Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 V12 TDI: supermastodont, kterého už letos potkáme na silnicích

Objem šest litrů a 1000 Nm – za normálních okolností parametry nějakého supersportu. V tomto případě ale jde o SUV Audi Q7 V12 TDI. Představí se v Ženevě a ještě letos se začne prodávat.
Zpět na článek
3. 3. 2008 09:25
3. 3. 2008 09:41
anonym
3. 3. 2008 11:49
neregistrovaný "komin"
3. 3. 2008 12:12
3. 3. 2008 14:25
anonym
3. 3. 2008 14:36
3. 3. 2008 14:38
anonym
3. 3. 2008 14:42
3. 3. 2008 14:45
anonym
3. 3. 2008 14:52
3. 3. 2008 14:56
anonym
3. 3. 2008 15:03
3. 3. 2008 15:04
anonym
4. 3. 2008 08:44
neregistrovaný "hunter1"
4. 3. 2008 08:58
3. 3. 2008 09:37
3. 3. 2008 09:48
anonym
3. 3. 2008 10:19
neregistrovaný "mam_las"
3. 3. 2008 12:50
neregistrovaný "lukz"
3. 3. 2008 12:55
3. 3. 2008 13:57
anonym
4. 3. 2008 12:49
neregistrovaný "haxor"
3. 3. 2008 09:46
anonym
3. 3. 2008 10:01
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 10:14
neregistrovaný "Jakub3"
3. 3. 2008 10:22
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 11:18
3. 3. 2008 11:33
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 12:28
3. 3. 2008 18:50
anonym
3. 3. 2008 10:06
anonym
3. 3. 2008 10:53
anonym
3. 3. 2008 17:55
neregistrovaný "jakub747"
3. 3. 2008 10:11
anonym
3. 3. 2008 10:23
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 10:32
3. 3. 2008 10:58
neregistrovaný "b babo"
3. 3. 2008 11:20
3. 3. 2008 12:30
neregistrovaný "Iann"
7. 3. 2008 20:53
anonym
3. 3. 2008 14:27
anonym
3. 3. 2008 16:11
anonym
3. 3. 2008 12:06
neregistrovaný "honzarov"
3. 3. 2008 17:17
neregistrovaný "jakub747"
3. 3. 2008 14:04
neregistrovaný "misok15"
3. 3. 2008 14:10
anonym
3. 3. 2008 16:14
neregistrovaný "tommzo"
3. 3. 2008 16:49
anonym
3. 3. 2008 18:26
anonym
3. 3. 2008 18:54
anonym
3. 3. 2008 19:07
anonym
3. 3. 2008 15:45
anonym
3. 3. 2008 20:03
neregistrovaný "Vi King"
4. 3. 2008 10:50
neregistrovaný "jakub747"
4. 3. 2008 17:27
anonym
4. 3. 2008 17:47
anonym
4. 3. 2008 18:27
4. 3. 2008 21:54
neregistrovaný "Audifil"
4. 3. 2008 17:31
anonym
3. 3. 2008 21:37
neregistrovaný "ondra11"
4. 3. 2008 08:39
neregistrovaný "hunter1"
4. 3. 2008 17:32
anonym
4. 3. 2008 21:42
neregistrovaný ".jjk"
7. 3. 2008 20:58
anonym
4. 3. 2008 22:24
neregistrovaný "Pucmeloun"
10. 3. 2008 00:09
neregistrovaný "Bmw X5"
10. 3. 2008 00:14
neregistrovaný "Bmw X5"
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 09:25
Q7
Strasne hovado...
Rozbalit vlákno
14
anonym
3. 3. 2008 09:41
Re: Q7
strasne hovado, ale to uz fakt hranici s extremom.
Staci mi nasa X5 3,0D chipzuning 267 PS, 590Nm a to uz jazdi ako besna svina. Tak velke auto jazdi uplne inak ako bezne osobne. Toto uz je zabijak, som zvedavy kolko ludi v tom niekoho zabije
neregistrovaný "komin"
3. 3. 2008 11:49
Re: Q7
Ten motor je sice fajn ale jedine poriadne auto je Mercedes G 320CDI jedine snim mozes do terenu bez toho ze by si sa bal ze ti z neho zacnu opadavat suciastky.
