Německá automobilka Audi z koncernu Volkswagen svolává ve Spojených státech do servisů přes 576.000 vozů. Důvodem pro svolávací akci jsou dvě různé závady, sdělila luxusní značka v sobotu večer.
akorát trošku nechápu ten poslední odstavec?
Nemůže si někdo pomoct? Dieselgate za každou cenu?
Jinak skandalizující nadpis podtrhuje bulvární snahu o maximum kliků.
Kdyby tam bylo "Audi svolává oůl milionu aut, může do nich zatékat a hrozí nebezpečí požáru" ale ne. Na ACZ už hoří všechny. A ty co nehoří, do těch teče. Jsou určite i desetitisíce takových, která hoří a zároveň do nich tečou hektolitry vody!!!! >:D >:D >:D
I když je to poněkud netechnický laický článek, jsou tu z něj opět vidět konstrukční a nikoli náhodně se objevující nedostatky. Jakoby chyběli technici, kteří jen nesimulují, ale mají normální zažité technické znalosti doplněné zkušenostmi. Vzpomeňme jen na nedávný článek p.Dusila o A4.
S jednou dvojkovou Octávkou 1,9 jsem až na jednu prasklou pružinu předního kola najel bez závad 300 tis. km. Nápravy, tlumiče, spojka, dvouhmota, výfuk atd. vše původní. Samozřejmě mimo pravidelně vyměňovaných dílů jako např. rozvody, brzdy a pod. Tuhle jsem si nechal o něco déle. Na ostatních cca 150 tis. a taky bez problémů. Nejraději mám kecy těch kteří v tom ani neseděli. A že se jich tady vyskytuje.
Já jsem se svým émerickým křápem r.v.2000 najel bez závad 25.000.000km. Ani oleje jsem neměnil. Jen vodu do ostřikovačů. Tyhle kecy mám nejraději. Někdo napíše, že najel tolik a bla, bla, bla a myslí si, že to je hned pravda. Hlavně, že je to napsaní na internetu. Na internetu jsou všichni vším, všechno umí, znají, mají. >:D
Však to smysl má. Májky se prodá v ČR 150x víc, jak nějaké francouzské paštiky či terriny. Chceš nám tvrdit, že ta májka je lepší? >:D >:D >:D
40% lidí těch 40-90 kč za tu francouzsko odmítaj dát, protože nemaj nebo je to moooc drahý mámo, 30% neví že to exsituje protože u nich v Lidlu a Albertu to nemaj >:D
Jo, francouzský paštiky, salámy nebo sýr, ok. Ale bacha, musíš si je koupit tam, nebo v Německu. Ne v Lidlu. Jenom tvrdím, že na to přirovnání by musel vzít nějakou prémiovější značku auta. Nic víc.
Jenže tak je to i s konkurencí D3.
30-40% lidí netuší, že nějakej Lexus, Cadillac, Infiniti atd existujou a že maj co nabídnout a zbytek na to nemá, nebo nechce stát mimo majoritu co jezdí v tomhle, aby nevyčnívali.
Což neznamená, že ty auta sou kvalitnější. Jen se líp prodávaj protože lidi nevědí, bojí se jít proti proudu a nebo na to nemaj. Někteří prachy a jiní koule >:D
No a pak jsou ti, kteří se za svý auto neradi stydí, tudíž pro ně třeba ten Cadillac, byť už může bejt třeba na úrovni Citroenu, prostě neni varianta.. já su proletář, takže bych třeba s ATS, pokud by se cena pohybovala kolem odpovídajícího Citroenu, tedy C3, asi problém neměl.. dražší to snad neni?
No dobře, ale když jedeš v Maserati, lidi se ti nesmějou.. s tim Cadillacem je to horší. Ony to fakt nebudou špatný auta, to pomezí lowcostu a mainstreamu teď docela frčí.. no ale spousta lidí tu značku prostě nepřekousně, tak jako nepřekousne Ladu.
To já nevim, C3 asi tolik nemá, ne?
Je to o poctu prodanych kusu a jejich kvalite, cili naprosto presne. Jestli to tvoje tupa makovice nestaci pobrat, pozeptej se v rodine jestli tvi rodice nejsou zaroven i sourozenci.
Majka, Branik apod.. jo. proda. Protoze je levne. Kde je koncern levny a podbizi se cenou? Koncern je nejkvalitnejsi mainstream. Ono na jezdeni kolem komina staci Hyundai nebo Renault, pokud to s jezdenim myslis vazne a pohybujes se v mainstreamu, nic kvalitnejsiho neni, staci prvni dojem z auta. V premii, ze by si Audi melo co vycitat s BMW? Co do spolehlivosti a nebo snad zpracovani ? To asi ne :-)
Koncern prodává do Fleetů protože se k firmám vtipně vnutil a ty firmy už to odebíraj automaticky, jenom Hyundai se povedlo pár firem přetáhnout že místo Fábek a Oktávek firmy koupily I20 a I30, někde i pár I40.
