Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi R8 brzy také s dieselem!

Pod ušlechtilými křivkami inngolstadtského superkupé zanedlouho zanýtuje vznětový motor
Zpět na článek
8. 11. 2006 08:15
neregistrovaný "Jaris"
8. 11. 2006 09:09
neregistrovaný "Denny"
8. 11. 2006 10:39
neregistrovaný "VincentVega"
20. 11. 2006 15:31
neregistrovaný "Vladimír"
8. 11. 2006 10:34
neregistrovaný "Tibby"
8. 11. 2006 10:52
neregistrovaný "b@bi"
8. 11. 2006 11:41
neregistrovaný "sepo"
8. 11. 2006 12:54
neregistrovaný "Kini"
8. 11. 2006 13:22
neregistrovaný "stydlin z prace"
8. 11. 2006 17:33
neregistrovaný "Cynik"
8. 11. 2006 14:06
9. 11. 2006 01:11
neregistrovaný "johny"
9. 11. 2006 08:54
neregistrovaný "Donald"
9. 11. 2006 10:36
9. 11. 2006 11:17
neregistrovaný "Qaky"
8. 11. 2006 14:20
neregistrovaný "SuBi"
8. 11. 2006 17:35
neregistrovaný "Cynik"
8. 11. 2006 17:03
neregistrovaný "Pedro"
8. 11. 2006 17:49
neregistrovaný "pedro"
8. 11. 2006 18:10
neregistrovaný "Pedro"
8. 11. 2006 19:04
neregistrovaný "Pedro"
9. 11. 2006 11:03
neregistrovaný "Shorty"
8. 11. 2006 18:43
neregistrovaný "Lancer"
8. 11. 2006 19:06
neregistrovaný "pedro"
8. 11. 2006 23:42
neregistrovaný "SuBi"
9. 11. 2006 07:29
neregistrovaný "pedro"
9. 11. 2006 09:42
anonym
8. 11. 2006 19:05
9. 11. 2006 09:11
neregistrovaný "Donald"
9. 11. 2006 10:10
anonym
9. 11. 2006 10:54
neregistrovaný "Donald"
9. 11. 2006 11:11
anonym
9. 11. 2006 13:25
neregistrovaný "Qaky"
9. 11. 2006 17:10
anonym
10. 11. 2006 08:09
neregistrovaný "Donald"
10. 11. 2006 08:51
anonym
12. 11. 2006 10:46
neregistrovaný "Vavris"
10. 11. 2006 00:37
neregistrovaný "SuBi"
9. 11. 2006 21:26
neregistrovaný "Ahmed73"
10. 11. 2006 08:11
neregistrovaný "Donal"
10. 11. 2006 18:09
neregistrovaný "jjk"
10. 11. 2006 19:40
neregistrovaný "GTR"
neregistrovaný "Jaris"
8. 11. 2006 08:15
mínus plus
Když se tomu šlápne na krk tak uhelná elektrárna proti tomu bude hadra :-( Ale jinak jsem na to zvědav ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
8. 11. 2006 08:32
ĎALŠÍ MÝTUS PADOL
Audi zase zbúralo jeden mýtus, že do čistokrvného športiaka sa siesel nehodí. Pružné zrýchlenie i pri 250+ musí byť zdrvujúce, nový kráľ ľavého pruhu nemeckých diaľnic je teda tu...
Kto však bude chcieť z pasie pretúrovať motor na voľnobehu a vzbudiť trochu obdivu v okolí, má smolu >:-[] Na traktorový vrkot asi nijakú kočku nezbalí >:D ... ani na križovatkách za studena si zrejme úctu nezíska... Teda je to otázka, čo potenciálny kupec očakáva. Ja by som uprednostnil vysokootáčkový benzín V8, ale de gustibus non est disputandum...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - VDC
8. 11. 2006 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Denny"
8. 11. 2006 09:09
Re: Král levého pruhu??
