Novinky
Nevím, nevím, ale těch 300 koní z 2 litrového přeplňovaného sériového motoru, mě zrovna nenaplňuje důvěrou v jeho životnost. Obzvláště v dnešní době, kde se šetří kde to jde i kde to nejde, viz VW rozvodový řetěz. Jistě, posílením všech důležitých komponentů, úpravou mazání a chlazení, vylepšením sacího a výfukového systému je to možné. Ale pozor! Je zde také nutnost plnit emisní požadavky EU. Toto vše vůz zatraceně prodraží.
ked vydrzia 1.8T podomacku naladenie na 400k, vydzi fabrikou naladeny 2.0T 300k... :-!
Taky to není "běžné" auto, majitel musí se zvýšenými náklady na provoz holt počítat. A když ne, tak zapláče.
Jinak 300 koní z dvoulitru není takový problém, vzpomeň si na Lancera Evo nebo lehce upravené Fiatí 16 vt z Delty a Coupé. Při rozumné údržbě a slušném zacházení natočí 250 - 300 tisíc bez zásadnějších problémů.
Jinak 300 koní z dvoulitru není takový problém, vzpomeň si na Lancera Evo nebo lehce upravené Fiatí 16 vt z Delty a Coupé. Při rozumné údržbě a slušném zacházení natočí 250 - 300 tisíc bez zásadnějších problémů.
preco nie? Ked ma 1er sedan, sice trojdverovy, preco by nemohla byt mala A3? Linea, rapid a 301 maju konkurenciu v premii >😒] ale dost srandy, mohli by tomu dat este zadny nahon a mame tu idealne auto do mesta. Inac nepripomina vam ta sumcia papula nove mondeo?
Dost lidi netesilo, ze soucasna A4 tolik narostla. Ted si muzou koupit diky A3 sedan nastupce.
Musíš mít spráVWný VWoko. >😒]