Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autocar: Honda Civic Type-R také jako superdiesel 2.2 i-CTDi

Podle serveru britského motoristického časopisu se dalším krokem v rozšiřování modelové řady Civic stane ostrý naftový model formátu Type-R.
Zpět na článek
23. 10. 2007 20:10
neregistrovaný "MarekSR"
23. 10. 2007 20:29
anonym
23. 10. 2007 20:36
23. 10. 2007 21:09
neregistrovaný "invisible"
23. 10. 2007 22:02
neregistrovaný "stunty"
24. 10. 2007 08:15
neregistrovaný "Kubajsu"
23. 10. 2007 22:15
neregistrovaný "Ada je zase tady"
24. 10. 2007 01:36
neregistrovaný "Clawik"
24. 10. 2007 22:31
anonym
23. 10. 2007 22:56
23. 10. 2007 23:22
neregistrovaný "játra"
23. 10. 2007 23:28
anonym
24. 10. 2007 08:23
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 13:00
neregistrovaný "játra"
24. 10. 2007 10:30
24. 10. 2007 14:43
24. 10. 2007 22:35
neregistrovaný "Hds"
23. 10. 2007 23:24
anonym
24. 10. 2007 09:50
neregistrovaný "jc1"
23. 10. 2007 23:31
neregistrovaný "twilite911"
24. 10. 2007 08:21
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 09:47
neregistrovaný "jc1"
24. 10. 2007 09:59
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 06:35
neregistrovaný "AG"
24. 10. 2007 08:27
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 11:54
24. 10. 2007 12:08
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 13:23
24. 10. 2007 17:06
anonym
neregistrovaný "MarekSR"
23. 10. 2007 20:10
Parada
No ak sa tento motor dostane do vyroby, to bude pecka! uz sa tesim :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 10. 2007 20:29
uuuf
no zbohom!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Loptos
23. 10. 2007 20:36
uvidime
ale tak nemusi to byt az take zle. je vela priaznivcov Dieselov. ano auto bude tazsie a bude mat menej vykonu, cize asi neponukne to co zazihova verzia. Vsetko zalezi urcite od ceny.. neviem aky je dopyt po type-r ale mne sa ako auto celkom pozdava, a zasoferoval by som si keby bola moznost :-)

ale ja si myslim ze priaznivcov si aj vznetova verzia najde, ale vsetko zalezi od ceny..

aj tak accord 2,4Ivtec rulezz :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "invisible"
23. 10. 2007 21:09
neni mozne
ted uz chybi jen Civic Type-R na plyn 8-s
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "stunty"
23. 10. 2007 22:02
Re: neni mozne
:-) :yes:
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 08:15
Re: neni mozne
No kdyby na zemní, tak by se mohl výkonově posunout ještě dál než benzín... Jenom ta nádrž...
neregistrovaný "Ada je zase tady"
23. 10. 2007 22:15
Diesel - ale samozrejme ANO!
Diesel je VZDY lepsi alternativa nez benzinovy motor. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Clawik"
24. 10. 2007 01:36
Re: Diesel - ale samozrejme ANO!
Přesně! Jak auto nechrochtá, ani do něj nesedám. Zvlášť do těch sportovních, tam se to bez charisma pořádnýho naftožeru neobejde! Jen by si Honda měla konečně přiznat, že na to jdou špatně, že by se měli vykašlat na ty svoje trapný snahy postavit motor a radši poprosit VW, aby jim zapůjčil nějaký ze svých P(D)okladů

tímto končí pořad "malá noční ironie"
anonym
24. 10. 2007 22:31
Re: Diesel - ale samozrejme ANO!
Vem si prášek.
