Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi objevila "chyby" v softwaru. A přestala vyrábět A6 a A7...

Výrobce luxusních vozů Audi, který je divizí evropské automobilové skupiny Volkswagen, objevil v některých svých modelech s naftovým motorem nesrovnalosti v softwaru. Závada se týká zhruba 60.000 vozů modelů A6 a A7, které firma svolává ke kontrole.
Zpět na článek
9. 5. 2018 11:52
9. 5. 2018 12:04
9. 5. 2018 12:10
9. 5. 2018 13:10
9. 5. 2018 14:01
9. 5. 2018 15:07
10. 5. 2018 10:36
9. 5. 2018 13:59
10. 5. 2018 09:35
9. 5. 2018 12:10
9. 5. 2018 13:19
9. 5. 2018 13:23
9. 5. 2018 13:31
9. 5. 2018 13:35
9. 5. 2018 13:55
9. 5. 2018 15:09
9. 5. 2018 14:03
10. 5. 2018 20:14
9. 5. 2018 13:32
9. 5. 2018 14:09
10. 5. 2018 09:42
9. 5. 2018 14:56
10. 5. 2018 09:45
9. 5. 2018 14:32
9. 5. 2018 14:54
9. 5. 2018 14:55
9. 5. 2018 14:57
9. 5. 2018 17:18
9. 5. 2018 15:02
9. 5. 2018 23:43
9. 5. 2018 14:59
9. 5. 2018 16:02
9. 5. 2018 17:19
9. 5. 2018 14:50
9. 5. 2018 14:58
9. 5. 2018 16:04
9. 5. 2018 16:10
9. 5. 2018 16:41
9. 5. 2018 17:20
9. 5. 2018 17:50
9. 5. 2018 18:42
9. 5. 2018 22:40
9. 5. 2018 17:45
9. 5. 2018 20:25
9. 5. 2018 22:33
9. 5. 2018 17:48
9. 5. 2018 20:37
9. 5. 2018 22:34
9. 5. 2018 22:50
9. 5. 2018 23:45
9. 5. 2018 21:37
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 11:52
Od rána
Ani jeden příspěvek? Zajímavý = to VWagnistum došla řeč? :-)
Rozbalit vlákno
12
9. 5. 2018 12:04
Re: Od rána
No a jakou by sis představoval reakci? Zjistili problém a odstraňujou ho, no.
9. 5. 2018 12:10
Re: Od rána
Keďže v článku nie je napísané skoro nič, tak je ťažké na niečo reagovať :-)
Avatar - Floyd
9. 5. 2018 13:10
Re: Od rána
Pitomio, a jakou bys chtěl reakci? Pozitivní? Tak tady ji máš: Odhalili problém a řeší ho, za mě super :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 13:31
Re: Od rána
Pitomio je někdo jinej = bys moh vědět. Názorově skoro přesně muj opak = tos možná doteď nevěděl = tak už víš ;-)

Viz příspěvky = VWagnistum asi fakt došla řeč = mohli napsat třeba něco jako: Našim ty softVWéry fakt nějak nejdou >:-[]
9. 5. 2018 14:01
Re: Od rána
VW je největší výrobce aut na světě a navíc po dieselgate aféřé je na něj soustředěná anti propaganda, takže je celkem logický že toho nejvíc budeš číst právě o VW.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 14:03
Re: Od rána
Možná nejvíc anti informací = sem o něm čet už před Dieselgate ;-)
Avatar - Floyd
9. 5. 2018 15:07
Re: Od rána
Sem to věděl už předtím >:D
Stejnej počet písmen = jen je to slovo napsaný slušně = význam se neztrácí >:D
10. 5. 2018 10:36
Re: Od rána
Ahoj Floyde,

To, ze se po dieselgate objevi dalsi dieselgate za super rozhodne nepovazuju.

Precti si o proslovu Diesse a prober se.