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 12:12
Re: Q7
Tak G-je kral to je jasne..ale takych aut je viac..Pajero, Land Cruiser, Patrol...atd..NIVA ;-) . Ale Q7 nie je auto do terenu, to je zaklad je to auto na cestu a do "lahsieho" terenu..(rozumej cesticka na chatu, lyzovacka..)Tazko porovnavat Q7 a G..kazde je o inom hoci su obe zabalene v luxuse
anonym
3. 3. 2008 14:25
Re: Q7
Nepáči sa mi, že na dve najväčšie legendy zabúdaš-WRANGLER a Defender. ;-\ ;-)
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 14:36
Re: Q7
Napisal som atd..ano aj tieto co si spomial patria na pomyselny olymp..ale je ich viac..myslim, ze vsetky vymenovane sa mozu hrdit privlastkom legendy OFF-ROAD..aj ine este
anonym
3. 3. 2008 14:38
Re: Q7
Ale za spomenutie si zaslúžia najväčšie legendy. Fakt nie som malicherný. Skôr ma hnevá, že dvaja najslávnejší nie sú u ľudí tak povedomý.
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 14:42
Re: Q7
To bude tym, ze nepatria k tym luxusnejsim, skor k tym pracantom...
anonym
3. 3. 2008 14:45
Re: Q7
Tak ale Range Rover či Discovery 3 najoceňovanejší luxusný off-road tam môžu byť. Ale ako hovorím nie som malicherný. Ale Landy je najväčšia legenda.
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 14:52
Re: Q7
Suhlasim...ale osobne si ymslim ze ovela viac ako Range Rover v terene urcite dosiahne patrol ci inyy voz..novy Range aj Disco su uz o inom..len Defender ostave verny idei..a vo svojej triede este Freelander 2 je taky hbity v terene
anonym
3. 3. 2008 14:56
Re: Q7
No, Range na G síce nemá, ale patrí ku kráľom. PS: Viem, že si spomínal Patrol.
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 15:03
Re: Q7
tAK PATRIT PATRI JEDNOZNACNE :yes:
anonym
3. 3. 2008 15:04
Re: Q7
Veď o tom stále hovorím. :-)
neregistrovaný "hunter1"
4. 3. 2008 08:44
Re: Q7
Noo pokiaľ viem tak Discovery je v teréne špička, veď nedávno ho aj Planet4x4 vyhlásila za najlepší off-road(nie SUV) na svete. A pomer cena/úžitková hodnota asi nemá konkurenciu.
Avatar - MajoThePuk
4. 3. 2008 08:58
Re: Q7
Urcite je to spicka medzi luxusnymi off-roadmi ale...predsa len nemoze konkurovat specialom ako je jeho brat Defender, ci special SANTANA a u nas dost rozsirene Aro, GAZ ci Lada NIVA...ale Discovery je spicka spolu s inymi to je jasne
Avatar - Bubáq
3. 3. 2008 09:37
Fotky
Rozčiluje mě, že si nemohu stáhnout obrázky do počítače. Pokud k prohlížení obrázků musím být připojený na net (a nemůžu tedy tak činit např. po vyčerpávajícím dnu a před usnutím v posteli), ztrácí pro mne sledování serveru AUTO.CZ smysl. Jdu jinam.
Rozbalit vlákno
6
anonym
3. 3. 2008 09:48
Re: Fotky
pozdravuj v Mexicu
neregistrovaný "mam_las"
3. 3. 2008 10:19
Re: Fotky
Tak tohle si taky stáhnout nechci, ale můžeš zkusit následující. Připrav si na obrazovku nějaký svůj doc. Potom si otevři obrázek, ale tak abys viděl část svého .doc. Levou myší na pravý horní roh obrázku, držet a táhnout dolů, až zmodrá. A pak už jen přesunout do svého .doc. :-) Alespoň mně, to takhle ztáhnout jde. :-)
neregistrovaný "lukz"
3. 3. 2008 12:50
Re: Fotky
Pravym tlacitkom mysi na obrazok, potom "save as" alebo "ulozit jako" a vyberies si kam to chces tadaaa
Avatar - Bubáq
3. 3. 2008 12:55
Re: Fotky
blbost.... bývávalo.. a už nieje!
