Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi S3 dorazí také ve verzi sedan

Rovněž pod kapotou tříprostorové S3 bude pracovat přeplňovaný benzinový dvoulitr.
Zpět na článek
25. 11. 2012 09:16
neregistrovaný "SR20"
25. 11. 2012 11:40
25. 11. 2012 11:55
25. 11. 2012 12:11
25. 11. 2012 11:57
25. 11. 2012 14:32
25. 11. 2012 18:04
25. 11. 2012 21:19
neregistrovaný "SR20"
25. 11. 2012 09:16
velice neprakticke auto
Kam si majitelia daju barely, reprobedne, pripadne chladnicky a pracky? Ma to strasne maly nakladaci otvor.
Rozbalit vlákno
10
25. 11. 2012 09:31
Re: velice neprakticke auto
>:-[] :yes:
Avatar - matii
25. 11. 2012 10:17
Re: velice neprakticke auto
Připadá mi, že ještě pár let a budou všechna Audi bez jakýchkoli prolisů, výstředností a jiných detailů, které zvyšují náklady na výrobu modelů. Bude se vyrábět jeden typ, který bude vypadat, jako když jsme ve školce kreslili autíčka z boku a bude se lišit pouze velikostí dle dané třídy.
25. 11. 2012 11:17
Re: velice neprakticke auto
Audi nedávno tvrdilo,že se chystá v budoucnu víc designově odlišit jednotlivý modely ,ale o tom pochybuju...
25. 11. 2012 10:34
Re: velice neprakticke auto
LV: "první nedostatek: Audi S3 sedan je sedan!" :-)
25. 11. 2012 10:56
Re: velice neprakticke auto
Ne ne, spíš: "I přesto, že S3 sedan je sedan, nabízí vzhledem ke svému určení dostatečnou variabilitu. Ergonomie ergonomie solidnost robustnost kvalita ergonomie."

Musíš mít spráVWný VWoko. >:-[]
25. 11. 2012 12:09
Re: velice neprakticke auto
jo, trefa...a nie LV: "citácia" ale LVW: "recitácia" >:D
Avatar - Starfighter
25. 11. 2012 10:50
Re: velice neprakticke auto
Jenže A3 (nebo S3) nemá tendenci být za rodinné/praktické/prostorné auto. A sedan není jedinou karosérií A3, jako je tomu u P301.
25. 11. 2012 11:24
Re: velice neprakticke auto
Dobře, že si to pochopil :-)
25. 11. 2012 12:08
Re: velice neprakticke auto
presne tak,nepochopil si to :-)
Avatar - praděda7
25. 11. 2012 11:40
A3
Nevím, nevím, ale těch 300 koní z 2 litrového přeplňovaného sériového motoru, mě zrovna nenaplňuje důvěrou v jeho životnost. Obzvláště v dnešní době, kde se šetří kde to jde i kde to nejde, viz VW rozvodový řetěz. Jistě, posílením všech důležitých komponentů, úpravou mazání a chlazení, vylepšením sacího a výfukového systému je to možné. Ale pozor! Je zde také nutnost plnit emisní požadavky EU. Toto vše vůz zatraceně prodraží.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Atlis
25. 11. 2012 11:55
Re: A3
ked vydrzia 1.8T podomacku naladenie na 400k, vydzi fabrikou naladeny 2.0T 300k... :-!
25. 11. 2012 12:11
Re: A3
Fabricky naladene to nevydrzia ani 1,2TSI :-)
25. 11. 2012 11:57
Re: A3
Taky to není "běžné" auto, majitel musí se zvýšenými náklady na provoz holt počítat. A když ne, tak zapláče.
Jinak 300 koní z dvoulitru není takový problém, vzpomeň si na Lancera Evo nebo lehce upravené Fiatí 16 vt z Delty a Coupé. Při rozumné údržbě a slušném zacházení natočí 250 - 300 tisíc bez zásadnějších problémů.
25. 11. 2012 14:32
Re: A3
2,0 TFSI s 228 kW (tedy 310 koni) měl v minulosti Leon. U takového motoru je třeba počítat s vyššími náklady. Mně osobně tedy víc voní R5, ale co se dá dělat. Něco musí lákat na RS3.
25. 11. 2012 18:04
krasny koncept
preco nie? Ked ma 1er sedan, sice trojdverovy, preco by nemohla byt mala A3? Linea, rapid a 301 maju konkurenciu v premii >:-[] ale dost srandy, mohli by tomu dat este zadny nahon a mame tu idealne auto do mesta. Inac nepripomina vam ta sumcia papula nove mondeo?
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2012 21:19
Dobry krok
Dost lidi netesilo, ze soucasna A4 tolik narostla. Ted si muzou koupit diky A3 sedan nastupce.
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2012 21:58
Audi Rapid / Audi Toledo
Rodinka sa rozrastá... koncern zefektívni vývojové naklady :-)
Rozbalit vlákno
0