Nová vlajková loď Audi má být větší, luxusnější a překvapivě i sportovnější. Nejnovější výsledek práce konstruktérů z bavorského Ingolstadtu se představil dnes v noci v Miami.
No tak ja teda nevim ... Pokud byl zamer udelat z toho nenapadny velky sedan co vypada jako prifoukla A4 a opticky to auto zmensuje tak se to povedlo na jednicku
NO docela hezký auto, ale že by sem z něho padnul na zadnici se Říct nedá. Interiér vypadá jako do teď, jenom s lehkýkm faceliftem a zvenku to samý, tak nějak se ty audiny podobaj jako vejce vejci, žádná designová pecka, spíš už okoukaný. ;-\ :-O
Celkom ma pobavila tá zmnienka, že preto je také veľké, aby
sa dobre predávala v číne >:D >:D. Čínske baby asi moc zábavi neužijú s tými svojimi... Apropo rozmery. Všetci majú plné huby emisných noriem euro 5,6 a čo ja viem čo, a pritom každý nový model je o meter dlhší a 150 kg ťažší ako jeho predchodca. To mi príde mierne schizofrenické. Ináč dizajn ma nijak neoslovil, to prvá A8 bola iné kafe! Ale neva, v Číne pôjde jak teplé žemle...
Čína je špecifický trh, oni si tam na velkých autách proste zakladajú, preto napr. v Číne vyrába predĺženú verziu S80, ktorý na iné trhy tuším vobec nedáva ;-)
Kdybych měl udělat pořadí podle sebe, vypadalo by v současnosti asi takhle: 1. místo Maserati Quattroporte, 2. Jaguar XJ, 3. BMW 7er, 4. Pamanera, 5. nová A8, 6. Lexus LS, 7. dosluhující A8 a poslední tradičně Mercedes-Benz S-Klasse.
Vím, že až A8 potkám poprvé někde na silnici, určitě se za ní otočím. Co ale také vím, že až jí uvidím podruhé, potřetí... řeknu si jen "Hmm Audi". Co má BMW 7 spolu s M-B "S" stejného? Osobnost a charisma... V nové A8 nic takového nevidím. Přitom Audi produkovalo pohledná auta, viz třeba minulá, teď už předminulá generace A8...
Souhlasím, už to pomalu začíná být nuda. Čekal jsem u nové A8 více odvahy. Korunu všemu nasazují zadní světla, A4,A5,A6 ? - co to sakra je za model? Technicky bude bezesporu na výši, ale design je pro mne slabota. Škoda.
No čekal jsem všelicos, ale tohle je spíše zklamáním. Tvar předních světlometů ve mě vzbuzuje vzpomínky na Koreu.. sám nevím proč .. profil pak částečně na "S". A vnitřní design světel? Kapitola pro sebe. Takže "7", XJ a S si mohou oddechnout. XJ tedy aspoň oddechnout po designové stránce.
A teď Vikingu do mě! >:-[]
myslim ze na zivo to bude urcite lepsie ako na foto, kde panamera u mna na zivo 0 bodou... a co sa tyka interieru.. myslim ze audi ho ma 3jice nemcov urcite najkvalitnejsi a najpohladnejsi
tak kazdej pes jina ves, to je jasny, ale za sebe musim rict ze jsem si z novy A8 na zadek sednul a uz tak dost hnusny BMW 7 se ted propadlo jeste o tri patra.
"Zvýšená inteligence těchto systémů umožňuje rozpoznávat komplexní situace a předvídavým způsobem poskytovat podporu řidiči." - Akorat tohle me docela desi, ale asi si musime zvykat
jasně říkal, že ho na audi sere, že zepředu nepozná o jakej se jedná model a De Silva by si tohle měl konečně uvědomit a přestat s tím vykrádáním sebe sama... :no: Poslední pěkná audi D3 je proti týhle obézní verzi B6 skvost ;-\
troska zacni rozmyslat nezaujato.. ;-) a to by malo viac ludi.. ved onic nejde, niekomu sa paci niekomu nie vzdy to bude 50/50 a co sa tyka techniky a kvality auta neni ocom. M-B by si mal brat priklad ...kde jeho lacne[niekedy iba posobiace..] materialy seru cim viac ludi..
lacnině působící materiály nejsou v prémiovém segmentu pouze problémem mercedesu, ale problém to je... tady hodnotím exteriér a tomu chybí noblesa, jakou má třeba právě ta W221 nebo jakou měla předchozí generace
Zvenku nudná nafouklá A4, interiér na jedničku. Nic mi to neříká, ale takhle bych to vyráběl bez podivných kreací, jen ty zadní světla mohly být zajimavější.
Ako tak cítam, asi som jeden z mála, ktorému sa nová A8 páci. Samozrejme od vlajkovej lode slúziacej na reprezentacné úcely tazko mozno cakat nastolenie dizajnovej revolúcie. Tvary sú... ocakávatelné v kontexte predoslých noviniek Audi, s vacsím dorazom na eleganciu nez sportovost. Len tie predné svetlomety budú vyzadovat trochu zvyku.
Interiér je uz iné kafe, tu nemá dovod na výhrady snád nikto. takto má vyzerat prémiový interiér, na nom sa prejaví kazdé investované euro. Uz na pohlad spickové materiály, kvalita spracovania a zlícovanie, opulentné sedadlá s uz na pohlad extrémne dlhými sedákmi a sirokými operadlami, palubovka jedna básen, dokonca aj ten volic prevodovky (ako jeden z mála dizajnových výstrelkov v A8) vyzerá zaujímavo; ambientné podsvietenie interiéru je velmi stýlové a neprekracuje hranicu vkusu.
Motory sú uz tradicne spickové, dalsie posunutie výkonu, 273 kW z atmosférickej 4,2ky je fantastický údaj (pri zohladnení úcelového urcenia auta, len pre porovnanie je to výkon 65 kW na liter, pricom preplnovaná 4,4ka od BMW má 68 kW/l), chvályhodné je i ponechanie V8 TDI navzdory ocakávaniam a na rozdiel od konkurencie.
Za seba teda hovorím: nový král triedy. :yes:
noo predne svetlomety nebudu v LED prevedeni v každej verzii,pozri obrazky su tam aj klasiky s LED linkou na denne svietenie,ak teda vidim dobre ;-) čo beriem ako velke plus je sice už klasicky zjav audi,ale ma to jednu velku vyhodu,že toto auto nebude starnuť tak rýchlo jak konkurencia,v jednoduchosti je krása,aj ked uznavam ,že nejake odlišenie sa od A4/A6 by sa tam pytalo.Interier sa dal čakať najlepši v triede tak vôbec niesom prekvapeny ,už som zvedavy na živé dojmi.Inak jednoznačne súhlasím kral triedy :yes:
Tak mě se nová A8 taky líbí. Asi víc než nová sedma, ale míň než Sko od MB.
Co mne ale zaráží je fakt, že 3.0 TDI budou dodávat jako předokolku, právě to, že 3.0 TDI má příliš velký Mk, tak je v A6 dodáván pouze jako quattro. Žeby to tady kapánek přiškrtili?