Za super povazuju hybridni Toyoty, ne dieselovy Audi.
9. 5. 2018 13:59
Re: Od rána
A ty si jako myslíš, že to nějakýmu VWaginistovi trhá žíly? Normální majitel auta to má na salámu. Pro něj je důležitý, aby auto jezdilo a verze nějakýho softwaru nikdo neřeší. Osobně jsem teda rád, že mám ještě auto, kde mě něco takovýho jako softwarový aktualizace netrápí :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 14:09
Re: Od rána
Viz Dieselgate = VWagnistum nic netrhá žíly ;-)

Opatrně se slovem normální = většinou ho lidi zaměňujou za = většinový :-)

Ale máš samozřejmě pravdu že hodně z majitelů aut co maj xy-násobky emisí to netrápí. Si nepřipouštěj že víc jak 10ti násobek krát 11 000 000 = je už docela hodně >:-[]

Já sem rád že po Praze a okolí jezdim rozumně málo smrdícim autem s rozumnou spotřebou = dneska zatim za 4,6 l a že s nim nejsou problémy. Tak to snad vydrží
Jak si na tom s tim svym? [odkaz]
10. 5. 2018 09:35
Re: Od rána
ano normální v tomhle případě znamená většinový. Takže většina majitelů aut nemá tušení jak pracuje motor v jejich autě, možná ho ani nikdy neviděli a o podrobný technický řešení, který jsou v něm integrovaný se nezajímají. Takže ano normální/většinu řidičů něco takovýho jako verze softwaru v jejich vozu a s tím spojený výsledky syntetických testů emisí nezajímá. Zajímá to jen tebe protože se utápíš ve zveličených zprávách co se dočteš na internetu a stavíš si z toho bubáka, kterýho se děsíš. Kdyby si nebydlel v takový prd-eli, tak tě vůbec netrápí kvalita vzduchu. Přestěhuj se a nemusíš takový starosti jako začuzenou Prahu vůbec řešit. Tvůj odkaz poukazuje jen na to, že většinu co tady furt meleš máš jen načtený (jedna paní povídala) ovšem to neodpovídá realitě. Se spolehlivostí mýho auta jsem spokojenej ač má 300 tis na hrbu a veliká výhoda proti tomu tvýmu šrotu je, že každá závada, která mě hypoteticky může potkat je řešitelná za pár tisíc. Kupříkladu v zimě jsem si vlastní blbostí ohnul o obrubník zadní nápravu. Výměna nápravy s prací stála 3500 korun. Kolik by podobná legrace asi tak vyšla na tom tvým hybridopekáči?
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2018 14:41
Re: Od rána
Nevyšla by nic = auto je pojištěný ;-)

Každá závada vyjde míň než u letitýho auta s 300 tisícema = je v záruce a eště dlouhý roky bude

Proti tvýmu šrotu? Tobě hráblo že rok starýmu autu řikáš šrot? Nebo co tim myslíš? ;-\
Shodou okolností má nejspolehlivější pohonej systém auta na planetě! I celý je relativně vzor spolehlivosti [odkaz]

Kdyby sis všechno furt jen nevymejšlel = věděl bys že Praha neni nijak extrémně začuzená = jen v česku sou mraky míst kde je o hodně hůř
Tim že k tématu nic nečteš Ministerstva životního prostředí na týhle planetě považuješ za blbost = je tvoje věc. Úplně stačilo jak tu zdevastovali životní prostřední komanči

Neni důvod aby majitel auta věděl technický drobnosti = je vhodný aby chápal že je rozdíl jestli čoudí 100 autobusů nebo jeden

Když něčemu nerozumíš = neznamená to automaticky že to je zveličený

Sem zvědavej na vysvětlení toho šrotu = už se těšim :-)

Tématu emisí a jejich dopadu se po Dieselgate do hloubky věnoval Vaculík se skupinou lidí z ČVUT = vyšlo to tištěnou formou = se tak nějak přiklánim k jejich měřenim a rozboru, než k tvýmu pohledu. Sem už takovej ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
9. 5. 2018 12:08
Tak nám
ty Audiny budou asi od ted žrát trochu víc močoviny. ;-)
Rozbalit vlákno
36
9. 5. 2018 12:10
Re: Tak nám
Trochu o dosť viac. Predpokladám
Avatar - KANKUNEN
9. 5. 2018 13:19
Re: Tak nám
Stojí 13 korun litr a sežere to litr na nádrž, takže nulové náklady.
9. 5. 2018 13:23
Re: Tak nám
od ted to bude zrat 2 litry na nadrz, takze dvakrat "nulové náklady" >:D a az to bude zrat 20 litru na nadrz, bude to 20x "nulové náklady" :yes:

