Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q3: První dojmy, české ceny

Bylo jen otázkou času, kdy se lidovější pohon všech kol a úspěšná platforma Tiguanu vydá z Wolfsburgu směrem k Ingolstadtu. Ten čas se přiblížil. Jen s malou zajížďkou přes Martorell.
Zpět na článek
6. 5. 2011 10:08
6. 5. 2011 15:29
6. 5. 2011 10:26
6. 5. 2011 10:51
6. 5. 2011 11:09
6. 5. 2011 11:37
6. 5. 2011 12:17
6. 5. 2011 11:37
6. 5. 2011 12:48
6. 5. 2011 14:03
8. 5. 2011 16:26
6. 5. 2011 11:25
6. 5. 2011 12:45
6. 5. 2011 12:59
6. 5. 2011 13:35
6. 5. 2011 14:03
6. 5. 2011 15:50
6. 5. 2011 16:05
6. 5. 2011 17:13
6. 5. 2011 18:10
6. 5. 2011 23:03
6. 5. 2011 23:56
6. 5. 2011 11:41
6. 5. 2011 12:12
6. 5. 2011 12:17
6. 5. 2011 12:17
6. 5. 2011 12:47
6. 5. 2011 12:54
6. 5. 2011 13:13
6. 5. 2011 13:35
6. 5. 2011 13:50
6. 5. 2011 13:54
7. 5. 2011 08:46
7. 5. 2011 18:53
6. 5. 2011 13:26
6. 5. 2011 13:40
6. 5. 2011 19:40
6. 5. 2011 13:40
6. 5. 2011 13:52
7. 5. 2011 14:23
7. 5. 2011 18:52
6. 5. 2011 12:18
6. 5. 2011 22:36
6. 5. 2011 14:04
6. 5. 2011 16:15
6. 5. 2011 18:18
Avatar - kosmonaut
6. 5. 2011 10:08
Profil
Tak buďto to z boku vypadá jako mrouskající se kočka, nebo jako by to někdo pěkně zezadu nakopl. Nejenže nechápu smysl SUV, ale tohle navíc ani nevypadá dobře :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 5. 2011 15:29
Re: Profil
njn, čtyři kroužky pro ***ky.
6. 5. 2011 10:26
IVG
To je jenom pro novináře ta premiéra Q3 v IVG ? Když jsem byl loni na A7,tak jsem se musel registrovat a pak mě přišla pozvánka.
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2011 10:36
zeby inspiracia koleosom?
a ja ze co mi ta zadna cast pripomina, nieco skarede.. [odkaz]

zeby sa audi inspirovalo bocnou linou? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kosmonaut
6. 5. 2011 10:44
Re: zeby inspiracia koleosom?
Asi chtějí u Audi zabránit jeho masovému rozšíření >:D
6. 5. 2011 10:51
Celkem hezké,
jen jsem zvědavý, kdy to uvidíme na Šanghajském autosalonu s logem BYD či podobným. :no: :no: zdá se mi, že dnes něco vyjede v Evropě a za týden v Číně......
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2011 11:09
Tig-Q3
To si opravdu je někdo ochoten připlatit nějakých 100 tis aby se cítil před ostatníma líp? Možná to bude mít o něco kvalitnější tlačítka, uznávám :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Righ
6. 5. 2011 12:48
Re: Tig-Q3
Nedochazi ti skutecnost, ze jednou z hlavnich motivaci pro koupi toho kteryho auta je jeho vnejsi i vnitrni design? A v tehle oblastech si nejsou Q3 a Tiguan ani pres spolecny zaklad nijak podobny. Da se pritom s uspechem predpokladat, ze vesine lidi se bude podobne jako mne vice libit stylovejsi a modernejsi pojeti Audiny. A ze se za lepsi znacku plati? No to je fakt objev roku, jenom skoda, ze tenhle fakt uz plati odnepameti a dnes se dotyka veskeryho zbozi od toaletaku az po letadla.
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 14:03
Re: Tig-Q3
Jenže on ten interiér v základu nebude ani zdaleka tak ohromující.
6. 5. 2011 15:04
Re: Tig-Q3
Jde ale o to, že člověk v případě Audi, dostává tu samou techniku jako u Tigu a co člověk to názor, ale mně se single frame opravdu nelíbí, takže pokud bych si měl vybrat z těchto dvou, tak jasně Tiguan.
8. 5. 2011 16:26
Re: Tig-Q3
RIGH: Aha ono se to připlácení za značku dá říct i takhle...no je to fakt...
Ale když se oprostíš od marketingem nahnanou představu... nebo vlastě ne... kdo by nám míň stylovým (kerej markeťák tohle vyymsel) platil vývoj ;-)
6. 5. 2011 11:25
Ble
:no: Fuj, to je teda hnusna A1 Allroad :no: vydel som tu premieru vcera cestou z prace. Bohuzial vedla toho audi dealera prechadzam skoro kazdy den a kazdy den musim vydiet tie hnusne mrdky a hlupych ludi co to este kupia :no: aspon ze ma vcera potesila redackia auto.cz z 7metrovym RAM-om a predajnymi cislami GM.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - dicky
6. 5. 2011 12:59
Re: Ble
ne jen pise pravdu audi ani neni prilis bezpecne (Mala prdka)ani prilis prostorne a ani prilis bohuzel hezke..
Jen je drahe ...
Ale chapu je to audi pry znacka nejakeho luxusu ci co.
ALE MOTOR V TOM MAS JAK V NEJAKEM OBYCEJNEM VW..
diesl jaky to pokrok luxusu
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 13:35
Re: Ble
Myslíš, že velké znamená bezpečné?
6. 5. 2011 14:03
Re: Ble
Je to lepsie spracovana skodovka..thats all... Väcsie znamena casto bezpecnejsie, kedze sanca ze ta niekto prehliadne je nizsia, vyssie tazisko ma tiez svoju ulohu. Samozrejme ze nie je to stale pravda (vid test novy modus vs. stare volvo) ale da sa povedat ze velke auto ktore je o generaciu starsie je bezpecnejsie nez nove male auto. Napr BMW E65 bude urcite bezpecnejsie nez nova octavia..