Avatar - 2,7 RS
23. 10. 2007 22:56
R jako Racing
Uvidíme, zda se předpovědi z článku potvrdí či zda nepůjde jen o silnější běžnou verzi Civicu. Pokud ale skutečně dostane znáček Type-R, pak Honda sama zničí mezi mnoha fandy značně ceněnou pověst aut s tímto označením... :no: Připomínám, že R v daném názvu představuje Racing - otáčky a s tím související zvuk motoru v osmi tisících, lehké motory a obecně nízkou váhu, mezi předokolkami ojedinělé neutrální chování (alespoň v minulé generaci CTR) atd... Type-R byl doposud pro lidi, co si ráno k snídani místo džusu dají sklenku benzínu a vajíčka smaží na oleji...samosebou motorovém... Jak jde výše popsaná pověst Type-R dohromady s dieslovým motorem (i když bezesporu kvalitním)? Nijak... :-( Ale třeba budou u Hondy soudní a použijí název Type-D...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "játra"
23. 10. 2007 23:22
Re: R jako Racing
Tenhle názor už dnes patří do starého železa :-) viz Audiny v Le Mans..

Já v příštích 2-3 letech auto kupovat nebudu, neb ještě splácím, ale pokud, chtěl bych v tomto mít právě diesel. Mám opravdu rád sportovní svezení, nijak mi nevadí tvrdší podvozek a jsem vysazen na jedinečná auta, což type-r rozhodně jsou, ale také za rok hodně najedu, takže výkonný diesel by byl pro mě.

Pokud jde o tebou popisovanou pověst a že by ji u určité sorty lidí mohla ztratit, tak toho bych se neobával. Naopak, tím motorem mohou jen zlepšit už tak vynikající pověst Hondy mezi motoráři.. Tenhle motor může být skvostem mezi diesely a proč nedát motorový skvost do designerského skvostu? Jedině z důvodů hodně archaických a konzervativních, což se domnívám, že zákazníci pořizující současný model type-r nepochybně nejsou.
anonym
23. 10. 2007 23:28
Re: R jako Racing
Lidi,co se to s váma děje...Kam ten svět spěje...Je mi z vás smutno.
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 08:23
Re: R jako Racing
Jestli si chceš pořizovat auto formátu CTR na dlouhý cestování, tak tě upřímně lituju. To není komfortní octavia RS...
neregistrovaný "játra"
24. 10. 2007 13:00
Re: R jako Racing
Já neřekl, že podnikám dlouhé cesty, ale že hodně najedu, což je rozdíl. Rok od roku víc a to pendluju mezi 2-3 městy. Také jsem psal, že se ho koupit nechystám, ale kdyby, tak rozhodně koukám po dieselu a něčem ostřejším. Dívám se na to jako potenciální zákazník. Byla by to velmi drahá zbytečnost splácet další auto, které by bylo jak tady všichni píšou jen o tom užít si ctr někde na okreskách.
Pochopil jsem, že vyznavači ctr by diesel nesli těžce, ale komu to vlastně vadí? Většina těchto vyznavačů ho stejně nevlastní a pokud zavedou jako ctr i diesel, pak se prodeje jistě ještě zvednou, o což pochopitelně kráčí.
Jinak k té Octavii - sice jí není moc co vytknout, ale zkrátka neoslovila ani mě a hlavně ani manželku ;-) přesto kdybych si měl vybrat, šel bych opět po dieselu a to čistě z praktických důvodů.
Avatar - 2,7 RS
24. 10. 2007 10:30
Re: R jako Racing
Ale já naopak i ve svém příspěvku zmínil, že se jistě bude jednat o kvalitní diesel a u mnoha motoristů bude charakter takového auta lépe odpovídat jejich potřebám. Ovšem já psal o tradičních vlastnostech tajpárů - a tyto typické prvky rozhodně nejdou dohromady s charakteristikou dieselu. Pokud Ti z nějakého důvodu nevyhovuje benzín (spotřeba (i když ta není tak hrozná), potřeba točit motor, „hluk“ ve vyšších otáčkách), pak koupíš silný diesel - jenom by člověk neměl čekat, že takové auto bude nosit znak Type-R, který byl proslaven vlastnostmi popírajícími možnost použití dieselu. Type-R nemá být auto, které bude vyhovovat každému, naopak od svého majitele vyžaduje určité kompromisy. Na osm litrů se dostaneš jen s mnišským sebezapřením, ve 130 na dálnici budeš točit 4 tisíce, na nekvalitním povrchu budeš poskakovat jak koza a aby to trochu jelo, budeš točit a kvedlat jak zběsilej - a to při dnešní dopravě je pro spoustu lidí nepřijatelné... Jenže pak přijde jedna víkendová projížďka, jedna pěkně zakroucená silnice a pár minut zábavy - a v tu chvíli budeš vědět, proč jsi to auto kupoval... Je pro řidiče, pro něž tyto okamžiky znamenají tolik, že jsou ochotni autu hodně prominout v jiných ohledech... :-)
Avatar - 125S
24. 10. 2007 14:43
Re: R jako Racing
Dobře napsaný, prostě vyznavači Type R nechtějí chrochtání , ale řev vytočenýho benzínu... :yes:
neregistrovaný "Hds"
24. 10. 2007 22:35
Re: R jako Racing
:yes: :yes: :yes:
anonym
23. 10. 2007 23:24
Re: R jako Racing
Amen.Honda určitě potřebuje posílit svůj stávající diesel,vzhledem ke konkurenci,ale teda spojovat smradlavou naftu s TYPE R,to by to HONDA pěkně pohnojila...Pan Honda by se musel v hrobě obrátit,co obrátit,vylézt, a nakopat zadky těm co to vymysleli...