No a zbytek to kupuje proto, že bud netuší že vůbec nějaká konkurence je, nebo trpí dávno neplatnými předsudky a halvně nechce vyčnívat z řady. Co by tomu kolegové řekli, přijet na golf místo v BMW v Lexusu nebo Cadillacu.
A ty chyby a závady jim nepřijdou divné, neb skoro nic jiného nepoznali.
No a zbytek už jezdí jen v olítaných kárách z fleetu, operáků a z ciziny. A tam už se dost brutálně provují ty profláklé faily
myslim, ze kdybys v firme mel nafasovat i20,i30 nebo i40, radost by jsi nemel ;) Viz MP Praha, PCR s IX30.. Jak radi by byli za Skodovky.. Jinak pri vetsim odberu da slevu kazdy, jenze on koncern ma nejvyssi zustatkovou cenu a tu treba pri operaku leasingovky dost resi a nakonec by nejakej francouz nebo korejec vysel jeste draz.. a asi preci jen uznas, ze do toho by sel jen magor. Oktavie, Superb nebo Passat preci jen i reprezentuji trochu lepe nez i30 nebo i40.. urcity zacarovany kruh to je, ale koncernu se proste dari a s kvalitou aut v zadnem ohledu nezaostava proti zadne konkurenci.
Nee, vony firmy přišly za koncernem a zeptaly se ho, jestli by jim milostivě něco dodal, že si ještě klidně připlatí, že žádnou slevu nechtěj, hlavně když to bude VW a Audi >:-[] >:-[] >:-[]
Snažil jsem se naznačit, že prodávat stejné objemy může každý, musí to JEN umět a mít dobrý produkt...pokud tomu říkáš "vtipně vnutit", pak jsme zajedno >:-[]
Zly priklad, snad kazde pivo je lepsie ako Heineken - hnusne hotelove europivo - totalny sedivy priemer.
Mimochodom, dnes som si kupil v Lidli 6xPlzen.
Už sem pil i horší piva jak Heineken, jak ty euro, tak český. On taky není Heinken jako Heinken, to samý Carlsberg. Ten dánský chutná úplně jinak než ten srbskej aušus.
Prodeje aut v Evropě za 1-6/2016
1. VW - 905.006
2. Renault - 594.968
3. Ford - 569.299
4. Opel - 539.500
5. Peugeot - 480.207
9. Fiat - 410.974
10. Škoda - 349.369
[odkaz]
Podle této logiky je Passat mnohem lepší než Superb a ve své podstatě je Škodovka děsnej krám, protože má mnohem horší prodeje než Renault nebo Fiat ;-)
V prípade modelov Audi A4 a VW Passat ide na fleetové predaje 2/3 predajov. A prečo? Rozhodne nie kvôli kvalite, ale pre čistý patriotizmus. Brat pracuje v Nemeckej spoločnosti a aktuálne jazdí v služobnom Passate, pre objektivitu dodám, že cca 200 000 km bez vážnejšej poruchy. Aktuálne spoločnosť nakupuje náhrady a svete div sa, vo výbere je jediná možnosť, Passat. A4 je už drahá a Superb nedostatočne prestížny. Avensis, Insignia, Talisman, P 508, Mazda 6 atď.? Zabudnite. Automobilka musí mať nemecký kapitál. K tomu treba povedať ešte jednu fatálnu vec a to je cenová politika pre fleet. Podnik financuje auto čiastkou 24 990 € + zľava od VW na kus je 7 990 € (ide o nákup 23 ks. áut), takže konfigurácia auta môže byť 32 990 €. Takúto zľavu Vám jednoducho nedá nikto. Rovnako to je aj v prípade Octávie. Za týmto všetkým treba vidieť predaje, ak by niekto porovnal predaj Passatov pre súkromné osoby, skončil by v strednej triede na odhadujem 6 - 7 mieste.
Ona to zas az takova vyjimka pri dnesni slozitosti aut neni. Akorat ze to je opet v USA, kde je situace hodne rozjitrena.
A to mne zaujalo - proc jen v USA. Jedna se nejspis o konstrukcni vadu, ta by se mela resit na vsech autech a vsech motorech, ktery se to tyka, a to vsude. Prece se pro USA nekonstruuji extra karoserie a extra motory.
Takze konspirace - nemeni se nahodou pri oprave take SW ridici jednotky - jaksi preventivne. U VW je uz mozne vse.
