Tak nějak. Jinak volvo ideální nápad jak získat body....velké auto, motor jak o dvě třídy z menšího a napíšu na papíře 2 litry. Že to pak nedosahuje kultivovanosti V6 soupeřů a že to v reálu pojede cca za 8, to už je druhá věc. Body jsou doma.
Cekat se to dalo. Podivej se na ostatni kandidaty. Astra - Asi nejnadejnejsi kandidat, ale nemyslim si, ze by nejak vyrazne prevysovala Superb. Pohodli a nadstandartni prvky vybavy potesi, ale presne stejne parametry definuji i Superb. Levorg - Predrazena piksla pro lidi, kteri si mysli, ze maji WRCcko. XC90 - Chybi poradny motor, krome designu a bezpecnosti nema cim zaujmout. Mustang - Osmivalec za milion je lakava nabidka, zejmena s prihlednutim k ostatnim kvalitam vozu, ale jak jiz zaznelo, vic, nez symbolicke, pate misto ocekavat neslo.
da sa suhlasit.... nejaky vyrazny favorit tu podla mna nebol.... fandil som astre ( a fandim jej aj v ankete europske auto roku ) .... ale tento rok je trosku taky akoby bez vyrazneho favorita... mame kopec noviniek ale pride mi ze v tych "segmentoch kde sa to mele" .... nie je ziadny vyrazny hrac... a ziadny top favorit...
ja by som to kludne dal aj mustangu ... ale tu zase by rozhodlo srdce a emocie... a nie komplexny pohlad ( uzitkovost a bla bla )
ano mas pravdu ale tato anketa je uz skor akymsi automobilovym desatbojom ..... kde nevitazi najkrajsi najrychlejsi ani najkomfortnejsi ale ten kto je tak nejak najvyvazenejsi celkovo.... teda vlastne nemusi byt najlepsi v nicom konkretnom ;-) ... je to uz taka "golfovina" cela ta anketa... aspon tak nejako mi to uz pride.... zacina to byt uz nuda ked sa riesia veci ktore mozno ani nemaju "podstatnu vahu" ale v tejto ankete sa im priklada coraz vacsi doraz....
mozno by to chcelo nejaku novu anketu "auto pre fanusikov" .... "auto emocion" ... lebo kym bude anketa vzdy prebiehat na urovni profesorov s pravitkami v ruke .... a tabulkami v kufriku.... tak ziadne "zmeny k lepsiemu" dalsich par desatroci necakajme
Ano, kdyby volilo jen srdce, Mustang by byl jasnej favorit. Takto ale Superb neměl v daných kritériích konkurenta. A každej kdo byste ho dostali postavený před barák byste slintali blahem, tomu věřím.
uprimne, keby nebol superb taky pekny tak hej, ale prave peknym vonkajsim dizajnom hlavne v kombi verzii to beriem, ze sa usadil niekde medzi. Nadsenie pada po usadnuti za volant a zisteni ze ide v podstate o octaviu. Toto nie je ani vo dvojici passat-golf, ci mondeo-focus pripadne insignia-astra. Mondeo som soferoval a tie nareky nad interierom mi nepridu adekvatne prave vzhladom na superb, kde to je ciste lowcost peklo. Nie materialmi ale tvarmi. Lebo aj ked si ocalunis indickou kozou ikarus, stale to bude ikarus. Preto superb nie je ziadne vynimocne auto, predsalen drziak na tablet a skrabka nepovazujem za prinos novych technologii do segmentu a absencia LED svetiel..
Hm, superb má například vzadu víceprvek (na rozdíl od octavie, kde je jen pro vrchol. varianty), má motorovou paletu, o které se některým novinkám ve třídě může jen zdát, motorizace i s výkony porovnatelnými s premiovým segmentem... Srovnej toto např. s aktuální novinkou od Renaultu, tam může tvrzení, že talisman je jen větší megane platit násobně více, než že superb je jen větší octavia. Píše někdo o talismanu, že je to ikarus obšitý kůží?
v talismane som nesedel tak neviem.. To ze ma superb viac prvkovu napravu, to je snad samozrejmost vzhlaodm na triedu auta. Motorova paleta je super, to uznavam, hlavne vrcholne motorizacie, no vnutorny hluk, komfort a nastavenie podvozka je stale priemerne uz len oproti tomu passatu, nehovoriac o ostatku triedy. Ten talisman ale na videach ci fotkach vyzera stale lepsie v interieri ako superb, bohuzial. To ze sa podoba na novy megane nie je take zle, horsie je ze superb sa podoba na octaviu z roku 2011, ktora tiez nie je zrovna nejaka vyhra, vozim sa nou pomerne casto. Preto mozno o talismane netreba pisat zmienky o ikaruse, superb si to bohuzial zasluzi.
No i bez kontextu třídy ho alespoň pro mě převyšuje sedadly, ergonomií přístrojovky a matrix led světly. Možná jsem ale až moc zahořklý z posledních jízd kde všechny superby byly vevnitř celoplastové holobyty.
Interiér je na úrovni Tavrie max Samary ;-\ nejen u Supa ale i O3 a F3 :'-( Ten vnitřní design přístrojovky to jen podtrhuje. Největší slabost těchto aut. To i relativně obyčejný Golf je proti nim v tomdle král. Jinak ...jinak jsou to ale dobrá auta to zase jo :yes:
Překvapení se prostě nekonalo, to je tak jediné co se k tomu dá říct. A nechápu moc všechny ty rejpaly, co byste chtěli aby teda vyhrálo? Holt si už pro jednou přiznejte, že žijete v ČR a tím je řečeno vše. Až na pár výjimek tady vždy v ročníku, kdy se účastnila Škodovka, taky vyhrála. A nikdo z nás s tím nic nenadělá.
paradoxom je, ze prave ta astra aspon ponuka LED svetla, kym superb nie, co je v dnesnej dobe v tejto triede tak trochu nonsens.. Otazkou je tiez o co viac veci priniesol novy superb do svojej triedy ako astra do svojej. Lebo obe su to pekne auta ale u mna osobne ta astra akosi viac vitazi. To ze superb zvitazi na CZ-SK trhu je jasne historicky. Za mna osobne najlepsie prekvapenie jednoznacne passat.
XC-90 - kromě designu nemá čím zaujmout? Jenže ten design a materiály jsou prvotřídní, uvnitř přineslo tabletovou revoluci...
Ale Superb?? Čím je revoluční Superb? Resp. v čem tak vyniká, že si měl odnést titul auto roku? Nevyniká ničím, Passat je dál. Superb je prostě jen povedenou Škodou se zdařilým designem. Ale že by tím designem nějak výjimečně exceloval?
Astra přináší do své třídy prvky z vyšších tříd. Aspoň tím se vymyká...
Ale tak jasné, jsme tu na Moravě a v Čechách, tak to nikdo jiný než ta naša domácká škodofka co ji vlastnijó skopčáci přeci vyhrát nemohla. Si ten titul nenecháme přeci sebrat nějakém dovozovém herbergem... :-!
Tady tato stať to jasně vysvětluje :
"Zatímco ještě loni rozdávali novináři mezi pětici finalistů 25 bodů (žádnému z vozů se nesmělo přidělit více než 10 bodů a neplatilo ani nulové hodnocení), letos se rozdělovalo 150 bodů do kategorií jízda (45 bodů, maximálně 20 bodů na auto), užitná hodnota (40 bodů, maximálně 20 bodů na auto), ekonomika (30 bodů, maximálně 15 bodů na auto), technologie (20 bodů, maximálně 10 bodů na auto) a design (15 bodů, maximálně 8 bodů na auto)."
