Objem šest litrů a 1000 Nm – za normálních okolností parametry nějakého supersportu. V tomto případě ale jde o SUV Audi Q7 V12 TDI. Představí se v Ženevě a ještě letos se začne prodávat.
strasne hovado, ale to uz fakt hranici s extremom.
Staci mi nasa X5 3,0D chipzuning 267 PS, 590Nm a to uz jazdi ako besna svina. Tak velke auto jazdi uplne inak ako bezne osobne. Toto uz je zabijak, som zvedavy kolko ludi v tom niekoho zabije
Ten motor je sice fajn ale jedine poriadne auto je Mercedes G 320CDI jedine snim mozes do terenu bez toho ze by si sa bal ze ti z neho zacnu opadavat suciastky.
Tak G-je kral to je jasne..ale takych aut je viac..Pajero, Land Cruiser, Patrol...atd..NIVA ;-) . Ale Q7 nie je auto do terenu, to je zaklad je to auto na cestu a do "lahsieho" terenu..(rozumej cesticka na chatu, lyzovacka..)Tazko porovnavat Q7 a G..kazde je o inom hoci su obe zabalene v luxuse
Napisal som atd..ano aj tieto co si spomial patria na pomyselny olymp..ale je ich viac..myslim, ze vsetky vymenovane sa mozu hrdit privlastkom legendy OFF-ROAD..aj ine este
Suhlasim...ale osobne si ymslim ze ovela viac ako Range Rover v terene urcite dosiahne patrol ci inyy voz..novy Range aj Disco su uz o inom..len Defender ostave verny idei..a vo svojej triede este Freelander 2 je taky hbity v terene
Noo pokiaľ viem tak Discovery je v teréne špička, veď nedávno ho aj Planet4x4 vyhlásila za najlepší off-road(nie SUV) na svete. A pomer cena/úžitková hodnota asi nemá konkurenciu.
Urcite je to spicka medzi luxusnymi off-roadmi ale...predsa len nemoze konkurovat specialom ako je jeho brat Defender, ci special SANTANA a u nas dost rozsirene Aro, GAZ ci Lada NIVA...ale Discovery je spicka spolu s inymi to je jasne
Rozčiluje mě, že si nemohu stáhnout obrázky do počítače. Pokud k prohlížení obrázků musím být připojený na net (a nemůžu tedy tak činit např. po vyčerpávajícím dnu a před usnutím v posteli), ztrácí pro mne sledování serveru AUTO.CZ smysl. Jdu jinam.
Tak tohle si taky stáhnout nechci, ale můžeš zkusit následující. Připrav si na obrazovku nějaký svůj doc. Potom si otevři obrázek, ale tak abys viděl část svého .doc. Levou myší na pravý horní roh obrázku, držet a táhnout dolů, až zmodrá. A pak už jen přesunout do svého .doc. :-) Alespoň mně, to takhle ztáhnout jde. :-)
To si nemôžeš vyriešiť preto, lebo tie fotky podporujú iba nejaký šibnutý program. Nuž ešte, že sa treba starať o iné veci v IT oddelení. :-):yes::yes:
maji to "chytre" prekryte transparentnim gifem, takze prave tlacitko se snazi ukladat tento gif. Staci si dat do adblocku tuto adresu img.auto.cz/…ews/img/null.gif a zacne to fungovat.
