U BMW se stale ceka na kombi u 3er, na novej 4er (coupe), na doplneni palety motoru u 3er, na konci zivota je X5, chysta se vypusteni 2er...
Celkove bych to videl jako docasny stav nez neco co by melo pretrvat. Jsem zvedavy co predvede v nejblizsich 5 letech MB, tam se mi progress poslednich let libi strasne moc a preji mu navrat na vysluni (cesta tam vede jednoduse, cez hezkou E-classe, ta stavajici na Audi 6 a BMW 5er proste nema).
To co popisuješ u BMW je u Audi podobný. Čeká se na A3 a její varianty a v plánu je R4, Q4, Q6 a nová Q7. Následně nová R8 a za nedlouho i nová A4/A5. U Mercedesu to samé. Myslím, že to je u všech tří otevřeno a dobře si pohlídají, aby jim neujel vlak a neztráceli na konkurenci v nějakém segmentu.
U Audi sa zas caka na novu A3 a A3 Sportback, TT a Q7 su na konci cyklu, Q3 ma zatial obmedzenu ponuku motorov... takze vsade sa najdu podobne pripady, co je pri pocte modelov samozrejme :-)
zadny z tech modelu co jste napsali se rocne neproda 500tis kusu. Proto jsem 3er spomenul (ostatni jsou okrajove), tam jeste uvidime rust. To same pak cekam u nove C classe. Uvidime co "nova" A4.