Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi svolává půl milionu aut. Teče do nich, nebo hoří

Německá automobilka Audi z koncernu Volkswagen svolává ve Spojených státech do servisů přes 576.000 vozů. Důvodem pro svolávací akci jsou dvě různé závady, sdělila luxusní značka v sobotu večer.
Zpět na článek
30. 1. 2017 12:00
30. 1. 2017 14:24
30. 1. 2017 16:55
30. 1. 2017 15:07
30. 1. 2017 15:12
30. 1. 2017 16:52
31. 1. 2017 09:32
30. 1. 2017 15:19
30. 1. 2017 15:27
30. 1. 2017 15:30
30. 1. 2017 16:59
30. 1. 2017 12:00
ok ok
akorát trošku nechápu ten poslední odstavec?
Nemůže si někdo pomoct? Dieselgate za každou cenu?
Jinak skandalizující nadpis podtrhuje bulvární snahu o maximum kliků.
Kdyby tam bylo "Audi svolává oůl milionu aut, může do nich zatékat a hrozí nebezpečí požáru" ale ne. Na ACZ už hoří všechny. A ty co nehoří, do těch teče. Jsou určite i desetitisíce takových, která hoří a zároveň do nich tečou hektolitry vody!!!! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 12:02
Náskok díky technice
ale tak aspon maj samohasící systém, teda pokud bude náhodou pršet >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
53
30. 1. 2017 12:19
Re: Náskok díky technice
I když je to poněkud netechnický laický článek, jsou tu z něj opět vidět konstrukční a nikoli náhodně se objevující nedostatky. Jakoby chyběli technici, kteří jen nesimulují, ale mají normální zažité technické znalosti doplněné zkušenostmi. Vzpomeňme jen na nedávný článek p.Dusila o A4.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 12:23
Re: Náskok díky technice
kocern mátěch závad a problémů suverénně nejvíc, tam je failů že je to na hodinu vypisování >:D
30. 1. 2017 12:29
Re: Náskok díky technice
A proto prodal v roce 2016 nejvíc aut a stal se největší automobilkou světa >:D :-!
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 12:41
Re: Náskok díky technice
jojo, marketing a reklamu uměj, auta ovšem nee >:D >:D
30. 1. 2017 13:06
Re: Náskok díky technice
S jednou dvojkovou Octávkou 1,9 jsem až na jednu prasklou pružinu předního kola najel bez závad 300 tis. km. Nápravy, tlumiče, spojka, dvouhmota, výfuk atd. vše původní. Samozřejmě mimo pravidelně vyměňovaných dílů jako např. rozvody, brzdy a pod. Tuhle jsem si nechal o něco déle. Na ostatních cca 150 tis. a taky bez problémů. Nejraději mám kecy těch kteří v tom ani neseděli. A že se jich tady vyskytuje.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:16
Re: Náskok díky technice
Jasně, jedničková a dvojková Oktávka TDI PD je držák, to vydrží vše dokud to neshnije. Ale tím to taky skončilo.
Avatar - Hadraplan
30. 1. 2017 13:33
Re: Náskok díky technice
Já jsem se svým émerickým křápem r.v.2000 najel bez závad 25.000.000km. Ani oleje jsem neměnil. Jen vodu do ostřikovačů. Tyhle kecy mám nejraději. Někdo napíše, že najel tolik a bla, bla, bla a myslí si, že to je hned pravda. Hlavně, že je to napsaní na internetu. Na internetu jsou všichni vším, všechno umí, znají, mají. >:D
Avatar - netcar.xx
30. 1. 2017 13:14
Re: Náskok díky technice
Pivo z Lidlu blemca taky vic lidi nez Heineken a jsou ty patoky proto lepsi? Pocet prodanych kusu vubec nic nevypovida o jejich kvalite, vime Fotzek?
30. 1. 2017 13:17
Re: Náskok díky technice
Zkus najít lepší přirovnání než tuhle hovadinu. Aby to mělo nějaký smysl.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:21
Re: Náskok díky technice
Však to smysl má. Májky se prodá v ČR 150x víc, jak nějaké francouzské paštiky či terriny. Chceš nám tvrdit, že ta májka je lepší? >:D >:D >:D

