Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autem roku 2016 v České republice se stala Škoda Superb!

Novinářská anketa Auto roku v České republice zná dalšího vítěze. V letošním ročníku zvítězila Škoda Superb.
Zpět na článek
16. 2. 2016 23:38
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
16. 2. 2016 21:24
16. 2. 2016 21:27
16. 2. 2016 21:36
16. 2. 2016 23:27
16. 2. 2016 21:33
16. 2. 2016 21:38
16. 2. 2016 21:50
16. 2. 2016 21:58
16. 2. 2016 22:02
16. 2. 2016 22:12
17. 2. 2016 04:22
17. 2. 2016 09:17
17. 2. 2016 10:14
17. 2. 2016 11:45
17. 2. 2016 11:19
17. 2. 2016 13:12
17. 2. 2016 22:15
17. 2. 2016 22:44
17. 2. 2016 22:53
17. 2. 2016 23:04
17. 2. 2016 23:09
18. 2. 2016 00:01
18. 2. 2016 02:13
18. 2. 2016 00:04
18. 2. 2016 00:41
18. 2. 2016 00:44
18. 2. 2016 18:14
17. 2. 2016 09:02
16. 2. 2016 21:49
16. 2. 2016 23:29
17. 2. 2016 07:14
16. 2. 2016 22:04
16. 2. 2016 22:09
16. 2. 2016 22:13
16. 2. 2016 22:40
16. 2. 2016 22:43
16. 2. 2016 23:30
17. 2. 2016 09:07
17. 2. 2016 11:16
17. 2. 2016 11:29
16. 2. 2016 21:39
16. 2. 2016 22:04
16. 2. 2016 22:12
16. 2. 2016 22:42
16. 2. 2016 22:47
16. 2. 2016 23:17
17. 2. 2016 04:25
16. 2. 2016 23:33
16. 2. 2016 23:42
16. 2. 2016 23:48
17. 2. 2016 00:43
17. 2. 2016 07:43
17. 2. 2016 11:49
17. 2. 2016 12:44
17. 2. 2016 09:02
17. 2. 2016 13:11
17. 2. 2016 13:37
17. 2. 2016 14:29
17. 2. 2016 16:11
17. 2. 2016 16:27
17. 2. 2016 09:57
17. 2. 2016 11:02
17. 2. 2016 11:36
17. 2. 2016 11:51
17. 2. 2016 03:36
16. 2. 2016 23:31
17. 2. 2016 09:00
17. 2. 2016 10:00
17. 2. 2016 11:00
17. 2. 2016 11:38
17. 2. 2016 11:47
16. 2. 2016 21:46
16. 2. 2016 23:36
16. 2. 2016 22:19
16. 2. 2016 22:24
16. 2. 2016 22:35
16. 2. 2016 22:41
16. 2. 2016 23:44
16. 2. 2016 22:53
16. 2. 2016 23:43
17. 2. 2016 10:03
17. 2. 2016 10:59
17. 2. 2016 11:43
17. 2. 2016 09:14
17. 2. 2016 11:53
16. 2. 2016 22:53
16. 2. 2016 23:12
16. 2. 2016 23:22
16. 2. 2016 23:42
17. 2. 2016 11:30
17. 2. 2016 11:48
17. 2. 2016 14:23
17. 2. 2016 14:35
17. 2. 2016 14:57
17. 2. 2016 15:43
17. 2. 2016 17:57
17. 2. 2016 18:45
17. 2. 2016 19:14
17. 2. 2016 19:24
17. 2. 2016 20:36
17. 2. 2016 20:47
17. 2. 2016 21:49
17. 2. 2016 18:03
17. 2. 2016 21:45
17. 2. 2016 23:36
18. 2. 2016 09:16
18. 2. 2016 09:23
17. 2. 2016 15:32
17. 2. 2016 18:07
17. 2. 2016 18:32
17. 2. 2016 18:39
17. 2. 2016 18:43
17. 2. 2016 18:48
17. 2. 2016 18:55
17. 2. 2016 19:01
17. 2. 2016 19:04
17. 2. 2016 19:08
17. 2. 2016 19:11
17. 2. 2016 19:16
17. 2. 2016 18:57
17. 2. 2016 19:03
17. 2. 2016 19:06
17. 2. 2016 19:19
17. 2. 2016 19:21
17. 2. 2016 19:34
17. 2. 2016 19:45
17. 2. 2016 19:51
17. 2. 2016 20:35
17. 2. 2016 20:39
17. 2. 2016 12:42
16. 2. 2016 22:19
16. 2. 2016 23:05
17. 2. 2016 07:08
17. 2. 2016 09:19
17. 2. 2016 00:17
17. 2. 2016 00:28
17. 2. 2016 00:43
17. 2. 2016 00:59
17. 2. 2016 04:34
17. 2. 2016 09:37
17. 2. 2016 10:02
17. 2. 2016 11:07
17. 2. 2016 08:26
17. 2. 2016 10:29
17. 2. 2016 12:16
17. 2. 2016 13:21
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 21:22
slovy Káji Gotta
tak to sem opravdu, věřte mi to dámy a pánové nečekal
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
30
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 21:31
Re: slovy Káji Gotta
Tak nějak. Jinak volvo ideální nápad jak získat body....velké auto, motor jak o dvě třídy z menšího a napíšu na papíře 2 litry. Že to pak nedosahuje kultivovanosti V6 soupeřů a že to v reálu pojede cca za 8, to už je druhá věc. Body jsou doma.
16. 2. 2016 22:10
Re: ZMANIPULOVANÝ !! PROTĚŽOVÁNÍ DOMÁCÍHO ZAMĚSTNAVATELE !!
jj
ZDRAVOTNĚ NEZDANĚNÁ [odkaz] DÍZLPOPELNICE [odkaz] S HALDEXEM A EMISEMA [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :no:
FŮJ FŮJ FŮJ DO LISU TEN HNŮJ !! >:D
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:20
Re: ZMANIPULOVANÝ !! PROTĚŽOVÁNÍ DOMÁCÍHO ZAMĚSTNAVATELE !!
A koho bys viděl za vítěze ty, chytráku?
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 21:50
Re: ZMANIPULOVANÝ !! PROTĚŽOVÁNÍ DOMÁCÍHO ZAMĚSTNAVATELE !!
Karle jak to delas?

kdyz ja ti nevim ;-)
16. 2. 2016 22:35
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU [odkaz] [odkaz] !!
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D :yes:
17. 2. 2016 00:04
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Jestli je tady někdo diskusní "hnůj", tak jsi to leda ty, Kharle! :-)
16. 2. 2016 22:20
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Cekat se to dalo. Podivej se na ostatni kandidaty. Astra - Asi nejnadejnejsi kandidat, ale nemyslim si, ze by nejak vyrazne prevysovala Superb. Pohodli a nadstandartni prvky vybavy potesi, ale presne stejne parametry definuji i Superb. Levorg - Predrazena piksla pro lidi, kteri si mysli, ze maji WRCcko. XC90 - Chybi poradny motor, krome designu a bezpecnosti nema cim zaujmout. Mustang - Osmivalec za milion je lakava nabidka, zejmena s prihlednutim k ostatnim kvalitam vozu, ale jak jiz zaznelo, vic, nez symbolicke, pate misto ocekavat neslo.
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 22:32
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
da sa suhlasit.... nejaky vyrazny favorit tu podla mna nebol.... fandil som astre ( a fandim jej aj v ankete europske auto roku ) .... ale tento rok je trosku taky akoby bez vyrazneho favorita... mame kopec noviniek ale pride mi ze v tych "segmentoch kde sa to mele" .... nie je ziadny vyrazny hrac... a ziadny top favorit...

ja by som to kludne dal aj mustangu ... ale tu zase by rozhodlo srdce a emocie... a nie komplexny pohlad ( uzitkovost a bla bla )
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 22:37
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
A právě srdce a emoce by měly rozhodovat, pokud auto nevnímám asi jako pračku.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:39
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Emoce u VW je sprosté slovo. To nikdo nezná. Das is verbotten herr Sturmbannfuhrer.
Avatar - Dinar
17. 2. 2016 12:49
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
To je fakt, vw nikdy neumělo udělat tak emotivní auto, jako je/bylo například Alero. >:D >:D
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 13:47
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Hmmm, američani vyrobili za 100 let akorát Alero >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
17. 2. 2016 15:14
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Ale jdi, ty komiku, o emocích aut tu blábolíš a dobrovolně sis koupil automobilový ekvivalent krabice od bot. >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 22:45
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
ano mas pravdu ale tato anketa je uz skor akymsi automobilovym desatbojom ..... kde nevitazi najkrajsi najrychlejsi ani najkomfortnejsi ale ten kto je tak nejak najvyvazenejsi celkovo.... teda vlastne nemusi byt najlepsi v nicom konkretnom ;-) ... je to uz taka "golfovina" cela ta anketa... aspon tak nejako mi to uz pride.... zacina to byt uz nuda ked sa riesia veci ktore mozno ani nemaju "podstatnu vahu" ale v tejto ankete sa im priklada coraz vacsi doraz....

mozno by to chcelo nejaku novu anketu "auto pre fanusikov" .... "auto emocion" ... lebo kym bude anketa vzdy prebiehat na urovni profesorov s pravitkami v ruke .... a tabulkami v kufriku.... tak ziadne "zmeny k lepsiemu" dalsich par desatroci necakajme
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:25
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Ano, kdyby volilo jen srdce, Mustang by byl jasnej favorit. Takto ale Superb neměl v daných kritériích konkurenta. A každej kdo byste ho dostali postavený před barák byste slintali blahem, tomu věřím.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
16. 2. 2016 23:38
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Finalova patka ... v tejto konfiguracii finalistov bol superb jasny vitaz, ved sme v CR.

To ale nic nemeni na fakte, ze ide o priemerne auto, ktore nema daleko od lowcostovej limuziny.
17. 2. 2016 04:21
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
V porovnání s čím?
17. 2. 2016 06:38
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
uprimne, keby nebol superb taky pekny tak hej, ale prave peknym vonkajsim dizajnom hlavne v kombi verzii to beriem, ze sa usadil niekde medzi. Nadsenie pada po usadnuti za volant a zisteni ze ide v podstate o octaviu. Toto nie je ani vo dvojici passat-golf, ci mondeo-focus pripadne insignia-astra. Mondeo som soferoval a tie nareky nad interierom mi nepridu adekvatne prave vzhladom na superb, kde to je ciste lowcost peklo. Nie materialmi ale tvarmi. Lebo aj ked si ocalunis indickou kozou ikarus, stale to bude ikarus. Preto superb nie je ziadne vynimocne auto, predsalen drziak na tablet a skrabka nepovazujem za prinos novych technologii do segmentu a absencia LED svetiel..
Avatar - Dinar
17. 2. 2016 12:55
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Hm, superb má například vzadu víceprvek (na rozdíl od octavie, kde je jen pro vrchol. varianty), má motorovou paletu, o které se některým novinkám ve třídě může jen zdát, motorizace i s výkony porovnatelnými s premiovým segmentem... Srovnej toto např. s aktuální novinkou od Renaultu, tam může tvrzení, že talisman je jen větší megane platit násobně více, než že superb je jen větší octavia. Píše někdo o talismanu, že je to ikarus obšitý kůží?
18. 2. 2016 10:43
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
v talismane som nesedel tak neviem.. To ze ma superb viac prvkovu napravu, to je snad samozrejmost vzhlaodm na triedu auta. Motorova paleta je super, to uznavam, hlavne vrcholne motorizacie, no vnutorny hluk, komfort a nastavenie podvozka je stale priemerne uz len oproti tomu passatu, nehovoriac o ostatku triedy. Ten talisman ale na videach ci fotkach vyzera stale lepsie v interieri ako superb, bohuzial. To ze sa podoba na novy megane nie je take zle, horsie je ze superb sa podoba na octaviu z roku 2011, ktora tiez nie je zrovna nejaka vyhra, vozim sa nou pomerne casto. Preto mozno o talismane netreba pisat zmienky o ikaruse, superb si to bohuzial zasluzi.
Avatar - Googlit
16. 2. 2016 22:44
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
A jak by ho taky mohla převyšovat když je třídně i ceníkově níž? To že vedle interiéru astry vypadá ten v superbu jako umakartové jádro je jiná věc.
16. 2. 2016 22:45
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Mysleno v kontextu tridy, samozrejme.
Avatar - Googlit
16. 2. 2016 23:03
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
No i bez kontextu třídy ho alespoň pro mě převyšuje sedadly, ergonomií přístrojovky a matrix led světly. Možná jsem ale až moc zahořklý z posledních jízd kde všechny superby byly vevnitř celoplastové holobyty.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 23:12
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Já seděl ve vrcholné verzi s cenou mega a i tak byly některé ty plasty dost tragické
Avatar - Googlit
16. 2. 2016 23:25
Re: NEMÁŠ NA ŠÁDE?? NEVA KUP SI TESLU !!
Takový ten pocit: "ješiši to by škodovka zkrachovala kdyby někde dala alespoň kousek čalounění do dveří" ;-\
Avatar - JirkaV8
17. 2. 2016 00:25
Re: Tavria interier
Interiér je na úrovni Tavrie max Samary ;-\ nejen u Supa ale i O3 a F3 :'-( Ten vnitřní design přístrojovky to jen podtrhuje. Největší slabost těchto aut. To i relativně obyčejný Golf je proti nim v tomdle král. Jinak ...jinak jsou to ale dobrá auta to zase jo :yes:
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:23
Re: Tavria interier
Překvapení se prostě nekonalo, to je tak jediné co se k tomu dá říct. A nechápu moc všechny ty rejpaly, co byste chtěli aby teda vyhrálo? Holt si už pro jednou přiznejte, že žijete v ČR a tím je řečeno vše. Až na pár výjimek tady vždy v ročníku, kdy se účastnila Škodovka, taky vyhrála. A nikdo z nás s tím nic nenadělá.
17. 2. 2016 06:34
Re: Tavria interier
paradoxom je, ze prave ta astra aspon ponuka LED svetla, kym superb nie, co je v dnesnej dobe v tejto triede tak trochu nonsens.. Otazkou je tiez o co viac veci priniesol novy superb do svojej triedy ako astra do svojej. Lebo obe su to pekne auta ale u mna osobne ta astra akosi viac vitazi. To ze superb zvitazi na CZ-SK trhu je jasne historicky. Za mna osobne najlepsie prekvapenie jednoznacne passat.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 11:10
Re: Tavria interier
XC-90 - kromě designu nemá čím zaujmout? Jenže ten design a materiály jsou prvotřídní, uvnitř přineslo tabletovou revoluci...

