Připadá mi, že ještě pár let a budou všechna Audi bez jakýchkoli prolisů, výstředností a jiných detailů, které zvyšují náklady na výrobu modelů. Bude se vyrábět jeden typ, který bude vypadat, jako když jsme ve školce kreslili autíčka z boku a bude se lišit pouze velikostí dle dané třídy.
Ne ne, spíš: "I přesto, že S3 sedan je sedan, nabízí vzhledem ke svému určení dostatečnou variabilitu. Ergonomie ergonomie solidnost robustnost kvalita ergonomie."
Nevím, nevím, ale těch 300 koní z 2 litrového přeplňovaného sériového motoru, mě zrovna nenaplňuje důvěrou v jeho životnost. Obzvláště v dnešní době, kde se šetří kde to jde i kde to nejde, viz VW rozvodový řetěz. Jistě, posílením všech důležitých komponentů, úpravou mazání a chlazení, vylepšením sacího a výfukového systému je to možné. Ale pozor! Je zde také nutnost plnit emisní požadavky EU. Toto vše vůz zatraceně prodraží.
Taky to není "běžné" auto, majitel musí se zvýšenými náklady na provoz holt počítat. A když ne, tak zapláče.
Jinak 300 koní z dvoulitru není takový problém, vzpomeň si na Lancera Evo nebo lehce upravené Fiatí 16 vt z Delty a Coupé. Při rozumné údržbě a slušném zacházení natočí 250 - 300 tisíc bez zásadnějších problémů.
2,0 TFSI s 228 kW (tedy 310 koni) měl v minulosti Leon. U takového motoru je třeba počítat s vyššími náklady. Mně osobně tedy víc voní R5, ale co se dá dělat. Něco musí lákat na RS3.
preco nie? Ked ma 1er sedan, sice trojdverovy, preco by nemohla byt mala A3? Linea, rapid a 301 maju konkurenciu v premii >:-[] ale dost srandy, mohli by tomu dat este zadny nahon a mame tu idealne auto do mesta. Inac nepripomina vam ta sumcia papula nove mondeo?