P.S. - zrejme si nikdy nesedel v dobrom aute ked mas ako profilovku Peugeot :-D alebo si zenska, tak potom je to jasne :-D :-D :-D moja babicka ma tiez peugeot, 304 cabrio v bielom ;) pekne auto
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 15:50
Re: Ble
Řízek promluvil a je to hned poznat.
Podívej se na test F500 a Q7 a zjistíš, že F500 dopadl dobře a to je to mikroauto.

O tvém nadhledu není pochyb řízku (předpokládám kuřecí podle názorů)
>:D >:D >:D
6. 5. 2011 16:05
Re: Ble
Prave si potvrdil moju hypotezu. Ked sa pozries na ten crash-test prides na to ze F500 ma napriklad rozbite celne sklo, ma zohnutu strechu a aj interier si to odtrpel, kym Q7 ma len rozbity predok. takze velke auto je bezpecnejsie nez male:yes: ... Dakujem ze sam vyvracias svoje tvrdenia :yes:
Nevravim ze F500 nedopadlo dobre, ale dobre je za 3....

P.S. Keby si si POZORNE precital wikipediu tak vies ze Schnitzel sa bud robi z veproveho ale castejsie z hovädzieho alebo telacieho. tak je to logicke ze schnitzel nebude kuracie. No nic asi hovoril s nejakou slepicou. v kazdom pripade som rad ze si potvrdil argument väcsie auto = bezpecnejsie auto (samozrejme pod dodatkom ze medzi autami nie je velky generacny rozdiel)
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 17:13
Re: Ble
Prostor pro cestující je u F500 naprosto v pořádku, navíc se zde porovnává miniauto s velkým SUV a rozdíl je asi jenom v prasklém předním skle.

S tím hovězím s tebou naprosto v tvém případě souhlasím.
6. 5. 2011 18:10
Re: Ble
Tak si pozri to video este raz a uvidis ze to neskocilo len pri prednom skle ale zacala sa vlnit strecha atd.
Takze podla teba obstala 500-ka v tom crashteste lepsie nez q7? Ano/nie?

btw. je smutne ze nemas v piatok nic lepsie na praci nez komentovat kazde vlakno tejto diskusie :yes: to uz aj taky kus hovedzieho ma lepsie veci na praci.
No nic, pekne si cuc do monitoru a kazdemu vyblabotaj tvoj nazor a nezabudni povedat ze miniauta su uplne to najbezpecnejsie na trhu a nic sa im nevyrovna a ze americka armada ma namiesto HMMW kupovat offroad 500ky kedze su to tie najbezpecnejsie auta. a nezabudni este na FB napisat obamovi nech vymeni svoj cadillac za 500ku alebo aygo alebo iQ alebo smarta :yes:
Avatar - twistedTSD
6. 5. 2011 23:03
Re: Ble
no počkej, že dopadl dobře? Vždyť podle ADACu by to snad nikdo z cestujících nepřežil....
Avatar - white label
6. 5. 2011 23:56
Re: Ble
No právě, ideální stav pro státní důchodové náklady... :-O >:D
6. 5. 2011 11:41
MISTR Q
Jen inspirativní signály vysílá do světa nové malé Q3. Tak především, dokonalé zacílení - kompaktní SUV, na současnost a na naše silnice v podstatě ideální vůz své třídy. Zásadní informace pak jde od pohonu, i v tomto segmentu, i v této kvalitativní třídě našel své opodstatnění Haldex. Jistě.

Tak jak, Q3 nebo TIGI? Či snad menší bráška v podobě fantastického Yetiho? Zákazníci tento segment cení, je to znát ze silnic. Koneckonců silniční výskyt konkurenčního BMW X1 lze jistě označit za nikoliv ojedinělý, naopak. Tedy trefa.

Q3 opět (AUDI) vyjíždí na výborném vnitřku, proti tomu něco vznést lze skutečně težko, prvotřídní materiál, prvotřídní styl, kabina je na jedničku. Zvenku je to malá Q5. To na zhodnocení stačí, neboť právě v Q5 AUDI představil vizuální, pohledovou vyváženost špičkového reprezentanta daného segmentu.