anonym
3. 3. 2008 13:57
Re: Fotky
To si nemôžeš vyriešiť preto, lebo tie fotky podporujú iba nejaký šibnutý program. Nuž ešte, že sa treba starať o iné veci v IT oddelení. :-) :yes: :yes:
neregistrovaný "haxor"
4. 3. 2008 12:49
Re: Fotky
maji to "chytre" prekryte transparentnim gifem, takze prave tlacitko se snazi ukladat tento gif. Staci si dat do adblocku tuto adresu img.auto.cz/…ews/img/null.gif a zacne to fungovat.
anonym
3. 3. 2008 09:46
co na to kamarádi
ta velikost, v bílé, na dvacítkách, 500koní, 1000Nm, skvělé výkony, interiér ... atraktivní kombinace ... reakce okolí však bude jednoznačná ... je otázka zda to za to stojí, mě třeba ne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 10:01
Hmm
Tady se koukám zase někdo nudil >:D SUV není auto, SUV je jakýsi hybrid. Když budu chtít výkon, koupím si třeba BMW 5 nebo nějaký jiný sedan, kombi, hatch... Když budu chtít dobrou trakci za špatných podmínek, zvolím pohon 4x4. Když budu potřebovat jezdit v terénu, koupím si offroad. Ale suv akorát žere, na silnici se houpe a v terénu se umaže >:D Ale když si někdo potřebuje něco dokazovat, tak ať si to koupí ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jakub3"
3. 3. 2008 10:14
Re: Hmm
tohle jsou ciste zavistive kecy. pokud nekomu libi mini, tak at si ho poridi. pokud se nekomu libi SUV, at si tim jezdi. nemusi to hned znamenat nizsi ego/mensi pero. to se rika i o cervenych ferrari. jsou to jen zavistive kecy lidi co si to nemuzou dovolit. me se tyhle auta libi a ted jen zvazuju jestli SUV nebo allroad a nic si nepotrebuju dokazovat.
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 10:22
Re: Hmm
Jestli se někomu líbí, tak ať si ho klidně koupí. Já jenom říkám, že podle mě na silnici postrádá dynamiku a do pořádného terénu se zase nehodí, protože na to je moc nóbl. A co se týče bezpečnosti, ta je dána hlavně vyšší hmotností - nezabiju se já, ale zabije se druhý. Takový allroad podle mě naopak smysl má.
Avatar - ZiP2150
3. 3. 2008 11:18
Re: Hmm
Ešte mi povedz, ktoré z nových SUV "posrádá" dynamiku...? Ako to, že sa niekomu štýl, image, design, SUV páči, že sa chce cítiť bezpečne neznamená,že sa s tým musí drbnúť hneď do poľnej cesty.
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 11:33
Re: Hmm
Jaké? Každé. Vem motor ze SUV a strč ho do sedanu (nebo allroadu, když potřebuješ mimo silnice). Schválně co ti dá lepší dynamiku. Pokud jde někomu o styl nebo image, ať si to klidně koupí. Ale mě prostě SUV příjde jako imitace offroadu, která se předimenzovaným motorem snaží dohánět, co ztrácí na normální auta.
3. 3. 2008 12:28
Re: Hmm
SUV není o tom, aby si člověk něco dokazoval. To samé se dá v podstatě říct o každé třídě aut, třeba o supersportech. Můj 60ti letý otec, si koupil SUV a teď říká, že si ho měl koupit už dávno. Nemá problémy s nastupováním a vystupováním, tak jako v limuzíně, při parkování ve městě nemusí myslet na spojlery, při jízdě mimo asfaltový povrch nemá takový strach o požkození spodku auta a pohon všech kol ho v nestandardních situacích podrží. S tím houpáním, to není zas takové. Už ve normálním režimu nastavení tlumičů je v podstatě nulové a ani se ti nechce věřit, že jedeš v SUV.
anonym
3. 3. 2008 18:50
Re: Hmm
Ok, beru, že pro někoho je to možná dobrá volba. Já bych do toho ale nikdy nešel ;-)
anonym
3. 3. 2008 10:06
prorazi ...
