Diskuse

Audi prý pracuje na novém městském voze, ukázat se má příští rok v Paříži

27.5.2015

Nejmenším automobilem Audi je v současnosti model A1. Zdá se, že však není dost malý, a značka půjde ještě dál. Nové miniaudi by se mohlo představit příští rok v Paříži.

 

  • 12 Reagovat !

    foto 3-diamanty

    3_diamanty 27.05.2015  16:57

    ako to mame chapat

    akoze mini premiovka? alebo ? miniauto s technikou nepremie za cenu premie?

    audi uz tiez nema hranice.... a co tak zacat vyrabat uz rovno male skutre s 4 kruzkami ;-) ako konkurenciu pre peugeot a vespu ...

    to je tak ked dnes kazdy vyrobca chce mat zaplnene vsetky segmenty hlava nehlava premia nepremia... hlavne aby bolo vsetko obsadene... dolezitejsie su dnes cisla na papieri marektingoveho oddelenia ako meno a imidz znacky.... komercia ma velku moc.... ono aj tak bude nadalej F500 lepsia volba v triede mini ako akekolvek koncernove miniauto auto za premiovu cenu... vsadim sa... ved uvidime ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Velkoodberatel-kukurice

      Velkoodběratel_kukuřice 27.05.2015  17:14

      « Re: ako to mame chapat

      Ve velkých městech Mailandu, Římě, Paříži, ale i ve velkých amerických městech jsou často k vidění 500 a plno dalších malých né zrovna levných vozů, které jsou vhodné pro paničky. Taky jsem si myslel, že A1 je výstřel do tmy, potom jsem se podíval na prodané auta a divil jsem se.
      • 11 Reagovat !

        foto 3-diamanty

        3_diamanty 27.05.2015  17:21

        « Re: Re: ako to mame chapat

        ludia na to casom pridu ze vw polo spravi rovnaku sluzbu ako A1 ;-) a mozno je este aj krajsie ... ale kto na to ma ok..... nech ma 4 kruzky na maske... ak to potesi... preco nie ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 27.05.2015  17:39

          « Re: Re: Re: ako to mame chapat

          Tak třeba S1 má 230k, 4x4 a adaptivní tlumiče... to rozhodně Audi ostudu nedělá.
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 27.05.2015  19:10

          « Re: Re: Re: ako to mame chapat

          Že je Polo krásnější než A1 je bez debat. U mě je současná A1 taková malá nepovedená obludka. Ta předešlá byla povedená obludka... ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 27.05.2015  19:22

            « Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

            definuj aktualnu a predchadzajucu A1 >:D
            • 10 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 27.05.2015  19:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

              >:D >:D >:D
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 27.05.2015  20:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

              Zapomněl jsem dodat....předešlá 3dr... :-!
              • 00 Reagovat !

                foto AUDIRS6

                AUDIRS6 27.05.2015  20:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                veduci, mas to akesi popletene:
                Audi A1 sa vyraba aktualne len v 1. generacii. Nedavno presla FL a u vas sa prestala predavat jej 3-dverova verzia, takze sa u vas aktualne predava len A1 Sportback po FL. ;-)
                ...stale ale len 1. generacie.

                A vobec neviem, co sa ti na nej nepaci - zvonku je sice pre mna mala, vnutri detto, ale ak by som fakt raz zatuzil po malom mestskom priblizovadle a mal priatelku, tak by mi vobec nebolo proti srsti ju osedlat. Vnutri je to proste Audi, a prave za to, ako dokaze vyzerat vnutri a co dokaze mat pod kapotou sa platia tie velke grose... ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 27.05.2015  20:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                  OK. Mám to popletené. 3dr a 5dr... ;-) Nelíbí se mi designový směr "vysoký pas" a pak ten krátký zadní převis při porovnání s předním. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto AUDIRS6

                    AUDIRS6 27.05.2015  21:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                    vysoky pas = mala plocha zasklenia = typicke Audi ;-)
                    Alebo myslis len tu "Tornado liniu" ?
                    Takze s tym moc nenarobis, a co sa kratkeho zadneho previsu tyka - u 3D este mierny nesuhlas, ale u 5D to posobi trosku disproporcne, s tym suhlas.
                    Taky A3 Sportback je o cosi dlhsi, nez A3 3D, ma aj dlhsi razvor o par cm aj vacsi previs - takze vyzera lepsie a proporcne vyvazenejsie. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 27.05.2015  22:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                      Ano, s tou nízkou prosklenou plochou jsem se nikdy nevyrovnal. Poslední Audina (kromě současné Q5), co se mě líbila, byla A4 B6 model 2000-2006 Australia. I velikostně mě sedla. B8 se "protáhla" a na můj vkus je už moc dlouhá.
                • 00 Reagovat !

                  foto speedfred

                  speedfred 27.05.2015  21:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                  ...tak si nájdi nižšieho priateľa. >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto AUDIRS6

                    AUDIRS6 27.05.2015  22:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                    ale daj pokooooj >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
                    fuuuuj 8-s
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 29.05.2015  18:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                  Třídveřovou přestali nabízet s příchodem pětidveřové, ne až s faceliftem. A v té době říkali, že třídveřová půjde nadále objednat, pokud někdo bude mít zájem. Počítali s tím, že by se vedle pětidveřové prakticky neprodávala.
                  • 00 Reagovat !

                    foto AUDIRS6

                    AUDIRS6 29.05.2015  22:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ako to mame chapat

                    To ale len u Vas...
  • 11 Reagovat !

    foto MadPete

    MadPete 27.05.2015  17:07

    Čtvrté trojče z Blavy?