Oceňme styl vozu, oceňme techniku a oceňme vskutku špičkové motorizace. Na ceně vyděláváme všichni, drží se při zdi, v podstatě je vůz na pohled dražší, hodnotnější, cena by snesla jistě i o sto tisíc vyšší hladinu. Chvalme za to AUDI. Někdo holt musí snižováním cen dobíhat potenciální zájemce, někdo zase svým zájemcům ve frontách nadělí klenot a navrch ještě bonus v uměřené ceně. To víš, prémiový cenový jemnocit...

BRAVOOOO :yes:
Rozbalit vlákno
19
6. 5. 2011 12:12
Re: MISTR Q
GTI vy jste z jejch marketingu ???? Tady jsem nečetl o tom autě něco příliš ošklivého, aby jste ho musel vynášet do nebe. Kromě toho vašeho jemnocitu......, pokud o tom autě víte tak hodně, je evidentní, že jste s koncernem spojen pupeční šňůrou, tudíž vás nejde brát objektivně.
Normální čkověk by napsal hezké auto a vy o tom píšete jako o zakázané, nedostupné milence.
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2011 12:17
Re: MISTR Q
To je v poho, on jen mění konzernové značky, ale texty jsou stejné, že GTI? Jen souhlas, tleskej a úsměv ;-)
Pro GTI: vůz je to na pohled, až do určitého stupně výbavy, levnější než vypadá.
6. 5. 2011 12:17
Re: MISTR Q
Otázka je, čemu u vás na návsi říkáte - normální. Pokud můj text chápeš jako oslavu zakázané a nedostupné milenky, pak si najdi ve slovníku cicích slov význam slova - abnormální...
6. 5. 2011 12:47
Re: MISTR Q
Koukám, že jsem se trefil, už píšeš o cicích, to tě to vzrušilo... :yes: :yes: :yes:
6. 5. 2011 12:54
Re: MISTR Q
Příště to zkus hlavou...
6. 5. 2011 13:13
Re: MISTR Q
Cha - cha, panáček se zlobí, asi nemá rád srandu na svůj účet :no: :no:
6. 5. 2011 13:35
Re: MISTR Q
Koukám, že ti pohled na Q3 dokonale zatemnil mozek... >:-[]
6. 5. 2011 13:50
Re: MISTR Q
Mi se to auto líbí, ale ty to nějak prožíváš. Kompexy ?
6. 5. 2011 13:54
Re: MISTR Q
Komplexy? Ne. Nebuď tak vztahovačný. Směji se při vzpomínce, jaks tu náruživě nedávno obhajoval ten plyn z kejdy >:D
7. 5. 2011 08:46
Re: MISTR Q
Takže komplexy, jsi nevzdělaný a nevzdělatelý, tak jen tlučeš hubou, jsi asi politik, to jsou stejní pologramoti, jako ty.
7. 5. 2011 18:53
Re: MISTR Q
Přitlač na pilu, takhle tu pusobíš nejistě jak hřebík v lejnu.
Avatar - white label
6. 5. 2011 13:38
Re: MISTR Q
Přesně jak píšeš: "Normální čkověk by napsal hezké auto...", takže věřím, že nechápeš nejen GTIho glorifikování, ale i opačné, néméně "extrémní" příspěvky, kterých je tu mnohem víc... ;-)
6. 5. 2011 13:26
Re: MISTR Q
kamos, psychiater ta po precitani tvojich prispevkov oznacil za sociopata vykazujuceho sklony k jesitnosti, paranoi, vztahovacnosti a agresivite. bran sa.. ale kultivovanym spôsobom, lebo si nedajboze este pritazis ;-\
6. 5. 2011 13:40
Re: MISTR Q
Píšeš své príspěvky vždy v pátek popoledni. Počítám, žes opět právě dorazil z intru, tak se napřed trochu vydechni, uvolni, rozhlédni se po svém pokojíčku, uhlaď plakátům rohy a zvolna se začti do první podrobné informace o autě, které kdyby ti ježíšek nadělil, připadal by sis jako bůh vaší vesnice...
6. 5. 2011 19:40
Re: MISTR Q
no to ma podrz ake veci si ty vsimas..v piatok popoludni vravis? môze byt, ja v tom prehlad nemam kedy, kde, co pisem. ostatne, dnesni studenti maju vacsinou svoj pocitac so sebou, nemusia teda cakat na piatok, ci sviatok.
gti, asi sa zase urazis tebe vlastnym spôsobom, no ja taktiez zdielam uz vysloveny nazor a sice, ze v poslednom case narasta, nazvime to, tvoje rozhorcenie nad prispevkami ostatnych diskuterov. ja naozaj nechapem preco. naozaj ovplyvnuje ich formalna a obsahova stranka tvoj zivot?
ps: student nie som a nemecku produkciu uznavam. jedine co neuznavam je jej cena pre nasinca. 8-s
Avatar - KANKUNEN
6. 5. 2011 13:40
Re: MISTR Q
Chtěl by jsem vidět tebe, kdyby si půlku života trávil na auto.cz.
7. 5. 2011 14:23
Re: MISTR Q
Naprosty souhlas! Q3 je dalsi maisterstick ze staje VW! :yes:
Cos napsal s tim musi normalni a inteligentni clovek jenom souhlasit! ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 11:57
Jedinečnost v podobě nul
4 nuly ve znaku, 6 nul na kontě... Dokonalé SUV. Dokonalé Audi. Jako vždy.
Po setkání hned vidíme úžasnou světelnou techniku, omračují nás ohromná litá kola. Po otevření se díváme na jedinečný, v opravdu vyzívavé barvě naladěný "celokožený" interiér. Do ruky nám padne skvělý multifunkční volant, uši pohladí prémiová aparatura BOSE. Duši pohladí krásné panoramatické okno. A to vše můžete mít ZA PŘÍPLATEK >:-[] .
Cena začíná na skvělých 700 tis. za verzi, kde o všem všem, nad čím srdce zaplesalo, můžete akorát tak snít. Ale prémie je přeci prémie. Jen až v zimě nevyjedeš do své garáže, aby ses mohl poplácat po zádech, že jsi ten "úspěšný", tak se nedívej vedle k sousedovi, který se svištěm 4x4 trénuje na švédskou rally.
Jednoduše: ve slabých výbavách a motorizacích nabízí víc pózu jak užitek. A proti vyšším výbavám tu jsou (pro mě) mnohem přitažlivější kousky. Takže jediné, co zvládá tenhle model dokonale, je uniformita Audi. Proto o úspěchu nepochybuji.
Rozbalit vlákno
38
6. 5. 2011 12:06
Re: Jedinečnost v podobě nul