Ale Superb?? Čím je revoluční Superb? Resp. v čem tak vyniká, že si měl odnést titul auto roku? Nevyniká ničím, Passat je dál. Superb je prostě jen povedenou Škodou se zdařilým designem. Ale že by tím designem nějak výjimečně exceloval?

Astra přináší do své třídy prvky z vyšších tříd. Aspoň tím se vymyká...

Ale tak jasné, jsme tu na Moravě a v Čechách, tak to nikdo jiný než ta naša domácká škodofka co ji vlastnijó skopčáci přeci vyhrát nemohla. Si ten titul nenecháme přeci sebrat nějakém dovozovém herbergem... :-!
Avatar - salamoon
18. 2. 2016 19:45
Re: Tavria interier
"uvnitř přineslo tabletovou revoluci"
ved prave :no:
Avatar - Jenik3
16. 2. 2016 21:24
?
Vzdyt to bylo domluvene jinak!
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2016 21:27
Šokující
Neuvěřitelné, fantastické překvapení. Vůbec to nemohl nikdo čekat. Ale je to bomba. :-)
Rozbalit vlákno
2
16. 2. 2016 21:36
Re: Šokující
Tady tato stať to jasně vysvětluje :
"Zatímco ještě loni rozdávali novináři mezi pětici finalistů 25 bodů (žádnému z vozů se nesmělo přidělit více než 10 bodů a neplatilo ani nulové hodnocení), letos se rozdělovalo 150 bodů do kategorií jízda (45 bodů, maximálně 20 bodů na auto), užitná hodnota (40 bodů, maximálně 20 bodů na auto), ekonomika (30 bodů, maximálně 15 bodů na auto), technologie (20 bodů, maximálně 10 bodů na auto) a design (15 bodů, maximálně 8 bodů na auto)."
Trochu to připomíná nezmanipulovaná výběrová řízení. Třeba kategorie užitná hodnota a ekonomika jsou super. ;-)
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:27
Re: Šokující
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Emel
16. 2. 2016 21:33
Pořadí
Celkem nelze nic namítat, pořadí odráží jak kvality kandidátů, tak i důležitost auta na trhu... takže i když bych Mustangu přál lepší umístění, tak myslím, že umístění ve finálové pětce bylo skoro maximum možného.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 21:34
Re: Pořadí
Mustang je jasná jednička z tohohle výběru. Zvláště pokud by byl v pětilitru >:-[] :yes:
16. 2. 2016 21:38
Re: Pořadí
Pak ovšem nesplňuje položku ekonomika a Mustang navíc asi nebude excelovat ani v užitné hodnotě. ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 21:47
Re: Pořadí
Zato vrchovatě splnuje položku výkon a radost z jízdy >:D >:D
16. 2. 2016 21:50
Re: Pořadí
Jízda ano, je součástí ankety. Výkon anketa ne zohledňuje.
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 21:58
Re: Pořadí
Je vidět, že nejsme národ petrolheadů....a ta kritéria jsou ušitá na míru škodovce. Ekonomika a užitná hodnota důležitější než design nebo technologie. Mustang je jasná jednička! :-!
16. 2. 2016 22:02
Re: Pořadí
Viz můj příspěvek pod Ferencem Futuristou. ;-)
16. 2. 2016 22:12
Re: Pořadí
Az skodovka udela coupe s petilitrem, ver, ze vyhraje to :-!
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:18
Re: Pořadí
škodovka by to vyhrála i s tímhle [odkaz]
>:D >:D >:D
17. 2. 2016 04:22
Re: Pořadí
Mustang vyhrál kde?
Avatar - Emel
17. 2. 2016 09:17
Re: Pořadí
Podívej se, jaká auta vyhrávají ankety jinde... Evropa je kolébka automobilismu a evropská auta roku jsou typicky subkompakty nebo kompakty.
17. 2. 2016 09:51
Re: Pořadí
"..Evropa je kolébka automobilismu." Opravdu? :-O
Avatar - Ham.
17. 2. 2016 10:14
Re: Pořadí
Máš snad pocit, že Nicolas Cugnot, Brackenburg, Alphonse Beau de Rochas, Nicolas Otto, Rudolf Diesel, Wilhelm Maybach, Gottlieb Daimler, Karl Benz a další kteří v 18. a 19. století položili kompletní základy automobilismu byli snad Papuánci?
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2016 11:45
Re: Pořadí
Nezapomínej na rodáka od nás, který stál u zrodu legendy ;-)
17. 2. 2016 11:19
Re: Pořadí
Podobné ankety jsou spíš zaměřené na spotřebitele. Pokud chceš něco pro petrolheady, budeš se muset podívat po nějaké, jako je ta od magazínu Evo. Tam skutečně na Superb nenarazíš. :-) A Mustang utře nudli, pokud by se vůbec dostal do finále.
Avatar - Ham.
17. 2. 2016 13:12
Re: Pořadí
Máš pravdu, ale pochop zdejší "petrolheady". Právě proto, že v Evu Mustang mezi Poršáky nikdy nevezmou, tak jediná jejich šance je vytahovat se na Astru nebo Supa a ostentativně ignorovat, že tato anketa není o sportovních autech.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 21:10
Re: Pořadí
Mustang není konkurence Porsche, Mustang je konkurence Genesis coupe, VW Sirocco atd, takové ty evropské, japonské a korejské srandovní kupátka s cenou 600-800 litrů, které ale proti Mustangu za mega nabídnou zábavnost, výkon a radost z jízdy tak v rozemzí 40-60%......s bídou >:D
Avatar - Ham.
17. 2. 2016 22:15
Re: Pořadí
Možná sis toho nevšiml, ale Porsche dělá i Boxster/Cayman.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 21:11
Re: Pořadí
Konkurencí Porsche je Corvette, když už >:D
Avatar - miromen
17. 2. 2016 22:44
Re: Pořadí
Hele Evo před par dny zrovna Mustanga jemně prokleplo....

[odkaz]
Avatar - Ham.
17. 2. 2016 22:53
Re: Pořadí
Jo, prokleplo, ale do ankety o nejlepší káru jej ani nezařadilo.
[odkaz]
Kdejaký ostřejší HB má u nich vyšší kredit
Avatar - miromen
17. 2. 2016 23:04
Re: Pořadí
Ja to hodil spiš jako takovou nahodu , protože jsem zrovna koukal na YT a tam mi bylo video s testem na Mustanga nabidnuto. A chvili před tim jsem četl vaši diskuzi.
Avatar - Ham.
17. 2. 2016 23:09
Re: Pořadí
Díky, snad si to Barik přečte aby věděl, že je Mustang konkurentem Porsche.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 23:29
Re: Pořadí
když myslíš.....v tom případě je konkurencí Porsche Cayman (boxter pokud vím se už nevyrábí - tedy ne pod tím označením, že tak značí 718ku je jiná věc) třeba taky Camaro LS7 o výkonu 550 Hp......stejná katerogie jak Mustang ne? A co teprve Challenger Hellcat - 707 HP >:D >:D

Chudák vrcholný Cayman s 385 HP >:D >:D

Jablíčka a hruštičky vid.

Najednou je Mustang stejná kategorie jak Cayman ale Alero není stejná kategorie jak Felda vid.
jak se co hodí do krámu.....
Avatar - Ham.
18. 2. 2016 00:01
Re: Pořadí
Tvůj chaos jsem poněkud nepobral.
Alero a Felicii sem taháš proč?
Proč by mělo být LS7 soupeřem Caymanu když je soupeřem 911 Turbo?
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 00:17
Re: Pořadí
protože Camaro není soupeřem 911ky ani kdyby mělo pod kapotou 8 litr o výkonu 1000 HP >:D
Camaro není suspersport jako 911, Ferrari, Lambo, Koenigsegg a kýho vejra co dalšího.

Camaro je pony car :o)) To samý Mustang a Challenger. Tohle nejsou žádný supersporty.
Máte v tom takovej menší chaos, no.

Jediná konkurence 911 z USA je Viper a Vette (pokud nepočítáme Saleen S-7 twinturbo)
18. 2. 2016 02:13
Re: Pořadí
Pro tebe je možná 911 supersport, pro mne tedy ne. A co se týče té ankety, Evo tam míchá všechno sportovní. Minulý rok jsi měl například vedle sebe 488 GTB, Camaro Z/28 a 208 GTi by Peugeot Sport. Od Porsche tam byl Cayman GT4 a 911 GT3 RS.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 23:34
Re: Pořadí
Tady máš Vette vs Cayman.

Asi tak podobně si povede Cayman vs Camaro LS7 popř. Camaro ZL1. Navíc Camaro přichází na podzim v nové generaci, ta bude zas někde jinde >:D

[odkaz]
Avatar - Ham.
18. 2. 2016 00:04
Re: Pořadí
Takže 350 kW kára je o pár fousů rychlejší než Cayman, no hezkej pekáč. >:-[]
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 00:23
Re: Pořadí
Gro je v tom, že to Camaro a Mustang ve svých vrcholných verzích umí výkonnější motory jak Cayman ale pořád sou konkurence Caymanu, když teda chceš a ne 911.

S Mustangem GT350R(533 HP, 582 NM) bude mít ten Cayman na okruhu plný gumy práce, možná díky nižší váze bude lepší v zatáčkách, ale na rovinkách mu to GT350 s přehledem napráší, už proto že šestiválcový boxer se V8 5,2 asi bude rovnat točivým momentem a výkonem a zátahem dost těžko
>:D
Avatar - Ham.
18. 2. 2016 00:41
Re: Pořadí
Aha, já zapomněl, petrolheadské auto musí umět hlavně na rovinkách. Možná jsi zapomněl, že Cayman se dělá také jako GT4, tady máš americký okruh a časy zajeté americkým řidičem, podívej se kde je GT4 (27.) a kde jsou ty tvoje přemotorovaný bačkory.
[odkaz]
Nikde netvrdím, že v US neumí sporťák, Viper a Corvette jsou skvělé sporťáky a v budoucnu asi i GT40, ale s ostatním na mě nechoď.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 02:02
Re: Pořadí
Hezký link, 911 Turbo málem porazilo Camaro >:D >:D A porazilo Ferrari. A kisna CTS-V rychlejší jak Audi R8 V10 a spousty dalších a všechno s jedním řidičem >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 00:10
Re: Pořadí
Jasně, EVO to je modla.