To myslíš vážně?? >:D >:D
Avatar - ManInBlack
8. 11. 2006 09:33
Re: Král levého pruhu??
Tak praví staré proroctví >:D Ale já teda v tomhle případě bych byl taky pro benzín. Naftu do Q7 - proč ne? Ale do R8? Supersporty jsou o výkonech, ale i o tom zvuku, nad kterým vaše srdce plesá a sousedé na vás volají policii pro rušení poledního klidu :-) Snad se ale tohohle trendu nechytne i Ferrari ;-\
neregistrovaný "VincentVega"
8. 11. 2006 10:39
Re: Král levého pruhu??
Nafta do takovýho auta nepatří...a doufám že Lambo jí nikdy mít nebude..

určitě to bude dobrý a rychlí auto.., audi tim chce ukázat svojí technickou vyspělost..ok..jsou dobrý..ale tohle je pro mě prapodivnej krok...krom toho kolik ten motor bude vážit oproti 4,2 FSI? a spotřeba o moc lepší asi taky nebude...
8. 11. 2006 14:50
Re: Král levého pruhu??
Audi nic nezbouralo, R8 s ropou cistokrevnym sportakem urcite nebude. Krizenim sportaku s traktorem, stejne jako krizenim kolie s labradorem, nic cistokrevneho nevznikne.
neregistrovaný "Vladimír"
20. 11. 2006 15:31
Re: Král levého pruhu??
1)Z ropy se vyrábí i benzín
2)Proč si neužít výkon a pružnost dieselu v supersportu, nejde vždy přece jen o zvuk.
neregistrovaný "Tibby"
8. 11. 2006 10:34
Mno..
Jen krátce: >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "b@bi"
8. 11. 2006 10:52
Re: Mno..
Souhlas >:-[]
neregistrovaný "sepo"
8. 11. 2006 11:41
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sa zblazdnili ... help ne dajte pokoj .. a to mam DIESEL ... ale superspot .. ale dajte pokoj si robite srandu .... ja sa na to ... aa .. dobre viem aky je to rozdiel medzi benzinom a dieselom ... nie to do auta tohto razenia ... to si kupi len neznaboh ... pomale to nebude .. ale nema to tu uslachtilost ten zvuk ... tu lahkost a dravost ci chut za otackami ... to proste neni ono ... ale nepochybujem ze si to niaky ludia kupia .. je vela diletantov co si kupuju R8 a auta podobneho razenia aj ked v podstate nemaju o autach ani paru ... len aby mali SUPERSPORT a ukazovali sa ... [samo ze ne secia] ale vela ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kini"
8. 11. 2006 12:54
Když
Když tanec, tak rumbu, když lízat, tak... ALGIDU >:D . Jo, nejak to v Ingolstadtu popletli... když supersport, tak benzin, vysoký otáčky a srdcedrásající zvuk...a ne jezdit v traktoru. Ještě přidat přepážku a hodit to do skupiny N1... >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stydlin z prace"
8. 11. 2006 13:22
Audi vždy o krok na před...
Audi vždy o krok napřed, nebo jak maj tu lášku. Ted jsou o krok napřed, ale v zadnici. Všichni vímme jaký je rozdíl mezi naftou a benzínem. Nafta ma lepší krouťák a spotřebu, benzin prostě musíte točit a točit a točit a nafte pláchnete... (srovnávam 1,9TDI vs. 1,8 atmosfera, kdyby tam bylo turbo nafta si ani neškrtne). Co to znamená? Nafta je dobrá, ale do města a na místa kde potřebujete pružný zrychlení aniž by ste museli točit (souhlasí zatím každý?).
A benzín slízne smetanku v podobě dalnic (teda až na spotřebu ta o 2l bude asi větší) je lepší, na okresky určitě benzín....