Zbytek vcelku souhlas. :-!
stačí ísť na to logicky (alebo čítať článok)...
u A6 je 3.0 TDI vrcholom dieselovej ponuky (240 koní, 450 Nm s quattrom), kdežto u A8 to bude naftový základ (204 koní, krútiaci moment zatiaľ neuvedený, bez quattra a 250 koní, 550 Nm, s quattrom). Pri najslabšom diesely ide o "ústretový" krok smerom k zákazníkovi a prvej cene modelu (efekt "OD", ktorý je myslím v tejto triede i tak nie príliš podstatný...). U toho základu predpokladám krútiaci moment na úrovni cca 400 Nm, čo je pri váhe na prednú nápravu (i prednom - predlhom - previse) zrejme v pohode únosné a pre všetky vyššie zmienené dôvody je tu i ponuka tejto varianty.
Osobne sa však prikláňam k MB S-classe a sedme od BMW, toto Au-to/di ma jednoducho nezaujalo poňatím exteriéru. Osobne z tej úvodnej fotografie, z predobočného pohľadu na zadné partie od B-stĺpika ďalej, tam vidím snahu o vytvorenie akéhosi Bentley efektu, a myslím, že sa to príliš nepodarilo. Ale tak ako vždy tvrdím: každému to, čo jeho je...
Ako píses, stací trochu rozmýslat. Priskrtená verzia 3,0 TDI bude mat dost obmedzený krútiaci moment (myslím ale, ze viac ako Tebou spomínaných 400 Nm), ale zato predpokladám vo velmi sirokom rozsahu otácok. Pri tak tazkom aute a motore nad nápravou tam ziadny zúfalý preklz kolies nehrozí a co sa týka prevodovky, predpokladám, ze ani pri tomto základe manuál nebude, takze otázka zátaze prevodovky takisto odpadá.
Uprimne jsem rad, ze jsem tesne pred pulnoci nevstaval kvuli premiere. Cekal jsem po poslednich modelech designovy skvost, lehke, jemne a dotazene tvary. Finalni vysledek je narozdil od nejblizsich konkurentu spise rozpacity. Nevidim zadny progres, posun, smerovani...
Technicky jde zajiste o absolutni hi-tech, interier je jednim slovem uzasny. Libi se mi navaznost na predchozi, velmi povedeny koncept palubni desky...to vsechno ano.
Celkove bych rekl, ze si hvezdari spolecne s vrtulenmotorwerke mohou oddychnout.
A8 SVE RIVALY VIZUALNE NEPREDSTIHLA, BA CO VIC, PODLE ME NEPREDSTIHLA ANI SVEHO PREDCHUDCE.
Ano i ne. Cekal jsem ciste a jednoduche tvary, ne retro na puvodni A8, nyni navic s obrovskymi previsy, ztratou lehkosti a vizualitou ozraly s kruhy pod ocima.
Nová A8 sa malo odlišuje od starej a staru A8 ma v SR každý vyholený, bezkrký, z hrubou reťazou okolo krku z falošneho zlata alebo vyššie postavený róm. A8 alebo Mercedes G sa stal kultovým autom všetkých vyberačou výpalného, alebo takých velkých privatizérov ktorý ledva skončili zakladnú školu. Toto je image velkých limuzín ako je A8 /BMW7,S klasse/ Tieto auta su určene na to aby sa majitel vozil na zadnom sedadle normalny človek si kupi auto o triedu nižšie alebo ked už tak aspon aby to malo štýl ako je to Maserati, alebo Panamera , alebo aspon Lexus, divne ze anketu vyhrava práve staré BMW7.
Divoký vývhod, alebo divoký západ - prašť jak uhoď. Doma by si našiel tiež dosť podobných príkladov... ;-)
Mimochodom, keď už Slovensko je divoký východ, čo potom Ukrajina?
U... co? >:D
Mimochodem, přejetím hranic se chování Slovenských řidičů striktně rozdělí na dvě kategorie, ti co jedou jak s hnojem (předpisově) a ti, co jedou jako prasata. Vepřový hlavy většinou sedlají velké drahé káry, kterým nejde vidět do interiéru a vsadím se, že s sebou vozí celej arzenál.
Som niekde na polceste medzi "prasaťom" a prekážaním na ceste. Nemám drahú káru s arzenálom a hrubý krk s polkilovou reťazou, ale zas ani žiguláka na ktorom by som vozil hnoj... >:D
Na první pohled zklamání, na druhý... vystřízlivění. Není to zase tak špatné, hrátky s osvětlením interiéru, pozitivní zprávy o motorech, konzervativní evoluce z venku. Co jste čekali, nového apoštola ;-)? Mě prosím zabalte jednu 535i... nejsem Číňan
Mnozi cekali klasickou vyvazenost a la posledni modely Audi. Interier je prekrasny, o tom zadna.
Btw. na strankach Audi se opet pise o "nejsportovnejsi limuzine tridy". Proboha, nezazili jsme uz neco podobneho s A4?
Nezabudni, ze pokrok nespocíva v nahradení nesprávnych vecí správnymi, ale menej nesprávnymi.
V tomto duchu je nová A4 najsportovejsia... A4. ;-)
Obdobne to bude i s A8.
Me to prijde zvenku desna nuda. Kdyz si srovnam 2 cerstve premiery v premiove tride - nove BMW 5 a Audi 8 tak je to dobry kontrast designove invence a impotence. ;-\
Nuda... ono to bude majestátní auto, s těmi LED světly a na hezkých kolech. Audi evidentně nechtělo nic riskovat, je to taková hra na jistotu. Majitele bude reprezentovat dobře, jezdit se s ní bude taky dobře, pokud tedy nezvolíš variantu s pohonem předních kol.
V dobe, kdy i mastodont typu X6 umi jezdit velmi dobre neni duvod neverit, ze bude A8 spatna. A8 je velky kus auta, je impozantni, vetsina se za ni otoci, ale malokdo znovu a se zalibenim v oku.
No mozno je to i východiskami: 5er kazdý porovnával s odporn..., no pvedzme nevzhladnou 5 GT, preto budí klasicky elegantná 5ka sedan nadsenie.
Na rozdiel od toho stará A8 bola vyvázené elegantné auto, ktoré sa v rámci nastoleného dizajnu nemalo moc kam posunút. Preto posobí nová A8 rozpaky. Som presvedcený, ze tie min. 50% jej súcasných kritikov o rok prejdú. Luxusná limuzína nemá budit nadsenie na prvý pohlad z módnych tvarov, ale má i po rokoch posobit elegantne a neurázajúco.
Eleganci klasickych tvaru a peknych zadnich svitilen kazi bohuzel neadekvatne hranata optika LED svetel a patvar nasavacich otvoru v prednim narazniku. na nektere veci se da zvyknout, ignorovat je, nebo akceptovat, ale hezci nebudou ani s odstupem casu.
