Ekonomika
3_diamanty
0
kedze novy sportback vyzera presne rovnako ale je o 3000 eur drahsi..... :yes:
za 460 tisíc? Snad jen kdybych byl fanoušek oooo a bukvice dohromady.
asi tak, jen mě dodělává ta příplatková výbava.. 40 tis jen za navigaci ? za ty peníze bych si koupil obří dotykové lcd na strop vozu a za jízdy mohl hrát obří angry birds a ještě by mi zbylo i na tu navigaci >😁
vezmeme.li v potaz, že se jedná o Audi, které si cenu umí držet... jen snad k A3 s TDI je nutnost mít vlastní garáž, protože jinak se u majitele neudrží.
Cena špatná opravdu není, ale i ten rozdíl (+ 90tis.) za novou generaci určitě stojí, to bych raději "oželel" nějaký ten příplatkový nadstandard.
uprimne, starsi model je o dost hezci. to, ze se vyvoj posunul ok, ale nove verze se mi pranic nelibi. takze je otazka, jestli 90 tis plus osobni sympatie prevazi novou verzi a inovace. ale starsi generace a3 se po pravu stane novodobym youngtimerem...
No já teda tu cenu nechápu. Když srovnám Golf VI Comfort Edition a tenhle základ na plechu, pak není co řešit. Teda pokud mi nestojí 4 kolečka na kapotě za minimálně 100 tis. Kč navíc. Osobně jsem nenašel nic, co by mi přišlo lepší u A3 v porovnání s G VI. Kromě image. Ale rád se nechám přesvědčit o tom, že se mýlím a tohle je výhodná nabídka.
Srovnáváš prémiovou značku s meinstreamovou, touhle optikou by musela být taková A1 zcela neprodejná, protože Polo...
Pokud tě prémiové logo (a vše co s tím souvisí) nechává chladným, vybíráš logicky z cenově atraktivnějšího meinstreamu. 😉
Pokud tě prémiové logo (a vše co s tím souvisí) nechává chladným, vybíráš logicky z cenově atraktivnějšího meinstreamu. 😉
Já chápu pojem prémie, ale zrovna tady mi uniká. Jde totiž o prakticky totožnou techniku i kvalitu. Vnější design je u A3 fajn, ale interiér a jeho ergonomie mi přijde u GVI dokonce lepší. Nešel bych do francouze ani korejce, i kdyby byl za polovic, dokud nebude na srovnatelné úrovni. Ale tady prostě tu cenu nechápu. Ne, vážně, je na staré A3 v základu něco, co je lepší než u G6? Krom jména. 😄
No, moc toho rozhodně nebude..., i proto jsem psal, že když už, tak bych si raději připlatil za tu novou A3.
U mého příkladu s A1/Polo je to ovšem podobné, technika taky hodně podobná a cenový rozdíl ještě větší než u A3/Golf.
U mého příkladu s A1/Polo je to ovšem podobné, technika taky hodně podobná a cenový rozdíl ještě větší než u A3/Golf.
No právě. Já to vidím jako vyhazování peněz a navíc za cenu omezeného komfortu.
A3 má méně pohodlné ovládání oken a zrcátek, nemá kapsu na 1,5l láhev a vzadu dokonce chybí kapsa zcela, stejně jako výdechy klimy a ovládání. Pro mne má strašlivé červené displaye rádia a ovládání klimy a navíc menší kufr. Přitom uvnitř tepe stejná technika. Tak to vidím já.
Já bojoval uvnitř sebe jen mezi G6 a Octavií. A protože nepotřebuju stěhovák, vyhrál její levnější a ve zbytku parametrů dotaženější brácha.
A3 má méně pohodlné ovládání oken a zrcátek, nemá kapsu na 1,5l láhev a vzadu dokonce chybí kapsa zcela, stejně jako výdechy klimy a ovládání. Pro mne má strašlivé červené displaye rádia a ovládání klimy a navíc menší kufr. Přitom uvnitř tepe stejná technika. Tak to vidím já.
Já bojoval uvnitř sebe jen mezi G6 a Octavií. A protože nepotřebuju stěhovák, vyhrál její levnější a ve zbytku parametrů dotaženější brácha.
Stará A3 se dělala velmi dlouho pouze s několika facelifty a byl👋je to na ní logicky poznat.
A pak šestkový Golf je na svou třídu velmi povedené (základ v G5) a následně ještě znovu dotažené (G6) auto...
A pak šestkový Golf je na svou třídu velmi povedené (základ v G5) a následně ještě znovu dotažené (G6) auto...
Dejte tam ještě nějaký benz. motor co se nevys.re po 20.tis km např z Mazdy nebo Hondy a začnu šetřit i když za ty prachy bych mohl 4 roky vegetit u šikmáčů nebo v Karibiku, tak nevím 😄