Takže co chci říct? kdo bude jezdit se supersportem ve městě? Až automobilka Lotus udělá naftu do svého vozidla pro sportovní jízdu začnu o tom přemejšlet, ale pro mě je nafta do kamen a ne do sporťáku natož do supersportáku. A to si uvědomuju výhody nafty, ale mam jiý styl jízdy než nafta vyžaduje takže podle me? :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cynik"
8. 11. 2006 17:33
Re: Audi vždy o krok na před...
Nemůžeš vztahovat závěry srovnávání 1.9 TDi s 1.8 na dvanactiválec TDi. Věř mi, že tenhle motor bude úplně, ale úplně jinej, než 1.9 TDi. Souhlasím s tím, že to asi nebude o zvuku a otáčkách, což je trochu škoda, ale věřím, že ten brutální zátah má taky svoje kouzlo :-) Každopádně tento krok ze strany Audi chápu - chtějí vytěžit ze svých oslnivých úspěchů v Le Mans, chtějí být průkopníky - a určitě se jim to s touhle bestií podaří. Trochu méně už chápu lidi, kteří si toto auto s tímto motorem koupí. Nějak si nejsem jist, co od toho potencionální kupec očekává. Ale je možné, že kdybych si sedl na pár hodin za volant, pochopil bych to velmi dobře :-D
Avatar - Enzo
8. 11. 2006 14:06
To je konec
S tímhle se R8 možná zapíše do dějin, ale tak trochu trapně. Ptám se kdo si to koupí. Jaká nátura by se honila s R8 se sazema na zádi? V OII RS se dá ještě nafta pochopit, ale v tomhle prostě ne. Už vidim jak se tohle postaví vedle F430 a bude to pan majitel turovat. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "johny"
9. 11. 2006 01:11
Re: To je konec
noo to spíš až tohle přijede vedle F430 a zle jí seřeže.. Protože krouťák 1000 je prostě krouťák 1000 a 2.5 baru... tak to je moc... to bude hodně dobrý..
neregistrovaný "Donald"
9. 11. 2006 08:54
Re: To je konec
A,další semaforovej sprinter
Avatar - Enzo
9. 11. 2006 10:36
Re: To je konec
Dobrý na sprint možná, jsem moc zvědavej na okruhový testy, jak se to auto bude chovat. Tipuju že tam daj převodovku v automatu, protoze 1000Nm je sakra moc. No jsem na to moc zvedavej
neregistrovaný "Qaky"
9. 11. 2006 11:17
Re: To je konec
Mas to pomotany.Spravne to ma byt: ...az tohle prijede vedle F430 a ta ji zle sereze. Protoze tak jaks to napsal ty, je to nesmysl >:D
neregistrovaný "SuBi"
8. 11. 2006 14:20
mazec :-D
mno tak je to asi hodně difný.....nafta v supersportu....ale audi si to může dovolit už jen díky tomu, že to není tradiční výrobce supersportů...u Lamborghini to podle mě v nejbližších 50 letech nehrozí... Ale nebudu odsuzovat jak to jede dokud jsem v tom nejel, ale podle mě to nebude mít zvuk jak traktor, protože tenhle motor je mnohem dál než zastaralá 1.9 TDI...a s tou točivostí to podle mě nebude taky tak strašný...řekl bych že to s klidem půjde k 6000 ot./min.... musj osobní názor
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cynik"
8. 11. 2006 17:35
Re: mazec :-D
Souhlas. :yes:
neregistrovaný "Pedro"
8. 11. 2006 17:03
bude to hráč
myslím ,že v tomto prípade pôjde hlavne o exkluzivitu...pôjde o jediný superšport s dieslom pod kapotou tak si ho milionary budú kupovať už len zo zvedavosti ako to vlastne jazdí stou naftou ...bude zaujímavé ked R8čika s dieslom predbehne nejake BMWčko v 250ke ;-)
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2006 17:37
Pro vsechny, co mluvi o supersportu
Uvedomte si, ze R8 zadny supersport neni a Audi se to ani nesnazi predstirat. Audi samo reklo, ze R8 je pouze sportovni auto, slovo "supersport" je pouzito az pro Gallardo.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "pedro"
8. 11. 2006 17:49
Re: Pro vsechny, co mluvi o supersportu
no neviem sú tam použité veci ,ktore sa nedavaju do športoveho auta...športove auto je možno Alfa 159 ale R8čka??