ta velikost, v bílé, na dvacítkách, 500koní, 1000Nm, skvělé výkony, interiér ... atraktivní kombinace ... reakce okolí však bude jednoznačná ... je otázka zda to za to stojí, mě třeba ne
Tady se koukám zase někdo nudil >:D SUV není auto, SUV je jakýsi hybrid. Když budu chtít výkon, koupím si třeba BMW 5 nebo nějaký jiný sedan, kombi, hatch... Když budu chtít dobrou trakci za špatných podmínek, zvolím pohon 4x4. Když budu potřebovat jezdit v terénu, koupím si offroad. Ale suv akorát žere, na silnici se houpe a v terénu se umaže >:D Ale když si někdo potřebuje něco dokazovat, tak ať si to koupí ;-)
tohle jsou ciste zavistive kecy. pokud nekomu libi mini, tak at si ho poridi. pokud se nekomu libi SUV, at si tim jezdi. nemusi to hned znamenat nizsi ego/mensi pero. to se rika i o cervenych ferrari. jsou to jen zavistive kecy lidi co si to nemuzou dovolit. me se tyhle auta libi a ted jen zvazuju jestli SUV nebo allroad a nic si nepotrebuju dokazovat.
Jestli se někomu líbí, tak ať si ho klidně koupí. Já jenom říkám, že podle mě na silnici postrádá dynamiku a do pořádného terénu se zase nehodí, protože na to je moc nóbl. A co se týče bezpečnosti, ta je dána hlavně vyšší hmotností - nezabiju se já, ale zabije se druhý. Takový allroad podle mě naopak smysl má.
Ešte mi povedz, ktoré z nových SUV "posrádá" dynamiku...? Ako to, že sa niekomu štýl, image, design, SUV páči, že sa chce cítiť bezpečne neznamená,že sa s tým musí drbnúť hneď do poľnej cesty.
Jaké? Každé. Vem motor ze SUV a strč ho do sedanu (nebo allroadu, když potřebuješ mimo silnice). Schválně co ti dá lepší dynamiku. Pokud jde někomu o styl nebo image, ať si to klidně koupí. Ale mě prostě SUV příjde jako imitace offroadu, která se předimenzovaným motorem snaží dohánět, co ztrácí na normální auta.
SUV není o tom, aby si člověk něco dokazoval. To samé se dá v podstatě říct o každé třídě aut, třeba o supersportech. Můj 60ti letý otec, si koupil SUV a teď říká, že si ho měl koupit už dávno. Nemá problémy s nastupováním a vystupováním, tak jako v limuzíně, při parkování ve městě nemusí myslet na spojlery, při jízdě mimo asfaltový povrch nemá takový strach o požkození spodku auta a pohon všech kol ho v nestandardních situacích podrží. S tím houpáním, to není zas takové. Už ve normálním režimu nastavení tlumičů je v podstatě nulové a ani se ti nechce věřit, že jedeš v SUV.
Skvele Audi! Toto je tah na branku. Touareg zůstal na půli cesty. Cayenne též něco chybi. Trefa do cerneho, zlatá mladez presedne z RR Sport, milenky budou delat cokoli aby mohly jezdit s V12. Bude parkovat pred opustenými restauracemi, zlatnictvími kam lidi málo chodí. Budes mit uspech, prejme ti jej.
Bojím se že se pleteš...bude to netrefa...a za dva roky ho stáhnou z trhu...přijde sportovní verze Q7 s biturbem. Problém této Q7V12TDI je to, že nenabízí exkluzivitu konceptu...je to je n další obyčejná Q7 s velkým a těžkým motorem...Věř mi, mimo německé dálnice to bude vrcholně frustrující model.
Tak to ano. Ak uz velmi silne naftaky pre velke auto, podla mna su hranice (rozumu) V8, sekvencne preplnanie, max. objem do 5 litrov. Toto je uz viac nezmysel ako rychle a usporne SUV. No, ma imidz dvanastvalca... a coskoro motor zrejme narvu do A8 a Bentley.
Lenže v USA bude V12 oproti escalade a iným cenovo úúúplne niekde inde... A osobne, Audi je známe čistým designom, nu na V12 to podľa mňa s tým predkom prehnali, to je ako buldozér... S-line sa mi viac opticky pozdáva.
Já zase slyšel o plánované spolupráci se značkou MAN a užití motoru V12 LF10 o objemu 21,927 l do nového supersupersportu Audi R8 R SS o výkonu 1000 hp při 2300 ot. a co je pro supersupersport nejdůležitější-krouťáku 3500 Nm v rozmezí 1400-1900 ot. A když se to pi*o vole čipne, tak to bude masakr.
