 16:13
PRVNÍ OSMIČKA
to, že dizajn Audi majú všetci za cielené cizelovanie "niečoho" po dlhé roky, neznamená, že na mňa nemôže pôsobiť prvoplánovite, stačí sa pozrieť napr. na "optiku"...zase dám do pozornosti optiku BMW a Audi, ktorá je podľa Teba prvoplánovitejšia?? a podobne sa dá pokračovať až k linkám karosérie...nemusíme sa v tomto vôbec zhodnúť, my dvaja sa zhodneme málokedy, ale práve o tom to je, čo človek, to názor...
Kľudne ma môžeš považovať za nechápavého i naďalej...podobne, ako na autá, si tiež tvorím svoje názory i na ľudí ;-)
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 16:24
Prvni dojem neni spatny
Moje prvni dojmy z fotek a videa jsou nasledujici: Celkovy vyraz na zivo bude urcite velice pusobivy, A8 si zachovala majestatni proporce, dokonce mi prijde ze ma kapotu jeste vetsi a sirsi nez "stara" generace, coz v kontrastu s pomerne "malym a hranatym" kufrem (ala A4) je asi ta "sportovnost" :-) Prestoze se usmivam, myslim ze v realu to bude opravdu catecne fungovat.
Predni lampy jen z diod, to je logicky vyusteni cele "LED-image" audi, nemohli si dovolit je tam nedat, cinani a dalsi narody s (pro me) dosti pochybnym vkusem by to bez nich nekupovali, protoze to by preci nebylo audi. Evropan (se sympatiemi k teto zancne) to uz nejak vydejcha.
Co se tyce interieru, predem se priznavam ze me ty od audi - pominu-li mechanickou a materialovou kvalitu, naprosto neberou, naopak, pusobi na me jako "specialne navrzene pro zeny", navonene estorgenem.. Tady jsem opravdu prijemne prekvapen, nebyt tam ten (osklivy, überkulaty) volant, zvolal bych bravo :-)

Trosku mimo tema design je veta "Sportovní diferenciál, který je součástí sériové výbavy modelu A8 4.2 TDI a pro ostatní modely s pohonem všech kol se dodává na přání, rozděluje dynamicky hnací sílu mezi obě zadní kola." Neni mi z toho uplne jasny, jestli audi povazuje 4.2 TDI za nejsportovnejsi model (i pres jeho famozni vykonove parametry, je to porad "jen" nafta), nebo jestli ma tech 800 Nm problem bezpecne dostat na silnici..

Celkove: :yes:
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2009 17:21
Re: Prvni dojem neni spatny
Já si myslím, že Audi by mělo přestat s těmi slogany o "nejsportovnějších vozech třídy". Nechápu, co s tím furt mají. Jde jim o design? Nebo o jízdu? Tak či tak, proč? Mně se Audi líbí takové, jaké je. Designově je to podle mě vyvážený mix sportovnosti a elegance. Samozřejmě u některých modelů je trochu víc toho, u jiného zas toho. Třeba nová A8 je podle mě na první pohled elegantní, luxusně zaměřený model, který je pouze doplněn dynamickými linkami. A výsledek, dle mého názoru, je velmi harmonický. No a co se jízdy týká - dobře, nejel jsem s žádným Audi, BMW, MB,..., ale nějakou dobu se již o auta zajímám a čtu různé testy z různých zdrojů a stihl jsem si už udělat nějaké názory. A jeden z nich také je, že Audi prostě není značka zaměřená jízdou na nějaké sportovní vyžití (jasně, něco jiného to je u R8, (R)S modelů,... já teď řeším hlavně klasické sedany jako A4, A6, A8) jako třeba BMW. Hlavní jsou bezpečné a komfortní jízdní vlastnosti a to, podle mě, Audi jde dobře (opět názor získaný pouze na základě čtení testů). A kupců má Audi opravdu značné množství, což bude zřejmě známka toho, že se najde dost lidí, kterým to tak vyhovuje. Tak proč najednou nějaké slogany o sportovnosti a jakási snaha něco měnit? Koneckonců - teď je to fakt jen takový můj osobní názor a netvrdím, že kdybych si vyzkoušel pár jízd s takovýmito auty, že se ten názor nezměním - velká, přes 5m dlouhá, luxusní limuzína přece není od toho, aby se s ní "řezali" zatáčky a závodilo na okruhu, tam jsou ty priority trochu jiné. Na sportovní vyžití jsou tu přece sporťáky. Ale říkam, to je jen taková moje domněnka. ;-)
Avatar - bubucci
1. 12. 2009 18:07
Thumb up
Já dávám :yes: Naživo bude budit respekt....
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2009 23:25
Re: Thumb up
To TANK taky bohuzel...
1. 12. 2009 21:28
audi jede do pekel, BMW kralem
dnesna generacia A8 je fakt krasna a po obrazkoch ktore tu mozeme videt aj stale ostane najkrajsou. Co ma toto cudo spolocne s limuzinou prosim Vas? Divny zadok, tuzerske diody, dizajn palubky a stredovej konzoly neprinasa nic nove..