Trochu to připomíná nezmanipulovaná výběrová řízení. Třeba kategorie užitná hodnota a ekonomika jsou super. ;-)
Celkem nelze nic namítat, pořadí odráží jak kvality kandidátů, tak i důležitost auta na trhu... takže i když bych Mustangu přál lepší umístění, tak myslím, že umístění ve finálové pětce bylo skoro maximum možného.
Je vidět, že nejsme národ petrolheadů....a ta kritéria jsou ušitá na míru škodovce. Ekonomika a užitná hodnota důležitější než design nebo technologie. Mustang je jasná jednička! :-!
Máš snad pocit, že Nicolas Cugnot, Brackenburg, Alphonse Beau de Rochas, Nicolas Otto, Rudolf Diesel, Wilhelm Maybach, Gottlieb Daimler, Karl Benz a další kteří v 18. a 19. století položili kompletní základy automobilismu byli snad Papuánci?
Podobné ankety jsou spíš zaměřené na spotřebitele. Pokud chceš něco pro petrolheady, budeš se muset podívat po nějaké, jako je ta od magazínu Evo. Tam skutečně na Superb nenarazíš. :-) A Mustang utře nudli, pokud by se vůbec dostal do finále.
Máš pravdu, ale pochop zdejší "petrolheady". Právě proto, že v Evu Mustang mezi Poršáky nikdy nevezmou, tak jediná jejich šance je vytahovat se na Astru nebo Supa a ostentativně ignorovat, že tato anketa není o sportovních autech.
Mustang není konkurence Porsche, Mustang je konkurence Genesis coupe, VW Sirocco atd, takové ty evropské, japonské a korejské srandovní kupátka s cenou 600-800 litrů, které ale proti Mustangu za mega nabídnou zábavnost, výkon a radost z jízdy tak v rozemzí 40-60%......s bídou >:D
Ja to hodil spiš jako takovou nahodu , protože jsem zrovna koukal na YT a tam mi bylo video s testem na Mustanga nabidnuto. A chvili před tim jsem četl vaši diskuzi.
když myslíš.....v tom případě je konkurencí Porsche Cayman (boxter pokud vím se už nevyrábí - tedy ne pod tím označením, že tak značí 718ku je jiná věc) třeba taky Camaro LS7 o výkonu 550 Hp......stejná katerogie jak Mustang ne? A co teprve Challenger Hellcat - 707 HP >:D >:D
Chudák vrcholný Cayman s 385 HP >:D >:D
Jablíčka a hruštičky vid.
Najednou je Mustang stejná kategorie jak Cayman ale Alero není stejná kategorie jak Felda vid.
jak se co hodí do krámu.....
protože Camaro není soupeřem 911ky ani kdyby mělo pod kapotou 8 litr o výkonu 1000 HP >:D
Camaro není suspersport jako 911, Ferrari, Lambo, Koenigsegg a kýho vejra co dalšího.
Camaro je pony car :o)) To samý Mustang a Challenger. Tohle nejsou žádný supersporty.
Máte v tom takovej menší chaos, no.
Jediná konkurence 911 z USA je Viper a Vette (pokud nepočítáme Saleen S-7 twinturbo)
Pro tebe je možná 911 supersport, pro mne tedy ne. A co se týče té ankety, Evo tam míchá všechno sportovní. Minulý rok jsi měl například vedle sebe 488 GTB, Camaro Z/28 a 208 GTi by Peugeot Sport. Od Porsche tam byl Cayman GT4 a 911 GT3 RS.
Gro je v tom, že to Camaro a Mustang ve svých vrcholných verzích umí výkonnější motory jak Cayman ale pořád sou konkurence Caymanu, když teda chceš a ne 911.
S Mustangem GT350R(533 HP, 582 NM) bude mít ten Cayman na okruhu plný gumy práce, možná díky nižší váze bude lepší v zatáčkách, ale na rovinkách mu to GT350 s přehledem napráší, už proto že šestiválcový boxer se V8 5,2 asi bude rovnat točivým momentem a výkonem a zátahem dost těžko
>:D
Aha, já zapomněl, petrolheadské auto musí umět hlavně na rovinkách. Možná jsi zapomněl, že Cayman se dělá také jako GT4, tady máš americký okruh a časy zajeté americkým řidičem, podívej se kde je GT4 (27.) a kde jsou ty tvoje přemotorovaný bačkory.
[odkaz]
Nikde netvrdím, že v US neumí sporťák, Viper a Corvette jsou skvělé sporťáky a v budoucnu asi i GT40, ale s ostatním na mě nechoď.
Hezký link, 911 Turbo málem porazilo Camaro >:D >:D A porazilo Ferrari. A kisna CTS-V rychlejší jak Audi R8 V10 a spousty dalších a všechno s jedním řidičem >:D >:D >:D
CTS-V stejný zrychlení jak XF-R, a větší maximálku. A ted kolik stálo XF-R a kolik CTS-V, že. A Mercedes o 0,3 s rychlejší a stál o 33 tisís dolarů víc >:D
A že to CTS-V ale panečku neumí zatáčet a ten Mercedes byl výrazně lepší, hehehe [odkaz]
Vy jste jak malé děti. Mustang není ani super sport ani ostrý hatchback. Je to prostě velké kupé a cabrio a může mít osmiválec i v Čechách. Je to prostě fajn auto ale nemá ambice být nejlepším sporťákem.
A co sem tady celou dobu říkal, ale pánové maj nutkání sronávat to s Porsche, no tak proti gustu žádný dišputát. Není Camaro jako Camaro a není Mustang jako Mustang.
Jo, jasně. Ale tohle není anketa o nejvíc kulervoucí auto... a obecně ve všech podobných (nejen českých) anketách jsou sportovní auta okrajová záležitost.
Ale mustang je jen jeden :-) ... vzhledem k tomu, že se u nás další podobné vozy neprodávají .... nehledě na tradici, historii a výjimečnost.... jen čekám, kdy ho zakážou.
opravdu je nutnost komentáře za každou cenu, když nevím, co k tomu napsat, tak aspoň blbost, že?
Astra je další z rodiny aster, není o nic důležitější ani nedůležitější než její předchůdci. Stejně jako mercedes E bude zase jen další mercedes E, jako Corsa bude jen další korsa a superb bude další superb.
Ono to tak u aut bývá.
2314ks Opel Astra, 6009ks Škoda Superb? Nechyběl jsi někdy ve druhé třídě :-) ?
Ale nejde ani tolik o absolutní prodejní čísla, Superb je vrchol domácí produkce... vrchol všech dob, nejlépe vybavené, nejrychlejší auto. Že se ho prodá třikrát víc než běžného kompaktu za poloviční cenu je jen třešnička na dortu
Pořadí je mimo. Důležitost auta na trhu s tímhle oceněním správně nemá co dělat, protože důležitost neznamená v kvalitách vozu vůbec nic. Hodnotit se mají objektivní (CO VŮZ PŘINESL NOVÉHO) a subjektivní (DESIGN) stránky vozu. A ne to, co z ankety udělali - ekonomika, praktičnost...
Pak to nenazývejme autem roku, ale oceněním Světa Motorů, ale je jasné kdo bude stát na stupínku nejvyšším. Jako novinářská anketa to ale totálně ztrácí smysl :-!