Skvele Audi! Toto je tah na branku. Touareg zůstal na půli cesty. Cayenne též něco chybi. Trefa do cerneho, zlatá mladez presedne z RR Sport, milenky budou delat cokoli aby mohly jezdit s V12. Bude parkovat pred opustenými restauracemi, zlatnictvími kam lidi málo chodí. Budes mit uspech, prejme ti jej.
Rozbalit vlákno
2
anonym
3. 3. 2008 10:53
Re: prorazi ...
cayenne nieco chyba... Skor tomu, co ho vymyslel, nikdy nemala vzniknut :-)
neregistrovaný "jakub747"
3. 3. 2008 17:55
Re: prorazi ...
Bojím se že se pleteš...bude to netrefa...a za dva roky ho stáhnou z trhu...přijde sportovní verze Q7 s biturbem. Problém této Q7V12TDI je to, že nenabízí exkluzivitu konceptu...je to je n další obyčejná Q7 s velkým a těžkým motorem...Věř mi, mimo německé dálnice to bude vrcholně frustrující model.
anonym
3. 3. 2008 10:11
cena
Krasavec, skoda ze tak neracionální. Kdo na nej ma a penize si vydelal praci, si jej nekoupi, protoze zna cenu penez.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "313"
3. 3. 2008 10:23
Re: cena
:yes: :yes:
Avatar - sargis
3. 3. 2008 10:32
Re: cena
Tak to ano. Ak uz velmi silne naftaky pre velke auto, podla mna su hranice (rozumu) V8, sekvencne preplnanie, max. objem do 5 litrov. Toto je uz viac nezmysel ako rychle a usporne SUV. No, ma imidz dvanastvalca... a coskoro motor zrejme narvu do A8 a Bentley.
neregistrovaný "b babo"
3. 3. 2008 10:58
Re: cena
Aj tak je to hlavne pre ameriku, aby mohlo konkurovat tam SUV typu ESCALADE, EXPLORER a podobne, s ich 6l motormi, samozrejme
Avatar - ZiP2150
3. 3. 2008 11:20
Re: cena
Lenže v USA bude V12 oproti escalade a iným cenovo úúúplne niekde inde... A osobne, Audi je známe čistým designom, nu na V12 to podľa mňa s tým predkom prehnali, to je ako buldozér... S-line sa mi viac opticky pozdáva.
Avatar - T613
3. 3. 2008 11:03
Info o druhé generaci
Podle tajných informací bude druhá generace vybavena motorem z tanku Leopard 2A6 :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Iann"
3. 3. 2008 12:30
Re: Info o druhé generaci
Já zase slyšel o plánované spolupráci se značkou MAN a užití motoru V12 LF10 o objemu 21,927 l do nového supersupersportu Audi R8 R SS o výkonu 1000 hp při 2300 ot. a co je pro supersupersport nejdůležitější-krouťáku 3500 Nm v rozmezí 1400-1900 ot. A když se to pi*o vole čipne, tak to bude masakr.
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 13:21
Re: Info o druhé generaci
>:D :yes:
anonym
7. 3. 2008 20:53
Re: Info o druhé generaci
:-) :-) :-) >:D
18. 4. 2008 13:06
Re: Info o druhé generaci
tak ty si vole vazny caapo, teba zeriem >:D
este by to mohlo 6 kolies pre lepsiu trakciu
anonym
3. 3. 2008 14:27
Re: Info o druhé generaci
Ty sa zameraj na svoju t613, ozajstný tank. :-! :yes: :yes:
Avatar - T613
3. 3. 2008 15:08
Re: Info o druhé generaci
pac a pusu zlatko :-)
anonym
3. 3. 2008 16:11
Re: Info o druhé generaci
Si trapný. :no: :no:
Avatar - T613
3. 3. 2008 17:14
Re: Info o druhé generaci
Když tě vidím, mé city prostě jdou samy na povrch >:-[]
neregistrovaný "honzarov"
3. 3. 2008 12:06
Zajímavé
Za tím už můžou jezdit motorkáři i v zimě jen v tričku, jak to bude topit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jakub747"
3. 3. 2008 17:17
Re: Zajímavé
:yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "misok15"
3. 3. 2008 14:04
traktor
Uz len pluh a mozeme orat
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 3. 2008 14:10
Som sklamaný
Myslel som si, že moje budúce auto snov je AUDI Q7 V 12 TDI. Ten koncept síce nebol môj vysnívaný. Ale očakával som, že sériovka bude konzervatívnejšia. Vlastne by som bral aj koncept. Ale toto je lacný odvar. Tak ako Lancia skazila Deltu a ľudí, ktorý o nej snívali nechala plakať, toto isté urobili u Audi. Svetlá, ktoré ma odradzujú a obrovský nárazník, ktorý vyzerá ako nejaký techno-tuzing. Vôbec pritom k mastodontu, ktorý vyzerá, že v teréne strčí do vrecka aj Mecedes-Benz G nehodí.