Co je americký, je špatný, obehraná písnička.

[odkaz]

CTS-V stejný zrychlení jak XF-R, a větší maximálku. A ted kolik stálo XF-R a kolik CTS-V, že. A Mercedes o 0,3 s rychlejší a stál o 33 tisís dolarů víc >:D

A že to CTS-V ale panečku neumí zatáčet a ten Mercedes byl výrazně lepší, hehehe [odkaz]
Avatar - Ham.
18. 2. 2016 00:44
Re: Pořadí
Nevím, proč do diskuze o sportovních autech taháš kisny typu vyšší střední.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 01:59
Re: Pořadí
Kisna vyšší střední nemůže být sportovní jo, proč je teda Evropa vyrábí >:D >:D

A co teprve kisna v nové generaci [odkaz]
18. 2. 2016 18:14
Re: Pořadí
Vy jste jak malé děti. Mustang není ani super sport ani ostrý hatchback. Je to prostě velké kupé a cabrio a může mít osmiválec i v Čechách. Je to prostě fajn auto ale nemá ambice být nejlepším sporťákem.
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 19:59
Re: Pořadí
A co sem tady celou dobu říkal, ale pánové maj nutkání sronávat to s Porsche, no tak proti gustu žádný dišputát. Není Camaro jako Camaro a není Mustang jako Mustang.
Avatar - Emel
17. 2. 2016 09:02
Re: Pořadí
Jo, jasně. Ale tohle není anketa o nejvíc kulervoucí auto... a obecně ve všech podobných (nejen českých) anketách jsou sportovní auta okrajová záležitost.
16. 2. 2016 21:49
Re: Pořadí
Důležitost? Loni se v ČR prodalo 230 000 aut, z toho 6000 je Superb. Tak to mi moc důležitej model nepřijde.

[odkaz]
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:29
Re: Pořadí
A kolik teda Mustangů? Nic proti němu, to auto se mi moc líbí, ale buďme realisti.
Avatar - Magister
17. 2. 2016 07:14
Re: Pořadí
Otázka je spíše, kolik by se jich prodalo, kdyby byly k sehnání....samo v segmentu sportovních vozů.
Avatar - Blue Sun
16. 2. 2016 22:04
Re: Pořadí
Astra je na našem trhu důležitější a prodávanější, navíc z hlediska své třídy i přínosnější. Superb je... jen další superb.
16. 2. 2016 22:09
Re: Pořadí
Astra prodávanější než Superb? Oni je teď někde rozdávají zadarmo? Vloni byl Superb skoro 3x prodávanější.
16. 2. 2016 22:13
Re: Pořadí
A Astra je jen dalsi astra.
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 22:40
Re: Pořadí
Ale mustang je jen jeden :-) ... vzhledem k tomu, že se u nás další podobné vozy neprodávají .... nehledě na tradici, historii a výjimečnost.... jen čekám, kdy ho zakážou.
16. 2. 2016 22:43
Re: Pořadí
Jasne, prave proto se dostal do TOP 5, coz je, vzhledem k zamereni ankety, vlastne vyhra sama o sobe.
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:30
Re: Pořadí
Jestli je Superb jen další Superb, tak Astra je jen další Astra. Nebo se pletu? >:D
16. 2. 2016 23:49
Re: Pořadí
opravdu je nutnost komentáře za každou cenu, když nevím, co k tomu napsat, tak aspoň blbost, že?

Astra je další z rodiny aster, není o nic důležitější ani nedůležitější než její předchůdci. Stejně jako mercedes E bude zase jen další mercedes E, jako Corsa bude jen další korsa a superb bude další superb.
Ono to tak u aut bývá.
Avatar - Emel
17. 2. 2016 09:07
Re: Pořadí
2314ks Opel Astra, 6009ks Škoda Superb? Nechyběl jsi někdy ve druhé třídě :-) ?

Ale nejde ani tolik o absolutní prodejní čísla, Superb je vrchol domácí produkce... vrchol všech dob, nejlépe vybavené, nejrychlejší auto. Že se ho prodá třikrát víc než běžného kompaktu za poloviční cenu je jen třešnička na dortu
17. 2. 2016 09:54
Re: Pořadí
"Superb je vrchol domácí produkce... vrchol všech dob" >:D to jsem uz kdysi slysel......nejvetsi trpaslik.....nejmokrejsi voda.... >:D >:D
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 11:16
Re: Pořadí
Pořadí je mimo. Důležitost auta na trhu s tímhle oceněním správně nemá co dělat, protože důležitost neznamená v kvalitách vozu vůbec nic. Hodnotit se mají objektivní (CO VŮZ PŘINESL NOVÉHO) a subjektivní (DESIGN) stránky vozu. A ne to, co z ankety udělali - ekonomika, praktičnost...

Pak to nenazývejme autem roku, ale oceněním Světa Motorů, ale je jasné kdo bude stát na stupínku nejvyšším. Jako novinářská anketa to ale totálně ztrácí smysl :-!

Kde jsou ty doby, kdy vítězila třeba Alfa 156, nepraktická, pro trh nedůležitá... ale krásná! 8-s
Avatar - Emel
17. 2. 2016 11:29
Re: Pořadí
Ale prd, to nebyly žádné časy... v těch časech to fungovalo úplně stejně jako dneska. Alfa 156 je hezké auto střední třídy, ale mohl by ses ptát úplně stejně co přinesla nového... navíc je její výhra i v té době spíš ojedinělá.

Jen abychom si ilustrovali ty časy:

1995 Punto
1996 Bravo
1997 Scenic
1998 156
1999 Focus
2000 Yaris
Avatar - chalan66
16. 2. 2016 21:39
Nuž...
:yes: Nuž , musím povedať , že nie som zrovna fanúšik Škodovky ! Nová Fábia je dizajnový GRC ! To je všeho chuť a nesúrodosť tvarov a proporcií ! Octávia je na tom lepšie, ale je to bez optických úprav, apsolútne nezáživné a nudné auto ! O Rapide sa nebudem ani vyjadrovať, lebo spracovanie a materiál v interieroch je na zaplakanie ! Zato SUPERB , je auto, nad ktorým by som vážne uvažoval ! Samo zrejme by sa prispôsobilo predstavám o výbave v závyslosti od finančných možností, ale aj tak je to po rokoch naozaj KRÁSNE auto ! To ˇ%skodovke naozaj vyšlo !!!! :yes:
Rozbalit vlákno
54
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 22:04
Re: Nuž...
v com je ten rozhodujuci "dizajnovy" rozdiel medzi superbom a fabiou podla teba .... lebo obe auta maju podobne rysy aj novu "tornado" linku po boku.... nechapem teda preco by fabia mala byt grc a superb zrazu uz parada ... superb je v podstate len tvarova zvacsenina toho co prinasa fabia ... nic nove.... akurat je o dve triedy vacsi a je v lifte.. ale dizajnove DNA je rovnake s fabiou .. aj pri pohlade na ich interiery ziadny velky dizajnovy rozdiel nevidim .. opat rovnake DNA....
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 16:28
Re: Nuž...
Toppere, ty už jsi začal fušovat i do designu? :-) "akurat je o dve triedy vacsi a je v lifte" (neboli proporce a typ karoserie) považuješ za naprosto nepodstatné detaily, které s designem a vzhledem auta vlastně nemají moc společného?
16. 2. 2016 22:12
Re: Nuž...
O to přece jde - nezáživné a nudné. Tedy, dle VW, nenápadné a elegantní >:-[] Hlavně nevyčnívat z davu a zapadnout mezi ostatní šeď...
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:36
Re: Nuž...
Značka: Hlavně nenápadně >:D >:D

Jsem šedá myš co leští plyš a v davu tiše zapadnu tak Superb hnedka popadnu.
V něm miliony z dotací se hrozně rychle postrácí já davu se skryju, ted ruce si myju já sem čestný občan to ví každý ovčan >:D
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 22:42
Re: Nuž...
Koukám, že ses dal na poezii.... :yes: Ale jinak nic proti té škodovce. Jsem rád, že funguje, jen jí chybí V6.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:44
Re: Nuž...
Asi takhle - aktuální Superb je asi to nejlepší, co škodovka designově dosud vyrobila. Ale opět se to přecenuje, krom V6 jí chybí taky lepší interiér, kvalitnější materiály a podvozek.
16. 2. 2016 22:47
Re: Nuž...
Podvozek je snad OK, jinak souhlas, jenze ta astra taky neni dokonala stejne, jako ostatni kandidati. Jinak designove by na superbu jeste mohli zapracovat, treba tak, aby vypadal, jako minula generace ;-)
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:50
Re: Nuž...
Mě se teda líbí víc tahle, co sem jí viděl naživo a seděl sem v ní.
A ode mě to musí být poklona, protože každý ví že škodovky moc nemusím, ale protože umím uznat když se něco povede, tak prostě ten design je na škodovku dost dobrý.
Mít to lepší interiér a aspon 320 HP V6, bylo by moje hodnocení asi ještě jinde.
Avatar - Googlit
16. 2. 2016 23:17
Re: Nuž...
Jenže ten interiér je alespoň pro mě materiálově natolik podceněný že by to mělo superb diskvalifikovat. Ale nic není dokonalé...
17. 2. 2016 04:25
Re: Nuž...
Proč meleš o podvozku, když jsi jen seděl? Nemáš ani páru Bariku ;-)
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 08:40
Re: Nuž...
Já seděl, jiní jeli. Prý stačí přejet pár nerovností a kanálů a poznáš >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 16:30
Re: Nuž...
V čem přesně by měla mít lepší podvozek Barri? Právě jsi totiž provedl takový friendly fire do vlastních řad... Mohl jsi rovnou říci, že typickým americkým sedanům a křižníkům chybí lepší podvozek...
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 21:07
Re: Nuž...
Definuj pojem typický americký sedan a křižník roku 2016 >:D >:D >:D

Jo a víceprvek sem měl ve Stratusu 95, v základu. Oktávka ho nemá v základu v roce 2016 >:D
To je ten náskok díky technice.

A pán s oktávkou combi TSI se mě tuhle v serpentnách snažil ujet, nějak mu to nevyšlo a to sem jel s 16 let starým Alerem s americkým podvozkem >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
18. 2. 2016 09:06
Re: Nuž...
Tím myslím fakt, že Superb (alespoň jeho první verze, teď to prý nějak upravili) jezdil konejšivým houpavým způsobem, který byl velmi "americký". Je s podivem, žes to při svém statickém hodnocení podvozku nezjistil :-)

Jinak samozřejmě gratuluji k dalšímu vítězství v závodě, ve kterém jsi závodil sám :-)
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 09:14
Re: Nuž...
Já sem závodil sám tak, že když sem dojel pána, ten dupnul na plyn a chtěl mi ujet. Ale zjevně se mu to nepovedlo. Kdybych zavodil sám, bud by neujížděl nebo mě nechal předjet, že >:D

jenže to byl asi typický oktávkář ve stlyu "přeci před sebe nepustím takovou popelnici, tomu ujedu". A vono kulový >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
18. 2. 2016 09:34
Re: Nuž...
Ameriky už houpavým způsobem pár let nejezdí, ale to Vám taky evidetně uniklo.