40% lidí těch 40-90 kč za tu francouzsko odmítaj dát, protože nemaj nebo je to moooc drahý mámo, 30% neví že to exsituje protože u nich v Lidlu a Albertu to nemaj >:D
30. 1. 2017 13:26
Re: Náskok díky technice
Jo, francouzský paštiky, salámy nebo sýr, ok. Ale bacha, musíš si je koupit tam, nebo v Německu. Ne v Lidlu. Jenom tvrdím, že na to přirovnání by musel vzít nějakou prémiovější značku auta. Nic víc.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:32
Re: Náskok díky technice
Jenže tak je to i s konkurencí D3.
30-40% lidí netuší, že nějakej Lexus, Cadillac, Infiniti atd existujou a že maj co nabídnout a zbytek na to nemá, nebo nechce stát mimo majoritu co jezdí v tomhle, aby nevyčnívali.

Což neznamená, že ty auta sou kvalitnější. Jen se líp prodávaj protože lidi nevědí, bojí se jít proti proudu a nebo na to nemaj. Někteří prachy a jiní koule >:D
30. 1. 2017 14:04
Re: Náskok díky technice
No a pak jsou ti, kteří se za svý auto neradi stydí, tudíž pro ně třeba ten Cadillac, byť už může bejt třeba na úrovni Citroenu, prostě neni varianta.. já su proletář, takže bych třeba s ATS, pokud by se cena pohybovala kolem odpovídajícího Citroenu, tedy C3, asi problém neměl.. dražší to snad neni?
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 14:11
Re: Náskok díky technice
Ono to není jen o Cadillacu, to samé platí i pro Jaguar, Maserati atd.

Citroen C3 má 464 HP? A zryhlení za 4 sekundy? To sou mi novinky >:D
30. 1. 2017 14:33
Re: Náskok díky technice
No dobře, ale když jedeš v Maserati, lidi se ti nesmějou.. s tim Cadillacem je to horší. Ony to fakt nebudou špatný auta, to pomezí lowcostu a mainstreamu teď docela frčí.. no ale spousta lidí tu značku prostě nepřekousně, tak jako nepřekousne Ladu.
To já nevim, C3 asi tolik nemá, ne?
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 14:45
Re: Náskok díky technice
Ale i tak si toho Jaguara či Maserati skoro nikdo nekoupí. A to už sou v anftě. Dřív byla výmluva že to není v naftě.

Takže pokud to není jak to píšu, jak to teda je? >:D

O Ladě neví 80% lidí tady (myslím čr) že mimo Nivu něco prodává.