Máš naprostou pravdu! Buď si ho můžeš koupit, nebo pindat, jako ty. Každému, co jeho jest...
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2011 12:14
Re: Jedinečnost v podobě nul
...jak tak koukám, na pindy seš tu ty. Napsal to dobře, vystihl ještě líp. Aby tohle vozítko bylo trošku potentní a k tomu i Audi jak má být, tak to bude někde kolem 1 4.
6. 5. 2011 12:40
Re: Jedinečnost v podobě nul
Koukání ti jde, ještě ten zbytek a už ti prodaj nealkoholický pivo. Komu se Audi nelíbí, nebo v podobných autech vidí hlavní smysl v pozérství, může si koupit nivu.
6. 5. 2011 12:52
Re: Jedinečnost v podobě nul
Tak trochu jinak- kolik se najde lidí, co to koupí jinak než že to "utopí" v nákladech firmy ????
A zase jinak, myslíte si, že ostatní jsou kvůli tomu socky a mají maximálně na nealkoholické pivo?
Vaše logika je značně pokřivená.
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 13:39
Re: Jedinečnost v podobě nul
Budeš se divit, co v tom bude jezdit blondýnek, co jim to manžel koupí.
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 13:53
Re: Jedinečnost v podobě nul
aneb láska na první Audi.
V podstatě jsem rád. Konečně snad nebudou jezdit v Q7kách, kdy člověk neví, jestli někdo vůbec sedí za volantem ;-)
Avatar - white label
6. 5. 2011 13:43
Re: Jedinečnost v podobě nul
Škoda, že o tom jednoduchém utápění v nákladech nejčastěji píší ti, co na něj sami nevydělali... :*) :-)
6. 5. 2011 13:55
Re: Jedinečnost v podobě nul
hmm, myslíš? Tak to rozveď, ale pořádně, ať přesvědčíš!
Avatar - white label
6. 5. 2011 14:43
Re: Jedinečnost v podobě nul
K tomu není co rozvádět a vůbec nemám potřebu o tom kohokoli dokonce přesvědčovat. Těm co na ty náklady musí nejdřív vydělat, nemusím říkat vůbec nic a ostatní je zbytečné nejen "přesvědčovat"... ;-)
7. 5. 2011 08:54
Re: Jedinečnost v podobě nul
Je rozdíl, jestli si něco kupuješ ze zdaněné mzdy či z toho ,co v hrubém vyfakturuješ. Jestliže můj Passat stál na lízačku 23 tis, tak ti říkám, že kdybych ho měl platit ze své mzdy, tak si to nekoupím, už to chápeš? A pro tvé info- u právnické osoby má jedatel mzdu- s odvody, daněma.
Takže můj pohled na ty náklady / mzda!
Avatar - white label
7. 5. 2011 09:22
Re: Jedinečnost v podobě nul
Nepodnikají jen právnické osoby, ale i fyzické...
"Udělat" vysoké náklady není problém, to umí každý "Lojza", mnohen těžší je, mít je o tolik nižší než výnosy, aby se do nich vešlo (mimo jiné) i "pořádné" auto... ;-)
7. 5. 2011 19:03
Re: Jedinečnost v podobě nul
GS neví kolikátá bije, tohle je na něho příliš složité. Je to novej diskusní zobák, bude tu s ním legrace, zejména, když dává do kontrastu zdaněnou mzdu a hrubou fakturaci. Tihle intelektuálové tu již jednu vlnu absolvovali, bylo to tehdy, když se snažili národ přesvědčit, že depehá by při nákupu auta neměl "platit" ani občan... Já tyhle intelektuální anorektiky v podstatě tajně miluju... dodávají mi jednu ze sil do života.
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 14:54
Re: Jedinečnost v podobě nul
ale asi hej, zobecněně to tak zřejmě je. Z toho mi ale vyplývá, že jistý místní kádrovač asi jen tak nevydělá na koncern a v diskusích tu sní svůj sen >:-[]
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 01:34
Re: Jedinečnost v podobě nul
Taky bys měl více koukat a ne jen tahat triko. To by ti pak zcela jistě neunikl význam toho, co jsem napsal. A6 jsem měl, proto můžu říci, že Audi je Audi až od určité vybavenosti....jinak je to tristní pohled. ... s tou nivou - myslíš sýr či pomazánku?
Avatar - white label
7. 5. 2011 09:14
Re: Jedinečnost v podobě nul
Niva je (mimo jiné) plesnivý sýr a případná pomázánka z něj není Niva, ale logicky jen pomazánka z Nivy. >:-[]
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 09:40
Re: Jedinečnost v podobě nul
Když už tak je to sýr s plísní uvnitř hmoty ty plesnivý sýre chytrý jak kakao >:D >:-[]
Avatar - white label
7. 5. 2011 13:06
Re: Jedinečnost v podobě nul
Ano, na rozdíl třeba od Hermelínu. Každopádně jsem chtěl napsat plísňový sýr, nikoli "plesnivý"... :-O >:D
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 23:15
Re: Jedinečnost v podobě nul
Prd tak leda jsi chtěl napsat. Chtěl nechtěl, prostě ti šmakuje plesnivý tak se za to nestyď ;-) ...dokud je to jen sýr, tak to je snad v poho >:D
Avatar - Righ
6. 5. 2011 13:00
Re: Jedinečnost v podobě nul
Dobre vim, jak ma premie vytvareny ceniky a za co vsechno a kolik se priplaci. Spolu s tim, jak premiovy vyrobci rozsirujou svoje portfolio smerem dolu, se ale podle me zaroven i snizuje latka pro "premiovost" ve vybave techto modelu. Vidam tak A3ky, X1cky nebo treba Bcka, kterak maji manualni klimu, latkovy sedacky nebo jim chybi navigace a nepovazuju to za nic divnyho. Podobny to bude dozajista i u Q3 - vetsinou ji budem vidat s dvoulitrovym dyzlem pohanejicim predni, spise v mensine pripadu vsechna kola, a sedacky budou v latce, s beznym audiem a bez navi. V takovy konfiguraci neni problem udrzet priplatky kolem 100 tisic. Opakuju, ze s tim nemam problem, Q3 a treba A6 jsou jina liga a co by se nedalo odpustit druhymu jmenovanymu, da se u Q3ky s klidem prejit.