Tiež nechápem prečo by som mal voliť "špinavý" diesel, keď mám v ML 55 AMG benzínový motor osemvalec s výkonom 510k a ešte aj lepším zrýchlením. Samozrejme, V12 je V12. No BENZÍN JE BENZÍN.
Tak pre koho to je? Sorry, Audi, doteraz len skvosty, nad ktorými treba len slintať. To sú umelecké diela. No táto Q-sedmička snov je teda fakt o ničom. Bohužiaľ. Som strašne smutný. Snažím sa premáhať, že auto, o ktorom som sníval niekoľko mesiacov, dokonca posledných pár dní som sa nevedel dočkať info či sa dostane do výroby je krásne. A je to len obluda. Bežná Q7 je obluda. Ale v dobrom slova zmysle. Krásny dizajn mamuta. Ale toto je proste o ničom. Zbytočné auto. Fakt neviem kto bude chcieť také auto s dieselom a doplnkami ala street customs. Jedine nejaký prachatý černoch z USA, ktorý doteraz k tým customerom a hot-rodom chodil na bláznivý tuning. Teda nejaký hip-hopák s vkusom o ničom. To by som na vlajkovú loď Q7 teda na auto od Audi, ktoré sú autá ľudí s vycibreným vkusom nebol povedal. Škoda. :-(
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "tommzo"
3. 3. 2008 16:14
Re: Som sklamaný
Mozno ked si to pojdes pozriet nazivo v inej farbe zmenis nazor... Vela aut nazivo v inej farbe vyzera lepsie... Cize snivaj dalej ;)
anonym
3. 3. 2008 16:49
Re: Som sklamaný
Já to vidím na tých nevkusných nasávačoch. Ja viem, auto v štúdiu sa len približuje realite, ale toto je beznádejné.
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 18:20
Re: Som sklamaný
Chcel by som vidiet ako toto hovado prerastene sadlom strci v terene do vrecka ortodoxny off-road ako Mercedes G...nie si ty nahodou ELAN? 8-s ;-)
anonym
3. 3. 2008 18:26
Re: Som sklamaný
Já som hovoril, že tak vyzerá. A samozrejme, si tam ani neškrtne. Koľko ti keď si tak nechápavý? :no:
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 18:47
Re: Som sklamaný
"že v teréne strčí do vrecka aj Mecedes-Benz G nehodí. " bud nevies co pises alebo si nechapavy asi ty ;-)
anonym
3. 3. 2008 18:54
Re: Som sklamaný
No veď áno. To auto vyzerá tak, že v teréne naň nemá ani Hummer. To som písal. Ale já som len hovoril, že tak vyzerá. Potom som napísal, že v teréne nemá. Nerob sa hlúpim. :no:
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 18:59
Re: Som sklamaný
Hmm..clovek, ktorý napise o aute, ktore je tucne a prerastne sadlom, na vybliskanych 20 palcakoch, bez ochrany karoserie aby VYZERALO na to, ze tromfne G? Navstiv ocneho ved to je diletantstvo >:D
anonym
3. 3. 2008 19:07
Re: Som sklamaný
Ale jeho tvár je taká. Proste taký mastodont. Tá maskulutárnosť. Já s tebou normálne diskutujem a ty sa robíš sprostím. Alebo si naozaj tak stupidný? ;-)
Avatar - MajoThePuk
3. 3. 2008 19:09
Re: Som sklamaný
Nie nie som len sa bavim lebo si si vybral naozaj velmi spatne prirovnanie...a spatne opisujes to co si myslis...inak suhlasim viac menej ;-)
anonym
3. 3. 2008 15:45
fkjefuef
buzny pojebane ***ne
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 3. 2008 16:12
Re: Ešte, že tento príspevok nepoburuje. ;-) yes:
Určite stojí zato ho tu mať. ;-)
3. 3. 2008 16:41
Kdepak jste okoukali ty vyfuky v narazniku??? A co ten hybr
Kdepak jste okoukali ty vyfuky v narazniku??? No jo stale nove motory a ten hybrid se spotrebou 12 l/100 porad nikde....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vi King"
3. 3. 2008 20:03
KRÁL!!