Superb sem neměl potřebu projíždět, když první generace 2,7 V6 193 HP jaski krom místa vzadu, které je mi putna neb tam nikdo nejezdí neměla čím oslnit před Sebringem 2,7 V6 203 HP.
Druhá generace s 3,6 V6 o výkonu 260 Hp už je vůbec pro smích, když posmívaný emerický enžajn dával ze stejného objemu už v roce 2007 o 51 Hp víc >:D

Navíc ty krásné zadní dveře, sloupek a volant, u Superba II, radost poheldět. Designový skvost :no: :no: :no:
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:33
Re: Nuž...
Chlapi, uvažujte - kde by ČR, ekonomika, HDP atd. bylo, kdyby Škodovky nebylo? Já vám napovím - v prd....
16. 2. 2016 23:42
Re: Nuž...
Hele Floyde, neber si to osobně, ale možná trochu uber plyn. (Vztahuje se prakticky ke všem tvým dnešním příspěvkům, některým, podle mě, zcela zbytečným.)
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:48
Re: Nuž...
Neuvědomuji si, že by nějaká moje poznámka někoho nebo něco urážela. Ale klidně mě vyveď z omylu. A věř mi, že na plyn nešlapu, to bych uměl napsat víc.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 00:18
Re: Nuž...
Ani omylem dokonce ani vzdáleně! :-)

Je to jen velkej dobře viditelnej výrobce - nic víc ;-)
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 00:43
Re: Nuž...
Tak to si od tebe rád nechám vysvětlit, mám na to zcela opačný názor.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 01:03
Re: Nuž...
Tohle ale stejně jako třeba brzdná dráha neni o názoru ;-)

Škoda Auto je místní důležitej výrobce o tom žádná ale kdyby ho nebylo a to myslim vůbec nebylo = po revoluci by značka zkrachovala vliv na náš život a ekonomiku státu by to mělo téměř nula

Neni to přesnej příklad ale je to něco jako krach Saabu pro Švédskou ekonomiku nebo Roveru britskou

Nesrovnatelně násobně větší ekonomický dopady by mělo třeba naše vystoupení z eurozóny - to tu někdo před časem navrhoval = a představoval si jak v poho bysme to ustáli :-)
17. 2. 2016 07:43
Re: Nuž...
Tohle bychaření je naprostý nesmysl a usuzovat v jakým stavu by ekonomika ČR byla bez Škody pak zavání až dětinským náhledem na svět. ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2016 11:49
Re: Nuž...
Co čekat od kovaného brožuristy a ultra skriptníka.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 12:37
Re: Nuž...
Zase si se přidal na blbou stranu >:-[]

V geopolitice dej na geopolitiky, v ekonomice na ekonomy ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 12:35
Re: Nuž...
Viz má první věta >:-[]

Představy ze ekonomika státu stoji na soukromý zahraniční firmě jsou hrubě naivni ;-)
17. 2. 2016 12:44
Re: Nuž...
Představy, že ekonomika státu není závislá na soukromých společnostech je hrubě naivní ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 12:56
Re: Nuž...
Tos dost překroutil žejo? :-)

Ekonomika státu nestojí na jedný soukromý firmě ;-)

Kdyby jo bylo by to hodně špatný! :-)
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 09:02
Re: Nuž...
O (ne)vystoupení z eurozony s tebou nepolemizuji, souhlasím že to by byl pro nás hrob, ale nevymluvíš mi, že bez Škodovky a pobočných závodů a podpůrných oborů by se v Česku žilo mnohem hůř.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 10:27
Re: Nuž...
[odkaz]

Myslím že Evropu čekaj dost těžký časy
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 12:39
Re: Nuž...
Není to moc pravděpodobný = je to soukromá zahraniční firma a většina zisku jde mimo čr
Avatar - Emel
17. 2. 2016 13:11
Re: Nuž...
Jenže tebe nezajímá jen zisk, tebe zajímá obrat... zisk je jen to co zbude po zaplacení faktur dodavatelům, mezd dělníkům, daní státu...
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 13:12
Re: Nuž...
Viz já 12:56 ;-)

Teda ty druhý dvě věty :-)

Mimochodem větší daně za rok 2014 tu zaplatil i Hyundai ;-)
Avatar - Emel
17. 2. 2016 13:37
Re: Nuž...
Ekonomika konkrétně ČR je silně závislá na jednom odvětví, konkrétně výrobě osobních automobilů (možná až moc, různé studie to často zmiňují). No a z toho odvětví je nadpoloviční většina vyrobených aut značky Škoda (na kusy, na peníze to bude ještě víc, protože TPCA i Hyundai tu dělají v průměru menší auta). Takže pokud by Škoda nebyla, tak sice hlady neumřeme, ale bude se nám dařit o hodně hůř, protože by v ekonomice chyběla spousta peněz.

Každopádně co jsem chtěl říct je to, že přínos soukromé firmy pro stát moc nezáleží na zisku, i kdyby ta firma byla dlouhodobě na nule tak je její přínos pro ČR skoro stejný.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 14:21
Re: Nuž...
A já zopakuju to čim tahle diskuze začala: Kdyby škodovka po revoluci zkrachovala naše životní úroveň by dneska byla na 99% zhruba stejná

Stát není závislý na jedný soukromý firmě. A kdyby jo byl by to průser
Avatar - Emel
17. 2. 2016 14:29
Re: Nuž...
Můžeš samozřejmě spekulovat v tom duchu, že by se ti šikovní lidé spojili a sami založili novou firmu, která by dnes produkovala lepší auta, nebo třeba osobní vznášedla... a třeba by tu byly ty automotive dodavatelské firmy a dodávaly by zahraničním značkám... ale podle mě to je utopie.

Těch peněz ze Škodovky a na ni napojených firem tu za těch cca. 25 let proteklo tolik, že bys podle mě jejich absenci viděl na každém kroku a nevěřím tomu, že by "zákonitě" místo Škody přišlo něco jiného co by nás spasilo.

Stát je z velké míry závislý na jednom odvětví a to tvoří třeba ze 60% výrobky jedné firmy (na kterých se samozřejmě podílí více firem).
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 15:56
Re: Nuž...
Já rozhodně nespekuluju a k tvému 1. odstavci se fakt nehlásim! ;-)

Amšikovní lidé můžou založit třeba Wiesmann nebo TVR - ne konkurovat VW

Zcela jistě se pleteš a extrémně preceňuješ dopady bytí a nebytí Škody auto = fakt myslíš že naši zem spasil a? :-)
Jejích 24000 zaměstnanců stejně jako napojený firmy by totiž na 99% nebylo bez práce. Prostě vliv na ekonomiku státu by to mělo v reálu minimální. Možná by to trochu cítila M. Boleslav která loni zvysila daň z nemovitosti na 2 násobek atp. ale životní úroveň by tu byla cca stejná

Škodovka je jen zrnko v písku. Velký ale není ani největší zaměstnavatel - to je Babišův Agrofert. A i bez něj by bylo stejně. No možná dokonce líp >:-[]
Avatar - Emel
17. 2. 2016 16:11
Re: Nuž...
Spasila rozhodně neříkám, ale říkám, že by byla dnes životní úroveň znatelně (tj. třeba o několik jednotek procent) nižší, prostě že by se to poznalo. Možná je to jen diskuse o tom, jestli je ta sklenice poloprázdná nebo poloplná...

Velký zaměstnavatel jsou třeba i České dráhy, ale neprodukují nic, za co bychom dostávali zahraniční měnu... to je další aspekt věci, pokud chceš něco co mají ostatní (třeba ropu), musíš mít něco, co naopak ti ostatní chtějí... a v tomhle je taky důležitá role velkého výrobce a exportéra.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 16:18
Re: Nuž...
Proto sem nezmínil Češkou poštu která je taky větší zaměstnavatel než Škodovka ale Agrofert

Poloprázdná a poloplnĺ je to samý - jen jinej úhel pohledu. Znatelně rozdílná životní úroveň je setsakramentsky rozdíl

Co bez Agrofertu? To bysme byli už úplně v kýblu? :-)

Myslím že tam furt chybného počítáš ze by všichni ti lidé a napojení firmy nepracovaly. Spousta z nich by třeba místo toho dodávala BMW či komu a je možný že by to pro ně bylo i výhodnější ;-)
Avatar - Emel
17. 2. 2016 16:27
Re: Nuž...
A naopak - některé české automotive firmy se dostaly k dodávkám pro BMW právě přes Škodu auto a potažmo koncern VW. Nevím, asi už to zbytečně pitváme... pokud rozumíš tomu mému pojetí znatelně = třeba o 5% hůř a nesouhlasíš, tak fajn, beru tvůj nesouhlas na vědomí.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 18:41
Re: Nuž...
To není naopak - alespoň ve smyslu naší diskuze není ;-)

Tvé pojetí chápu a nijak nezpochybňuju výjímečně povedou privatizaci jinak k smrti odsouzené Škody Mladá Boleslav ale tvých třeba 5% je naprosto extrémní číslo = tady bych přešel z 99% jistoty snad i ke 100% :-)

Na ekonomiku státu by možná měl větší vliv i bohužel opravdu možný konec Schengenu [odkaz]
Škodovka je důležitá firma ale [odkaz]

Ještě připomenu že u nás pracuje asi 5 a půl milionu lidí - ve Škodě 24 tisíc. Vliv 5% je prostě nereálný. A jak už sem napsal = kdyby to tak bylo bylo by to hodně špatně
17. 2. 2016 09:57
Re: Nuž...
"...kde by ČR, ekonomika, HDP atd. bylo..kdyby Škodovky nebylo?"
To je otazka typu nepotrebnosti rybnika? :-!
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 11:02
Re: Nuž...
Ale vůbec ne, jenom si to prostě někteří nechtějí připustit a pořád na Škodovku házejí špínu. To je to co mi na tom vadí, přitom živí tisíce lidí. To si ale zdejší plakátníci neuvědomují, anebo nechtějí připustit.
17. 2. 2016 11:36
Re: Nuž...
"...kdyby Škodovky nebylo..."
"... někteří nechtějí připustit a pořád na Škodovku házejí špínu. To je to co mi na tom vadí, přitom živí tisíce lidí." :-! Ale to same o cem pises ty dela taky Hyundai a kolinske trojcata s desitkami podpurnych firem.
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 11:51
Re: Nuž...
To nepopírám. Však mám také stejné uznání a obdiv k Hyundai a Toyotě a lidem co tam ty auta vyrábějí. Ono jedna věc je auto vyrobit, druhá ho testovat jako zdejší redaktoři a třetí ho pak vyhlásit za něco extra, jako novinářská smetánka v Autě roku.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 12:48
Re: Nuž...
Preceňuješ to - mimochodem zrovna ve Škodě pracuje hodně cizinců ;-)

A hlavně je to soukromá zahraniční firma = jejich daně sou fajn ale..

Kdyby nepřišel propad ruskýho trhu, neplnění cílů v Indii a Číně možná by se už víc škodovek vyrábělo mimo naše území

Škoda Auto je důležitej zaměstnavatel i plátce daní ale jinak je to spíš jako s tim Saabem nebo Roverem :-!
17. 2. 2016 03:36
Re: Nuž...
No a pak je tu zase velká skupina lidí, kteří se nechávají (nejen) při výběru auta silně ovlivňovat okolím, např. tak aby něměli auto jako sousedi :). Ale pokud potřebují auto k tomu, aby měli pocit že nezapadají, tak pravděpodobně zapadají :-)
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:31
Re: Nuž...
Kdyby mě parkoval před barákem, taky bych se nezlobil >:D
17. 2. 2016 03:11
Re: Nuž...
tak jdi do prace kde ho nafasujes
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 09:00
Re: Nuž...
V takový jsem, ale Škodovky tady nefasujem. Bohužel? Spíš bohudík ;-)
17. 2. 2016 10:00
Re: Nuž...
"...Kdyby mě parkoval před barákem..." Posli adresu, ja ti ten svuj Supr pod ta tvoje okna zaparkuji... >:D >:D
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 11:00
Re: Nuž...
To by si se ho tak rád zbavil? A čím bys pak jezdil? >:D
17. 2. 2016 11:38
Re: Nuž...
"A čím bys pak jezdil?" Tys ho preci chtel mit zaparkovany pred barakem, ja netusil ze jsi ho chtel i vlastnit? ;-)
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 11:47
Re: Nuž...
Ano, zaparkovat, odevzdat mi klíče a nechat mi ho >:D >:D >:D
16. 2. 2016 21:46
Gratulace
Gratulace škodovce. :yes:

Dnes jsem si v duchu tipoval,že to bude Superb.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:36
Re: Gratulace
A tip ti vyšel >:D
Avatar - Stejsn
16. 2. 2016 21:53
Ok, risjuju ban, ale porota jsou
ubozí prodejní

čú

ci
.
Děkuji za pozornost
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:37
Re: Ok, risjuju ban, ale porota jsou
Zato ty seš kolotoč! Ty je znáš, že je tak familierně hodnotíš?
16. 2. 2016 22:19
Fraška
Tož jako každý rok, bylo i letos Auto roku totální fraška. GŘ Opelu Šilha se na pódiu při přebírání ceny (relativně na začátku večera) tak nějak trefně nebál říct při pohledu na údajné výsledky po sečtení 25% hlasů, že na to nemá názor, protože neví jestli to náhodou není jenom na oko a stejně domluvené (rozuměj dostatečně zaplacené). Načež Kovařík celý dlouhý zbytek večera upozorňoval na to, že to zmanipulované není, že to jsou skutečně průběžné výsledky - jako důkaz přinesl ukázat 5 vyglavírovaných štítků, které pak nalepí na pohár, následně 5 diplomů apod. Prostě tam ze všech dělali totální idioty, z novinářů, zástupců automobilek, sponzorů apod.
Korunu tomu nasadil Hyan, když to šel vyhlašovat. Celý večer seděl nehnutě na své židli uprostřed celého publika, nikam neodcházel a nic neřešil. Na podiu pěkně zhlavy a rádoby vtipně oznámil výsledky >:D
Celé to uzavírá Mička se svým článkem, který když jsem z Top hotelu před 30 minutami odcházel kouřil před vchodem a rozhodně nesmolil tento již připravený článek.
Superb to vyhrál, OK, nemohu říct, že zaslouženě. Nic nového nepřinesl, má techniku koncernu, nemá dokonce ani nejmodernější technologie a v interiéru je to takový chudý příbuzný ve střední třídě. Mustang s Levorgem byl ze hry hned z kraje. Pokud by se, ale hodnotil krok vpřed, přínos, užitná hodnota a vše popisované, tak si myslím, že XC90 (a nebrečte tu, že nemá pořádný motor) rozhodně předčila Superb a Astra by se se Supem v pomyslné cílové čáře držela za ruku.