ted jsem prisel jak si zajistit u auta nulove naklady, budu k benzince jezdit tankovat po litru, 28-30 kacek jsou nulove naklady, takze kdys pojedu tankovat 50x po sobe a nevezmu to najednou tak budu mit 50x nulove naklady a vlastne budu jezdit uplne zadarmo :yes:
9. 5. 2018 13:31
Re: Tak nám
Má to jeden háček. Natankovat musíš minimálně 2 litry, takže zaplatíš 60 Kč a to už moc nulové náklady nejsou
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 13:32
Re: Tak nám
Vzhledem k tomu na kolik km těch 60 kč vydrží = tak v nákladech na provoz servis pojištění auta = skoro nulový spíš sou
9. 5. 2018 13:35
Re: Tak nám
Zatiaľ áno, otázne je aká bude reálna spotreba močoviny, ak dojde na seriózne plnenie emisných limitov
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 13:37
Re: Tak nám
Myslíš že z tohohle vyleze Močovinagate?
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 14:01
Re: Tak nám
Nie? Preto [odkaz] to sou noviny jednoho slováka :-)
Avatar - Floyd
9. 5. 2018 15:09
Re: Tak nám
twl, to byl sarkasmus, škoda žes to nepochopil >:D >:D >:D
9. 5. 2018 14:03
Re: Tak nám
socka co nemá 13 korun na AdBlue promluvila >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
9. 5. 2018 15:35
Re: Tak nám
Asi nejde o to jestli litr, nebo dva na nádrž z hlediska nákladů, spíš, že častější doplňování bude otrava.
10. 5. 2018 20:14
Re: Tak nám
Pokud tankuješ klasickou pistolí, tak to žádný opruz není. Já cca každých 8 tisíc km šáhnu po vedlejší pistoli s AdBlue, během 30 vteřin natankuji a jedu dál.
Žádná tragédie se nekoná...
9. 5. 2018 13:32
Re: Tak nám
Viem koľko stojí, poliaľ dôjde na plnenie emisných limirov, tak sa jej spotreba zdvihne násobne. U náklaďákov je to zhruba 6percent spotreby phm. Aktuálny stav je len skrz oj€bávanie , nič iné
9. 5. 2018 14:09
Re: Tak nám
Násobně? Kolik myslíš, že se tam toho bude hypoteticky vstřikovat? A co takový kamiony? Buď neplní a nebo to s tím co tvrdíš nebude tak žhavý. Nějak jsem si nevšiml, že by si kamiony s sebou vozily obrovský nádrže na AdBlue.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 14:12
Re: Tak nám
Kamiony naopak už dlouhý roky plněj daleko líp než osobní auta. Jednak maj úmyslně jinak udělanou normu = aby nešlo podvádět a vejde se do nich SCR rozměrů = že sou většinou čistší než osobní auta. Než ty miliony Dieselgate jednoznačně :-)

To že 1 pašík verze Dieselgate smrdí škodí vypouští víc než 10 novejch autobusů = to neni vtip. To je fakt hodně drsná realita :no: ;-\
10. 5. 2018 09:42
Re: Tak nám
Jasně, protože sis na internetu přečetl výsledky syntetických testů a ty jsou víc než Bible. Já vím on ten dvoulitrovej motor co táhne 1,5 tunový auto vypustí násobně víc škodlivin než obrovskej motor v kamionu co táhne 20 tun na zádech a močoviny k tomu spotřebuje úplný minimum ale Audina by ho potřebovala několikrát tolik co ten kamion. No určitě to tak bude >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2018 12:31
Re: Tak nám
To bylo až nečekaně hloupý = rozhodně nejsou víc než Bible >:-[]

Neni blbý se tomu v jednom příspěvku vysmát = a o 3 minuty pozdějš napsat že tomu nerozumíš = jestli někdo neví..? ;-)
9. 5. 2018 14:56
Re: Tak nám
Násobne voči aktuálnemu stavu bude kľudne možno 5x viac. Riešime tu osobáky, kde sa intenzívne vstrekuje močovina len za nejakých podmienok. Ináč by ti mevydržala ta smiešna nádržka na interval vymeny oleja ;) Ber to ako fakt, ak by to osobáky plnili, tak tu nemáme žiadnu dieaelgate :-) .Kamióny majú uplne iné pravidlá, vrátane merania emisí
10. 5. 2018 09:45
Re: Tak nám
Ano mají úplně jiný pravidla, takže pro ně platí jiný limity. Ví někdo jaký? Kolik NOx může vypustit osobák a kolik kamion?
Avatar - Hammunasakra
10. 5. 2018 12:30
Re: Tak nám
Současnej osobák benzín 0,06 g NOx na kilometr, nafťák 0,08 g
Teď probíhaj drobný korekce daný změnou měření = 6c asi příští rok 6d