O tomto motoru jsem se dočetl už hodně a jsem strašně rád, že to budou prodávat. Do Q7 se to samozřejmě hodí, ale mohli by to dát i do A8, i když v článku píší, že ne, ale tak uvidíme. Ty hodnoty jsou fantastické. Tento motor dělá z Q7 opravdového krále SUVček (subjektivně nadnešeně řečeno, nechci odsuzovat ani BMW 5, ani MB-GL, ani Land Rover Range Rover, ..., já prostě mám nejradši Audi a proto to tak říkám). Tleskám Audi za tento počin, je to zase o něčem jinem, konečně něco jiného než jen články o downsizingu. Jo, mně se to prostě líbí. Bravo AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jakub747"
4. 3. 2008 10:50
Re: KRÁL!!
Bude to těžké na předek...a jinde to oproti 3.0 biturbu nebo 4.2 TDI nic nepřinese...měli nechat interiér z konceptu a mohl to být samostatný model, třeba Bemtley...:o)
anonym
4. 3. 2008 17:27
Re: KRÁL!!
Já Audi milujem. Ale král je ML 63 AMG-VÝKON? 510K!!! Je to viac nepotrebuje na to V 12 diesel. Stačí atmosférický V8.
anonym
4. 3. 2008 17:47
Re: KRÁL!!
Ty si vocas, kdyby jsi četl na netu tak při testu toho tvýho sráče medvěda s tim zajebaným 6.3 V8 a průměrnou spotřebou paliva 28L/100 a 0.5kg C02/1km!!!!!
Běžte s tima velkoobjemovýma benzínama do **.. :-)
4. 3. 2008 18:27
Re: KRÁL!!
Novidíš ja mám 2,5 benzín priemerne chodím za 11 litrov a zrýchlujem za 5,4 sec. :-) Ale nie jasné, že Q7 a forester je každé o niečom inom.
neregistrovaný "Audifil"
4. 3. 2008 21:54
Re: KRÁL!!
No, taky jsem AUDIfil a jezdím v A6 3.0 TDI Mimochodem, sériové výkony tohoto motoru jsou 57 kW / litr a 150 Nm / litr. Po aplikaci chipu jsou výkony 68 kW / litr a 180 Nm / litr. Přijde vám, že by ten "supermotor" byl tak excelentní?
Avatar - Subaru4ever
3. 3. 2008 20:19
Sečteno podtrženo
-500 koní = supersport
-1000 Nm = menší náklaďák
-541 litrů kufr = rodinný kombík
-metrový zadní převis = dodávka
-2,5 tuny = off-road
--------------------------------
ale ani jedno z toho Q7 vlastně není? Na co to monstrum potom tedy je?

