Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 je na cestě - první fotografie

Audi připravila netradiční uvedení nového SUV na trh. Půl roku před oficiální premiérou zveřejnila situetu nového modelu a začíná tak lákat potenciální zájemce...
Zpět na článek
3. 2. 2005 10:19
neregistrovaný "knour"
3. 2. 2005 10:32
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 13:24
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 13:59
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 14:22
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 14:39
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 19:15
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 19:40
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 19:52
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 21:08
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 21:56
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 22:23
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 23:54
neregistrovaný "petr"
3. 2. 2005 23:44
neregistrovaný "petr"
4. 2. 2005 09:04
neregistrovaný "loser"
7. 2. 2005 00:15
neregistrovaný "TRUCKER"
4. 2. 2005 00:08
neregistrovaný "markus"
4. 2. 2005 00:14
neregistrovaný "jan"
4. 2. 2005 16:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 2. 2005 18:07
neregistrovaný "Marko"
5. 2. 2005 20:59
neregistrovaný "petr"
5. 2. 2005 21:07
neregistrovaný "petr"
14. 2. 2005 22:34
neregistrovaný "SZTS"
14. 7. 2006 16:29
neregistrovaný "miki"
3. 2. 2005 23:40
neregistrovaný "Jan"
4. 2. 2005 06:02
neregistrovaný "Patrik"
5. 2. 2005 23:44
neregistrovaný "pietro"
3. 2. 2005 10:23
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2005 10:37
neregistrovaný "xxx"
3. 2. 2005 13:21
neregistrovaný "Preceda"
3. 2. 2005 22:54
neregistrovaný "PSE"
3. 2. 2005 14:27
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 14:57
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 15:03
neregistrovaný "Marko"
4. 2. 2005 01:14
neregistrovaný "Znalek"
4. 2. 2005 08:05
neregistrovaný "BIZI"
14. 7. 2006 16:37
neregistrovaný "miki"
28. 2. 2005 11:22
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2005 10:59
neregistrovaný "martin"
4. 2. 2005 14:40
neregistrovaný "Marko"
4. 2. 2005 14:53
neregistrovaný "Jenda"
4. 2. 2005 18:53
neregistrovaný "PATRES"
4. 2. 2005 20:59
neregistrovaný "Jakub"
5. 2. 2005 17:36
neregistrovaný "mako"
8. 6. 2007 14:29
anonym
neregistrovaný "knour"
3. 2. 2005 10:19
bez titulku
a cayenne v podstate tiez, akurat nemci na nom musia mat made in germany, aby to neurazilo zakaznikov ze to nerobili lenive socialisticke nemecke zadky.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 10:32
Re: bez titulku
Z Cayennu sa v BA robi iba skelet karoserie (vzhladom k tomu ze su s Tuaregom identicke). Cely zbytok auta sa uz vyraba a kompletuje v Lipsku. Takze ja by som skor povedal, pri pohlade na objem prac, ze Cayenne sa robi v podstate v Nem.
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 13:24
Re: bez titulku
v BA sa montuje komplet karoseria aj s interierom, v nemecku sa k tomu prisroubuje podvozok s motorom, da nalepka MADE IN GERMANY a hotovo.
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 13:59
Re: bez titulku
Hej, overil som si to. Aj interier (ale aj tak nie cely - zas iba zaklad). Takze stale sa vela doraba v Lipsku.
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 14:22
Re: bez titulku
akoze nie cely? jedine co sa namontuje je radio(navi), saltpaka a tusim ze volant. Inak vsetko od stropu,palubky cez sedadla, obklady dveri az po koberce na podlahe.
