Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT RS: Nejostřejší TT má pětiválec s 400 koňmi

Čtyři kruhy přivezly nejostřejší verzi TT překvapivě na autosalon do Pekingu. Přeplňovaného pětiválce se nevzdává.
Zpět na článek
25. 4. 2016 13:00
25. 4. 2016 13:39
25. 4. 2016 13:55
25. 4. 2016 13:59
25. 4. 2016 14:04
25. 4. 2016 14:26
25. 4. 2016 14:30
25. 4. 2016 14:32
26. 4. 2016 07:37
26. 4. 2016 07:53
25. 4. 2016 13:02
25. 4. 2016 16:45
25. 4. 2016 13:41
25. 4. 2016 13:56
25. 4. 2016 15:35
25. 4. 2016 14:38
25. 4. 2016 13:31
25. 4. 2016 13:36
25. 4. 2016 14:40
25. 4. 2016 14:42
25. 4. 2016 19:08
25. 4. 2016 19:20
25. 4. 2016 19:34
25. 4. 2016 20:14
25. 4. 2016 14:01
25. 4. 2016 14:44
25. 4. 2016 14:56
25. 4. 2016 15:42
25. 4. 2016 19:39
26. 4. 2016 07:18
26. 4. 2016 08:15
26. 4. 2016 10:29
25. 4. 2016 15:36
25. 4. 2016 16:15
25. 4. 2016 17:48
25. 4. 2016 20:47
26. 4. 2016 09:19
26. 4. 2016 10:46
26. 4. 2016 13:28
25. 4. 2016 14:52
25. 4. 2016 15:03
25. 4. 2016 15:03
25. 4. 2016 18:53
25. 4. 2016 19:46
25. 4. 2016 20:07
25. 4. 2016 20:23
25. 4. 2016 20:48
25. 4. 2016 21:19
25. 4. 2016 21:29
25. 4. 2016 23:53
26. 4. 2016 00:04
26. 4. 2016 00:11
25. 4. 2016 16:12
25. 4. 2016 17:21
25. 4. 2016 19:01
25. 4. 2016 18:40
25. 4. 2016 19:46
25. 4. 2016 20:09
Avatar - iudex
25. 4. 2016 13:00
Big boy
Paráda, ako motoricky, tak i vizuálne: [odkaz] Už to nie je žiadny café racer pre kaderníkov, ale vo verzii RS dynamikou lezie do kapusty aj superšportom, 3,7 sekundy na sto ja fantastická hodnota. Tu je evidentné, že potenciál R5 bol v RS3 nerozvinutý a až tu má motor parametre, ako sa patrí. Kľudne by som si ho vedel predstaviť v S4 (jeden z mála prípadov, kedy by som downsizing v športovom aute prijal, teda 2,5 R5 namiesto 3,0 V6) a v tejto 400k verzii aj ako dostatočný základ pre R8.
Bravo Audi. :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 13:39
Re: Big boy
Joooo !
Ked si spomeniem na casy Audi 100, ktore mali bezne 2,6-ku a 2,8-ku V6 a nad nimi R5 2,2 turbo, napada ma tiez, ze Audi mohlo urobit podobny "downsizing" aj v pripade RS4.
Teda S4 nech uz si teda necha 3.0 TFSI, ale pre pôzitkarov sa priamo pytal tento skvost !
400 PS bez E-Laderu - pcha ! :-)
Kedze RS4 ma mat E-Lader a V6 biturbo a vieme, kolko mal koncept TT Clubsport Concept s E-Laderom ( 600 PS a 650 Nm ), mohli ho tam kludne dat a s nejakymi cca 500 PS a 550 Nm aj tak porazat papierovo M3/M4.
Pre R8 tiez optimalna volba.
Skoda, lebo maskovana RS4 jasne znie ako non-R5 a teda V6 :-!

edit: Vidim, ze verny fanklub pracuje :no:
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Tipujem, ze to je este zotrvacnost za tu C5 >:D
No pokial niekto nepochopil moj humorek... :-)
Avatar - boost.
25. 4. 2016 13:55
Re: Big boy
E-Lader E-Lader E-Lader E-Lader

Přejmenuj se na Audi E-Lader. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 13:59
Re: Big boy
:-) :-) :-) :-)
Stary mooooj, ked ono toto je fakt revolucia v preplnovani motorov ! ;-)
Ked sa to rozsiri, uz hadam nikto nebude nadavat na turbomotory, lebo turbo-lag bude minulost ! ;-)
:yes: :yes: :yes: :yes:

Prvy raz som cital o tejto technologii hadam pred 7 ci kolkymi rokmi. Uz vtedy ma napadlo, ako fajn by bolo, keby s tym prislo do seriovych aut Audi ako prve... No a ono prislo ! :-)

a neviem kto ti dal :no: ja ti davam :yes:
Avatar - boost.
25. 4. 2016 14:04
Re: Big boy
Hoď mi nějakej link, nejlíp v ENG, o tom e-Laderu. Já jsem o tom ještě pořádně nic nečetl; dnes jedu vlakem, tak budu mít čas. :-)