8. 11. 2006 18:00
Re: Pro vsechny, co mluvi o supersportu
:yes: Vidim to stejne. Sportovni vuz postaveny proti zakladni 911 (ne turbu, ne GT3). Ale popravde, kdo da prednost Audi pred Porsche?
neregistrovaný "Pedro"
8. 11. 2006 18:10
Re: Pro vsechny, co mluvi o supersportu
podla mňa da prednosť priaznicvec Audi a ten čo nechce Porsche a ked budem mať maximalku niekde na hranici 300km/h prečo nie?
8. 11. 2006 18:58
Re: Pro vsechny, co mluvi o supersportu
Ano, priznivec Audi, ten jo. Maximalka pres 300? Ale to budes muset nechat napred odmontovat omezovac ;-)
neregistrovaný "Pedro"
8. 11. 2006 19:04
Re: Pro vsechny, co mluvi o supersportu
prečítaj si najnovšie správy....mne osobne by bolo divne mať auto s podvozkom skoro ako ma lambo gallardo a obmedzovač na 250 nbemyslíš???? tak si čekni spravy....
neregistrovaný "Shorty"
9. 11. 2006 11:03
Re: Pro vsechny, co mluvi o supersportu
R8 nemá omezovač. Maximálka je nastavena převodovkou na 301 km/h.
neregistrovaný "Lancer"
8. 11. 2006 18:43
R8 TDI - (to zni hrozne)
Docela by me zajimalo, jaky to bude mit zvuk. Nedelam si nadeje, ze by se dal s benzinem srovnavat, ale zase si myslim, ze vzhledem k objemu, vykonu a naladeni motoru to urcite nebude traktor a la 1.9 TDI. Bude to takove... jine... Nicmene ta akcelerace bude silena. :yes: Ale opet to priblizuje R8 k kazdodenimu superautu, tedy presne to, co dela R8 studenym autem bez duse a presne to, co dela z 8C neco tak vyjimecneho. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "pedro"
8. 11. 2006 19:06
Re: R8 TDI - (to zni hrozne)
no nieje TDI ako TDI vieš?toto TDI ma common-rail tak to bude už kdesi ined ako dnešne pumpy-dízi...a čo sa týka zvuku malo by to byť celkom tiche
neregistrovaný "SuBi"
8. 11. 2006 23:42
Re: R8 TDI - (to zni hrozne)
tiché?? nemyslim že když tomu dupneš na krk tak to bude tiché....ale zvuk by měl být ok, protože pokud tam bude nafťák z A6 tak u toho neni podle zvuku skoro poznat....
neregistrovaný "pedro"
9. 11. 2006 07:29
Re: R8 TDI - (to zni hrozne)
pokial viem 24le mans špecialy sa vyznačujú tichým chodom ,ale neviem možno trepem...
anonym
9. 11. 2006 09:42
Re: R8 TDI - (to zni hrozne)
Zvuk toho TDI si muzes poslechnout tady: [odkaz] - je to masakr.
Avatar - MeSiL
8. 11. 2006 19:05
R8 TDI
hmmm..to bude velmi zajímavé, když podlédnu na supersportovní záď, které má skoro všude výdechy a na ní bude °°°° R8 TDI >:D , ale jestli tomu ještě zvýší výkon a bude to rychlejší jak benzín ;-\ ...už vidim test Top Gear R8 benzín vs. nafta a nafta vyhraje 8-s nebo dvě R8smičky na semaforu...řidič v benzínu si myslí jak natře "blbečka", který se koupil naftu do sporťáku , ale TDI vyhraje.... :no:
Jestli to půjde takhle dál, tak za chvíli supersporty nebudou mít zvuk, ptz budou jezdit na elektřinu! Doufám, že se nedožiju vyčerpání zásob ropy!!! :'-(
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Donald"
9. 11. 2006 09:11
Re: R8 TDI
To je přesně ono.Tohle auto a ještě v TDI bude ideální pro pozéry na drcení semaforů a dálniční lety,ale o tom sportovní auta opravdu nejsou.Pořád opakuju,že na dálnici umí naložit každej trouba.Na 99% jsem si jistej,že fanoušek rychlosti a sportovní jízdy tohle auto obejde obloukem a skončí jinde.A opravdu se těšim na procitnutí do reality pošuka v R8 TDI až mu nějaký řidič na okresce třeba v Elise ukáže,co znamená výraz sportovní jízda.
