Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
8
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
|
acz
Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu
|
acz
Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech
|
acz
V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol
|
acz
Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými
|
acz
Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity
|
acz
Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem
|
acz
Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem
|
acz
Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru
|
acz
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Tohle kouzelné místo je od nás blíž, než si myslíte. Kde se nachází?