Jo C3 nemá 464 HP. Tak netuším, proč to srovnáváš s C3 >:D >:D Ale jako trolling dobrý no >:D
30. 1. 2017 15:08
Re: Náskok díky technice
Já ti nevim.. v roce 15 si koupilo novej Jaguar přes 39 tisíc Evropanů, Cadillac ani ne 600. To ti přijde jako stejná kategorie?
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 15:11
Re: Náskok díky technice
Cadillac není v naftě a má tak destinu dealerů v Evropě. Zas prodává trochu jiné počty jak Jaguar v USA a v Číně ;-)
30. 1. 2017 14:13
Re: Náskok díky technice
Odpádluj proti proudu někam hodně daleko...ale moc nevyčnívej, ať to nevezmeš hlavou o most...škoda mostu :-)
30. 1. 2017 14:33
Re: Náskok díky technice
Proč?
30. 1. 2017 14:09
Re: Náskok díky technice
Tak já to pochopil tak, že nějaký neznačkový pivo z Lidlu bude stejná srágora jako Heineken, což v kontextu smysl nedává ;-)
Avatar - white label
30. 1. 2017 14:59
Re: Náskok díky technice
Srovnávej srovnatelné, kolik stojí Májka a kolik francouzská paštika? VW ale ani zdaleka neprodává auta "za ceny Májky".
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 17:06
Re: Náskok díky technice
Koukám, žes byl rychlejší.
Avatar - _Karel_
30. 1. 2017 17:04
Re: Náskok díky technice
Tohle tvoje hloupý přirovnání by mohlo sedět na Dacii. Koncern nedělá nijak levný auta, spíš dražší, a přesto prodává nejvíc.
Avatar - netcar.xx
30. 1. 2017 13:24
Re: Náskok díky technice
Je to o poctu prodanych kusu a jejich kvalite, cili naprosto presne. Jestli to tvoje tupa makovice nestaci pobrat, pozeptej se v rodine jestli tvi rodice nejsou zaroven i sourozenci.
30. 1. 2017 13:35
Re: Náskok díky technice
Majka, Branik apod.. jo. proda. Protoze je levne. Kde je koncern levny a podbizi se cenou? Koncern je nejkvalitnejsi mainstream. Ono na jezdeni kolem komina staci Hyundai nebo Renault, pokud to s jezdenim myslis vazne a pohybujes se v mainstreamu, nic kvalitnejsiho neni, staci prvni dojem z auta. V premii, ze by si Audi melo co vycitat s BMW? Co do spolehlivosti a nebo snad zpracovani ? To asi ne :-)
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:43
Re: Náskok díky technice
Koncern prodává do Fleetů protože se k firmám vtipně vnutil a ty firmy už to odebíraj automaticky, jenom Hyundai se povedlo pár firem přetáhnout že místo Fábek a Oktávek firmy koupily I20 a I30, někde i pár I40.

No a zbytek to kupuje proto, že bud netuší že vůbec nějaká konkurence je, nebo trpí dávno neplatnými předsudky a halvně nechce vyčnívat z řady. Co by tomu kolegové řekli, přijet na golf místo v BMW v Lexusu nebo Cadillacu.

A ty chyby a závady jim nepřijdou divné, neb skoro nic jiného nepoznali.

No a zbytek už jezdí jen v olítaných kárách z fleetu, operáků a z ciziny. A tam už se dost brutálně provují ty profláklé faily
30. 1. 2017 13:51
Re: Náskok díky technice
myslim, ze kdybys v firme mel nafasovat i20,i30 nebo i40, radost by jsi nemel ;) Viz MP Praha, PCR s IX30.. Jak radi by byli za Skodovky.. Jinak pri vetsim odberu da slevu kazdy, jenze on koncern ma nejvyssi zustatkovou cenu a tu treba pri operaku leasingovky dost resi a nakonec by nejakej francouz nebo korejec vysel jeste draz.. a asi preci jen uznas, ze do toho by sel jen magor. Oktavie, Superb nebo Passat preci jen i reprezentuji trochu lepe nez i30 nebo i40.. urcity zacarovany kruh to je, ale koncernu se proste dari a s kvalitou aut v zadnem ohledu nezaostava proti zadne konkurenci.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:54
Re: Náskok díky technice
My u I40 máme, najeto 45 000 km, nebyl s tím jedinej problém. Jezdí OK.
30. 1. 2017 14:16
Re: Náskok díky technice
"Koncern prodává do Fleetů protože se k firmám vtipně vnutil " Měl jsi jíst víc vtipné kaše >:D
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 14:18
Re: Náskok díky technice
Nee, vony firmy přišly za koncernem a zeptaly se ho, jestli by jim milostivě něco dodal, že si ještě klidně připlatí, že žádnou slevu nechtěj, hlavně když to bude VW a Audi >:-[] >:-[] >:-[]
30. 1. 2017 16:49
Re: Náskok díky technice
Snažil jsem se naznačit, že prodávat stejné objemy může každý, musí to JEN umět a mít dobrý produkt...pokud tomu říkáš "vtipně vnutit", pak jsme zajedno >:-[]
Avatar - Barrichello
31. 1. 2017 09:03
Re: Náskok díky technice
Ne každej má tak vtíravej marketing
Avatar - pallas
1. 2. 2017 06:08
Re: Náskok díky technice
to "vtipné vnútenie" sa nazýva aj korupcia a podplácanie..
Avatar - Beefcake
30. 1. 2017 13:56
Re: Náskok díky technice
Zly priklad, snad kazde pivo je lepsie ako Heineken - hnusne hotelove europivo - totalny sedivy priemer.
Mimochodom, dnes som si kupil v Lidli 6xPlzen.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 14:14
Re: Náskok díky technice
Už sem pil i horší piva jak Heineken, jak ty euro, tak český. On taky není Heinken jako Heinken, to samý Carlsberg. Ten dánský chutná úplně jinak než ten srbskej aušus.
Avatar - white label
30. 1. 2017 14:45
Re: Náskok díky technice
Jenže VW prodává vozy (v rámci daných tříd) za ceny toho Heinekenu, a přesto jich prodá nejvíc, víme netcar.xx? ;-)
31. 1. 2017 07:13
Re: Náskok díky technice
A velikost prodeje nějak souvisí s kvalitou ?