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 14:39
Re: bez titulku
Tak ja teraz neviem. Pytal som sa spoluziaka zo strednej, co tam robi technicky dohlad na linke. Ten mi ohladom interieru povdal, ze to je iba zaklad a vsetky diely typicke pre Porsche (to cim sa odlisuje hodnotnejsi intrier) uz oni vraj nemontuju. Ked som sa ho pytal na podiel prac v BA a Lipsku, s tym ze som tlmocil Tvoju vetu: "v nemecku sa k tomu prisroubuje podvozok s motorom, da nalepka MADE IN GERMANY a hotovo.", povedal ze asi 40% v Ba - 60% v prospech Lipska.
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 19:15
Re: bez titulku
urcite je to tak ako som ti napisal, pretoze tam pracujem
Co myslis tym "to cim sa odlisuje hodnotnejsi intrier"? fakt je to len Navi/radio
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 19:40
Re: bez titulku
Ja neviem. Ja tym nemyslim nic, musim sa spytat kamarata co tym myslel. Ja som ani Touareg, ani Cayenne nijak zvlast nestudoval. Prvy ma neoslovuje, druhy ma odpudzuje. Ale to fakt chces povedat, ze pri tych brutalnych cenovych rozdieloch nie je v interieroch Porsche a VW nijaky rozdiel?!
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 19:52
Re: bez titulku
v podstate je to tak ze tie diely su prakticky rovnakej kvality od jedneho vyrobcu. Cenovy rozdiel sposobuju predovsetkym motory, ktore su uplne odlisne (len V6 je skoro rovnaka)a podvozok, ktory ma Cayenne predsa len prisposobeny viac na cesty a max rychlost.
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 21:08
Re: bez titulku
Nemyslim, ze ten rozdiel robia motory. Tam predsa nemoze byt skutocna vyrobna cena taka vysoka. Ani podvozok nie je konstrukcne iny - su tam predsa "iba" nejake upravy. Myslim, ze prevaznu cast toho navysenia tvori suma za "znacku".
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 21:56
Re: bez titulku
je to aj znackou, ale aj tym ze vacsina aut ide za ocean a tam su tie auta neporovnatelne lacnejsie, takze zisky v europe musia kompenzovat straty v USA a CAN.
napr. Touareg V6 USA cca 31500USD(nakup)/37000USD(predaj)
v Nemecku 39100EUR, takze tu nejako vznika ten rozdiel, a pri Cayenne je este vacsi. Asi tak...
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 22:23
Re: bez titulku
Ale ten rozdiel v obchodnej politike medzi VW a Porsche je predsa rozdiel, nie? Zatial co VW sa rozhodol v USA predavat auta (Touareg a Phaeton) s minimalnou marzou - co suvisi s vnimanim znacky na trhu, aj ako dosledok tej dementnej cenovej vojny (ktora sa prejavuje najviac prave u mainstreamovych znaciek), Porsche tuto potrebu - prave vdaka "menu" - nema. To znamena, ze porsche musi dostatocne zarabat na Cayenne aj v USA (co zisky automobilky len potvrdzuju). Moze byt ze v poslednom obdobi su tam nejake kurzove vykyvy, kvoli sile EURO, ale aj tak...
neregistrovaný "petr"
3. 2. 2005 23:54
Re: bez titulku
porsche je vdaka cayenne, automobilka z najvyssim percentualnym rastom. Najväcssi uspech ma prave v USA.
10V Diesel Touareq stoji v US-eBay 60tisic:
[odkaz]
neregistrovaný "petr"
3. 2. 2005 23:44
Re: bez titulku
ja jsem si jisty ze se porsche vyrabi v nemecku!! minuly tyden vyhlasil sef porsche, ze auto na prani americkych zakazniku musi vyrabet v germany!! jeto taky "uz" jedine nemecke auto co vede v americkych hitparadech jako nejmin kazive auto. VW se od roku 1990 totalne po.. skoro na uroven francouzkych aut. uvazuje o plnoautomatizaci vyroben a potom bude vyhazovat vsechny "lidske" roboty
neregistrovaný "loser"
4. 2. 2005 09:04
Re: bez titulku
Ale to ze od podvozku vysie je vyrobene na Slovensku sa na hotovom aute neda zistit. Cez 60% dielov pochadza od slovenskych a ceskych dodavatelov. Nalepka MADE IN sa dava az kompletne hotovemu autu. To ze sa Cayenne montuje v BA je "verejne tajomstvo" = image => Aj Touareg W12 vyraba papierovo VW INDIVIDUAL, ale aj tak je to 100% MADE IN SLOVAKIA(EU)
neregistrovaný "TRUCKER"
7. 2. 2005 00:15
Re: bez titulku
I od českých dodavatelů? Můžeš uvést pár konkrétních případů? To mě zajímá, o tom jsem vůbec nevěděl.