Tvoje škodovka myslim 0,7 g na kilometr = o řád víc. A násobit milionama vyrobenejch kusů = ročně planeta vychrlí skoro 100 000 000 aut

Náklaďáky už dlouhý roky míň než osobáky [odkaz] osobní auta se na jejich úroveň dostanou snad s Euro 7 = už normální normou = snad někdy po roce 2020. Do tý doby pár set milionů chrličů rakoviny eště vyrobíme >:D

A rovnou zdůraznim že tohle se netýká Evropy jak tu často čtu = to je celosvětovej problém. A Evropa která musí zohledňovat svou chudou východní část = začíná bejt spíš pozadu než lídr ekologie

Od posledního místa nás naštěstí zachraňuje Afrika = to je taková jistota >:-[]
Avatar - white label
9. 5. 2018 13:40
Re: Tak nám
Aspoň nemusíš řešit kam v autě na malou..., pisoár v autě je vlastně luxus! ;-)
[odkaz]

P.S. A bezvodé pisoáry jsou teď trendy:
[odkaz]
9. 5. 2018 14:32
Re: Tak nám
takze spotreba mocoviny misto 1-2% spotreby nafty to bude minimalne 5% spotreby nafty jako u nakladaku.
takze na kazdy druhy az treti tankovani nafty to bude znamenat natankovat i adblue.
coz nevypada jako problem, ale pro mnohe to problem bude.
a v podstate to znamena, ze k cene litru nafty si kolenovrti muzou prihodit dalsi korunu za mocovinu, takze s cenou za palivo budou na urovni benzinu.
a pak je otazka, jestli se ta nafta kolenovrtum opravdu vyplati
vzhledem k tomu, jak pada podil prodeju novych dyzlu to vypada, ze mnozi nad tim zacinaji premyslet a nekteri podle toho i kupuji ...
9. 5. 2018 14:44
Re: Tak nám
Stale si myslim ze vo vozidlach velkosti typu Passat Superb atd budu prevladat naftove auta. Minimalne ja by som si kupil superb skor s dieslom na jazdenie po dialnici ako s benzinom kde bude rozdiel v spotrebe kludne 2-3 litre.
9. 5. 2018 14:54
Re: Tak nám
Násobne voči aktuálnemu stavu bude kľudne možno 5x viac. Riešime tu osobáky, kde sa intenzívne vstrekuje močovina len za nejakých podmienok. Ináč by ti mevydržala ta smiešna nádržka na interval vymeny oleja ;)
9. 5. 2018 14:57
Re: Tak nám
To je úplne ok, len ťa poprosím, napís v akom režime na diaľnici je rozdiel nafta vs.benzin 3l na 100 km
9. 5. 2018 17:09
Re: Tak nám
Superb combi (140kw) nemecko plyn brzda ak sa dalo medzi 160 - 180 a spotreba 8l. Myslim ze benzin bude spokojne takymto stylom 11.
9. 5. 2018 17:18
Re: Tak nám
V tomto prípade hej :-) . Ešte je otázne, koľko km z celkového počtu týmto spôsobom nalietaš
9. 5. 2018 15:02
Re: Tak nám
je to jen otazka nastaveni spotrebnich dani
az se prestane zvyhodnovat nafta oproti benzinu, provoz naftaku se ekonomicky nevyplati ani u passatu nebo superbu
je logicky, ze kdyz litr nafty obsahuje vic energie nez litr benzinu, tak ze benzinak ma vyssi spotrebu
benzinovej Passat s 280k zere v realu o cca 2 litry vic, nez naftova varianta s 240k, coz odpovida te nizsi energii litru benzinu
9. 5. 2018 23:29
Re: Tak nám
Myslis ze sa prestane zvyhodnovat nafta? Nezabudaj ze vsetky kamiony ktore nosia vsetky druhy tovaru jazdia na naftu. To znamena ze komplet vsetko by slo hore. Mozno take nieco raz pride ale nemyslim si ze to bude ani o 10 a mozno ani o 20 rokov. Teraz su vsetci proti nafte ale ta tu s nami este urcite par desiatok rokov bude ;-)
9. 5. 2018 23:43
Re: Tak nám
Máš krátku pamäť, cena phm už bola o dosť vyššia a hore nešlo nič. Zároveň ani nič s klesajúcou cenou phm nič nezlacnelo. Tento argument neobstojí. Áno nafta tu s nami bude, o tom nie je pochýb, otázkou je v akých autách to bude mať zmysel
10. 5. 2018 11:39
Re: Tak nám