Prodeje aut v Evropě za 1-6/2016
1. VW - 905.006
2. Renault - 594.968
3. Ford - 569.299
4. Opel - 539.500
5. Peugeot - 480.207
9. Fiat - 410.974
10. Škoda - 349.369
[odkaz]

Podle této logiky je Passat mnohem lepší než Superb a ve své podstatě je Škodovka děsnej krám, protože má mnohem horší prodeje než Renault nebo Fiat ;-)
Avatar - white label
31. 1. 2017 08:53
Re: Náskok díky technice
Evidentně máš právě s logikou problémy. Kde v mé reakci vidíš cokoli o kvalitě???
Moje poznámka je jednoznačně k ceně.
30. 1. 2017 14:11
Re: Náskok díky technice
V prípade modelov Audi A4 a VW Passat ide na fleetové predaje 2/3 predajov. A prečo? Rozhodne nie kvôli kvalite, ale pre čistý patriotizmus. Brat pracuje v Nemeckej spoločnosti a aktuálne jazdí v služobnom Passate, pre objektivitu dodám, že cca 200 000 km bez vážnejšej poruchy. Aktuálne spoločnosť nakupuje náhrady a svete div sa, vo výbere je jediná možnosť, Passat. A4 je už drahá a Superb nedostatočne prestížny. Avensis, Insignia, Talisman, P 508, Mazda 6 atď.? Zabudnite. Automobilka musí mať nemecký kapitál. K tomu treba povedať ešte jednu fatálnu vec a to je cenová politika pre fleet. Podnik financuje auto čiastkou 24 990 € + zľava od VW na kus je 7 990 € (ide o nákup 23 ks. áut), takže konfigurácia auta môže byť 32 990 €. Takúto zľavu Vám jednoducho nedá nikto. Rovnako to je aj v prípade Octávie. Za týmto všetkým treba vidieť predaje, ak by niekto porovnal predaj Passatov pre súkromné osoby, skončil by v strednej triede na odhadujem 6 - 7 mieste.
30. 1. 2017 14:57
Re: Náskok díky technice
Ona to zas az takova vyjimka pri dnesni slozitosti aut neni. Akorat ze to je opet v USA, kde je situace hodne rozjitrena.

A to mne zaujalo - proc jen v USA. Jedna se nejspis o konstrukcni vadu, ta by se mela resit na vsech autech a vsech motorech, ktery se to tyka, a to vsude. Prece se pro USA nekonstruuji extra karoserie a extra motory.