Smutné na tom je to, jakým způsobem je to všem prezentováno a jak moc je to okaté. Vlček nakonec k přítomným novinářům a lidem z branže, promlouval jako ke svým zákazníkům :-) - asi mluvil k novinářům :-!

Sláva vítězovi, čest poraženým!
Rozbalit vlákno
61
16. 2. 2016 22:24
Re: Fraška
XC90 je pry hlucne, nepohodlne a celkove jizdne nepresvedcive. Navic nema poradny motor :-!
To kdyz uz, tak ta Astra, ale vedle ni se Superb nema za co stydet (v ramci tridy).
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:30
Re: Fraška
GTC OPC působí přeci jen sportovněji jak Superb, což je kára do podniku pro pana náměstka nebo lepší tágo >:D
16. 2. 2016 22:35
Re: Fraška
Jenze tohle neni anketa o "Nejsportovneji pusobici auto"...
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 22:36
Re: Fraška
tohle je anketa vyhraje vždycky škoda nebo VW >:D >:D >:D
16. 2. 2016 22:41
Re: Fraška
Hm. A co ten Peugeot, ktery to vyhral predloni?
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:44
Re: Fraška
Těch mimokoncernových výherců v historii bylo víc, ale trefils hřebíček na hlavičku a ta pomyslná facka pěkně sedla :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 22:53
Re: Fraška
to u nas je iny svet.... dvakrat po sebe u nas vyhrala kia ( 2011 sportage, 2012 rio )

dodnes si na to pamatam... >:D ... na taketo neco nemozem zabudnut :*) ;-)

v r 2015 to bola u nas fabia.... tak uvidime co prinesie rok 2016.... ci skoda nebude tiez mat double so superbom
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:43
Re: Fraška
Nemáš pravdu, jsi demagog a kecáš jak Palacký. Pokud jsi to dosud nevěděl, tak teď to víš.
17. 2. 2016 10:03
Re: Fraška
"Nemáš pravdu, jsi demagog.." znas vubec vyznam toho slova? :-!
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 10:59
Re: Fraška
Samozřejmě že znám význam toho slova, to si buď jistý. Jedna z definic například říká, že demagog je člověk hlásající věci, o kterých ví, že nejsou pravda. Podívej se do zrcadla a budeš mít jasno.
Avatar - Emel
17. 2. 2016 09:14
Re: Fraška
Celá spekulace o tom, jestli by měl Superb působit sportovněji než hothatch je úchylná... ale když už, tak pro pořádek poznamenám, že OPC ani GTC v nové generaci ještě (pokud vím) nejsou.
Avatar - Ji/Ri
17. 2. 2016 11:53
Re: Fraška
prý >:D >:D >:D to je tu jak mateřídouška
Avatar - Honza Mička
16. 2. 2016 22:48
Re: Fraška
Dobrý večer,

zajímavé zhodnocení večera, hezké vědět, co se dělo na druhé straně sálu. Co jste řikal na šaty přítelkyně? Myslím, že jí to dneska vážně slušelo! Příště, až se takhle potkáme, dejte o sobě vědět a můžeme na minutku pokecat. Já Vám vysvětlím, jak funguje online :-) .

Hezký večer!
16. 2. 2016 22:53
Re: Fraška
Máte hezkou přítelkyni a ty světlé šaty jí taky slušely :-) O tom žádná. Asi se příští rok ozvu, abyste mi to teda vysvětlil ;-)
Hezký večer!
Avatar - Honza Mička
16. 2. 2016 22:59
Re: Fraška
Díky, vyřídím! ;-)
16. 2. 2016 23:12
Re: Fraška
Ale to vysvětlení asi budu chtít...třeba i to proč měl Sup po 3/4 sečtených hlasů asi 70 bodů ztrátu a nakonec vyhrál o 400 bodů po údajném přičtení posledních 8 novinářů... ;-)
Avatar - Googlit
16. 2. 2016 23:22
Re: Fraška
Si ten článek ani nečetl? To není žádný kouzelnický trik. Celé je to napsané univerzální řečí dopředu a po výsledcích jen seřazené...
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:42
Re: Fraška
Dík za zprávu přímo z bojiště, toto by byl stokrát lepší článek než to co Mička (nebo kdo vlastně, když Mička v té době kouřil před hotelem?) zplodil. :yes:
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 11:30
Re: Fraška
Přesně tak. Superb je povedený, o tom žádná, Je i pro trh v ČR velmi důležitý. Ale tohle přeci nejsou aspekty, které by měla oceňovat anketa auto roku! A pokud ano, tak to nazývejme anketou Světa Motorů, ať je mezi námi jasno...

XC-90 i Astra jsou v rámci svých tříd něčím revoluční, přináší a obohacují třídu. Superb? Nedosahuje ani kvalit Passatu, nemá virtual cockpit, nemá bi-TDI, nemá fullLED, interiér převzatý koncepčně z Octavie, přišel i o twindoor... Ne, Superb ničím nevyniká ze třídních zvyklostí.

To, že vyhrál, bohužel potvrzuje zmanipulovanost celého novinářského prostředí 8-s :no:
Avatar - Emel
17. 2. 2016 11:48
Re: Fraška
Astra má segmentová LED světla... to je ta revoluce o které mluvíš?
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 14:23
Re: Fraška
Ne, nejsou to jen LED světla, jsou to další prvky, třeba masážní sedadla, OnStar, plná kompatibilita Apple Car Play a Android Auto, OpelEye nebo špičkové motorizace (1.0 ET, 1.6 CDTI). Tohle jsou buď přímo novinky v rámci třídy, nebo přinejmenším stojí na naprosté špici.

Si to srovnej se Superbem. Ten prostě nemá k dispozici TOP v rámci třídy a je stále jen lacinějším a praktičtějším Passatem. Značný nepoměr s Astrou, která svými výbavovými možnostmi dokonce převyšuje Superb 8-s 8-s
Avatar - Emel
17. 2. 2016 14:35
Re: Fraška
No já nevím, třeba 1.0ET v mých očích nijak nepřevyšuje letitý 1.0EB, navíc je v Astře jen s pětikvaltem, což mimochodem považuju za velký přešlap.

Konkurence má v té třídě i výrazně silnější motory. Obecně je zatím motorová paleta u Astry průměrná a nabídka převodovek ještě horší, třeba 6st automat je pouze k druhým nejsilnějším motorům (1.4T 110 a 1.6CDTI 100), jinak můžeš mít 5st robota k 1.0 a to je všechno.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 14:57
Re: Fraška
Ale já nepíšu jestli je ET lepší než EB. Prostě Astra přinesla mnohé výbavové prvky do nižší střední jako první a obohatila tuto třídu a celkově stojí na naprosté špičce.

Diskutabilní je snad jen zadní torzka s přímovodem, nicméně v důsledku mi to přijde jako celkově lepší přístup, než obyčejná torzka a víceprvek jen pro nejsilnější motorizace jako u VAG...
Avatar - Emel
17. 2. 2016 15:43
Re: Fraška
Ale no tak, to už se tu řešilo taky... přímovod mají motorizace nad 110kW a nejsilnější nafta, ostatní motorizace mají úplně obyčejnou torzku... tak v čem je to lepší než u koncernu?

Co ty převodovky? Nevadí ti, že koupíš šestikvalt až s 1.4T? Že není 4x4?

Ty mnohé prvky jsou jeden nebo možná dva.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 17:57
Re: Fraška
Mě spíš docela překvapuje, že v době turbobenzinů, které mají křivky ploché jak hruď korejky, se takový důraz klade na 6-kvalt. Což je dost absurdní, protože tyhle motory jsou prostě velmi pružné (a je to jejich zásadní klad). Takže jediné co potřebuješ, je mít převody nastavené tak, aby jsi na nejvyšší RS točil rozumné otáčky při dálniční rychlosti. A ty 5-kvalty tak nastavené jsou (srovnej si třeba koncernovou TSI 63 kW s 5-kvaltem a 81 kW s 6-kvaltem).

Jako mít 6-kvalt k tomu, abych mohl mít zařazené RS 3,4,5 nebo RS 4,5,6 ?? Proč? 6-kvalt má smysl, pokud je poskládaný s 6-kou jako rychloběžka pro snižování otáček v dálničním režimu, což ale často dnes tak úplně neplatí.

4x4 možná přijde, Octavia taky hned nebyla s haldexem nebo v RS... A jinak mi to dvakrát nevadí, v téhle třídě není AWD zrovna dvakrát poptávaným artiklem a je vcelku zbytečný pro možná 99% kupujících. Smysl má třeba ve zvýšením kombíku allroadového typu.
Avatar - miromen
17. 2. 2016 18:45
Re: Fraška
Neřikam že 6 kvalt v tomhle knk připadě je nutny ale je rozhodně přinosny a svuj vyznam rozhodně ma.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:14
Re: Fraška
Ne, to je právě totální omyl, protože obecně se tohle říct nedá. 6kvalt není vždy přínosem a vždy záleží na konkrétním zpřevodování a konkrétní pružnosti motoru. Ono totiž blbě zpřevodovaný 6kvalt je mnohem horší než dobře zpřevodovaný 5kvalt. A 6kvalt vždy znamená, že řadiš o 1/6 častěji (pokud nevnecháváš, což zase svědčí o nadbytečnosti převodu)...

Je to úplně analogické jako na kole. Vzadu 8-kolečko nebo 9-kolečko... 9 není v zásadě žádným přínosem samo o sobě.
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:24
Re: Fraška
Tohle ja ale nepopiram jen ti řikam jaka je situace konkrektně u teto motorizace. 5kvalt OK ale ten 6kvalt mu ještě vic prospěl. Knk rozdil je 250ot mezi 5 a 6 tzn že např. na 5 kvalt je rozdil 500ot. Pak už samozřejmě zaleži kdo , jak a kde auto provozuje.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 20:36
Re: Fraška
Ty jsi jel novou Astru 1.0 ET?
Avatar - miromen
17. 2. 2016 20:47
Re: Fraška
Ne , ja reaguji na to , jak to bylo a je u TSIček. Jinak takovy G6 1.2 TSI 63kw samozřejmě 5kvalt měl jine zpřevodovani než mělo Polo , Fabia a Ibiza. 5 měl dlouhou jak par dni pře vyplatou , tušim při 130 točil 2 600ot oproti 3050ot v menšich a lehčich koncerňacich. Takže to nejelo a bylo potřeba vic řadit , což samozřejmě neprospivalo spotřebě. Tedy pokud si vyloženě nejel eko jizdu , tam tomu ty snižene otačky na 5 stupeň prospivali.
Avatar - Emel
17. 2. 2016 21:49
Re: Fraška
4x4 se pokud vím nechystá. Jestli má smysl nebo ne záleží, kde se zeptáš... je to například jedna z věcí, která stojí za silnou pozicí Octavie ve Švýcarsku.