Nová pětka a invence? Jde o návrat ke kořenům designu BMW. Pro mě takový krok zpět. Místo toho, aby navázali na Bangleho designový směr, vrací se k tomu původnímu. Nová pětka toho má víc společného s tou starou E39, než s Bangleho E60. ;-)
S tim, ze je to navrat ke stylu E39 souhlasim. V to jsem i doufal po te co vypustili E60. S odstupem casu jsem i design E60 ocenil. Ale na co by chytali zakazniky kdyz ne na zmenu? :-) Treba v nejake dalsi generaci budou lakat na pokracovani a la E60. ;-)
Možný je všechno, ale moc tomu nevěřím. Bangleho uklidili, aby jim do toho už nežvanil a žádného velkého vizionáře, který by dokázal přesvědčit představenstvo, nemají. U BMW jsou taky konzervy...
podľa teba je 5GT výsledkom "konzerv"?!? nemyslím si, ale pravdou je, že design BMW a Audi je neporovnateľný, je to nebe (BMW) a dudy (Audi), bez ohľadu na pôsobenie Banglea (pričom ním nastolené prvky pretrvávajú i v najnovších modeloch, len možno nie tak okato)...
No nie som si istý, ci vela ludí takto jednoznacne hodnotí dizajn BMW a Audi. Pri BMW je nová 5ka podla mna jediné pekné auto (nerátam sportovú Z4), kdezto u Audi sa stotoznujem s takmer vsetkými novými kreáciami (osobitne A5 Sportback je podla mna to najkrajsie, co bolo toho roku pustené na trh). A ako píses, kontroverzná 5 GT je este idea Banglea.
nech to nikto nechápe zle, ale dizajn Audi vnímam ako prvoplánový gýč, áno, musím uznať i mne sa niektoré Audiny páčia, čoho príkladom je Tebou zmienená A5 Sportback (celkovo sa dá o rade A/S5 povedať, že vyzerá snáď najsvižnejšie a najsviežejšie), ktorá ma zaujala aj naživo (nielen pre dizajn, ale i fajn úžitok pre rodinu), taktiež sa mi celkom zamlúva Q5 (uprednostnil by som však menšieho konkurenta, X1 od BMW), ale ostatné modely ma za srdce neberú a sú pre mňa veľmi rýchlo opozerané...BMW nie je tiež dizajnovo bez chyby, ale keď si človek všíma detaily, tak zistí, že na tých autách je stále na čo pozerať, tie linky pohladia moje oči pri každom pohľade, pri každom obzretí sa za modelmi od BMW...každý sme iný, Audi nepospájalo tie štyri kruhy až tak zle, no pre mňa osobne sa dizajnovo lepšie točí vrtuľa z Mníchova ;-)
to, že dizajn Audi majú všetci za cielené cizelovanie "niečoho" po dlhé roky, neznamená, že na mňa nemôže pôsobiť prvoplánovite, stačí sa pozrieť napr. na "optiku"...zase dám do pozornosti optiku BMW a Audi, ktorá je podľa Teba prvoplánovitejšia?? a podobne sa dá pokračovať až k linkám karosérie...nemusíme sa v tomto vôbec zhodnúť, my dvaja sa zhodneme málokedy, ale práve o tom to je, čo človek, to názor...
Kľudne ma môžeš považovať za nechápavého i naďalej...podobne, ako na autá, si tiež tvorím svoje názory i na ľudí ;-)
Význam slova, které si použil, je jiný, než si asi myslíš. Buď zkus použít pro své vyjádření slov, kterým rozumíš, nebo se přestaň divit, že nikdo nerozumí tobě.
Jedna a jedna jsou dvě, i když si budeš myslet a hlásat něco jiného. ;-)
Beriem to tak, že sme len ľudia...sú medzi nami ľudia jednoduchší, ale tiež vnímavejší...
Nemienim sa hádať, no nemám dôvod meniť svoje písané slová, mám pre ne svoje argumenty, s ktorými ty súhlasiť nemusíš...moje názory v diskusnom fóre neformujú iní...viem zatiaľ prísť k vlastným záverom. Páči? Nepáči? Tak je to nakoniec i s tým dizajnom...
Asi si to nepochopil. Snažil jsem se ti vysvětlit, že "tráva je zelená" a zelená bude i tehdy, když ty budeš psát, že je "červená" a mít pro to nějaké své "argumenty".
Konkrétne tu beží o dizajn novej A8, ktorý osobne považujem (a mám na to svoje právo, napriek iným názorom kecálkov tvojho rangu) za prvoplánový. Pre mňa prvoplánová optika svetlometov, profil zadnej časti karosérie, tvar nasávacích otvorov v nárazníku...pritom sa Audi snaží vyzerať dospelo (i vyspelo) aj vďaka týmto prvkom. Profil zadnej časti neladí k automobilu ako celku a akési chcené priblíženie sa k Bentley považujem za neopodstatnené, a nevydarené hranie sa na aristokrata (to sú iné vody, v ktorých Audi plávať nemôže), ku ktorému skutočne nesedí cirkusantská optika...za triezvou (a chladnou) eleganciou predošlého modelu, nový model zaostáva a zvonku je to "šapitó"...takto vidím exteriér ja a pohľad iných môže byť odlišný, tvoj problém je, že neakceptuješ názory iných a prechádzaš do neopodstatneného útoku a k slovíčkareniu. To, čo môže byť pre teba dokonalé (prepracované), môže byť pre mňa prvoplánové, nedotiahnuté a nezvládnuté (resp. zvládnuté nezdarne).
Máš pravdu, moja slovná zásoba sa neobmedzuje na ukážkové vystavovanie svojho ega, ako je to v tvojom prípade, takže by si na tých (svojich) medzerách skutočne mal zapracovať.
Dlouhé bláboly, ale uniká ti podstata. Význam slova "provoplánový" není to, co tu prezentuješ a popisuješ, tak to konečně zkus pochopit. Zabedněnče. :-!
Pokud tvůj mozek není schopen zpracovat definici výše uvedeného slova, nejsi schopen diskuze na úrovni.
PS: Uveď sem význam slova "prvoplánovitý" tak, jak je uvedeno ve slovníku. Možná poté pochopíš co tu píšeš za nesmysly. :no:
Moje pohnútky pre použitie toho termínu som bez problémov vysvetlil, len ty máš problém s chápaním (zrejme nielen) písaného textu... Máš klapky nastavené na jednu úroveň.
Zjavne ti uniká význam slová "zabednenec", ale kľudne si ho môžeš dať ako prezývku, pokým to ovšem nie je už tvoje priezvisko.
Bohužel ty tvoje pohnůtky vychází z nepochopení významu slova. A to nijak neokecáš.
Jak už jsem napsal, když je tráva zelená, tak se to bere jako axiom. Ty tady prohlašuješ, že je červená a snažíš se ten nemsmysl obhajovat. Z podstaty věci pravdu nemáš a ani ji mít nemůžeš.
Dokud nebudeš schopen rozeznávat obecně uznávaný význam slov, budeš tu jen k smíchu.
PS: Pokud si za tím pořád stojíš, měl bys podat návrh na změnu významu slova na Jazykovedný ústav L. Štůra. A možná, až se ti vysmějí i tam, tak možná potom pochopíš své vlastní pokrytectví a hloupost. A to jen možná. :-!
každý máme svoje oko, ešte aby sa mi páčila Tvoja dceruška >:-[]
postav vedľa seba X5 a Q7...