Takze konspirace - nemeni se nahodou pri oprave take SW ridici jednotky - jaksi preventivne. U VW je uz mozne vse.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 15:12
Re: Náskok díky technice
V USA si nedovolí VW ani jiný německý koncern ty stahovačky neprovést nebo zaplatit zákazníkům odškodné, protože by je právníci totálně rozcupovali.

V Evropě si to dovolí.
30. 1. 2017 15:19
Re: Náskok díky technice
Ja mit Audi tak jdu za tim, kdo mi ho prodal, a budu chtit opravu taky. Obe ty zavady mi nepripadaji jako vylozene prkotiny.
Avatar - twistedTSD
30. 1. 2017 12:29
Re: Náskok díky technice
Ještě, že Cadillac v posledních letech s trochou štěstí nehoří, ale jen mu selhávají brzdy, airbagy, řízení a střešní okna. :yes:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
30. 1. 2017 12:30
Re: Náskok díky technice
Obeslat těch pár lidí, co si koupilo Cadillac není naštěstí zas takovej problém >:D >:D >:D sranda musí bejt Baryku >:D
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 12:42
Re: Náskok díky technice
Cadillacu neodchází motory a převodovky a opravy nejstojí půl mega >:D
30. 1. 2017 13:12
Re: Náskok díky technice
Raději kikslý motor než selhání brzd nebo řízení, když už bych si mohl vybrat.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:19
Re: Náskok díky technice
Četl si to? Je tam may oil leak - caliper. Už můj Sebring 2001 měl kontrolku, kdy když ti kleskla hladina brzdovky v nádržce, rozsvítila se kontrolka "závada brzdového systému". Jen idiot může jen s rozvícenou kontrolkou brzd a neověřit si co se děje.

Takže to selhání brzd je nebezpečné pouze pro lidi co ignorují kontrolky a vorávání na displeji palubního PC. Navíc XT5 se vyrábí od lonska, kolik pak aut se to asi týká >:D
30. 1. 2017 13:22
Re: Náskok díky technice
OK, možná jsem byl rychlejší. Neměl jsem tuhle kontrolku už u Žigula? Mám takový dojem. Nebo u 127. Už nevím.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 13:28
Re: Náskok díky technice
Nevím kde byla kontrolka jako první a není to vůbec podstatné. Podstatné je to, že to že někde mírně uniká brzdovka včas poznáš. Opravu ti díky svolávačce zaplatí zdarma GM, zatímco u AUDI ti mimo USA a Britnáii zadřenej motor vinou masivní spotřeby oleje a neustálého dolévání ččím ojde k tomu že pístní kroužky....ale ty víš dobře vid.

Nebo slavné motory 2,5 V6 TDI co po ujetí 150 tis km už neměly kompresi >:D
Avatar - Hittman
30. 1. 2017 13:14
Re: Náskok díky technice
To máš pravdu, auta jdou po nárazu do stěny či jinam rovnou do šrotu.. ;-)
Avatar - netcar.xx
30. 1. 2017 13:21
Re: Náskok díky technice
Ono vozit bourane Cadillacy z Ameriky se nevyplati, zato koupit koncernovou totalku v Nemecku, trochu ji pobastlit a pak prodat poloopici z vychodni Evropy jako zanovni nehavarovane auto po sedmdesatilete ucitelce je dobrej a zcela beznej kseft pro jine poloopice. Tez z vychodni Evropy.
Avatar - Beefcake
30. 1. 2017 13:59
Re: Náskok díky technice
Musis zobrat statistiku celeho GM. Kedze na druhej strane sa tu hadze do vreca audi,vw,skoda a bohvieco este. Resp. kludne vsetky americke znacky, kedze oproti stoji "nemecka kvalita".
Mimochodom, Escalade som tiez videl v nejakom rebricku ako megafail.
Mozeme sa tu teraz ohadzovat odkazmi: [odkaz] "As soon as I can trade this junk, I will never purchase another GM product. "
30. 1. 2017 14:24
béčko
Tak nám v diskusi místní sociolog amatér, který má celou populaci v malíčku, opět sdělil jasná a jednouchá moudra o německých a amerických produktech. Víc už neunesu. Sedám do audiny a jedu se odreagovat :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 14:29
Re: béčko
Tak bacha na spotřeu oleje, kompresi , Multitronic, chlazení, rozvodák, vstřiky a čerpadlo atd
Uberwagenům zdar >:-[]
30. 1. 2017 16:55
Re: béčko
Hezkých pár nových už jsem měl a pár set tisíc najel a nějak mě nic z toho nepotkalo...Asi to bude jedním klíčovým slůvkem v mé předchozí větě. Uhodneš?
Avatar - Zappa
30. 1. 2017 15:07
Re: béčko
u citroena alebo iného bežného auta clovek skor odpustí nejaky problem, ale v tej cenovej triede, kde je Audi ?
....a pri tej reklamnej masáži o naj kvalite a hyper-super interieroch a bla bla je takáto sprava dost neprijemná sprcha...
Avatar - simon_sez
30. 1. 2017 15:12
Re: béčko
...predpokladam, ze preto, aby si ju vratil - a dobre urobis - za chvilu ti Sakra nahodi 10 statistickych odkazov poruchovosti audi (hned tu bude 200+ 'kvalitnych' prispevkov).