Přijde mi, že ty palce snad musí dávat nějakej bot...
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 14:26
Re: Big boy
Nech sa paci:
firma ako taka [odkaz]
ja som na ich stranku zasiel este v case, ked sa hrali len s 12V systemom...
no a taky sumar toho, ako pokrocili ( aj ja si to budem musiet precitat, lebo toto som este necital ) [odkaz]
Takze 2 veci sa uz zacnu pouzivat - E-Lader, a ten start-stop ( aj ked koncern to riesi trochu inac ), uz len 3. diel skladacky chyba ku dokonalosti : Tigers® turbine integrated generator !
Abude komplet vymalovane ! :-! :yes:
u Audi som nasiel napr. toto: [odkaz]
ale da sa najst aj ine... ;-)

a hadam aj toto:
https//www.youtube.com/watch?…… />
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 14:32
Re: Big boy
si mi do toho skocil, este toto ( lebo mi zle hodilo odkaz):
[odkaz]
Avatar - white label
25. 4. 2016 16:05
Re: Big boy
Tady máš něco o tom i přímo z českých stránek audi:
[odkaz]
Avatar - CHerokee
26. 4. 2016 07:37
Re: Big boy
Parametry jsou dobré, motor se mi taky líbí, ale cena už ne. S příplatkama to bude cca u 2,2mio a to je rajón Shelby GT350, Camara ZL1 , Corvette C7, Dodge Challenger... mnohem zajímavějších aut pro chlapa.
Avatar - maxi!
26. 4. 2016 07:53
Re: Big boy
pekny zoznam si vymenoval, pekny a hlucny! :yes:
25. 4. 2016 13:02
Tenhle motor
by se mohl objevit místo V8 v R8mičce a taky v Golfu R 400, jestli bude. Rozhodopádně :yes: .
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ozzman
25. 4. 2016 13:29
Re: Tenhle motor
Přijde mi, že TT konečně začíná vypadat, jako kupé pro chlapa a né vajíčko pro ženy :-)
25. 4. 2016 13:42
Re: Tenhle motor
no zrovna tady to vypadá, že si Ken vyjel na výlet
[odkaz]
Avatar - Ozzman
25. 4. 2016 13:53
Re: Tenhle motor
No, to sice jo... ale pořád lepší, než kdyby si vyjela na výlet Barbie >:-[] >:D [odkaz]
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 15:31
Re: Tenhle motor
Ta fotka sedí :yes: ...gay car. ;-)

I když je fajn, že tam je více válců než v Porsche Cayman ;-)

Otázka je, kolik takto vyhoněný motor vydrží.
Avatar - iudex
25. 4. 2016 16:45
Re: Tenhle motor
Tak 2,5 R5T s 294 kW (t.j. 118 kW/l) by aspoň teoreticky mal vydržať viac, ako dvojliter z A45 AMG (2,0T - 280 kW, t.j. 140 kW/l).
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 17:38
Re: Tenhle motor
Teoreticky, ale mercedesy jsou kvalitnější. Vždy byli. Navíc AMG jsou ručně montované. V tomto případě bych vsadil asi na Mercedes. Ale to nejsou porovnatelné vozy.... hatchback vs. malé kupé. A to nejspíš ani cenou.
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 17:52
Re: Tenhle motor
co je kvalitnejsie ?????????????????
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Tak teraz si zabil ! >:-[]
Ok, navrhujem pozriet sa niekde po forach na AMG 45 a porovnat to s RS3 / TTRS.
Potom uvidis, co je kvalitnejsie a koho motor co vydrzi !
Nech ten motor montuje aj Zetche s Nicom a Lewisom - to nic nemeni na tom, ze ten 2-liter ma problemy. A nie male...
Ako sorry, mozeme sa tu "rovnocenne" rozpravat o RS6 / E 63 AMG a pod., ale v tychto zbesilych nakupnych taskach je na tom Medo-bedo fakt ze o dost horsie. :-!
Ber to ako fakt. :-!
25. 4. 2016 18:17
Re: Tenhle motor
No hele řekněme si narovinu, že motory 55AMG (V8 kompressor), 63 AMG (6,3 atmosféra) a poslední 63AMG (5,5 biturbo) byly opravdu naprosto bezproblémový a oproti žumpám, jako bylo V10 nebo 50i od BMW neznaly potíže. Některé V10 v minulé A6 nebyly nijak dokonalé. Osobně považuji Mercedes v oblastech vrcholných osmi-válcových AMG motorizací za nejlepší z trojky. Osobně jsem z C6 RS6 nebyl nijak nadšený protože motor byl fakt vepředu, krom toho měla bídnej podvozek.
Zase si přiznejme, že MB nikdy nevyrobil nadprůměrnou převodovku nebo řízení.
S 45 AMG jsem nejezdil a osobně to auto přecházím, protože Golf jezdí prostě líp...
Naopak C43 s novou V6 biturbo bych rád zkusil. A nový ečko s 4,0 biturbo a 612 koňma taky...
Avatar - white label
25. 4. 2016 18:21
Re: Tenhle motor
Ano, v oblastech vrcholných osmi-válcových AMG motorizací..., ale to neznamená, že to automaticky platí i pro "polomotor" v A45 AMG. ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 18:43
Re: Tenhle motor
vid wl - hovorim o AMG45-ach.
Lebo sa bavime o konkurencii pre RS3 / TTRS, ci ???
Avatar - white label
25. 4. 2016 18:16
Re: Tenhle motor
To, že mají být ručně montované má být zárukou vysoké životnosti?
Mercedesy byly svého času nejkvalitnější auta na světě, jenže pak začala vyrábět auta taky konkurence... a časem přišel třeba Ford Mustang. >:-[] ;-)
Avatar - Dzakobo
25. 4. 2016 13:30
Re: Tenhle motor
Golf určitě zůstane maximálně u R4, kdoví jestli Passat ještě někdy dostane víc než 4 válce...