3ka po facelifte opeknela i ako sedan, no pravdou je, že kupé zostalo v tejto rade neprekonané, to je jedným z "najčistejších" BMW...predpokladám, že nová 5ka bude veľmi dobrým kladivom na MB E-classe a dosluhujúcu A6...
stačí sa len lepšie zapozerať a každý pozornejší jedinec si všimne, že Bangleho podpis zotrváva i v iných modeloch, nielen v 5GT...to som spomenul iba ako najvypuklejší príklad antikonzervativizmu, ostatné modely sú konzervatívnejšie (príkladom je i nová 5er), ale Bangleho rukopis tam je vidno i naďalej, i keď už okresaný, no Bangle bol tým, kto bezpochyby nasmeroval BMW do nových dizajnových vôd...
No je to dobře, protože si zabřednul do něčeho, kde si se ztrácel.
Ano, pár věcí od Bangleho je použito i na nových modelech. Pro mě to byl velký vizionář a úplně odvrhnout jeho odkaz by bylo škoda. Nicméně v nových modelech je jasně patrno, že nenavazují na styl Bangla, ale vrací se více do minulosti. Tedy jasně ke konzervativismu.
kde som cúvol?!? vo svojich názoroch nezvyknem zaradiť "R"...iba som zopakoval svoje slová, resp. uviedol ich na správnu mieru pre (možno) menej chápavých.
S tým posledným odstavcom súhlasím tiež iba čiastočne, pretože bez Banglea by sa zrejme nedostali tam, kde sú dnes = správny (vyvážený) mix odvahy a konzervativizmu, a aj práve z týchto dôvodov mi v súčasnosti najviacej lezie pod kožu práve BMW.
Dnes jsem zůstal civět hodinu a půl na slavnostní premiéru v přímém přenosu. Kromě komentářů ,,artdesignerů" ala marketing Apple jsem byl poměrně spokojen. Nikoliv však z uvedení auta.
Nová A8 se podle mého nepovedla. Teda ona se povedla, ale každý asi čekal více emocí než současná verze. Současná verze má silnou osobitost, ale co S class a 7er? S Class je v porovnání s ostatními v podstatě dědeček, podle mne však stále nejluxusnější a kdybych byl > 30letý, vůbec bych o konkurenci nepřemýšlel.
Za to ta 7er, jo, to je něco i pro nás, mladý týpky. Interiér skvost, motory brutalita a ten design... hmm, nejsvěžejší práce, ladné křivky, ze kterých se může mnohým z nás stavět vercajk v kalhotech.
XJ bude klenot, motorově asi průměr. Kdežto prestiž a pohodlí, to tam bude jako v S class.
No a co ta A8? Nějak jí nemůžu zařadit ani mezi klidnější řidiče, ani mezi mladé rozjívené, ani si v ní nedokážu představit poslance, jak si nechává vozit zadnici. Vždyť už to nevypadá tak majestátně, je to nafouklá A4 :-( kde je ta maska, ze který šel strach? Obrovská kapota ukrývající W12? Ta tam...
Audi stvořilo kvalitní auto, po střechu naplněné skvělou technikou a technologiemi, ale po stránce designu, tam u mně naprosto selhalo.
Někdo výše napsal vlastní žebříček hodnocení, dle mne je to takto:
1) 7er - motory, interiér, exteriér
2) S class - prestiž, značka, interiér, exteriér
3) XJ - ačkoliv bych měl menší nedůvěru, volil bych raději než A8
...
10) A8 - víte proč
Ano, být to facelift, tak je téměř dokonalý. Ale na novou generaci po osmi letech jsme myslím všichni čekali větší posun. To neznaméná, že A8 není pěkné auto, jen očekávání (aspoň moje) byla dál - čekal jsem větší posun, ze kterého se pak budou inspirovat další modely.
Exteriér je opravdu určité nenaplnění očekávání..., za to u interiéru to vidím právě naopak, tam je vidět, že i evolucí se dá (v některých ohledech) lehce (o něco) "předběhnout" konkurence...
Interiér rozhodně palec nahoru, to je jedna z věcí kterou prostě umí audi na jedničku. Z exteriéru už tak nadšenej nejsem... na první pohled opravdu jenom přifouklá A4. Přitom do B sloupku se mi zdá všechno v pořádku, ale od té chvíle dál dozádu se mi zdá to auto oproti přední části málo masivní... při pohledu z boku se mi na tom něco nelíbí( možná mi záď a okýnko v C sloupku evokuje minulou V S80 která se mi taky nelíbila)
Bohuzel, cekal jsem vic. Takhle je to jenom dalsi bezpohlavni Audi bez naznaku charakteru. Interier je OK, technika urcite taky, ale design je klasicka koncernova nuda a sed. ;-\
Tak to ja bych rekl, ze se mi zda z celeho portfolia modelu nejhorsi, dokonce i Q7 po FL vypada dobre. Tady tvarove nepovedene LEDky mely zrejme zachranit chybejici charisma a dlouhodobe naschopne preslapovani Waltera da Slívy.
Interiér je krásný, dokonce i krásné dřevo, které nebývalo zvykem. Ovšem co je naprosto katastrofální jsou různé blikací, svítící doplňky. Spíše to vypadá na kolotoč, než na auto.
Asi tě zklamu, v autě nic nebliká ani nijak zvlášť nesvítí. Jde o luminiscenční osvětlení, tedy nevtíravé a příjemné světlo. To jen na fotkách, kde upravili dobu expozice, aby to vůbec bylo vidět, to působí jinak. ;-)
Pridávam sa k názoru,spredu sa mi 8sma nepači,zozadu už klasicky
u AUDI dobrééé...Neviem,ten ´neforemny´ prvok v svetlách mi osobne pripadá rušiví.
Vskratke,čo do dizajnu mi určite pripadá krajšia ´súčasná´ pomali odchazdajúca generacia A8 /S8 :D/
alebo aj taká ´predošla´gen. BMW 7klasse :-!
Motorizácie su tiež štandartne dobré a vyselektované rovnomerne.
Myslím,že ale postavia aj niaku najvyžšiu verziu,uvidíme,čilen tak zabudnú na W12 6.0 či V10 FSi >:D
Na to mají ještě čas. Designová revoluce přijde až v době, kdy každý člověk bezpečně identifikuje Audi podle přední masky (ne kruhů), siluety, zadní partie. A mluvím tady o běžných lidech, nikoli o zdejších autonadšencích, kteří i v tmavém tunelu poznají model auta, kterému nesvítí světla. :-!