Kde jsou ty doby, kdy vítězila třeba Alfa 156, nepraktická, pro trh nedůležitá... ale krásná! 8-s
Ale prd, to nebyly žádné časy... v těch časech to fungovalo úplně stejně jako dneska. Alfa 156 je hezké auto střední třídy, ale mohl by ses ptát úplně stejně co přinesla nového... navíc je její výhra i v té době spíš ojedinělá.
:yes: Nuž , musím povedať , že nie som zrovna fanúšik Škodovky ! Nová Fábia je dizajnový GRC ! To je všeho chuť a nesúrodosť tvarov a proporcií ! Octávia je na tom lepšie, ale je to bez optických úprav, apsolútne nezáživné a nudné auto ! O Rapide sa nebudem ani vyjadrovať, lebo spracovanie a materiál v interieroch je na zaplakanie ! Zato SUPERB , je auto, nad ktorým by som vážne uvažoval ! Samo zrejme by sa prispôsobilo predstavám o výbave v závyslosti od finančných možností, ale aj tak je to po rokoch naozaj KRÁSNE auto ! To ˇ%skodovke naozaj vyšlo !!!! :yes:
v com je ten rozhodujuci "dizajnovy" rozdiel medzi superbom a fabiou podla teba .... lebo obe auta maju podobne rysy aj novu "tornado" linku po boku.... nechapem teda preco by fabia mala byt grc a superb zrazu uz parada ... superb je v podstate len tvarova zvacsenina toho co prinasa fabia ... nic nove.... akurat je o dve triedy vacsi a je v lifte.. ale dizajnove DNA je rovnake s fabiou .. aj pri pohlade na ich interiery ziadny velky dizajnovy rozdiel nevidim .. opat rovnake DNA....
Toppere, ty už jsi začal fušovat i do designu? :-) "akurat je o dve triedy vacsi a je v lifte" (neboli proporce a typ karoserie) považuješ za naprosto nepodstatné detaily, které s designem a vzhledem auta vlastně nemají moc společného?
Jsem šedá myš co leští plyš a v davu tiše zapadnu tak Superb hnedka popadnu.
V něm miliony z dotací se hrozně rychle postrácí já davu se skryju, ted ruce si myju já sem čestný občan to ví každý ovčan >:D
Asi takhle - aktuální Superb je asi to nejlepší, co škodovka designově dosud vyrobila. Ale opět se to přecenuje, krom V6 jí chybí taky lepší interiér, kvalitnější materiály a podvozek.
Podvozek je snad OK, jinak souhlas, jenze ta astra taky neni dokonala stejne, jako ostatni kandidati. Jinak designove by na superbu jeste mohli zapracovat, treba tak, aby vypadal, jako minula generace ;-)
Mě se teda líbí víc tahle, co sem jí viděl naživo a seděl sem v ní.
A ode mě to musí být poklona, protože každý ví že škodovky moc nemusím, ale protože umím uznat když se něco povede, tak prostě ten design je na škodovku dost dobrý.
Mít to lepší interiér a aspon 320 HP V6, bylo by moje hodnocení asi ještě jinde.
V čem přesně by měla mít lepší podvozek Barri? Právě jsi totiž provedl takový friendly fire do vlastních řad... Mohl jsi rovnou říci, že typickým americkým sedanům a křižníkům chybí lepší podvozek...
Tím myslím fakt, že Superb (alespoň jeho první verze, teď to prý nějak upravili) jezdil konejšivým houpavým způsobem, který byl velmi "americký". Je s podivem, žes to při svém statickém hodnocení podvozku nezjistil :-)
Jinak samozřejmě gratuluji k dalšímu vítězství v závodě, ve kterém jsi závodil sám :-)
Já sem závodil sám tak, že když sem dojel pána, ten dupnul na plyn a chtěl mi ujet. Ale zjevně se mu to nepovedlo. Kdybych zavodil sám, bud by neujížděl nebo mě nechal předjet, že >:D
jenže to byl asi typický oktávkář ve stlyu "přeci před sebe nepustím takovou popelnici, tomu ujedu". A vono kulový >:D >:D >:D
Ameriky už houpavým způsobem pár let nejezdí, ale to Vám taky evidetně uniklo.
Superb sem neměl potřebu projíždět, když první generace 2,7 V6 193 HP jaski krom místa vzadu, které je mi putna neb tam nikdo nejezdí neměla čím oslnit před Sebringem 2,7 V6 203 HP.
Druhá generace s 3,6 V6 o výkonu 260 Hp už je vůbec pro smích, když posmívaný emerický enžajn dával ze stejného objemu už v roce 2007 o 51 Hp víc >:D
Navíc ty krásné zadní dveře, sloupek a volant, u Superba II, radost poheldět. Designový skvost :no::no::no:
Hele Floyde, neber si to osobně, ale možná trochu uber plyn. (Vztahuje se prakticky ke všem tvým dnešním příspěvkům, některým, podle mě, zcela zbytečným.)
Neuvědomuji si, že by nějaká moje poznámka někoho nebo něco urážela. Ale klidně mě vyveď z omylu. A věř mi, že na plyn nešlapu, to bych uměl napsat víc.
Tohle ale stejně jako třeba brzdná dráha neni o názoru ;-)
Škoda Auto je místní důležitej výrobce o tom žádná ale kdyby ho nebylo a to myslim vůbec nebylo = po revoluci by značka zkrachovala vliv na náš život a ekonomiku státu by to mělo téměř nula
Neni to přesnej příklad ale je to něco jako krach Saabu pro Švédskou ekonomiku nebo Roveru britskou
Nesrovnatelně násobně větší ekonomický dopady by mělo třeba naše vystoupení z eurozóny - to tu někdo před časem navrhoval = a představoval si jak v poho bysme to ustáli :-)
O (ne)vystoupení z eurozony s tebou nepolemizuji, souhlasím že to by byl pro nás hrob, ale nevymluvíš mi, že bez Škodovky a pobočných závodů a podpůrných oborů by se v Česku žilo mnohem hůř.
Ekonomika konkrétně ČR je silně závislá na jednom odvětví, konkrétně výrobě osobních automobilů (možná až moc, různé studie to často zmiňují). No a z toho odvětví je nadpoloviční většina vyrobených aut značky Škoda (na kusy, na peníze to bude ještě víc, protože TPCA i Hyundai tu dělají v průměru menší auta). Takže pokud by Škoda nebyla, tak sice hlady neumřeme, ale bude se nám dařit o hodně hůř, protože by v ekonomice chyběla spousta peněz.
Každopádně co jsem chtěl říct je to, že přínos soukromé firmy pro stát moc nezáleží na zisku, i kdyby ta firma byla dlouhodobě na nule tak je její přínos pro ČR skoro stejný.
Můžeš samozřejmě spekulovat v tom duchu, že by se ti šikovní lidé spojili a sami založili novou firmu, která by dnes produkovala lepší auta, nebo třeba osobní vznášedla... a třeba by tu byly ty automotive dodavatelské firmy a dodávaly by zahraničním značkám... ale podle mě to je utopie.
Těch peněz ze Škodovky a na ni napojených firem tu za těch cca. 25 let proteklo tolik, že bys podle mě jejich absenci viděl na každém kroku a nevěřím tomu, že by "zákonitě" místo Škody přišlo něco jiného co by nás spasilo.
Stát je z velké míry závislý na jednom odvětví a to tvoří třeba ze 60% výrobky jedné firmy (na kterých se samozřejmě podílí více firem).