Pětiválce jsou úžasné, škoda že takovým tempem ubývají. Jestli se nepletu, tak za chvíli R5 bude možné koupit jen u Audi. :-(
25. 4. 2016 13:40
Re: Tenhle motor
Já si to necucám z prstu - necháme se překvapit. Protože já to nevím. Já napsal "mohl by". Tys napsal "určitě"? Víš to?
[odkaz]
25. 4. 2016 13:41
Re: Tenhle motor
Marně přemýšlím, kde se dá pětiválec ještě koupit.

Fiat 2,4 už nedělá
Alfa 2,4JTD konec
Volvo 2,5D(T)/Ford 2,5T konec
VW 2,3 před dávnými lety :-)

někdo z evropské nebo asijské produkce dělá ještě R5?
Avatar - Uživatel_5340709
25. 4. 2016 13:47
Re: Tenhle motor
Ford focus RS aST předposlední model.
25. 4. 2016 13:56
Re: Tenhle motor
Píšu Ford 2,5T to jsou od 2005 Focusy ST/RS, Mondea mkIV, Kugy I, S-Max a snad i Galaxy mk2. Aktuální Rs má 2,3 R4 a ST 2,0ecoboost.

jde mi o nové auto, které se nabízí s R5
Avatar - Uživatel_5340709
25. 4. 2016 14:27
Re: Tenhle motor
Sorry, nějak jsem to přehlédl. Jinak v tomhle audi uvažuje dobře, když nabízí i něco víc ve stejné kategorii, kde je všude 2,0 T.
Avatar - fOE
25. 4. 2016 15:35
Re: Tenhle motor
Tak to by snad melo byt premii vlastni, jinou cestou jde jen MB.
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 15:42
Re: Tenhle motor
az kym definitivne v dalsej generacii 1er a 2er neprepriahne na FWD. :-!
Potom sa zaradi po boku MB a vytrcat bude (haaaadam a dufam) uz len Audi... :-!
Avatar - Dzakobo
25. 4. 2016 14:03
Re: Tenhle motor
Myslím, že dobíhají ve Volvu pro specifické verze s automatem a AWD. Potom už zbyde jen 2,5TFSI.
25. 4. 2016 14:59
Re: Tenhle motor
Já bych si stejnak tipnul, že VW opět nabídne (alespoň do midsize SUV a USA Passatu) VR6, ani bych se nedivil, kdyby ho dostal i Golf R420. Motorárna na to stojí a ve výsledku 3,0 VR6 tsi je vlastně polovina existující W12 z Bentaygy.
Krom toho, pokud mu nechají hliníkový blok (jako má W12) mohl by v reálu vážit jako 2,0TDI, tedy pod 200kg i s turbem. Což by na předku nemuselo vadit. Krom toho by se mohli dostat i níž možná ke 180kg. (4,2fsi atmosféra měla pod 200kg).
Myslím, že tahle hliníková R5 má mít kolem 180kg.
Takže Golf by mohl dost "lidovější VR6" s reálně zaplaceným vývojem od Bentley a nemusel by "vykrádat" koncernovou výkladní skříň. Krom toho nové CC má být půl třídou nad Passatem a kolují zvěsti o fakt výkonným motoru... A navíc VR6 je MQB ready se vším všudy.
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 15:05
Re: Tenhle motor
tak tak, a CrossBlue Concept - velke SUV na MQB-cku pre US trh - tam sa s nim rata od zaciatku.
A ano, dalsie R-kove varianty existujucich modelov (Passat) by mali aspon nieco vlastne a poriadne. ;-)
25. 4. 2016 15:08
Re: Tenhle motor
Já si myslím, že to škatulkování MQB a MLB dotáhnou a když už tu VR6 mají, proč ji neprodat v lidovým R modelu i globálně.
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 13:40
Re: Tenhle motor
daj pokooooj !
ziadny R5 pre VW !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A kedze vieme ako to bolo s R8 V8 a s RS4 tej generacie, tak je jasne, ze aj R8 dostane len to co RS4 - teda V6 biturbo a asi s E-Laderom. :-!
25. 4. 2016 13:44
Re: Tenhle motor
Já bych nechal jen V10 :-!