BMW 7 je jasne kralem a audi urobilo veky krok vzad.

BMW 7 je najpredavanejsie vozidlo vo svojej triede a nim aj zostane, v BMW maju 3 roky pauzu, mozu ist na dovolenku lebo toto nema sancu... Najviac ma zaujala fotka zozadu ako ma na tych dverach to krasne TDI... Jak octavka kks...
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 21:30
BMW kralem
dnesna generacia A8 je fakt krasna a po obrazkoch ktore tu mozeme videt aj stale ostane najkrajsou. Co ma toto cudo spolocne s limuzinou prosim Vas? Divny zadok, tuzerske diody, dizajn palubky a stredovej konzoly neprinasa nic nove..

BMW 7 je jasne kralem a audi urobilo veky krok vzad.

BMW 7 je najpredavanejsie vozidlo vo svojej triede a nim aj zostane, v BMW maju 3 roky pauzu, mozu ist na dovolenku lebo toto nema sancu... Najviac ma zaujala fotka zozadu ako ma na tych dverach to krasne TDI... Jak octavka kks...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paninaro"
1. 12. 2009 21:39
Facelift nebo nový model
Tak nevím, zda-li jde o nový model A8 anebo už asi 4 facelift od 2/2 90. let...
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 22:32
Fajn.
Nová A8 se mi líbí - i když nejde o žádný velký designový převrat oproti stávající A8 - řekl bych, že hodně lidí (nezajímajíc se o auta) si je klidně splete. Více než exteriér - který mi připomíná větší A4 (zaujaly mě hlavně vydařené světlomety :-) ) - mne zaujal interiér, který považuji za velice luxusní (klidně by mohl konkurovat Bentley). Přimlouval bych se za ponechání původních klik u dvěří.
:-)
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2009 22:48
premium?
Nepopírám kvality Audi, nicméně je to výsledek geniálního marketingu. Předokolka (quattro z nutnosti) v luxusním segmentu? Sportovnost? Maximálně RS modely, ale zábavu zadokolek stejně neposkytnou, R8 je Lambo.... nicméně PR je plné obratů jako nejsportovnější, nejlepší.... aj aj. A k nové A8 - horší design už navrhnout nemohli, auto vypadá nafouknutě, okolo C sloupků připomíná Volvo S80 1. generace, jinak jde o A4, kterou někdo přefouknul. Interiér moc hezký, ale neviděl jsem ho v obrysech u nového Jaguaru XJ? Skutečně premium dnes zůstává pouze BMW a Mercedes.
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2009 23:06
Re: premium?
je to tak... to volvo s80 v tom rozhodně vidim, tim rozhodně nemylsim že by měli v úmyslu u audi opisovat, designery tam maj světový, ale prostě první část auta masivní a naproti tomu ta klesající ***ka s C sloupkem ala s80 nevim nevim...
1. 12. 2009 23:35
Nevim
Musim priznat, ze opravdu nevim co jsem mel cekat od A8. Auto jeto bezesporu solidni, ale jak jsem sledoval primej prenos z USA a poslouchal ty PR reci a pote videl novou A8 tak jsem byl trochu zklaman!