Já rozhodně nespekuluju a k tvému 1. odstavci se fakt nehlásim! ;-)
Amšikovní lidé můžou založit třeba Wiesmann nebo TVR - ne konkurovat VW
Zcela jistě se pleteš a extrémně preceňuješ dopady bytí a nebytí Škody auto = fakt myslíš že naši zem spasil a? :-)
Jejích 24000 zaměstnanců stejně jako napojený firmy by totiž na 99% nebylo bez práce. Prostě vliv na ekonomiku státu by to mělo v reálu minimální. Možná by to trochu cítila M. Boleslav která loni zvysila daň z nemovitosti na 2 násobek atp. ale životní úroveň by tu byla cca stejná
Škodovka je jen zrnko v písku. Velký ale není ani největší zaměstnavatel - to je Babišův Agrofert. A i bez něj by bylo stejně. No možná dokonce líp >:-[]
Spasila rozhodně neříkám, ale říkám, že by byla dnes životní úroveň znatelně (tj. třeba o několik jednotek procent) nižší, prostě že by se to poznalo. Možná je to jen diskuse o tom, jestli je ta sklenice poloprázdná nebo poloplná...
Velký zaměstnavatel jsou třeba i České dráhy, ale neprodukují nic, za co bychom dostávali zahraniční měnu... to je další aspekt věci, pokud chceš něco co mají ostatní (třeba ropu), musíš mít něco, co naopak ti ostatní chtějí... a v tomhle je taky důležitá role velkého výrobce a exportéra.
Proto sem nezmínil Češkou poštu která je taky větší zaměstnavatel než Škodovka ale Agrofert
Poloprázdná a poloplnĺ je to samý - jen jinej úhel pohledu. Znatelně rozdílná životní úroveň je setsakramentsky rozdíl
Co bez Agrofertu? To bysme byli už úplně v kýblu? :-)
Myslím že tam furt chybného počítáš ze by všichni ti lidé a napojení firmy nepracovaly. Spousta z nich by třeba místo toho dodávala BMW či komu a je možný že by to pro ně bylo i výhodnější ;-)
A naopak - některé české automotive firmy se dostaly k dodávkám pro BMW právě přes Škodu auto a potažmo koncern VW. Nevím, asi už to zbytečně pitváme... pokud rozumíš tomu mému pojetí znatelně = třeba o 5% hůř a nesouhlasíš, tak fajn, beru tvůj nesouhlas na vědomí.
To není naopak - alespoň ve smyslu naší diskuze není ;-)
Tvé pojetí chápu a nijak nezpochybňuju výjímečně povedou privatizaci jinak k smrti odsouzené Škody Mladá Boleslav ale tvých třeba 5% je naprosto extrémní číslo = tady bych přešel z 99% jistoty snad i ke 100% :-)
Na ekonomiku státu by možná měl větší vliv i bohužel opravdu možný konec Schengenu [odkaz]
Škodovka je důležitá firma ale [odkaz]
Ještě připomenu že u nás pracuje asi 5 a půl milionu lidí - ve Škodě 24 tisíc. Vliv 5% je prostě nereálný. A jak už sem napsal = kdyby to tak bylo bylo by to hodně špatně
Ale vůbec ne, jenom si to prostě někteří nechtějí připustit a pořád na Škodovku házejí špínu. To je to co mi na tom vadí, přitom živí tisíce lidí. To si ale zdejší plakátníci neuvědomují, anebo nechtějí připustit.
"...kdyby Škodovky nebylo..."
"... někteří nechtějí připustit a pořád na Škodovku házejí špínu. To je to co mi na tom vadí, přitom živí tisíce lidí." :-! Ale to same o cem pises ty dela taky Hyundai a kolinske trojcata s desitkami podpurnych firem.
To nepopírám. Však mám také stejné uznání a obdiv k Hyundai a Toyotě a lidem co tam ty auta vyrábějí. Ono jedna věc je auto vyrobit, druhá ho testovat jako zdejší redaktoři a třetí ho pak vyhlásit za něco extra, jako novinářská smetánka v Autě roku.
No a pak je tu zase velká skupina lidí, kteří se nechávají (nejen) při výběru auta silně ovlivňovat okolím, např. tak aby něměli auto jako sousedi :). Ale pokud potřebují auto k tomu, aby měli pocit že nezapadají, tak pravděpodobně zapadají :-)
Tož jako každý rok, bylo i letos Auto roku totální fraška. GŘ Opelu Šilha se na pódiu při přebírání ceny (relativně na začátku večera) tak nějak trefně nebál říct při pohledu na údajné výsledky po sečtení 25% hlasů, že na to nemá názor, protože neví jestli to náhodou není jenom na oko a stejně domluvené (rozuměj dostatečně zaplacené). Načež Kovařík celý dlouhý zbytek večera upozorňoval na to, že to zmanipulované není, že to jsou skutečně průběžné výsledky - jako důkaz přinesl ukázat 5 vyglavírovaných štítků, které pak nalepí na pohár, následně 5 diplomů apod. Prostě tam ze všech dělali totální idioty, z novinářů, zástupců automobilek, sponzorů apod.
Korunu tomu nasadil Hyan, když to šel vyhlašovat. Celý večer seděl nehnutě na své židli uprostřed celého publika, nikam neodcházel a nic neřešil. Na podiu pěkně zhlavy a rádoby vtipně oznámil výsledky >:D
Celé to uzavírá Mička se svým článkem, který když jsem z Top hotelu před 30 minutami odcházel kouřil před vchodem a rozhodně nesmolil tento již připravený článek.
Superb to vyhrál, OK, nemohu říct, že zaslouženě. Nic nového nepřinesl, má techniku koncernu, nemá dokonce ani nejmodernější technologie a v interiéru je to takový chudý příbuzný ve střední třídě. Mustang s Levorgem byl ze hry hned z kraje. Pokud by se, ale hodnotil krok vpřed, přínos, užitná hodnota a vše popisované, tak si myslím, že XC90 (a nebrečte tu, že nemá pořádný motor) rozhodně předčila Superb a Astra by se se Supem v pomyslné cílové čáře držela za ruku.
Smutné na tom je to, jakým způsobem je to všem prezentováno a jak moc je to okaté. Vlček nakonec k přítomným novinářům a lidem z branže, promlouval jako ke svým zákazníkům :-) - asi mluvil k novinářům :-!
XC90 je pry hlucne, nepohodlne a celkove jizdne nepresvedcive. Navic nema poradny motor :-!
To kdyz uz, tak ta Astra, ale vedle ni se Superb nema za co stydet (v ramci tridy).
Samozřejmě že znám význam toho slova, to si buď jistý. Jedna z definic například říká, že demagog je člověk hlásající věci, o kterých ví, že nejsou pravda. Podívej se do zrcadla a budeš mít jasno.
Celá spekulace o tom, jestli by měl Superb působit sportovněji než hothatch je úchylná... ale když už, tak pro pořádek poznamenám, že OPC ani GTC v nové generaci ještě (pokud vím) nejsou.
zajímavé zhodnocení večera, hezké vědět, co se dělo na druhé straně sálu. Co jste řikal na šaty přítelkyně? Myslím, že jí to dneska vážně slušelo! Příště, až se takhle potkáme, dejte o sobě vědět a můžeme na minutku pokecat. Já Vám vysvětlím, jak funguje online :-) .