Tolik kritiky by se nevešlo ani do fábie. Jezdil vůbec někdo z vás nějakou chvílku v AUDI A8 ? Víte o čem tu diskutujete. Ohnout různě plech to je asi jedna stránka věci, každý na krásu má zaručeně svůj názor, ale jízdní vlastnosti = bezpečná jízda, to je asi věc jiná. Začal jsem z německých aut Golfem 3, přes Passata 1.9TDI 1997, Audi A6 2,8 2000, A8 3,3TDI, ale až A8 4,2TDI 2006 mi vlezla pod kůži. Jeden chce manuál, druhý automat .- nová osma je pro mne prostě nádhera. Málo kdy běžím vedle auta, spíš sedím a řídím, tak mne zajímá spíš co je v ním, než na ní. Ale vytknout nedokážu nic. Kupte, odzkoušejte a až potom kritizujte a urážejte. Zkrátka jsme v česku. Osobně si myslím, že každé auto má svoje kouzlo a užitkovou hodnotu. Já myslel, že diskutovat se dá i o různých technických vychytávkách, ale toto - kluci zamyslete se - je demokracie, nikdo vám nenařídí si jí kupovat. Já se těším :-)
Souhlasím, exteriér sice není na zvláštní vyznamenání, ale interiér by si v některých ohledech "zasloužil" rozsáhlou diskusi mnohem víc, než "jen" kritika evoluce exteriéru...
V několika ohledech totiž interiér nastavuje nová měřítka i v rámci této třídy... ;-)
Tak s tou spotřebou nevím, škodylak jezdil bez problému za 8,5-9 a parkování mnohdy vyžadovalo mít nazvedaných pár stovek kg. ;-)
Občas potkávám po Brně jednu zlatou osmu a kočíruje jí taková křehká moc pěkná mladá paní. :-)
Jasně, jsme v ČR, o tom žádná ;-) Ale zkus se taky podívat i na diskuze na serverech s koncovkou ".de", čili z domoviny A8.
Navíc, zatim tady nikdo neřekl, že A8 je krám, propadák, příšera. Z převážný většiny to zdejším dikutujícím připadá jako technicky špičkové, nicméně "čímdálvíc nudnější variace"... U vozu na několik milionů, očekávám, že bude mít svoji tvář a ne, že to bude princezna "v myším kožíšku"
Nikdo tu neurazi, pokud jsem si vsiml, vetsina tu pouze pise svuj nazor. A pokud se nekomu neco nelibi, pak asi tezko koupi...nebo ty to snad delas jinak? Ty "jsme v cesku"
Teda vážne je to nové...? Však toto, len v inom odtieni vidieť na cestách bežne...Alebo nie...? :-O
Podľa mňa ani nevyzerá športovo, ani trochu - skôr obludne a ťažkopádne, široké jak autobus, obrovské previsy...zbytočná megalománia.
Interiér naopak vyzerá lákavo, k nemu len jednu poznámku - ten v sedmičke sa mi zdal predsa len krajší a dotiahnutejší...
Přidávám se ke skupince, které se nová A8 líbí :-)
Exteriér - pro mnohé možná sklamání, pro mě naopak. Ono je to možná také tím, co kdo očekával. Já rozhodně od Audi nečekal designovou revoluci, ale jen evoluci, která se přesně dostavila. Myslím si, že designéři Audi opět velmi dobře zvládli navázat na vzhled minulé generace, ale přitom mu vtisknout mladistvější rysy. Naprosto souhlasím s Iudexem, že A8 bude opět velmi pomalu stárnout. :yes:
Interiér - tak to je opravdová paráda. Pro mě jednoznačně nejhezčí interiér ve své třídě. Toto Audi, podle mě, umí dokonale.
Nejsou tady sice zatím údaje o hmotnosti, ale na worldcarfans píšou, že A8 si ponechala stejnou hmotnost a je(bude) výrazně lehčí než třeba S-klasse nebo 7-er.
Závěr - dle mého názoru se Audi povedl opět velmi dobrý krok a A8 bude velmi silným konkurentem S-klasse, 7-er, XJ.. Vybírat teď auto luxusní třídy, to podle mě není lehký úkol. Jak 7-er, tak S-klasse, tak nové XJ i A8 jsou krásné a velmi povedené vozy a s výběrem kteréhokoliv z nich (i třeba Lexus LS, ten se mně ale tolik nelíbí) neudělá člověk chybu.
Takže dnes nejen Bravo Audi, ale také Mercedes-Benz, BMW, Jaguar. Je to opravdu radost, podle mě, dívat se na zástupce těchto značek v luxusní (5-metrové) třídě. :-)
Zato, že Audi nešlo ve šlépějích Mercedesu a BMW si zaslouží :yes: Konečně tu totiž máme limuzínu, která na rozdíl od svých úhlavních konkurentů nepůsobí vůbec okázale a ani trochu vulgárně. Prostě nenápadná, diskrétní limuzína ve své nejčistější podobě. :-)
Zato, že Audi nešlo ve šlépějích Mercedesu a BMW si zaslouží :yes: Konečně tu totiž máme limuzínu, která na rozdíl od svých úhlavních konkurentů nepůsobí vůbec okázale a ani trochu vulgárně. A to se mi líbí. Prostě nenápadná, diskrétní limuzína ve své nejčistější podobě. :-)
Možná i ano, ale co tam pak dělají vpředu ty "nenápadné, diskrétní" LED diody..., tím neříkám, že jsou úplně špatné, ale k té "tvojí" "filosofii zrovna moc "nejdou"... ;-)
Vypnout? Ty tam přece nejsou na ozdobu, čím pak budeš svítit, blikat apod. Ale mě osobně nějak zvlášť nevadí, jen nejdou příliš k té diskrétnosti a nenápadnosti, aspoň ne v současné době...
Vypnout jdou, vyndanim pojistky, pripadne uderem kladiva. Navic jestli jsi si nevsiml, jsou na obrazcich dve verze, jedna s dennimi svetly LED, druha s plnohodnotnymi LED svetly jako u Lexusu LS600h.
Lexus LS 600h nemá plnohodnotné diody, jen denní svícení a tlumené jsou z LED. Dálkové jsou projektory. Až Audi R8 má za příplatek pouze přední diodové světlomety pro tlumené i dálkové. A ted to přebírá A8. Paradoxem je, že dálkové xenony v testu R8 (Autobild) svítily lépe než LED. Ten příplatek asi 100tis Kč je zatím zbytečný.
Hm, pokud by to tak bylo, tak to by bylo něčo teda... Ale jak již jeden psal, diodový lunapark, trefné >:D >:D >:D >:D >:D >:D:yes::yes::yes::yes::yes:
Vezmene to pekne po poradku ... Zakladni verze je podle me nataceci bi-xenon, tenka vlnka v dolni casti je LED-DRL, nad tim blinkr (obycejny s zarovkou) a jeste o neco vyse odbocovaci svetlo (taky pouze zarovka). Priplatkova verze je pak diskutovany Full-LED, kde tenka vlnka dole je opet LED-DRL, zde kombinovany s LED blinkrem. Nad tim je potom "siroka" vlnka s LEDkami potkavaciho svetla (10xLED s predsadkovou cockou). Nahore je dalkove svetlo ve tvaru trojuhelniku a nekde kolem by jeste meli byt LEDky pro funkce jako cornering light a highway light, ale na fotkach to moc nejde poznat. Osobne se mi design potkavaciho svetla moc nelibi. Zastudena (tedy nerozsvicene) to bude vypadat divne. Ale asi nebylo jednoduche skloubit designove prani s technickym resenim. Nicmene to neni prvni FULL-LED svetlomet v audine, ten se montuje od leta 2008 do R8. A podle me je mnohem povedenejsi, i kdyz uvnitr nema integrovanych tolik funkci. Priplatek za tuhle srandu je myslim kolem 3500Euro, u nove A8 to bude asi podobne.