Proc by si mel neko hledajici SUVcko za 800 klacku kupovat nabusenou Sportage (priklad), kdyz jezdi maximalne ve dvou, honosnou vybavou se nijak neukaji a pro mestsky pojezdy mu nejlip vyhovuje malej dyzl?
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 13:34
Re: Jedinečnost v podobě nul
Když vedle sebe postavím Q3 v základu a odpovídajícího Tiguana, pak v čem tkví "prémiovost" Q3? V kvalitě? Ale přeci základní komponenty jsou totožné. Nebo mi někdo chce naznačit, že např. 2.0TSi u Tiguanu je kvalitativně horší zboží, než 2.0TSi u Audi? Tiguan splní účel lépe. I proto, že jej za stejnou cenu nebudu muset oškubat o haldex.
Takže nám tu zbyde o něco lépe sestavený interiér Q3. A ještě něco?
Co tedy získám s koupí Q3 oproti Tiguanu?
Audi Q3 má prvky výbavy, kterými se dostává do "vyšších" sfér, ale i do vyšších cenových sfér.
Jediný pádný argument, který mi zůstává pro koupi Q3 v levných konfiguracích je zkrátka jen to, že se někomu Q3 líbí natolik, že je ochoten akceptovat cenu.
Otázka je, na kolik se mu líbí proto, jak vypadá a na kolik se mu líbí jen proto, že to je Audi. Ještě jinak - nalepit na to znak Seat místo Audi, tak prodeje jdou do kopru :-!
6. 5. 2011 14:08
Re: Jedinečnost v podobě nul
Právě že koupě auta není jen o výbavě. ;-)
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 15:04
Re: Jedinečnost v podobě nul
ano, ale určitý standard by měla automobilka mít vzhledem k tomu, jak se prezentuje. A různé příplatky za samozatmívací zrcátka, LED světelnou techniku, plata kufru apod., které se (zřejmě omylem) nedostanou čas od času do standardu u Audi taky o něčem vypovídají. U mě je rozdíl, když ke mě automobilka přistupuje způsobem:
A) vydělat
B) oškubat
Za slušný vůz rád zaplatím, ale nenechám se oškubávat jak krocan před příchodem Satana Klause.
A Audi staví na "náskok díky technice", jenže kolik jí dodává v základu 8-s ?
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 16:02
Re: Jedinečnost v podobě nul
tak nějak stejně jako jiný premioví výrobci. Ani jeden z nich nemá nějaké bylíčky výbavy, ale jenom "holé" auto a dokupuje se výbava.
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 17:04
Re: Jedinečnost v podobě nul
stejně jako Lexus, Infinity, Acura ;-) ?
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 17:22
Re: Jedinečnost v podobě nul
Tak aby jsem to upřesnil, tak Německá premie. U japonců je známo, že tam fláknou všechno najednou.
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 17:35
Re: Jedinečnost v podobě nul
Jenže to je jeden z důvodů, proč u některých modelů je zkrátka "prémovost" základních provedení pouze zbožným přáním majitele. Očesáním zkrátka zůstane jen ten "prémiový" emblém se čtyřma nulama.
Třeba absence 4x4 standardně u SUV mi přijde velmi podobné tomu, co nabídli Vietnamci jako padělky luxusních hodinek. Vypadaly luxusně a draze, jen uvnitř byl obyč. strojek na baterky ;-) Někomu to taky stačí, stejně jako 4x2 ...
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 01:36
Re: Jedinečnost v podobě nul
a pak to kupují kvůli pozérství. Nic jiné k pořízení holátka asi ani nemůže vést.
Avatar - ryman
6. 5. 2011 14:10
Re: Jedinečnost v podobě nul
v podstatě souhlas..
6. 5. 2011 15:58
Re: Jedinečnost v podobě nul
Přesně tak, lépe bych to ani nenapsal.. Je lepší koupit méně vybavenou Q3 než "nabušený" Tiguan, to tak trochu nechápu-). Ono přece nevadí, že nemám Haldex, nevadí, že tam není klima, já mám přece Q3 a tu každý nemá-). Je to přesně jak to píšete, aby byla Q3 porovnatelná co se týče výbavy se svými konkurenty, dostává se do úplně jiné cenové ligy. To je to samé, jako když spousta lidí zvolí "oholený" Passat s motorem 1.4 TSI, za téměř 600t, než by si koupili min. motoricky lepší (a podle mně, i lépe vypadající), Mazdu 6, za v podstatě stejné peníze.
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 16:04
Re: Jedinečnost v podobě nul
Tak podle tvý teorie by tu všichni museli kupovat Lagunu, protože je za 400 kila se slušnou výbavou. Jenže díky bohu ne každý kouká jenom na cenu a ostaní věci ho nezajímají.
6. 5. 2011 16:29
Re: Jedinečnost v podobě nul