neregistrovaný "jc1"
24. 10. 2007 09:50
Re: R jako Racing
Souhlasim s "2,7 RS". A doufam ze to je jen kachna.
24. 10. 2007 21:24
Re: R jako Racing
Ano,ano spravne.R jako Racing nebo-li zavod(nebo neco podobneho).Mozna,ze Honda jen tak nenapadne zbroji do sampionatu Wtcc.Kdyz uz Seat(a jak mu to de),tak proc ne my?Ja bych se toho tolik nebal.
P.S.Uz se jeden Civic objevil na Monze a snad boduo pokracovat.Seat ma diesel normalni,proto se opravdu mame(aspon nekdo)nac tesit. ;-)
neregistrovaný "twilite911"
23. 10. 2007 23:31
:-(
teda tak to mě fakt naštvou, jestli to projde. legendární značka Type-R a diesel??? to je jak mít diesel v 911 nebo ve Ferrari...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
24. 10. 2007 04:09
Fíght Fire With Fire
VTEC Rules!!!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Enzo
24. 10. 2007 07:45
Re: Fíght Fire With Fire
Nevěřím tomu že by dali naftu do C Type-R. A jestli tomu dehtu zvednou otáčky tak se logicky zvedne i spotřeba, takže výhoda dehtu je fuč. Kam ten svět spěje...
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 08:21
Re: Fíght Fire With Fire
Výhoda nafty není co se týče spotřeby v otáčkách, ale v lepší účinnosti spalovacího procesu (viz Mercedes a jeho disotto či jak se to jmenuje).
Ale pro mě osobně představuje CTR benzinovou legendu a jestli naftu, tak pod jiným názvem.
neregistrovaný "jc1"
24. 10. 2007 09:47
Re: Fíght Fire With Fire
Ten zazrak od mercedesu pokud vim spaluje benzin!!!
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 09:59
Re: Fíght Fire With Fire
Právě proto to sem píšu. Spaluje benzin, ale systémem dost podobným naftě (řízené detonační spalování), takže dosahuje celkem zajímavých parametrů.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 10. 2007 12:46
Re: Fíght Fire With Fire
No, ke vzhledu Civicu by se hodily spíš baterky nebo vodík. Ale nafta vůbec, kdo bude leštit saze z těch skleněnejch mezikusů.. >:-[] Pro mě je nejkrásnější Civic z let 97 až 2001 s 1.6 vtec. Stačí přidat nějaký pěkný disky a je to démon, nejlépe v černé.
neregistrovaný "AG"
24. 10. 2007 06:35
?????
Čemu se divíte?Už i šikmoočka pochopili,že ruka trhu je neúprosná,Evropa inklinuje k naftě a pokud chtějí udržet stávající prodeje,tak musí zapomenout na tradice a pomyslné předsudky.Za pár let už tento počin nikomu divný nepřijde a nafta ve supersportech bude naprosto běžnou záležitostí.A dokonce si myslím,že Type-RD se bude docela hojně prodávat a předčí benzín. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 08:27
Re: ?????