Ale to vysvětlení asi budu chtít...třeba i to proč měl Sup po 3/4 sečtených hlasů asi 70 bodů ztrátu a nakonec vyhrál o 400 bodů po údajném přičtení posledních 8 novinářů... ;-)
Dík za zprávu přímo z bojiště, toto by byl stokrát lepší článek než to co Mička (nebo kdo vlastně, když Mička v té době kouřil před hotelem?) zplodil. :yes:
Přesně tak. Superb je povedený, o tom žádná, Je i pro trh v ČR velmi důležitý. Ale tohle přeci nejsou aspekty, které by měla oceňovat anketa auto roku! A pokud ano, tak to nazývejme anketou Světa Motorů, ať je mezi námi jasno...
XC-90 i Astra jsou v rámci svých tříd něčím revoluční, přináší a obohacují třídu. Superb? Nedosahuje ani kvalit Passatu, nemá virtual cockpit, nemá bi-TDI, nemá fullLED, interiér převzatý koncepčně z Octavie, přišel i o twindoor... Ne, Superb ničím nevyniká ze třídních zvyklostí.
To, že vyhrál, bohužel potvrzuje zmanipulovanost celého novinářského prostředí 8-s:no:
Ne, nejsou to jen LED světla, jsou to další prvky, třeba masážní sedadla, OnStar, plná kompatibilita Apple Car Play a Android Auto, OpelEye nebo špičkové motorizace (1.0 ET, 1.6 CDTI). Tohle jsou buď přímo novinky v rámci třídy, nebo přinejmenším stojí na naprosté špici.
Si to srovnej se Superbem. Ten prostě nemá k dispozici TOP v rámci třídy a je stále jen lacinějším a praktičtějším Passatem. Značný nepoměr s Astrou, která svými výbavovými možnostmi dokonce převyšuje Superb 8-s8-s
No já nevím, třeba 1.0ET v mých očích nijak nepřevyšuje letitý 1.0EB, navíc je v Astře jen s pětikvaltem, což mimochodem považuju za velký přešlap.
Konkurence má v té třídě i výrazně silnější motory. Obecně je zatím motorová paleta u Astry průměrná a nabídka převodovek ještě horší, třeba 6st automat je pouze k druhým nejsilnějším motorům (1.4T 110 a 1.6CDTI 100), jinak můžeš mít 5st robota k 1.0 a to je všechno.
Ale já nepíšu jestli je ET lepší než EB. Prostě Astra přinesla mnohé výbavové prvky do nižší střední jako první a obohatila tuto třídu a celkově stojí na naprosté špičce.
Diskutabilní je snad jen zadní torzka s přímovodem, nicméně v důsledku mi to přijde jako celkově lepší přístup, než obyčejná torzka a víceprvek jen pro nejsilnější motorizace jako u VAG...
Ale no tak, to už se tu řešilo taky... přímovod mají motorizace nad 110kW a nejsilnější nafta, ostatní motorizace mají úplně obyčejnou torzku... tak v čem je to lepší než u koncernu?
Co ty převodovky? Nevadí ti, že koupíš šestikvalt až s 1.4T? Že není 4x4?
Mě spíš docela překvapuje, že v době turbobenzinů, které mají křivky ploché jak hruď korejky, se takový důraz klade na 6-kvalt. Což je dost absurdní, protože tyhle motory jsou prostě velmi pružné (a je to jejich zásadní klad). Takže jediné co potřebuješ, je mít převody nastavené tak, aby jsi na nejvyšší RS točil rozumné otáčky při dálniční rychlosti. A ty 5-kvalty tak nastavené jsou (srovnej si třeba koncernovou TSI 63 kW s 5-kvaltem a 81 kW s 6-kvaltem).
Jako mít 6-kvalt k tomu, abych mohl mít zařazené RS 3,4,5 nebo RS 4,5,6 ?? Proč? 6-kvalt má smysl, pokud je poskládaný s 6-kou jako rychloběžka pro snižování otáček v dálničním režimu, což ale často dnes tak úplně neplatí.
4x4 možná přijde, Octavia taky hned nebyla s haldexem nebo v RS... A jinak mi to dvakrát nevadí, v téhle třídě není AWD zrovna dvakrát poptávaným artiklem a je vcelku zbytečný pro možná 99% kupujících. Smysl má třeba ve zvýšením kombíku allroadového typu.
Ne, to je právě totální omyl, protože obecně se tohle říct nedá. 6kvalt není vždy přínosem a vždy záleží na konkrétním zpřevodování a konkrétní pružnosti motoru. Ono totiž blbě zpřevodovaný 6kvalt je mnohem horší než dobře zpřevodovaný 5kvalt. A 6kvalt vždy znamená, že řadiš o 1/6 častěji (pokud nevnecháváš, což zase svědčí o nadbytečnosti převodu)...
Je to úplně analogické jako na kole. Vzadu 8-kolečko nebo 9-kolečko... 9 není v zásadě žádným přínosem samo o sobě.
Tohle ja ale nepopiram jen ti řikam jaka je situace konkrektně u teto motorizace. 5kvalt OK ale ten 6kvalt mu ještě vic prospěl. Knk rozdil je 250ot mezi 5 a 6 tzn že např. na 5 kvalt je rozdil 500ot. Pak už samozřejmě zaleži kdo , jak a kde auto provozuje.
Ne , ja reaguji na to , jak to bylo a je u TSIček. Jinak takovy G6 1.2 TSI 63kw samozřejmě 5kvalt měl jine zpřevodovani než mělo Polo , Fabia a Ibiza. 5 měl dlouhou jak par dni pře vyplatou , tušim při 130 točil 2 600ot oproti 3050ot v menšich a lehčich koncerňacich. Takže to nejelo a bylo potřeba vic řadit , což samozřejmě neprospivalo spotřebě. Tedy pokud si vyloženě nejel eko jizdu , tam tomu ty snižene otačky na 5 stupeň prospivali.
4x4 se pokud vím nechystá. Jestli má smysl nebo ne záleží, kde se zeptáš... je to například jedna z věcí, která stojí za silnou pozicí Octavie ve Švýcarsku.
Šestka - no jak myslíš, já to vidím podobně jako u toho kola - můžeme vést diskusi jestli 8 nebo 9 ještě má smysl, ale 6 beru jako standard i u silných motorů... natož pak u nějaké 1.2.
A odbíháš od tématu ;-) Zkrátka Astra v rámci třídy vynikla, přinesla něco nového, obohatila nižší střední. Ok, může se ti to zdát zbytečné, může se ti to zdát málo inovativní. Ale je to nesporný přínos.
Superb třídu neobohatil naprosto ničím a zařadil se do šedého průměru. Ničím v rámci konkurence nevybočil, nedosáhl ani úrovně Passatu. Že překročil dosavadní práh Škody? Ano, ale byla to anketa "auto roku" nebo anketa "Škoda-auto roku"??
Pokud je torzka pro všechny, pak podle mě měla více péče s finálním odladěním. Koneckonců možná právě tohle stojí za tím, že Octavia/Golf/Leon s torzkou vzadu zrovna dvakrát neexcelují, i když konkurence na torzce dokazuje, že to jde i bez víceprvku se ctí.
Jaké auto s torzkou jezdí líp, než Golf s torzkou? Megane, Astra?
Jako že když VW musel ladit torzku i multilink, tak oboje odflákl, protože na to neměl čas? No to máš zvláštní představy... ale vlastně mě to nepřekvapuje.
Z toho co jsem projel , tak mi přišlo že čistě podvozek ma lepe odladěny 308. Ale da se řict , že jsou na tom chovanim docela podobně. Jen u Golfa jsem nevyzkoušel větši tankodrom. U 308 ano a zvladla ho překvapivě dobře. V porovnani s Golfem 6 na 15" byla 308 na 16" mirně komfortnějši.