Myslel som si, že moje budúce auto snov je AUDI Q7 V 12 TDI. Ten koncept síce nebol môj vysnívaný. Ale očakával som, že sériovka bude konzervatívnejšia. Vlastne by som bral aj koncept. Ale toto je lacný odvar. Tak ako Lancia skazila Deltu a ľudí, ktorý o nej snívali nechala plakať, toto isté urobili u Audi. Svetlá, ktoré ma odradzujú a obrovský nárazník, ktorý vyzerá ako nejaký techno-tuzing. Vôbec pritom k mastodontu, ktorý vyzerá, že v teréne strčí do vrecka aj Mecedes-Benz G nehodí.
Tiež nechápem prečo by som mal voliť "špinavý" diesel, keď mám v ML 55 AMG benzínový motor osemvalec s výkonom 510k a ešte aj lepším zrýchlením. Samozrejme, V12 je V12. No BENZÍN JE BENZÍN.
Tak pre koho to je? Sorry, Audi, doteraz len skvosty, nad ktorými treba len slintať. To sú umelecké diela. No táto Q-sedmička snov je teda fakt o ničom. Bohužiaľ. Som strašne smutný. Snažím sa premáhať, že auto, o ktorom som sníval niekoľko mesiacov, dokonca posledných pár dní som sa nevedel dočkať info či sa dostane do výroby je krásne. A je to len obluda. Bežná Q7 je obluda. Ale v dobrom slova zmysle. Krásny dizajn mamuta. Ale toto je proste o ničom. Zbytočné auto. Fakt neviem kto bude chcieť také auto s dieselom a doplnkami ala street customs. Jedine nejaký prachatý černoch z USA, ktorý doteraz k tým customerom a hot-rodom chodil na bláznivý tuning. Teda nejaký hip-hopák s vkusom o ničom. To by som na vlajkovú loď Q7 teda na auto od Audi, ktoré sú autá ľudí s vycibreným vkusom nebol povedal. Škoda. :-(
No veď áno. To auto vyzerá tak, že v teréne naň nemá ani Hummer. To som písal. Ale já som len hovoril, že tak vyzerá. Potom som napísal, že v teréne nemá. Nerob sa hlúpim. :no:
Hmm..clovek, ktorý napise o aute, ktore je tucne a prerastne sadlom, na vybliskanych 20 palcakoch, bez ochrany karoserie aby VYZERALO na to, ze tromfne G? Navstiv ocneho ved to je diletantstvo >:D
Ale jeho tvár je taká. Proste taký mastodont. Tá maskulutárnosť. Já s tebou normálne diskutujem a ty sa robíš sprostím. Alebo si naozaj tak stupidný? ;-)
O tomto motoru jsem se dočetl už hodně a jsem strašně rád, že to budou prodávat. Do Q7 se to samozřejmě hodí, ale mohli by to dát i do A8, i když v článku píší, že ne, ale tak uvidíme. Ty hodnoty jsou fantastické. Tento motor dělá z Q7 opravdového krále SUVček (subjektivně nadnešeně řečeno, nechci odsuzovat ani BMW 5, ani MB-GL, ani Land Rover Range Rover, ..., já prostě mám nejradši Audi a proto to tak říkám). Tleskám Audi za tento počin, je to zase o něčem jinem, konečně něco jiného než jen články o downsizingu. Jo, mně se to prostě líbí. Bravo AUDI :yes:
Bude to těžké na předek...a jinde to oproti 3.0 biturbu nebo 4.2 TDI nic nepřinese...měli nechat interiér z konceptu a mohl to být samostatný model, třeba Bemtley...:o)
Ty si vocas, kdyby jsi četl na netu tak při testu toho tvýho sráče medvěda s tim zajebaným 6.3 V8 a průměrnou spotřebou paliva 28L/100 a 0.5kg C02/1km!!!!!