Zmysel to bude mat vo vsetkych velkych SUV a myslim ze aj v autach typu Passat Superb a podobne. Pretoze nech robis co chces v tychto autach je stale rozdiel 2-3litre. Takze v tychto bude diesel do buducna urcite. V mensich autach typu Fabia, Yaris je dobre ze uz dnes sa od neho upusta.
9. 5. 2018 14:59
Re: Tak nám
S tou spotrebou močoviny máš pravdu, skrátka sa trochu posunie zmysluplnosť nafty smerov k väčším autám alebo vyšším nájazdom
9. 5. 2018 16:02
Re: Tak nám
to zcela jiste, ale pak si rikam, co s takovym autem, az ho za 3 roky prvni majitel proda s najezdem 150-200tis km.
takovy auto se dostane do ruky nejakymu setrilkoj co toho zas tolik nenajede a nebude chtit vrazet penize do servisu, a vysledkem bude obdoba dnesnich coudicich 1.9tdi...
jediny reseni je, ze ojetej naftak se nebude smet dal prodat, ale poslat rovnou do srotu ;-)
9. 5. 2018 17:19
Re: Tak nám
Svet nie je asi len čiernobiely, ale faktom je, že vo väčšine prípadov dáva každý další majiteľ na servis čo najmenej…
9. 5. 2018 14:50
Nic moc
tyhle Audi, že potřebují močůvku pro vyhovující emise.
Rozbalit vlákno
22
9. 5. 2018 14:58
Re: Nic moc
Ono ju potrebujú všetci, ide len o to, kto a ako s tym vydrb@l
9. 5. 2018 16:04
Re: Nic moc
Nikoliv. Když někdo umí motory, jako třeba Honda, má diesel s EURO 6 bez sraček.
9. 5. 2018 16:10
Re: Nic moc
myslis tu prichciplotinu s 88kW ??
9. 5. 2018 16:41
Re: Nic moc
Honda neprodává diesely nikde, kromě Evropy. A v Evropě nemá důvod cpát do aut jiný diesel než úsporný.
Koneckonců tady nejde o výkon (objem motoru). Úplně stejně by udělala diesel s velkým objemem a výkonem. Že motory umí, ukázala kdysi na dieselu 2.2. Dovolila si dát řešení, na kterém si BMW a další vylámali zuby. A fungoval dobře. Ovšem jen pro Evropu vyvíjet více jak jeden diesel se nevyplatí, když všude ve světě chtějí benzíny, hybridy a nově vodík.
9. 5. 2018 20:09
Re: Nic moc
Mazda 2.2 175 koni takisto bez mocoviny :-)
9. 5. 2018 17:20
Re: Nic moc
Predpokladám, že reálny test emisií by nedopadol dobre. Zároveň tento úžasný dízel je v záplave eu dízlov sotva priemerná záležitosť.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 17:42
Re: Nic moc
Jj [odkaz] taky bych ho zařadil až na druhý místo za 1.5 BlueHDI 96 kW 300 Nm :yes: :-)
9. 5. 2018 17:50
Re: Nic moc
No tam asi emise nebudou ok...
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 18:29
Re: Nic moc
Asi nerozumim = 1.5 BlueHDI i 1.6 i-DTEC maj každej jiný ale oba originální řešení emisí. A oba sou to dle všeho hodně nadprůměrný současný malý diesly
9. 5. 2018 18:42
Re: Nic moc
No 1.5 BlueHDI potřebuje močovinu. Honda dokázala diesel EURO 6 bez močoviny.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 18:56
Re: Nic moc
No to nemá vliv = na to že sou to oba hodně povedený motory s originálnim řešenim emisí. Rozdíl je ve výkonu = jak hondí konstruktéři naznačili = při vyššim výkonu by už museli sáhnout po močovině

Ale nenapsal si co znamenalo to: No tam asi emise nebudou ok..
9. 5. 2018 22:40
Re: Nic moc
No to jsi popsal - myslel jsem bez močoviny.
Osobně mám nedůvěru podpořenou určitými lidmi z oboru, že motory s menším objemem velké momenty a výkony ničí, tedy při nízkých otáčkách.
Jak je tomu u tohoto motoru, ukáže čas.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 22:48
Re: Nic moc
Toho bych se až tak nebál = ten 1.5 BlueHDI se už chvíli vyrábí a obecně malý motory = a problémy nejsou z principu s poměrem objem výkon = příčina poruch a problémů je vždycky jinde

Maloobjemový diesly se vyráběj už hodně let = krásnej příklad je 1.4 HDI = vzor spolehlivosti a toho jak se malej motor má stavět.