Šestka - no jak myslíš, já to vidím podobně jako u toho kola - můžeme vést diskusi jestli 8 nebo 9 ještě má smysl, ale 6 beru jako standard i u silných motorů... natož pak u nějaké 1.2.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:03
Re: Fraška
A odbíháš od tématu ;-) Zkrátka Astra v rámci třídy vynikla, přinesla něco nového, obohatila nižší střední. Ok, může se ti to zdát zbytečné, může se ti to zdát málo inovativní. Ale je to nesporný přínos.

Superb třídu neobohatil naprosto ničím a zařadil se do šedého průměru. Ničím v rámci konkurence nevybočil, nedosáhl ani úrovně Passatu. Že překročil dosavadní práh Škody? Ano, ale byla to anketa "auto roku" nebo anketa "Škoda-auto roku"??
Avatar - Emel
17. 2. 2016 21:45
Re: Fraška
Ty jsi (snad k tématu) napsal, že je lepší torzka s přímovodem než řešení u koncernu, tak jsem se tě na to prostě zeptal... můžeš to prosím rozvést?
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 23:36
Re: Fraška
Pokud je torzka pro všechny, pak podle mě měla více péče s finálním odladěním. Koneckonců možná právě tohle stojí za tím, že Octavia/Golf/Leon s torzkou vzadu zrovna dvakrát neexcelují, i když konkurence na torzce dokazuje, že to jde i bez víceprvku se ctí.
Avatar - Emel
18. 2. 2016 09:16
Re: Fraška
Jaké auto s torzkou jezdí líp, než Golf s torzkou? Megane, Astra?

Jako že když VW musel ladit torzku i multilink, tak oboje odflákl, protože na to neměl čas? No to máš zvláštní představy... ale vlastně mě to nepřekvapuje.
Avatar - miromen
18. 2. 2016 09:23
Re: Fraška
Z toho co jsem projel , tak mi přišlo že čistě podvozek ma lepe odladěny 308. Ale da se řict , že jsou na tom chovanim docela podobně. Jen u Golfa jsem nevyzkoušel větši tankodrom. U 308 ano a zvladla ho překvapivě dobře. V porovnani s Golfem 6 na 15" byla 308 na 16" mirně komfortnějši.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 16:37
Re: Fraška
Jen tak mimochodem, OpelEye je v praxi tak úžasně špičkový prvek, že nervově labilnější lidé by kvůli němu nejrači hodili Astru rovnou ze skály... :-)
Avatar - miromen
17. 2. 2016 15:32
Re: Fraška
Přesně tak , přišla nova generace Astry , nic vic , nic miň. Na druhou stranu ono nebylo z čeho vybirat takže jeji učast mě osobně nepřekvapuje.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:07
Re: Fraška
matrix LED světla, masážní sedadla, OnStar, plná kompatibilita Apple Car Play a Android Auto, OpelEye...

Astra přišla s něčím novým v rámci třídy, posunula úroveň dál. Superb nepřinesl vůbec nic nového.

Jinak řečeno - Astra má výbavové prvky, které nedostaneš ani v tom Superbu, kdyby ti to stále nedocvakávalo >:-[]
Avatar - miromen
17. 2. 2016 18:32
Re: Fraška
Ja nepopiram , že by Superb cokoliv přinesl. Ale ani ta Astra vesměs s ničim novym nepřišla. Led už tu jsou , masažni sedadla take , konektivita nebo obdoba On star taky. To , že je to novy model a ma některe z těch věci ještě o chlup promakanějši ,tedy doufam , je sice fajn , ale prostě nic noveho. Ale to neni vytka , nemuže se očekavat , že novinka automaticky musi s něčim novym přijit. Pokud přijde je to fajn , ale podminka pro nějaky obdiv podle mě ne. Tedy pokud to opravdu neni něco vyloženě přinosneho a inovativniho. Ja ač je pro mě Astra zklamanim tak si u ni cenim pěkne cenove nabidky kdy lze dosahnout i na vykonnějši varianty. Pro běžneho zakaznika a těch je určitě drtiva většina dobra volba.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:39
Re: Fraška
Kdo z konkurentů Astry má uvedené výbavové prvky? Kdo má světla typu matrix? Kdo má masážní sedadla? ...

"VESMĚS s ničím novým nepřišla" >:D >:D >:D Jo, jasně, použitelná světla na automobil dal Robert Bosch už v roce 1913 a od té doby VESMĚS nikdo s ničím novým nepřišel, furt to jsou světla který jen svítí >:D >:D >:D >:D
Avatar - miromen
17. 2. 2016 18:43
Re: Fraška
Vždyť Led ma Leon už od r.2012 , že nejsou Matrix je snad pochopitelne a dostal za to nějake oceněni jako auto roku apod. ? Masasžni sedadla ma Golf od r.2012.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:48
Re: Fraška
... je snad pochopitelné... Takže je snad pochopitelné i to, že Astra nabízí matrix-LED ve třídě jako první >:-[] :-!
Avatar - miromen
17. 2. 2016 18:55
Re: Fraška
No to ano stejně tak jako ten Leon v r.2012.
Jinak osobně by mě zajimalo jake jsou s něma zkušenosti. Protože už zaznělo že vykonu xenonu nedosahuji a tvrdi to i redaktoři a to vuči předchozim xenonum Astry.
Ja koukal na video z ktereho se sice těžko něco usuzuje , ale jedna věc se mi nelibila. Vzhledem k tomu že těch segmentu ma Astra malo , holt to neni premie tak v členitějšim terenu s mirně hustšim provozem bylo patrne časte pohasinani/rozsvicovani a přišlo mi to docela rušiva a pro oči asi nic přijemneho po delši jizdě.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:01
Re: Fraška
Zase jen odvádíš pozornost 8-s

1) Ano, Leon měl přední full LED ve třídě jako první, no a? Bylo to v danou dobu prvenství a příjemné obohacení třídy. Dnes obohacuje třídu zase Astra.

2) Matrix-LED od Opelu svítí výborně, takže si tu vymýšlej dál tvoje teorie >:-[] A že matrix-LED Mercedesu/Audi budou svítit líp? No a co? Xenony Mercedesu/Audi taky svítily líp jak xenony Opelu/VW/Fordu....
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:04
Re: Fraška
Už jsem ti několikrat psal ať čteš pořadně. Ten Leon byl za to akorat poplacan po zadech.
Jestli sviti vyborně nevim ja je vyzkoušene nemam , nebo ty snad ano ? Četl jsem na ně jak chvalu tak ne až takove nadšeni pravě vuči xenonum.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:08
Re: Fraška
A tím chceš říct co? Že měl podle mě kvůli full LED získat titul auta roku??
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:11
Re: Fraška
A proč by nemohl ? Byl prvni kdo uvedl LED techniku v teto třidě.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:16
Re: Fraška
A já mu to beru? Právě naopak, jestli nechápeš. A při hodnocení auta roku by to pro Leon určitě mělo znamenat kladné body stejně jako extrémně zdařilý design.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:57
Re: Fraška
elektronické nastavení v 18 směrech, vyhřívání, ventilaci i masáž, ve čtyřech směrech stavitelná bederní opora a elektropneumaticky nastavitelné boční polštáře

vs.

14-směrové nastavení sedadla na straně řidiče; vyhřívané přední sedačky; bederní opěrka na straně řidiče elektricky nastavitelná s masážní funkcí

Jestli nevidíš posun i zde, tak máš zřejmě problém s chápáním :-!
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:03
Re: Fraška
"To , že je to novy model a ma některe z těch věci ještě o chlup promakanějši ,tedy doufam , je sice fajn , ale prostě nic noveho."
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:06
Re: Fraška
jistě, přeci VESMĚS... >:-[] 8-s :no:

Jinak řečeno - podle tebe nelze přijít vlastně s ničím novým, protože vše je jen drobným vylepšením toho předchozího. ESP je přeci jen pokročilejší ABS, boční airbagy jen doplňují ten řidičův, ... 8-s 8-s
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:19
Re: Fraška
No je pravda že masaž už tu sice je , ale Opel to opravdu povyšil na slušnou uroveň.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:21
Re: Fraška
a teď si Astru porovnej s tím, co tu předvádí Focus >:-[] ;-)
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:34
Re: Fraška
Jako Focus vuči Astře ? Ten se nema rozhodně za co stydět , na to že to auto je tu od r.2014 tak nabidka vybav včetně te technicke je u něj stale na velmi slušne urovni. Ale to si mužeš ostatně ověřit sam. A to už se nebavim o tom jake verze Focus nabizi. Zde Astra nema ještě co nabidnout.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 19:45
Re: Fraška
Tak jasně, dýzlový Focus kombi ST je opravdovou peckou, takové kladivo na RSo v TDI >:D
Avatar - miromen
17. 2. 2016 19:51
Re: Fraška
Teď uplně nerozumim. Ale mě diesly vubec neberou , jestli je v nabidce ať je , ale mě to nechava chladnym. Docela by mě akorat zajimal poměr prodeju a to napřič značkama u těchto ostřejšich variant.
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 20:35
Re: Fraška
U Octavie RS to bylo myslím kolem 8 z 10 ve prospěch TDI. I proto dali 4x4 právě pro TDI.
Avatar - miromen
17. 2. 2016 20:39
Re: Fraška
Tak to čumim a zaroveň jsem zklaman , ale neodsuzuji pokud si to zakaznik žada.
17. 2. 2016 12:42
Re: Fraška
Pokud by se nebáli toho, že je někdo může nařknout z manipulace, tak by zveřejnili bodové rozdělení od jednotlivých novinářů. Přeci není nic špatného na tom vědět, jak který novinář hlasoval.

Edit: 2015 bylo zveřejněno po novinářích, tak se to možná až to utichne dozvíme i o tom letošním :)
Avatar - vabis
16. 2. 2016 22:19
gratulace
gratulace :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2016 22:58
A k čemu je titul auto roku v ČR?
Jen tak, tak má jakousi pochybnou hodnotu a i tradici COTY. Ale auto roku v ČR?

Dočkám se snad slavnostního vyhlášení auta roku Horní Baculky 2017? Také velmi zajímavý trh pro všechny světové automobilky. ;-\

A tajemný grafik sestavil zbytečně bohatou fotogalerii. Podle mě by stačil jeden nebo dva snímky každého z kandidátů s eventuálními odkazy detailnějších snímků v textu u každého auta, pokud by to někoho třeba zajímalo. Ale hrabat se ve 155 fotkách, kde nakonec vlastně ani nic nenajdu? Ani tu přítelkyni pana M ve světlých šatech? :-) Takové snímky bych asi očekával k tomuto článku víc. Tím myslím, jak to na té akci vypadalo. Ne jaký kufr nebo práh má Levorg.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Floyd
16. 2. 2016 23:46
Re: A k čemu je titul auto roku v ČR?
Oni tam nejsou fotky z vyhlášení?! Nevím, nedíval jsem se. Ale jak potom teda funguje online, pane Mičko?!
16. 2. 2016 23:50
Re: A k čemu je titul auto roku v ČR?
Beru zpět, tento komentář není zbytečný :-) :-) No asi jsem blázen, ale když zde něco chci okomentovat, tak si napřed přečtu článek, prohlédnu si fotogalerii a otevřu si raději i všechny odkazy v textu článku. Pak teprve plkám ty svoje moudra a nesmysly. :-)

(O urážení nebyla vůbec žádná řeč.) ;-)
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 00:45
Re: A k čemu je titul auto roku v ČR?
Gile, článek jsem četl, všechny diskuzní příspěvky taky, jen ta galerie se mi na mobilu nechtěla otvírat, jde to dost blbě, a to jsem taky přiznal. A všechny odkazy jsem si se zájmem otevřel taky, čili v tomto směr OK.