Běžte s tima velkoobjemovýma benzínama do **.. :-)
No, taky jsem AUDIfil a jezdím v A6 3.0 TDI Mimochodem, sériové výkony tohoto motoru jsou 57 kW / litr a 150 Nm / litr. Po aplikaci chipu jsou výkony 68 kW / litr a 180 Nm / litr. Přijde vám, že by ten "supermotor" byl tak excelentní?
-500 koní = supersport
-1000 Nm = menší náklaďák
-541 litrů kufr = rodinný kombík
-metrový zadní převis = dodávka
-2,5 tuny = off-road
--------------------------------
ale ani jedno z toho Q7 vlastně není? Na co to monstrum potom tedy je?
-spotřeba reálná 14 litrů = ekologické vozidlo
-užitečné zatížení cca 750 kg / průměrně užívaných 70 - 180 kg (ridič/řidička + spolujezdec)
------------------------------------na to nejde říct nic jiného než: 4 kruhy = náskok na odtahovku díky technice 8-s
V postate a vlastne máš pravdu. Doteraz som nenávidel rečí o nepraktickosti. Ale načo mi je Q7? Obrovské, nepraktické, nepriestranné auto s dizajnom neporaziteľného off-roadu no pritom si neporadí ani s ľahkým terénom. Aj iné sú takéto. No sú priestranné, trošičku do terénu a praktickejšie.
takéto šroty by mali zakázať, 6 litrový naftový motor - znečisťovateľ ako tepelná elektráreň. Keď v Range Roveri stačí 3,6 TDi a to auto má 2,7t neviem k čomu je 6liter čmúdiaci sadze ako staré kachle. A naviac Q7 je riadne hnusné auto.....
po odkoupeni vetsiny akcii Scania, planuje VW po make upu zapracovani noveho 16 litroveho V8 s 620k v 1800 otackach a kroutakem 2500 Nm v rozmezi 1100 az 1350 otacek. Ku*va, tohle teprve poradne potahne odspoda >:D
Ano zajimavy počin ale trošku nelogický. 4.2 TDI V8 beru, udělal hodně tlustou čáru v SUV kategorii a za to Audi tleskam. Ale na co hned za tím nasazujou V12 TDI? Vždyt je to úplně zbytečné...SUV neni o blbnuti, rychlosti ale o komfortu, bezpeči. 5.5 sekundy na 100km/h? Hezky, za chvíli budou ilegalni zavody jezdit jenom SUV vozy...Mám SUV rád, zejména X5 u které se mi líbi že na 286 Koní stačí 3 litrovy bi-turbo diesel, ale musí z SUV dělat zavodni auta? Kdo s tim kde bude jezdit 250km/h a zavodit s tim na 400 metru. Beru na vědomí, že je třeba nějak ty 2 tuny rozhýbat, ale stačí na to bohatě 3 litrove motory popřípadě opravdu krásný 4.2 Tdi V8.
tak suhlasim s nazorom kto tu pisal ze na SUV staci 3,0d.
Nasa X5 ma 3,0d, V6, chiptuning 590Nm, 267koni a lieta jak falco.
Toto Q7 bude strasne silne, bojim sa len ze na tom budu lietak jak blazni a fyzika nepusti, ked si vezmeme ze vlastne necha za sebou nove STI alebo Evo X / nie v zakrutach ;-)/ tak dakujem pekne. Kazdopadne znami ho chce kupit tak ked v tom prezijem jazdu tak dam vediet.
Cloveka to laka vidim to len na nasej X5, skratka ide to jak besna svina ked tomu vydusim okamzite naberie rychlost ako sportovy sedan, ale potom treba manevrovat a to uz citit ze hops uz je to trochu moc treba ubrat a to je BMW a to vieme ze X5 ako SUV sedi daleko najlepsie z pomedzi vsetky SUV vratane Cayennu turbo.