už sem přišel na to co se mi na nový a8 tak nelíbí.... dělá to ta boční linka pod okny... od B sloupku se opticky svažuje dolu až na konec kufru a působí to na mě silně páprdovským dojmem:), možná jako staré jaguáry XJ, nebo starší sonata... prsotě audi by mělo být nakrčené a né shrbené!!! ( teď sem se 5 minut koukal na fotky předešlé generace a8 a pak přepnul sem, aa je to tak... starší generace působí masivněji, majestátněji... má jak to tak říct pořádnou masivní prdku. )
přesně.. taky mi příjde že nová A8 je z půlky jen velký facelift... interiér naštěstí zůstal v podobném duchu jako u předešlé A8... konečně se změnila hlavice automatu která už v současné A8 vypadá staře, nepatřičně a je nesmyslně vysoká... krásné určitě bude podsvícení interiéru, super technologie, vychytávky... materiály... zpracování... určitě očekávám lepší utlumení vibrací nafty než u současné A8 ale ten venkovní design šel prostě dolů... čekal jsem výrazně agresivní čumák (možná volný prostor pro výrazné odlišení S line a S8?) a jak píšeš ty ten zadek mi připomíná aristokratické staré rollsy co mají do směru designu modelových řad audi dost daleko... navíc zadní čelo je jen přefouknutá A4 a spolu s tou boční linkou mi nějak silně připomíná 4-dvéřovou A5.. A8, BMW 7 mercedes S vždy defaktos příchodem nevé generace určjí směr designu levnějších modelových řad čímž se podle mě zaričuje taková prestiž této třídy... audi přišlo s A4, A5 a teď s A8 která nepřináší naprosto nic nového co se designu týče... nicméně musím říct že co se týče čtyřdvéřové A5 je to k smíchu protože je to nesmyslné auto.. naprosto přebytečný model který se nijak neliší od A4 sedan až na bezrámová okna a trochu pozměněné linky zadku si v reálu ani nevšimnete... škoda... A8 by měla být pomineme-li bentley výstavní skříní VW... pokud jsem dobře informovaný- největšího uskupení automobilek na zemi...
Budu opakovat přispěvek z jineho tematu. "Bože to je tlama i ten pes ma lepši". Pro pamětniky NASTRAHY VELKOMĚSTA. >:D Peugeotum jsou tlamy docela často vyčitany a AUDI to asi nějak inspirovalo. Ale jinak se mi nova A8 libi ikdyž přednost bych dal pro mě ještě libivějši 7 od vrtule.
Tak samo že maska navic ja s tim problem nemam ani u frantiku jen se mi u audin opravdu nelibi ikdyž to neni jen jeji problem to vlastni kopirovani a jejich zhoršena identifikace v ulicich pro běžne autonadšence. Ještě k těm "tlamam" kde u A8 je to v klidu a jako celek zpusoby mnohym zvyšeni tepove frekvence ale u te A1 je to přimo hruza a pusobi to jako cesta do pekel.
....přesně to jsem čekal. Diamant, který ještě více vybrousili. Přesně to je ono. Uvidím, až na živáka. Vím jen jedno. Z fotek audi nic moc, standart....atd. Ale přijdeš blíže a blíže a až po usednutí za volant na "Místo pro řidiče"....Jeden krásný pocit elegance, luxusu, dynamiky, krásy. Audi je v tomto mistr. Už se těším na setkání.... Audi opět :yes::yes::yes::yes::yes: jinak Diody na a6 taky na fotce působí kočkovsky....ale ve skutečnosti dělá z auta žraloka.
Kouknu z vokna, a před barákem vidím RS6ku, no je to nádhera když ji člověk vidí v pohybu, diody jen podtrhují výraz a ten zvuk motoru, to je jako bublající vulkán. :-!:yes:
ty diody na fl A6 vypadají dobře snad jen na RS6 kde je to auto dost rozkročený a tak nějak to aspoň ladí ale když vidím naprosto řadovou A6 tak ta rovná čára pod celými světly je kýčovitá, občejná jako by pod staré světlo někde nalepil pásek diod z obchoďáku...
Tak ji tu máme, uhrančivou, čarokrásnou kněžnu silnic :yes:
Pokud je S-Klasse vrcholnou definicí designového umění, definicí, kterou každý čte, ovšem nikdo nedokáže opsat, pokud je (doufejme) BMW 7 jen generačním designovým přéšlápnutím na místě, je nová osma přesně tím, co svět velkých aut nyní potřebuje. Potřebuje zklidnit. Zklidnit především zvenku. A to se naplnilo dokonale. Vysoce elegantní karoserie, těžící z mistrovsky skloněného "C" sloupku, nejkrásněji vyklenutá střecha ve třídě, záď z rodu terminátorů, takže jen zbývá k lehké diskuzi přední maska, která ovšem zůstat musela, neb to je AUDI markanta.
Trochu rozhozený jsem z toho světelného kina a z možná přespříliš panovačného, přísného pohledu. Tohle naživo ale určitě zjemní obě boční vyklenutí přední kapoty, která budou jistě stylotvornou parádičkou přídě audiny.
Uvnitř... no to je láska na první pohled. Passatovské důsledně horizontální linie k nimž se v ležérním sklonu pozdvihává střední panel.
Hliník, vzduchy, špičkové materiály, špičková ergonomie, špičková jízda, špičkový design. Ideální místo pro platinového eurodrzka se solidně designovaným mozkem a solidně designovaným... kontem.
Totiž do třídy těchto aut se nepropadá sociální sítí. Tato auta se vyrábí výhradně pro ty, kteří s nimi jezdit chtějí. Teď jde jenom o to, zda ty si vybíráš auta, s nimiž jezdit chceš, anebo jezdit musíš...
Poprosím ťa, odpovedz i priamo na všetky moje otázky.
A pozri sa na ten zadok. To auto vyzerá akoby malo zadok skosený, odrezaný a potom mu nejaký prilepili.
A tá bočná línia je nejako čudne nízko, zozadu podkopáva dynamický výzor auta a zboku je až príliš ostrá.
Nezdá sa ti, že auto má tieto chyby na dizajne?
designové chyby tam sú (no na cestách je asi málo áut, na ktorých by sme chyby nenašli) a nemusíme sa o tom príliš prieť, webpaja popísal i pár prvkov na karosérii, ktorých sa tie "prešľapy" týkajú...
O tom to je, každý má svoj názor na každé auto...a napriek tomu sa môže stať, že pri niektorých modeloch sa pohľady stretnú, tak ako sa naše pohľady stretávajú u S-classe. Z hľadiska exteriérového dizajnu je z nemeckej trojky, pre mňa, najvyváženejšia.