anonym
9. 11. 2006 10:10
Re: R8 TDI
To, ze ma auto naftovy motor jeste neznamena, ze se s tim da jezdit jenom na dalnici. Podivej se na test 535d: [odkaz] to auto je na okruhu uplne stejne rychle jako Nissan 350Z a to dokonce ani neni sportovni auto jako ten Nissan...

A jak zminuje v testu, tak EVO ma spotrebu 3,6 mil na galon a 535d ma 12 mil na galon, coz je 3,3 nasobny rozdil. Jak tady nekdo pise, ze rozdil ve spotrebe mezi dieselem a benzinem jsou 2 litry, tak to mozna kdyz jdou oba na spotrebu, ale cim vic na to slapou, tim vic se nuzky rozeviraji a pak uz je to rozdil brutalni. Tady nejde jen o ty penize za PHM, ale taky o to, ze musis porad jezdit pro PHM a koukat na spotrebu, coz taky neni buhvi co a rozhodne by toto moje rozhodovani velice ovlivnilo, kdybych uvazoval o rychlem aute pro kazdodenni jizdu.
neregistrovaný "Donald"
9. 11. 2006 10:54
Re: R8 TDI
Opět potvrzení mojí doměnky,že je to auto pro pozéry.Kupovat si sportovní auto a pak honit spotřebu >:D >:D .Benzínovou R8 beru jako další sportáka a až porovnávací testy ukáží o kolik je lepší nebo horší než konkurenti,ale to v podstatě nebu důležité,pokud si najde zákazníky.Ale turbokamna za sedačkama je nesmyslná záležitost v autě takovéhle kategorie a chtěl bych vidět,kdo si to s takovou motorizací koupí.
ad. k testu: kdo si koupí EVO spotřebu opravdu neřeší
anonym
9. 11. 2006 11:11
Re: R8 TDI
Proč dost lidí vidí za turbodieselem jenom spotřebu, to nechápu.

Audi postavila na LeMans turbodiesel. To nikdo předtím neudělal. Otestuje technologii.

Představí sporťák, který má turbodiesel. To taky zatím nikdo neudělal.

Podle mě je R8 TDI pro ty z nás, kteří chtějí vyzkoušet něco nepoznaného a věřím, že nám Audi bude schopna takový zážiteček dopřát. R8 TDI je prostě to "něco extra" pro ty z nás, co jsou neradi součástí davu.

A to jsem fanda turbobenzínu.
neregistrovaný "Qaky"
9. 11. 2006 13:25
Re: R8 TDI
Asi spatnej fanda kdyz tohle pises >:D
anonym
9. 11. 2006 17:10
Re: R8 TDI
Proc je to nesmyslna zalezitost? Protoze si to myslis ty, nebo muzes toto tvrzeni nejak objektivne podlozit? Proc by Audi davalo do R8 naftovy motor, kdyby to byla nesmyslna zalezitost? Asi nejsou tak chytri, jako ty.
neregistrovaný "Donald"
10. 11. 2006 08:09
Re: R8 TDI
Kousek výš se nějaký stydlín ohání spotřebou TDI.Chápu u rodinného auta,chápu u služenbího auta,chápu u dodávky atd...,ale u sportovního auta,kde by mělo jít vždy o radost z jízdy je spotřeba na posledním místě a tím se dostávám k mému tvrzení o autě pro pozéry.Auto pro machra,kterej to bude chtít jako konfekční doplněk a bude mu uplně jedno,jak to pojede a malé spotřeba bude pěknej bonus.