    VW si naplánoval 500 tisíc prcků ročně tak toho prostě dosáhne. Bentley a Lambo taky dostanou povinně jednoho. Aston měl taky svůj Cygnet.
    • 22 Reagovat !

      foto 3-diamanty

      3_diamanty 27.05.2015  17:09

      « Re: Čtvrté trojče z Blavy?

      kdeze su tie casy ked najmensia audina bola A3-ka a kazdy na premiovky este pozeral s respektom a obdivom ... dnes je uz vsetko "lacna komercia" ... este aj premiovky... popravde kto si kupi taketo audi? sam by som siel radsej do F500 ktore je medzi miniautami svetovy pojem a dnes uz legenda :yes: dostanem viac charizmy a este aj urcite usetrim ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 27.05.2015  17:50

        « Re: Re: Čtvrté trojče z Blavy?

        ale prečo nie,nech si každý kupuje čo chce.Vo väčších EU mestách majú ludia dosť peňazí prečo ich o ne neobrať.A tá S1 čo písal kolega hore môže byť zaujímavé zvezenie.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 27.05.2015  18:11

          « Re: Re: Re: Čtvrté trojče z Blavy?

          Jo, jízda s S1 je hodně chválená, podobně jako s větším Golfem R.
      • 11 Reagovat !

        foto MadPete

        MadPete 27.05.2015  18:21

        « Re: Re: Čtvrté trojče z Blavy?

        To se nebude prodávat samostatně. Ke Q8 to bude zdarma jako klíčenka a ke Q7 v rámci Wife-Package. Kdo prokáže, že má ještě milenku, bude si ho moct koupit v butiku jako originální příslušenství.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 27.05.2015  19:06

        « Re: Re: Čtvrté trojče z Blavy?

        Jo, A3 skutečně budila respekt. Asi jako první A-Klasse. >:D

        Kdo? Například moje máma. Má ráda malá, pěkná auta. Určitě by postačilo Polo, hybridní Yaris, nebo třeba skládačka, ale proč si nedopřát? Ať už jde o 500, Mini, nebo A1. Nemá smysl za tím hledat něco racionálního.

        Ve velkých městech žije hodně lidí s dostatečně velkými příjmy a ne každý vidí A8, S-Klasse nebo Range Rover (na ty dnes snad všudypřítomné zpomalovací pruhy) jako nejlepší auto do města, jako to vidím já. To je dané tím, že ve městě jen minimálně parkuji na ulici (nebo v těsných garážích) a za ideální považuji auto, které mě maximálně od města izoluje. Bohužel se taková auta v malých provedeních nedělají. Nemluvě o tom, že tahle auta nezapadají do "zeleného" (environmentalistického) myšlení.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Blesk tlapky „zmáčkly“ úředníky: Množitelka musí psy pustit. A zaplatí tučnou pokutu

Blesk tlapky „zmáčkly“ úředníky: Množitelka musí psy…

Po týdnech, kdy Blesk tlapky vytrvale poukazovaly na nekalé kšefty množitelky Petry Novákové (35), dříve…

Muzikálový herec Hlavatý (†50): Před smrtí dal vzkaz na internet!

Muzikálový herec Hlavatý (†50): Před smrtí dal vzkaz…

Do hudebního nebe odešel další nadaný muzikant Robert Hlavatý (†50). Už jednou porazil rakovinu, ta se mu však…

 

iSport.cz

OVERTIME s Kollerem: Sparta je na lepší cestě, Česku chybí gólová mašina

OVERTIME s Kollerem: Sparta je na lepší cestě, Česku…

Není v Česku povolanějšího člověka na hodnocení útočníků, než je Jan Koller. Nejlepší střelec v historii…

Jágr v ráži, pustil se i do kapitána Jihlavy: Co mi zbývá se 120 kily...

Jágr v ráži, pustil se i do kapitána Jihlavy: Co mi…

Po vyrovnané partii na Vysočině jsou zpátky na koni. Kladenští hokejisté si ve třetí semifinálové bitvě play off…

 

Reflex.cz

Nejúčinnější antikoncepce se jmenují Maláčová a Schillerová. Zn.: S námi vyděláte 80 tisíc

Nejúčinnější antikoncepce se jmenují Maláčová a…

Desítky tisíc matek současných miminek či batolat, které se těšily, jak jim od nového roku stát dorovná jejich…

Andrej Babiš: Česko podpoří britskou žádost o odklad brexitu

Andrej Babiš: Česko podpoří britskou žádost o odklad brexitu

Česko tento týden na Evropské radě podpoří britskou žádost o odklad britského odchodu z Evropské unie. Na…