neregistrovaný "markus"
4. 2. 2005 00:08
Re: bez titulku
na DSF bezel dokument jak se vyrabi porsche. Cizince tam neprijimaji (podobne jak u Ferrari) ing. nebo mechanik musi ukoncit skoly od porsche a z tech si jeste vyberou jen ty nejlepsi. Kazde namontovani prechazi 3 konrolory, zvuk motoru nastavuje doktor atd...
ne nadarmo je to nejnekazivejsi auto v USA, podobne byli kdysi u VW driv nez odesli na vychod [odkaz]
neregistrovaný "jan"
4. 2. 2005 00:14
Re: bez titulku
neco takoveho si z nasimi mamlasy neumim predstavit. Stacilo mi kdyz se mi v 93 u volva pokazial benzinova pumpa a ja musel pobehat pulku republiky nevim kdo tu prisel na tu blblost, ze tam kde se auto sroubuje dohromady tomu patri Mexicane veri po dnesni den, ze chrobaka vymysleli oni
Dulezite je kdo dela vyvoj a logistiku, zbytek muzou (pokud neni moc rucni prace -RR) se muze delat i na ukrajine nebo v cine
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 2. 2005 16:23
Re: KVALITA PORSCHE!!!
Tak s tím J.D.Power jsi holt četl nějaký dost mizerný článek. 1)jejich 103 je špatně, má tam být 193. I tak jsou ale první. Problém je, že zmíněná tabulka není tabulkou značek, nýbrž jakýchsi uskupení(ne přímo koncernů): "corporate ranking". Originální tabulka "corporate": [odkaz] A zde tabulka jednotlivých značek (tam už Porsche nevede): [odkaz]
neregistrovaný "Marko"
4. 2. 2005 18:07
Re: KVALITA PORSCHE!!!
Neviem ako to chodi u Porsche, ale na stranke Ferrari som narazil na dotaznik, ktorym sa mozes zaregistrovat do personalnej databazy Ferrari. Mimo ine su tam pod roletkou krajiny - vratane nasich - takze ak to tam je pochybujem, ze ak im budes vyhovovat, by Ta neprijali.
neregistrovaný "petr"
5. 2. 2005 20:59
Re: KVALITA PORSCHE!!!
ferrari je zname, ze dava velky duraz na italske zamestnance.
Napr. novy bugatti designoval VW designer -slovak Kaban v Pravde jsem pred rokem cetl interview, dneska pracuje u audi mozno ma na starosti i novou Q7.
Designeri jsou jak umelci a tech skutecne dobrych neni moc, dost casto se stava, ze peugeot designuje nemec, chrysler ital a bmw 7 holandan, sefove udavaji jen smer.