Ja nepopiram , že by Superb cokoliv přinesl. Ale ani ta Astra vesměs s ničim novym nepřišla. Led už tu jsou , masažni sedadla take , konektivita nebo obdoba On star taky. To , že je to novy model a ma některe z těch věci ještě o chlup promakanějši ,tedy doufam , je sice fajn , ale prostě nic noveho. Ale to neni vytka , nemuže se očekavat , že novinka automaticky musi s něčim novym přijit. Pokud přijde je to fajn , ale podminka pro nějaky obdiv podle mě ne. Tedy pokud to opravdu neni něco vyloženě přinosneho a inovativniho. Ja ač je pro mě Astra zklamanim tak si u ni cenim pěkne cenove nabidky kdy lze dosahnout i na vykonnějši varianty. Pro běžneho zakaznika a těch je určitě drtiva většina dobra volba.
Kdo z konkurentů Astry má uvedené výbavové prvky? Kdo má světla typu matrix? Kdo má masážní sedadla? ...
"VESMĚS s ničím novým nepřišla" >:D >:D >:D Jo, jasně, použitelná světla na automobil dal Robert Bosch už v roce 1913 a od té doby VESMĚS nikdo s ničím novým nepřišel, furt to jsou světla který jen svítí >:D >:D >:D >:D
Vždyť Led ma Leon už od r.2012 , že nejsou Matrix je snad pochopitelne a dostal za to nějake oceněni jako auto roku apod. ? Masasžni sedadla ma Golf od r.2012.
No to ano stejně tak jako ten Leon v r.2012.
Jinak osobně by mě zajimalo jake jsou s něma zkušenosti. Protože už zaznělo že vykonu xenonu nedosahuji a tvrdi to i redaktoři a to vuči předchozim xenonum Astry.
Ja koukal na video z ktereho se sice těžko něco usuzuje , ale jedna věc se mi nelibila. Vzhledem k tomu že těch segmentu ma Astra malo , holt to neni premie tak v členitějšim terenu s mirně hustšim provozem bylo patrne časte pohasinani/rozsvicovani a přišlo mi to docela rušiva a pro oči asi nic přijemneho po delši jizdě.
1) Ano, Leon měl přední full LED ve třídě jako první, no a? Bylo to v danou dobu prvenství a příjemné obohacení třídy. Dnes obohacuje třídu zase Astra.
2) Matrix-LED od Opelu svítí výborně, takže si tu vymýšlej dál tvoje teorie >:-[] A že matrix-LED Mercedesu/Audi budou svítit líp? No a co? Xenony Mercedesu/Audi taky svítily líp jak xenony Opelu/VW/Fordu....
Už jsem ti několikrat psal ať čteš pořadně. Ten Leon byl za to akorat poplacan po zadech.
Jestli sviti vyborně nevim ja je vyzkoušene nemam , nebo ty snad ano ? Četl jsem na ně jak chvalu tak ne až takove nadšeni pravě vuči xenonum.
A já mu to beru? Právě naopak, jestli nechápeš. A při hodnocení auta roku by to pro Leon určitě mělo znamenat kladné body stejně jako extrémně zdařilý design.
elektronické nastavení v 18 směrech, vyhřívání, ventilaci i masáž, ve čtyřech směrech stavitelná bederní opora a elektropneumaticky nastavitelné boční polštáře
vs.
14-směrové nastavení sedadla na straně řidiče; vyhřívané přední sedačky; bederní opěrka na straně řidiče elektricky nastavitelná s masážní funkcí
Jestli nevidíš posun i zde, tak máš zřejmě problém s chápáním :-!
Jinak řečeno - podle tebe nelze přijít vlastně s ničím novým, protože vše je jen drobným vylepšením toho předchozího. ESP je přeci jen pokročilejší ABS, boční airbagy jen doplňují ten řidičův, ... 8-s8-s
Jako Focus vuči Astře ? Ten se nema rozhodně za co stydět , na to že to auto je tu od r.2014 tak nabidka vybav včetně te technicke je u něj stale na velmi slušne urovni. Ale to si mužeš ostatně ověřit sam. A to už se nebavim o tom jake verze Focus nabizi. Zde Astra nema ještě co nabidnout.
Teď uplně nerozumim. Ale mě diesly vubec neberou , jestli je v nabidce ať je , ale mě to nechava chladnym. Docela by mě akorat zajimal poměr prodeju a to napřič značkama u těchto ostřejšich variant.
Pokud by se nebáli toho, že je někdo může nařknout z manipulace, tak by zveřejnili bodové rozdělení od jednotlivých novinářů. Přeci není nic špatného na tom vědět, jak který novinář hlasoval.
Edit: 2015 bylo zveřejněno po novinářích, tak se to možná až to utichne dozvíme i o tom letošním :)
Jen tak, tak má jakousi pochybnou hodnotu a i tradici COTY. Ale auto roku v ČR?
Dočkám se snad slavnostního vyhlášení auta roku Horní Baculky 2017? Také velmi zajímavý trh pro všechny světové automobilky. ;-\
A tajemný grafik sestavil zbytečně bohatou fotogalerii. Podle mě by stačil jeden nebo dva snímky každého z kandidátů s eventuálními odkazy detailnějších snímků v textu u každého auta, pokud by to někoho třeba zajímalo. Ale hrabat se ve 155 fotkách, kde nakonec vlastně ani nic nenajdu? Ani tu přítelkyni pana M ve světlých šatech? :-) Takové snímky bych asi očekával k tomuto článku víc. Tím myslím, jak to na té akci vypadalo. Ne jaký kufr nebo práh má Levorg.
Beru zpět, tento komentář není zbytečný :-):-) No asi jsem blázen, ale když zde něco chci okomentovat, tak si napřed přečtu článek, prohlédnu si fotogalerii a otevřu si raději i všechny odkazy v textu článku. Pak teprve plkám ty svoje moudra a nesmysly. :-)
Gile, článek jsem četl, všechny diskuzní příspěvky taky, jen ta galerie se mi na mobilu nechtěla otvírat, jde to dost blbě, a to jsem taky přiznal. A všechny odkazy jsem si se zájmem otevřel taky, čili v tomto směr OK.
Proti Superbu nic nemam, pohledne prostorne auto s overenou technikou za prijatelne ceny (ne, koncernovy vuz nevlastnim ani neridim). Ale je to opravdu na titul auto roku? Bohuzel v te finalni konkurenci tezko vybirat, ale myslim si, ze minimalne ten Levorg je z motoristickeho hlediska 10x zajimavejsi (zajimalo by me, kterou vybavovou a motorovou verzi vlastne u toho Supa hodnotili), Superb neprinasi vlastne vubec nic noveho (krome designu).
Zustava z toho takova divna pachut. Podle me by v takoveto soutezi melo jit o inovace, technicke vychytavky uzite v beznem aute, prinos pro ridice, ok, i ten design. No, nevim, divne ...
Co Levorg vyjma jedný karoserie, jednoho motoru a jedný převodovky přináší zajímavějšího než Superb? To, že konečně jezdí tak, jak by Subaru mělo? A není to trochu málo Antone Pavloviči? ;-)
Nehodnotí se jedna konkrétní verze... teda u Levorgu jo >:-[] , ale u normálního auta se hodnotí to všechno co to auto nabízí, od 1.6TDI po 2.0TSI 4x4.
