se mi to auto nelíbí, ale jaksi nechápu snahu automobilek (v tomto případě Audi) za každou cenu obsazovat každý mikrosegment trhu nějakým modelem. Audi tímto ztrácí identitu, punc výjimečnosti (i když spolu s dalšími zástupci D3 nejsou vlastně moc výjimeční - vzhledem k počtu kruhů a vrtulí na silnicích). Kromě toho TT je TT, nikdy jsem sice moc nechápal tento model, ale když už - nemělo by TT být rozmělňováno na několik různých variant. Což je ostatně jen laický pohled a můj osobní názor. Marketéři v Audi nakonec asi nejlépe sami vědí, co činí.
Audi o takovýto model usiluje dlouhodobě: stačí si vzpomenou na Steppenwolf (Schreyer!- r. 2000), Cross-Coupé concept (2007), CrossLine concept (2012) a Allroad Shooting Breake Concept (2014). Přitom právě tento poslední koncept TT Offroad vidím jako nejlepší pro realizaci v sérii, právě kvůli 4-dveřové konfiguraci. A spojení s TT má pro mě ten význam, že TT nabízí výjimečné modely s výjimečným designem zvenku i zevnitř, které spojuje právě design.
Snad nejsem mimo mísu, když vidím v designu TT Offroadu prapůvodní koncept od Schreyera: TT se novými modely (doufám ještě ve 4-dveřové kupé) stává opravdovou - s prominutím - historickou ikonou. O ní se budou učit všichni absolventi studií automobilového designu po celém světě. Tomu opravdu věřím.
Tak je to TT, protože nese znaky TT. Jestli by je vůbec měli strkat na další auta, to je otázka (mně se třeba koncept Shooting Brake líbil). Mám však problém si představit tohle auto vedle Q3.
''jaksi nechápu snahu automobilek (v tomto případě Audi) za každou cenu obsazovat každý mikrosegment trhu nějakým modelem''
Moje slova.
Já Audi dlouhodobě fandím a sám na nich jezdím, ale obsazovat každý segment se mi zdá jako špatný nápad z hlediska právě výjimečnosti. Já nepochybuji, že derivát typu A3 MPV si zákazníky najde, ale jít proti tradici je podle mně špatný nápad (natož cpát se do již prakticky přežitého segmentu MPV).
Jo, lépe by bylo Audi Allroad TT, jakožto další model rodiny Allroadů, nebo např. TT cross apod. Já jsem za, že offroad by měl skutečně označovat automobil schopný zvládnout minimálně střední terén.
doba sa meni, pockajme este 10 rokov a za offroad sa bude povazovat uz aj buduca kia soul alebo buduci capture >:D ... ved taka X5ka od bmw je dnes uz docela slusny "tereenak" >:D kam sa hrabu stare defendery nivy alebo UAZy >:D
"Normovaná spotřeba dle metodiky EU vykazuje jen 1,9 l/100 km, pochopitelně byla změřena v laboratoři s nabitými bateriemi a spuštěnými elektromotory (číslo mimochodem odpovídá emisím CO2 45 g/km)."
Pane Dragoun, zkuste si přečíst, jak se určuje kombinovaná spotřeba plug-in hybridů, aby jste nemusel psát takové hlouposti. ;-\