Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi bude stavět plnohodnotnou automobilku v Maďarsku a ne v USA

Plán na výstavbu továrny Audi v USA se mění. Z finančních důvodů dá bavorská automobilka přednost bližšímu Maďarsku.
Zpět na článek
24. 8. 2010 08:40
neregistrovaný "Tarana"
24. 8. 2010 09:10
24. 8. 2010 10:07
24. 8. 2010 10:48
24. 8. 2010 11:26
24. 8. 2010 14:04
24. 8. 2010 14:59
25. 8. 2010 10:25
24. 8. 2010 10:55
24. 8. 2010 11:22
25. 8. 2010 10:23
24. 8. 2010 15:21
25. 8. 2010 10:27
25. 8. 2010 11:58
25. 8. 2010 12:48
26. 8. 2010 02:53
26. 8. 2010 07:32
24. 8. 2010 22:43
neregistrovaný "yaroukh"
neregistrovaný "Tarana"
24. 8. 2010 08:40
Dodatek
Nechci dělat nikomu reklamu, ale podobný článek v češtině jsem viděl i na maďarském webu, tak kdyby měl někdo zájem: [odkaz]

Jinak si myslím, že to bude pro Maďarsko opravdu přínosné a Maďarsko má dostatek zkušeností s kvalitním automobilovým průmyslem, viz např. Suzuki poblíž Esztergomu...
Rozbalit vlákno
16
24. 8. 2010 09:10
Re: Dodatek
Maďarsko bude zaujímavé dovtedy, kým tam bude lacná pracovná sila a nízke vstupné náklady. To je alfa a omega všetkých investícií, nič iné. Maďarsko je teraz, keď je ekonomicky slabé, väčším lákadlom ako iné lacné krajiny, pretože je priamo v strede Európy. Z iných dôvodov neprišli veľkí investori zo zahraničia ani do Čiech a na Slovensko.
Čo sa týka automobilovej výroby, Maďarsko je stále v plienkach a prakticky bez tradície.
24. 8. 2010 10:07
Re: Dodatek
Ehm, nepoviem ze trepes, ale poviem ze mas asi zle informacie. Audi je v Madarsku uz dakych 6 rokov, a vlani vyrobili 260 tisic aut (TT, A3, S3). Suzuki je tiez uz v Madarsku daky ten "piatok", a myslim ze tiez montuju cez 200 tisic vozov rocne.