Btw měl jsem nehodu... :no:
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 13:53
Re: Tenhle motor
No joooo... :-)
Mas SZ.
Avatar - maxi!
25. 4. 2016 14:38
Re: Tenhle motor
mas pravdu - do R8 riadny motor a tento nechat iba pre dorast!
v RS3 ma to celkom bavilo, az na ten haldex. :-!
25. 4. 2016 13:31
RS3
Konečně motor, který snad ukončí souboj koncernu s Mercedesem o nejvýkonnější kompaktní hatchback :yes:
To přetahování po 10kW nikam nevedlo... a pokud jde o hatchbacky, tak tam si VW trůn dlouhodobě určitě zaslouží.
Rozbalit vlákno
7
25. 4. 2016 13:36
Re: RS3
No jenom aby toho Golfa R400(420) nepoložili. Nějak je okolo toho ticho. 8-s

Jinak neboj, Mercedes se nikdy nevzdá a nakonec vvětšinou zvítězí. :-!
Avatar - maxi!
25. 4. 2016 14:40
Re: RS3
mercedes je len 2 liter 4 valec - to nemozeme zrovnavat.... a na ten motor to podava slusny vykon!
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 14:42
Re: RS3
ano, so slusnou turbodierkou ;-)
Neda sa len tak lahko a beztrestne tlacit 225 Nm / liter od mrtva...
Avatar - maxi!
25. 4. 2016 19:08
Re: RS3
to ale neodporuje tomu, co pisem - na 2 liter je to nesmierne vykonne auto!
alebo vies nejake ine? :-!
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 19:20
Re: RS3
ved ano, vsetko v poriadku. Aj Peugeot vydoloval z 1.6-ky 300 koni - takze viem, ze nieje problem dnes dolovat velke litrove vykony. Problem je naladit ten motor aj na kazdodennu pouzitelnost. No a tam su prave takto "nahonene" motory problemove.
Chces velky vykon, musis dat velke turbo, teda musis ratat so slabsim spodkom.
Tomuto sa chceli v Audi vyhnut a nehonit tu 2.5-ku moc "natvrdo", preto ma aj fakt ze pomerne male turbo, ktore ale vdaka tomu ako je cely motor odladeny, taha pekne odspodu. Nie ze by si nemohli dovolit pri TT RS trochu chuliganskejsi charakter s nejakym "nakpnutim" o cosi neskor - oni to proste nechcu, lebo zakaznici su zvyknuti, ze to taha furt - od mrtva do mrtva. ;-)
25. 4. 2016 19:34
Re: RS3
On to nebyl takový problém ani dříve. Jen to auto pak také někdo musí chtít řídit. Prodleva je tedy velký limitující faktor, protože "old school" charakter přeplňovaných motorů zase tolik lidí nemusí.
Avatar - maxi!
25. 4. 2016 20:14
Re: RS3
to je fakt!
este pri ostrej jazde je to jedno - aj tak to drzis hore, ale pri kazdodennej jazde boli prve turbomotory dost digitalne ( je signal - nie je signal )
ale zase uprimne - takyto druh sialenstva si nekupujeme na mierumilovne presuvanie sa po okrese....
dolovat velke vykony je jedna vec - zivotnost vsak druha a to este nevieme, ako to dopadne. :-!
opakujem - 2 liter 4 valec zrovnavat s 5 valcom 2.5 litra nie je fair!
alebo?
Avatar - boost.
25. 4. 2016 14:01
TiTtie
Hned vedle Mk1 TT Quattro Sport [odkaz] je nejnovější RS moje nejoblíbenější. Moc pěkný; zvuk R5 tomu autu bude pasovat jak arsch na hrnec. :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 4. 2016 14:03
Permanentní quattro?
Nevím jestli by se dal nazvat haldex permanentním quattrem (resp. vím - nedal), ale jinak to vypadá dobře. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - karasjan14
25. 4. 2016 14:44
Manuál
To je škody, to je škody... :-) S manuálem by to mohla být paráda, ono se sice říká, že si Češi vždy na něco stěžují, ale tohle je prostě pravda - s manuálem by to mělo ještě daleko "větší šťávu".. :yes: Snad třeba v TT RS Performance, jestli nějaké bude. :-!
Rozbalit vlákno
14
25. 4. 2016 14:56
Re: Manuál
Sorry ze se ptam, ale ty vis, jakou stavu to ma ted s automatem..?
Avatar - karasjan14
25. 4. 2016 15:42
Re: Manuál
..to bohužel nevím, ale vím, jakou šťávu má TT-S s manuálem a s automatem. Pro sportovní auto se manuál zkrátka hodí, dokazuje to i například nové BMW M2, Cayman GT4, Corvette, Mustang, stará R8 atp. Jestliže ale půjde u TT-RS jen o rychlost a ne o radost za volantem (což stejně doufám, že ne), tak je jediná možnost automatu logická, uznávám. Já však věřím, že TT-RS by nemuselo být podvozkově špatné, tudíž... ten manuál by byl fajn. Zvlášť u řidičského vrcholu řady...
25. 4. 2016 19:39
Re: Manuál
Manuály se však dělají hlavně kvůli USA. V EU je skoro nikdo nekupuje. Ani celosvětově není zájem dost velký na to, aby ta nabídka byla neochvějná. Je to škoda, ale je to tak. Podobně je to s většími zážehovými motory. Těch se také v EU moc neprodá.
Avatar - Magister
26. 4. 2016 07:18
Re: Manuál
A tyto informace bereš odkud? Jaguar se nechal slyšet, že manuály tvoří cca 10 %. Porsche vrcholy taky nabízí v manuálu ... u GT3 uznalo chybu. U Mustangu v Evropě je 50 % v manuálu. To jsou samo auta pro petrolheady, pak tu je TT, které má přezdívky jako "Kencar" nebo "Gaycar" ... tam je to asi jedno.