Jinak peace ;-)
17. 2. 2016 00:49
Re: A k čemu je titul auto roku v ČR?
ok. ;-)

(Jestli jsi to všechno dnes napsal na mobilu, tak smekám. Na to já už nemám ani voči, ani prsty a ani nervy. >:D ) :yes:
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 09:04
Re: A k čemu je titul auto roku v ČR?
Tak dobrou noc, pěkný den a zase příště u další diskuze >:D >:D >:D :yes:
16. 2. 2016 23:05
Divne
Proti Superbu nic nemam, pohledne prostorne auto s overenou technikou za prijatelne ceny (ne, koncernovy vuz nevlastnim ani neridim). Ale je to opravdu na titul auto roku? Bohuzel v te finalni konkurenci tezko vybirat, ale myslim si, ze minimalne ten Levorg je z motoristickeho hlediska 10x zajimavejsi (zajimalo by me, kterou vybavovou a motorovou verzi vlastne u toho Supa hodnotili), Superb neprinasi vlastne vubec nic noveho (krome designu).
Zustava z toho takova divna pachut. Podle me by v takoveto soutezi melo jit o inovace, technicke vychytavky uzite v beznem aute, prinos pro ridice, ok, i ten design. No, nevim, divne ...
Rozbalit vlákno
3
17. 2. 2016 07:08
Re: Divne
Co Levorg vyjma jedný karoserie, jednoho motoru a jedný převodovky přináší zajímavějšího než Superb? To, že konečně jezdí tak, jak by Subaru mělo? A není to trochu málo Antone Pavloviči? ;-)
Avatar - Emel
17. 2. 2016 09:19
Re: Divne
Nehodnotí se jedna konkrétní verze... teda u Levorgu jo >:-[] , ale u normálního auta se hodnotí to všechno co to auto nabízí, od 1.6TDI po 2.0TSI 4x4.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 16:39
Re: Divne
Tak je fakt, že kdyby se ostatní soupeři nakonfigurovali do nějakých úplně nesmyslných kombinací, tak by to Levorg s tou jedinou možná i vyhrát moh >:D
17. 2. 2016 00:17
Gratulace!
Ano, konečné výsledky mohl ten, kdo se v autech a českým trhu trochu vyzná, s velkou mírou pravděpodobnosti odhanout předem. Ale to nic nemění na tom, že nový Super je nejlepší škodovka všech dob a také nová Astra si stříbro určitě zasloužila! :-) :yes: Zbylá trojice se ocitla ve finále jistě také zaslouženě. :-!
Rozbalit vlákno
2
17. 2. 2016 00:28
Re: Gratulace!
Všech dob ne, v kontextu doby byl určitě víc Superb V8 z roku 1934. [odkaz]
Avatar - Floyd
17. 2. 2016 00:43
Re: Gratulace!
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
17. 2. 2016 00:18
ČARO 2016
Za mě určitě ok. Takže gratulace do Mladé Boleslavi.
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 00:59
Uplakánci
Taková sebranka uplakánků to se jen tak nevidí. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
17. 2. 2016 01:57
Superb? To není překvápko.
Že vyhraje v Česku bylo jasné , ve Francii zase vyhraje Talisman či Megane atd..
Konkurencí byla jen Astra , není špatná , ale ten design nesedí každému.
Levorg..je zajímavé a dobré auto , ale jen v automatu s benzínem?
Mustang? Amík může být rád , že byl ve finále..ale komu by se nelíbil , že?
Přesto si ho koupí málokdo..
Poslední u mne je XC90...designem patří na podium , bezpečností vítězí..ale jízdně a motoricky je vzhledem k šílené ceně na Volvo , odsouzené k paběrkování.
Superb byla tedy očekávaná a logická volba.
Navíc je to designem moc povedené auto , a nemá tak šílené ceny jako Volvo.
Škodovce se patří jen pogratulovat.
Je fajn , že Škoda vyrábí něco takového ..za doby 105 a 120 byl Favorit zjevení.. ;-)
Superb si kolem roku 1989 nikdo nedokázal ani představit.
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 02:53
Velké překvapení
Hlasuje se zřejmě podle výše budgetu na reklamu, jinak to nedává smysl.
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 04:34
Spiknutí!!!
Je to spiknutí! U nás ankety vyhrávají škodovky, ve Francii PSA nebo Renault, V USA cokoliv domácího a všude je to spiknutí!!!

Výsledky se vědí už leta dopředu, porotci si cpou miliony do kapes, futrují se chlebíčky, novináři lžou, dostávajíce svůj desátek a konkurence hořce pláče.

Mívám někdy divoký sny, ale tohle by nenapadlo. Jak tu někteří nepříznivci dokáží vyšilovat je k smíchu. Jeden kváká o Tavriích, druhý o špatným podvozku, ale pozná to ze statickýho posazení se do auta. Tohle je ta elita, která má ten správný názor >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
26
17. 2. 2016 06:49
Re: Spiknutí!!!
Ony jsou tyhle ankety hodně o zákulisí, jaké bonusy připraví automobilka pro novináře (co takhle pozvání na testovací jízdy v atraktivním prostředí nebo pěkné propagační dárečky). Minimálně u ankety auto roku v Evropě to tak vždycky bylo.
Vítezství Superbu je ve Škodalandu vcelku jasné. Na druhou stranu, co si budeme nalhávat, technicky je to takový ošizený Passat s jiným designem.
17. 2. 2016 07:01
Re: Spiknutí!!!
Není ošizený ani podvozkově, ani motoricky, něco pochopitelně ve výbavě chybí. Ale ve srovnání s konkurenty bez problémů obstojí slušně. Každopádně bych z toho, že v ČR je autem roku český auto nedělal dramata. Bude tomu stejně i v ostatních krajinách ;-)
17. 2. 2016 07:51
Re: Spiknutí!!!
Jo, asi tak jsem to myslel. Zvláště mě mrzí chybějící sedadla Ergo, která se mi u Fauvé velmi líbila. Bohužel mi ty široké škodovácké sedačky nevyhovují, to už spíše ty úplně základní, které jsou v nižších verzích.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 09:16
Re: Spiknutí!!!
Není ošizen motoricky a vrchlem je foukanej 4vál s 280 HP.....Hmmm

Jako na Insignii OPC to motoricky faakt nemá :-) A na řadu dalších konkurentů >:D
Avatar - Emel
17. 2. 2016 09:37
Re: Spiknutí!!!
Insignia fajn, tam si povíme s novou generací... můj tip je, že vrchol bude foukanej dvoulitr, ale pokud zůstane V6, rád složím Opelu poklonu.

A hele, jen tak namátkou, top benzíny u renomované konkurence:
Renault: 1.6TCe 200k
Hyundai: nic, benzín už není
Kia: nic, benzín už není
Peugeot: nic, benzín už není
Citroën: nic, benzín už není
Toyota: 2.0 atmo 155k
Mazda: 2.5 atmo 192k
Honda: nic, Honda už není

Najednou ten foukanej dvoulitr nevypadá tak marně... ;-)
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 10:01
Re: Spiknutí!!!
Jak benzín není?
Avatar - Emel
17. 2. 2016 10:02
Re: Spiknutí!!!
Pro pořádek: v ČR se dané auto s benzínovým motorem neprodává. Uznávám, trošku jsem si to zjednodušil... ale i tak je ten pohled tristní.
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 11:03
Re: Spiknutí!!!
No, tak to byste ještě měl uvést konkrétní modely. A jestli myslíte konkurenci Superbu, tak tu tu třeba Honda (už) nemá - čímž mě neskutečně naštvali jak oni, tak Evropané obecně. Ale když to Accord ještě byl, tak se prodával s benzínem. I Legend, ale ten už je trošku někde jinde... Civic se taky s benzínem prodává, takže opravdu nevím, c ---- aha, už to vidím. "Honda" už není, ne benzín >:D . No nic.

S Hjondé je to smutné. Ani ten Genesis tu nemá benzín.

Ještě bych dodal, že Chevrolet (s Malibu) už není, Mondeo má 2.0 Ecoboost, Volvo S60 má foukané 2.0...
Avatar - Emel
17. 2. 2016 11:07
Re: Spiknutí!!!
Ano, myslím konkurenční modely těch značek ve střední třídě a předpokládám, že je každý zná... Talisman, i40, Optima, 508, C5, Avensis, 6, Accord.

Pokud by Accord ještě byl, tak by u něj stálo 2.4VTEC 190k... fajn motor, ale zase nic, vedle čeho by se 2.0TSI 280k mělo cítit trapně.
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 11:27
Re: Spiknutí!!!
Tak Francouzská auta kromě já Citroenů třeba neznám. Přijdou mi ještě nezajímavější, než co plodí VAG :-) . Korejce znám víceméně omylem. Ale jo, mě tam zmátla ta Honda, pardon.

Honda dělá motory aby vydržely a nežraly, ne aby z nich dostali co nejvíc výkonu za co nejmenší cenu.
17. 2. 2016 11:57
Re: Spiknutí!!!
Honda dělala motory, kterým se jmenovaly V-TEC. Za super cenu nabízely fantastický výkon i spotřebu. Ale to je už nějaký ten pátek...
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 12:27
Re: Spiknutí!!!
V čem je horší i-VTEC? Tedy kromě toho, že je to údajně kopírka VVT Toyoty nebo čeho.

O výkonu bych moc ale nemluvil. Jel jsem V-TECovým Civicem 1.8 (design mix rakety a vejce) a nepřišlo mi, že by to moc jelo :-)
17. 2. 2016 12:44
Re: Spiknutí!!!
Výkon skončil u Hondy v 90-tých letech ;-)
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 11:14
Re: Spiknutí!!!
Genesis má právě jen benzín a to 3,8 V6 >:D
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 11:28
Re: Spiknutí!!!
No jo, koukám, že si to pamatuji špatně :-)
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 13:51
Re: Spiknutí!!!
Se stává, nikdo není neomylný :-)
Avatar - miromen
17. 2. 2016 09:22
Re: Spiknutí!!!
Nevim ale jestli Superb ve stejnych specifikacich važi meně než Passat tak někde , neřikam že se přimo šidilo , ale tolik se neinvestovalo. Horši odhlučněni tzn meně tlumicich hmot , materialy v interieru a kdo vi kde ještě na mistech kde neni vidět.
17. 2. 2016 07:29
Re: Spiknutí!!!
Presne, takovej sok uprostred tydne jen tak nekde nezazijes :-)

V podstate z ostatnich kandidatu stoji za to jen nova Astra, ten zbytek je jen krovicko.

Ale spiknuti je jasne, o tom zadna, ta majda z chlebicku jeste Honzovi tece po brade >:D
17. 2. 2016 07:41
Re: Spiknutí!!!
Neříkám, že by se mi nezamlouval Mustang. Za opravdu férový peníze dostaneš kus železa pod haupnu a podobných aut moc nebude. Přesto si myslím, že v kontextu objektivního pohledu na český trh výsledek odpovídá.
Avatar - miromen
17. 2. 2016 09:24
Re: Spiknutí!!!
Souhlas. Nesleduji tyhle ankety takže nevim jake auta na seznamu jsou jinde , ale už jenom to , že se Mustang dostal do finalove pětky je překvapenim a určitě chvalihodne.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 08:42
Re: Spiknutí!!!
O tom co je hezké rozhodujeme My >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:45
Re: Spiknutí!!!
Podle tebe všude vyhrávají domácí modely a automobilky. Takže to znamená, že u nás je nejlepší Superb, zatímco když s ním přijedu do Francie, tak mám rázem horší auto než vedle stojící Talisman a naopak?? Hmm, to vážně dává logiku >:D >:-[] 8-s

