Ve skutečnosti je to lehčí, než to vypadá. Když jsem sledoval výměnu filtrů u Cayennu, tak je to taková velká stavebnice. To samé výměna žárovek u světel. Všechno se jakoby odemkne, vysune, zasune, zamkne.
Teď už je mi jasné, že zloději dokážou auto rozebrat během pár minut... :-!
Stejně mi přijde sranda, že základní cena je ceníkově výš, jak u BMW M6 :-) Jasně, je to jako srovnávat jabka s hruškama, ale doufám že pochopíte, co tím chtěl básník říct.
Nebylo to dlouho co jsem shlédl spot s Touaregem V10 TDI jak táhne obří Boeing 747. O automobily se zajímám od malička a svoji vášeň nijak neskrývám. Nechci tvrdit že Audi dělá špatná auta, ale rozhodně nevyrábí auta která by byla v pravém slovasmyslu přitažlivá a měla "názor". Audi vyrábí podle mne auta především perverzní (i to zní přeci pozitivně), přičemž koncern VW je právě ta automobilka, která vnesla do světa automobilů manýry typu "ať je to co je to, hlavně ať to má motor silnější než konkurence". Bez ohledu na fakt, že si tato motorizace bezpochyby své zákazníky i v době celosvětové fin. krize najde, se však nemohu ubránit dojmu, že její uvedení na trh není nic víc než ekologický a hlavně ekonomický zločin. Omlouvám se všem příznivcům.