Na běžné ježdění dávám přednost automatu, u sportovního by měla být obojí možnost!
26. 4. 2016 08:15
Re: Manuál
Jo, moznost volby by tu byt mela.
26. 4. 2016 10:29
Re: Manuál
Občas se zeptám u prodejce nebo v automobilce. Zajisté je tu faktorem, jak dobrá ta samočinná převodovka, kterou nabízí, je. Z vyšší ligy sportovních aut už manuály vymizely. Ferrari je nenabízí, Lamborghini také ne, McLaren se ani neobtěžoval, Audi u R8 V10 manuál zrušilo, vrátilo do nabídky, opět zrušilo (v EU, v USA tu možnost IIRC drželi, takže s tím mohli snadno vekslovat), dnes s manuálem nepočítají a prý se s ním nepočítalo při návrhu druhé generace R8/ Huracánu (zástavba na zakázku by tedy byla pravděpodobně dost drahá).

Těch 10 % Jaguaru nebude v EU, že. A předpokládám, že mluvíš o F-Type, což je jediný relevantní model. Pokud si dobře vzpomínám, zaváděli ho kvůli budování image sportovního auta. Porsche se jen stará o purističtěji smýšlející zákazníky. Nepočítají s velkými prodeji manuálů. Že se najde nějaká výjimka s vyššími prodeji, na tom moc nezmění. Já si samozřejmě přeji, aby zájem byl, aby bylo na výběr. Ale nedělám si iluze.
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 15:36
Re: Manuál
Souhlasím, že by zájemce ke sportovnímu vozu měl mít na výber. Ale tohle je spíše pro holky nebo nagelované hošíky...však tam je i na fotce.

[odkaz]
Avatar - white label
25. 4. 2016 16:10
Re: Manuál
Za to A45 AMG a jeho deriváty jsou pro tvrdé jádro petrolheadů... >:D
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 16:15
Re: Manuál
To já přece netvrdím, to jsou ale hatchbacky...auta do města. Ne primárně jen na radost. A mezi náma...nevypadají tak jak 4% TT. Já dávám přednost zadokolce a pořádnému motoru před turby. :-!
Avatar - praděda7
25. 4. 2016 17:48
Re: Manuál
Long live manual...manual...hip hip hurraaaaaaaa... ;-)
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 20:47
Re: Manuál
No a hlavně svoboda volby!
Avatar - praděda7
26. 4. 2016 09:19
Re: Manuál
Kluci kupujte manuály.....inak za chvílu už nebudú......... ;-)
25. 4. 2016 14:52
Tleskám
Nic jineho se totiz v pripade produkce Audi delat neda.
R8 s atmo V10, S3 s 300 konmi, TT RS s timhle prepracovanym petivalcem, navic vsechna jmenovana auta s fantastickym interierem a ostre zariznutym zevnejskem... Audi dela i veci, ktere opravdu nemusim (Q3 napriklad), ale takovou armadu snovych aut, jako ma ted Audi, nema momentalne asi zadny jiny vyrobce. :yes:
Rozbalit vlákno
17
25. 4. 2016 15:03
Re: Tleskám
Jak to nemá kůži Chrochtiollo, je to prd sen!
Já žeru todle TT RS, kupé.. taky bych si možná uměl představit svátečně manuál, ale vlastně jsem ještě nejel v dsg s pádlama, takže třeba to bude taky dobrý. No, rychlejší to bude určitě:)
Avatar - maxi!
25. 4. 2016 18:53
Re: Tleskám
to nemyslis uplne vazne?
si spomen na mercedesy, ich rozne Black series
a aj legendarne SLR - uzasny zazitok pre mna!
SLS racek alebo cabrio?

ked sa zamyslis nad sucasnou ponukou mercedesu?
k C 63 AMG S co postavis?
alebo CLA AMG, GLA AMG?
GLE AMG coupe,
Mercedes AMG GT
S AMG coupe
S AMG cabrio
SLC AMG
SL AMG
Mercedes S Maybach
G AMG
GLS AMG
to nie je armada snovych vozov?
:-!
25. 4. 2016 19:46
Re: Tleskám
Mercedesem jezdil Hitler.
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 20:07
Re: Tleskám
A s TT gayové.... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 20:23
Re: Tleskám
no chcel by som ta vidiet ako to hovris 2 majitelom, ktorych poznam... >:-[] :-!
( 1 - 1.gen., 2- 2.gen )
Avatar - CHerokee
25. 4. 2016 20:48
Re: Tleskám
Pokud mi nevěříš, vyhrálo to v soutěži gay auto.... cituji: "Auto-vibrátor, nekompromisní vysavač rozkroků. Jasná jednička."