Anebo tedy máme anketu Auto roku k tomu, abychom se pochlebovali domácímu výrobci, protože to tak dělají všichni?? Opravdu zajímavé uvažování... Ale to asi bude ... těmi tvými DIVOKÝMI SNY >:-[] :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 20:48
Re: Spiknutí!!!
Že si každý hrabe na svůj píseček dává velkou logiku, co na tom přesně nechápeš?
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 21:21
Re: Spiknutí!!!
A co si pane soudruh představujete pod tím hrabat na svém písečku...? Tohle měla být novinářská anketa. Takže jak Škoda hrabe na svém písečku v nezávislé novinářské anketě?
17. 2. 2016 05:11
no to je sice hezky
ale povoleni uprav jeste nemaji [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
17. 2. 2016 07:03
Re: no to je sice hezky
Nevíš proč se v titulce píše o britském homologačním úřadu, ale článek je spíš vztažen na ČR?
17. 2. 2016 07:57
Re: no to je sice hezky
protoze britsky homologacni urad povoluje skodovky do provozu.
17. 2. 2016 08:18
Re: no to je sice hezky
To jsem netušil, díky. Myslel jsem, že to mají na starosti české úřady.
17. 2. 2016 12:05
Re: no to je sice hezky
Jakýkoli členský stát by měl být schopen udělit evropskou homologaci (ECWVTA), která platí v celé EU. Škoda k tomu využívá britskou VCA.
17. 2. 2016 12:45
Re: no to je sice hezky
Děkuju za vysvětlení :yes: :-)
17. 2. 2016 07:58
otazka kvality vozidla
no...je to krasne auto, bez debaty. Ale absencia gumy v strede kapoty sposobuje nadmerne spinenie motora, rosiace sa svetla, buchanie od zadneho podvozka, problemy so sibrom... to auto mi pride site velmi horucou ihlou.
Na to sa neprihliada?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - N6600
17. 2. 2016 08:21
Re: otazka kvality vozidla
Vcera vecer som si vzal taxi a dorazil pan s novym Superbom. Cestou sa v spravach spomenula prave tato anketa a ze medzi favoritmi je aj Superb. Pan sa rozozmial, ze za to auto by v zivote nehlasoval. Na otazku preco, len smutne odpovedal, ze s nim bol uz 6. krat v servise. Zacalo to turbom u 5000km, pokracovalo elektronikou, a naposledy tam bol so vstrekmi. Ked sa v servise pytal, ze co je to za kvalitu, ked tam chodi ako na klavir, sa mu dostalo odpovedi, ze co sa vzrusuje, vedto ma vsetko v ramci zaruky a zadarmo, tak co...
17. 2. 2016 10:16
Re: otazka kvality vozidla
"... ked tam chodi ako na klavir..." >:D >:D
"...ze s nim bol uz 6. krat v servise. ..vedto ma vsetko v ramci zaruky a zadarmo, tak co... " = [odkaz]
17. 2. 2016 12:14
Re: otazka kvality vozidla
Když píšeš o kapotě, překvapilo mě, že má dvě vzpěry a dva zámky jako A4. Passat tohle nemá. Trochu jsem se škrábal za uchem a říkal jsem si, co tím sledují (když jinak šetří).
Avatar - LukynZ
17. 2. 2016 08:26
Uhm
Kdyz si tak clovek proklikava fotky, rika si hezke, pekne, jojo, nez dojde k superbu. To jako vazne? To jako fakt vazne?
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 09:34
Sen českého pracujícího člověka
Není to stylový kabriolet po projždíky francouzskou riviérou, není to pony car pro burnouty na širokých amerických cestách, není to pseudozávodní auto, není to triturbodiesel pro spěchající podnikatele. Je to velké, praktické rodinné auto se slušnou výbavou, které i moc dobře vypadá. Co víc si fotr středního věku ve střední třídě žíjící ve střední Evropě může přát? Už se nemůžu dočkat, až mi zaparkuje v garáží :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 10:04
Re: Sen českého pracujícího člověka
"Co víc si fotr středního věku ve střední třídě žíjící ve střední Evropě může přát?"

Na 80% "SUV".
17. 2. 2016 10:09
Re: Sen českého pracujícího člověka
"Už se nemůžu dočkat, až mi zaparkuje v garáží" :-! Preju ti to.
18. 2. 2016 08:57
Re: Sen českého pracujícího člověka
Střední třída leda tak na západ od nás. Tak i názvy těchto kategorií vznikly.

U nás je pracující člověk střední třídy rád, když má na nové auto o segment níž.

Tohle nemyslím jako typické české stěžování si, jen popisuji socio-ekonomickou situaci ČR, potažmo střední Evropy. Situaci, kterou ty očividně nevnímáš (schválně zkus tuto svou tezi přednést učiteli s dvaceti lety praxe...).

Auto Ti moc přeji, užij si ho. A hodně šťastných kilometrů! :-)
18. 2. 2016 13:29
Re: Sen českého pracujícího člověka
Díky :-) Střední třída je široký pojem s různými definicemi. Socio-ekonomickou situaci dobře znám, sám jsem z učitelské rodiny. Bohužel učitelé, lékaři a vědci nemají odpovídající platy. Proto jsem napsal "sen" - bežný zaměstnanec na auto za 3/4 M nedosáhne jen tak, je to hodně dřiny.
18. 2. 2016 20:26
Re: Sen českého pracujícího člověka
Ano, s přihlédnutím k tomu slovu "sen" pak nelze než souhlasit.

Shoda :yes:
17. 2. 2016 10:29
Bylo už hůř.
Nechci se moc rozepisovat ale myslím vzhledem k vybraným finalistům celkem očekávaný výsledek. Ruku na srdce tohle auto od škodovky vypadá celkem dobře
a nově. Nejsem žádný koncernový příznivec nebo hlásič " co je české je dobré ".
Uznávám jen že tohle auto může být dobré , dá se na to koukat, někoho to někam
odveze a něco to bude stát. Jo, na " embéčko " dobrý.
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 12:16
.....
Jak jinak v anketě o Auto roku v Česku? :-|
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 13:21
))))
Čekal někdo jiný výsledek?Já tedy ne a moje poslední zkušenosti bylu s škodou octavia II, množství závad se nevešlo na jednu A4.
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 14:09
Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody Super
Nechápu, jak nový Superb III mohl zvítězit v této anketě. Možné Škoda velmi pečlivě vybírala konkrétní vůz, který bude náhodou bez závad, aby se mohl zúčastnit testů pro tuto anketu. Škoda Superb předchozí generace si titul auto roku 2009 zasloužilo oprávněně. Bylo tiché a kvalitní auto. Bohužel jsme ho vyměnily za Novou Škodu Superb III 1,4 110 Kw 4x4. Toto Auto roku při jízdě na 2 válce vibruje a motor je nepříjemně hlučný. Adaptivní podvozek a jízda na běžných nerovnostech to je utrpení. Když si odmyslíme tvrdé rázy od nerovností přenášející se do kabiny (i v režimu Confort), tak hluk od podvozku a neustálé bouchání i klepání podvozku na naprosto běžných nerovnostech, kde Superb předchozí generace ani nehlesl, zde Nová Škoda Superb je doslova pro ostudu. Co je platné, že je vzhled vozu velmi povedený, když jízda v tomto autě je kvůli hlučnému chodu na 2 válce a hlučnému a bouchajícímu podvozku pro zlost.
Našli jsme na internetu nahrávku dalšího "spokojeného" majitele Superb III, který zvuky podvozku nahrál na
https://www.youtube.com/watch?…… />
Na uvedeném videu si poslechněte "kultivovanou" a "tichou" jízdu v Nové Škodě Superb III. Takto jezdí Auto roku 2016. Ostuda!!! :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
17. 2. 2016 18:31
Re: Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody S
Jen dodám, že klíčová slova na youtube (název) jsou "Škoda Superb III - problém s boucháním (podvozku nebo kol?) ze zadní části vozu", odkaz není kompletní, celý je ...watch?v=fFNwa8p4ocw ;-)

EDIT, jo viz níž už to je >:D
Avatar - KLAS
17. 2. 2016 22:15
Re: Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody S
Co takhle si zajít do servisu a když řeknou, že je to normální, tak kontaktovať přímo Škoda Auto? Bouchání od podvozku může značit, že třeba některé kusy nemají dobře uchycený nápravy... Jinak vím, že auto by mělo být postaveno tak, aby majitel nemusel do servisu, jen chci říct, že možná se ten problém netýká všech Superbů.
Avatar - N6600
18. 2. 2016 08:25
Re: Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody S
Mozno kravina, ale... Taxikar, ktore som spomenul vyssie sa stazoval na rovnake priznaky buchania. Podla jeho slov/nazoru, je to nadrzou. Ked natankoval do plna, tak to buchalo, az kym neklesol objem paliva na uroven, kde to prestalo. Dovtedy boli rozjazdy a neustalena jazda utrpenim. Odvtedy uz vraj nikdy netankuje do plna.
17. 2. 2016 14:14
Odkaz na bouchající podvozek
V předchozím příspěvku jsem dal odkaz na video s bouchajícím podvozkem. Na odkaz nelze kliknout. Zadejte tedy na www.youtube.com do vyhledávání sousloví: Superb bouchání podvozku a video se vám zobrazí. Příjemný poslech to ale nebude 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2016 14:22
Re: Odkaz na bouchající podvozek
Dej odkaz znova a smaž s = jen http://
17. 2. 2016 14:38
Re: Odkaz na bouchající podvozek
Odkaz na bouchající podvozek nové Škody Superb III (auta roku 2016): Pokud ho zadám bez s v https//, tak se ny Youtube napíše, že video neexistuje. Je lépe tedy zadat přímo na www.youtube.com do vyhledávání Superb bouchající podvozek
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Aoyagi
17. 2. 2016 15:01
Re: Odkaz na bouchající podvozek
To by mě zajímalo, jestli pak ACZ hodlá někdy tuto zbytečnou a otravnou zhovadilost odstranit.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 16:45
praskající žilky
by člověk nevěřil, co všechno dokáže lidi vytočit. :-) Ale u těchto sranda anket se tomu vážně divím. Tak vyhrál Superb, no a co? :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Londonbridge
17. 2. 2016 17:07
Re: Superb , super.
Je to zatial najlepsia Skoda a je naozaj velmi dobra. Vyrovnava sa uplne Passatu OK niektore veci ako interier atd. este nemozu byt nad Passatom ale celkovo je to vyborne auto a tiez nie je lacne myslim okolo 40 000 euri L & K , Ak by nam niekto pred 20 rokmi povedal ze Skoda bude mat raz auta ktore sa vyrovnaju Europskym spickam tak by sme ho vysmiali.... Dnes ak niekto mavne nad Superbom tak je to clovek neznaly alebo len potichu zavidi ze sam nema milion korun na poriadne auto. Well done Skoda.... :yes:
17. 2. 2016 19:00
Re: Superb , super.
Evropským špičkam? Vždyť se nerovná ani Passatu a to je mainstream. ;-)
Well Done? Tobě tak maximálně rare. ;-)
Avatar - Londonbridge
17. 2. 2016 23:20
Re: Superb , super.
Az raz dospejes a povozis sa v autach and milion korun pochopis, Zatial potichu suchaj nohami pod perinou a spor si do ruzoveho prasiatka na poriadne auto ako je Skoda Superb.
>:D
18. 2. 2016 15:28
Re: Superb , super.
Maminka s tatínkem byli bratříček a sestřička. Viď? Až dospěješ ty a přestaneš si hrát na most a bude s tebe zase člověk tak se pár auty projeď i tou buchotékou od Škody.

Btw. Už jsi někdy řídil pořádné auto? Pokud né projeď se aspoň tím Passatem abys věděl kde má Škoda své místo v koncernu VW.
Avatar - Londonbridge
18. 2. 2016 17:17
Re: Superb , super.
Naspor si do prasiatka peniazky a raz ked budes drzat v tvojej rucicke milion koruniek tak napis znovu ... Zatial si vymen * teplaky a vybehni von do pieskoviska tam kde patris
18. 2. 2016 18:28
Re: Superb , super.
Šťouchni si do jehly přeskakuje ti deska sopliaku. Takový hrdina aby jsi napsal do profilu věk nejsi, ale předpokládám že už jsem stihnul o.š.u.k.a.t vic ženských než ty si jich za život pozdravil. A nové auta za hotové jsem si už kupoval, takže dál koukej na plakát Superbu na stěně a sní o tom jak je to nejlepší auto na špici střední třídy. Zobáku. Jo a že jsi si koupil ojetou predváděčku mercedesu za cenu mondea jak jsi tady nedávno psal z tebe frajera nedělá. Až budeš kupovat vůní tzn. budeš sedět a specifikovat auto podle svého do výroby poznáš co je kupovat nové auto s tím co tam chci mít a ne co tam dal někdo předemnou. Btw ty zastanče Superbu na špici, proč jsi si koupil špičkový mercedes který je opravdu na špici a ne ten skvělý Superb mi fakt hlava nebere.
17. 2. 2016 17:16
Re: Superb , super.
Jéé, Wawris. Čau, co ty tady děláš? A tolikrát?

3.11.2015 ve 12:45 jsi psal, že to tady pro tebe nemá smysl a že pohár přetekl. >:D
[odkaz]
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 20:51
Re: Superb , super.
členění všech článků do nesmyslných minikapitol se od té doby značně zlepšilo na alespoň rozumně velké kapitoly.

ale hlavně bohužel nikde jinde nejsou tak barvité diskuze jako tady... :-!
18. 2. 2016 07:43
v cr by klidne mohl vyhrat i renault
stacilo by mu dat znak skoda misto frndy na kapotu ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Individualita
18. 2. 2016 11:40
Přesně naopak
Dopadlo to přesně jak jsem čekal, tedy přesně od konce mého žebříčku >:D
Rozbalit vlákno
0