Na močovinu časem přejde i ta Honda = ale jejich nová dieslová novinka se mi taky hodně líbí :yes:

A to fakt nejsem příznivcem nafty = do aut :-)
9. 5. 2018 17:45
Re: Nic moc
No rozhodně by dopadl lépe než konkurence. Hondí motory, pokud je o ně normálně pečováno, po 20 letech provozu mají emise 1/20 - 1/500 limitu.
Kvůli emisí odpálila Honda diesel 2.2.
9. 5. 2018 20:25
Re: Nic moc
asi pred mesicem jsem jel kousek za dyzlovym civicem tak 15roku starym, kdyz me nekdo navadel do jedny fabriky. smradu jako za starou oktavkou 1.9tdi. pak me v tom i kousek vez a rachot jako v traktoru a cely auto smrdelo naftovym oderem.
9. 5. 2018 22:33
Re: Nic moc
Honda měla vlastní diesely dost pozdě. Před 15 lety měla v Civicu diesely od Isuzu/Opelu. První vlastní diesel (a velmi dobrý) byl 2.2. Ten se dával nejdříve do Accordu, pak šel do Civicu, ale jen na chvíli.
Avatar - Hammunasakra
9. 5. 2018 22:56
Re: Nic moc
Neřek bych pozdě = výbornej 2.2 i-CDTi přišel v 7. generaci Accordu = 2002

Což bylo období kdy začalo stoupat evropský naftový šílenství. Takže to trefili celkem dobře. Dřív to byla spíš okrajová záležitost = vyvíjet vlastní naftu pro 1 divnej kontinent = nebylo moc motivační
9. 5. 2018 17:48
Re: Nic moc
[odkaz]

Takže jde o reálné emise.

The Honda Civic diesel is the first of the manufacturer’s models to go through the new Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), providing more realistic data on emissions and fuel economy. The vehicle’s CO2 emissions are unrivalled in its class, at just at 93g/km*. This figure represents a 1g/km drop compared to the previous 1.6 i-DTEC engine, which was tested under NEDC.
9. 5. 2018 20:37
Re: Nic moc
civic 1.6 i-dtec od 2017 podle spritmonitoru prumer 5.24, tedy 141g CO2 /km, minimalne jezdi za 4.64, tedy 124g CO2 /km
to je hodne daleko k tem tvejm 93g CO2 / km

benzinova oktavka 85kW jezdi v prumeru za 6.17. tedy 144g CO2 /km, minimalne za 106 g CO2 /km
takze tenhle dyzlovej civic proti obycejny benzinovy oktavce neni zadnej zazrak
9. 5. 2018 22:34
Re: Nic moc
To není poslední diesel v civicu pro X. generaci, to je diesel pro IX. generaci civicu. A navíc podstatou je, že nemusí mát na splnění emisí NOx EURO 6 močovinu.

Pokud bychom porovnávali benzíny, tak tam Honda všechny válcuje především spolehlivostí. A i dalšími parametry.
9. 5. 2018 22:50
Re: Nic moc
No a podíval jsem se na minulou generaci 1.6 dieselu od Hondy v Civicu do spritmonitoru. Spotřeba 3,98 l/100 km. Emise CO2 105 g/km.
Takže nevím, kde jsi vzal tyto nesmyslné hodnoty.

Konkrétní data Honda Civic IX. diesel (ne X.!)ve spritmonitoru

[odkaz]
9. 5. 2018 23:45
Re: Nic moc
CO2 je z hľadiska emisií nepodstatné, celá dg je o NOx
Avatar - Googlit
9. 5. 2018 21:37
Luxus
Čumím jak puk. Audi přeskočila prémii a už je to výrobce luxusních automobilů? >:D
Rozbalit vlákno
0