Vtipné, máš tam ještě něco? U většiny lidí je poměr cena/výbava hlavní, (u mně především ta bezpečnostní). Je moc pěkné, že si mohu dokoupit paket na špatné cesty, nebo imitaci chromu/dřeva do interiéru, ale to mi při případné nehodě život nezachrání, (byť to je na jinou debatu), já nikomu nevnucuji své vidění světa, (jen říkám, že existují alternativy). Btw., nevím proč sem cpeš Lagunu, když jsem a) porovnával vcelku srovnatelné Q3 vs. Tiguan, (jak zde již jeden z přispěvatelů dělal) a když b) do Laguny (a francouzů vůbec) má smysl jít jen v top-end výbavách, (kde už jsou ale většinou srovnatelní s německou premií).
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 17:28
Re: Jedinečnost v podobě nul
Cpu sem Lagunu, protože ty jsi sem nacpal mazdu 6. Dřevo ti sice život nezachrání, ale může ti zpříjemnit pobyt v autě. Když budu trávit v autě víc času, tak budu chtít, aby to uvnitř nějak vypadalo. Nevím, co přesně ti chybí u Laguny za výbavu. Může jí mít určitě lepší, ale už v základu je slušná. A stejně u nás není nejprodávanější, ikdyž je nejlevnější. Jinak jsou na úrovni premiové trojky jen do doby, doku si do té premiové trojky neobjednáš nějaké prvky navíc. Jejich individualizace a výbava je prostě dál a taky si za to nechají zaplatit.
Avatar - rohYpnol
6. 5. 2011 17:12
Re: Jedinečnost v podobě nul
Já se jen snažil naznačit, za co se u Q3 připlácí vůči Tiguanu, co za to člověk dostane a čím se snaží být "prémiová".
Samozřejmě, ať si každý koupí, co je mu libo. Mě Q3 ničím neuráží. A jak jsem psal výš, vlastně jsem za ni rád, protože zlatokopky nebudou muset jezdit v Q7 ;-)
6. 5. 2011 17:20
Re: Jedinečnost v podobě nul
Tak Q3 mně neuráží jakbysmet. Holt to mám asi trošku jinak a já bych volil z dua Tiguan/Sportage, ale spousta lidí si koupí "oholené" Q3 jen kvůli tomu, aby ho měli, což je sice jejich věc a budiž jim to přáno, nicméně mně takové uvažování blízké není. Přijde mi to stejně nesmyslné jako koupit si "nabušenou" A1, která stojí to samé, co "holé" BMW 3.
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 17:31
Re: Jedinečnost v podobě nul
Je to o preferencích. Já by jsem do Q3 v základní výbavě taky nešel. Pokud by jsem měl jen tolik, ž by jsem si mohl koupit jen základní, tak půjdu taky asi do tigiho. Ale to že by jsem to tak udělal já, neznamená, že to tak udělají všichni. Proto je nesmysl psát levnější alternativy nějaký aut. Když to člověk chce, tak sio to koupí a nebude nad tím přemýšlet.
6. 5. 2011 17:59
Re: Jedinečnost v podobě nul
O tom žádná, nicméně Q3 v plné palbě bude minimum, já neřekl, že je to špatná volba, právě naopak. Já jsem fandou Japonců, protože mi až tak nejde o možnost individualizace do úplných detailů, ale o poměr cena/výbava o kvalitní zpracování, či zábavu za volantem. Chápu, že někomu Japonci nevyhovují, nemají třeba tak široké portfolio SUV, nebo se prostě někomu nelíbí design, což chápu zrovna tak, navíc myslím, že uvést alternativu není špatně, protože zrovna třeba Mazda 6, je Passatu více než vyrovnaným protivníkem. Co se týká Laguny, tak zajímavá by pro mne byla pouze s podvozkem 4C, protože je to něco, co konkurence nemá.
6. 5. 2011 14:18
Re: Jedinečnost v podobě nul
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
7. 5. 2011 14:26
Re: Jedinečnost v podobě nul
Ale ale chlapce! Vzdyt ty kupovat nemusis! ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 5. 2011 12:18
q7
....v tomhle vidím partie budoucí q7.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
6. 5. 2011 12:27
Strach ze změny
Tak mám dojem, že Audi se bojí jakékoliv změny designu a tak kopíruje samo sebe. I tak je to lepší než X1, která vypadá jak rozšlápnutá PETka.
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2011 14:04
KLUCI SE VRÁTILI
AUDI, to je dokonale "červenej hadr" na všechny ty právě bující mladé švorcbýčky v počínajícím rozpuku. Býčky, co houfně v páteční odpoledne najíždějí z internátů do svých pokojíčků k radosti nejmilejší - nandat už to konečně všem těm AUDI-frajerům s dvě stě koňmi v rozkroku... Ta zoufalost, vidět nahoře tu nádheru, a v ten samý okamžik si uvědomovat, že je mi navždy nedostupná, to mžikové, flešové prozření o sobě samotném, ta v sekundě uvědomělá definitiva...