[odkaz]

>:D >:D
Avatar - white label
25. 4. 2016 20:56
Re: Tleskám
Nevím jestli si Gay, ale jednoduchý si každopádně... >:-[]
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 21:29
Re: Tleskám
A ja ti opakujem:
Povedz im to do oci a zakopu ta aj v tom tvojom Mustangu :-!
Avatar - white label
25. 4. 2016 22:14
Re: Tleskám
V Americe jezdí s pony cars do modré ústřice a taky to tady nikdo zbytečně neřeší... >:-[] ;-)
[odkaz]
Avatar - Ham.
25. 4. 2016 23:53
Re: Tleskám
Bejvávalo, teď je jedničkou Mustang
[odkaz]
>:-[]
Avatar - white label
26. 4. 2016 00:02
Re: Tleskám
:yes: >:D Jako bych to neříkal..., to vysvětluje, proč tady toho Mustanga už od loňska tak vehementně propaguje..., chytl se do vlastní sítě... >:-[]
Avatar - white label
25. 4. 2016 20:33
Re: Tleskám
To jméno mi něco říká, nebyl to náhodou ten rakušák, který celý život tajil, že je gay? ;-)
26. 4. 2016 00:04
Re: Tleskám
Depa, to byl ten gay, co cely zivot tajil, ze je rakusak..
Avatar - white label
26. 4. 2016 00:06
Re: Tleskám
A je v tom snad nějaký zásadní rozdíl... ;-)
26. 4. 2016 00:11
Re: Tleskám
Jezismarna koukejte spat, cek prijde z hospody, napise nejakou * a prask! Reakce:)
Avatar - fOE
25. 4. 2016 16:12
Ted to sliznu
Diskuse vesmes opevna a uprimne se nedivim. 400k, 5 valcu, TT ktere konecne vypada tak, ze bych se za nej nestydel (spis presne naopak), ale stejne mi neda se nezeptat.
Jak to pojede i jinde nez v primce?
Furt je to auto na platforme FWD (takova placatejsi RS3), s "jen" haldexem a tak se musim zeptat, jestli tech 3,7s na sto (jakkoliv fantasticke to cislo je) nebude to hlavni co to bude umet. Jestli vse ostatni krom zrychleni a zvuku nebude skrze tezkych 5 valcu na predni naprave spis horsi nez u TTS. Tot otazka.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
29
Avatar - boost.
25. 4. 2016 16:15
Re: Ted to sliznu
Já ti nevím, ale napamatuju si (to se mi stává často, hah), že by TT (S) bylo kritizováno za jeho chování v zatáčkách?
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 16:20
Re: Ted to sliznu
cca takto:
[odkaz]

0:26 az 0:30 si vsimni, ze trosku ma chut zapojit aj zadok do hry... ;-) ( aj cca 1:20, 1:30 )
Ale len trosku, noooo... :-!
Avatar - iudex
25. 4. 2016 16:48
Re: Ted to sliznu
Ten zvuk R5 je nádhera! :yes:
Avatar - iudex
25. 4. 2016 17:00
Re: Ted to sliznu
Zaujímavé, že 2,5 R5 je u Audi ťažký, ale 3,0 R6 u BMW je v cajku. ;-) S takýmto prístupom potom musíš najviac žrať A45 AMG. >:-[]
Avatar - white label
25. 4. 2016 17:13
Re: Ted to sliznu
Ale R6 u BMW je uložený podélně, kdežto R5 v Audi napříč... ;-)
Avatar - fOE
25. 4. 2016 17:21
Re: Ted to sliznu
Tak tak. ;-)
25. 4. 2016 21:29
Re: Ted to sliznu
Zejmena je ulozeny napric pred predni napravou i s prevodovkou, at to tedy doplnim, a R6 v BMW je podelne s tim, ze vetsi cast je za pradni napravou - vcetne te prevodovky. A je to.
Avatar - speedfred
25. 4. 2016 17:22
Re: Ted to sliznu
Hodne aj záleží ako je ten (alebo kde) motor položený. BMW su známe tym ze ich majú az za prednou nápravou.
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 17:37
Re: Ted to sliznu
nie za, ale (podla dlzky) cca nad. Aspon R6 vychadzali priblizne na stred.
Mozno R3 1.5 sa v novom 3er ozaj zmestila az za.. >:-[]
Avatar - fOE
25. 4. 2016 19:01
Re: Ted to sliznu
Ano, nad, coz furt vyusti v rozlozeni hmotnosti 51:49. ;-)
Pro srovnani, aktualni RS3 to ma 59:41.
Avatar - speedfred
25. 4. 2016 19:57
Re: Ted to sliznu
No ano ,ale "väčšia polka" bola za a v kabíne malo miesta :-)
Avatar - white label
25. 4. 2016 17:15
Re: Ted to sliznu
Nové TT (v "quattru") je v tomto ohledu velký skok dopředu, viz i:
[odkaz]
25. 4. 2016 17:23
Re: Ted to sliznu
Proč by měla být RS horší než S? Už minulá generace TT-RS byla na okruhu daleko rychlejší než TT-S a neměla problém konkurovat i daleko silnějším autům s V8, na některých okruzích porazit třeba Corvettu, prakticky všude rozmašírovat minulou generaci M3 coupé. Nová generace jistě nebude pomalejší.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - praděda7
25. 4. 2016 17:44
Re: Ted to sliznu
Kua, nešahej mi na M3... >:-[]
25. 4. 2016 18:03
Re: Ted to sliznu
Nešahám, pouze konstatuji, že minulé TT-RS (potažmo TT-RS plus) si v zatáčkách poradilo i se silnějšími auty i když v přímce za nimi zaostávalo. ;-)
Avatar - fOE
25. 4. 2016 18:40
Re: Ted to sliznu
Ty mluvis o vysledku, ja o dilcich vecech. TT RS bude o hodne rychlejsi v primce, ale projede stejne rychle i zatacku jako TTS? Pokud se mam nechat poucit z toho linku co jsem postnul, kde Golf R (v podstate S3) je rychlejsi nez RS3 a mam vytrhnout par veci na kteryma si i sam autor posteskl, treba na prilisnou tezkost RS3 proti Golfu R na cumaku, nizsi rychlosti v zatackach, ktere pak RS3 musi nahanet na rovinkach. V takovem pripade (mluvic furt o srovnani RS3 s Golfem R) je pak vysledek poplatky okruhu. Pokud okruh dovoli RS3 zuzitkovat vykonovou prevahu, bude celkove rychlejsi. Pokud bude okruh trochu (vic) zatackovity, ma sanci i slabsi, lec vyvazenejsi Golf R. Sanci, kterou by mu z papirovych udaju hadal jen malokdo.
K tomu, a zaroven vzhledem k faktu ze TT RS ma s RS3 docela dost spolecne, muj prvni koment a dotaz. TT RS bude treba v 9 z 10 pripadu, nebo chces li na 9 z 10 okruhu, celkove rychlejsi, ale bude s petivalcem prijemnejsi? Vzdy a vsude? Tu bych si klidne tipnul, ze tomu tak byt nemusi a jelikoz nepatrim k mistni skvadre "vicevalec lepsi vzdy a vsude" docela seriozne bych uvazoval jestli v primce (a vetsinou i celkove) pomalejsi TTS nebude pro mne lepsi auto.
PS: Zvazoval bych to vzhledem k uziti, litat po dalnicich = TTRS vsema deseti, litat po okreskach treti tridy? Urcite bych projel i TTS. ;-)
25. 4. 2016 19:24
Re: Ted to sliznu
No já jsem mluvil také o dílčích věcech, minulé TT-RS je slabší než Corvette nebo M3, takže z logiky věci plyne, že na rovinkách těm autům asi neujede a ztrátu z rovinek musí nahrazovat vyšší rychlostí v zatáčkách.
Avatar - fOE
25. 4. 2016 19:46
Re: Ted to sliznu
Asi jsme se nepochopili. :-)
Ja od zacatku pisu jen o TTS a TT RS, ty ses ptal proc by TT RS mela byt horsi nez TTS, teoreticke duvody proc by tomu tak mohlo byt jsem ti vypsal. Na to mi ty odepises, ze TT RS byla rychlejsi nez M3 nebo Vette. A ja ted marne premyslim co to s tim ma spolecne?
Vytahujes dilci veci, ale z jinych aut, o tom rec nebyla. Ja se bavim o dilcich vecech u stejneho auta s jinym motorem. Jednim lehcim a pravdepodobne lepe vyvazenym, a druhym vyrazne vykonejsim (ale nejspis za nejakou, byt jen dilci, obet ve vyvazeni). A pokladam do davu otazku, jestli RS bude i ve vsech dilcich vecech tak dobre jako TTS.
RS3 ve vsem tak dobre jako Golf R (Audi S3) zda se neni.
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 20:01
Re: Ted to sliznu
hadam ta toto presvedci ;-) :
[odkaz]