-spotřeba reálná 14 litrů = ekologické vozidlo
-užitečné zatížení cca 750 kg / průměrně užívaných 70 - 180 kg (ridič/řidička + spolujezdec)
------------------------------------na to nejde říct nic jiného než: 4 kruhy = náskok na odtahovku díky technice 8-s
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 3. 2008 17:31
Re: Sečteno podtrženo
V postate a vlastne máš pravdu. Doteraz som nenávidel rečí o nepraktickosti. Ale načo mi je Q7? Obrovské, nepraktické, nepriestranné auto s dizajnom neporaziteľného off-roadu no pritom si neporadí ani s ľahkým terénom. Aj iné sú takéto. No sú priestranné, trošičku do terénu a praktickejšie.
neregistrovaný "ondra11"
3. 3. 2008 21:37
hovada
Nefandím tomuto druhu aut bez ohledu na značku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hunter1"
4. 3. 2008 08:39
šrot
takéto šroty by mali zakázať, 6 litrový naftový motor - znečisťovateľ ako tepelná elektráreň. Keď v Range Roveri stačí 3,6 TDi a to auto má 2,7t neviem k čomu je 6liter čmúdiaci sadze ako staré kachle. A naviac Q7 je riadne hnusné auto.....
Rozbalit vlákno
3
anonym
4. 3. 2008 17:32
Re: šrot
Ty tupec. Veď ich je málo. A potom, že autá budú v roku 2015 nudné keď je v EU takýchto volov plno. :no: :no: :no: S hambi, ty tupec. :no: :no: :no:
neregistrovaný ".jjk"
4. 3. 2008 21:42
Re: šrot
Fabia zamori nasu Zem 100x viac ako vsetky Q7 dokopy...
anonym
7. 3. 2008 20:58
Re: šrot
:-) Pravda!!!
neregistrovaný "Pucmeloun"
4. 3. 2008 22:24
A to jeste neni konec !!!!!!!!!!!!!
po odkoupeni vetsiny akcii Scania, planuje VW po make upu zapracovani noveho 16 litroveho V8 s 620k v 1800 otackach a kroutakem 2500 Nm v rozmezi 1100 az 1350 otacek. Ku*va, tohle teprve poradne potahne odspoda >:D
Rozbalit vlákno
1
anonym
8. 3. 2008 11:19
Re: A to jeste neni konec !!!!!!!!!!!!!
TY SI DEBI*!! >:-[]
neregistrovaný "Bmw X5"
10. 3. 2008 00:09
Ještě tomu přidejte pánové
Ano zajimavy počin ale trošku nelogický. 4.2 TDI V8 beru, udělal hodně tlustou čáru v SUV kategorii a za to Audi tleskam. Ale na co hned za tím nasazujou V12 TDI? Vždyt je to úplně zbytečné...SUV neni o blbnuti, rychlosti ale o komfortu, bezpeči. 5.5 sekundy na 100km/h? Hezky, za chvíli budou ilegalni zavody jezdit jenom SUV vozy...Mám SUV rád, zejména X5 u které se mi líbi že na 286 Koní stačí 3 litrovy bi-turbo diesel, ale musí z SUV dělat zavodni auta? Kdo s tim kde bude jezdit 250km/h a zavodit s tim na 400 metru. Beru na vědomí, že je třeba nějak ty 2 tuny rozhýbat, ale stačí na to bohatě 3 litrove motory popřípadě opravdu krásný 4.2 Tdi V8.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bmw X5"
10. 3. 2008 00:14
Re: Ještě tomu přidejte pánové
ještě mně napadá že by jedině chtěli roztahnout letadlo jako Touareg ;-)
18. 4. 2008 12:57
to bude kamikaze
tak suhlasim s nazorom kto tu pisal ze na SUV staci 3,0d.
Nasa X5 ma 3,0d, V6, chiptuning 590Nm, 267koni a lieta jak falco.
Toto Q7 bude strasne silne, bojim sa len ze na tom budu lietak jak blazni a fyzika nepusti, ked si vezmeme ze vlastne necha za sebou nove STI alebo Evo X / nie v zakrutach ;-)/ tak dakujem pekne. Kazdopadne znami ho chce kupit tak ked v tom prezijem jazdu tak dam vediet.
Cloveka to laka vidim to len na nasej X5, skratka ide to jak besna svina ked tomu vydusim okamzite naberie rychlost ako sportovy sedan, ale potom treba manevrovat a to uz citit ze hops uz je to trochu moc treba ubrat a to je BMW a to vieme ze X5 ako SUV sedi daleko najlepsie z pomedzi vsetky SUV vratane Cayennu turbo.
Rozbalit vlákno
0