Avšak to vůbec nejhorší, to je reál - okopáváš rohy, bloumáš kolem kašny a kolem tebe jedno AUDI za druhým. A že jich tu je. Kdo jsou ti lidé v něm, ptáš se svého nitra. Sebezáchovná brzda ti brání si naplno říci - no, jsou to lidé, kteří pracují, podnikají, lidé, kteří za své peníze kupují svá auta. V podstatě přehledná, pochopitelná skutečnost, ale je-li nazírána zpoza zaplivané autobusové čekárny krhavejma vočima, s nudlí nízku u nosu, vyvolává stavy duše, které lze vykreslovat jen černou pastelkou.

Ano, lidská malost je nezměrná, a to zejména v instatním, lehce postpubertálním stavu. Vždyť odkojený než černým divadlem života v němž skutečnost, že hraješ hlavní roli klauna pochopíš, až když ti při děkovačce spadne opona na záda...

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
23
Avatar - KANKUNEN
6. 5. 2011 15:33
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Že ty se chystáš žalovat koncern, že Tě připravil o rozum.
6. 5. 2011 15:59
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Kamo ty so sebou nieco zacni robit...Teraz bez srandy, ale ty si riadny pacient.
S tebou je to tazke, pretoze blaznovy nevysvetlis, ze je blazon, pretoze je blazon, ale najdi v sebe stipku sebareflexie a zapis sa na nejaky kurz pre dr.bnutych.
6. 5. 2011 18:18
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Tak si pokaždé říkám, že se už nedokážeš překonat, ale Ty to dokážeš. A ta zvědavost je taky jediný důvod si ty litanie číst. No...každá choroba se vyvíjí, jen nechci jednou vidět ten konec. >:D
6. 5. 2011 23:39
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Díval jsem se do tvého profilu, ve všech příspěvcích reaguješ výhradně na mne... nejsem buzna, Gatere, lov jinde. Diskutéři tvého malokalibru, to je dokonalá živá voda na mé textové mlýny...
Avatar - white label
7. 5. 2011 00:06
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Já myslel, že je to Gater, jako "vrátný", ale on to asi bude spíš "gaťař"...
>:-[]
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 01:38
Re: KLUCI SE VRÁTILI
...ty abys nevyužil nastrčené prd.ele. >:-[] >:D >:-[]
Avatar - white label
7. 5. 2011 09:24
Re: KLUCI SE VRÁTILI
...a kdo jiný by tu proto měl mít větší pochopení, než právě ty... :*) >:D
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 09:42
Re: KLUCI SE VRÁTILI
...ano jsem velmi tolerantní. Pochopení pro tvou analní lačnost....mno, jak GTI šmakuje. Tak šup šup ať nemáš Ačko. >:-[] >:D
Avatar - white label
7. 5. 2011 12:23
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Nežárli tolik brouku, podle toho s jakým zápalem o tom píšeš, bych se měl ptát spíš já tebe, jak ti to šmakuje... :*) >:D
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 23:19
Re: KLUCI SE VRÁTILI
No se mnou si na toto vaše GTIWHITE téma moc nepokecáš. :-( to budeš muset probrat s mamkem GTIm. Ale máte hoooooooooooooodně velkeeeeeeee plus u ČD >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D och vy divoši
Avatar - white label
7. 5. 2011 23:38
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Nestyď se za to... a ještě k tomu tak křečovitě..., ani za deset stejných smajlíků to stejně neschováš... :*) >:-[]
Avatar - white label
6. 5. 2011 23:59
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Neboj, tvá chorobná zvědavost není choroba, jejíhož konce by ses musel až tolik bát... :-O >:-[]
7. 5. 2011 00:17
Re: KLUCI SE VRÁTILI
>:D :yes:
Avatar - white label
7. 5. 2011 00:31
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Ono zase když si člověk nebojí veřejně přiznat vlastní diagnozu, je to základ pro úspěch případné další léčby..., osobně to mám vyzkoušeno třeba u kožních a pohlavních chorob, jako jsou třeba "žaludeční" vředy... >:-[]
7. 5. 2011 09:12
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Tak takhle to dopadá, když se na germanofila ještě připlácne bílá nálepka. (někdy mám pocit, že to píše jeden člověk) A ty puberťácký slinty snad už nejsou ve vašem věku nutný.