Proste a jednoducho: Z mojho pohladu je to o preferenciach a vysvetlim na sebe:
Mal som tu cest s nejednou silnou Audi, ale zeby som sa dokazal uspokojit s menej konmi, ale "obratnejsimi" a biednejsim zvukom - to nie.
V tomto sa ja snazim a uspene prisposobit sa autu - viem ze je tazsie na predok, tak ho do tej pritiahnutej zatacky nebudem hadzat tak silno, ako to s lahsim predkom, radsej korekciou v nej ho trosku este utiahnem, potom plny kotol a vychutnam si ten zatah a zvuk v jej druhej polovicke.
Ano - je to niekedy tazko vykonatelne a menej soferske, ale je to daň za ten charakter. ;-)
Preto mi nebola proti srsti ani stara S6 C4 V8 4.2 quattro, ktora mala teda ten motor hodne pred prednou napravou. A dalo sa. Nejednu nahanacku s autom s podobnym pomerom vykon / hmotnost som dokazal pretavit do slusneho prekvapenia protivnika >:-[]
Proste, mas kopec love, chces silne a rychle TT. No tak pokial chces fakt drvit kazdu pritiahnutu zatacku na max., beres TTS. Pokial chces byt ale rychly vzdy a vsade a vies si v tych pritiahnutych dat pozor a korigovat to svojim dovtipom, beres TT RS.
Odvdaci sa ti vizazou, tahom a hlavne ZVUKOOOOM ! :-! :yes:
Avatar - fOE
25. 4. 2016 20:09
Re: Ted to sliznu
Taky ty jsi z audi vyskolen, tobe vyvazeni "na kladivo" musi pripadat jako to jedine spravne a to ze musis v zatacce brzdit, jeste vemes jako plus a charakter. That's the spirit! >:-[] >:-[] >:-[]