S class si drží svůj standard, každou generací posunuje design dále a je celkově vyvážený. Pro mě je to jednička, i když osobně Mercedes nemám nijak v oblibě, jeho kvality uznat bez problému dokážu. :yes:
Prosím tě, co si mám představit pod pojmem "chyba v dizajne"?
Má moje Multipla "chybu v dizajne"? Podle mě ne, podle mnohých ostatních ano... Má Rumstr tuto chybu? Podle mě ne, podle mnohých ano. Má Superb divnej zadek? Pro mě ne, pro mnoho diskuzních kvíčal ano. Líbí se ti třeba nová Laguna kombi? Mně se z ní chce grcat, někdo si to koupí...
Bavme se na úrovni líbí-nelíbí, ale "chyba v dizajne"??? ;-\
Me se z audin libi s primhourenyma ocima jen A5 a Q5, rozhodne to neni moje oblibena znacka. Tahle A8 se mi ale zda povedena prave v tom, ze do tohoto segmentu vnesla aspon designove nadech "sportovnich" proporci, cimz tak trosku leze do zeli sedmickovemu BMW. No, uvidime na zivo ;-)
Překvapivě musim souhlasit...na zadku se mi nelíbí to boční svislý seříznutí, který ještě víc umocňuje spára karosářských dílů...plus hrana víka kufru ala Q5...Tak trochu jsem čekal, že osma, vrcholný model Audi, bude diktovat novej směr, že s jejím příchodem příjde alespoň malý designový "boom"...Proti interiéru ovšem nemám výhrad
V anketě jsem hlasoval pro S klasse...
Audi modelem A8 vyvratila svou pozici tvarove konzervativni, ale stale a pohledne znacky. Mozna bude vnimani A8 nazivo o neco pozitivnejsi, ale z meho pohledu na oba sve nemecke rivaly ztraci. V zasade mohla uzasnym zpusobem tezit z vyrovnaneho designu predchudcu, presto toho vyuzila jen castecne, predni cast nachazi sve podobenstvi spise v risi zvirat a o zadne lichotky se nejedna. To, ze jde cerpat z minulosti a zaroven byt navysost moderni a lespi nez konkurence je videt v interieru. Ten je vpravde krasny a je uzasne mit natolik odlisne konkurenty. Neda se nevybrat...
BMW si svou revoluci odbylo a muze z ni tezit dalsich x-let, Audi ji nepotrebuje, jen musi drzet svoji linii a styl. To se u nove A8 nepovedlo. Tesim se na FL!
Vždyť ta osma je dokonale stylová. Nezapomeň na tu její velikost, naživo to bude velmi působivé. A pak, ten design je prostě elegantní a suverénní. Souhlas s vnitřkem, to je fakt žrádlo.
Jak mam rad ostatni modely Audi (co muzu napsat jineho :-) ), tak mi A8 neprijde pritazliva. Sedet v ni bude pozitek, ale blizit se k ni zepredu by bylo pro me tristni. Kral tridy stale nosi hvezdu na cele a pro me nejpritazlivejsi a neformalni zustava sedma.
Tak ony ty negativni nazory na novou A8 převladaji nejen zde a podle mnohych udělalo AUDI krok zpět a ulehčilo tim cestu zbyle dvojci z DE. Každopadně tohle prověři trh a drtiva většina z nas to muže jen sledovat. Za mě je to taky jasnych 7 kuli jako v sarajevu. :yes:
no musim suhlasit, takto ma vyzerat honosna limuzina, ma vzbudit dojem nedobytnej elegantnej rakety..S klasse vyzera moc sportovo a 7 cka, je zasa moc nesymetricka..ako si napisal, skludnit...aj ked dizajn nieje nijako prevratny a vystredny, dokonca je znami z nizsich modelov..ale to aj tak nevadi, lebo vo mne vyvolava klud, a harmoniu...proste elegancia..paci sa mi prepracovany kazdy detail a svetielka mam rad..moj nazor
to, že dizajn Audi majú všetci za cielené cizelovanie "niečoho" po dlhé roky, neznamená, že na mňa nemôže pôsobiť prvoplánovite, stačí sa pozrieť napr. na "optiku"...zase dám do pozornosti optiku BMW a Audi, ktorá je podľa Teba prvoplánovitejšia?? a podobne sa dá pokračovať až k linkám karosérie...nemusíme sa v tomto vôbec zhodnúť, my dvaja sa zhodneme málokedy, ale práve o tom to je, čo človek, to názor...
Kľudne ma môžeš považovať za nechápavého i naďalej...podobne, ako na autá, si tiež tvorím svoje názory i na ľudí ;-)
Moje prvni dojmy z fotek a videa jsou nasledujici: Celkovy vyraz na zivo bude urcite velice pusobivy, A8 si zachovala majestatni proporce, dokonce mi prijde ze ma kapotu jeste vetsi a sirsi nez "stara" generace, coz v kontrastu s pomerne "malym a hranatym" kufrem (ala A4) je asi ta "sportovnost" :-) Prestoze se usmivam, myslim ze v realu to bude opravdu catecne fungovat.
Predni lampy jen z diod, to je logicky vyusteni cele "LED-image" audi, nemohli si dovolit je tam nedat, cinani a dalsi narody s (pro me) dosti pochybnym vkusem by to bez nich nekupovali, protoze to by preci nebylo audi. Evropan (se sympatiemi k teto zancne) to uz nejak vydejcha.
Co se tyce interieru, predem se priznavam ze me ty od audi - pominu-li mechanickou a materialovou kvalitu, naprosto neberou, naopak, pusobi na me jako "specialne navrzene pro zeny", navonene estorgenem.. Tady jsem opravdu prijemne prekvapen, nebyt tam ten (osklivy, überkulaty) volant, zvolal bych bravo :-)
Trosku mimo tema design je veta "Sportovní diferenciál, který je součástí sériové výbavy modelu A8 4.2 TDI a pro ostatní modely s pohonem všech kol se dodává na přání, rozděluje dynamicky hnací sílu mezi obě zadní kola." Neni mi z toho uplne jasny, jestli audi povazuje 4.2 TDI za nejsportovnejsi model (i pres jeho famozni vykonove parametry, je to porad "jen" nafta), nebo jestli ma tech 800 Nm problem bezpecne dostat na silnici..
Já si myslím, že Audi by mělo přestat s těmi slogany o "nejsportovnějších vozech třídy". Nechápu, co s tím furt mají. Jde jim o design? Nebo o jízdu? Tak či tak, proč? Mně se Audi líbí takové, jaké je. Designově je to podle mě vyvážený mix sportovnosti a elegance. Samozřejmě u některých modelů je trochu víc toho, u jiného zas toho. Třeba nová A8 je podle mě na první pohled elegantní, luxusně zaměřený model, který je pouze doplněn dynamickými linkami. A výsledek, dle mého názoru, je velmi harmonický. No a co se jízdy týká - dobře, nejel jsem s žádným Audi, BMW, MB,..., ale nějakou dobu se již o auta zajímám a čtu různé testy z různých zdrojů a stihl jsem si už udělat nějaké názory. A jeden z nich také je, že Audi prostě není značka zaměřená jízdou na nějaké sportovní vyžití (jasně, něco jiného to je u R8, (R)S modelů,... já teď řeším hlavně klasické sedany jako A4, A6, A8) jako třeba BMW. Hlavní jsou bezpečné a komfortní jízdní vlastnosti a to, podle mě, Audi jde dobře (opět názor získaný pouze na základě čtení testů). A kupců má Audi opravdu značné množství, což bude zřejmě známka toho, že se najde dost lidí, kterým to tak vyhovuje. Tak proč najednou nějaké slogany o sportovnosti a jakási snaha něco měnit? Koneckonců - teď je to fakt jen takový můj osobní názor a netvrdím, že kdybych si vyzkoušel pár jízd s takovýmito auty, že se ten názor nezměním - velká, přes 5m dlouhá, luxusní limuzína přece není od toho, aby se s ní "řezali" zatáčky a závodilo na okruhu, tam jsou ty priority trochu jiné. Na sportovní vyžití jsou tu přece sporťáky. Ale říkam, to je jen taková moje domněnka. ;-)
dnesna generacia A8 je fakt krasna a po obrazkoch ktore tu mozeme videt aj stale ostane najkrajsou. Co ma toto cudo spolocne s limuzinou prosim Vas? Divny zadok, tuzerske diody, dizajn palubky a stredovej konzoly neprinasa nic nove..
BMW 7 je jasne kralem a audi urobilo veky krok vzad.
BMW 7 je najpredavanejsie vozidlo vo svojej triede a nim aj zostane, v BMW maju 3 roky pauzu, mozu ist na dovolenku lebo toto nema sancu... Najviac ma zaujala fotka zozadu ako ma na tych dverach to krasne TDI... Jak octavka kks...
dnesna generacia A8 je fakt krasna a po obrazkoch ktore tu mozeme videt aj stale ostane najkrajsou. Co ma toto cudo spolocne s limuzinou prosim Vas? Divny zadok, tuzerske diody, dizajn palubky a stredovej konzoly neprinasa nic nove..
BMW 7 je jasne kralem a audi urobilo veky krok vzad.
BMW 7 je najpredavanejsie vozidlo vo svojej triede a nim aj zostane, v BMW maju 3 roky pauzu, mozu ist na dovolenku lebo toto nema sancu... Najviac ma zaujala fotka zozadu ako ma na tych dverach to krasne TDI... Jak octavka kks...
Nová A8 se mi líbí - i když nejde o žádný velký designový převrat oproti stávající A8 - řekl bych, že hodně lidí (nezajímajíc se o auta) si je klidně splete. Více než exteriér - který mi připomíná větší A4 (zaujaly mě hlavně vydařené světlomety :-) ) - mne zaujal interiér, který považuji za velice luxusní (klidně by mohl konkurovat Bentley). Přimlouval bych se za ponechání původních klik u dvěří. :-)
Nepopírám kvality Audi, nicméně je to výsledek geniálního marketingu. Předokolka (quattro z nutnosti) v luxusním segmentu? Sportovnost? Maximálně RS modely, ale zábavu zadokolek stejně neposkytnou, R8 je Lambo.... nicméně PR je plné obratů jako nejsportovnější, nejlepší.... aj aj. A k nové A8 - horší design už navrhnout nemohli, auto vypadá nafouknutě, okolo C sloupků připomíná Volvo S80 1. generace, jinak jde o A4, kterou někdo přefouknul. Interiér moc hezký, ale neviděl jsem ho v obrysech u nového Jaguaru XJ? Skutečně premium dnes zůstává pouze BMW a Mercedes.
je to tak... to volvo s80 v tom rozhodně vidim, tim rozhodně nemylsim že by měli v úmyslu u audi opisovat, designery tam maj světový, ale prostě první část auta masivní a naproti tomu ta klesající ***ka s C sloupkem ala s80 nevim nevim...
Musim priznat, ze opravdu nevim co jsem mel cekat od A8. Auto jeto bezesporu solidni, ale jak jsem sledoval primej prenos z USA a poslouchal ty PR reci a pote videl novou A8 tak jsem byl trochu zklaman!
Nemluvim a svetlech ty jsou na vrcholu tridy, ale nejak si nemohu pomoc s bokem u zadni casti vozu! Mluvili o lehkosti ... a prave v tom jsem udiven, ze ta zadni cast je tak moc hranata!
Vsichni jsou tu uneseni, bezesporu protoze je to novinka a neokoukana... Ja si myslim, ze BMW 5 se povedlo mnohem mnohem lepe, nez A8 ikdyz je to jina trida a za jine penize.
Sportovnější než Quattroporte? Nenechte se vysmát... Shodou šťastných okolností jsem si byl projet Quattroporte Sport GTS a jsem zamilovanej... to auto je krásný, je dobře udělaný, ale jak jede, to je neskutečný... chová se jako malej hatchback (víš, Audinko, když se dá motor ZA nápravu místo PŘED nápravu, tak to i zatáčí...), přilnavosti má hafo, výkon famózní, zvuk kulervoucí (motor 4,7 l od Ferrari), kromě toho ticho jak v kostele... no... jsem zamilovanej... toužil jsem po S-učebně, pokukoval jsem po 7erovi... ale Quattroporte mě dostalo do kolen... ujel jsem s ním kolem 50 km a tlemil jsem se ještě 2 hodiny poté... P.S. kdo seděl v XJ, nemůže ho při nejlepší vůli zařadit ani do užšího výběru, pro mě to bylo zklamání desetiletí...
jo a co je mi sympatický... vyčítali mu převodovku - vyřešeno - momentálně má nejlepší automat, se kterým jsem kdy v životě jel... v při pomalé jízdě heboučký, jak samet, při sportovní řadí excelentně a při brždění dokonce pomáhá podřazováním a kope si tam skvělý meziplyny, takže kromě efektivnosti je to i efektní...
Kde se ztratily koule konceptu z Detroitu? Kde je opticka lehkost karoserie, ktera ma sve pokracovani v konstrukci?
Uprimne, nebyt tohoto konceptu, me zklamani by nebylo tak velke jako ted, nicmene Audi si overovalo reakce klientu na ostrejsi design a nakonec skoncilo na pulce cesty, za sebe rikam: VELKA SKODA!
Porovnani s tvary, ktere snad budou vychozi alepson pro novou radu A6/A7 chystajici se na premieru v pristim roce vyznivaji v neprospech A8 - [odkaz]
Ano, to je créme de la créme dizajnu Audi, pokracovanie toho najlepsieho trendu nastoleného radou 5. Vo svetle tohto konceptu skutocne A8 posobí mierne obycajne. Ale je to zase len koncept, uvidíme, aká bude realita.
Úplný súhlas!
Pre mňa osobne nie je konečný dosiahnutý cieľ len obrazným zastavením na polceste, ale doslovne sa to prejavilo na nevyváženosti novej A8 (brnkanie na strunu kváziklasickej "aristokracie" s neprimeraným, premršteným, zovňajškom optiky, nie, to sa skutočne nepodarilo zladiť)...Sportback koncept je v tomto ohľade skutočne úplne iné kafe.