Tak je fakt, že kdyby se ostatní soupeři nakonfigurovali do nějakých úplně nesmyslných kombinací, tak by to Levorg s tou jedinou možná i vyhrát moh >:D
Ano, konečné výsledky mohl ten, kdo se v autech a českým trhu trochu vyzná, s velkou mírou pravděpodobnosti odhanout předem. Ale to nic nemění na tom, že nový Super je nejlepší škodovka všech dob a také nová Astra si stříbro určitě zasloužila! :-):yes: Zbylá trojice se ocitla ve finále jistě také zaslouženě. :-!
Že vyhraje v Česku bylo jasné , ve Francii zase vyhraje Talisman či Megane atd..
Konkurencí byla jen Astra , není špatná , ale ten design nesedí každému.
Levorg..je zajímavé a dobré auto , ale jen v automatu s benzínem?
Mustang? Amík může být rád , že byl ve finále..ale komu by se nelíbil , že?
Přesto si ho koupí málokdo..
Poslední u mne je XC90...designem patří na podium , bezpečností vítězí..ale jízdně a motoricky je vzhledem k šílené ceně na Volvo , odsouzené k paběrkování.
Superb byla tedy očekávaná a logická volba.
Navíc je to designem moc povedené auto , a nemá tak šílené ceny jako Volvo.
Škodovce se patří jen pogratulovat.
Je fajn , že Škoda vyrábí něco takového ..za doby 105 a 120 byl Favorit zjevení.. ;-)
Superb si kolem roku 1989 nikdo nedokázal ani představit.
Je to spiknutí! U nás ankety vyhrávají škodovky, ve Francii PSA nebo Renault, V USA cokoliv domácího a všude je to spiknutí!!!
Výsledky se vědí už leta dopředu, porotci si cpou miliony do kapes, futrují se chlebíčky, novináři lžou, dostávajíce svůj desátek a konkurence hořce pláče.
Mívám někdy divoký sny, ale tohle by nenapadlo. Jak tu někteří nepříznivci dokáží vyšilovat je k smíchu. Jeden kváká o Tavriích, druhý o špatným podvozku, ale pozná to ze statickýho posazení se do auta. Tohle je ta elita, která má ten správný názor >:-[]:yes:
Ony jsou tyhle ankety hodně o zákulisí, jaké bonusy připraví automobilka pro novináře (co takhle pozvání na testovací jízdy v atraktivním prostředí nebo pěkné propagační dárečky). Minimálně u ankety auto roku v Evropě to tak vždycky bylo.
Vítezství Superbu je ve Škodalandu vcelku jasné. Na druhou stranu, co si budeme nalhávat, technicky je to takový ošizený Passat s jiným designem.
Není ošizený ani podvozkově, ani motoricky, něco pochopitelně ve výbavě chybí. Ale ve srovnání s konkurenty bez problémů obstojí slušně. Každopádně bych z toho, že v ČR je autem roku český auto nedělal dramata. Bude tomu stejně i v ostatních krajinách ;-)
Jo, asi tak jsem to myslel. Zvláště mě mrzí chybějící sedadla Ergo, která se mi u Fauvé velmi líbila. Bohužel mi ty široké škodovácké sedačky nevyhovují, to už spíše ty úplně základní, které jsou v nižších verzích.
Insignia fajn, tam si povíme s novou generací... můj tip je, že vrchol bude foukanej dvoulitr, ale pokud zůstane V6, rád složím Opelu poklonu.
A hele, jen tak namátkou, top benzíny u renomované konkurence:
Renault: 1.6TCe 200k
Hyundai: nic, benzín už není
Kia: nic, benzín už není
Peugeot: nic, benzín už není
Citroën: nic, benzín už není
Toyota: 2.0 atmo 155k
Mazda: 2.5 atmo 192k
Honda: nic, Honda už není
Najednou ten foukanej dvoulitr nevypadá tak marně... ;-)
No, tak to byste ještě měl uvést konkrétní modely. A jestli myslíte konkurenci Superbu, tak tu tu třeba Honda (už) nemá - čímž mě neskutečně naštvali jak oni, tak Evropané obecně. Ale když to Accord ještě byl, tak se prodával s benzínem. I Legend, ale ten už je trošku někde jinde... Civic se taky s benzínem prodává, takže opravdu nevím, c ---- aha, už to vidím. "Honda" už není, ne benzín >:D . No nic.
S Hjondé je to smutné. Ani ten Genesis tu nemá benzín.
Ještě bych dodal, že Chevrolet (s Malibu) už není, Mondeo má 2.0 Ecoboost, Volvo S60 má foukané 2.0...
Tak Francouzská auta kromě já Citroenů třeba neznám. Přijdou mi ještě nezajímavější, než co plodí VAG :-) . Korejce znám víceméně omylem. Ale jo, mě tam zmátla ta Honda, pardon.
Honda dělá motory aby vydržely a nežraly, ne aby z nich dostali co nejvíc výkonu za co nejmenší cenu.
Nevim ale jestli Superb ve stejnych specifikacich važi meně než Passat tak někde , neřikam že se přimo šidilo , ale tolik se neinvestovalo. Horši odhlučněni tzn meně tlumicich hmot , materialy v interieru a kdo vi kde ještě na mistech kde neni vidět.
Neříkám, že by se mi nezamlouval Mustang. Za opravdu férový peníze dostaneš kus železa pod haupnu a podobných aut moc nebude. Přesto si myslím, že v kontextu objektivního pohledu na český trh výsledek odpovídá.
Souhlas. Nesleduji tyhle ankety takže nevim jake auta na seznamu jsou jinde , ale už jenom to , že se Mustang dostal do finalove pětky je překvapenim a určitě chvalihodne.
Podle tebe všude vyhrávají domácí modely a automobilky. Takže to znamená, že u nás je nejlepší Superb, zatímco když s ním přijedu do Francie, tak mám rázem horší auto než vedle stojící Talisman a naopak?? Hmm, to vážně dává logiku >:D >:-[]8-s
Anebo tedy máme anketu Auto roku k tomu, abychom se pochlebovali domácímu výrobci, protože to tak dělají všichni?? Opravdu zajímavé uvažování... Ale to asi bude ... těmi tvými DIVOKÝMI SNY >:-[]:-!
A co si pane soudruh představujete pod tím hrabat na svém písečku...? Tohle měla být novinářská anketa. Takže jak Škoda hrabe na svém písečku v nezávislé novinářské anketě?
no...je to krasne auto, bez debaty. Ale absencia gumy v strede kapoty sposobuje nadmerne spinenie motora, rosiace sa svetla, buchanie od zadneho podvozka, problemy so sibrom... to auto mi pride site velmi horucou ihlou.
Na to sa neprihliada?
Vcera vecer som si vzal taxi a dorazil pan s novym Superbom. Cestou sa v spravach spomenula prave tato anketa a ze medzi favoritmi je aj Superb. Pan sa rozozmial, ze za to auto by v zivote nehlasoval. Na otazku preco, len smutne odpovedal, ze s nim bol uz 6. krat v servise. Zacalo to turbom u 5000km, pokracovalo elektronikou, a naposledy tam bol so vstrekmi. Ked sa v servise pytal, ze co je to za kvalitu, ked tam chodi ako na klavir, sa mu dostalo odpovedi, ze co sa vzrusuje, vedto ma vsetko v ramci zaruky a zadarmo, tak co...