Já osobně se divím asi tak tomuhle: Naftový motor se vyplatí na delší a poměrně klidný cesty (už jenom kvůli době zahřívání a citlivosti turba na brutální zacházení) což u sportovního náčiní, jakým CTR určitě je jaksi moc nepřipadá do úvahy :no:
Avatar - Dinar
24. 10. 2007 11:54
Neplýtvejme!
Ostřejší civic s našláplou naftou? Proč, ne? V této třídě mají podobný model skoro všichni, jiná věc je označení. To co v případě dýzlové RS octavie nevadí, označení RS v jejím podání nikdy ultimativní sportovní náčiní neznamenalo, by v případě Type-R, které vždy znamenalo opravdu ostrý stroj, vadit mělo, prostě Type-R v dýzlu je z tohoto pohledu nemyslitelné. Tipnul bych, že Honda tohle auto označí jako Type-D nebo něco podobného. A pokud jde o diskusi, nafta do sporťáku ano/ne, odpověď určitě není jednoduchá, ať ve stylu, sporťák jedině s vysokootáčkovým benzínem nebo naopak, nafta je v pohodě, viz. Audi tdi Le Mans. Záleží totiž na tom, jaká nafta v jakém autě, dobře odladěný víceválcový naftový motor s příslušně naladěným výfukem může splnit i nároky na sportovní motor obecně, i když pochopitelně s trochu jiným charakterem než má motor benzinový. Druhou, pro sportovní auto podstatnou věcí, je podvozek, potažmo koncepce pohonu. Stejně-válcový dýzl je vždy těžší než benzín, pokud jej strčím do malé předokolky, musím jí tím zákonitě zhoršit jízdní vlastnosti. Proto si, principielně, můžu umět představit supersport s motorem uprostřed, který jezdí na dvanáctiválcovou naftu, aniž bych musel, při posuzování charakteru toho auta, slovo supersport nějak relativizovat. Ve třídě hatchbacků se auto se čtyřválcovým dýzlem, jakkoliv dobrým bude dát nazvat pravým hothatchem jen ztěží. Tedy v tom smyslu, že nikdy nebude schopno dostát významu slova hothatch. Takže znova, silné nafty do hatchbacků, proč ne, ale pokud možno, neplýtvejme na ně označeními jejich benzinových předloh.
;-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Kubajsu"
24. 10. 2007 12:08
Re: Neplýtvejme!
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
24. 10. 2007 13:03
Re: Neplýtvejme!
Pěkně si to napsal. Ale dávat do supersportu naftu je vpodstatě zbytečný, protože rozdíl v ceně paliv je zanedbatelný, vzhledem k finančním možnostem drtivý většiny majitelů. Tu naftu tam podle mě strkaj proto, že většina lidí si tyhle hothatch pořídí jako svý jediný auto, takže má velký kilometrický proběh, jezdí i v zimě atd. Prostě hothatch je ekonomický kompromis pořizovací ceny vs. praktičnosti, jinak by si většina pořídila něco na blbnutí a něco šetrnějšího nebo prostornějšího na běžný užití. Nafta v malým autě se mi nelíbí, ale to je tak všechno, co s tím můžu dělat. :-)
Avatar - Dinar
24. 10. 2007 13:23
Re: Neplýtvejme!
Naštěstí si ještě pořád můžeš koupit benzín. :-)
Horší je, že i my se dožijem doby, kdy budou mít supersporty vnitřnosti z vysavače a řidič dvě volby zap/vyp. Pak se tu budem scházet a nostalgicky vzpomínat na doby, kdy jsme proháněli vibrující, smrdutý a rachtavý Civic type-D někde po okreskách, na doby kdy ještě člověk, když řídil, vůbec cítil, že něco řídí. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 10. 2007 17:57
Re: Neplýtvejme!
Tím si mi připoměl ten slogan co míval Ford: "Everything we do is driven by you". Tedy v ČR to bylo "Vše co děláme, řídíte vy." A já mám obavu, aby to brzy nebylo, "Vše co děláte, řídíme my".
anonym
24. 10. 2007 17:06
fuj
smrdí to, duní to, netočí to. nafta patří do kamen nebo na pole.
Rozbalit vlákno
0