Mimochodem, aby jsi neřekl, že jsem zaujatý, tak třeba s tvým názorem na řidičské umění a spotřebu auta plně souhlasím.
Avatar - white label
7. 5. 2011 09:30
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Možná by bylo lepší, přiznat si (s patřičným nadhledem) nahrávku na vlastní gól ve zdejším diskusním slovním "fotbalu", než se křečovitě stylizovat do role komisního důchodce s jednoduchými řečmi o pubertálních slintech... :*) ;-)
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2011 09:43
Re: KLUCI SE VRÁTILI
To na tobě oceňuji: přiznáváš svou diagnosu. >:-[] 8-s
Avatar - white label
7. 5. 2011 12:57
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Díky, jak vidíš, ne každý si tu umí udělat srandu sám ze sebe (viz 9:12)... ;-)
6. 5. 2011 18:31
Re: KLUCI SE VRÁTILI
Myslím, žes to celkem trefil až na to, že to nejsou kluci z internátů (právě ti mají vlhké sny ze značek BMW, Audi....), ale odhadem post třicátníci.
6. 5. 2011 23:40
Re: KLUCI SE VRÁTILI
No... zapřemýšlím o tom.
Avatar - pallas
7. 5. 2011 04:07
Re: KLUCI SE VRÁTILI
a potom sem zaves trojstranovy elaborat o frustrovanych post tridsiatnikoch, co nemaju na Q3 (a ze ich je) ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 5. 2011 14:07
2 0 1 3 J /\ G U /\ R C - X 7 5
[odkaz] 4:59
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2011 16:15
tohle bude hit
Ženským se bude líbit, a bude pro ně ideální na odvoz dětí do školky, zajet si do fitka atd.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
6. 5. 2011 17:33
Re: tohle bude hit
Určitě lepší, než ženský v Q7, MB ML, BMW 5,6 a Toyota LC. Moc jsem jich nepoznal, co by s tím uměli zaparkovat a z toho se dá odvodit, že jízda bude podobná. Tohle je alespoň přijatelně velký, tak by jim to mohlo vyhovovat.
6. 5. 2011 18:04
Neni to vubec zle ...
Bez ohledu na tridu je videt, ze modely X1-X3, Q3-Q5, Yeti-Duster, Quashque-Juke a samosebou dalsi jsou na ceste tvori zajimavy svet noveho segmentu v 21 stoleti.

To vubec neni spatne preci jenom proti vyssi karoserii a pohodlnemu nastupovani neni co vytknout...
:yes:
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2011 18:18
hmmm
Jsem docela zklamán z interiéru, příjde mi takový nemasný - neslaný a hlavně jeho look je velmi laciný.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
7. 5. 2011 00:03
Slováci dnes pohořeli
[odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
7. 5. 2011 00:08
Re: Slováci dnes pohořeli
No vidím, že slováci stejně "pohotově" hasí i požáry... >:D :yes:
Ale náhodou třeba ten krvavý Nagy je borec "jaksviňa", rozbil o mantinel
(a plexisklo) hned dva borce jednou ranou (jeho i sebe)... >:-[]

To video je jak symbol pro staré známé:
"S křížkem (v tomto případě dvojitým) po funuse... 8-s
7. 5. 2011 00:20
Re: Slováci dnes pohořeli
>:D
7. 5. 2011 14:29
Re: Slováci dnes pohořeli
No doufam, ze nepohorite taky v pondeli s Vaterlandem! :*)