Podobne jak nejdulezitejsi modni sef designer sveta v Parizi (u Chanel) je nemec Lagerfeld -tam by si clovek umel predstavit jen itala nebo francouze
neregistrovaný "petr"
5. 2. 2005 21:07
Re: KVALITA PORSCHE!!!
tu jsou fotky toho slovaka [odkaz]

zel interview uz se neda precist, bylo velmi pekne slovaci muzou byt hrdi )
neregistrovaný "SZTS"
14. 2. 2005 22:34
Re: KVALITA PORSCHE!!!
keby si vedel kde sa vyraba porsche caene tak by si sem nepisal take sprostosti !!!!
neregistrovaný "miki"
14. 7. 2006 16:29
Re: KVALITA PORSCHE!!!
loser ma pravdu.V BA sa na porsche skutocne nemontuje iba podvozok ,navi a volant.Aj to sa podvozkove skupiny v Ba predmontuju v palete presunu do lipska a spoja s ich motorom.V Ba sa vyrabaju komplet Touaregi ,Audi Q7 ako v jedinej fabrike na svete.Chodim na vsetkych a ked si raz kupim velke auto tak bez konkurencie to bude Touareg :-)
neregistrovaný "Jan"
3. 2. 2005 23:40
Re: KVALITA PORSCHE!!!
byl jsi nekdy ve vyrobne aut? vsecho delaji roboty a nasi lide cely tlaci do jednoho cupliku. Ti inteligentni muzou sroubovat pneumetiky. V americe to delaji mexicane v nemecku turci a polaci. Ja bych tu idiotskou praci nedelal ani za 5000 euro.
neregistrovaný "Patrik"
4. 2. 2005 06:02
Re: KVALITA PORSCHE!!!
Tak to jsi potom IDIOT !!!
neregistrovaný "pietro"
5. 2. 2005 23:44
Re: KVALITA PORSCHE!!!
Pravidelne navstevuji vsechny vele montaze aut ve Cechach i na slovensku.
Robotu se da videt hodne, ale jen pri tech operacich, ktere nejakym
zpusobem resi nevhodnost cloveka. Nastesti nejsme spanele, kteri byli
v 80.letech skutecne "povyseni" na pomocnou silu a vetsina tovaren na
auta je maximalne robotizovana (napr. VW Pamplona - montaz VW Polo zamestnava pouze technicke pracovniky - na delnicke profese nezbylo nic).
Nastesti je povest ceskych a slovenskzch lidi na dostatecne vysoke
urovni a proto je v zavodech v CR a na Slovensku zachovan vysoky podil
lidske prace (diky za to). Mimo jine, kdo videl halu, kde se montuje
VW Polo, VW Touareg, kompletni karoserie Porsche Cayenne a bude i Q7,
musi mi dat za pravdu, ze je to skutecne fabrika pripominajici
sny ze science-fiction se vsim vsudy. V takovem prostredi je pak radost
pracovat, ikdyz je to docela frkot, ktery si lidi z jine branze neumi
predtavit. Proto je potreba vyzdvihnout, at si kazdy kecal nejdrive
zkusi predstavit, jak vypada provoz, z nehoz vypadne cca 1000 aut za den
(mix Polo/Ibiza + Touareg/karos.Cayenne) pri slozitosti, jakou tato auta
dnes maji. Kdyz se pak divam na ceny, za ktere se prodavaji, napada me
myslenka, ze kdyby takto hospodarily stavebni firmy, tak by se i ty
nejlepsi rodinne domy musely vejit do milionu korun!!!
Ale bohuzel ne vsude se hospodari stejne...
neregistrovaný "GTI"
3. 2. 2005 10:23
Q7 bude umět
Siluetu těžko hodnotit. Q7 bude dělo, to je jasné. Navíc chytře vymyšlené. Ta nelogičnost - stavět stále lepší silnice a vyrábět stále terénnější vozy, tak toho se Audi vyvarovává velice brilantně. Q7 bude dravec, co se nám zakousne pěkně do pr..kenice.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "xxx"
3. 2. 2005 10:37
Re: Q7 bude umět
Podla mna to bude len tuareg s chladicom z A6 a interier tiez z A6. Ale keby tam dali interier z A8 tak to by sa uz dalo
neregistrovaný "Preceda"
3. 2. 2005 13:21
Re: Q7 bude umět
Mezi interierem A6 a A8 není zásadní rozdíl. S touaregem to bude určitě schodné konstrukčně, už proto, že se bude vyrábět taky v Bratislavě. Design bude oproti VW určitě zase víc hi-tech.