Četl si to? Je tam may oil leak - caliper. Už můj Sebring 2001 měl kontrolku, kdy když ti kleskla hladina brzdovky v nádržce, rozsvítila se kontrolka "závada brzdového systému". Jen idiot může jen s rozvícenou kontrolkou brzd a neověřit si co se děje.
Takže to selhání brzd je nebezpečné pouze pro lidi co ignorují kontrolky a vorávání na displeji palubního PC. Navíc XT5 se vyrábí od lonska, kolik pak aut se to asi týká >:D
Nevím kde byla kontrolka jako první a není to vůbec podstatné. Podstatné je to, že to že někde mírně uniká brzdovka včas poznáš. Opravu ti díky svolávačce zaplatí zdarma GM, zatímco u AUDI ti mimo USA a Britnáii zadřenej motor vinou masivní spotřeby oleje a neustálého dolévání ččím ojde k tomu že pístní kroužky....ale ty víš dobře vid.
Nebo slavné motory 2,5 V6 TDI co po ujetí 150 tis km už neměly kompresi >:D
Ono vozit bourane Cadillacy z Ameriky se nevyplati, zato koupit koncernovou totalku v Nemecku, trochu ji pobastlit a pak prodat poloopici z vychodni Evropy jako zanovni nehavarovane auto po sedmdesatilete ucitelce je dobrej a zcela beznej kseft pro jine poloopice. Tez z vychodni Evropy.
Musis zobrat statistiku celeho GM. Kedze na druhej strane sa tu hadze do vreca audi,vw,skoda a bohvieco este. Resp. kludne vsetky americke znacky, kedze oproti stoji "nemecka kvalita".
Mimochodom, Escalade som tiez videl v nejakom rebricku ako megafail.
Mozeme sa tu teraz ohadzovat odkazmi: [odkaz] "As soon as I can trade this junk, I will never purchase another GM product. "
Tak nám v diskusi místní sociolog amatér, který má celou populaci v malíčku, opět sdělil jasná a jednouchá moudra o německých a amerických produktech. Víc už neunesu. Sedám do audiny a jedu se odreagovat :-)
Hezkých pár nových už jsem měl a pár set tisíc najel a nějak mě nic z toho nepotkalo...Asi to bude jedním klíčovým slůvkem v mé předchozí větě. Uhodneš?
u citroena alebo iného bežného auta clovek skor odpustí nejaky problem, ale v tej cenovej triede, kde je Audi ?
....a pri tej reklamnej masáži o naj kvalite a hyper-super interieroch a bla bla je takáto sprava dost neprijemná sprcha...
...predpokladam, ze preto, aby si ju vratil - a dobre urobis - za chvilu ti Sakra nahodi 10 statistickych odkazov poruchovosti audi (hned tu bude 200+ 'kvalitnych' prispevkov).
Tak ju len vrat (ak este nastartujes) a Barik ti poradi nejaky super 'sedivy' nakup - ale neboj, nebude to ziadna sediva myska a este k tomu usetris kopec penazi.
Budes este potrebovat zahradu, aby si mal kde umiestnit kanistre benzinu a oleja + montaznu jamu - chapes, servis a rezia za facku (alebo na facku?) a potom to budes mat spravne - jedine univerzalne globalne spravne. :-)
Mě spíše překvapuje, že koncern chybu uznal a vozy svolává a ne jak má většinou ve zvyku problém tutlat a nebo v tichosti při pravidelné kontrole v servisu pak opravovat. V horším případě, dělá ze zákazníka vola a že si za závadu může sám >:-[]
Zajímá mě, proč se svolávačky vztahují jen na vozy prodané v USA. S ohledem na to, že A5 a Q5 se vyrábí jen v jednom závodě (nepočítám Čínu), měly by se vztahovat na všechna vyrobená auta uvedených modelů. Předpokládám, že střešní okna ani čerpadla chladící kapaliny nejsou u verzí pro USA odlišná.
Rozesmálo mě, že text redakce ACZ dokáže odvést pozornost čtenářů od této jednoduché myšlenky směrem k daleko méně naléhavým problémům :-( .
A novináři ACZ snad dokáží svou profesionalitu a záhadu, proč nejsou A5/Q5 svolávány k opravám také v Evropě, brzy objasní.
V zemi Bé jsou všichni šťastní. Křižují ve svých velkých bourácích s V8, benzín tankují na poukázky zdarma a občas hodí láhev vody do zástupu zoufalců stojících u krajnice u svých nepojízdných audin. Jó, tam v zemi Bééé, vlastně Crrrrrrrr.... vstávat na šichtu pane B. ;-)