Nemluvim a svetlech ty jsou na vrcholu tridy, ale nejak si nemohu pomoc s bokem u zadni casti vozu! Mluvili o lehkosti ... a prave v tom jsem udiven, ze ta zadni cast je tak moc hranata!

Vsichni jsou tu uneseni, bezesporu protoze je to novinka a neokoukana... Ja si myslim, ze BMW 5 se povedlo mnohem mnohem lepe, nez A8 ikdyz je to jina trida a za jine penize.
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2009 01:07
nejsportovnější
Sportovnější než Quattroporte? Nenechte se vysmát... Shodou šťastných okolností jsem si byl projet Quattroporte Sport GTS a jsem zamilovanej... to auto je krásný, je dobře udělaný, ale jak jede, to je neskutečný... chová se jako malej hatchback (víš, Audinko, když se dá motor ZA nápravu místo PŘED nápravu, tak to i zatáčí...), přilnavosti má hafo, výkon famózní, zvuk kulervoucí (motor 4,7 l od Ferrari), kromě toho ticho jak v kostele... no... jsem zamilovanej... toužil jsem po S-učebně, pokukoval jsem po 7erovi... ale Quattroporte mě dostalo do kolen... ujel jsem s ním kolem 50 km a tlemil jsem se ještě 2 hodiny poté... P.S. kdo seděl v XJ, nemůže ho při nejlepší vůli zařadit ani do užšího výběru, pro mě to bylo zklamání desetiletí...
Rozbalit vlákno
1
2. 12. 2009 01:09
Re: nejsportovnější
jo a co je mi sympatický... vyčítali mu převodovku - vyřešeno - momentálně má nejlepší automat, se kterým jsem kdy v životě jel... v při pomalé jízdě heboučký, jak samet, při sportovní řadí excelentně a při brždění dokonce pomáhá podřazováním a kope si tam skvělý meziplyny, takže kromě efektivnosti je to i efektní...
2. 12. 2009 07:47
JAK MELA A8 VYPADAT...
Kde se ztratily koule konceptu z Detroitu? Kde je opticka lehkost karoserie, ktera ma sve pokracovani v konstrukci?

Uprimne, nebyt tohoto konceptu, me zklamani by nebylo tak velke jako ted, nicmene Audi si overovalo reakce klientu na ostrejsi design a nakonec skoncilo na pulce cesty, za sebe rikam: VELKA SKODA!

Porovnani s tvary, ktere snad budou vychozi alepson pro novou radu A6/A7 chystajici se na premieru v pristim roce vyznivaji v neprospech A8 - [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
2. 12. 2009 08:59
Re: JAK MELA A8 VYPADAT...
Ano, to je créme de la créme dizajnu Audi, pokracovanie toho najlepsieho trendu nastoleného radou 5. Vo svetle tohto konceptu skutocne A8 posobí mierne obycajne. Ale je to zase len koncept, uvidíme, aká bude realita.
Avatar - Plautus
2. 12. 2009 13:31
Re: JAK MELA A8 VYPADAT...
Úplný súhlas!
Pre mňa osobne nie je konečný dosiahnutý cieľ len obrazným zastavením na polceste, ale doslovne sa to prejavilo na nevyváženosti novej A8 (brnkanie na strunu kváziklasickej "aristokracie" s neprimeraným, premršteným, zovňajškom optiky, nie, to sa skutočne nepodarilo zladiť)...Sportback koncept je v tomto ohľade skutočne úplne iné kafe.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2009 13:39
ach ta zavist...
mne se teda docela libi, neni to samozrejme zadny sok, proste audi, ale podle me vypada dobre...
Rozbalit vlákno
0