neregistrovaný "PSE"
3. 2. 2005 22:54
Re: Q7 bude umět
To teda nevím jak jsi na tohle přišel. Zajdi si k prodejci a uvidíš, že A6 je chudý příbuzný A8.
neregistrovaný "loser"
3. 2. 2005 14:27
Re: Q7 bude umět
to teda nebude len iny "cumak", Q7 bude kompletne vacsi(3 rady sedadiel) atd...
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 14:57
Re: Q7 bude umět
Naviac ani konstrukcne to vraj nebude uplne to iste. Teda myslim to teraz tak, ze tam nebude redukcna prevodovka. Audi to planuje ako cestne SAV, nie ako klasicke SUV. Aj pre to, aby sa to uplne nebilo na trhu s Touaregom.
neregistrovaný "Marko"
3. 2. 2005 15:03
Aj PSA ide stavat SUVcka
... viem ze je to tu trochu odveci (teda odznacky), ale ked sme uz pri tych SUV: PSA podpisalo dohodu s Mitsu o spolocnej vyrobe vozidiel kategorie SUV. Malo by ist o verziu noveho Mitsu Outlander, kt. koncept bol predstaveny v pondelok na Tokijskom autosalone.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Znalek"
4. 2. 2005 01:14
K cemu jsou tahle auta dobrá?
Napadá mě jen jeden důvod: dokazování si, že jsem borec a že na to mám... je ještě nějaký?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "BIZI"
4. 2. 2005 08:05
Re: K cemu jsou tahle auta dobrá?
Je to při čelní srážce s běžným autem (příklad Golf) bezpečnější. V Golfu tak tak přežiješ, v tomto se ti nestane skoro nic...
Jinak samé nevýhody - velká váha, s tím sovisející neobratnost, ...
neregistrovaný "miki"
14. 7. 2006 16:37
Re: K cemu jsou tahle auta dobrá?
k tej obratnosti:Q7 ,Touareg ,Cayene ma lapsie sportove vlast.ako vacsina normalnych sportiakov.Uz len to brutalne zrichlenie a ako drzia v zakrute :yes: V terene im konkuruje iba G medak a hummer.Q7je dobra iba do lahsieho terenu...
neregistrovaný "anonym"
28. 2. 2005 11:22
Re: K cemu jsou tahle auta dobrá?
me napada duvod proc jsi tady napsal svuj prispevek... zavist...
neregistrovaný "martin"
4. 2. 2005 10:59
bez titulku
kolik by jste tipovali cenu u Q7
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
4. 2. 2005 14:40
Re: bez titulku
Ramcovo si to lahko vypocitas, ked zoberes cenu napr. Golfa a porovnatelnej A3 (bacha na motor a vybavu), zistis si percentualne navysenie u A3. (Mozes si to overit aj na dalsom segmente.) Tie percenta potom nahodis na Touareg a + - dostanes ceny.
neregistrovaný "Jenda"
4. 2. 2005 14:53
bez titulku
Tohle bude pekna kara. Z profilu pripomina velice meho nej favorita, INFINITI FX [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PATRES"
4. 2. 2005 18:53
UŽ ŠETŘÍM
UŽ ŠETŘÍM NA Q7!!!BUDE TO URČITĚ SUPER AUTO.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jakub"
4. 2. 2005 20:59
BOMBA
AUDI prostě umí!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mako"
5. 2. 2005 17:36
je to jednoducho bomba
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 6. 2007 14:29
audi Q7
zboznujem audi Q7, je to nádherne a silné auto...
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 6. 2007 14:31
zboznujem audi Q7, je to krásne a silné auto
zboznujem audi Q7
Rozbalit vlákno
0