Okrem toho sa v madarsku robia motory pre Audi a Opel, cez milion kusov rocne. Automobilovy priemysel v Madarsku, to je dakych 350 firiem, a ~20-25% madarskeho exportu! Motoraren Audi je jedna z najlepsich ake som videl (a ze som ich uz zopar navstivil). Co sa tyka automobilovej vyroby, Madarsko nema o nic vacsie "plienky" ako Slovensko...
Avatar - Dinar
24. 8. 2010 10:48
Re: Dodatek
Ale s tím vlivem současné ekon. situace Maďarska na rozhodnutí audi má pravdu. Hodnocení střízlivým okem bank a MMF bude se Maďarsko ze s.aček hrabat min. patnáct let, takže předpoklad levnější pracovní síly a investorských pobídek je naprosto zřejmý, a ty pobídky už byly u audi uplatněny. Ve střednědobém horizontu dobré rozhodnutí, dál v automotive stejně momentálně nikdo moc nevidí.
24. 8. 2010 11:26
Re: Dodatek
samozrejme, to je pravda. Nizke naklady na vyrobu rozhoduju (aj ked v pripade USA vs Madarsko boli v hre asi aj ine faktory). Namietal som len voci tomu obrazu, ze Madarsko nema tradiciu v automobilovej vyrobe. Ma ju totiz asi taku, ako Slovensko (aj ked mensiu ako Ceska Republika, samozrejme)...
24. 8. 2010 14:04
Re: Dodatek
Rozumnej názor ve věcný diskuzi. Dodal bych ještě, že Suzuki byl první montážní závod v bývalé "východní" Evropě a začal se připravovat ještě před rokem 1989. Pamatuji se, jak jsem coby mladíček "slintal" nad neuvěřitelně drahým Auto Moto Sportem, který jsem si nicméně občas kupoval nebo nad mizernými fotkami ve Světě motorů či Automobilu, kde bylo nové Suzuki Swift (dvě generace zpět) a už tehdy se psalo (cca 1988), že by se mohlo montovat v Maďarsku. Pro mně to bylo auto snů a představa, že by se snad i dalo koupit, když by bylo ze socialistického Maďarska byla hodně snová a lákavá.
Avatar - Dinar
24. 8. 2010 14:59
Re: Dodatek
>:D Joo, taky ty obrázky pamatuju, mým snem tehdy byl daewoo racer, pár tuzexových kousků se dalo zahlídnout, to jsem si říkal, tohle je vysoko, ale to malé Suzuki, kdyby bylo z Maďarska, na to by snad šlo dosáhnout. Hrozná doba, naštěstí za necelé dva roky jsem si to hrnul přes Rozvadov v 320i coupe. :-) ;-)
25. 8. 2010 10:25
Re: Dodatek
Tak si trošku prelistuj históriu a porovnaj si automobilové aktivity na Slovensku a u našich južných susedov. Prv nemá cenu sa o tom baviť.
24. 8. 2010 10:55
Re: Dodatek
A co ten Mercedes, ten už se staví, nebo vyrábí? Nebo to padlo?
24. 8. 2010 11:22
Re: Dodatek
nie, stavia sa v Kecskemete. Vyroba by mala nabehnut v 2011 alebo 2012, s predpokladanym rozsahom okolo 100 tisic aut rocne...
25. 8. 2010 10:23
Re: Dodatek
6 rokov = tradícia? Zaujímavé... :-)
24. 8. 2010 15:21
Re: Dodatek
Audi je už v Maďarsku docela dlouho a to významě. Dnešní ekonomická situace v Maďarsku nebyla jistě rozhodující. Na Slovensku a u nás jsme na tom podobně. Jen o investice do autoprůmyslu nemáme zájem.
25. 8. 2010 10:27
Re: Dodatek
áno, postaviť ekonomiku na jednom type priemyslu nie je zrovna spoľahlivé....a najmä keď je napriek nezamestnanosti problém s pracovnou silou
25. 8. 2010 11:58
Re: Dodatek
Tobě ty Maďaři nějak ležej v žaludku...nicméně se v tomhle přípůadě dost pleteš. Když fakta tak fakta - osobní auta na Slovensku se sice začala vyrábět ještě za socializmu - v BAZce a byla to jenom montáž Rapida a když se prodával ojetý, v inzerátech nechybělo, že nabízený je vyroben v Kvasinách. Jak píšu výše a Dinar si to taky pamatuje - výstavba Suzuki se v Maďarsku začala připravovat ještě na sklonku vlády jedné strany (tedy v Maďarsku), VW převzal BAZku později a aktivity Audi v Maďarsku jsou podle toho, co si pamatuji určitě starší než těch šest let (svého času mně překvapilo, že se tam dělalo už první TT), ale zcela bezpečně - Suzuki je mnohem starší(min. 10 let) než slovenská KIA i PSA v Trnavě. Pokud bys chtěl brát automobilový průmysl jako celek, můžeš hovořit o Tatře, Liazu či Avii na Slovensku a připomenout slavnou 1203ku z TAZu, ale nezapoměň na maďarské autobusy Ikarus nebo nákladní automobily Rába - ty byly rozhodně lepší než ndrácká, rumunská či polská konkurence. Takže fakta a ne emoce, mimochodem - ani já nejsem žádný maďarofil, ale - fakta jsou fakta.
25. 8. 2010 12:48
Re: Dodatek
Bavme sa o osobných autách. A bavme sa o BAZ, TAZ a VUMV. Porovnaj s dianím v Maďarsku. To už dlhšiu a cennejšiu tradíciu majú Rumuni a hoci bývalá Juhoslávia.
;-)
Ak sa pôjdeme baviť o nákladných vozoch a autobusoch, tam je to pravdaže o inom. Ale v tomto smere bodovali viaceré socialistické štáty, proste bol na to väčší dôraz ako na osobné autá.
26. 8. 2010 02:53
Re: Dodatek
A hlavně Pick automotive, to zase be mě ;-) >:D
24. 8. 2010 15:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "yaroukh"
24. 8. 2010 22:43
bavorská automobilka?
tohle klidně smažte
Rozbalit vlákno
0