anonym
10. 11. 2006 08:51
Re: R8 TDI
Nevidím zábavu v tom, jezdít stále pro PHM a sledovat spotřebu. Nicméně proč si kupovat sportovní auto jako například Nissan 350Z, když si můžu koupit rodinné auto pro každý den, které má 3,3 násobně nižší spotřebu a zablbnu si s ním na okruhu uplně stejně? Navíc si představ, že existují i lidé, kteří si pořízují diesel z důvodu jeho vlastností a ne jen spotřeby.
neregistrovaný "Vavris"
12. 11. 2006 10:46
Re: R8 TDI
zablbnes si an okruhu uplne stejne ??? ne !!! dosahnes mozna stejneho casu, ale zarucuju ti, ze z toho Nissanu vystoupis narozdil do BMW s totalne euforickym vytlemem (anebo totalne mokrym textilem kalhot >:D )... protoze v Nissanu vnimas vsechno intenzivenji, je to auto stavene hlavne pro jizdni zazitky :yes: :yes: kdezto Bavor je vice kazdodenni (samozrejme technicky temer dokonaly) a nezabijte me za tohle slovo - sterilni... proste ve 160km/h to vypada jako kdyby se clovek plouil polovicni rychlosti..
neregistrovaný "SuBi"
10. 11. 2006 00:37
Re: R8 TDI
pro pozéry?...co když ho bude chtít někdo na každý den a s naftou se mu bude žít lépe?...buď trochu míň radikální
neregistrovaný "Ahmed73"
9. 11. 2006 21:26
Falešné hesla od audi
Náskok díky technice a prezentace vítězství v Le Mans i v ALMS sérii je tragické selhání mezinárodní automobilové federace která se propůjčila k nízkým marketingovým kalkulům audi. S ohledem na nerovné předpisy v této séri a zároveň neexistenci dalšího rovnocenného továrního týmu je toto vítězství falešné. To že lidé kupují i vozy jejichž existence nemá s emocemi případně zdravým rozumem co dělat je zoufalstvím dnešní doby kdy člověk propadá masívnímu tlaku reklam a zaplacených médií. Jaký má smysl vytvářet sportovní vozy s motory jejichž hlavní náplní je ekonomika provozu netuším. Ale jistě u audi vědí co dělají a lidé jim to sežerou i s navijákem a budou se bít do prsou s heslem ‚Vorsprung durch Technik’ na rtech.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Donal"
10. 11. 2006 08:11
Re: Falešné hesla od audi
4 kruhy mrtvice... Hezky napsáno :yes: :yes:
neregistrovaný "jjk"
10. 11. 2006 18:09
Re: Falešné hesla od audi
"jejichž hlavní náplní je ekonomika provozu" >:D >:D To ze to pri rovnakych vykonoch zerie o hodne menej ako benzin este neznamena ze je to stavane na ekonomicku prevadzku, aj ked je to velmi priaznivy dodatok.
neregistrovaný "GTR"
10. 11. 2006 19:40
HMM ... CHTĚLI BEJT JEN PRVNÍ
nic jinýho v tom nevidím. zcela jistě tady nejde o spotřebu! jde tu o pocit že když sepne turbo a dá autu "křídla" nebo "akceleraci rakety". půjčte řidičovi co jezdí jen škodou 120L nebo fáčkem octavii 2,0 TDI a řekne vám co je to za změnu. Jen škoda že v audi zapomínají ře turbo mohli přihodit na benzín. Ten umí tohle taky a ještě líp. Byl jsem zvyklej na škůdku když jsem poprvé jel v Renaultu R5 ALPINE TURBO. Byl to mazec!!!!!!
Rozbalit vlákno
0