Když píšeš o kapotě, překvapilo mě, že má dvě vzpěry a dva zámky jako A4. Passat tohle nemá. Trochu jsem se škrábal za uchem a říkal jsem si, co tím sledují (když jinak šetří).
Není to stylový kabriolet po projždíky francouzskou riviérou, není to pony car pro burnouty na širokých amerických cestách, není to pseudozávodní auto, není to triturbodiesel pro spěchající podnikatele. Je to velké, praktické rodinné auto se slušnou výbavou, které i moc dobře vypadá. Co víc si fotr středního věku ve střední třídě žíjící ve střední Evropě může přát? Už se nemůžu dočkat, až mi zaparkuje v garáží :-)
Střední třída leda tak na západ od nás. Tak i názvy těchto kategorií vznikly.
U nás je pracující člověk střední třídy rád, když má na nové auto o segment níž.
Tohle nemyslím jako typické české stěžování si, jen popisuji socio-ekonomickou situaci ČR, potažmo střední Evropy. Situaci, kterou ty očividně nevnímáš (schválně zkus tuto svou tezi přednést učiteli s dvaceti lety praxe...).
Auto Ti moc přeji, užij si ho. A hodně šťastných kilometrů! :-)
Díky :-) Střední třída je široký pojem s různými definicemi. Socio-ekonomickou situaci dobře znám, sám jsem z učitelské rodiny. Bohužel učitelé, lékaři a vědci nemají odpovídající platy. Proto jsem napsal "sen" - bežný zaměstnanec na auto za 3/4 M nedosáhne jen tak, je to hodně dřiny.
Nechci se moc rozepisovat ale myslím vzhledem k vybraným finalistům celkem očekávaný výsledek. Ruku na srdce tohle auto od škodovky vypadá celkem dobře
a nově. Nejsem žádný koncernový příznivec nebo hlásič " co je české je dobré ".
Uznávám jen že tohle auto může být dobré , dá se na to koukat, někoho to někam
odveze a něco to bude stát. Jo, na " embéčko " dobrý.
Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody Super
Nechápu, jak nový Superb III mohl zvítězit v této anketě. Možné Škoda velmi pečlivě vybírala konkrétní vůz, který bude náhodou bez závad, aby se mohl zúčastnit testů pro tuto anketu. Škoda Superb předchozí generace si titul auto roku 2009 zasloužilo oprávněně. Bylo tiché a kvalitní auto. Bohužel jsme ho vyměnily za Novou Škodu Superb III 1,4 110 Kw 4x4. Toto Auto roku při jízdě na 2 válce vibruje a motor je nepříjemně hlučný. Adaptivní podvozek a jízda na běžných nerovnostech to je utrpení. Když si odmyslíme tvrdé rázy od nerovností přenášející se do kabiny (i v režimu Confort), tak hluk od podvozku a neustálé bouchání i klepání podvozku na naprosto běžných nerovnostech, kde Superb předchozí generace ani nehlesl, zde Nová Škoda Superb je doslova pro ostudu. Co je platné, že je vzhled vozu velmi povedený, když jízda v tomto autě je kvůli hlučnému chodu na 2 válce a hlučnému a bouchajícímu podvozku pro zlost.
Našli jsme na internetu nahrávku dalšího "spokojeného" majitele Superb III, který zvuky podvozku nahrál na https://www.youtube.com/watch?…… />
Na uvedeném videu si poslechněte "kultivovanou" a "tichou" jízdu v Nové Škodě Superb III. Takto jezdí Auto roku 2016. Ostuda!!! :no:
Re: Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody S
Jen dodám, že klíčová slova na youtube (název) jsou "Škoda Superb III - problém s boucháním (podvozku nebo kol?) ze zadní části vozu", odkaz není kompletní, celý je ...watch?v=fFNwa8p4ocw ;-)
Re: Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody S
Co takhle si zajít do servisu a když řeknou, že je to normální, tak kontaktovať přímo Škoda Auto? Bouchání od podvozku může značit, že třeba některé kusy nemají dobře uchycený nápravy... Jinak vím, že auto by mělo být postaveno tak, aby majitel nemusel do servisu, jen chci říct, že možná se ten problém netýká všech Superbů.
Re: Auto roku = výsměch! Trvdím to jako majitel Nové Škody S
Mozno kravina, ale... Taxikar, ktore som spomenul vyssie sa stazoval na rovnake priznaky buchania. Podla jeho slov/nazoru, je to nadrzou. Ked natankoval do plna, tak to buchalo, az kym neklesol objem paliva na uroven, kde to prestalo. Dovtedy boli rozjazdy a neustalena jazda utrpenim. Odvtedy uz vraj nikdy netankuje do plna.
V předchozím příspěvku jsem dal odkaz na video s bouchajícím podvozkem. Na odkaz nelze kliknout. Zadejte tedy na www.youtube.com do vyhledávání sousloví: Superb bouchání podvozku a video se vám zobrazí. Příjemný poslech to ale nebude 8-s
Odkaz na bouchající podvozek nové Škody Superb III (auta roku 2016): Pokud ho zadám bez s v https//, tak se ny Youtube napíše, že video neexistuje. Je lépe tedy zadat přímo na www.youtube.com do vyhledávání Superb bouchající podvozek https://www.youtube.com/watch?……
Je to zatial najlepsia Skoda a je naozaj velmi dobra. Vyrovnava sa uplne Passatu OK niektore veci ako interier atd. este nemozu byt nad Passatom ale celkovo je to vyborne auto a tiez nie je lacne myslim okolo 40 000 euri L & K , Ak by nam niekto pred 20 rokmi povedal ze Skoda bude mat raz auta ktore sa vyrovnaju Europskym spickam tak by sme ho vysmiali.... Dnes ak niekto mavne nad Superbom tak je to clovek neznaly alebo len potichu zavidi ze sam nema milion korun na poriadne auto. Well done Skoda.... :yes:
Az raz dospejes a povozis sa v autach and milion korun pochopis, Zatial potichu suchaj nohami pod perinou a spor si do ruzoveho prasiatka na poriadne auto ako je Skoda Superb.
>:D
Maminka s tatínkem byli bratříček a sestřička. Viď? Až dospěješ ty a přestaneš si hrát na most a bude s tebe zase člověk tak se pár auty projeď i tou buchotékou od Škody.
Btw. Už jsi někdy řídil pořádné auto? Pokud né projeď se aspoň tím Passatem abys věděl kde má Škoda své místo v koncernu VW.
Naspor si do prasiatka peniazky a raz ked budes drzat v tvojej rucicke milion koruniek tak napis znovu ... Zatial si vymen * teplaky a vybehni von do pieskoviska tam kde patris
Šťouchni si do jehly přeskakuje ti deska sopliaku. Takový hrdina aby jsi napsal do profilu věk nejsi, ale předpokládám že už jsem stihnul o.š.u.k.a.t vic ženských než ty si jich za život pozdravil. A nové auta za hotové jsem si už kupoval, takže dál koukej na plakát Superbu na stěně a sní o tom jak je to nejlepší auto na špici střední třídy. Zobáku. Jo a že jsi si koupil ojetou predváděčku mercedesu za cenu mondea jak jsi tady nedávno psal z tebe frajera nedělá. Až budeš kupovat vůní tzn. budeš sedět a specifikovat auto podle svého do výroby poznáš co je kupovat nové auto s tím co tam chci mít a ne co tam dal někdo předemnou. Btw ty zastanče Superbu na špici, proč jsi si koupil špičkový mercedes který je opravdu na špici a ne ten skvělý Superb mi fakt hlava nebere.