Ale jasne, r5 by mi doma ale vubec nevadil, jen jsem se rozhodl trochu pichnout do vosiho hnizda, kdyz to tu do meho prichodu bylo vsechno tak prehnane pozitivni a ruzove. >:-[] ;-)
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 20:21
Re: Ted to sliznu
Ved pohoda. Pokial je na druhej strane normalny spoludiskuter, tak si tu kludne zoderem prsty po 2. clanky >:D
Vyskoleny..., Ano, ale nie od Audi. ;-)
Obcas to bol fakt oriesok, ked som vedel, ze aka zatacka nasleduje, "335i na kufri" - no ale urobil som sa siroky ako som vedel a vyjazd uz bol moj >:-[]
A keby bolo najhorsie:
[odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - white label
25. 4. 2016 20:30
Re: Ted to sliznu
Symbolický "kulečník"... :-O :*) >:D
Co měl chudák dělat, když byl rychlejší a oni ho za každou cenu nechtěli pusti před sebe. ;-)
Avatar - maxi!
26. 4. 2016 07:28
Re: Ted to sliznu
to co pises o tazkom predku na audinach samozrejme vie aj vyrobca a novsie generacie to riesili a vysledok uz nie je taka tragedia - aj ked oproto BMW a Mercedesom vzdy zufalost a tazky boj. Ale ty to opisujes ako zabavu a to teda nie je! :-!
Ale nechapme sa zle, mne sa pacilo uz prve TT este ako prototyp a som rad, ze je z neho uz dospele auto s vybornym motorom a aj vyborny zvuk!
.
Nie som ani proti Audi - teraz som jazdil zopar dni na S8 plus ( 605 koni, a zrychlenie za 3.5 sekund v teste je na rovinkach super zazitok!!!),
Ale podla mna ( ako som to hore pisal) ma Mercedes uz dlhodobo velmi siroky zaber dobrych aut a na niektore modely jednoducho ani Audi a ani BMW nema konkurencnu odpoved
Avatar - AUDIRS6
26. 4. 2016 11:49
Re: Ted to sliznu
zufalost ? Nie. Skor tvrdohlavost - ze ten ich system - MLB-evo, na ktorm su tie motory umiestnene tak ako su, si proste drzia. Ano, je to trochu problem, koli ktoremu musia viac makat, aby sa dokazali pomerovat s MB a BMW, ktore maju tie motory viac vzadu.
X-krat som nahlas rozmyslal, ze preco neurobia podobny sposob ako to mala uz T-613 - diferak zo stredu motora. Trochu som to aj nedavno studoval, ale zistil som, ze sposobilo by to problem - motor by musel ist trosku ( par cm ) vyssie. Aby ta poloos mohla ist cez olejovu vanu.
Ale to je zase na dlhociznu technicisticku debatu, ze preco tak a nie onak a neviem, ci si ty ten pravy na takuto siahodlhu debatu... ;-)
Takze "nasi" sa trapia po svojom, noooo. :-!
Ale cim dalej, tym uspesnejsie ! >:D
Avatar - maxi!
26. 4. 2016 18:13
Re: Ted to sliznu
to musim uznat a aj som to uz uznal, ze je to stale lepsie!
co sa tyka dlzky riesenia problemu - moja priatelka tvrdi, ze to este zvladam.... :-!
25. 4. 2016 20:21
Re: Ted to sliznu
Tvoje teoretické důvody který jsi vypsal (skrze těžkých 5 válců na přední nápravě) jsou nesmysl. TT-S a manuálem váží 1440 kg, s S tronicem váží 1460 kg. TT-RS s S tronicem váží 1440kg. Kde vidíš jakých 5 těžkých válců? Takže znova, proč by TT-RS se stejnou hmotností jako TT-S (s S tronicem dokonce o 20kg lehčí) mělo být pomalejší v zatáčkách? To si vážně myslíš, že vrcholný model schválně naladili hůř než běžný model?
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 20:29
Re: Ted to sliznu
kolego, treba priznat farbu:
rozdiel medzi R4 a R5 bol cca 30 kg, plus väcsie chladice... - este viac vpredu, vsak. ;-)
Odlahcenie sa asi robilo aj teraz aj na inych komponentoch po celom aute. RS ma zase nejaku vybavu navyse, ktora je lepsie umiestnena, ale aj tak by som netipoval, zeby koli este lepsiemu vyvazeniu davali napr. karbonu vyztuhu medzi prednymi nosnikmi, a karbonovu kapotu a blatniky len preto, aby to auto este lepsie vyvazili. V nejakej hardcore verzii Clubsport by to bolo fajn, ale u seriovky... ;-\
Da sa vela dosiahnut aj geometriou naprav, zase ale budu trpiet gumy...atd...
To by chcelo vidiet priamu zrovnavacku na okruhu, ale novej generacie. ;-)
Ja by som nebol proti. 2 veci mi ale vadia principialne a tie neovplyvnim nijako:
Haldex a S-tronic. :-!
25. 4. 2016 20:39
Re: Ted to sliznu
Jestli byl starý motor R5 o 30 kg těžší než R4, tak nový má prakticky stejnou hmotnost jako R4, protože celková úspora na motoru je mínus 26kg proti staré R5.
[odkaz]
Zároveň je RS níž k zemi než S, takže má nižší těžiště. Takže proč by RS měla mít horší přenos bočních sil v zatáčce než S ?
Avatar - AUDIRS6
25. 4. 2016 21:28
Re: Ted to sliznu
Diky za odkaz ! :yes:
Toto vyzera slubne ! ;-) :yes: