asi tak, jen mě dodělává ta příplatková výbava.. 40 tis jen za navigaci ? za ty peníze bych si koupil obří dotykové lcd na strop vozu a za jízdy mohl hrát obří angry birds a ještě by mi zbylo i na tu navigaci >:D
vezmeme.li v potaz, že se jedná o Audi, které si cenu umí držet... jen snad k A3 s TDI je nutnost mít vlastní garáž, protože jinak se u majitele neudrží.
uprimne, starsi model je o dost hezci. to, ze se vyvoj posunul ok, ale nove verze se mi pranic nelibi. takze je otazka, jestli 90 tis plus osobni sympatie prevazi novou verzi a inovace. ale starsi generace a3 se po pravu stane novodobym youngtimerem...
Starší generace byla designově povedená pouze ve 3dv. verzi, na pětidveřovém SB bylo příliš vidět to "přilepení" zadní partie se kterou se původně nepočítalo. U nové generace se 5dv. verze povedla mnohem víc.
No já teda tu cenu nechápu. Když srovnám Golf VI Comfort Edition a tenhle základ na plechu, pak není co řešit. Teda pokud mi nestojí 4 kolečka na kapotě za minimálně 100 tis. Kč navíc. Osobně jsem nenašel nic, co by mi přišlo lepší u A3 v porovnání s G VI. Kromě image. Ale rád se nechám přesvědčit o tom, že se mýlím a tohle je výhodná nabídka.
Srovnáváš prémiovou značku s meinstreamovou, touhle optikou by musela být taková A1 zcela neprodejná, protože Polo...
Pokud tě prémiové logo (a vše co s tím souvisí) nechává chladným, vybíráš logicky z cenově atraktivnějšího meinstreamu. ;-)
Já chápu pojem prémie, ale zrovna tady mi uniká. Jde totiž o prakticky totožnou techniku i kvalitu. Vnější design je u A3 fajn, ale interiér a jeho ergonomie mi přijde u GVI dokonce lepší. Nešel bych do francouze ani korejce, i kdyby byl za polovic, dokud nebude na srovnatelné úrovni. Ale tady prostě tu cenu nechápu. Ne, vážně, je na staré A3 v základu něco, co je lepší než u G6? Krom jména. :-)
No, moc toho rozhodně nebude..., i proto jsem psal, že když už, tak bych si raději připlatil za tu novou A3.
U mého příkladu s A1/Polo je to ovšem podobné, technika taky hodně podobná a cenový rozdíl ještě větší než u A3/Golf.
No právě. Já to vidím jako vyhazování peněz a navíc za cenu omezeného komfortu.
A3 má méně pohodlné ovládání oken a zrcátek, nemá kapsu na 1,5l láhev a vzadu dokonce chybí kapsa zcela, stejně jako výdechy klimy a ovládání. Pro mne má strašlivé červené displaye rádia a ovládání klimy a navíc menší kufr. Přitom uvnitř tepe stejná technika. Tak to vidím já.
Já bojoval uvnitř sebe jen mezi G6 a Octavií. A protože nepotřebuju stěhovák, vyhrál její levnější a ve zbytku parametrů dotaženější brácha.
Stará A3 se dělala velmi dlouho pouze s několika facelifty a bylo/je to na ní logicky poznat.
A pak šestkový Golf je na svou třídu velmi povedené (základ v G5) a následně ještě znovu dotažené (G6) auto...
Tak právě proto jsem si ho před pár týdny objednal :-) bohužel mě G7 nepřesvědčil. Pár věcí modernějších, ale kvalita, odhlučnění, podvozek a ergonomie zůstane asi doménou G6. Škoda, že nejdou dát do G6 nový motory z G7. :-(
Dejte tam ještě nějaký benz. motor co se nevys.re po 20.tis km např z Mazdy nebo Hondy a začnu šetřit i když za ty prachy bych mohl 4 roky vegetit u šikmáčů nebo v Karibiku, tak nevím :-)