Tak ju len vrat (ak este nastartujes) a Barik ti poradi nejaky super 'sedivy' nakup - ale neboj, nebude to ziadna sediva myska a este k tomu usetris kopec penazi.
Budes este potrebovat zahradu, aby si mal kde umiestnit kanistre benzinu a oleja + montaznu jamu - chapes, servis a rezia za facku (alebo na facku?) a potom to budes mat spravne - jedine univerzalne globalne spravne. :-)
Avatar - Barrichello
30. 1. 2017 15:38
Re: béčko
Zahradu ani kanystry potřebovat nebude, umím poradit dokonce i servis.

I takové vymoženosti už sem dorazily >:D
30. 1. 2017 16:52
Re: béčko
Náhodou, nějakej americkej včelín na zahradě jsem leta plánoval... >:-[]
Avatar - simon_sez
31. 1. 2017 09:32
Re: béčko
ale tak ason tu trivialnu vymenu oleja si vari robis sam nie? naco vyhadzovat peniaze ako typicky audi vlastnik ;-)
30. 1. 2017 15:19
Audi
Mě spíše překvapuje, že koncern chybu uznal a vozy svolává a ne jak má většinou ve zvyku problém tutlat a nebo v tichosti při pravidelné kontrole v servisu pak opravovat. V horším případě, dělá ze zákazníka vola a že si za závadu může sám >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
30. 1. 2017 15:27
Pozoruhodné!
Zajímá mě, proč se svolávačky vztahují jen na vozy prodané v USA. S ohledem na to, že A5 a Q5 se vyrábí jen v jednom závodě (nepočítám Čínu), měly by se vztahovat na všechna vyrobená auta uvedených modelů. Předpokládám, že střešní okna ani čerpadla chladící kapaliny nejsou u verzí pro USA odlišná.

Rozesmálo mě, že text redakce ACZ dokáže odvést pozornost čtenářů od této jednoduché myšlenky směrem k daleko méně naléhavým problémům :-( .

A novináři ACZ snad dokáží svou profesionalitu a záhadu, proč nejsou A5/Q5 svolávány k opravám také v Evropě, brzy objasní.
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2017 15:30
Teče?
Tak ono do nich teče? No jo ale to není vada. To je vlastnost. Divím se že to někoho vůbec překvapuje >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2017 16:59
Zeměbé
V zemi Bé jsou všichni šťastní. Křižují ve svých velkých bourácích s V8, benzín tankují na poukázky zdarma a občas hodí láhev vody do zástupu zoufalců stojících u krajnice u svých nepojízdných audin. Jó, tam v zemi Bééé, vlastně Crrrrrrrr.... vstávat na šichtu pane B. ;-)
Rozbalit vlákno
0